Diskuse

Toyota Camry má český ceník. S hybridem vyráží do boje proti Superbu či Passatu

26.11.2018

Legenda mezi velkými sedany se vrací. Novou generaci Toyoty Camry bude pohánět výhradně hybridní pohonná jednotka, konkurovat chce přitom zavedeným modelům s dieselovým motory.

 

  • 120 Reagovat !

    foto Bona-Fide

    Bona Fide 26.11.  16:11

    Motor

    A kde je 3.5 V6 s 300 koníky a 8g převodovkou :-( V USA je její cena jíž od 35000 usd
    • 122 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 26.11.  16:39

      « Re: Motor

      Je v šufleti s nápisem "V Evropě totálně neprodejné"
      • 110 Reagovat !

        foto pradeda7

        praděda7 26.11.  17:18

        « Re: Re: Motor

        My tu máme EU, tak nepotřebujeme žádné silné V6.....EU je "síla" sama o sobě..... >:-[]
        • 212 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.11.  17:30

          « Re: Re: Re: Motor

          My na to nemáme = my EU sme totiž přibrali spoustu zemí postsovětský zóny = a ty sou sakra chudý >:-[]

          Ale V6 ani V8 neni problém = v tomhle případě od Lexusu

          Mainstreamovej zákazník v Evropě natož chudý východní Evropě = na V6 prostě nemá ;-)
          • 103 Reagovat !

            foto Andromeda

            Andromeda 26.11.  19:00

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            Rádoby vtipné, ale ouplně mimo >:-[] - > ono nebýt těch údajně chudých tzv. Východoevropských zemí, kdo ví, kde by - a zda by vůbec ještě , naši údajně milí tržní kolonialisté expandovali, inkasovali sakra tučné dividendy samozřejmě převyšující danajské dary z "Brusele" >:-[] , kde by tak levně přišli vlastně ke všemu - od produktovodů, vody až po banky, kde by sehnali pracovní sílu dnes už pomalu levnější , než v říši středu, aneb prostě řečeno, kde by se s pomocí vcelku laciných domácích kolaborantů sakra tak lehce napakovali a tyli >:-[] , když už u nich, v tom bohatém ráji, velice pravděpodobně bude tvrdit muziku půlměsíc s tamtamy Bongo -bongo, komiků z " toho zdravého, bohatého jádra" EU ... Salam alejkum ...
            • 36 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 26.11.  19:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motor

              Sorry jako, ale ty asi nebudeš zdejší..........

              [odkaz]
              • 72 Reagovat !

                foto Andromeda

                Andromeda 26.11.  19:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                Brát vážně takové články ( Bože, takových "světlých" spotřebních, výrobních, sociálních, exportních, vzdělanostních, finančních, měnových, komoditních a třeba pěstebních zítřků, zvěstovaných jakými si autory v haldách mediálních titulů už tu bylo 8-s :-! ... ) mne realita odnaučila, aneb papír či monitor snesou mnohé - ostatně i diskuse pod ním je jaksi v jiném tónu.
                Tedy sorry, ale ten odkaz je spíše v duchu: přání otcem myšlenky ...
                • 06 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 26.11.  19:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                  Tu diskuzi si zmínil správně = totálně šílená >:-[]

                  Kam ty lidi na ty nesmysly choděj? >:D

                  Nezaručim ti že ty čísla sou zcela přesný = ale obecně docela jo. TAkže otázka je = proč jim nevěříš? ;-)
                  • 20 Reagovat !

                    foto Andromeda

                    Andromeda 27.11.  06:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                    Že by zkušenosti :-! ?
                    • 20 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 28.11.  00:10

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                      Zkušenosti? S čím? ;-)

                      Tohle je o znalostech

                      Prokazatelně doháníme posledních 29 let západ Evropy a vůbec svět = my. Konkrétně my sme v roce 1990 byli asi na 10% Rakouska = smutný že před komančem zhruba nastejno = za 40 let fakt brutal propad. Že je to rozpočtem, HDP na hlavu atp. už mnohem lepší = to asi víš
                      Takže nevim jak to myslíš = rád si vyslechnu
                • 30 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 26.11.  20:08

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                  Na internet máš, tak asi na tom nebudeš zrovna zle... :-! A jinak, je vůbec něco čemu by jsi věřil? Bible snad? :-! [odkaz]

                  Ani tomuto nevěříš? :-O
                  • 20 Reagovat !

                    foto Andromeda

                    Andromeda 27.11.  06:10

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                    Jeden by řekl, že zvolený nick nějak osobu charakterizuje ... No nic, necháme to být , on je svět vlastně tak jednoduchý ...
                    • 01 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 27.11.  09:40

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                      Jsi si jist, že jsi přistál na správné planetě?
                    • 02 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 27.11.  09:50

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                      To mi vysvětli co teď zpochybňuješ? Nenech to být = mám reálnej přehled a fakt nevim = co teď chceš naznačit :-|
            • 08 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 26.11.  19:48

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motor

              Wa aejkum salam >:-[]

              Opravdu rádoby vtipné, ale fakt mimo. Teda ne že by část z toho nebyla pravda = ale ouplně blbý závěry :-)

              Na tu podstatu asi stačí selskej rozum = když já mám milion a ty 100 tisíc = dohromady nejsme pracháči >:D

              Zaostání a chudoba východní Evropy = je dodnes problém. A levnější pracovní síla ani nic co zmiňuješ = na ten základ nemá moc vliv ;-)

              Salam alejkum :-)
              • 21 Reagovat !

                foto Andromeda

                Andromeda 27.11.  06:17

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                Meleš tendenční, hloupé a i na české poměry laciné jako argumenty pro jedince s IQ houpacího koně. Buď opravdu nevíš, co jsem jen zlehka glosoval - což je na údajného ctitele vídeňské do.školy fatální, anebo se intelektuálně chlubíš cizím peřím, a to je také špatně.
                Rozhodně zkus podobné "sofistikované" argumenty prodat tomu , co mne komentoval pod Tebou >:-[] - tam budeš na správné adrese, i "rozumové" vlně ;-)
                • 01 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.11.  09:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                  To byl tendenční hloupý argument = tohle by jedinec s IQ houpacího koně teda nedal :-)

                  Tvá argumentace je vtipně originální = ale spíš jen účelově podporující úvodní myšlenku = která na hodně procent neni správná. Jak sem napsal = ne že by to nebyly správný fakta = ale výsledek máš, zdá se mi, ideologicky posunut = tam kde ho chceš mít ;-)

                  Možná by to chtělo občas trochu cizího peří = pokud nebereš NZT nebo tak něco = neni důvod ho občas nepoužít = sou chytřejší = co naděláme :-)

                  Vídeňské školy? Myslíš Mengera a spol. = rakouské ekonomické školy? No tehdy jsme byli jeden stát = takže jo naše škola je základ >:-[]

                  Tak jestli víš chápeš něco co běžný analytici ne = tak to řekni. Jinak si fakt myslim = že to co všichni víme = vyhodnocuješ = tak jak to chceš vidět
              • 02 Reagovat !

                foto Andromeda

                Andromeda 27.11.  06:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                A teď k tomu hlavnímu - je fajn, že se nabídka rozšířila, nicméně si o "prodejnosti" této modelové řady iluze nedělám . Za mne pěkné s "ale" ...
            • 112 Reagovat !

              foto Arese

              Arese 26.11.  20:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motor

              Jasně, takže kdybychom se v roce 1989 nepřidali k Západu, tak se dnes máme díky spojenectví se SSSR (resp. s Ruskem) mnohem lépe a žili bychom si radostněji. Tak sorry, ale něčemu takovému může věřit jen naprostý bolševický dement! >:-[] >:-[] >:-[]
              • 14 Reagovat !

                foto Andromeda

                Andromeda 27.11.  06:06

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                Wauuu, člověče, dedukce, a intelekt vůbec, nebude Tvojí silnou stránkou, že ... O to víc úderný - klasika ...
                • 40 Reagovat !

                  foto nippon

                  nippon 27.11.  06:47

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                  Tak môžeš vysvetliť ako si to myslel, alebo o čo ti ide?
                  • 00 Reagovat !

                    foto argejev

                    argejev 27.11.  19:45

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                    Andromeda absolútne presne popísal ako západné korporácie prišli k majetku a ako EU veľmoci zbohatli. Nikde ale nenapísal že sa mame horšie ako by sme sa mali ak by sme ostali súčasťou východného bloku...Adrese mu vkladá do úst slová ktoré nie sú pravdivé (preto ten komentár o redukcii a intelekte a tiež o udernosti...). Nie som ľavičiar ani nič podobné ale faktom ostáva že sme na niekoľko málo rokov boli obrovským zdrojom bohatstva západných firiem a fakt že teraz musia do aktiv vo východnej Európe necestovať je spôsobená rastom biznisu ktoré im pôvodne naše aktíva pomohli vybudovat. (Možno slovo aktívum nepoužívam správne...ale verím že bude pochopeny môj zámer).
                    • 11 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 27.11.  22:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                      EU velmoci = z nás zbohatli? Ach jo přesně před timhle oblbovánim varuje BIS už dlouhý roky [odkaz]
            • 50 Reagovat !

              foto GeekStar

              GeekStar 27.11.  12:28

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motor

              Kam na ty bludy chodíte, Andromedo? Tržní kolonialisté mají tu drzost investovat u nás své peníze a ještě pak počítat, že za své investice budou mít dividendy... Chudáci by neměli kde jinde investovat, nebýt nás, jejich zachránců, východní Evropy... Hrozný kraviny... 8-s
              • 04 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 27.11.  12:29

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                Andromeda je rozumnej = taky nechápu = tohle na mě působí spíš jak vítězství ideologie :-|
              • 03 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 27.11.  12:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                Jaký bludy? Jsme pro ně Klondike. To co mají u nás, v západní evropě nemají. Nedělají nám žádný dobrodiní. I to je důvod, proč chtěli přijmout Ukrajinu do EU.
                Andromedou zmíněná voda je typickým příkladem - ač jsem docela pacifista, tak bych možná byl pro trest smrti pro ty, co prodali zcela zásadně strategickou věc jako je voda do rukou cizí soukromé firmy. Pro mě na úrovni vlastizrady.
                • 40 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 27.11.  13:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                  Cizí investice u nás samozřejmě charita nejsou. VW chce ze své Škodovky peníze a vliv. Přesto můžeme být rádi, že ji tehdy koupil. Peníze z EU svým způsobem charita jsou. Nebo takhle... pokud se u nás postaví dálnice, tak to samozřejmě pomůže i Němcům. Ale je v tom i nějaký solidární princip, jak vybudovat jeden velký silný trh i za cenu toho, že bohatí něco přerozdělí chudým.

                  Prodej vody nebo nerostných surovin je naše volba, to my si musíme určit pravidla. Je těžké namalovat čáru, co je to to "národní stříbro" které se prodávat nemá a čemu naopak bude líp pod fungující globální firmou. Třeba Andromedou rovněž zmíněné banky - tam si myslím, že byl prodej v pořádku (v principu, IPB se třeba nepovedla). Voda by měla zůstat pod státní kontrolou... ale možná stačí důsledná regulace a není potřeba ji přímo vlastnit? Nevím, tohle není "moje téma".
                  • 00 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 27.11.  13:23

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                    Škodovku považuju za docela dobrý deal. Ale jsou odvětví, kde si dovolí to, co jinde ne. Od bankovních poplatků po horší potraviny. Ok, kapitalismus, nabídka/poptávka.
                    Ta "čára národního stříbra" může být obecně nejasná, ale to se strategické suroviny jako je voda zcela jistě netýká.
                    Když se vrátíme k tomu, co chtěl Andromeda říct (podle mě) - nebýt chudé východní Evropy, byl by i západ chudší. Jsem přesvědčený (čísla samozřejmě nemám, a asi je nemá nikdo), že celková bilance je pro ně jasně plusová.
                    • 20 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 27.11.  13:31

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                      Začnu od konce: jasně, bilance pro ně má být plusová. Každý obchodní vztah by měl být přínosem pro obě strany, minimálně v dlouhodobém horizontu. To ještě neznamená, že někdo někoho využívá.

                      Bankovní poplatky mě třeba neuráží. Pokud někdo vyvíjí a udržuje systémy internetového bankovnictví, doplňuje peníze do bankomatů, vyřizuje moje bezhotovostní transakce... z mého pohledu je logické za to něco platit. Pokud je tohle všechno zadarmo, tak se to prostě dotuje z něčeho jiného... je to příjemné, ale asi to není úplně správně.
                      • 00 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 27.11.  13:35

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                        Ok, bilance je plusová - já to jen konstatuji. Ale takovej Hamuna se tváří, že je plusová pro nás, protože dotace.
                        Samotné bank. poplatky mě taky neuráží, nic není zadarmo. Ale u nás jsou rekordně vysoké.
                        • 12 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 27.11.  14:24

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                          Bankovní poplatky mě teda uráží = stejně jako tvuj Hamuna se tváří ;-)

                          Banka nemá mít největší zdroj příjmů = z poplatků za to že jí svěříš prachy a ona si s nima může dělat co chce. To je ten rozdíl když ty si vymejšlíš = a já sem ekonom

                          No poznamenanej ekonomickym vzdělánim a ekonomickym příbuzenstvem a bráchou v bance >:D >:-[]
                          • 10 Reagovat !

                            foto -Karel-

                            _Karel_ 27.11.  15:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                            Duševní velikáne a ekonome neustále nechápající čteny text- zcela jasné jsem dvakrát ( 2x) kritizoval jejich neuměrnou výši, takže proti čemu se to vymezujes?
                            • 01 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 27.11.  16:20

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                              Toho duševního velikána si nemusel = ale dík >:-[]

                              Napsals "Samotné bankovní poplatky mě taky neuráží, nic není zadarmo" = no a já vysvětluju = že za to že smí využívat tvý peníze = tak by to mělo být zadarmo!

                              Zatimco ty dostaneš úrok halíř za rok = tak ty peníze se používaj i když ti je na chvíli nepřipíšou = tak někde vydělávaj. Takže banky si vydělaj až až až

                              Že u nás dokonce víc na poplatcích = než na dealingu = to je fakt hodně smutný

                              • 20 Reagovat !

                                foto Emel

                                Emel 27.11.  16:46

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                                No... pokud se to za poslední cca. rok nezměnilo, tak třeba poplatek za výběr z bankomatu je někde kolem 12Kč - co si banky platí mezi sebou. Takže pokud má třeba Equa výběr ze všech bankomatů v ČR zdarma u účtu, jehož vedení je taky zdarma, tak je jasné, že to reálně dotují z něčeho jiného.

                                Fajn, pokud mají klienty, co nechají na běžném účtu 100.000+, tak se jim to zaplatí z úroků... takových bude ale asi minimum. Obecně si myslím, že retailové bankovnictví bez poplatků je prodělečný byznys a zachraňují to úvěry. Peněz je dneska všude spousta... a po omezení hypoték jich možná bude ještě víc.
                                • 11 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 27.11.  17:50

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                                  Bankomaty snad radši nezmiňuj = místo aby byl 1 pro všechny zákazník musí platí klidně 4 vedle sebe = tzn. 4 různý software a nesmyslně 4 různý doplňování atd.

                                  Podmínka v mý bance je 1 mio >:D

                                  Nebo aspoň 50 tisic čistýho měsíčně :-)

                                  Krizi sme řešili tištěním bankovek = a i když lidi jako Babiš hodně těch peněz stáhli pro sebe = je jich fakt přebytek

                                  Ale to je dočasný = přijdou další zdražení

                                  Banka naše prachy používá = a když to umí fakt hodně vydělá = poplatek za to že ty prachy maj maj platit oni = v podobě úroků

                                  Poplatky za příchozí platby nebo za výpis poslaný elektronickou poštou apod. = to sou totální ujetiny
                    • 12 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 27.11.  14:16

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                      Na základě čeho = si přesvědčen? ;-)

                      Rozhodl ses tak? Chceš to tak vidět? :-)

                      Máš poslední Speciál = nemám ho tady takže jen popaměti = je tam zmínka týkající se vlastně i tohohle: "Jak to = že sou ty hospodský kecy vždycky přesně obráceně?"

                      Je to buď znalost a prostě věci rozumíš a víš. Nebo plácání = hospodský kecy = a to je to zajímavý. Kdyby si házeli korunou = trefěj to správný častějš! Když neházej = skoro bez výjímky = to viděj vždycky obráceně. Jak je to možný? >:-[]

                      Tak jak si k tomu závěru došel? Chceš to tak vidět? Nebo dokonce potřebuješ to tak vidět? :-)

                      Když si zmínil tu Škodovku = ani celej stát neměl tolik peněz = co VW do Škody okamžitě investoval ;-)
                  • 02 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 27.11.  14:21

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                    Ten bilion a něco co po propadu díky Brexitu udělaj dárky na dálnice apod. = to sou drobný. Mnohem mnohem podstatnější sou prachy z vývozu = do EU prodáváme asi 85% všeho co vytvoříme = absolutně neni o čem.

                    Jen jediná firma typu Škodovka je přínos jak prase. Platí narozdíl od největšího zaměstnavatele v zemi Agrofertu celý ty roky daně = vždycky v TOP TEN
                    Slušně platí i lidi = ty platěj taky daně a utrácej a to sou zas daně = prostě přínos jak hrom

                    Nevim proč to Andromeda tak vidí a už sem se s tim u vzdělanejch inteligentních lidí = neekonomickýho směru = setkal. Považuju ho za inteligentního = ale tady se na 99% hrubě plete
          • 10 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.11.  08:54

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            My na to nemáme proto kupujeme dvoulitrové diesly za 1,5M a na V6 už nezbude >:-[] Doufám, že od tebe je tohle vtip, zrovna od tebe.
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 28.11.  06:32

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motor

              Jo nemáme = tak funguje ekonomika = tos nevěděl? ;-)

              Amíci maj vyšší kupní sílu = takže dokonce i německý auta = maj levnější než Němci doma v Německu :-)

              A protože to takhle funguje = vtipně jak správně zmiňuješ = tak proto češi z pohraničí jezděj na nákup radši do Němec = a neni to vtip ;-)

              Zajímavý že buď věci rozumíš = a když ne tak si většinou myslíš = že to je přesně opačně = než to je >:-[]
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 28.11.  09:11

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                Máme... ale nechceme za ně utrácet, navíc jde o výkon a ten už dají s přehledem foukané dvoulitry.... vždyť se podívej na kupní sílu, dříve jsme V6 do jisté míry kupovali, dnes máme více peněz..... tak funguje ekonomika a já si bláhově myslel, že tomuhle ty trochu rozumíš. V USA je to trochu o jiném zdanění a hlavně cenách paliva, což je mnohdy rozhodující faktor.
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 28.11.  12:31

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                  Prosím vás už to neřešte. Přece všichni dobře víme, že automobilky se dnes musí hlavně přizpůsobovat legislativě, která křiví trh.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 28.11.  12:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                    Jaký dnes? I když si praděda = emise se začaly řešit = no někdy když ses narodil >:-[]

                    V evropě trh pokřivuje předevšim jiná daň z nafty = to je dost zásadní = a fakt to pokřivuje vnímání aut :-|

                    Podívej se jak je kvůli tomu pokřivenej Áda nebo Win >:D
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 28.11.  17:04

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                      Dnes především, voe.... >:-[]
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 28.11.  17:54

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                        Jak dnes především? Dnes emise auta zase v pohodě plněj! Vlnka kdy to přehnali s obcházenim byla skoro před deseti lety = řikáme jí Dieselgate >:-[]
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 28.11.  12:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Motor

                  Ale my se nebavíme o USA = ale Evropa vs svět, včetně USA ;-)

                  Zajímavý že buď věci rozumíš = a když ne tak si myslíš že to je přesně opačně :-)

                  Platí obecně = zvláštní žejo? Kdyby si neznalý házeli korunou = trefěj to častějš >:-[]
    • 124 Reagovat !

      foto Magister

      Magister 26.11.  16:53

      « Re: Motor

      Tak tak. Toyota nepochopila: "S hybridem v Česku neprorazíš.". O žádné konkurenci se nedá hovořit.

      Naopak 6 válec by měl šanci oslovit ty zákazníky, kteří postrádají 6 válec v superbu a passatu, kde vždycky býval.
      • 010 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 26.11.  17:00

        « Re: Re: Motor

        Blbost = ne že bych V6 3,5 nechtěl = v Lotusu umí větší výkon než má Aston V12 ale v Česku by si ho koupil zlomek zákazníků. Docela zajímavej novej 2,5 litr s účinností 41% takže reálně malou spotřebou a celkem slušnym výkonem 218 koní = by se trochu prodávat moh
      • 72 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 26.11.  17:11

        « Re: Re: Motor

        Camry nemá kombík. Tam je hlavne pes zakopaný. Taký či onaký motor je najmenší problém.
        • 18 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.11.  17:14

          « Re: Re: Re: Motor

          To máš asi pravdu = čechum bude kombík a viz Ozzy i nafta chybět :-)

          Od toho sou ale jiný auta [odkaz]
          • 40 Reagovat !

            foto wakantanka

            wakantanka 26.11.  20:03

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            To zďaleka nie je o Ozzym a diesli. To je proste fakt, že v tejto triede sa predá viac kombíkov ako sedanov či litrov.
            • 06 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 26.11.  20:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Motor

              Kombi v naftě = je evropská specialitka. Dneska se změnila na SUV v naftě = no a teď máme docela změny i v tý naftě = prodeje dieslů konečně spadly někam na třetinu = to už začíná bejt normální

              Sou končiny kde se zase prodá víc sedanů = i když to sem asi nikdy nedorazí. I když nikdy neřikej nikdy :-)
          • 20 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.11.  08:15

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            Nebude, já si Camry nekoupím, zatím mám možnost jít jinam, kde mi naftu fkombíku nabídnou >:-[]
      • 47 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 26.11.  21:49

        « Re: Re: Motor

        Hosi, vam tu fakt staci nejaky koncern na hlinach fdyzlu. A samozrejem s velkou pierdelou na vozenie vzduchu. Skoda namahy.
        • 07 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.11.  21:58

          « Re: Re: Motor

          Eště hůř = nestačí = oni to maj za to nejlepší >:-[]
        • 41 Reagovat !

          foto Ozzman

          Ozzman 27.11.  08:17

          « Re: Re: Re: Motor

          Tak to víš, aspon fdízlu jede (narozdíl od posledních výkříků Subaru s CVT a atmo) a nesype se (jako boxerDiesel) a pokud někdo auto používá i na převoz věcí, tak mu litry v kufru příjdou vhod... proč se trápit s malém autě bez kufru? >:D

          Tuhle de*ilní demagogii nesnáším = " Já vozím jen nákup, tak všichni ostatní kombik taky nepotřebujou" ....
          • 00 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 02.12.  00:37

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            Boxer dizel bola idiotina, ktorou Subaru treagovalo na pokriveny trh v EU. Naviac od 2011 s tym neboli ziadne problemy. Takze si vedla.
            A prevoz veci neznamena stahovanie.
      • 16 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 26.11.  22:03

        « Re: Motor

        "kteří postrádají 6 válec v superbu a passatu, kde vždycky býval." - no a preco tam uz nie je ?
        • 06 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.11.  22:19

          « Re: Re: Motor

          :yes: :-)

          Camry V6 3,5 napříč planetou nabízí = tady by byl asi víceméně bez šance. I když s 8st. automatem a za americkou cenu = to by nebylo špatný ;-)
        • 71 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 26.11.  22:24

          « Re: Re: Motor

          Protože technika pokročila a foukaný dvoulitr dává lepší dynamiku s nižší spotřebou... zejména tou papírovou, podle které EU počítá emisní limity CO2. Nebo počítala. Ale podle mě WLTP opět bude víc nahrávat větším motorům, takže by to mohlo vést k nějaké renesanci větších motorů... snad, na tu chvilku, než to převálcuje EV.
          • 00 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 02.12.  00:38

            « Re: Re: Re: Motor

            To aj viem. Ale pytal som sa tych, pre ktorych je to svaty gral a taka barla , ako byt cool.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 03.12.  12:28

              « Re: Re: Re: Re: Motor

              Co je svatý grál, to turbo nebo ten šestiválec? Ono má oboje svoje... ale mantra číslo jedna jsou emise, pokud bys naladil ten 3.6FSI na Euro6d, tak by se vidělo, co by z toho vzniklo. A to platí pro všechny "staré dobré" motory.
      • 22 Reagovat !

        foto -StenLi-

        .StenLi. 27.11.  15:38

        « Re: Re: Motor

        Ty sa asi velmi nevyznas v pomeroch predajov Hybridov a ICE Toyot >:D Hybrid je v Camry presne to cim vie konkurovat nizkej spotrebe TDI bez obav o zakazanie vjazdu do centier miest a bez hromadneho predavania TDI sadzometov a ich odlivu na vychod Europy.. Europania nechcu vykon (V6) ale nizku spotrebu (nizke prevadzkove naklady)a tym inteligentnejsim a dlhodobejsie zmyslajucim doslo ze hybridy maju po zaruke neporovnatelne nizsie prevadzkove/servisne naklady.. takze hybridom sa bude v EU darit stale uz len viac ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto Bona-Fide

          Bona Fide 27.11.  21:39

          « Re: Re: Re: Motor

          Myslím že při běžném používání tu bude minimální rozdíl ve spotřebě max 1.5l béňa na sto.
          • 00 Reagovat !

            foto Beefcake

            Beefcake 02.12.  00:40

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            To uz je teraz aj pri malom benzine v nafta. Ak nie mensi. Nafta jednoducho nema vyznam v individualnej doprave az na par opodstatnenych pripadov.
    • 50 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 26.11.  17:35

      « Re: Motor

      Musis chvilu pockat! Inzinieri v Toyote uz nafasovali pilku na zelezo, a prave ho rezu na dva 3-valce...
    • 20 Reagovat !

      foto honzaHK

      honzaHK 26.11.  19:22

      « Re: Motor

      Tvoje nářky jsou zbytečný. Plně chápu tvoji lásku k V6, sám mám, ale musíš si uvědomit, že tojotě je zcela volný, zda 100 lidí v ČR zvažuje koupi šestiválce, 7 si ho nakonec koupí a z toho 3 budou diskutéři ACZ. Není to kvůli EU, jak se tvrdí níže, ale proto, že by to prostě nikdo nekupoval, pokud podnikáš a prodáváš, pak chápeš. Nám to připadá skvělý mít šesti a osmiválce, ale 99% kupců aut neví, co je 3.5, V6 považují za napětí na palubě a 300 HP je snad už formule ne???
      • 20 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 26.11.  23:13

        « Re: Re: Motor

        To je otázka, V6 v Supu se relativně prodával. Ale chápu, že Toyotě by se sotva zaplatily náklady na protažení emisemi.
        • 10 Reagovat !

          foto honzaHK

          honzaHK 26.11.  23:39

          « Re: Re: Re: Motor

          Absolutní čísla prodejů V6 v superbu nemám (existují vůbec?), ale pocitově to budou zlomky, alespoň v druhé generaci - čtyř koncovek vzadu si u supa všimnu a musím říct, že to je ojediněle. Navíc je měla i 200k 2.0.
          • 20 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 27.11.  00:42

            « Re: Re: Re: Re: Motor

            Už nevím, kde jsem to tehdy četl. Když mrknu do české inzerce, tak je to cca nastejno s nešťastným 1.8 TSI...v německé už jsou ty poměry motorizací, pravda, úplně jiné. Drtivá většina je jich každopádně v naftě, to je jasné, ale přesto... myslím, že i u laické veřejnosti měla V6 trochu jiný zvuk než dvoulitr.
  • 40 Reagovat !

    foto Emel

    Emel 26.11.  16:26

    Camry

    Jsem zvědavý, jak to bude s výbavou... pokud je pro parkovací senzory nutné jít do top verze, tak je to trošku komplikace. Jinak ale proč ne, pokud chce někdo auto na pohodlné přesouvání na větší dálky, s nízkou spotřebou, bez zvláštních nároků na dynamiku...
    • 63 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 26.11.  16:51

      « Re: Camry

      Přední a zadní senzory mají všechny výbavy, v nejvyšší jsou jen navíc s nějakou " funkcí rozpoznání překážky". Což bude nějaká toyotina, co jiného by měly dělat parkovací senzory.
      • 210 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 26.11.  16:55

        « Re: Re: Camry

        Víme že si nejchytřejší na světě = a neni možný že by někdo vymyslel něco co tebe nenapadne [odkaz] :-)

        Funkce navíc vymejšlí každej = v tom je Toyota stejná jako Audi = a kdokoli ;-)
        • 83 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 26.11.  17:06

          « Re: Re: Re: Camry

          Stejně tak víme my, že seš místní trotl. Systém automatického brždění při sešlápnutí nesprávného pedálu prezentují v českém katalogu jako něco, co snad dělají všechny parkovací senzory. Nebo snad standardní parkovací senzory dělají něco jiného, než rozeznávají překážku?
          8-s
          • 29 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 26.11.  17:12

            « Re: Re: Re: Re: Camry

            No a někdo kdo je nejchytřejší jako ty = to nedá ani s nápovědou = a tim pádem = já sem trotl >:D >:-[]

            Tak to snížíme do tvý úrovně = je to lepší senzor = než si zvyklej = i když ti to hlava nebere :-)
            • 83 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 26.11.  17:15

              « Re: Re: Re: Re: Re: Camry

              Tak to dáme do tvý úrovně - není to lepší senzor. Jen to dá včas rozkaz brzdám.
              Nekritizuju funkci, ale hloupý a nic neříkající pojmenování.
              • 18 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 26.11.  17:19

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Camry

                Nojo = tak jo = musíme někdy probrat koncernový názvy :-)

                Dáme to do reálný úrovně = označení lepší = znamená fakt lepší = než.. ;-)

                Tys začal = s další Toyotinou = což teda nevim co znamená. A ani nevim co znamená to další :-)
                • 72 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 26.11.  17:22

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Camry

                  Když bude stupidní koncernový označení, tak to budu kritizovat stejně (jako např. nové označení motorizací Audi). Až toho budeš schopen u Toyoty a spol. ty, dej vědět.
                  • 18 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 26.11.  17:24

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Camry

                    Ok :yes: :-)

                    Já si dojdu zkusit ten motor = amíci ho už dali mezi 10 nejlepších [odkaz] tak sem zvědavej

                    A sem zvědavej co na něj řeknou místní fandové krabic od mlíka s turbíčkem :-)
                    • 40 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 27.11.  08:23

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Camry

                      Že taková krabice od mlíka fpassatu spalující jediné správné palivo (zdravim Ádu), mu ukáže záda ;)

                      Takže, asi tak :-)
                      • 13 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 27.11.  09:28

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Camry

                        V teoretickym světě? Nebo kde ;-)

                        V tomhle = je prostě lepší motor tohle = viz americký TOP TEN motorů = fakt si myslíš že náš evropskej žebříček krabic od mlíka je lepší? :-)
                        • 10 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 27.11.  10:42

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Camry

                          Lepší možná... Rychlejší ne ;)
          • 00 Reagovat !

            foto Pallermo

            Pallermo 28.11.  08:47

            « Re: Re: Re: Re: Camry

            Ty ses idiot, vem si klasickou Koktavku, vezmi auto a zacni parkovat dozadu, klasicke senzory ti jen pipaji aby si vedel, ze tam neco je, ale rozeznani prekazky a pripadne zastaveni pokud nebudes reagovat a hrozil by naraz, tak ti auto zastavi. Nejprve naco nastuduj nez zacnes placat kraviny. Vubec tomu nerozumis, ale meles tady sracky.
            • 00 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 28.11.  11:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Camry

              >:D nejses ty hamunuv brácha? Ten je podobné nechápavej. Kdyby senzory na oktavce neuměly rozeznat překážku, asi by nepipaly, osle. Ze umí Toyota zastavit jsem napsal, myslel jsem, že celkem jasne, ale evidentně ne tak, aby to pochopil úplný idiot.
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 28.11.  12:40

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Camry

                Fakt bžunda když někdo rozsahu tvejch neznalostí = furt a furt.. >:-[]

                Hlavně doufejme že ty bratry sestry nemáš >:D
    • 08 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 26.11.  16:51

      « Re: Camry

      Výbava je známá = článek na ACZ je = článek na ACZ :-)

      [odkaz]

      Trochu dál de technický skoro dvojče Lexus ES [odkaz]
      • 71 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 26.11.  17:05

        « Re: Re: Camry

        Ok, vidím, máte pravdu... co je to přesně za vychytávku že senzory "detekují překážku" by mě taky zajímalo.

        V tom co tam je vidím jen dvě drobnosti:
        - vypadá to, že vyhřívané sedačky můžu mít jen v kůži a v prostřední výbavě vůbec ne, to je divný
        - automatická clona zrcátka až v nejvyšší výbavě, to už beru celkem za standard

        A pak pár drobností, co tam není:
        - vyhřívané sklo a volant
        - podpora AndroidAuto / CarPlay (pokud to Toyota nedodělala)
        • 08 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.11.  17:09

          « Re: Re: Re: Camry

          [odkaz]

          Nabídka Camry je tu silně omezená = nejen 1 motorem = ale třeba i barvama
          • 30 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 26.11.  17:13

            « Re: Re: Re: Re: Camry

            Když mě spíš zajímá ten Android... ale dobře, zas mě moc nebere Camry, tak je to teoretická diskuse.
            • 08 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 26.11.  17:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Camry

              S malym zpožděnim to samý [odkaz]

              Rozdíl v pestrosti nabídky verzí Camry v Asii nebo americkym kontinentu a bohužel třeba i v Rusku a tady je smutně velkej

              Třeba časem při faceliftu = i když pohon tu zůstane asi jen tenhle jedinej
        • 70 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 26.11.  17:13

          « Re: Re: Re: Camry

          Přídavný systém těch senzorů je určitě ok (zabrzdí, když vemeno couve do překážky), pojmenování v českém katalogu Toyoty je "velmi inteligentní".
          Mě by docela štvalo připlácet si za tucty asistentů, ale ceny jsou vzhledem k bohaté výbavě slušné.
          Že si můžu volant nastavovat elektricky(zbytečnost) a přitom nelze vyhřívat (skvělá věc) - další Toyotina. 8-s
          • 40 Reagovat !

            foto kovv

            kovv 26.11.  19:05

            « Re: Re: Re: Camry

            Tuto funkci mají i senzory u koncernu (teoreticky by ji měly mít všechny vozy) pokud máš funkci automatického parkování. Funguje to i když parkuješ sám. Při couvání jsem za Oktávkou přehlédl sloupek a auto okamžitě zabrzdilo i když mi senzory nepípali ale začal jsem zrychlovat. Bohužel se o této vlastnosti skoro nikde nepíše.
            • 50 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 26.11.  19:16

              « Re: Re: Re: Re: Camry

              Předpokládám, že je to asi totéž, jako běžný prekolizní systém? Jen si nejsem moc jistej, že funguje i dozadu.
              • 40 Reagovat !

                foto kovv

                kovv 26.11.  19:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Camry

                Přesně tak. Když je automatické parkování, tak by to měly mít všechny auta. Nejspíše to nikde nepíší proto, aby na to lidé nespoléhali.
        • 50 Reagovat !

          foto wakantanka

          wakantanka 26.11.  17:14

          « Re: Re: Re: Camry

          Ja vidím ako najväčší nedostatok to že nie je kombi. Tieto autá idú veľa do fleetov a bez kombíka sa toho veľa nepredá.
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 27.11.  08:25

        « Re: Re: Camry

        Takže ES je lepším autem? Nemyslím jen tím, že může mít lepší výbavu, ale píšeš o technice ?
        • 14 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 27.11.  09:40

          « Re: Re: Re: Camry

          Technika je stejná = píšu o výbavě a sedačkách a tak. Ono bude určitě trochu lepší i odhlučnění a třeba tlumiče = ale jinak = technika je stejná = ES je jen Lexusnější verze Camry
  • 115 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 26.11.  16:34

    Bez ohledu na to, jaké auto je

    prodeje v ČR se budou pohybovat v jednotkách procent čísel Pašíků a Supů.
    Prosím, bykupci, neútočte.
    Fostek to ví, tak to konstatuje.
    Pamatujte, kolikrát fostek už pronesl dokonalá proroctví!
    Pamatujte na Stinger!
    Na bykupování...a na čísla Stiger vs Arteon.
    Místo kafrání a blábolení se oddejte fostekově všeobjímající jasnozřivosti a buďte rádi, že můžete sdílet jeho věštecká slova!

    :-! :-! >:D
    • 41 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 26.11.  16:51

      « Re: Bez ohledu na to, jaké auto je

      Díky ty náš trenére. >:D
      [odkaz]
    • 09 Reagovat !

      foto traveldrive

      traveldrive 26.11.  17:04

      « Re: Bez ohledu na to, jaké auto je

      Hlavne Stiger... :-!
    • 61 Reagovat !

      foto jiras-

      jiras_ 26.11.  17:09

      « Re: Bez ohledu na to, jaké auto je

      To je proroctví stejně přínosné jako věštit směr zatáčky v NASCAR...
    • 18 Reagovat !

      foto MazdaCX9

      MazdaCX9 26.11.  19:05

      « Re: Bez ohledu na to, jaké auto je

      ooo pan chytrý se ozval :no:
  • 212 Reagovat !

    foto MBRANOM

    MBRANOM 26.11.  17:37

    Hovniaci

    Od kedy je 130 a 88 kw dokopy 160 kw? Som nevedel :-! :-) :-)
    • 130 Reagovat !

      foto Ham-

      Ham. 26.11.  17:48

      « Re: Hovniaci

      Od té doby co elektrický motor dosahuje svého maximálního výkonu v jiných otáčkách než spalovací motor.
    • 91 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 26.11.  17:50

      « Re: Hovniaci

      Od té doby, co se výkony spalováku a el. motoru nesčítají. Takže odjakmrtva.
    • 35 Reagovat !

      foto Belo13

      Belo13 26.11.  18:32

      « Re: Hovniaci

      Robis tu zo seba *
  • 37 Reagovat !

    foto Hittman

    Hittman 26.11.  18:47

    Suzuki

    Kazashi. Víc psát netřeba.
    • 84 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 26.11.  18:53

      « Re: Suzuki

      Krom toho, že v tom máš chybu... Jaká je pointa? Kizashi bylo přece sportovně orientované auto, s 4x4... Camry je koráb s hybridem.
      • 42 Reagovat !

        foto skejpa

        skejpa 27.11.  00:40

        « Re: Re: Suzuki

        A obě auta pohřbí CVT. PROOOOOOOOOOČ !
        • 25 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 27.11.  00:59

          « Re: Re: Re: Suzuki

          Protože jak si můžeš dneska přečíst i českejch testech = rádi plynulejš než nejlepší HDM automaty = a hlavně = e-cvt není CVT :-)
          • 51 Reagovat !

            foto skejpa

            skejpa 27.11.  01:12

            « Re: Re: Re: Re: Suzuki

            At to klidne cuka ale aspon to pak vypada ze to jede. To konstantni eeeeeee me nici. To neni nakupni auto to je sekacka.
            • 13 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.11.  09:44

              « Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

              Nemel furt kraviny = podobně se to menuje = ale e-CVT neni CVT

              • 20 Reagovat !

                foto skejpa

                skejpa 27.11.  10:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                e-CVT je prostě bezestupňovej automat. Je tam nějaký zásadní rozdíl proti normálnímu bezestupňovými automatu, který nevidím ?
                • 12 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.11.  11:00

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                  Technicky naprosto zásadní = CVT neboli variátor co přehnaně kritizuješ = je do funkčního stavu dovedenej ultrazmetek Audi Multitronic = tu kritizuj = ta si to zaslouží

                  Podstatně míň to kam japonci dovedli dnešní CVT = to je na běžný ježdění vůbec ne špatný a s fakt plynule měnitelnym převodovym poměrem. Osobně dám přednost HDM automatu = ale hysterie kterou tu občas někdo předvádí = ta je dost mimo

                  E-CVT nemá narozdíl od CVT pás nebo řetěz = ale elektromotor! Podobnej je fakt jen název = tobě na CVT vadí = právě ten řetěz žejo :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto skejpa

                    skejpa 27.11.  12:26

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                    Mě na CVT vadí jízdní projev. Zmáčkneš plyn na podlahu a pokud chceš od auta maximální výkon tak vyletí otáčky do konstatní hladiny a máš pocit, že řídíš skůtr (nic proti skůtrům). Jestli elektromotor tohle změní, pak beru kritiku zpět.
                    Ostatně moje máma má Yarise hybrid s CVT a do města pro ženskou je to super auto. Jenže tam to většinou moc nehoníš. Jakmile od toho něco očekáváš, tak je ten jízdní projev žalostný.
                    Vím, že tyhle CVT uměj i přednastavené stupně ale proč nutit CVT převodovku do něčeho, na co nebyla konstruovaná, když můžeš mít normální HDM nebo dualspojku...
                    • 13 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 27.11.  12:35

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                      S dualspojkama sou problémy fakt ostudný = v každym druhym testu si můžeš přečíst že HDM řadí líp. Dneska už to platí i pro Bentley

                      Nejlepší je klasickej HDM automat = 8, 9, 10 stupňů od ZF, Mercedesu, Aisinu

                      Patent Toyoty e-CVT je logická součást hybridů = a CVT zase pro běžný ježdění. Jestli máš rád dupání na plyn atd. = jasně manuál nebo HDM

                      Dvojspojka jedině v drahejch značkách = krom Bentley
                      Ve Ferrari, Porsche, McLarenu = skvělá volba

                      V mainstreamu s ní maj celý roky všichni jen problémy = i když teď v poslední době BMW v levnejch modelech možná = i když osobně bych i v těch levnějších modelech BMW dal asi přednost 8 st. Aisinu
                      • 00 Reagovat !

                        foto skejpa

                        skejpa 27.11.  14:36

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                        Mám firemní Octavii 2.0 TDI DSG takže ti můžu s klidem říct, že to funguje velmi obstojně. Rychlost reakcí na pádla je slabá (např. v BMW 440i to je jiná liga) a občasné "cukání", tolik charakteristické pro DSG se děje ale když se to veme kolem a kolem, neměnil bych za manuál a pro mě je to lepší automat než HDM (tedy alespoň z hlediska funkčnosti, ne životnosti >:-[] ). Nicméně CVT nikdy. To je děs. To konstatní eeeeeeee bych vydržel tak asi den. Radši budu rok stát na jižní spojce s manuálem než mít auto s eeeeeeeeee CVT.
                        • 01 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 27.11.  14:59

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                          Tak vzhledem k praci s tim státnim v koloně = rozhodně radši e-CVT

                          Ale slušný HDM třeba 10st. Aisin co řadí rychlejš než dvojspojka = nebo ZF8HP = jednoznačně

                          Nemám zkušenost s eeee = ale nějak se mi to nezdá = e-CVT neslyšíš = teda jen když si stoupneš na pedál plynu a stojíš. Mám teď nedávno projetý Německo tam a zpátky v podstatě celý plnou rychlostí = a eeee sem teda nezaznamenal. Docela přijatelný ticho = až to byla nuda jet furt pryč maximálkou = při který se motor relativně nudí
                          • 00 Reagovat !

                            foto skejpa

                            skejpa 27.11.  15:33

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                            Sto lidí, sto chutí. Já mám pedál na zemi často, takže to eeee slýchám taky často. Když jezdíš klídeček, tak věřím, že ti to vyhovuje.
                            • 11 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 27.11.  16:21

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                              Já bych jezdil rychlejš = ale ono neni kde = všude provoz a kamery = to je na houby kombinace
                          • 00 Reagovat !

                            foto kyklop

                            kyklop 27.11.  19:13

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                            CVT a dvojspojky nájdeš v najlacnejších vozidách. Slušné 10st aisini, alebo 8st ZF sa nachádzajú v opačnej cenovej skupine
            • 21 Reagovat !

              foto N6600

              N6600 27.11.  10:27

              « Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

              Jediny problem je akurat mentalny. Na rozdiel od klasickych, u ktorych mozes citit otacky a "kopanec", ma CVT plynuly zatah. Tvrdit, ze to neide, je kolosalna kravina.
              • 00 Reagovat !

                foto skejpa

                skejpa 27.11.  12:34

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                Nikdo netvrdí, že to nejede. To je právě ono, že to nejede jen pocitově. Reálně to jede. Tohle už se řešilo asi 2 roky zpět, kdy BMW jasně vzkázalo, že umějí udělat automat ještě hladší než je ale zákazníci si přejí mít tam ten pocit, že to je mechanický, že to po zařazení zase zatlačí do sedačky, že je to prostě pocitově sportovnější - ikdyž reálně není. Jenže tenhle X faktor (nevím jak to lépe nazvat) je právě to, co prodává. To je to, co dělá lidem za volantem radost. Tedy alespoň těm, co radost za volantem hledají.
        • 40 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 27.11.  06:06

          « Re: Re: Re: Suzuki

          Kizashi se prodávalo i v manuálu, bez AWD. Takže svádět neúspěch na CVT netřeba.
          • 30 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.11.  08:27

            « Re: Re: Re: Re: Suzuki

            A navíc bylo fakt hezké.... tím neříkám ,že Camry je ošklivé, ale adept nejkrásnějšího sedanu asi zrovna nevyhraje.
            • 40 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 27.11.  09:25

              « Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

              Ta sportovní verze je celkem fajn...
              [odkaz]
              • 20 Reagovat !

                foto skejpa

                skejpa 27.11.  09:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                Hm, ta vypada moc pekne. Ta bude i tady ? A bez CVT ? :-)
                • 20 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 27.11.  09:55

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                  Asi nebude... každopádně motorizace a převodovka se plánuje jen ta jedna.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 28.11.  06:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                  Bohužel ne = 2,5 litr v silnější verzi 151kW s 8st. HDM automatem = nebude. V6 3,5 ve dvou verzích 183kW a 222kW a 8st. HDM automatem = nebude

                  V některejch státech myslim v Thajsku a tak se prodává i s 2litrem = taky nebude :-)
            • 10 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 27.11.  10:22

              « Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

              Mně se tehdy hlavně líbilo, jak Kizashi jezdí. Teď ani nemluvím o nějakým "sportování", ale vem si, že to mělo do délky 4.65 a vážilo jako kompakt. Pocitově prostě lehké, agilní i s relativně velkým motorem na předku. Přes praktickou část (sedan) jsem se ovšem nepřenesl.
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 27.11.  10:44

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                Já s tím nikdy nejel :/ Pro mne v tu dobu to bylo spíš auto z plakátu, protože bylo málo i vidět. No jo.. jsi tupá česká ovce co vozí nepotrebne litry v kufru, jak jsem se dozvěděl výše ! Vítej mezi námi ;)
                • 00 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 27.11.  19:14

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Suzuki

                  Odkedy má sedan málo vzduchu v kufri? >:-[] :-! >:D
  • 54 Reagovat !

    foto WinDiesel

    WinDiesel 26.11.  19:53

    Camry benzín hybrid vs D3 s dieselem nebo plugindieselem 1:1000

    Mercedes už u nás začal prodávat E-klasse a S-klasse s plug-in-hybridem a dieselem. Asi tak milion koní v součtu, milion Nm a spotřeba realistická 3,5 l/100 km (WLTP), dle NEDC 1,5.
    Tak tož asi tak Toyotko. Stříš vedle ale to vždy když chceš prodávat stejné káry v USA a v Evropě. Ford to taky zkusil a jak dopadl? Když se Evropě Toyotko nepřizpůsobíš, prodeje nebudou.
    Jasně, Mercedes chce 1,8 mega a jak známo diesely nejsou pro sociální případy a diesel už vůbec ne.
    Já ale E-class nechci a tak musím čekat rok 2 na odpovídající SUV. Zatím jsem naprosto spokojen v V6 v dieselu takže nespěchám.
    • 09 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 26.11.  20:00

      « Re: Camry benzín hybrid vs D3 s dieselem nebo plugindieselem 1:1000

      To ale neni USA a Evropa = to je Evropa a zbytek planety ;-)

      Plug-in-hybrid má problematickou návratnost = proto Toyota, krom Číny kde dou tak trochu ode zdi ke zdi a momentálně tam vládne EV šílenství, dělá jen jeden plug-in

      A tenhle typ pohonu [odkaz] atmo benzín + elektromotor = vychází celkově nejlíp = ve spolehlivosti i životnosti i celkovejch nákladech
  • 84 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 26.11.  20:09

    Kolenovrtství na druhou

    Chci dynamiku a pohodu beru benzín, Kolenovrtství na první chci dynamiku a slušnou spotřebu, beru naftu, kolenovrtství na druhou chci nízkou spotřebu a klidně budu jezdit jako manták, beru hybrid od Toyoty. Však on už tě ten uječený Atkinson s nízkým krouťákem zbaví choutek na dynamiku.
    • 210 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 26.11.  21:30

      « Re: Kolenovrtství na druhou

      Denně s hybridama jezdim = drtivá většina aut po Praze a okolí = zdržuje mě :-)

      Hele a to neni vtip! ;-)

      Dávno je limite silnice a provoz = auto s 218 koněma = je bohužel skoro rozmařilost >:-[]
      • 91 Reagovat !

        foto KANKUNEN

        KANKUNEN 26.11.  21:56

        « Re: Re: Kolenovrtství na druhou

        nejsou ty zdržující auta zaparkované
        • 111 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.11.  21:58

          « Re: Re: Kolenovrtství na druhou

          Taky si to řikám když blikne zelená = sou to fakt lemry pomalý = než zařadí a než motor zabere = to je výhoda elektromotoru = ihned naplno :yes:
          • 70 Reagovat !

            foto KANKUNEN

            KANKUNEN 27.11.  06:31

            « Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

            Tak to vypadá, že rozdrtíš i čipnuté TDI. :-!
            • 60 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 27.11.  08:31

              « Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

              To je tak, když Sakra závodí a ostatní o tom neví >:D Škoda, že je srab a tomu nafťáku se nepostaví napřímo >:D
              • 05 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 27.11.  09:39

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                Ne = to si to ty jen furt eště nepochopil >:D

                Nejde o to že si chceš něco dokázat = de o reálný denní ježdění. Kdyby se tvý a mý zpracovalo na počítači = čuměl bys jak seš v reálu znovu a znovu = pomalejší ;-)

                A to je filozofie Toyoty = dělat auta do reálnýho provozu. Ale dost lidí vyznává to co chceš ty = jednou poměřit dokázat si = nevim přesně co :-)

                Tak já radši to reálný = zrychlení v běžnym provozu = atmo benzín a elektromotor = zatim na běžnej provoz nikdo nic lepšího nevymyslel. Jak sis všim = všechny automobilky napodobujou Toyotu = ne obráceně ;-)
                • 30 Reagovat !

                  foto Ozzman

                  Ozzman 27.11.  10:50

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                  Nejsem pomalejší... Tvou výhodu elektromotru může smazat i pohon spojeny s automatem .. ať už je to moje auto nebo auta podobného typu...

                  Takže možná první metr vystrcis kapotu dále, ale na druhém metru te pak každé takové auto smazne...někdo sem nedávno dával i měření...
                  • 03 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 27.11.  11:06

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                    Takže furt nepochopil = ty jezdíš v běžnym provozu = nadoraz? To sou ty měření ;-)

                    Někdo holt navrhuje auta a nejen auta platí to zčásti i pro hifi = na efekt. No a někdo na reálný ježdění. Tak jako je hezkej výkon několik tisíc Wattů = tak o tom v reálu zesilovač neni. I když to na někoho jistě působí
                    A stejný je to v autech = nastavení toho co toužíš furt předjet = je pro běžnou jízdu. Odpovídajícně = pro to jak se jezdí. A proto = když budeme mít satelitní záznam jízdy tvýho a mýho auta = vyhraju. A fakt mě dennodenně furt mraky aut zdržujou = a jo je to samozejmě i e-CVT převodovkou

                    Tak a teď to už chápeš = teda možná? ;-)
                    • 20 Reagovat !

                      foto Ozzman

                      Ozzman 27.11.  11:15

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                      Ano,po Praze většinou ze semaforu šlapu na plyn , abych byl z křižovatky pryč a brzdí mne jen většina provozu..... Jestli je to pro tvé auto nadoraz, to nevím. Ale takhle jsem jezdil s MT FWD a nebyl jsem o moc pomalejsi... Pořád je tam limit toho provozu a omezené rychlosti .. takže reálné můžeš být rychlejsi jen při plném plynu bez provozu a tam auta podobná mému budou vždy rychlejší, než tvůj hybridní Auris ..bohužel... Ať už je to 0-100, O-50kmh a podobne..

                      Tvou logikou nebudeš ani dle GPS rychlejší než litrová Fabie...
                      • 02 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 27.11.  11:30

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                        Ale neblbni víš = ať pro 100 kW nižší střední nebo 197 koní nijak velký SUV = to fakt myslíš že je nadoraz? ;-)

                        Koukám že to jak staví auta Toyota = furt ne a ne pochopit :-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto Ozzman

                          Ozzman 27.11.  11:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                          Pochopit k cemu je to dobré ano, ale lhaní o tom, že budeš rychlejší než moderní turbodiesel nebo turbo benzín ... To nepochopím ;) Jak Ravka zrychluje nevím, ale Auris rozhodně pomalejsi je než mě auto ... a jestli závodíš s lidmi, kteří se na semaforu flákaji... ( Jo tech je většina) je jako když ti tady řeknu, že kdysi davno táta předjel na dálnici Ferrari s Felicii a budu tvrdit, že je Felicie rychlejší...... Ferrari jelo konstantne stovkou ....takže asi tak.....
                          • 02 Reagovat !

                            foto Hammunasakra

                            Hammunasakra 27.11.  11:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                            No vidim = že furt nechápeš rozdíl = mezi sprintem a normálnim ježděnim. Je to asi jako když se lidi soustředěj na naprosto bezvýznamný 0-100 = až budou semafory na dálnicích zajímavej údaj ;-)

                            Auris určitě ne v běžnym provozu = zkus si představit ten záznam reálný jízdy a zrychlení branej ze satelitu = hybrid a běžný auta okolo. Většina lidí na to kouká jako ty = 1.8 benzín hybrid je určitě pomalejší = ty by čuměli na ty reálný záznamy jízd :-)

                            Je to jak to auto nebo zesík postavíš = buď je pro tebe fakt zásadní hodnota pro výběr zesíku maximální výkon a nebo zvuk ;-)
                            • 00 Reagovat !

                              foto Ozzman

                              Ozzman 27.11.  12:07

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                              Ale to je o tom jak ridis a reagujes ! Hybrid s automatem bude úplně stejně v provozu rychlý , jako každý, kdo tak rychlý bude chtít být ať už má 60k nebo 260k.

                              Ty chceš říct, že dáš lehce nohu na plyn a jedeš rychleji , než většina lidí, kteří se v tu dobu hrabou v telefonu, sahají po řadící pace, nebo si upravují xicht v zrcátku... To je pravda... Ale já tohle pozoruji taky po presednuti do automatu v naftě. To ale není o tom, že je tvé auto rychlejší a když nevíš jak reaguji na semaforech, tak nemůžeš vědět jestli si ryhcjelsi nebo ne. Když zavaham a budu se hrabat v nose, tak mi ujede i litrova Fabie...

                              Ale pokud budu vedle tebe stát na semaforu a oba se rozjedeme naplno, ukážu ti záda... A každé takové naftové auto... Do 50km/h i do 100km/h.... Vždy a ve všech situacích... A proto lidí více kupují konvenční motorizace...
                              • 10 Reagovat !

                                foto Emel

                                Emel 27.11.  12:09

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                                Výhoda hybridu je, že je rychlejší, když rychlý být nechceš... ;-)
                                • 00 Reagovat !

                                  foto Ozzman

                                  Ozzman 27.11.  12:11

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                                  Hurá.... Jednou větou a srozumitelně... :yes: Třeba někdy Sakra dosahne na vyšší úroveň
                                  • 02 Reagovat !

                                    foto Hammunasakra

                                    Hammunasakra 27.11.  12:26

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                                    Víc vět a složitejch = sorry zapomněl sem že mluvim s tebou = budu si to pamatovat: Pro ozzyho kratce a jednodušše = on tomu řiká vyšší úroveň ;-)

                                    Víš kolikrát sem se ti tu filozofii Toyoty pokoušel vysvětlit? :-)

                                    V zásadě fakt dobře stručně a jasně = jí Emel popsal :yes: >:D >:-[]
                                    • 00 Reagovat !

                                      foto Ozzman

                                      Ozzman 27.11.  12:44

                                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                                      Ty nejen že nectes co píší ostatní, ale ani to, co píšeš ty... To co popisuje Emel je něco jiného, než to, co píšeš ty i když to asi myslíte stejně... Tak jsem to popsal ale i já...
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto woody-alien

                                    woody-alien 27.11.  12:55

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                                    Počkej, já už jsem to možná pochopil, s tím běžným provozem, satelitním snímáním a tak.
                                    Modelový příklad. Vyjedu z baráku, nechám svůj konvenční spalovací vehikl ohřát olej a pak jedu dle libosti. Když mi začne nejmenovanej hybrid kazit radost lpěním na tachometrové 70, prostě ho předjedu a zmizím. Dojedu další auto, pokud to jde, předjedu a zmizím. Takhle třeba minu pár aut a dojedu do města. První semafor, druhej semafor a všechna mnou předjetá auta mě začínají dojíždět. V centru města už mě mají. Hybrid se zařadí do pravého, já jedu v pokračujícím přímém směru. Těm vpravo padne zelená dřív než mě a tím pádem je hybrid najednou přede mnou a už smutně koukám pouze na jeho koncová světla.

                                    Takže hybrid vítězí a navíc s poloviční spotřebou. Znechucen zastavuji, házím klíče (jasně pravěk, ještě pořád mám od zapalování klíče) do kanálu a na mobilu vyhledávám nejbližší termín Toyota - Den otevřených dveří. Buďme realisté - Sakra má pravdu. ;-)

                                    Teda až na těch 180 s prstem v nose, můj bývalý 1.2 TCe v dodávkové krabici byl svědkem něčeho jiného. :-)
                                • 02 Reagovat !

                                  foto Hammunasakra

                                  Hammunasakra 27.11.  12:18

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                                  No vlastně = si to trefil :yes: ;-)
                                • 10 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 27.11.  12:47

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                                  >:D a naopak není, když chceš...
                                  • 00 Reagovat !

                                    foto Ozzman

                                    Ozzman 27.11.  12:50

                                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                                    Viz to co sem psal já.. >:D
                              • 02 Reagovat !

                                foto Hammunasakra

                                Hammunasakra 27.11.  12:19

                                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                                Ne = proto všichni od Ferrari po VW přecházej na hybridy = a víš že to tak je :-)
                                • 30 Reagovat !

                                  foto -Karel-

                                  _Karel_ 27.11.  12:52

                                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                                  :-O to je vtip? Oni nepřechází na hybridy kvůli pokutám za emise? Myslíš to úplně vážně?
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 28.11.  06:35

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                Nebuď už trapnej = filozofie Toyoty je prostě jiná = auto ne na machrování 1 za rok = ale na reálnou jízdu těch zbylejch 365 dní = i ten den závodu = víc najedeš reálně ;-)

                No a tobě de o těch pár vteřin závodu = no a mě spíš o těch 8 tisíc 800 hodin ročně :-)

                Prostě buď hybrid nebo [odkaz] to mezi tim = to je.. ;-)
            • 03 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.11.  09:41

              « Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

              Viz já 9:39 :-!
      • 72 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 26.11.  22:12

        « Re: Re: Kolenovrtství na druhou

        Hele a všiml sis, že debatuješ pod autem vyšší střední, tedy asi ne typicky městským autě? To nic.
        Takový dálniční křižník s maximálkou 180kmh, to je panečku skoro rozmařilost.
        • 110 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 26.11.  22:18

          « Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

          Já vim že je = na 99% planety = je to pořádnou pokutu ;-)

          Neni to omezení motorem ale převodovkou = takže když jedeš na maximum = motor je samozřejmě těžce v pohodě = platí i pro Auris

          Je to taková skromná vyšší střední = i tady je to nakonec náhrada typický střední
          Nad Camry je eště Avalon [odkaz]

          Nevim jestli občas někde jezdíš = dávno je limitem stav a kapacita silnic a dálnic. Kdy si jel naposled nějak zásadně rychlejš než 180 km/h
          • 30 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.11.  08:37

            « Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

            180-200 km/h se v ČR dá celkem bezpečně popojet, pokud nejsi ve zúžení na D1 a nebo v nějaké dopravní špičce. Není to dlouhodobě, ale krátkodobé zmizení ze situace, kdy se banda volů vybržďuje, najíždí na sebe a nebo nebezpečně kličkuje (denní situace na silnicích několikrát za pár desítek km), pak se můžu vrátit na své tempo 140 tacho a pokračovat v klidu dál.

            Navíc mimo ČR jsou i úseky, kde se dá i víc.

            Takže obhajoba, že se stejně víc nesmí, je mylná, nehledě na to, kolik si takové Camry třeba v Německu při 160ti tempomatových vezme ( až se tak dá projet i celé Německo až na pár výjimek).

            • 03 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.11.  09:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

              Nejde přece o to že to de = jel sem i v Česku o dost rychlejš. Ale nejezdí se tak = nekecej že tu běžně jezdíš 180-200 km/h

              180 km/h jede s prstem v nose Auris samozřejmě starší verze tohohle pohonu v končící RAV4 takže i Camry. A spotřeba bude vzhledem k vyšší účinnosti motoru a tomu že to neni Recreational Active Vehicle ale sedan = lepší

              Pokud si kupuješ auto na lítání po německejch dálnicích = tak máš pravdu lepší bude V6 verze :-)

              Pokud jezdíš tak jak jezdíš = hybrid je ideál. A po český ale i německý dálnici = jede těžce v pohodě. Moje zkušenost je že většina lidí o rychlosti kecá = už jen těch trvalejch 180 km/h většina lidí dlouhodobě nejede ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 27.11.  10:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                Je to o tom, že u Auta velikosti Camry se nepředpokládá, že bude jezdit jen po městě a diesel podobného výkonu není horším , dynamický i lepším a spotřebou podobným autem bez tohoto omezení.. až bude na dálnici 110 a policie bude tvrde trestat každou ovčí co vybočí z davu.... I tak bude nafta úsporná...:D
                • 02 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.11.  11:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                  No nafta má svý negativa a furt zapomínáš = že je 2-násobně zvýhodňovaná!

                  V tu chvíli jak dáš stejný podmínky = i tvý nadšení pro naftu silně odpadne

                  Když pak srovnáš benzín naftu = vyjde ti to co dávno po celý planetě = naftový motory tak od 2,5 podle některejch dokonce až od 3,5 tuny

                  • 10 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 27.11.  11:20

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                    Kdyby byly v Pr. Ryby .... Víš co vid....... Situace je taková, jaká je... Pořád je ta nafta zajímavá volba...
                    • 02 Reagovat !

                      foto Hammunasakra

                      Hammunasakra 27.11.  11:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                      Ne kdyby = zajímavá je jen proto = že je dotovaná

                      To neni zajímavý = to je prostě nesmysl. Je to asi jako by na Fordy byla nižší daň než na ostatní auta = to by sice bylo jako zajímavý = ale totální kravina :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 27.11.  11:30

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                        Kravina by to byla, ale nic by to nezměnilo na tom, že by to pak byl super kup a lidí by to brali.... Prostě si můžeš přát a omlouvat, že by kdyby ... Ale ono to tak není , az to nastane, přizpůsobim se tomu já a celý trh ;)
                        • 02 Reagovat !

                          foto Hammunasakra

                          Hammunasakra 27.11.  11:54

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                          Jo chtěl bych = tuhle fakt pitomou anomálii = konečně zrušit = a vrátit se do normálu = kterej je víceméně po celym světě

                          Sou zajímavý naftový motory a takovej R6 OM656 by si svý místo na slunci obhájil i bez pitomý dotace = ale jinak.. jak to padlo už před 3 rokama po Dieselgate = reálně nafta patří tak do velkejch SUV možná až do dodávek do aut od 3,5 tuny

                          • 00 Reagovat !

                            foto Ozzman

                            Ozzman 27.11.  12:09

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                            No já už mám druhé naftové HDI takže z tvého neporkiveneho a osobními preferencemi nezaujatého pohledu bys mne měl vzít na milost ;)
                            • 02 Reagovat !

                              foto Hammunasakra

                              Hammunasakra 27.11.  12:20

                              « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

                              Já mám s HDI docela dobrý zkušenosti = s 2.2 HDi sme toho najezdili mraky = dost dobrej motor :yes:

                              Což nic nemění na absurdnosti dotovaný nafty :-)
        • 30 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 26.11.  22:25

          « Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

          Ale je to Toyota... jiná cílovka.
      • 30 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 27.11.  08:29

        « Re: Re: Kolenovrtství na druhou

        Jezdil jsem s HTP v Praze a okolí... taky mne to zdržovalo a byl jsem zdaleka nejrychlejší, když jsem měl dost odvahy....

        Reálné měření ale ten Hybrid s tím nafťákem nebo turbobenzínem prostě prohraje, pokud bude volná cesta..... pořád platí má nabídka na úprk ze semaforu ;).

        • 30 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 27.11.  09:22

          « Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

          Na úprk ze semaforu byla stejně nejlepší Mazda... bez plamenů z výfuků to není ono. Mnohý řidič skútru, co se optimisticky postavil vedle na čáru, skončil s popáleninami třetího stupně :-)
          • 00 Reagovat !

            foto woody-alien

            woody-alien 27.11.  10:05

            « Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

            >:-[] Každopádně to fungovalo i jako zbraň na lepící se naftový Mondea. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.11.  10:52

            « Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

            Od té doby co mi jeden agresivní řidič p308 za tuhle semaforovou podpasovku zpět předjel a vysprchoval tak, že sem v práci voněl jak kdybych se koupal ve fridexu, si dávám na dost aut pozor ..na Mazdy taky >:D
            • 00 Reagovat !

              foto H-K-svwet

              H/K_svwet 27.11.  11:13

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kolenovrtství na druhou

              tak auta za to nemozu to vies... ;-)

              ja sa uz nikam neplasim... a poviem ti... pustim si prijemnu hudbu.. a razom aj ta cesta do prace je "prijemna" ... hoc idem 5-10 minut skor ako by stacilo ale mam pohodu

              dnes nam uz cez noc u nas v KE normalne ze nasnezilo... rano ti idem po nocnej o 6tej z prace.. vypadovka.. kazdy ma hned hlava nehlava obieha ( skoro no .. cest vynimkam s pudom sebazachovy ) ... sotva pritom daco bolo vidno.. mrholilo ... tma... mokro... a nakoniec klasika jak vzdy... nejaki kamionaci pred nami na rychlostnej ceste vsetkych "pretekarov" zbrzdili... tak k comu sa plasit a riskovat pre par usetrenych sekund ... jazdim dnes uz na pohodu a cuduj sa svete neraz dojdem casovo skoro narovnako ako nejeden "pretekar" ( vsimam si to ) ... obzvlast v meste to vidim.. kde sa kazdy plasi a nakoniec to dane auto vidim ze sa mota a nemozne kruti pri obchodaku a ja skor zaparkujem a vystupim ako takyto "nerozhodny" pretekar ... s kludom a s nadhladom nakoniec clovek aj tak dosiahne viac :yes:
  • 93 Reagovat !

    foto Arese

    Arese 26.11.  20:17

    Zbytečná střelba mimo terč

    Chybějící turbodiesel + chybějící nehybridní silný benzín + chybějící verze kombi + podivný asijský design = zanedbatelné evropské prodeje. To už u Toyoty definitivně ztratili veškerou soudnost?
    P.S. Opravdu si nedovedu ani představit, že bych si coby zákazník toužící po velkém autě něco takového koupil místo nádherného Superba 2.0 TDI nebo 2.0 TSI, popř. Passatu, či Insignie! ;-)
    • 010 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 26.11.  20:35

      « Re: Zbytečná střelba mimo terč

      Nádherného Superba? Umej si oči.
      • 91 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 26.11.  20:47

        « Re: Re: Zbytečná střelba mimo terč

        A ty si zajdi k očnímu! >:D
    • 21 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 26.11.  23:27

      « Re: Zbytečná střelba mimo terč

      Tak, bestseller to u nás nebude, na druhej strane Toyota potrebovala nejaký top model a takto ju to nič nestálo dokopy, aj keby to urobili v kombíku, v EU by to bestseller. Takže to bude také pekné rozšírenie nudnej šede passatov a superbov.

      Počúvaj, kde sa stratila tvoja recenzia na Leona? To si ju stiahol po tom, čo ti ho v diskusii niekto pohanil?
      • 10 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 27.11.  16:56

        « Re: Re: Zbytečná střelba mimo terč

        Kdepak, ta recenze se neztratila. A na nějaké hanění fanatických odprůrců SEATu zvysoka kašlu, já jsem s tím autem velmi spokojený. :-) :yes:
        • 02 Reagovat !

          foto Rasto

          Rasto 27.11.  19:19

          « Re: Re: Re: Zbytečná střelba mimo terč

          Aaa už je späť :yes: >:D no naozaj tam nebola...
          • 20 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 27.11.  20:20

            « Re: Re: Re: Re: Zbytečná střelba mimo terč

            No každopádně mě těší, že ti moje recenze chyběla! ;-)
  • 311 Reagovat !

    foto Beefcake

    Beefcake 26.11.  22:01

    WTF

    Pride na trh overene auto, bestseller v celosvetovom meradle a tunajsi Pepikovia a Jozkovia / bychari hned vidia vsade problem - nema to kufor=kombi, nema to 6valec, nejake udajne nevhodne oznacenie park.asistenta atd...
    Toyota predava nie malo modelov hybridov na nasich trhoch (okrem toho, ze to je celosvetovy lider s najvacsimi skusenostami) tak asi tak nejake vedomie o moznostiach predaja a ladeni tejto techniky ma, ze ano ...
    Sorry, ale meradlo vacsiny tunajsich, tym myslim CZ/SK "odbornikov", je znacne pokrivene tym, ako si ich vychovali tunajsie automobilky. Cim skor si to uvedomia, tym lepsie.
    Jediny problem tam vidim, ze mozno cena mohla zacina na nizsej hodnote, aby sa to "uz od" viac vynimalo.
    • 40 Reagovat !

      foto honzaHK

      honzaHK 26.11.  23:58

      « Re: WTF

      Já bych se tak nerozčiloval. Ona to není zášť, spíše jednoduchá "matika" - stačí se podívat, jaká auta jezdí povětšinou kolem tebe, na míru předsudků v naší společnosti a potažmo na kombinaci toyota/sedan/cenovka a je hned jasné, že tisícovky ba možná ani stovky to nebudou. Já přeju úspech téměř každému modelu, jelikož mám auta rád, ale někdy to prostě tlačit nejde. Třeba bude překvapením, u firemní klientely si nejsem jist, u soukromých osob zřejmě ne.

      A až imperativní přání lokálního úspěchu na základě "celosvětově" ověřeného úspěchu na žačátku tvého příspěvku přece zcela popírá účel rozmanitosti trhu.
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 27.11.  22:50

        « Re: Re: WTF

        Pozri si na ukazku, co mam na mysli - debatu napr. tu: [odkaz] Krasna ukazka mentality, resp. idiocie.
        Ten celosvetovy predaj som spominal len preto, lebo sa tu robi z Toyoty nie prvy raz nejaky sposobom neschopna automobilka.
    • 10 Reagovat !

      foto Mig-35

      Mig_35 27.11.  07:46

      « Re: WTF

      Vzhledem k tomu, že jsi na českém serveru, je diskuse o tom, kde je to auto bestsellerem, poměrně irelevantní. Tady díru do světa neudělá. I když jsem s ním jezdil v Dubaji, v Thajsku, a všude se mi líbilo, jako přemisťovadlo, velké, pohodlné, tiché.
    • 00 Reagovat !

      foto briza

      briza 27.11.  20:18

      « Re: WTF

      Já myslím, že otázka stojí tak ...
      Pokud bych chtěl auto v této třídě (a měl na něj peníze), byl bych ochoten utratit své (!!) peníze právě za tohle auto?
      • 00 Reagovat !

        foto Beefcake

        Beefcake 27.11.  22:52

        « Re: Re: WTF

        Nevidim v tom problem, pretoze prave vdaka menu a predajnosti ma velku istotu, ze nesliapne vedla. A plus minus za cenu miestnej uniformy, t.j. Superbu/Passatu. Naviac japonske auta maju isty charakter voci EU sterilnosti. To je samozrejme moj nazor.
  • 63 Reagovat !

    foto skejpa

    skejpa 27.11.  00:43

    Zas a znova.

    Kdo chce auto opravdu řídit, tohle prostě nekoupí. Ne proto, že je to hybrid. Ne proto, že tu opět v EU chybí nejsilnější motorizace (stejně jako u nové Mazdy 6 - děkujeme EU).
    Ale prostě proto, že tam zase nacpali CVT. OK, v Yarisovi to beru. Ale kurna tohle je velkej sedan. To sakra nemaj poradnou dvouspojku nebo aspoň rychle řadící klasickej automat (jako mazda) ?
    Tohle auto zase bude předurčené k neúspěchu.
    • 05 Reagovat !

      foto Hammunasakra

      Hammunasakra 27.11.  00:55

      « Re: Zas a znova.

      U všech ostatních verzi včetně tohohle 2,5 litru bez hybridu = je 8 st. HDM automat

      Neprodeje velkejch motorů nemaj co dělat s EU = každej by tu svý nejdražší verze rád prodával

      • 51 Reagovat !

        foto skejpa

        skejpa 27.11.  01:11

        « Re: Zas a znova.

        A proto Mazda v sestce prodala nejvic motoru ve verzi 2.5i - tedy to nejsilnejsi, co je. Toyota taky neni zrovna fleetove vozidlo, takze by se tahle volba urcite taky neztratila. A je to kvuli EU. Protoze prodeje nedosahnou takovych cisel, aby to ospravedlnilo pokutu za emise vetsiho motoru.
        • 15 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 27.11.  09:48

          « Re: Re: Zas a znova.

          Nojo ideologie = vždycky zvítězí :-)

          Každej by tu rád prodával to nejdražší = ale stejně tak to tady ani ta Mazda nezkouší s 2,5 turbo

          Je ale smutný že ty lepší verze v tomhle případě V6 3,5 koupíš jak tady vedle v Rusku nebo v Austrálii samozřejmě na americkym kontinentu = a my tady spíš tříválce

          Šestiválce tu už nedominujou ani v prémii = natož v mainstreamu
          • 40 Reagovat !

            foto skejpa

            skejpa 27.11.  09:58

            « Re: Re: Re: Zas a znova.

            Mazda by to tady ráda nabídla ale kvůli těm podělaným emisním pokutám to není rentabilní. To není tak, že by to neprodali. Prodali. Jen by toho nebylo dost na EU...
            • 00 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 28.11.  00:12

              « Re: Re: Re: Re: Zas a znova.

              Neblbni = emise platěj všude a prodávaj se tu i daleko výkonnější i objemnější motory

              To házení všeho zlýho na EU = to je fakt vítězství [odkaz] :-)
      • 80 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 27.11.  09:35

        « Re: Re: Zas a znova.

        Jistěže mají co dělat s EU. Hlavní blok prodeje velkých motorů jsou pokuty za CO2 počítaný z normovaný spotřeby.

        Limit pro 2020 je 95g/100km = 4l benzínu na 100. Auto s normovanou spotřebou 8l/100 = 95g*95€/g = 9000€ = 230.000Kč pokuta za nadlimitní emise... to je šílený. A přitom se pořádnej benzín ve střední třídě reálně do osmi nevejde.
        • 00 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 28.11.  00:15

          « Re: Re: Re: Zas a znova.

          No a v Kalifornii s jejich dominancí velkoobjemovejch motorů je to myslim 4,7 litru = to prostě neni o Evropě = pozadu už je fakt jen ta Afrika :-)

          To že se auta budou víc rozlišovat na běžný a výkonný velkoobjemový víceválcový fakt jen pro bohatý = víme dávno! Zatim to furt eště de = furt si můžeš koupit nějakej Mustang atd.

          Tenhle benzín s 218 koněma se určitě vejde do 6ti = kdo chce víc má možnost si připlatit. A ta bude eště dlouho. Bohužel nejzajímavější léta stoupajících výkonů aut sme zažili za železnou oponou a pak chudý když bankrotem ekonomiky komunistů spadla

        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 28.11.  10:53

          « Re: Re: Re: Zas a znova.

          Nejsmutnější na celé CO2 věci je fakt, že si EU vybrala motoristy jako "lehký terč" a vhodný subjekt příjmu a na buzeraci. Na opravdové škůdce si bohužel netroufne.
          [odkaz]
          [odkaz]
  • 10 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 27.11.  11:08

    pekne

    ako sukromne auto si iste svojich zakaznikov najde aj v eu... aj ked u nas stredna trieda uz obecne pada ku dnu... a takato lod to proste dnes uz v eu nebude mat lahke... ale napriek tomu som rad za toto toyotacke spestrenie nasho trhu v strednej triede a tu moznost volby :yes:

    z pohladu sukromnika ktory ma povedzme melon urceny na auto by som iste camry rad vyskusal aj ked priznavam ze mat tie moznosti tak asi by ma najviac lakal arteon pripadne optima s tgdi .. ale mozno prave camry by bola po vyskusani lepsia.. takze chce to urcite dat camry sancu ... navyse o spolahlivosti a kvalite tu tiez nemusime pochybovat... dokonca verim ze v tomto bude na tom este lepsie ako arteon alebo optima ( ktore ale iste su uz na tom super ) :yes:
    • 21 Reagovat !

      foto Ozzman

      Ozzman 27.11.  12:23

      « Re: pekne

      Koupil by si Arteon.... Ze stejného důvodu, proč si koupil Polo ...
    • 01 Reagovat !

      foto Ernesto01

      Ernesto01 27.11.  13:07

      « Re: pekne

      Camry bude za milion super vybavené funkční auto. Odpovídající Arteon bude o 50% dražší. Těžko říct, jestli i silnější. Rozhodně to ale nebude hybrid.
      • 30 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 27.11.  13:16

        « Re: Re: pekne

        Camry má v základu tunu asistentů, a vůbec pěknou výbavu. Dynamikou minimálně srovnatelný Arteon s 2,0TDI 140kw a pro běžného smrtelníka zcela dostatečnou výbavou (nejvyšší R-line) stojí ceníkových 1,1mil. vč. automatu. Reálně zcela bez problému pod milion.
        Tu větu "těžko říct, jestli Arteon za 1,5mil. bude i silnější", beru jako vtip.
        • 22 Reagovat !

          foto Hammunasakra

          Hammunasakra 27.11.  14:18

          « Re: Re: Re: pekne

          Arteon nemá vůbec cenu řešit = jednak má šíleně drahý příplatky = a hlavně: Porazil ho i Pažout 508. A aby toho nebylo málo = na domácí půdě ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Ozzman

            Ozzman 27.11.  16:23

            « Re: Re: Re: Re: pekne

            Ač jsem za vítězství 508 rád, tak bych to rád upřesnil: Byl poražen Arteon v základní motorizaci...

            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 27.11.  17:39

              « Re: Re: Re: Re: Re: pekne

              Ale horší podvozek ovladatelnost převodovka nebo komfort = to zůstane stejný

              Zapomněls že místo 176kW TDI je doporučovaný radši 140 kW verze a místo ty 110? :-)

              • 20 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 27.11.  18:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                Převodovky nejsou stejný. Komfort - je zcela běžný, že naftová a benzínová verze (obecně) nejsou stejně (ne)komfortní.
                • 00 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.11.  22:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                  No v principu sou = víš že DSG je kritizovaný i v drahejch Audinách = ve všech verzích je to 8st. HDM vs 2spojka

                  ad Komfort a jízdní vlastnosti = viz já 22:27 hned úvod

                  Top by byla docela pecka [odkaz]

              • 00 Reagovat !

                foto Ozzman

                Ozzman 27.11.  18:03

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                Nezapoměl, ale mezi 176kw a 110kw rozdíl prostě je >:D Bohužel jsem to nejel ve stejném autě, ale jezdil jsem 110kw OIII Scout a 176KW Passatem a rozdíl jsem pocítil znatelný, vždyť je to rozdíl jedné 1.9TDI 66kw >:-[] Ale ten rozdíl poznáš hlavně nad 130km/h... souhlasím, že od 176kw jsem čekal větší "posazení" na zadek, ale rychle jede.. né , že ne .

                Horší podvozek v základu, třeba DCC to dotáhne ?

                Navíc benzinové TSI může mít jiné nastavení podvozku, lehčí motor, takže jízdní vlastnoti se mohou lišit...
                • 00 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 27.11.  18:29

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                  Pořád jsou BiTDI a 2,0TSI motory, proti kterým nemá 508 co postavit.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Ozzman

                    Ozzman 27.11.  18:42

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                    Víceméně ani jiná mainstreamová automobilka mimo koncern. Ford o biturbo přišel , tak má jen 240k Ecoboost , což je pořád slabší a Opel v naftě má snad taky jen 200k a silný turbo benzín už taky nebude ne ?
                    • 00 Reagovat !

                      foto Emel

                      Emel 27.11.  19:12

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                      Opel má 210k biturbo diesel a 200k turbo benzín. Pokud se nepletu, Optima má pořád 180kW 2.0TGDI. I ta 225k 1.8TCe v Talismanu najednou vypadá líp :-) .

                      Je to divná situace... v kompaktech má 180kW kde kdo... někdy si říkám, že jsem měl radši vzít tu Cupru, než nám takový nemravný auta někdo zakáže :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto Ozzman

                        Ozzman 27.11.  19:27

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                        Opel 200k z 1.6T o dvoulitr zatím přišel... doufám, že né napořád , Ford 2.0 EB 240k a VW jede na 280k TSI.. to je pořád dost rozdíl oproti oběma značkám.

                        Opel 210kBiturbo, (Ford někdo říká, že Biturbo v Mondeu už nebude, ale má taky 210k, jinak 180k) a VW 240k - zase o kus víc, než konkurence. Nejblíže bude asi Optima.

                        V nižší střední je to jiné, tam třeba i ten Ford má 2.3EB s 350k, nebo Renault jak píšeš.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 27.11.  22:34

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                        Nezakáže = jen budou cenově jen pro vyvolený = doba kdy si šestiválec třeba BMW moh koupit celkem normální pracující = ne teda u nás = spíš už skončila. A ten trend bude pokračovat

                        Výkon i objem budou dál k pořízení = ale holt draho = jen pro někoho

                        Jezdim s končící generací pohonu co má Camry = navíc v trochu nevhodný karoserii typu SUV = kdo myslí že 197 koní nestačí a neni dokonce v běžnym českym provozu nadprůměr je..

                        No a tahle verze 2,5 hybrid má vyšší účinnost = takže menší spotřebu a 218 koní
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 27.11.  22:22

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                    Bi-naftu dělal Pažout dávno před VW ;-)

                    A ty i Ozzy víte = že kdo tu koncernovou zkusil = doporučuje slabší alternativy = to neni dobrý doporučení :-)
                • 01 Reagovat !

                  foto Hammunasakra

                  Hammunasakra 27.11.  22:27

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: pekne

                  ad podvozek = nedomýšlíš co je u VW problém = lehká nestabilní záď = to lehčí motor vpředu nezlepší = když něco tak zhorší

                  Jasně že je rozdíl ve výkonu = ale i tak se na tom všechny recenze shodnou = což je docela drsný když to domyslíš

                  Takže jestli ti de jen o vyšší výkon = jo. Problém je ale to co sám píšeš = poznáš to nad povolený limity na týhle planetě

                  Systémy typu DCC jistě fungujou = ale furt je lepší mít rovnou lepší podvozek = než z důvodu fyziky uskakující zadek = a ten pak elektronicky krotit

                  To by byla docela pecka [odkaz]
  • 02 Reagovat !

    foto GeekStar

    GeekStar 27.11.  12:36

    LEX-ES

    Takhle měl být imho naceněný ten Lexus. To by byla paráda.

    Za Camry to je "jenom" ok.
  • 32 Reagovat !

    foto Dinar

    Dinar 27.11.  13:08

    Pokud počítají

    s prodeji v řádu desítek kusů ročně fanouškům toyoty, pak ok, ovšem myslí-li camry jako alternativu k fleetovým modelům střední třídy, pak je v Evropě s touto variantou štěstí nečeká. Deset let stará technika, převodovka ze skůtru, omezení vmax. na 180, s tím půjde těžko uspět tam, kde (střední management, cesťáci) preferují hlavně rychlost za co nejmenší spotřebu, žádná omezení... Objektivní kvality camry typu tichost, vláčný podvozek, nejsou tím, co konzumenti fleetových aut chtějí. Navíc, pokud jde o hybridy, je Evropa už jinde, v této třídě se stává standardem plug-in hybrid, jízda čistě na elektřinu, k tomu plnohodnotný spal. motor bez omezení rychlosti. Pro evropský trh je camry hybrid špatně zvolený model.
    • 21 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 27.11.  18:42

      « Re: Pokud počítají

      Plugin bude cenovo zase inde.
      • 00 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 27.11.  22:35

        « Re: Re: Pokud počítají

        Přesně :yes:

        Plug-in je cenově jinde = a na hraně návratnosti. Furt vychází nejlíp hybrid ála Toyota jak ho před desítkama let začali dělat

        I když to neni na efekt = od toho sou jiný motorizace ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Londonbridge

      Londonbridge 27.11.  19:15

      « Re: Pokud počítají

      Prevodovka ze skutru to si mal napisat az v Patek.... >:D , zalial som to radsej 21 rocnym Eldoradom...
    • 00 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 27.11.  22:45

      « Re: Pokud počítají

      "žádná omezení.." a " jízda čistě na elektřinu" - to ako ide dokopy ?
      "plnohodnotný spal. motor bez omezení rychlosti - musi mat na tachometri 260km./h, co sme riesili ako deti ?
  • 02 Reagovat !

    foto Budulinek

    Budulinek 28.11.  10:15

    toyota

    zda se mi to a nebo ty toyky jsou cim dal osklivejsi
    • 00 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 28.11.  12:06

      « Re: toyota

      Zdá. Podívej se pár let zpátky, jak vypadal předposlední Auris nebo třeba Verso. Toyota nikdy moc hezkých aut neměla. A to nemluvím o [odkaz]

      Camry vypadá určitě líp než končící Avensis s dlouhým převisem, CHR je na poměry Toyoty odvaz a taky se na to dá koukat... Corolla uvidíme, končící Auris taky nebyl marný.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Stranger Things 3: Byly odhaleny názvy epizod

Stranger Things 3: Byly odhaleny názvy epizod

Netflix zveřejnil teaser video k třetí sérii sci-fi retro seriálu Stranger Things. Odhalil v něm názvy epizod,…

Pacienti s otravou krve z nemocnice ve Frýdlantu: Odškodné až stovky tisíc!

Pacienti s otravou krve z nemocnice ve Frýdlantu:…

Devět pacientů, u nichž v minulých dnech po operaci v soukromé Nemocnici Frýdlant došlo k otravě krve, by mělo…

 

iSport.cz

Famózní Salah, skvělá obrana a pomoc Chelsea. Liverpool vede Premier League

Famózní Salah, skvělá obrana a pomoc Chelsea.…

Kdo tuhle mašinu zastaví!? Liverpool si podmaňuje jednu z nejprestižnějších soutěží světa. Ani v jednom z 16…

Sparta má první posilu. Chci být součástí změny, hlásí Švéd Karlsson

Sparta má první posilu. Chci být součástí změny,…

Hotovo, podepsáno. Fotbalová Sparta představila první zimní posilu, ze švédského Norrköpingu přichází na Letnou…

 

Reflex.cz

Hůle: V exekucích tu končí i děti, běží jich miliony, vymahači mají vliv ve všech politických stranách

Hůle: V exekucích tu končí i děti, běží jich…

Češi si nechali ukrást spravedlnost. Analytik Daniel Hůle dlouhodobě upozorňuje na bobtnající problém exekucí.…

Zaměstnavatelé neuznávají vzdělání z vysoké školy života. Je to skandál, ozývají se hlasy absolventů

Zaměstnavatelé neuznávají vzdělání z vysoké školy…

Absolvování vysoké školy života je spolu se selským rozumem hlavní a jedinou devízou mnoha vlastenců a obecně…