Diskuse

Toyota Corolla odhaluje český ceník. Srovnali jsme ceny hybridního kombi s dieselovou konkurencí

4.2.2019

Nový kompakt od Toyoty přichází na český trh ve třech karosářských verzích. Jako alternativu k turbodieselům nabízí hybridní pohon.

 

  • 31 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 04.02.  16:41

    Autore,

    ve "srovnávací" tabulce vám chybí údaj o spotřebě.......... :-!
    • 53 Reagovat !

      foto Blue-Sun

      Blue Sun 04.02.  17:30

      « Re: Autore,

      Aby bylo vidět, jak Toyota deklasuje i ty diesely?
      • 37 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 04.02.  17:49

        « Re: Re: Autore,

        Šmankote, je to srovnávací CENOVÁ tabulka. Proč by do ní měli cpát spotřebu?
        • 33 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 04.02.  18:24

          « Re: Re: Re: Autore,

          Když ceny, tak i celkové náklady, ne? Když pak vidíš, že Corolla je levnější a ještě s nižší spotřebou...
          • 31 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 04.02.  18:26

            « Re: Re: Re: Re: Autore,

            Schválně jsem koukl na starší cenová srovnání, někde to mají, někde ne, tak ok, mohlo to tam být.
            • 44 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 04.02.  18:33

              « Re: Re: Re: Re: Re: Autore,

              Tak či tak Toyota s přehledem vyhrává. Spoustu prvků, které už obsahuje základní výbava u konkurence ani nezahrnuli. Třeba adaptivní tempomat a LED světla u Peugeotu ani nejdou pro základní výbavu dokoupit. Musí se vybrat minimálně Allure a připlatit, nebo GT Line.
              • 30 Reagovat !

                foto unicorn64

                unicorn64 04.02.  22:07

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Autore,

                Dodam info pre zaujemcov o Corollu. Na rozdiel od vacsiny konkurencie maju nove Toyoty/Lexus kompletny balik asistentov uz v zaklade a automaticky brzdia aj pri chodcoch v noci (podla statistiky 70% umrti chodcov v Japonsku je v noci).
                Balik asistentov Toyoty ma rovnake funkcie ako Lexus. Zatial je k dispozicii len crashtest Lexus ES, vsetky automaticke brzdenia zvladal z rychlosti 60km/h (auto/chodec den/noc, cyklista den). Konkurencia vacsinou nema chodca v noci a brzdi z nizsej rychlosti (premia 40-60km/h, mainstream 30-40km/h) [odkaz]
                Nova Corolla bola testovana v ramci EuroNCAP Automated Driving Tests [odkaz] , resp. ziskala najvyssie skore v Japonsku ASV+++ JNCAP [odkaz]
  • 81 Reagovat !

    foto JuckiCZ

    JuckiCZ 04.02.  16:41

    Podvozek

    Nemá ale Corola jako jediná ze srovnávaných poctivý podvozek? (Myšleno víceprvkem vzadu)
    Tím pádem mi to přijde jako dosti dobrá nabídka ;-).
    Jo a jde o novinku, takže cenu půjdou časem určitě dolů a to už by mohla být fakt pecka.
    • 41 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 04.02.  16:47

      « Re: Podvozek

      Je to trochu džungle... Comfort v HB kožený volant má, v kombíku nemá, lze ho koupit v paketu za 50... ale jinak jo, vypadá to jako slušná nabídka a i na fotkách to vypadá dobře.
      • 20 Reagovat !

        foto woody-alien

        woody-alien 04.02.  18:43

        « Re: Re: Podvozek

        Jj, džungle do které ses zamotal i ty. Comfort má samozřejmě koženej volant i v kombíku, jenže do srovnání dali výbavu Active. ;-)
    • 30 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 04.02.  18:41

      « Re: Podvozek

      Nemá. Srovnávaj se kombíky a tam Focus má multilink vždy. Zase ta cena je docela mazec.
      • 10 Reagovat !

        foto JuckiCZ

        JuckiCZ 04.02.  19:39

        « Re: Re: Podvozek

        Aha, to jsem netušil, že kombík má vždy multilink :yes:
        Ani nikde v propagačních materiálech jsem to nezahlédl...
      • 00 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 05.02.  07:55

        « Re: Re: Podvozek

        Já ti nevím, proč to Ford s každým novým modelem takhle nastřelí... za rok/dva už to snad zase spadne do normálu.
    • 01 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 04.02.  20:54

      « Re: Podvozek

      Má víceprvek i sedan?
  • 138 Reagovat !

    foto Th0r

    Th0r 04.02.  16:54

    Srovnání

    To cenový srovnání je poněkud mimo a vlastně k ničemu. Octavie je hnusná pravěká popelnice pro pitomce, co se v ní taky jako pitomci taky chovaj. Peugeot se rozpadá už na výrobní lince a Ford? To je takovej zápaďackej Trabant. Interier je na blití. Ono teda z toho v Octavii taky, ale tam to trochu omlouvá pravěk. Toyota je jasná volba. To je realita.
    • 34 Reagovat !

      foto FLV

      FLV 04.02.  17:15

      « Re: Srovnání

      Ano, odcházející Corolla byla nesporně premiantem, speciálně s ohledem na interiér si jen velmi těžko hledala důstojného soupeře:-)
      Bohužel, kdo se nespokojí s 90kw, bude muset sáhnout poměrně hluboko do kapsy
      • 100 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 04.02.  17:20

        « Re: Re: Srovnání

        Tady už je to jak v politice... člověk neví, kdo si dělá srandu a kdo to myslí vážně :-)
        • 20 Reagovat !

          foto -Karel-

          _Karel_ 04.02.  17:28

          « Re: Re: Re: Srovnání

          >:D
        • 00 Reagovat !

          foto woody-alien

          woody-alien 04.02.  18:49

          « Re: Re: Re: Srovnání

          A stejně jako v politice už spoustu šašků znáš nazpaměť a víš svoje. :-)
        • 10 Reagovat !

          foto FLV

          FLV 04.02.  20:33

          « Re: Re: Re: Srovnání

          velký krok pro lidstvo, tj. registrace a první příspěvěk po letech pasivní konzumace zdejších diskuzí a takový nepěkný výsledek, musím líp rozmyslet jestli Losna nebo Mažňák..pro upřesnění interiér odcházející generace za etalon opravdu nepovažuju, odpovídá ceně a určení, nic víc, nic míň :-)
    • 03 Reagovat !

      foto Beefcake

      Beefcake 04.02.  19:12

      « Re: Srovnání

      Aspon to pobavilo >:-[]
    • 11 Reagovat !

      foto sachs800

      sachs800 04.02.  23:05

      « Re: Srovnání

      Ty jsi opravdovej v*l.
  • 02 Reagovat !

    foto C-M-Burns

    C.M.Burns 04.02.  17:17

    Parabolické bi-LED

    Já měl za to, že LEDky jsou jen plošný zdroj světla, jehož svazek se distribuuje čočkou, ale s tou parabolou by to znamenalo, že tam bude něco jako LED žárovka...?
    • 20 Reagovat !

      foto Mikesus

      Mikesus 04.02.  17:51

      « Re: Parabolické bi-LED

      Přesně to samé si myslím též, že tam bude LED žárovka ( i když slovo žárovka je zavádějící ). Stejně to mají i nízké výbavy v nové RAV4.
      Spíše mne překvapuje, že ani parabolické, ani projektorové LEDky v corolle nemají automatické nastavování výšky. Jen matrix LED to mají.
      Už vidím, jak spousta řidičů s naloženým autem vesele svítí LEDkama do obličeje.
      • 43 Reagovat !

        foto Meky

        Meky 04.02.  19:07

        « Re: Re: Parabolické bi-LED

        Nemaju nastavovanie výšky, lebo ide o japonské = primitívne LED. Nastavovanie výšky je povinne len pre svetelne zdroje s vyšším výkonom ako ma bežná žiarovka. Pozor na to! Ak auto ma LED / xenon a zaroven nema automatickú nivelaciu, potom je to lacné riešenie, nebojím sa povedať podvod na zákazníka. Dostanete modré svetlo, ktore ale svieti rovnako mizerne ako žiarovka.
        • 00 Reagovat !

          foto Mikesus

          Mikesus 04.02.  19:10

          « Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

          To jsem též slyšel. A nějak je to i s ostřikovači světel, že? Víte někdo, jaké jsou konkrétní parametry, kdy to být musí a kdy ne?
          Vím, že některá LED mají autonivelaci, ale bez ostřikovačů, tady je naopak ostřikovač bez autonivelace u projektorových LED.
          • 30 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 04.02.  20:49

            « Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

            Hranice pro ostřikovače a autonivelaci je stejná, tuším 2000 lumenů na zdroj.
        • 24 Reagovat !

          foto Beefcake

          Beefcake 04.02.  19:15

          « Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

          Japonske, primitivne.... Dalsi s diagnozou ;-) By sa hodilo nejake oznacovanie ako je ignorelist, aby bolo vidiet, kde caka zabava 8-s
          • 22 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 04.02.  19:19

            « Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

            A já bych myslel, podle předešlého příspěvku, že tě to "aspoň pobavilo".
            • 13 Reagovat !

              foto Beefcake

              Beefcake 04.02.  19:24

              « Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

              Ja tu vidim znacny rozdiel v style, obsahu a umysle.
              • 22 Reagovat !

                foto -Karel-

                _Karel_ 04.02.  19:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                To já taky. Jedno je typický hejt, jedno ostřejší zcela konkrétní kritika.
                • 13 Reagovat !

                  foto Beefcake

                  Beefcake 04.02.  19:44

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                  Hejt, ale zabavny (mimochodom s tym nesuhlasim). Ale sorry, zabudol som, ze kazdy ma inu uroven "sucharstva".
                  Takze pod vseobecnym " japonské = primitívne LED" si mam predstavovat moje niekolkorocne BiLed, s nivelizaciou, ostrekovacmi a hlavne natacacim servom ? Tolko k tej konkretnej kritike.
                  • 32 Reagovat !

                    foto -Karel-

                    _Karel_ 04.02.  19:53

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                    Když z toho příspěvku vymažu jediné slovo - japonské - tak nevidím vůbec žádný problém. Já jsem rád, že to napsal, páč to nevím, a klidně bych se asi nechal ošidit.
                    Samozřejmě nemám pocit, že japonské rovná se primitivní.
                    Jinak teda od tebe dobrý! "popelnice pro pitomce" - vtip co nechápe jen suchar.
                    "Japonsky primitivní" - to je naopak diagnóza, adept na ignoraci.
                    • 01 Reagovat !

                      foto Beefcake

                      Beefcake 04.02.  23:22

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                      Je to tak, ze nad 2000lm musia mat autonivelizaciu.
                      Citat: "Predpis EHK R48 určuje nutnosť korekcie sklonu svetlometov s výkonom viac ako 2000 lumenov". To ale neznamena, ze slabsie svetla to mat nemozu.
                      By ma ale zaujimalo, ako je to upravene dalej, lebo onho sa to meni aj pocas jazdy, ale nie uplne v realnom case. A servo svetla su fakt vyborna vec. Jedna z mala noviniek, za co by sa vyplatilo aj priplatit.
                      Co sa tyka ostrekovacov, tiez je tam nejaka povinnost, ale nie je to myslim podla svietivosti, ale asi typu svetiel. Neviem to narychlo dohladat.
                      Ja som samozrejme reagoval na to "japonske", lebo robi z toho smejdy.
                      "popelnice pro pitomce" - vytrhnute z kontextu, niet viac co dodat. To ako keby si si vybral jedno slovne spojenie od Adu Rendlikovskeho, ci Holdena.
                      A nie adept na ignoraciu, ale adept na pravidelne zabavne citanie :-)
                    • 01 Reagovat !

                      foto Beefcake

                      Beefcake 04.02.  23:37

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                      Dal som si tu namahu, lebo ma to zaujimalo, ohladne tych svetiel.
                      Je to celkom podrobny dokument: [odkaz]
                      Takze som sa mylil, aj autosklon aj ostrekovace su podla svietivosti.
                      Potkávací světlomety se zdrojem světla nebo LED modulem (moduly), vytvářejícím(i) hlavní potkávací světlo a majícím(i) celkový skutečný světelný tok přesahující 2 000 lm, jsou přípustné pouze ve spojení s montáží zařízení pro čištění světlometů podle předpisu č. 45 (16).
                      Z hlediska svislého sklonu se ustanovení bodu 6.2.6.2.2 nepoužijí pro potkávací světlomety se zdrojem světla nebo s LED modulem (moduly) vytvářejícím(i) hlavní potkávací světlo a majícím(i) skutečný světelný tok přesahující 2 000 lm.
                      • 00 Reagovat !

                        foto Emel

                        Emel 04.02.  23:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                        Jako... Insignia s jejími MatrixLED co svítí jak blázen ostřik nemají.
                        • 01 Reagovat !

                          foto Beefcake

                          Beefcake 05.02.  00:13

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                          Ze maju matrix technologiu nemusi nutne znamenat, ze objektivne tolko svietia.
                          Nejaky dovod to asi ma. Mozno je v tom dokumente vynimka, lebo adaptivne sa tam spominaju. Uz sa mi to nechce studovat :-)
                          • 00 Reagovat !

                            foto Emel

                            Emel 05.02.  08:52

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                            Jasně, ale... svietia. Já to neříkal jako důvod, spíš jako označení těch světel.
                        • 00 Reagovat !

                          foto Dany

                          Dany 05.02.  07:38

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                          pre LED by mal byť ostrek povinný bez ohľadu na výkon, alebo by mali vyriešiť nejakú formu kúrenia (využívať teplo z chladičov napr.). Pri hustom snežení sa mi stalo, že na svetlách bola súvislá vrstva snehu a nebol priestor na zastavenie.
                        • 00 Reagovat !

                          foto speedfred

                          speedfred 05.02.  10:43

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                          To mám aj na Forde full LED bez ostreku.
                          • 00 Reagovat !

                            foto andy2210

                            andy2210 05.02.  12:58

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                            MultiBeam na MB E taky ostrikovace nemaji.
                      • 01 Reagovat !

                        foto -Karel-

                        _Karel_ 05.02.  06:43

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                        :yes:
        • 23 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 04.02.  19:24

          « Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

          Píšu si, Škoda Scala má japonské primitivní LED...
          • 00 Reagovat !

            foto Emel

            Emel 04.02.  23:21

            « Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

            Scala určitě taky bude mít nějaké lowcost řešení.
            • 00 Reagovat !

              foto -awson

              Đawson 04.02.  23:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

              Dle meho, bude mit podobnou techniku jako fabka. Ale ruku na srdce, ta fabie sviti opravdu paradne. Otazka zni, jak dlouho to vydrzi >:D
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 04.02.  23:46

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                Scala má v Ambition "LED hlavní světlomety s denním svícením" a ve Style "Bi-LED hlavní světlomety s funkcí adaptivního svícení". Fabia má jen ty BiLED (pro Style a MC), takže předpokládám, že to bude totožné se Style u Scaly a Ambition bude mít ještě nějaký jednodušší systém, třeba "LED žárovku".
                • 10 Reagovat !

                  foto Aspon

                  Aspon 05.02.  08:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                  Parabolické LED světla je jen blbý název, jedná se o normálni LED světlomety s reflektorama pro potkávačku a dálku, nic víc v tom není. Obecně jsou používané dva způsoby, jak dostat svazek světla na silnici - reflektor jako levnější řešení a nebo modul s čočkou jako dražší. Reflektorové řešení je náhrada halogenových světel, modulové řešení pak jako vrchol techniky nabízí použití dalších technologií. Rozhodně ale není nikde LED žárovka.
            • 01 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 05.02.  12:02

              « Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

              Má, to nepochybně. Ale bral jsem to v kontextu výše psaného vyjádření, že ty základní LED jsou primitivní, protože jsou japonské. Škoda nemá o nic lepší, ne?
              • 00 Reagovat !

                foto Emel

                Emel 05.02.  12:55

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                Scala má (v základu) primitivní české LED :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto woody-alien

                  woody-alien 05.02.  23:17

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                  Jj, ale NEJLEPŠÍ české LED všech dob má....? To neuhádnete. :-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto white-label

                    white label 05.02.  23:47

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                    Nejlepší český LED má už nějakou chvíli Kometa v Brně... ;-)
                    • 11 Reagovat !

                      foto woody-alien

                      woody-alien 06.02.  00:03

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                      Hele nezačínej, nebo přijde praděda a zahrne nás tu odkazy, kterak se Krušnohorci spikli s Kladeňáky a spolkem obcí z okolí Veselí nad Lužnicí a pod taktovkou pragocentristů prohnaně vše řídících částečně z Čelákovic a částečně z Úval nedopřejí moravským občanům přiměřené finance na kulturní a společenský rozvoj. :-)
                      • 00 Reagovat !

                        foto white-label

                        white label 06.02.  00:33

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                        A není to snad pravda... :-O >:D ;-)
                        • 00 Reagovat !

                          foto woody-alien

                          woody-alien 06.02.  10:49

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                          To teda není. Všechno se totiž řídí z Měcholup. :-! >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 04.02.  20:47

          « Re: Re: Parabolické bi-LED

          Píšeš samozřejmě nesmysly, i xenon pod hranicí pro autonivelaci svítí lépe než jakákoli žárovka. Pro LED to platí dvojnásob, protože ta hranice se zřejmě počítá na jeden zdroj/LEDku (kterých je zpravidla několik). Proto většina LED světlometů autonivelaci/ostřikovače v základu nemá a týká se to tuším i M-B S.

          Jinak parabolické LED používá Volkswagen nebo Clio a nevím o tom, že by tam rvali "LED žárovky."
          • 00 Reagovat !

            foto Dany

            Dany 05.02.  07:46

            « Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

            Videl som dotiahnutého Scenica z Fr a v čočke mal LED žiarovku s päticou H4 alebo H7. Výhodou jednoduchšieho riešenia bude vymeniteľný zdroj.
            • 00 Reagovat !

              foto twistedTSD

              twistedTSD 05.02.  12:50

              « Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

              Ale to jsou "LED žárovky" z aliexpressu narvané v halogenových světlech. Pouze v Číně je možné takové "žárovky" najít i v originálním příslušenství.
              • 00 Reagovat !

                foto Dany

                Dany 05.02.  14:58

                « Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                Ten čo tie autá z vonku ťahá tvrdí, že všetky majú takto riešené LED. Sú to + - dvojročné vozy. To nevyzerá na individuálnu úpravu.
                • 00 Reagovat !

                  foto twistedTSD

                  twistedTSD 05.02.  15:40

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                  Tak to ti tvrdí nesmysl. [odkaz] V EU žádná "LED žárovka" nemá homologaci.
                  • 00 Reagovat !

                    foto Dany

                    Dany 06.02.  06:51

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Parabolické bi-LED

                    Možný to je
  • 73 Reagovat !

    foto -Karel-

    _Karel_ 04.02.  17:31

    Corolla

    Vypadá to dobře uvnitř i venku, nejsilnější hybrid nebude brzda, ceny vzhledem k výbavě dobrý :yes:
    Snad obrázky neklamou.
    • 30 Reagovat !

      foto h-onzyk

      h.onzyk 04.02.  17:48

      « Re: Corolla

      Neklamou, naživo to auto vypadá fakt dobře, i z interiéru jsem měl dobrý pocit, jen chce zvyk ta středová konzola, kdy před řadící pákou je jen malá polička na bezdrátové nabíjení mobilu a ta klasická konzola s uzavíratelnou "bordelschránkou" tam vlastně není, docela mi tam nějaký větší odkládací prostor chyběl. K materiálům a zpracování nemám výhrad, ale ve srovnání s Focusem se mi zdály poměrné lehké dveře, které se zavírají s takovým plechovým zvukem, Focus mi v tomhle ohledu příjde pocitově festovnější. Prostorově v kabině OK, ale kdo si koupí hatch v hybridu, nesmí počítat s velkým kufrem.
      • 02 Reagovat !

        foto -Karel-

        _Karel_ 04.02.  17:51

        « Re: Re: Corolla

        Nicméně ten mrňavý přepínač čehosi před řadičkou, to je teda ergonomie [odkaz] :-|
        Ale to je drobnost.
        Fórový dvěře mají i Mazdy. Asi šetření váhou.
        Zajímavý je, že u většiny výrobců větší auta vypadají líp (typicky Mondeo-Focus), tady tedy podle mě vůbec, vlajková loď Camry je proti "levné" Corolle ošklivka.
        • 20 Reagovat !

          foto h-onzyk

          h.onzyk 04.02.  17:56

          « Re: Re: Re: Corolla

          Buď anebo prostor pro Lexus, když jsem nastupoval do modelu UX tak tam už tenpocit masivnosti a bytelnosti byl, až jen nekecám, hodím do svojí galerie na MACZ pár vlastních fotek.
        • 01 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 04.02.  18:09

          « Re: Re: Re: Corolla

          Drobnosti se určitě najdou, nikde nevidím schránku na brýle například... a ta látka na sedačkách na těch renderech taky nevypadá moc pěkně. Ale to asi teď nemá smysl řešit. Obecně to vypadá, že Toyota postavila Corollu hodně pro evropské oko (vč. volby karosářských verzí), což jí dává docela náskok proti ostatním japonským značkám, které na kompaktní kombík hází bobek (nejsem si teda jistej co je vlastně Levorg).
          • 30 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 04.02.  18:18

            « Re: Re: Re: Re: Corolla

            Jo, kdybych chtěl auto této třídy, klidně bych ji zahrnul do výběru, což bych o minulé určitě říct nemohl.
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 04.02.  23:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

              On Auris taky nebyl designově zase tak marný auto, u Corolly vidím návaznost na design Aurisu. Jen u kombíku trošku překombinovali zadní nárazník, ale nebylo to zase tak zlý (jako Civic Tourer). Osobně mi to dávalo lepší smysl, než Prius (ok, ten se mi fakt nelíbí).
          • 00 Reagovat !

            foto h-onzyk

            h.onzyk 04.02.  18:19

            « Re: Re: Re: Re: Corolla

            Nejsem si úplně jistej, jestli schránka na brýle není ve stropě, ale ruku do ohně za to fakt nedám, jako celek se mi to auto líbí, oproti Aurisu z mě velká změna k lepšímu, ještě uvidíme jak to bude jezdit.
            P.S. tady je ten kufr hybridního hatche ;-) [odkaz]
            • 00 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 04.02.  18:20

              « Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

              Z téhle fotky se zdá že ne
              [odkaz]
              • 00 Reagovat !

                foto h-onzyk

                h.onzyk 04.02.  18:45

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                Máš pravdu, tento týden bych se měl svézt s novou RAV 4, tak se zkusím podívat, jestli je stropní panel řešený stejně jak dle fotky u Corolly.
                • 00 Reagovat !

                  foto Mikesus

                  Mikesus 04.02.  18:56

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                  v nové RAV4 jsem už jel a je tam normálně schránka na brýle. Nevím, jestli ve všech verzích, ale tu co jsem měl (executive), tak tam byla. V RAVce byla schránka blíže k přednímu sklu než osvětlení interiéru. Schválně jsem na to kouknul, protože podle fotek taktéž usuzuji, že corolla ji nemá.

                  tady to je vidět
                  [odkaz]

                  ale zas na této fotce to vypadá, že není
                  [odkaz]
                  • 00 Reagovat !

                    foto Emel

                    Emel 04.02.  23:38

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                    I u Corolly to můžou být různý verze, navíc tohle ještě nejsou fotky... uvidíme. A nakonec je to relativně drobnost, se holt dají brýle do dveří třeba.
                    • 00 Reagovat !

                      foto Dany

                      Dany 05.02.  08:00

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                      ony bývajú tie schránky na okuliare v strope dosť plytké
                      • 10 Reagovat !

                        foto 99matthew99

                        99matthew99 05.02.  12:19

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                        Superb pri presklennej streche tiez nema schranku na okuliare.
              • 00 Reagovat !

                foto Jaros71

                Jaros71 05.02.  22:27

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                Bože ten trčící tablet to je ale hnus.... 8-s
                Jinak je to docela pěkné auto.
        • 12 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 04.02.  18:26

          « Re: Re: Re: Corolla

          Přepínač režimů a čisté elektro jízdy. To bych řekl, že je zase umístěný správně.
          • 12 Reagovat !

            foto -Karel-

            _Karel_ 04.02.  18:32

            « Re: Re: Re: Re: Corolla

            Tak pravděpodobně na elektriku budeš přepínat často, a před řadičku se sahá blbě. Být tam Renaultovské aktivování tempomatu (které udělám jednou a hotovo), tak by to asi nevadilo.
            • 12 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 04.02.  18:35

              « Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

              Při (teoretické) správné poloze ruky okolo páky jen natáhneš prst. Ale souhlasím, nemusí to být vždy úplně pohodlné.
            • 01 Reagovat !

              foto Hammunasakra

              Hammunasakra 04.02.  23:10

              « Re: Re: Re: Re: Corolla

              Na elektriku přepínáš velmi výjímečně = nejlepší je nechat na AUTO = v podzemních parkovištích nebo popojíždění v koloně se přepne samo. Manuálně přepínám jen při dojezdu a pro parkování do garáže

            • 20 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 04.02.  23:23

              « Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

              U automatu by to nemuselo vadit, tam je páka typicky při jízdě dopředu v zadní poloze... a hybrid je pouze s automatem.
              • 01 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 04.02.  23:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                Správně + já 23:10
                • 01 Reagovat !

                  foto -StenLi-

                  .StenLi. 05.02.  00:09

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                  EV mod sa prakticky nezapina.. ak su na to vhodne podmienky, zapne sa sam, ak nie su nema vyznam zapinat ho, jednoduche :-)
                  • 01 Reagovat !

                    foto Hammunasakra

                    Hammunasakra 05.02.  00:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                    Jj přesně jak sem ve 23:10 napsal = systém funguje skvěle :yes:

                    V praxi ho zapínám jen při příjezdu domu a vjezdu do garáže
                    • 00 Reagovat !

                      foto -StenLi-

                      .StenLi. 05.02.  21:51

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                      Ok
                    • 00 Reagovat !

                      foto -StenLi-

                      .StenLi. 05.02.  21:52

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                      Preco uz nie je automaticky zvoleny pri povoleni stlacenia plynu?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 05.02.  22:48

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Corolla

                        Často je = záleží na okolnostech jako nabití baterie a třeba teď v zimě na teplotě
    • 00 Reagovat !

      foto fOE

      fOE 05.02.  09:25

      « Re: Corolla

      Nejsilnejsi hybrid nebude brzda, dokud si za jeho volant nesedne typicky ridic toyotich hybridu. To to pak muze mit klidne 300k, furt to pojede par metru za kamionem >:-[]
      • 20 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 05.02.  10:44

        « Re: Re: Corolla

        ...tak,tak a potom že aká spotreba.
      • 00 Reagovat !

        foto db

        db 05.02.  11:58

        « Re: Re: Corolla

        Taký si podľa mňa kúpi ten slabší hybrid.
      • 01 Reagovat !

        foto Hammunasakra

        Hammunasakra 05.02.  12:38

        « Re: Re: Corolla

        Tebe bych tipoval na jednoho z těch = co mě dennodenně při rozjezdech na každym semaforu brzdí = ať jedu s se silnějšim nebo i slabšim služebnim hybridem ;-)
  • 10 Reagovat !

    foto Mikesus

    Mikesus 04.02.  17:59

    Spotřeba

    Všiml jsem si, že HB má u 2.0HSD spotřebu 3,9, ale TS, i když větší a těžší, tak 3,7. V oficiálních materiálech je přesněji HB 3,9, TS 3,7-3,9. ;-\
    To samé u 1,2 CVT:
    HB 5,1-5,9
    TS 5,1-5,3.
    • 11 Reagovat !

      foto -StenLi-

      .StenLi. 05.02.  00:10

      « Re: Spotřeba

      Je to asi kvoli lepsej aerodynamike. Corolla ma maximalku limitovanu, ale u inych aut mozes pozorovat pri identickej prevodovke a motore vyssiu maximalku pri combi.
  • 21 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 04.02.  22:53

    toyota slape

    ked pozeram na tie cenniky a porovnanie s konkurenciou tak nie je o com...... skoda len ze nie je aspon hatch v ponuke s 2.0 hybrid aj v active vybave ( ale chapem ok ) .. to mohla byt bomba v cenovke pod 600 litrov.... nevadi.... celkovo ale vyborne ceny.... pritom dat za golfik s muzealnym 1,6tkovym dizlom na 15-kach este o par desiatok tisic viac ako za hybridnu corollu na 16-tkach je fakt dnes uz vec asi len srdca ... lebo zdraveho rozumu uz iste nie ...

    corolla :yes:
    • 50 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 04.02.  23:25

      « toyota slape

      Jo, jo. Jak píšeš. Pes by od VW kůrku nevzal. No, naštěstí pro ně se vždycky nějakej votroubek bez zdravého rozumu najde, co ty jejich krámy koupí. Jejda....co to máš na tom avataru ? :-) To asi nebylo za ceníkovou cenu, viď...
      • 01 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 04.02.  23:39

        « Re: toyota slape

        Tohle se neomrzí, co? :-)
      • 01 Reagovat !

        foto Ozzman

        Ozzman 05.02.  07:49

        « Re: toyota slape

        Na co Corolla hybrid, když ti stačí Polo... >:-[]
      • 20 Reagovat !

        foto speedfred

        speedfred 05.02.  09:58

        « Re: toyota slape

        :yes: >:-[]
        V piatok som bol na predstavení novej RAV-ky a ten interiér no ja neviem. Tá nuda od VW je ďaleko príjemnejšia a to vôbec nie som vwfan.
        Tooper : ja som len zvedavý z ktorého koncernu bude tvoje ďalšie hybridné auto. :-! niektorý ale asi tušia.
        • 20 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 05.02.  10:05

          « Re: Re: toyota slape

          Tak já myslím, že Mitsubishi v poslední době fakt jede, Eclipse je moc šikovné autíčko, nebo ASX...
          • 00 Reagovat !

            foto speedfred

            speedfred 05.02.  10:28

            « Re: Re: Re: toyota slape

            Nemám ništ proti Mitsu ale za mňa možno iba ten Eclipse,na to ostané sa nemôžem pozerať. ASX mi príde akoby ho niekto zozadu nabúral.
            • 20 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 05.02.  11:06

              « Re: Re: Re: Re: toyota slape

              Uh... to byl vtip a parafráze HKSvwet
            • 10 Reagovat !

              foto Ozzman

              Ozzman 05.02.  12:01

              « Re: Re: Re: Re: toyota slape

              Hezky vybavené ASX není úplně zlé, ale je to jako když se koukáš na padesátiletou obstojně zachovalou dámu, která musí trávit každé ráno 2 hodiny v maskérně, aby vypadala mladší. Nad ránem v baru to nepoznáš, ale domu bys to nechtěl >:-[]
    • 00 Reagovat !

      foto Mino-1

      Mino 1 05.02.  00:07

      « Re: toyota slape

      No pockaj. Vsak Ada ti uz "vysvetli" ten muzealny diesel >:D
  • 03 Reagovat !

    foto -StenLi-

    .StenLi. 05.02.  00:22

    Konkurencia..

    Neviem si predstavit dovod preco by som si kupil jedneho z konkurentov, pre niekoho nim moze byt dizajn (mne sa Corolla paci najviac), ale vzhladom na urcenie tychto rodinnych pracantov by musel byt clovek donho veeelmi zamilovany aby ho uprednostnil pred bezkonkurencne vysokou spolahlivostou a nizkymi servisnymi nakladmi.
    Skoda ze Toyota nevyraba hybridny Crossover s trochu priaznivejsou cenou a praktickejsi ako CH-R, tam jej uteka trh ktory moze byt onedlho pokryty napr XCeedom ci ako sa to bude nakoniec volat..

    Aj napriek nepochopitelnemu velkemu trapeniu s dizajnom Priusu 4 si myslim, ze rok 2019 bude rok Toyoty, ci v sukromnych autach alebo vo fleetoch..
    • 31 Reagovat !

      foto Emel

      Emel 05.02.  09:41

      « Re: Konkurencia..

      Jako že už se příští rok nic jiného v té třídě neprodá :-) ?

      Corolla dobrý, jako racionální volba výborný... důvody pro konkurenci se vždycky najdou, když chceš víc dynamiky, víc řidičských zážitků nebo třeba víc prostoru...
      • 00 Reagovat !

        foto db

        db 05.02.  12:03

        « Re: Re: Konkurencia..

        Samozrejme, každý má svoje preferencie.
        Ale ja by som ani dynamiku 2.0 litrového hybridu ani nový podvozok nepodceňoval.
        • 21 Reagovat !

          foto Emel

          Emel 05.02.  13:06

          « Re: Re: Re: Konkurencia..

          Ale jo, stovka za 8 je slušná hodnota, vmax 180 už méně, ale omezující to není.

          Osobně moc nevěřím, že by Toyota postavila auto, které by nabízelo jinou radost za volantem než počítání lístečků... ale tak třeba jo, počkáme a uvidíme.
          • 00 Reagovat !

            foto db

            db 05.02.  13:40

            « Re: Re: Re: Re: Konkurencia..

            Porovnanie s Mazdou3 a Hyundai i30:

            [odkaz]

          • 00 Reagovat !

            foto -StenLi-

            .StenLi. 05.02.  23:07

            « Re: Re: Re: Re: Konkurencia..

            Kedze si sa v nej neviezol ale uz si neveriaci, skus pozriet recenzie ;-)
            • 00 Reagovat !

              foto woody-alien

              woody-alien 05.02.  23:50

              « Re: Re: Re: Re: Konkurencia..

              Emel se ještě nesvezl a už je nevěřící...no, třeba mně je to bližší než se ještě nesvézt a už dopředu vědět, že něco nabídne "jedinečný mix jízdních vlastností" jako v jedné nedávné diskuzi. Ale OK, Corolla určitě vypadá zajímavě a je to adept na vyzkoušení.
              • 00 Reagovat !

                foto -StenLi-

                .StenLi. 06.02.  10:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Konkurencia..

                Obe vyhlasenia su nezmysel, smutne je, ze je to casto zaklad diskusii. V SR nemame este ani cennik, takze skusobnu jazdu neocakavam nejako skoro.
          • 00 Reagovat !

            foto Hammunasakra

            Hammunasakra 05.02.  23:11

            « Re: Re: Re: Konkurencia..

            Do takovýho popírání nejde ani ACZ [odkaz] ;-)

            Naopak jen málokdo nabízí větší radost :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 05.02.  23:52

              « Re: Re: Re: Re: Konkurencia..

              Tak to je hybrid jako kráva, ty si zase mimo jako obvykle...
              • 00 Reagovat !

                foto Hammunasakra

                Hammunasakra 06.02.  03:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: Konkurencia..

                To tě tak ranila zábavná Toyota? >:D

                Že ty sis to v hlavě omezil na hybrid = je tvoje omezení. A že ho máš a VWelký = je známo ;-)

                Zábavný hybridy byly a budou = s tim taky nic nenaděláš :-)

                To dělá mj to těžiště = viz dokonce i místní srovnání LC 500 a LC 500h = drsný nojo no = ale co naděláš ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto -StenLi-

        .StenLi. 05.02.  22:47

        « Re: Re: Konkurencia..

        Pokial viem, 2019 nie je pristi ale aktualnii
        180k je vysoky nadpriemer, dynamika podvozka bude pravdepodobnejsie lepsia ako o octavky ktora ma mensi razvor, takze neviem o akom priestore hovoris
        Skor to bude iba o tom dizajne, pripadne nezvyku na bezstupnovu prevodovku.

        Toyot sa opat preda viac ako ktorejkolvek znacky, ale ten velky refresh + hon na karcinogenne diesle podla mna prinesie markantny narast, bez trapenia sa s emisiami aut, ci koncernovymi kvotami, odkupmi a prerabkami podvodov alebo bezhlaveho nalievania penazi do EV slubov v style VW ktore chce asi skopirovat GM straty na EV hype bez vlastnych bateriek. Maju to dobre rozohrate, skoda toho Priusu, ale popri Corolle Sedan/ST Hybrid uz zacina byt zbytocny.
        Avsak pri ich EU zamerani je absencia Android Auto alebo Mirrorlinku velky nepochopitelny fail :no:
  • 07 Reagovat !

    foto megacruiser

    megacruiser 05.02.  01:42

    CVT? Nikdy,

    to je naprosto nesmyslné řešení s mizernou životností a velkými ztrátami. Svého času ho měl kamarád v Hondě HRV, prostě příšerné. Ta spotřeba u těchto hybridů je reálně podstatně vyšší, navíc nevím jak Corolla, ale některé tyto hybridní Toytoty myslím mají jen mizerné zastaralé NiMH baterie s paměťovým efektem a nízkou životností i kapacitou. Nebo to byla RAV4? Hybrid za každou cenu...
    • 50 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 05.02.  01:57

      « Re: CVT? Nikdy,

      Haha znalec sa pozná :yes: . Teda ak trolíš tak pardón - dobrá práca. Ale ak si to náhodou myslel vážne, tak niekoľko detailov ti ušlo. V hybridné nie je CVT (to sa tu naučil snáď aj Ada). Je tam planetova prevodovka bez tretích častí. Dva elektromotory a spaľovací motor cez ten planetovy prevod poháňajú kolesá/nabíjajú baterky. Prevodovka sa prakticky nemôže pokaziť. Druhá vec - áno pokiaľ viem aj Corolla používa NiMH batérie. Vďaka managementu, kedy sa ich kapacita nedostáva pod 50% (ale tu som si nie istý MartinHSD na to má v recenzii) s nimi nie je problém a je na nej záruka 10 rokov. Kapacita plne dostačujúce aj na priemerné horské prechody a žiadna energia nevychádza na zmar.
      Ešte máš nejaké prekvapivé vedomosti o hybridoch? Po tvojom komentari by ma neprekvapilo tvrdenie, že žerú najviac v meste....
    • 50 Reagovat !

      foto Niemand

      Niemand 05.02.  08:10

      « Re: CVT? Nikdy,

      Na začiatok doporučujem naučiť sa čítať a potom si všimneš, že v článku je e-CVT. Ktorá sa navonok správa ako CVT, ale funguje úplne inak a je prakticky nezničiteľná.
      No a keď už budeš vedeť čítať tak skús ešte LSD NiMH, ktoré nemú pamäťoví efekt. Ich samovybíjanie je nižšie ako pri Li-ion, počet nabíjacích cyklov rovnaký, nedegradujú vekom a poveternostnými podmienkami a pri ich mechanickom poškodení nehrozí požiar. To sú vlastnosti, ktoré hravo vyvážia o 50% nižšiu objemovú hustotu. Pri hybride aj tak nepotrebuješ vysokú kapacitu.
    • 20 Reagovat !

      foto Pallermo

      Pallermo 05.02.  08:40

      « Re: CVT? Nikdy,

      Ty se v tom vubec nevyznas >:D prej nizsi zivotnost, prave ze CVT maji vetsi zivotnost. Navic tohle je e-cvt. Dale pak baterie ktere zminujes, mame nejeden hybrid toyota/lexus a baterie sme nemenili a kapacitne jsou na tom o 1.5% hure nez pred 12 lety, co sme auto koupili nove, tak nevim, kde to beres, ale spis neco beres :-)
      • 10 Reagovat !

        foto db

        db 05.02.  12:07

        « Re: Re: CVT? Nikdy,

        Jojo... existujú Priusy prvej generácie (v USA, tu sa to nepredávalo), ktoré jazdia dodnes s pôvodnou baterkou (cca. 20 rokov). To nie je ako baterka v notebooku alebo v mobile.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Honza Musil po úrazu páteře: Odvážný krok s manželem Kubou!

Honza Musil po úrazu páteře: Odvážný krok s manželem Kubou!

Další pokrok! U moderátora Honzy Musila (51), který už necelé dva měsíce leží v nemocnici po ošklivém úrazu…

Pořídit auto na jedno kliknutí? Od února žádný problém

Pořídit auto na jedno kliknutí? Od února žádný problém

Unikátní službu v podobě pořízení auta přes internet spouští od února inovační laboratoř AuresLab pro prodejce…

 

iSport.cz

Jágr se chystá na led! Paradoxně proti týmu, který mu sezonu ukončil

Jágr se chystá na led! Paradoxně proti týmu, který…

Je to tady! Jaromír Jágr by se měl konečně dostat na led. Za Kladno by měl šéf klubu naskočit dnes v Havířově…

Němec Selke v českém dresu? Chtěl by hrát za nároďák, říká Darida

Němec Selke v českém dresu? Chtěl by hrát za…

Davie Selke měl cíl: hrát za německé áčko. Jenže ve svých čtyřiadvaceti letech začíná tento útočník Herty Berlín…

 

Reflex.cz

136 let se stavělo načerno. Nyní slavný chrám Sagrada Família dostal stavební povolení

136 let se stavělo načerno. Nyní slavný chrám…

Ikona Barcelony, chrám Sagrada Família, dostala konečně stavební povolení. Načerno se monumentální dílo staví už…

Čupr: Rohlík.cz změní život lidem v regionech, bez nich nebude co jíst, Třeštíková jen prvoplánově kritizuje

Čupr: Rohlík.cz změní život lidem v regionech, bez…

Podnikatel Tomáš Čupr tvrdí, že chce konat dobro. Založil Slevomat a Dáme jídlo, obě úspěšné firmy pak prodal.…