Ale nahodou, na pomery Toyoty poslednych rokov je to velmi podarene, zda sa ze konecne pochopili ze k uspechu je potrebne aby auto nevyzeralo nechutne. Kombi ma vyvazenejsie proporcie, ale to je problem kazdeho mensieho sedanu.
tak zda sa ze toyota to ma s novou corollou krasne nasliapnute... pekny hatch aj kombik a teraz k nim do partie aj sportovo strihnuty sedan ktory teda minimalne mimo eu ma pre toyotu velky vyznam ..... chvalim akusi hranatoidno zlahka zaoblenu stihlost tvarov... [odkaz] ono keby takto vyzerala aj neajka sportoova alfa alebo honda asi by nikto nebol proti.. sanka dole... toyota konecne dizajnovo nabera na sile a zrovna corolla vyzera fakt velmi prakticky a vsestranne s velmi sirokym okruhom zakaznikov takze tu urcite chceli zabodovat o to viac .... :yes:
na druhej strane som moc rad ze nova corolla nevyzera ako znizena RAvka a opacne ako je to v mode u mnohych europskych "super" vyrobcov kde su vzajomne modely si podobne ako vajce vajcu... toyota ma ale vlastnu RAV-ku vlastnu corollu vlastne C-HR... a dalsie kusky ktore ozaj su svoje a to si na tejto znacke nadalej cenim :yes:
tomuto vravim prudko elegantne cuore sportivo [odkaz] takto to ma vyzerat chlapci v alfe aby ste vedeli do buducna :yes: corolla :yes:
Kamo, dneska jsi nějak rozjetej.
Hamuna bude mít radost.
Jinak jo...na to, že sedany udělaný z hatchů vypadaj většinou hnusně, tohle se dá.
Akorát 1.6 97kW, a 1.8 98kW? Nebo to blbě čtu?
unava po nocnej ( konecne poslednej v tomto tyzdni ) pride tentokrat az vecer neboj .... nebudem spat cez den predsa ked mam defakto uz 3 dni volna :-) takze kusok uz veget .... ale este padam na nakupy poobede klasika nabeham sa este... ale zatim som tu
clanok som necital... ale predpokladam ze motory budu totozne s hatchom/kombikom nie? ... treba pozriet ake su tam vykony...
osobne sa mi najviac paci prave seedan od corolly ale "najpraktickejsi a najdostupnejsi kusok" uz vidim ale ako hatch... dokonca aj ten kombik vyzera moc dobre ak zvazime ako clnovito a obojzivelne vyzeral predchodca... zda sa ze toyote sa nova generacia corolly podarila na vsetkych 3 karosarskych frontoch.... za mna jasne najkrajsie auto v danom segmente... naopak ceed ma brutalne sklamal.. stoja nam tu uz dva nove ale su nudnejsie ako predosle ( take docela preliadnutelne balvany ) .... i30 to iste.. v beznejsom zaklade a na 16takch stale a nadalej neviditelne auto s tvarmi 20 rocneho kusku od wagenu .. :yes:
Složitý? Snad naopak ne? Atmosféra + elektromotor + baterka = nic složitýho nic co se porouchává. Na správnym místě = snižuje krom spotřeby = i těžiště ;-)
Neni na skodu, ze diesel zmizel. Naopak mne tesi, ze pokracuje ta tradicni benzinova 1.6, kterou toyota vyrabi (snad) od roku 2009.
Na muj vkus se musi vic tocit, ale ten motor k tomu svadi.
Tak za design nového sedanu Corolla má u mě Toyota jednoznačné plus, bez těch vykouslých světel a zadních lamp to vypadá o parník lépe! Velkou pochvalu taky zasluhují za zachování poctivé mechanické P brzdy, bravo! Bohužel vzhledem k chybějícímu benzinovému turbo čtyřválci 1,4 l (samozřejmě + 6st. manuál) to stejně bude v Evropě oslovovat mnohem menší publikum, než by mohlo.... :-O ;-\ :'-(
Také se divím, že nesdílí motory s hatchbackem a combíkem, ty mají aspoň 1.2 turbo. Ten bude pro mnohé lidi přívětivější díky níž položenému vyššímu kroutícímu momentu, než má 1.6, ale ta zase bude blbuvzdorná. Já bych ale osobně volil hybrid, i když mohli tam též dát ten dvou litr a ne jen 1.8.
Design super,sedany mají co do sebe,to jo..jen jsem se lekl toho klacku v interiéru..mech.ruční brzdu..a pak se mě moc nelíbí ta díra mezi předníma sedačkama.. třeba Renault to má u Megane lepší, hezčí.
za mňa super, sedan s tou 1,6kou bez hybridu môže byť. Ešte som ale zvedavý na novú Mazdu3 sedan. Tam by mal pokračovať aj 2,0atmo. Tak uvidíme, ešte atmobenzíny nevymreli, to ma teší ;-)
Nová Corolla v sedanu. Není moc co dodat, tohle není vůz pro závodníky. Design se drží při zemi s výjimkou přední partie, někomu to může vadit, jenže jde snad o jediné místo, kde se může sedan odlišit. Podobně je na tom současná jedenáctá generace. Trochu mi vadí ta ploutev na střeše, myslel jsem, že doba ploutví je za námi. A také zbytečně velká kola na nízkoprofilových gumách. Tohle není závodní auto. Jde o solidnost a pohodlí pro co nejširší publikum. Motorizace to říká jasně. No a to víceprvkové uložení zadních kol určitě přispěje k lepším jízdním vlastnostem, ale nebude to zadarmo... Současná Corolla jezdí fajn. A nakonec si nechám tu televizi čnící do prostoru jako pěst na oko - ach bože! :no:
Tá plutvička tam v reáli nebude, si myslím. Nemá opodstatnenie - anténa na rádio predpokladám že bude implementovaná do zadného okna - tak ako je to v terajšej corolle.
Mne ten trčiaci dotykáč vôbec nevadí a vcelku nechápem, že niekomu áno. Do plochy okna predsa nezasahuje. A takto je viac v zornom poli vodiča.
Možná je víc v zorném poli řidiče, což ale není výhoda, protože se nedá vypnout. Alespoň současné provedení to neumí, takže ať chceš nebo ne, za šera a v noci to svítí jak měsíc v úplňku. I když nechceš poslouchat hudbu, nebo pozorovat graf okamžité spotřeby, aspoň tam září "audio je vypnuto". Good to know, really. Proč to sakra nejde vypnout! Takže palec dolů.
Musím se opravit, přes tlačítko setup se lze dostat k možnosti Vypnout displej. Takže se omlouvám, Japonci jsou ok, jen jsem se to ještě nenaučil... :*)
Výkon hybridu s 1.8 je 97kw? To je předpokládám asi chyba, protože jinak je výkon této verze hybridu v ostatnich modelech 90kw. Nebo bude hybrid u sedanu naladěný jinak?
Podľa mňa je výraz spredu stále príliš expresívny, ale ak opomeniem tento subjektívny pocit, tak Toyotu treba pochváliť za čistý štýl, ktorý uplatnili jak zvonka na karosérii, tak v interiéri auta. Celok vyzerá veľmi dobre. Za mňa už len osviežiť to farebne, pri pohľade na dnešné autá mám niekedy pocit, že som farboslepý a vidím len čiernobielo.