Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota je světovým číslem jedna, GM je druhý

Japonský koncern konečně dosáhl své vytoužené mety a pokořil americkou konkurenci. General Motors se po 77 letech na špici musí spokojit s druhým místem v prodeji automobilů.
Zpět na článek
22. 1. 2009 16:51
22. 1. 2009 19:59
neregistrovaný "meni"
22. 1. 2009 21:12
neregistrovaný "RayBan"
23. 1. 2009 00:12
neregistrovaný "Johny Blaze"
22. 1. 2009 17:53
22. 1. 2009 20:00
neregistrovaný "meni"
22. 1. 2009 22:35
22. 1. 2009 23:30
22. 1. 2009 23:45
23. 1. 2009 00:27
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 00:31
23. 1. 2009 00:40
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 00:49
23. 1. 2009 00:55
23. 1. 2009 00:54
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:00
23. 1. 2009 01:07
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:13
23. 1. 2009 01:21
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:43
23. 1. 2009 01:48
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:52
23. 1. 2009 01:57
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 02:07
23. 1. 2009 00:57
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:11
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:23
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:36
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:12
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:26
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:40
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:49
23. 1. 2009 01:53
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 02:01
23. 1. 2009 02:12
23. 1. 2009 02:02
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 02:01
23. 1. 2009 02:09
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 02:11
23. 1. 2009 02:19
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 02:22
23. 1. 2009 09:50
23. 1. 2009 17:56
23. 1. 2009 18:09
23. 1. 2009 22:09
23. 1. 2009 22:33
23. 1. 2009 22:56
23. 1. 2009 23:14
23. 1. 2009 23:22
23. 1. 2009 20:35
23. 1. 2009 21:02
23. 1. 2009 21:10
23. 1. 2009 21:37
23. 1. 2009 21:44
23. 1. 2009 22:39
23. 1. 2009 21:45
23. 1. 2009 21:51
24. 1. 2009 10:34
23. 1. 2009 22:40
23. 1. 2009 22:52
23. 1. 2009 12:24
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 17:33
22. 1. 2009 16:51
TŘETÍ JEDNIČKA
Pět let, nanejvýš pět let. VWoko bere :yes:
Rozbalit vlákno
18
22. 1. 2009 17:15
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
Nevim jak tobe, ale mne nechava uplne chladnym kdo je prvni, 77 let byl GM prvni a stejne bych si jejich znacku nekoupil!

VW rozhodne ma vysoke cile a drzim mu palce, ale ver ze ostatni hraci nebude sedet na vavrinech jako korejci.
22. 1. 2009 23:55
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
VW má nyní ideální konfiguraci k expanzi. Hodně tomu napomůže Čína. No, a právě jde o to, že tou jedničkou by konečně mohla být značka, která auta umí...
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 00:02
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
OPRAVDU? A která?
Pagani? Ferrari? Rolls? Bristol? Na někoho jsem zapomněla? :-)
23. 1. 2009 00:13
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
K čemu by VW kupoval Zondu, nebo Bristol? To by bylo stejný, jako když by si chtěl homeles oblíknout Armaniho a dokázat, že na to má
23. 1. 2009 08:34
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
Toyota auta neumí ?
22. 1. 2009 18:48
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
Toyota je stále pro VW vzor a Němci to dobře vědí. Je dobré se učít od nejlepších. Pokud Toyota bude ve své cestě pokračovat, nemá VW šanci. Dohnat by ho mohla jen skupováním dalších výrobců.Zkus si odpovědět sám, je-li to správná cesta. Toyota to dokázala sama a s obrovskými zisky.
22. 1. 2009 23:53
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
S obrovskýmizisky? Tohle jim napiš, aspoň si nebuou muset dělat těžkou hlavu z letošního roku, sáhnou do štrozoku a jede se dál :-)
23. 1. 2009 22:34
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
Tahat do toho výsledky letošního roku je ubohost.
neregistrovaný "meni"
22. 1. 2009 19:59
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
Hmmm, to bych netvrdil, trh je nevyzpytatelný a člověk nikdy neví. Jestliže chce někdo uspět, musí nabízet něco navíc... Jinak proti VW nic nemám, sám jsem je minulý rok podpořil koupí jejich vozu >:D
22. 1. 2009 23:48
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
Je to tutoVWka :yes:
neregistrovaný "RayBan"
22. 1. 2009 21:12
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
Nedávno jsi tvrdil že to bude do tří let ... ;-)
22. 1. 2009 23:49
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
No, tak dnes tvrdím let pět. Jestli jsi nervozní, vydrž.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 22:57
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
Já tedy "nervózní" málem jsem! Co když za těch 9-10 let opravdu vw ZVíTĚZí a všude samé VW budou? 8-s :no:
PS: Já nedávno Bentley VW Continental GT a SL 63 AMG porovnávala a ROZDíL byl ÚPLNĚ JINÝ, než měl být! A těď NEžertuji! To opravdu NEní "dobrá" cesta ...
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 00:12
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
Porsche možná, VW nikdy.
>:D >:D >:D
23. 1. 2009 00:35
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
To je zajímavej výkřik... 8-s >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 23:01
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
"Zajímavý výkřik" to věru je, neb vw/porsche již vyrábějí/vytvářejí "sloučeninu" svým produktů a šance, že na konci bude "pejskokočičí" dort mne DĚSí!
PS: Některé přísady NEjsou špatné, ale DOHROMADY - ach můj bože ..
Avatar - Ondore
23. 1. 2009 18:48
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
Ako to bolo v tom filme? Dávám komunistovi rok, nanejvýš dva? Vydržal 40 rokov. Ak použijem analógiu, tak nás čaká cca 100 rokov čakania 8-s >:-[] ;-)
23. 1. 2009 22:46
Re: TŘETÍ JEDNIČKA
8-s >:D :yes:
Avatar - Ham.
22. 1. 2009 17:53
Především zisk
je rozhodujícím kriteriem, počty prodaných kusů až na druhém místě. Toyotě se povedlo obojí, stále drží vysokou ziskovost a ještě se dostala na první flek v produkci. To je pravý opak GM, zisky již dávno nejsou a i s dotacemi jsou v hluboké ztrátě a prodeje jdou do háje. Bude následovat, že GM bude třetí, čtvrtý a další se dostanou přes něj.
Rozbalit vlákno
22
22. 1. 2009 18:05
Re: Především zisk
o jake dotace jde? ja myslel ze dostali jen uvery a ne dotace :-)
Avatar - Ham.
22. 1. 2009 18:17
Re: Především zisk
Úvěr od státu=dotace. Všichni vědí, že nejsou schopni úvěry splácet a žádná banka normální banka jim nepůjčí. Takže nastupuje stát a nesplacený úvěr státu=dotace.
22. 1. 2009 18:57
Re: Především zisk
ty ses ve vedeni GM ze vis jesi jsou schopni v nejakem rozmezi splacet ci nikoliv?
Avatar - Ham.
22. 1. 2009 19:04
Re: Především zisk
Na to nemusím být ve vedení společnosti, jestliže jim žádná banka nechce půjčit tak je to jasný signál, že jsou v trapu. Uvěrující banky vždy vědí která bije jako první. I tak to někdy nestihnou a prošvihnou peníze protože uvěří slibům vedení společnosti a neřídí se hard figures. Dnes si stačí projít finanční výkazy ověřené auditorem (tedy v té civilizované části světa) a je jasno velmi rychle alespoň tedy v takových černobílých případech jako je GM.
22. 1. 2009 22:50
Re: Především zisk
zkousel si ted nekdy v zahranocni bance zadat o uver, ver tomu ze banky nechtej ted pujcovat nad urcity ramec financi (a tady se jedna o miliardy) a je uplne jedno jesi se jedna o automobilku co udajne krachuje, nebo o automobilku co vykazuje zisky ;-) navic ty miliardy nemaj ani ty banky :-)
Avatar - Ham.
23. 1. 2009 00:09
Re: Především zisk
Nezkoušel. Ale v bance dělám a hluboce se mýlíš. Banky půjčují jak jen mohou protože to je prapodstata jejich podnikání. Když banky přestanou půjčovat peníze tak ztratí jakoukoliv možnost zisku. Ano v době konjunktury půjčují celkově vetší objem peněz (a mají větší zisky) protože je víc subjektů schopno bezpečně vracet úvěry. V době krize se ukáže daleko více losers kteří samozřejmě nemohou dostat půjčeno protože by peníze nikdy nevrátili a ti schopnější samozřejmě omezují aktivity takže potřebují méně úvěrů. Ale v době krize dvojnásobně platí, že banky se doslova rvou o to aby mohly půjčovat (těm dobrým kterých je ale méně) a samozřejně dávají ruce pryč od propadáků (třeba GM). Takže ano nechtějí půjčovat zkrachovalcům, těm kteří mají zdravé jádro půjčují o sto péro protože jinak by měly problém i banky. Jinak Tě mohu ubezpečit, že banky mají v současné době celosvětově obrovský převis volných peněz (likvidity) které by mohly a chtěly půjčit ale protože se snižuje počet těch firem co by zplácely tak převis likvidity dále roste což zpětně vadí bankám protože nevydělávají (když banka nepůjčí peníze a má je obrazně řečeno v trezoru tak prodělává protože platí zaměstnance, budovy=má náklady a nemá výnosy protože nemá marži z půjčených peněz a tudíž zisk jde do *). Takže s určitým přiblížením platí, že komu banky nechtějí půjčit tak je na šikmé ploše nebo už dávno pod ní. Schopným se půjčuje vždy krize nekrize. Konec školení.
23. 1. 2009 09:51
Re: Především zisk
"Banky půjčují jak jen mohou protože to je prapodstata jejich podnikání." a proc si teda i prosperujici firmy na zapade stezujou ze nemuzou nikde ziskat uvery ?, to ze delas v CR bance neznamena ze to stejne funguje i v zahranici ;-) , ano CR banky jsou ted mirnejsi, nez treba ty v Nemecku a to dost podstatne, ale i tak si myslim ze banka kde delas asi tezko muze nekomu pujcit na provoz 12 miliard dolaru >:D

je potreba se bavit o USA, kde maj problemy i samotne banky ;-) ne o nejakym ***akove jmenem CR kde je statni rozpocet roven rozpoctu vetsi americke firme a banky samy jsou v problemech a na jejich zachranu putuje balik v hodnote cca 14500 miliard korun >:D vidis tu cifru ?

navic to ze delas v bance vratneho jeste tak moc neznamena :-!
Avatar - Ham.
23. 1. 2009 13:26
Re: Především zisk
Americké banky mají stejný problém jako v EU nebo v Asii. Nemají komu půjčovat a samozřejmě, že velké trojce nepůjčí ne z důvodu malé lividity ale z důvodu, že to je klient defacto v konkurzu (bez státní pomoci by podle obchodního práva konkurz musely dávno vyhlásit) a takovým firmám se nepůjčuje nikde na světě. No a 12 mld. dolarů může půjčit i moje na světové poměry malá banka protože má na úvěry v tuto chvíli cca 1,3 bilionu volných zdrojů. Ovšem CH nepůjčí tak jako jiné banky protože to by bylo rovnou výnosnější s těmi penězi zatopit kamnech.
Že banky jsou někde mírnější a někde přísnější je blábol první třídy. Pouze firmy jsou buď v krizi nebo nejsou a podle toho se jim půjčuje. A protože v Česku je o 1 či 2 procenta větší propad než v Německu tak úvěrování je na tom hůře zde než v Německu. S přísnosti nebo nepřísností to nemá nic společného.
23. 1. 2009 14:41
Re: Především zisk
s jakym CH ?, vsiml sis vubec ze se tu jedna o GM >:D mimoto 1.3bilionu jaksi na 14.5bilionu nestaci, pokud i americke banky zadaj o pomoc tak asi zrejme nemaj finance sami nasebe a tudis asi nemaj moznost ani dal pujcovat ;-) , nebo ti to furt nedocvaklo ?

tak to je teda zajimave ze ani Itel ktery vykazuje zisky nedostal uver v hodnote 2 miliard $ , fakt me prijdes ze z te vratnice moc rozhled nemas :-!
Avatar - Ham.
23. 1. 2009 15:25
Re: Především zisk
Ano překlepl jsem se ale CH, GM nebo F je celkem šumák, ani jeden z nich není schopen splácet úvěry takže jej od bank nedostanou a jsou a budou záviset na státní podpoře. No a Intel má obrovské problémy s odbytem protože prudce klesá poptávka po procesorech, protože prudce klesá prodej compů. Takže jediné co může Intel udělat je vyhodit polovinu lidí, drasticky omezit výrobu a na úvěr zapomenout. Protože kdyby jej dostal tak pouze vyrobí procesory na sklad a bance úvěr nikdy nesplatí protože zboží na skladu je horší varianta než zboží které se vůbec nevyrobí. ostatně u těch automobilek je to zcela stejný problém. Jen jako příklad Microsoft propouští 5000 lidí protože ani on nemá odbyt z podobných důvodů jako Intel a přitom MS úvěry ani od bank nepotřebuje protože má vlastních zdrojů jako srač....
23. 1. 2009 19:16
Re: Především zisk
bavime se ale porad o bankach v USA zejo ? chapes ze tamni banky sami krachujou a maj dluhy, nebo ti to jeste nedocvaklo ?

a mimochodem Intel ma odber jen o necelich 20% nizsi, tedy zadny sileny propady, mimoto proc by propoustel polovinu lidi, to je dalsi tvoje uzasna analiza ?, kdyby propustil pulku lidi, tak mu vyroba klesne o 50% a tedy i zisky o obdobna procenta ;-) , prosimte v jake bance delas, at kdystak vim kam nemam chodit nebo tam zrusit ucty >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 19:59
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
Já sice "blond", nicméně PROFESí ekonom(ka), takže já žiji "v představách", že počet (třeba těch propuštěných) zaměstanců a počet vyrobených kusů (čehokoliv) NEní až tak úplně ... (jak je to správně?)... v přímé souvislosti? ;-)
PS: Přestanu-li sem zítra psát já a GTi a Dinar a ... tak tu příspěvků může být stále stejně - JÁ bych řekla že v té "procesorárně" a "automobilce" to je "podobně" :-)
23. 1. 2009 22:06
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
pokud mas v tovarne 100 zamestnancu co vyrobej za 8 hodin dejme tomu 1000 desek, co myslis, kolik se vyroby kdys tam bude jen 50 zamestnancu ? staci se mrknout na nejaka videa z Taiwanu kde se vyrabej desky pro vetsinu gigantu, zjistis ze to neni zadne ovladani pacek na pasech, ale casto rucni prace :-) navic vyrobni naklady jsou u tohoto druhu podnikani to nejmensi, nehorazne penize tam spolika hlavne vyvoj a to i pres 80% financi ktere se pak roymelni ve vyrobe , jinak ja sem tez ekonom, tedy aspon vzdelanim, ted delam v reklame a nastesti ta na krizy jeste vydelava nez aby stracela :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 22:11
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
Ani na Taiwan NEní 100% "ruční" práce, takže to co jsem napsala "platí" - navíc se hodně propouštějí i ti "okolo", kteří s výrobou přímou spojitost NEmají a hledají se další cesty pro zvýšení produktivity/efektivity ...
Prostě propuštění určitého procenta zaměstnanců NEznamená (NEmusí nutně znamenat) stejně "určité" omezení výroby - jen na TO jsem chtěla upozornit.. :-)
PS: Já pracuji (naštěstí) také jen v "příbuzeném" oboru, takže také spíše "více" práce (a půjde-li to tak dál, bude to možná "nej-" rok vůbec :yes: - tak nechť se tak stane)
Pěkný den :-)
Avatar - Ham.
23. 1. 2009 20:20
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
A jako co, dobrá firma z US si klidně pujčí v EU nebo v Japonsku nebo klidně v Rusku. Nikdo není vázán na jednu zemi. US banky mají problémy se svým ziskem ale ne s tím, že by neměly zdroje na půjčování ale právě proto, že průmysl, stavebnictví etc. jsou v těžké krizi, není komu půjčovat a tudíž nejsou zisky, kdyby bylo komu tak nemají problém protože právě kvůli omezené možnosti dát úvěr slušné firmě mají přebytek zdrojů, opakuji přebytek zdrojů a to nesouvisí s jejich ziskem. Bohužel asi žiješ ještě v socíku a máš představu, že banka vybere peníze a dá si je do zisku. Banka vybere peníze a musí je zhodnotit tím že poskytne úvěr a má úroky a teprve pak vydělává. Jinak může mít biliony USD od střádalů a když nemůže půjčovat (protože není komu) tak krachuje protože nemá zisk. A jen tak pro doplnění, když vláda dává peníze na dotace (nebo si klidně říkej na vládní úvěr) tak odkud myslíš, že bere peníze? Ze sklepa úřadu vlády? Nikoliv z komerční banky nebo bank. Vládě totiž půjčí každá banka na světě protože to jsou nejzajištěnější úvěry pro banky, jinak řečeno banka dá úvěr státu který každý stát musí zaplatit (vyjma pár státu v Africe, Severní Korea atp) stát tyto peníze rozdá, jedno jestli automobilkám nebo textilkám a zaplatí to daňový poplatník kterého nějakým způsobem odrbe stát (to umí mnoha způsoby). Nevím jestli rozumíš autům ale v ekonomice ani ťuk.
23. 1. 2009 22:09
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
aha tak proto vsude na servrech o ekonomice a novinkach ze sveta pisou jak banky nechtej pujcovat, sakra, asi se maj nejdriv zeptat tebe, hned by psali lepsi tvoji pravdu >:D
Avatar - Ham.
23. 1. 2009 23:46
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
Jestli ještě udržíš pozornost tak by jsi mohl zaznamenat, že se shodujeme ve faktu, že banky nechtějí půjčovat ale neshodujeme se v příčině proč. Ty říkaš nepůjčují protože nemají peníze, já říkám, že nepůjčují protože nemají komu (nedostatek prosperujících firem kterým by půjčily bez rizika nesplacení úvěru protože je krize). Ano servery píšou, že banky nechtějí půjčovat ale nepíšou, že je to proto, že nemají peníze. Najdi jeden jediný odkaz na seriozní server kde je napsáno ta a ta banka nepůjčuje protože má málo nebo žádné peníze.
22. 1. 2009 20:48
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
Nevím o jakém zisku je řeč, ale v roce 2008 měla toyota provozní ztrátu. GM za posledních 5 let mělo ztrátu okolo 100 mld. USD, což je obrovská ztráta, takže v porovnání s GM je toyota mnohonásobně ziskovější, což je nepopiratelný fakt. Na druhou stranu pokud se budeme bavit čistě o poměrně složitém roku 2008, tak podle neoficiálních dat je nejziskovějším koncernem VW se ziskem cca. 50 mld Kč (po přepočtu), takže rok 2008 se VW velmi povedl i přes velmi zpomalující trh. I rok předtím neměla Toyota navrh, pokud se počítá zisk v přepočtu na vyrobená auta... Takže ať si kdo chce co chce říká, tak již toyota nepatří mezi automobilky s nejvychytanějšími výrobními postupy. Navíc v přepočtu na vyrobenou produkci jí předstihuje i Honda, která asi taky zakončila rok 2008 ziskově (pokud se za poslední čtvrtletí nezhoršila rapidně situace).
Avatar - Ham.
22. 1. 2009 21:16
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
Nevím kde čerpáš ale vývoj zisku Toyoty (všechny divize) je následující. Podotýkám, že Japončíci mají fiskální rok do 31.3 každého roku takže 2009 teprve bude opět 31.3. A je to mio. Y.

2004 17,294,760
2005 18,551,526
2006 21,036,909
2007 23,948,091
2008 26,289,240

Když si to porovnám s VW tak pokud je pravda těch 50 mld. CZK co píšeš (neověřoval jsem) tak je tady rozdíl dvou tříd.
22. 1. 2009 22:19
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
Takové čísla jsem nikde nenašel a navíc jak píšeš, tak to máš minimálně o rok posunuté. V roce 2008-9, který končí v březnu je odhad ztráty přímo od Toyoty 150 mld. jenů, což je něco přes 30 mld Kč. To je běžně dostupná informace např. na Bloomberg, Yahoo.finance atd. Nyní je situace taková, že v USA má toyota ve skladech přes 400 tisíc automobilů, které čekají na kupce. Výroba běží cca. na 50%. Rozhodně situace není růžová (nejen u Toyoty). Jinak VW samozřejmě těží z toho, že má v USA velmi malý podíl na trhu a tak ho špatná situace tolik neohrozila. Navíc v prosinci měli pokles v USA jen -14% oproti průměru, který byl tuším -36%. To ale není podstatné, každopádně toyota nyní nejede.
Avatar - Ondore
23. 1. 2009 19:46
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
Milujem debaty o ekonómii >:D a ľudí, ktorí dokážu dať do jedného riadku prevádzkovú stratu (vieš čo to je?) jednej automobilky a celkový zisk druhej automobilky. >:-[] A len mimochodom, iste si aj Ty zachytil číslo 4% v súvislosti s poklesom predaja áut Toyota a určite budeš vedieť, akú to má súvislosť s číslami, ktoré si uviedol vyššie, je tak?
22. 1. 2009 22:04
Re: Milí ekonomičtí "bojovníci"
V Americe krize začala trochu dřív než V Evropě a jistě víš pro koho je US trh důležitější. Další věc je vývoj nových pohonů / taky něco stojí /, kde bude mít VW hodně co dohánět / asi mu to budou muset zaplatit daňový poplatníci /.
neregistrovaný "meni"
22. 1. 2009 20:00
Milí ekonomičtí "bojovníci"
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2009 22:35
Miss Toyota
Řekněte mi upřímně, už se vám nějaká Toyota líbila? Mě snad naposled GT four a to je hezkejch pár let. Možná nějakej ten pickup...
Rozbalit vlákno
88
Avatar - Hammunasakra
22. 1. 2009 23:08
Re: Miss Toyota
Mně se "líbí" toyota Lexus GS 450 ;-)
PS: A "za chvíli" mám narozky, tak mi jí klidně můžete koupit, já s ní pak budu na důkaz svých slov "trvale" jezdit - sibuju! ;-)
PPS: Brumlu mám sice móóóóc ráda, ale za "toyotu" ho vyměním! TAKOVÁ já jsem :-)
22. 1. 2009 23:14
Re: Miss Toyota
Zavolej si do Homecreditu tetko, já nejsem tvuj Ježíšek bez smyslu pro krásu.
Avatar - Hammunasakra
22. 1. 2009 23:31
Re: Miss Toyota
Tak "GS" se vám NElíbí, strécu? ;-)
A co v tej kategorii ááno? Ja bych do tej toyoty GéeSovej kľudně išla ... :-)
PS: Toyota Lexus GS se mi prostě LíBí (ale na LS byste mne "ukecal") :-)
22. 1. 2009 23:39
Re: Miss Toyota
V kategorii GS se mi líbí snad všechno ostatní, ale tady jsme u Toyoty. Jedinej muj současnej favorit a to i z nostalgie je Camry, jinak je pro mě celá produkce designově horší, než... ty tramvaje.
Avatar - Hammunasakra
22. 1. 2009 23:52
Re: Miss Toyota
Camry já MOC dobře znám, na té já "začínala" :-)
Nu dobrá, mně se Lexus GS docela "líbí", ale souhlasím, že "designově" mne "běžné" toyoty také moc NEberou (snad Prius)
23. 1. 2009 00:03
Re: Miss Toyota
Tak to je jasný, že znáš všechno >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 00:09
Re: Miss Toyota
DĚKUJi za důvěru :-) , tomu se říká: "Moudrost stáří, aneb ZKUŠENOSTi" (ještě "chvilku" a dojde mi že: "vím že nic nevím")
PS: Ale na té camry jsem opravdu začínala - to je PRAVDA ;-)
23. 1. 2009 00:16
Re: Miss Toyota
No, já na ní končil. Na tý tvojí fotce nevypadáš, že by si chátrala, jako Helena Vondráčková, takže si se narodila v autě, žila v autě a pořád asi žiješ.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 00:25
Re: Miss Toyota
NE já sa narodila v CENZURA, žiji v CENZURA a Helence to po "faceliftu" horní části obličeje docela sluší (vzhledem k věku), a já (možná) přeci jen maličko starší (tedy MLADŠí!). Můj dávný přítel Karel (a jeho bratr Josef) mi Emília Marty kdysi říkali ..
PS: Ale s pár autíčky jsem opravdu jezdila ... (a v jedné "autíčkárně" pracovala) ;-)
22. 1. 2009 23:30
Re: Miss Toyota
Tu stylizaci do ženský, bys měl, Kylie nějak elegantně pustit doztracena. Z tvejch textů totiž lezou zakroucený chlupy i z uší... Navíc nejsi dost zkušenej, abys zde tu podvazkovou identitu dokázal bravůrně rozvíjet. Pozdravuj brumlu a nědělej tu z toho Té bar...
Avatar - Hammunasakra
22. 1. 2009 23:38
Re: Má milá GTi!
G - alino T - atjano i - vanovno!
Vy si NEdáte "pokoj", že? Ale za Brumlu děkuji - vyřídím.
PS: Té bar - NEznám ... a to tedy OPRAVDU (ať mi to věříte/nevěříte) ;-)
PPS: NEhodlám "rozvíjet" (podvazkovou - "fuj") identitu, já opravdu JEN autíčka ráda mám - i když někdy je trochu TĚŽKÉ si o nich povídat ..) - takže "NE nE Ne" mercedes(u) eRrr jako "luxusní limuzíně" říkám .. :-)
22. 1. 2009 23:41
Re: Má milá GTi!
Běž udělat deset kusů k Pinkasům, nějakej místní veterán ti dá školení >:D
Avatar - Hammunasakra
22. 1. 2009 23:58
Re: Má milá GTi!
To jako "pivo" v "hospodě" - děláte si "srandu"?
Vy tomu sice asi NEvěříte, ale já jsem OPRAV - DU/ -DOVÁ "pincezna na hrášku" :-)
PS: A pivo NEpiji (možná nějaké Chardonnay? snad kalifornské? ..) ;-)
23. 1. 2009 00:02
Re: Má milá GTi!
Dej si kalifornskej hrášek, ten je cool
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 00:04
Re: Má milá GTi!
To víno z Nappa Valey bude o HODNĚ lepší ... mám v sobě dnes zatím teprve druhou skleničku (a už jsou tři minuty dne "fuč") a jsem si tím JISTÁ! ;-)
PS: A "lahviček" já vyzkoušela MNOHEM víc než "autíček" :-)
23. 1. 2009 00:08
Re: Má milá GTi!
Tak to je asi první, čemu bych věřil. Jen ten hrách prolejvej!
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 00:16
Re: Má milá GTi!
"Slibuji", že vás POSLOUCHAT budu! Tedy v kategorii "prolévání" - popravdě dnes náhodou NEmám kalifornské, ale "testuji" cosi s názvem L´INSOUMIS Chardonnay 2003 od Gerárd Depardieu z údolí Loiry a Nappa Valey to NEní, ale pít se to "dá"! A TAK dobře, že vám ho vám klidně DOPORUČíM a to BEZ ironie ;-)
Dobrou ..
23. 1. 2009 00:25
Re: Má milá GTi!
NO jasně, ale já tyhle slivky celebrit nepiju a před kalifornskym chardonay dám přednost australskýmu, když už to musí být. V Nappa Valey rostou jen odrůdy francouzkýho chardonay a je tam moc sucho. A buket je buket.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 00:36
Re: Má milá GTi!
Woooow! :yes:
Oceňuji ;-) a proti australským vínům NIC nenamítám :-)
PS: Opravdu už vypínám počítač, ale máte-li "tip" na nějaké zajímavé (spíše bílé), ráda si poradit dám
Pěkný den
23. 1. 2009 00:41
Re: Má milá GTi!
Bušek z Nuslí je výbornej!
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 00:50
Re: Má milá GTi!
Podle toho "k čemu" - já něco takového 2x ozkusila (poprvé a naposled) ;-\
PS: Možná KRABICEové víno - to byste JEŠTĚ další pěti-/desetikorunu možná ušetřil .. ;-)
23. 1. 2009 00:52
Re: Má milá GTi!
Tak to si stará vražda, neb Nusle jsou out už pár let.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 00:57
Re: Má milá GTi!
Já vám své PŮVODNí jméno (Emilia Marty) prozradila (býti maličko více sečtělý, HNED víte kolik je mi asi tak let ... v té knížce TEHDY mi myslím 337 bylo ... a to už také před "pár" lety bylo ;-) )
PS: Psala jsem: "něco takového okusila" - to NEní moje "cesta", ale ta australská či novozélandská vína "lze" - nebo jihoafrická, tam od zátoky co když velryba "frkne" tak sprška i rostoucí révu ostříká ... to je někdy TAKÉ až VÝBORNÉ :yes: :-)
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 00:27
Re: Má milá GTi!
Kylie znám delší dobu z tipcarsu, popravdě dlouho jsem si taky myslel že to nemůže být ženská, ale postupem času vyplulo na povrch dost důkazů. Myslím že nemůže být nejmenších pochyb...
Ten nezkušenej (v automobilismu i celkově v životě) jsi tu zas jenom TY.
>:D
23. 1. 2009 00:31
Re: Má milá GTi!
Aha... 8-s >:D Tohle znám z mládí - to že za každým náznakem ženský vidíš hodnou tetu, to tě časem přejde... A pozdravuj tipcars (co to je?). Koukám, že tu jsou dneska zajímavý existence >:D
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 00:40
Re: Má milá GTi!
Až jednou budeš shánět auto (já vím, ty si kupuješ jen horký novinky a vystřídals jich víc než Saudskoarabsky princ) tak poznáš tipcars
23. 1. 2009 00:49
Re: Má milá GTi!
Aha, pak je tipcars na mě moc vysoká liga, držím to při zdi u tří áček a točím po patnácti letech jen lehce narezlý civiky... >:D :no:
23. 1. 2009 00:51
Re: Má milá GTi!
Lítáš civoše? Já to říkal! Patologický zářivky, to si celej ty a tady nás lakýruješ Brejtlingama! >:D >:D >:D
23. 1. 2009 00:55
Re: Má milá GTi!
:-( >:D >:D
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 00:54
Re: Má milá GTi!
Dobře, napsal jsem to špatně, prostě chtěl jsem říct že seš jenom kecálek a nikdy jsi auto nekupoval. Jinak bys znal tipcars.
23. 1. 2009 01:00
Re: Má milá GTi!
Tohle mi tedy vysvětli >:D Myslím, že ti to Navtech napsal jasně, ne? Auta se snad kupujou tam, kde se prodávaj. Když chceš toho civika, jdeš do nejbližší prodejny Hondy a koupíš si ho. Nebo ne? Já to takhle dělám už snad sto let. Akorát s tím rozdílem, že do roku 1989 jsem jezdil v autech v nichž jsem jezdit musel a po roce 1989 jezdím v autech v kterých jezdit chci. Ale ten tvůj tipcars, ten v mém životě nefiguroval, nefiguruje a jak tě čtu, hrozím se toho, že by snad někdy figurovat měl...

P.S. Vlez na můj blog, někdy od 2006 tam píšu články "Jak kupovat auto" dotáh´jsem to asi na 20 pokračování. To by tě mohlo pozitivně naladit.
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:07
Re: Má milá GTi!
Myslím že teď už nic víc vědět nepotřebuju...
Možná jsi napsal 20 blogísgů o tom jak vybrat nejlepší auto co se zrovna vyrabí (že by VW?!), bohužel ani jeden jsem neviděl a nehodlám to měnit, ale prostě o reálným kupování auta nic nevíš. :no:
23. 1. 2009 01:13
Re: Má milá GTi!
>:D No, přečti si to... Nikoliv možná, napsal jsem regulerních 20 článků o kupování auta. Možná tě to zaujme. Jsi mladej klučina, co sní o BMW 3 coupe. Až dozraješ pochopíš, že jsou lidi, kteří o takovýchto autech nemusí snít. Koupí si je.
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:21
Re: Má milá GTi!
Jééé, teď mě budeš chytat za slovo protože mám na kartě jako auto snů BMW 328 (mimochodem fakt skvělá kára), dobře změním to na rollse.
Tak to shrnem - já tvrdím že normální rozumnej člověk kupuje ojetiny (zas né extrém 20 let stará honda jo), ty tvrdíš že každej kupuje nový auta a ty seš jeden z nich.
>:D
23. 1. 2009 01:43
Re: Má milá GTi!
Nechytám tě za slovo, tím snem jsi vyjádřil přesně co jsi. A také se podle toho vyvíjí diskuze s tebou. Těžko si přiznáváš, že jsou lidé, kteří zcela přirozeně kupují nová auta, protože prostě na ně mají dostatek peněz. a samozřejmě jsou lidé která kupují auta zánovní. To je vše. Nikoho nezatracuji, neodsuzuji, jako ty,

A přeji ti, abys měl jednou tolik peněz, že nákup aut by pro tebe byl jen příjemnou periodickou zcela přirozenou součástí života. Přečti ty blogy...
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:48
Re: Má milá GTi!
Nikoho neodsuzuju, prostě tvrdím že kupovat nové auto je prostě hloupost z důvodu okamžitého poklesu hodnoty (o 20% jenom vyjedeš z showoomu).
23. 1. 2009 01:51
Re: Má milá GTi!
No ale to je sice fakt, ale někdo musí bejt ten první >:D To jsou právě ty, co jim je to jedno. Pak je otázka, jestli ty máš ten pocit, že si ten, co s tim "vyjebal", nebo za těma, co si ho koupili, jako první.
23. 1. 2009 01:52
Re: Má milá GTi!
Nepoměřuj vše jen penězma. V případě toho tvého BMW je těch 20 % cca 250 tisíc. No a co jako? Ty bys snad nechtěl nového trojkového bavoráka? Ty bys raději ojetého?
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:57
Re: Má milá GTi!
představ si že jo, ano, jen kvůli ceně.
Já opravdu nejsem milionář.
Ale takovýhle úvahy coby kdyby...
23. 1. 2009 02:07
Re: Má milá GTi!
:-) Jednou bude, musíš tomu věřit...
23. 1. 2009 00:49
Re: Má milá GTi!
A neni lepší zajít k prodejci tvojí oblíbený značky?
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 00:57
Re: Má milá GTi!
Kupovat nový auto (zbrusu) je blbost
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 01:01
Re: Milý weed.farmer(e)!
Ona je GTi (není moc "invenční", jmenuje se G-alina T-atjana i-vanovna) naše ukrajinská služka a od té doby co jsme jí dovolili přístup na net tak někdy trochu "zlobí" (a navíc od 24:00 do 06:00 má volno )... tak "trpělivost", ona není "zlá", jen trošku NEšťastná, jak je stále sama, bez chlapa - ehm, kdybyste jí viděl, NEdivil byste se - to NEjde ani za peníze - a že jsem se kvůli ní pár popelářů a kopáčů uplatit SNAŽILA!)
PS: Dobrou noc (tady na auto.cz se to někteří kluci /a Galina/ snaží hrát "drsně" ;-) , že?)
23. 1. 2009 01:05
Re: Milý weed.farmer(e)!
Není tvůj manžel mariánek, nebo přemda? Dost se jim podobáš, protože v nouzi se uchyluješ k podobnejm blábolům, teto.
23. 1. 2009 01:02
Re: Milý weed.farmer(e)!
To je jako rada do života? Teď mi vysvětli teda, že vyjede X6... chceš jí, těšíš se na ní... budeš čekat až jí někdo olítá? Teď chci tu novou sedmu, mám svrbění... jak dlouho mám čekat? Rok? No, já bych se snad pos.ral, ty ne? Jasně, chci civoše 88, tak ano, jinak nevim, co dál... Jasně, tam je asi Kylie jak ryba ve vodě...
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 01:04
Re: Milý weed.farmer(e)!
No NEříkala jsem to, milý weed.farmer(e)? TO jsou "dusoni", že? :-)
PS: Milý Navtech(u) já tedy v X6 jezdila a věru NEní špatná, ale ono CHTíT a MíT jsou DOST odlišné věci (to jednou pochopíte až si vydělávat budete)
PPS: A teď už VÁŽNĚ dobrou! :-)
23. 1. 2009 01:08
Re: Milý weed.farmer(e)!
Teto, to mít a chtít mě nemusíš vysvětlovat a moje otázka nepatřila ani tobě. Nakonec ty jsi ten exclusiv příklad toho, co by si chtěla mít a máš, tak otevři další krabibici a nepřemkuj tady.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 01:10
Re: Milý Navtech(u)!
Ani NEtušíte, jak jste "trefil" - já to co CHCi mít, už opravdu mám ;-)
PS: A (docela) spokojená jsem a doufám že to "vyduží" a bude to tak i nadále ..
PPS: Krabici(ové) jsem nikdy NEzkusila a NEzkusím - to mi věřte
Ach ještě - ten "můj" se Buřtík jmenuje - NE přemda či tak nějak - really!
23. 1. 2009 01:14
Re: Milý Navtech(u)!
V pořádku, však C5 je příčka dostupná široké veřejnosti, ale až já si vydělávat začnu, tak budu chtít rovnou kombíka
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 01:16
Re: Milý Navtech(u)!
Ano? Tak to vám doporučím verzi 2.2 HDi Biturbo, nebo počkat jestli/kdy dorazí new 3.0 HDi (i když i ten současný V6 2.7 HDi je docela "prima") ;-)
PS: Ale já "preferuji" sedan (a to zadní konkávní okno!), ten mi "vyhovuje" víc! ;-)
23. 1. 2009 01:22
Re: Milý Navtech(u)!
Jelikož žiju z platu rodičů, tak zůstanu u svých snů, jako je Mercedes, BMW a sportka. Snad to jednou nějak dopadne.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 03:49
Re: Milý Navtech(u)!
Držím palce :yes: :-)
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:11
Re: Milý Navtech(u)!
Já se bavím o reálném životě, ne o tom že bys chtěl novou X6. Jestli na ni máš tak gratuluju, mohl bys ji dát i na moje.auto ne?
Věř mi nebo ne, tak to prostě chodí, chceš to, musíš si počkat
(pokud nejsi milionář - jako že nejsi)
23. 1. 2009 01:20
Re: Milý Navtech(u)!
Milionáři nežijou v reálnym světě? Snad nejsou i pro třeba státní zaměstnance realitou života bazarový auta, nebo ano? Mám ti věřit, jak to chodí v reálu a přitom popíráš, že bych byl milionář? To dost nechápu. Nejsem odpůrce bazarových produktů, ale aspoň mám v tomto případě jednu zásadu a to, že si ojetý auto kupuju od dealera se zárukou. Nikdy od "někoho" na inzerát.
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:23
Re: Milý Navtech(u)!
Dobrá, jsi milionář, nebudu ti to vyvracet, nemá to smysl.
Přeju hodně úspěchů při vybírání aut.
23. 1. 2009 01:28
Re: Milý Navtech(u)!
Tohle cením, uznal jsi, že si nejsme všichni majetkově rovni, že jsou ti co třeba nemají a i ti co třeba mají. Je to zcela přirozené, nemělo by ti to ovšem tolik narušovat diskuzní rovnováhu, a to i kdybys nepatřil mezi ty majetnější.
23. 1. 2009 01:29
Re: Milý Navtech(u)!
To jsem neřekl, ale je to pěkný ocenění. Děkuji za důvěru, ale každopádně je to dost laciný úprk z diskuse.
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:36
Re: Milý Navtech(u)!
Já jsem pořád tady >:-[]
Prostě, dost často pomáhám lidem s výběrem auta, jezdím s nima po bazarech(taky si to nechám patřičně zaplatit.. >:-[] ) a jen pár mých známých (na prstech jedné ruky po amputaci palce) si koupilo nové auto.
Bavím se tu o té nejpočetnejší střední vrstvě obyvatel. Né o milionářích ani opaku.
23. 1. 2009 01:43
Re: Milý Navtech(u)!
Já to respektuji... bazary plní sny a o tom to je. Jen záleží kde si a jak na tom si. Problém je jen u těch lidí, co maj holou * a ženou se do kategorie snů, což moc dobře znám. Pokud si někdo kupuje oktávku, roční, aby ušetřil, tak je to OK, proto bazary jsou. Ale S-class z r.00 a pak s tim dělá divadlo? No jo...
23. 1. 2009 01:26
Re: Milý Navtech(u)!
No přece všechna nová auta, která se prodají si musel někdo... koupit. nebo to se domníváš, že nová auta kupují nějací ufoni? Copak ty nevíš, kolik která automobilka vyrobí za rok aut. Co myslíš, že se s těmi auty dělá? prodají se >:D Bože... ty snad chodíš do školky... >:D
23. 1. 2009 01:02
Re: Milý Navtech(u)!
A jak kupuješ boty? A kalhoty? Pochop, že pro někoho je náklad na auto natolik zatěžující jako tvůj nákup podzimních baťovek... Proč by měl ten člověk kupovat jiné než nové auto, to mi vysvětli.
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:12
Re: Milý Navtech(u)!
Ano a ty seš jeden z nich co?
dovol abych se zasmál:
HA HA HA
23. 1. 2009 01:21
Re: Milý Navtech(u)!
Ty máš nějaký problém, ne? Já se tě ptám, zda si umíš představit, že jsou lidé, kteří třeba vydělají za hodinu to, co ty za měsíc, a ty se snažíš odhadnout můj vztah k této věci. Proč? Umíš si to tedy představit? Pokud ano, nechápu jak můžeš napsat takovou hloupost, že kupovat nové auto je blbost. Vezmi si už jen tu hloupost, že ty máš nějaké auto snů... tedy pokud je ti 16 je to v pořádku, sni o trojkovém BMW, ale pokud jsi dospělej a máš takovéhle auto snů, musíš být nejspíš v postavení švorcáka a pak s tebou diskuze o kupování aut, zaujímáš-li předznačené postoje, postrádá smysl.

Tak jak je to s botama a s kalhotama, jedeš obnošený z kotců nebo nové.?
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:26
Re: Milý Navtech(u)!
Ty si myslíš že kažej kdo je dospělej může mít auto jaký chce?
To mě jen utvrzuje v tom že ty nejsi..
23. 1. 2009 01:30
Re: Milý Navtech(u)!
No a nemůže snad???? Může, jen je otázka v jaký "kategorii", ne?
23. 1. 2009 01:34
Re: Milý Navtech(u)!
Jistě, že nemůže, ale dospělý člověk současně zpravidla nemá dětské sny jako ty... Proto ti píši, že rubrika "auto snů" je šitá tak na věk 16 - 17. Přece mi nechceš říct, že by sis jako dospělej chlap napsal na svůj profil, že tvým autem snů je BMW 3... >:D Považoval bys takovýho chlapa za normálního? Představ si, že bych si tam napsal třebaaa - auto snů Mercedes C-klasse >:D >:D kapiš?
23. 1. 2009 01:38
Re: Milý Navtech(u)!
No teď nevim... ale myslim si, že i to báwo, co tam má farmář se celkem vymyká standardům a to bych bez urážky celkem schvaloval... Asi mu neni přes 40 a nebo i je a třeba je ve stádiu otce s dětma va scénicu... no to já bych o tom BMW taky snil... no tak nějak....
23. 1. 2009 01:47
Re: Milý Navtech(u)!
To by být mohlo. Podle mého odhadu v případě kolegy ovšem není. A když k tomu připočtu ty představy o tom, že majetní lidé, to je něco veskrze exotického...
23. 1. 2009 01:55
Re: Milý Navtech(u)!
OK, tak neni ve střednim věku, ale já to a ho chápu... Život je boj a já bych to BMW taky chtěl, ale... ty děti, dětský sedačky.... pfffffffff ;-)
23. 1. 2009 02:04
Re: Milý Navtech(u)!
:-) Kolega ho má, je z něho úplně v amoku. Má už odrostlý děti a manželka se s ním jezdit bojí. Ideální konfigurace na tuhle káru >:D
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:40
Re: Milý Navtech(u)!
Víš, já tu kolonku nebral zas tak vážně když jsem tady zakládal účet.
Ale respektiju že pro tebe to má zcela jiný význam.
>:D
23. 1. 2009 01:49
Re: Miss Toyota
Jen to na mě nehraj :-) Souhlasím s Navtechem, že je prostě asi možné mít i jako dospělej takovéhle auto snů. No, já vždy místo těch snů dělal spíš hodně proto, abych je nemusel mít. Jestli mi tedy rozumíš...
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 01:53
Re: Miss Toyota
Já to bral spíš jako "nejlepší auto s kterým jsem kdy jel"

Rozumím ti dobře, jen se dobře uč, já se nučil a teď spravuju auta
23. 1. 2009 01:59
Re: Miss Toyota
Nesedej do M3, nebo se posereš, jako já! >:-[] Ale to jako fakt a to ti garantuju, že ti bude stačit jen nastartování v showroomu ve stodůlkách... jasně, to vínový, ale má "jen" tu kvedlačku... Je to maso "ve slevě". Bože to je mazlačka!!!
23. 1. 2009 02:05
Re: Miss Toyota
Je to takovej nejetej bazárek, co mi vstávaj chlupy v ohanbí i ve strečovejch slipech... Bože!!!!!!! ten zvuk! >:D :yes:
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 02:02
Re: Miss Toyota
To věřím, Mko, to musí být sado.
Bohužel můj čas je příliš cenný než abych
trajdal po showroomech a startoval bavoráky...
>:D
23. 1. 2009 02:08
Re: Miss Toyota
Na tohle nemusíš trajdat... u nás máš jen jednu možnost a to jsou Stodůlky
23. 1. 2009 02:01
Re: Miss Toyota
To děláš poctivou práci. Pochvala. Učení mám, farmere za sebou tak dávno, že by ti to vyrazilo dech. Já se naštěstí učil, tedy museli mě dost nutit :-) tak teď holt to učení poměrně elegantně zúročuju.
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 02:09
Re: Miss Toyota
Nebudu zpochybňovat tvůj věk, stejně by to nebylo moje slovo proti tvému.
Všechno dobrý kluci, já jsem prostě člověk co nechce platit hromadu peněz navíc jen za pocit že mám nový auto, když můžu mít za o dost míň to samý
23. 1. 2009 02:13
Re: Miss Toyota
Já to respektuju. Každopádně ti přeju, aby sis splnil svůj sen a i když to bude ojetý BMW, tak si na tom o 100kulí líp, než s civošem s patologem designem :yes:
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 02:19
Re: Miss Toyota
Já to auto snů snad fakt musím změnit na rollse, zas si nemysli že sem nějakej póvl, mohl bych si ho dovolit (to bmw) ale ony se prostě objevujou furt další a smysluplnější investice. (mimochodem teď jezdím caravellu 2,5 tdi >:D
23. 1. 2009 00:33
Re: Miss Toyota
No, jestli ti vyměnila gumu, tak bych s tebou souhlasil ;-) :yes:
23. 1. 2009 02:22
BMW forever
Tak jsme tady jednoho klučinu přivedli na víru! Né muslimskou, ale na celosvětovou... jedno heslo světa mladejch kluků a to zní... ne Kia, ale BMW! Ty vole, co by sis mohl přát víc, než káru z Mnichova? 5kW ze Soulu? Přesně... kupátko z Mnichova a tam žádný investiční pobídky pro Korea nejsou...
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 03:36
Re: BMW forever
...dokud se nesvezete v Bristol Fighter :yes: ;-)
PS: To je zase heslo holčiček se "zkušenostmi" :-)
PPS: NiC proti "mladým klukům" a jejich "MünchenTräumen" ;-)
(my si je s Bristol(em) rádi dáme jako "jednohubku") >:-[] :-)
23. 1. 2009 09:13
Re: BMW forever
Teda tetko ty si tu krabici chardonay musela dorazit, že ti ty auta nedaj spát
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 09:50
Re: BMW forever
Tak sem to přelouskal, vidím, že jste se tu dobře bavili, já teď taky, tomu „holčičkovskému“ mudrlantování chyběla snad jen nějaká poučka typu, to víno od francouzského tlusťocha nejlépe píti při poslechu Suzane Vega nebo Vanessy Mae. Kurňa tahle teta fakt smrdí mariánkem, a navrch ten Bristol...
>:D
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 14:53
Re: Milý Dinar(e)!
Suzanne Vega já "ráda", tu "mohu" (viděla jsem i "live"); Vanessa Mae - to nee, děkuji (ale na Anne Sophie Mutter a jejího Mendelssohn(a)-Bartholdy už lístky mám, a když byla v praze minule, tak toho Beethoven(a) "střihla/zahrála/přednesla" FANTASTICKY!)
PS: "Můj" Bristol "nevypráská" kožich JEN autíčkům z München typu M6, ale i všem AMG apod. - víte?
PPS: Když už hudba (a to JE "moje" parketa) tak skvostná je minulá deska od Lindsay Buckingham (no ta poslední taky) - Fleetwood Mac mám vůbec docela "moc" ráda, nebo ještě "lepší" je takové "Allegretto for String Quartet" od Dmitri Shoskakovich - to je NEuvěřitelná hudba, pravda - je "rozumné" jí poslouchat přes něco "kvalitnějšího", my máme doma "pyramidy" a přes ty hrají FAMÓZNĚ a mohu doporučit MNOHO a MNOHO dalších (byť povětšinou z té oblasti "classic")
Pěkný den ;-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 15:31
Re: Milý Dinar(e)!
Tak já jedině tu Madonu, to víš, dav. Ne fakt tomu nerozumím, copak ty ani trochu netušíš, jak je tohle machrování v každém příspěvku, já vím, já znám, resp. vyznám se ve víně, vyznám se v autech, vyznám se v hudbě směšné, Kylie? Směšné, protože tak ukrutně povrchní, vždyť ta kalifornská vína, to je tak profláknutá záležitost, že o nich blábolí každý "znalec", hudba, Suzane Vega, to snad ani nestojí za komentář, a ty odkazy na klasiku, proboha jen čekám, kdy se tu dočtu nějakou jako poznámku mimochodem, že po večeři zásadně Čajkovského neposloucháš, protože tě pak pálí žáha. A auta? Najít si nějaký naprostý unikát typu Bristolu, exkluzivitu za dvěstě nebo třista tisíc euro, a stavět takové auto proti bmw, resp. vytahovat to v každé diskusi, to je trapárna prvního řádu, navíc, pokud sám "znalec" jezdí v řidičsky naprosto nezajímavé cé pětce. Všechno tohle svědčí o přesném opaku toho, co se nám tu celou dobu snažíš vemluvit, tedy tu story o své výjimečnosti, netuctovosti. Způsob jakým to děláš naprosto postrádá fantazii, protože podceňuje inteligenci příjemců těcht tvých informačních balonků, z té prezentace nečiší nic než právě povrchnost a tuctovost.

Má rada pořád trvá, nechceš-li se tu dále ztrapňovat vsuvkami o Beethovenovi, projdi si blogy, muzika, pitivo atd. se tu rozebíralo stokrát, třeba si uvědomíš, že jít na koncert Mutter nebo Ishikawi není nic výjimečného, prostě se vzbuď a přestaň vyžadovat, abychom si z tebe pořád sedali na zadek. To bude pro začátek stačit. ;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 16:43
Re: Milý Dinar(e)!
To mne "muzí", že to tak berete, neb mezi námi minimálně v JEDNÉ drobnosti OBROVSKÝ je rozdíl. Já sice věru NEmám za jménem zkratku M.W., ale ten rozdíl mezi víny opravdu spíše POZNÁM (mimochodem NEjde o "nějaké kalifornské", ale o KONKRÉTNí značku a ročník - ostatně u aut je to STEJNÉ - mezi mercedesem A/B a CL 63 AMG je OBROVSKÝ rozdíl - TAK jako mezi těmi víny ...nebo CD jedné kapely (U2 - The Joshua Tree = 1*; U2 - "Pop" nebo "All That You Can´t Leave Behind" = 3-, 4?) ;-)
Prostě mne "baví" rozpoznávat rozdíly a "oddělovat" zrno od plev a naopak mne "mrzí" (což asi NEpochopíte), když lidé "brak" si kupují (v autech, vínech, hudbě ...). A i když to ve vás "antipatie" a "negativno" vyvolává, já JEN se na KVALITU a NEkvalitu snažím upozorňovat - trošičku "donquijotský" boj to ale je (já vím) - mne zase "ruší/štve/irituje", když někdo nějaký "nepodělek/zmetek" vzívá, neb jeho "oblíbené" logo na kapotě má - TO zase "CENZURA" mne (a to je ČASTĚJŠí než mé příspěvky - které se navíc tak "snadno" přeskočit dají)
A to PODSTATNÉ - sice "chápu" že "nechápete" a je JEN vaše věc zdali/jestli tomu věříte či ne)
PS: Jestli je (VY považujete za..) "výjimečné" poslouchat Suzanne Vega či Fleetwood Mac a pít bílé kalifornské (či jihoafrické nebo nějaké úlně jiné, klidně rulandské šedé z Mikulova či nějaké tamní /někdy až "překvapivě" VÝBORNÉ/povedené ledové víno) - jestli to OPRAVDU považujete za něco ZCELA MIMOŘÁDNÉHO - tak ... (doplňte si sám) ... to bychom hovory o autech mohli "končit" tak někde u Octavie (přinejlepším možná u verze RS) a "výš" by nemělo smysl jít ... kdyby byl svět TAK "omezený/chudý/nudný" jakého se "dovoláváte" ..
PPS: Mám pro vás DRSNOU novinu, znám lidi (jsou lidé a je jich HODNě hodNĚ HodnĚ hODNě), kteří jsou intelektuálně, sociálně, majetkem, tak "zkušenostno/zážitky" o "patra/kilometry" VÝŠ a NADe mnou (po vašem - "o pořádných pár level výš") - sama sebe "vidím/řadím" do "střední třídy" - tedy takový ten Citroën C5 V6 (kterým opravdu jezdím a NEvymýšlím si!) - TO je MOJE/má REÁLNÁ/PRAVDiVÁ kategorie - za níž se NEstydím (a NEbudu a NEchce se mi "hrát" něco jiného - než jsem).
Narozdíl od "většiny" nick(ů)/diskutujících zde - v Deutschland/Österreich jsou foto a "kapička" osobních dat k "nick(u)" o dost ROZŠíŘENĚJŠí/BĚŽNĚJŠí, než je tady "zvykem" (tady se HODNĚ "vymýšlí/bajkaří" - řekla bych já - tedy MNOHEM více než jinde, někdy snad až 100% - já naopak "nudně/trapně?" pravdivá) ... a např. napsat, že jsem byla na koncertě ať Hélene Grimaud či Peter Gabriel považuji za (ono to i JE) "normální" - na tom totiž NIC "výjimečného" (dle vás asi "vychloubačného) NEní - zkuste někdy na nějaký koncert zajít, možná budete překvapen, chodí tam xyz-íce lidí ..
Jo a ještě: Za své "auto snů" se věru NEstydím (protože TO prostě JE můj "vůz snů") a považuji jej za stejně NEdo- či PODceněné auto/vůz jako minulou generaci Mazda 3 (můj "favorit" byla verze s 1.6 HDi - pro "mazda-isty": 1.6 MZ-CD)
Ëxistuje "možnost", že jsem na počítači psala již v době, kdy vy v noci brečením maminku přivolával, aby PLÍNKu vyměnila ... víte? Takže prostě mám JEN trochu VíCE zkušeností (a neb "dojít" k nim - ve víně/hudbě/autíčkách - mi TRVALO xyz-íce hodin a stálo xyz penízků, tak vám "jen" takové "zkratky" nabízím - NEchcete-li jich využít - stačí přeci NEčíst, ne? Já NEmiluji současného hradního pána, tak prostě NEčtu jeho texty v novinách a NEkoupila bych si jeho knížku - TAK je to "snadné" ;-)
Třeba/možná malý "generační" rozdíl vaše/naše NEpochopení tak trochu "způsobuje", mně se to tu G-alina T-atjana i-vanovna snažila vysvětlit (a byť s některými jejími příspěvky NEsouhlasím, s tímto evidentně ANO) ... ;-\
Pěkný den (a když o něčem napíši, že za "výjimečné" to "považuji", tak to jako "doporučení", ke kterému já dlouhou klikatou náročnou cestou šla, a "zkratku" pro vás/toho kdo "chce/má zájem", myslím)
Takže když KALIFORNSKÉ, tak třeba z vinic pana F.F.Coppola(y), od něhož se i hodně FILMů dá doporučit (ostatně i od jeho dcery, že? ;-)
23. 1. 2009 17:29
Re: Milý Dinar(e)!
Kde ho nosíš, Kylie, v pravý nebo v levý nohavici? Já v levý. Mě tu napsat někdo to co tu tobě napsal Dinar, tak tu nekoktám na třiceti řádcích jak koza z toho bijáku a trochu to tu věcně rozparádím. Jestli máš problém s orientací, věz, že i polochlap je tu vítanej, hlavně když tu nemarkýruje Karolinu Kurkovou.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 17:51
Re: Má milá GTi!
"Infantilní" a "nemarkýruje"? Vy tam v podkroví NEjen na auto.cz stále "čučíte", vy snad i "studujete" ;-)
PS: Nicméně ten NEvztah ke "kvalitě" a JEN "machrování" "přeměřování penisového pouzdra" atp. - to je pro mne maličko "zklamání" - přiznávám ...
PPS: Já prostě autíčka RÁDA mám a kvalitu VYHLEDÁVÁM
A POZOR
GGG .. alino
TTT .. atjano
iii .. vanovno!
VOLNO máte až od půlnoci a AŽ do 6té ranní - teď máte JINÉ věci dělat než na netu "machrovat" a na "dusoně - chlapa" si hrát! Abyste zpátky domů na Ukraíínu NEmašírovala! VÁS si tu žádný chlap NEvezme - ani za peníze - to víme OBĚ (zkoušely jsme to už mockrát) ;-)
Mimochodem, čeština vám už sehr gut jde, ale KOZA je "holčička" - a vy mluvit o "chlapečekovi" s penisem - tak si v to Ordnung udělejte!
Karolínu NEznám, ale stejnou hudbu jako já spíše NEposlouchá - tipuji :-)
Já vím, že vy NEustále sama, ale jak víte já "zadanná" a problém(ky) s orientací věru NEmám (neb já bi...)
.. = můžu pop/rock i klasiku, můžu Citroën hydrauliku i sportcupku :-)
23. 1. 2009 17:56
Re: Má milá GTi!
Nejen, že nevíš, co napsat chceš, ty nevíš ani to, co bys napsat měl >:D Kylie...
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 18:03
Re: Má milá GTi!
Tohle je PĚKNÝ "vzorový" příklad - mnohem DŮLEŽITĚJŠÍM se jeví honem nějakou "splašku" napsat, že moc "smysl" nedává, že VŮBEC k tématu a už VŮBEC o autech NEní, to NEjeví se důležité .. ;-\
PS: Nojo - karoserie je DŮLEŽITĚJŠí než podvozek a motor ... že? :-)
PPS: Galino Tatjano Ivanovno OPRAVDU se NADe mnou "cítíte" (asi ANO - já sedím v obýváku v přízemí a vy nahoře v tom kutlochu s počítačem ... místo aby UKLÍZELA jste! ;-)
To si asi jako motto dodám - to s tou důležitostí "karoserie/kabátku" ...
23. 1. 2009 18:09
Re: Má milá GTi!
Nemá to styl, Kylie. Bože... nemá to styl.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 18:18
Re: Má milá GTi!
No "a"? ;-)
Mně na té karoserii OPRAVDU až tak NEzáleží ...
Tohle "machrování", penisového pouzdra "přeměřování" (to dělá nějaký domorodý kmen v Indonesia, či kde ..., je (pěkně "bubý") CHLAPEČKOSVSKÝ rys, to my NEděláme (no většinou ;-) )
PS: NEpsala jste mi to s tím stylem už "nauvítanou"? Něco "originálnějšího" tam NEmáte? NEopakujete se už? A furt a zase? :no:
PPS: TAK a vídíte jak NEgativní na mne máte vliv? Místo abychom kvalitní autíčka či to víno nebo hudbu rozebírali "MACHRUJETE" tady na mne a snažíte se "PŘEČŮRAT" mne v soutěži o ... asi o nic (to "chápu" v 15ti, ještě "beru" v 19ti, později ...) a ještě na mne s Dinarem zkoušíte, že to VAŠE je "to ono" - jdu si pustit nějaké CD - asi staré Fleetwood Mac a Albatross - TO byla hudba, TO ale asi říkám "zbytečně", nebo? :-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 19:50
Re: Má milá GTi!
Fleetwood Mac, to je anglicky Eva a Vašek?
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 20:08
Re: Má milá GTi!
Vidím, že se věru VYZNÁTE! Zvláště to období "Albatross" (které jsem zmínila), kdy většinu věcí PETER GREEN skládal (dalo by se to přirovnat k Syd Barret a počátek Pink Floyd - to je zase něco jako Olympic ... kdyby jste NEvěděl) ;-)
PS: A vy od Eva a Vašek raději "Bílá orchidej" nebo "Akropolis Adieu"? Nebo máte nějakého jiného "favorita"?
PPS: Já opravdu asi ty poslední 2 CDčka od Lindsay Buckingham - když už "současnou" hudbu ... :yes: :-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 20:24
Re: Má milá GTi!
>:D >:D Ježiš, už dost, už na těch zadkách všichni sedíme.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 20:49
Re: Můj milý Dinar(ku)!
Já si tedy "na pudelku" sedla, když jsem Lindsay Buckingham(ovo) "Gift of Screws" které jsem vám doporučila, poslouchala .. ale vy to JEN "hrajete/markýrujete" - to NENí "ono" - POSLECHNOUT si to DOOPRAVDY je MNOHEM lepší - věřte mi .. :yes: ;-)
PS: Kupte si to/stáhněte si to, hlavně POSLECHNĚTE si to ... a PAK můžeme "Eva a Vašek" rozebírat atd. (tak kterému jejich albu dáváte přednost, PŘIZNEJTE!) - KDYŽ se vám "můj" Lindsay NEbude líbit - klidně mi "vynadejte" - TO potom "beru"
Pěkný poslech :-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 21:34
Re: Můj milý Dinar(ku)!
Děvče zlaté, tady na to není prostor, xkrát jsem tě odkazoval na blogy, ale zase mlátit mě po hlavě Fleetwood Mac, to je fakt p.del, skoro tak dobrý jako ten Coppola. >:D

I když zajímavější než FLM jsou spíš ti, kteří jí dali vzniknout, Slow Hand tím, že z Bluesbreakers odešel a Mayall tím, že k nim Greena vzal. Mmch. když jsme u toho Mayalla, jistě jsme se mohli v létě v Retru potkat.

Blues je celkem moje téma, a pokud pominu klasiky typu B.B. Kinga, tak nejvíc si hovím při těchto pánech,
Joe Bonamassa,
Steve Brown,
Mike Zito,
John Mayall,
Colin James,
Tinsley Ellis,
pokud bys chtěla písničkáře pak,
Rhett Tyler,
T.J. White.

Nebo jestli raději klasický Jazz nebo Jazz Rock, zkus požádat třeba zrovna GTIho, dá ti školení.

Ale myslím, že už bys s tím mohla přestat, děláš tu ze sebe hlupačku, tady jsou lidé schopni rozebírat třeba změnu kytarového rifu Page v Nobody´s fault but mine, na koncertu v Knebworthu, je tu celkem dost muzikantů, myslím, že moc lidí tu výluhem z FLM nebo Suzane Vega neohromíš.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 21:39
Re: Můj milý Dinar(ku)!
Tak TOHLE byl MOC pěkný příspěveček :yes:, to já OCENIT umím! ;-)
PS: Ale to vaše "machrování" (kam jste "došli"), to mne jinak moc "NEbere" ...
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 21:48
Re: Můj milý Dinar(ku)!
Co to meleš o machrování, podívej se, co tu do nás hustíš celý den, celou dobu se tě snažíme nějak ubrzdit, ať ze sebe neděláš trubku, ale ty nereaguješ. Znova říkám, máš-li chuť na debaty mimo auta, proč ne, tady je vždy ochotna spousta lidí podebatovat na jakékoliv téma, cheš o víně, o.k. založ si blog a napiš svoje, a neboj se, že nebude diskuse. Pod článek o toyotě to nepatří.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 22:01
Re: Můj milý Dinar(ku)!
Asi jsem se (malinko) dotkla "bolavého zoubku", že? ;-)
Rozdíl je že já NE úmyslně .. NE "ve zlém" - mimochodem to s tím "kterak banky půjčují a z čeho přežívají", nemáme my "stejnou/podobnou" profesi? :-)
PS: NEní to nějak "dramatické", ale máte na sebe (maličko) "jiné" nároky než na ostatní (což je ale "normální/lidské" - to určitě jen JÁ jsem "zcelaobjektivní").
PPS: Ten Mayall a spol. to už je na mne "zuviel", já zůstanu u toho "svého" (nicméně s tím Gift of Screws jsem to VÁŽNĚ myslela ..
;-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 19:46
Re: Můj milý Dinar(ku)!
Neb "invence" a "flexibilita" NEjsou vaší silnou zbraní, má milá G-alino T-atjano i-vanovno, rozhodla jsem se vám "PŘEDpřipravit" variace odpovědí na mé další slohové práce:
1) BOŽE Kylie, to NEmá styl
2) TO NEmá styl, Kylie ... můj BOŽE
3) Kylie můj BOŽE, to NEmá styl
4) Můj BOŽE - Kylie, ta MÁ styl
PS: Neb jste (jistě omylem) ve svém pokusu o plynulou větu dvaKRÁT zopakovala "NEmá to styl" - "opravuji" vaši chybnou formulaci a v češtině stačí JEDEN zápor - použijete-li DVA, význam vlastně spíše NEgujete (a vy jste jistojistě "pích-pích" útočit chtěla ..)
To píši, neb vidím, že ani za hodinu a půl se vám NEpovedlo písmenka ve svých "NEodpovědích" vhodně/nově/smysluplně "přeskupit" :-)
PPS: Mimochodem OFICIÁLNí verze plánu VW pro PŘEKONÁNí Toyota v počtu prodaných kusů pracuje s rokem 2018 - a to BEZ legrace!!!
To k vaším několika "pokusům" trefit správný rok a mírnému "matení" místních diskutujících. ;-)
23. 1. 2009 21:05
Re: Můj milý Dinar(ku)!
Nemá to styl Kylie a začíná to být až trapně tupé. Nesměje se ti tu už ani přemek, a to je na pováženou.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 21:11
Re: Můj milý Dinar(ku)!
G-alito T-atjano! To NEmá a NEmusí být zakaždoucenuNUTNĚ "vtipné", víte? ;-)
To byla SPRÁVNÁ informace o plánech koncernu vw - a vy jste jí tu OPAKOVANĚ "chybně" uvedla - rok 2018 je "správně" - což mi nijak "vtipné" ale opravdu NEpříjde - v roce 2018 MOŽNÁ budou automobily sdružené pod hlavičkou "VW koncern" NEJprodávanějšími na planetě :yes: hurá ;-\ hip-hip hurrrá 8-s
23. 1. 2009 21:20
Re: Můj milý Dinar(ku)!
Ach, čtu tě vždy do půlky, dál to nedokážu. Tak proto jsem to datum přehlédl. V roce 2018 určitě :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 21:32
Re: Můj milý Dinar(ku)!
A k plné "spokojesti" vám pak bude chybět už jen aby se McDonald podával jako občerstvení v letadle a za Coca colou poutníci putovali do Lourdes :yes: ;-\
NEposlali vás sem kolegové "zdola", co nějak TAKHLE >:-[] vypadají?
23. 1. 2009 22:09
Re: Má milá GTi!
Musíš přidat, tohle je tak na pubertu.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 22:14
Re: Má milá GTi!
NE-MUSím :-)
NE-zkracují se vám ty příspěvky nějak "čím dál víc"? ;-)
23. 1. 2009 22:33
Re: GTi!
Zkracují, s postupující nudou vanoucí z příspěvků tvých.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 22:40
Re: Má milá GTi!
Já sleduji (-vala) vaše příspěvky i JINDE! ;-)
Vy mne "šidíte" ... to já POZNÁM :-)
PS: Co říkáte na Toledo/Altea/Cayman ne jedné mechanice a plánované "masové" sdílení dílů vw/porsche? Bude to pro seat a spol. "vzestup" do nebeských výšin, nebo "sešup roku" pro porsche?
PPS: NEbylo by "lepší", kdyby se nejPRODÁVANĚJŠí automobilkou stalo něco "jiného" ... třeba subaru například? ;-)
23. 1. 2009 22:56
Re: !
Odtušuješ správně. Šídím tě. Protože chladnu. Jdeš na to špatně.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 23:07
Re: Má milá GTi!
TENHLE váš příspěvek se mi docela "líbí se", jen (ještě) NEvím co s ním/jak s ním/kudy na něj.. ;-)
PS: Nápověda by NEbyla? :-)
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 23:22
Re: Hmmmm
To jsem čekala přeci jen trochu "víc" (NEpřecenila jsem já vás? - to se mi občas stává)
PS: Jdu dělat něco "smysluplnějšího" a "zábavnějšího" ... nahoře (v patře) ;-)
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 20:35
Re: Hmmmm
>:D >:D Tohle sem přehlídnul, šmankote, kde v tom zmatku najít nějakou myšlenku? Tentokrát Coppola? Žůů, ty máš ale přehled, jen v chlapech se moc nevyznáš, správná intelektuálka by mě tu mlátila po hlavě nějakou Isabel Coixet a ne člověkem, z jehož filmů si citujou hlášky chlapi po celém světě. :-!
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 21:02
Re: Hmmmm
Já si tedy "hlášky" z filmů si NEpamatuji si a měla jsem (opravdu) na mysli spíše ta vína (opavdu VELMi dobrá, snad dokonce VYNIKAJíCí!) a co se filmů týče já spíše jeho dceři a "Lost in Translation" přednost dávám (i "zatracovaná" Marie Antoinett se mi vcelku "líbila") "zalehávat na matrace" věru NEhodlám ..i když film(y) to byl(y) věru povedený(é), že? Ten druhý (díl) mi přišel ... NEJ-
Isabel Coixet? To asi NEbude "moje parketa" ... Co třeba Stanley Kubrick? TOHO já (moc) ráda mám! A "Clockwork Orange" za jednu z "nej-" komedií století pokládám ;-)
23. 1. 2009 21:10
Re: Hmmmm
Jééé ty furt kalíš toho Buška z Velhartic?! >:D >:D
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 21:37
Re: Hmmmm
Jak to tak čtu, musí to už něčím řezat, tipuju Alpu. >:D
23. 1. 2009 21:44
Re: Hmmmm
Spíš vodu po holení >:D
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 21:45
Re: Hmmmm
POZNÁMKA do deníčku: PŘED spaním se pomodlit a PODĚKOVAT za to že nejsem CHLAP!!!!!
Avatar - Dinar
23. 1. 2009 21:51
Re: Hmmmm
Tak hlavně čelem k Mekce, a dobrou. ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2009 10:34
Re: Hmmmm
Kluci z MFDnes vás zachytili na fotografii a dali vás DNES na titulní stranu - tak si sem konečně dejte váš "pravý" obrázek, když už NEní co "skrývat" ;-)
23. 1. 2009 22:40
Re: Hmmmm
To je možné, ale že nejsi ženská, to je tutovka... 8-s >:-[] :no:
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 22:45
Re: Má milá GTi!
Mně už to začíná být JASNÉ! Mně už to asi "došlo"!
Vy až se dozvíte KDO já ve skutečnosti jsem, tak se PO......, neb vy na to asi opravdu NEmáte "k....", aby vás "holčička" v autíčkách (občas) "vypráskala"
PS: Pokud to NEvíte, tak ta PRAVÁ přání se PLNí, a i když já VÁS NEpoznám - tak já si PŘEJi, abychom se na prázdné silnici potkali ... ;-)
Dobrou "chlape" :-)
23. 1. 2009 22:52
Re: Má milá GTi!
Holčička v autíčku mi neva... naopak, Kylie. Ovšem diskuzní buzna, co se tu kostrbatě souká do podprsenky, s tím na mě nechoď.
Avatar - Hammunasakra
23. 1. 2009 14:45
Re: JAK víte ...
..., že je objednávám "po krabicích"? :-)
neregistrovaný "Johny Blaze"
23. 1. 2009 12:24
Re: JAK víte ...
Tak jsem tady dvěma "milionářům" trochu přiblížil jak kupuje auta "spodina"
:-!
Avatar - Rampa89
23. 1. 2009 17:33
Tož...
gratulace, popojedem.
Rozbalit vlákno
0