dnes mají ostré hatchbacky běžně 250 a více koní,takže nechápu,proč tolik nemá Toyobaru,když už si s ním tak pohráli a dali mu zadní náhon a výborný podvozek.Těch 50k tam prostě chybí.
No vzhledem k tomu, že to reálně ani těch 200 koní na brzdě nemá (ve většině testů bylo naměřeno něco kolem 190), tak tomu chybí ještě víc, nemluvě o tom, že dnešní Turba maj téměř vždy o 5-10% větší reálný výkon než se udává... Možná to teď zachrání ty lidský roboti, co daj na linku... >:D
Je tam problém s motorem. Jak jinak.
Chtějí zachovat atmosféru, která by byla charakterní. Dvouapůllitr nebo třílitr by byl "asi" zbytečně těžký a drahý a ten dvoulitr co tam je, tak je našponovaný tak nějak na max, aby ten motor neztratil uživatelské parametry, byl schopen plnit emisní normy a měl solidní životnost a spolehlivost.
Takže buď to zůstane tak jak to je, nebo tam prdnou turbo a bude vystarané. Ale tomu se dost brání.
...myslím, že tentokrát Toyotě byznys záměr nevyšel, ale to přece bylo nám, logicky uvažujícím nadšencům jasné hned od začátku. Toyota Accounts division se měla hned před vývojem tohoto vozu zeptat, kdo bude takový výrobek kupovat a kolik asi takových zákazníků bude, s přihlédnutím k nabídce konkurence na trhu a trendu v tomto segmentu. No a bylo by po GT86.........amen. Mám ale takové neblahé tušení, že tenkrát, relativně nový šéf Toyoty, by kvůli k této hračce šel i přes mrtvoly.....
Pro někoho ano, pro někoho ne. Já velebím Toyotu za to, že postavila zábavné auto, zadokolku, kupé, samosvor... ale byl by takový problém na to dát za příplatek turbo a nabízet to o 50kkč dráž?
Oktávka ho nepředjede, měl jen Porsche 944 S2 211ps a Boxstra 205 ps a nic mě krom Corvetty, GT-R nepředjelo ;-)
výkon 200 koní na tak lehké auto s výborným podvozkem je dost, já bych turbo do auta nikdy nechtěl, to radši hybrid a aby mě elektromotor pomáhal s akcelerací u atmosféry od nilovejch otáček
Samozřejmě, že každodenní typ člověka si koupí raději rychlý hatchback, ale najde se pár lidí kteří preferují ,,starou školu" (zadní pohon) a to jsou klíčoví zákazníci Toyoty. 200 koní do takového auta bohatě stačí, jelikož má úzké pneumatiky a je lehké, takže to v zatáčkách lehce klouže a na to je GT86 stavěno...pro ZÁBAVU je jasné, že 200 koní není na dálnici ani na sprinty. Kdyby jste do auta dali nějaký tří litr tak by se všechno pokazilo auto by bylo těžké a v zatáčkách by to už nebyl takový požitek. Jediné řešení pro ty co prahnou po výkonu by bylo turbo, což by určitě zvýšilo základní cenu, ale nebylo by špatné kdyby bylo za příplatek. V dnešní době nevím o nějakém přímém konkurentovi kromě BRZ, které je nachlup stejné. Jinak mě napadá Hyundai Genesis, ale to je silnější a podle mě je ohavné. GT86 je skvělé auto ;-):yes: