Toyota je opravdu jedno z nejlepších aut do terénu, mám dlouholetou zkušenost s LC 80 a 100 :yes: Motory měla a má Toyota skvělé ať už dieselové nebo beznínové, takže nechápu, proč tam cpát BMW a nepoužít svůj motor. Vím, že je to dnes globální problém, normy EURO jsou čím dál tím obtížněji splnitelné, hlavně u dieselu, ale proč křížit Japonce s Evropanem :-(:no:
Sám už jsem od dieselu v Off roadech upustil, raději spolehlivé poctivé V8 v benzínu a mám klid. Kdo nezažil nepochopí :-!
Nechci hanit Amarok, zkušenosti s ním nemám, ale to přirovnání k legendárnímu Hiluxu ??? >:D
Už vidím, jak lesáci s chutí živí auto s 15-18litrovou spotřebou. Hilux je především pracovní nástroj. Tam se nějaké to klepání snese.
No a pak jsou samozřejmě pózéři a američani, co s tímhle autem budou jezdit na nákupy...
Protože Toyota brzo BMW koupí...aspoň tak se o tom mluví...no vysvobození pro BMW, aby se mohlo vrátit na své pozice a pro Toyotu rozšíření. Jen se to šušká, ale logiku by to dávalo...
BMW je docela silna skupina, co rozhodne netrpi spatnym prodejem ani financnimi vysledky. Nevim jestli by i pro toyotu toto nebylo velke sousto, nehlede na to ze akcionari BMW nemaji moc duvod prodavat.
Já mám zase dlouholeté zkušenosti s LC 90 a rozhodně bezporuchový motor (3.0D) to nemělo. Hlavně problémy s přehříváním a papal docela olej. Podle Toyoty v normě.
Jinak to ale byl opravdu pracant a všechna offroad hebla pěkně mechanická.