Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota míří za svým snem

Toyota je v USA již druhou největší automobilkou. Chce víc a nebývale se jí daří.
Zpět na článek
8. 11. 2006 09:12
8. 11. 2006 09:40
neregistrovaný "misoo"
10. 11. 2006 10:14
neregistrovaný "SakoNaruby"
8. 11. 2006 10:50
neregistrovaný "brus"
8. 11. 2006 12:00
neregistrovaný "já"
8. 11. 2006 18:31
neregistrovaný "Lancer"
8. 11. 2006 11:04
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 11:55
11. 11. 2006 21:52
neregistrovaný "Bůča"
8. 11. 2006 11:06
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 11:24
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 12:04
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 12:06
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 13:08
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 13:43
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 13:47
neregistrovaný "Noxyr"
9. 11. 2006 08:22
neregistrovaný "Noxyr"
10. 11. 2006 10:08
neregistrovaný "SakoNaruby"
8. 11. 2006 12:57
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 13:19
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 14:00
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 14:48
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 19:29
neregistrovaný "Galant"
9. 11. 2006 11:18
neregistrovaný "COULIN"
9. 11. 2006 11:32
anonym
9. 11. 2006 11:35
neregistrovaný "Coulin"
9. 11. 2006 12:29
neregistrovaný "sn4pb4r"
8. 11. 2006 17:26
neregistrovaný "Jenik"
8. 11. 2006 13:44
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 11:05
neregistrovaný "COULIN"
9. 11. 2006 12:25
neregistrovaný "sn4pb4r"
8. 11. 2006 11:18
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 11:22
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 12:17
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 12:22
8. 11. 2006 13:06
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 13:08
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 13:50
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 14:04
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 18:45
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 13:16
8. 11. 2006 13:46
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 13:52
8. 11. 2006 13:58
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 14:54
8. 11. 2006 15:04
8. 11. 2006 15:35
8. 11. 2006 15:50
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 15:58
8. 11. 2006 18:48
neregistrovaný "Well"
9. 11. 2006 12:02
8. 11. 2006 15:40
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 11:21
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 12:16
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 13:11
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 13:52
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 19:22
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 21:13
neregistrovaný "michal3"
8. 11. 2006 22:51
anonym
8. 11. 2006 23:50
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 23:54
anonym
9. 11. 2006 12:12
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 12:21
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 15:45
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 18:50
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 19:00
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 19:24
anonym
8. 11. 2006 19:24
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 12:14
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 12:24
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 12:29
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 12:23
neregistrovaný "Well"
9. 11. 2006 13:38
neregistrovaný "ma"
9. 11. 2006 15:44
neregistrovaný "Well"
9. 11. 2006 16:40
neregistrovaný "Tom"
10. 11. 2006 10:30
neregistrovaný "Galant"
10. 11. 2006 12:02
neregistrovaný "Galant"
10. 11. 2006 17:03
neregistrovaný "Galant"
10. 11. 2006 20:30
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 11:39
neregistrovaný "smudliky budliky"
8. 11. 2006 13:33
neregistrovaný "pracujuci"
8. 11. 2006 15:11
neregistrovaný "Martin"
8. 11. 2006 15:18
neregistrovaný "smudliky budliky"
8. 11. 2006 15:14
neregistrovaný "smudliky budliky"
9. 11. 2006 10:26
neregistrovaný "pracujuci"
8. 11. 2006 20:17
9. 11. 2006 17:07
anonym
10. 11. 2006 11:09
neregistrovaný "loo feng"
10. 11. 2006 12:22
anonym
8. 11. 2006 09:12
Toyota rules
Toyota je nejlepsi auto na svete. V USA to vedi, na severu evropy to taky vedi. Jen u nas a ve stredni evrope Toyota tak dobre neprodava. Na svete jsou jen 2 jine automobilky, ktere vyrabeji slusna auta, ale sam bych si jine auto, nez Toyotu nekoupil.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "misoo"
8. 11. 2006 09:40
Re: Toyota rules
jake je to auto ta toyota ???
neregistrovaný "SakoNaruby"
10. 11. 2006 10:14
Re: Toyota rules
Kdo je prosimvás ten cvok GTI ?? Já když to tady čtu,tak nabývám dojmu,že se jeho svět omezil na aita - konrétně na jedno,který leští v garáži - pokud tedy zvedne vůbec zadek od PC... Co dělá za práci ?? Dělá vůbec něco ? Nebo ho sponzoruje VW ?? Dík za zprávu..
neregistrovaný "brus"
8. 11. 2006 10:50
Re: Toyota rules
toyota rules...tím se jako myslí pravidla toyoty? zajímavé :-)
neregistrovaný "já"
8. 11. 2006 12:00
Re: Toyota rules
Ne, tím se myslí Toyota vládne. Sloveso "rule," třetí osoba, čas přítomný... Dokazuje to mj. nejprodávanější auto na světě, Toyota Corolla :-)
neregistrovaný "Lancer"
8. 11. 2006 18:31
Re: Toyota rules
Neni nahodou nejporodavanejsi auto na svete Ford F150?
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 11:04
Re: Toyota rules
hodně odvážné tvrzení... ;-)
8. 11. 2006 11:55
Re: Toyota rules
No, mariánku, ty ses už včera dokonale vyznamenal pod Bravem, když jsi nás poměrně dramatickým způsobem seznámil s tvou dedukcí, že totiž GOLF, GURU není premiovkou >:D ;-) Dnes myslím jsi ovšem překonal i sám sebe. Je nás tu dost, kteří o TTT víme své dobré... ale že takhle natvrdo smeteš jednou vlnou ikony světa (jen namátkou - Ferrari, Bentley, Rolls-Royce)... to mě vyrazilo dech... :-) >:D :yes:
8. 11. 2006 14:52
Re: Toyota rules
Mily GTI, co se tyce afery Golf a premiovky, mohl by sis precist nasledne vysvetleni v reakcich v clanku o Brave. Ikony seta radsi nechame ikonami, nicim jinym ani nejsou. Ktere z Tvych ikon predci Toyoty ve spolehlivosti, kolik tvych ikon se prodalo vic nez Toyota, v kvalite zpracovani ani nemluve. Nechme ikony ikonami, protoze je dobre, ze je mame. Apropo, co mas porad s tim GURU??
neregistrovaný "Bůča"
11. 11. 2006 21:52
Re: Toyota rules
Máš recht toyoty jsou nejspolehlivější auta na světě, co nevidět budou i v prodeji první na světe. Celá moje rodina jezdí na toyotách, poslední přírůstek Yaris je taky výborný. Jiný auto než toyotu nikdy v životě nechci :-)
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 11:06
GTI - očekávám...
nějaký palec nahoru, protože před tím je potřeba se sklonit a uznat že TTT prostě umí ;-) :yes: Ještě vzhledem k tomu jak jsi se rozplýval nad ziskem VW...
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 11:24
Re: GTI - očekávám...
Mám pocit, že se sem dnes kašpárek ani neodváží, tohle prostě nemůže pobrat >:-[] Tak že ten palec hodim aspoň já :yes: ;-)
8. 11. 2006 11:56
Re: GTI - očekávám...
Měl by ses, tome, Trochu více ovládat. Nebo, že bych tě ode dneška začal titulovat - šašek? ;-)
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 12:04
Re: GTI - očekávám...
Uživatele vnimám podle toho, co a jak píší.. když čtu Tvoje názory, nemohu, opravdu nemuho věřit tomu, že bys jsi to myslel vážně.. proto ten kašpárek ;-)
8. 11. 2006 12:12
Re: GTI - očekávám...
No, uvaž to... Považuji to od tebe za velmi neseriozní. Když to napíše nějaký anonym, prosím... ale... Nepřeháněj to.
10. 11. 2006 08:57
Re: GTI - očekávám...
Ako vieš, že tým "kašpárkom" myslel Teba? Ako rýchlo si sa na to ale ozval! Už presne vieš ako ľudia reagujú na tie príspevky, presne na to čakáš aby sio opäť mohol napísať nejaký nezmysel...
Každopádne, Toyoty určite patria k najlepším autám na svete, ak nimi aj nie sú. Hlavne čo sa týka spoľahlivosti, v tomto smere majú nie len VW, ale všetci európski výrobcovia čo doháňať. Na zvýšenie predaja v Európe ale Toyote podľa mňa ešte chýba jeden model. Medzi Yarisom a Corollou je predsa len veľká medzera, chýba niečo ako Jazz alebo Note...
8. 11. 2006 12:03
Re: GTI - očekávám...
Svět TTT je pro mne světem nečitelným. Nechápu křivky, nechápu tvary, nechápu ambice, nechápu počty. Myslím, že zejména to megalomanství je odrazem pozice malého ostrovana, který skrzevá komplex malosti umanule a urputně dokazuje světu že bude velký... a až (jestli) se to stane... zjistí, že mu pod okny lítá bavorák za bavorákem. Já naopak velmi cením toho, kdo je schopen bodovat na "svém" území... Mimochodem, představ si, co bychm si museli myslet zde, v Česku, kdybychom se dozvědeli, že Škoda dokonale expanduje, ale doma o ní klesá zájem... Tak rozhodně bychom řešili, čím to je... vždyť přece v autech neplatí rčení - doma není nikdo prorokem. Naopak. Takže - BRAVO VW-PORSCHE :yes:
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 12:06
Re: GTI - očekávám...
Podíl Toyoty na japonském trhu dlouhodobě kulminuje mezi 48-52%.. což je vpravdě dokonalý úspěch :yes:
8. 11. 2006 12:27
Re: GTI - očekávám...
Koukám, že máš brajgl nejen ve vkusu, ale i v číslech... "Pokles zájmu o TTT v japonsku" není oscilace kolem nějakého absolutního čísla, nýbrž... POKLES ZÁJMU. Ten pocit znáš ne? Tak obdobně se musí TTT cítit na trhu v Japonsku. Domácí trh... to je prubířský kámen.
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 13:08
Re: GTI - očekávám...
GTI, ty jsi vážně mimo - píšu "podíl Toyoty na japonském trhu dlouhodobě kulminuje mezi 48-52%".. sleduji je v Japonsku dlouho (asi 10 let), pořád mají okolo 50%!!! Minulý rok byl super úspěšný, dostali se hodně nahoru, nyní to zas jde trochu dolů.. Domácí trh - prubířskýkámen.. hm, a kolik že má VW v Německu? >:-[]
8. 11. 2006 13:13
Re: GTI - očekávám...
Nikoliv, přečti si článek a užívej správné formulace - POKLES ZÁJMU... to jsou ta slova... dolů ti jde asi nálada... tys přece číslicový kovboj ;-)
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 13:43
Re: GTI - očekávám...
To jsou slova, které napsal autor článku, není to dogma :-! ;-)
neregistrovaný "Noxyr"
8. 11. 2006 13:47
Re: GTI - očekávám...
"pokles zájmu" zájem není konstatní, klesá i zvedá se. To že v článku napíši že klesá, neznamená že to nikdo v Japonsku nechce. Jen prostě těd tolik lidí Toyotu nekupuje.
A ekonomika je záludná, jednou si nahoře jednou dole- co by pak dělali makláři, kdy by byl trh a hodnota akcií konstantní?
8. 11. 2006 13:57
Re: GTI - očekávám...
Jistě, leč mi jsme dnes v tom poklesu... viď... tak to neomlouvej kolísáním. Až to půjde nahoru, jásej, teď plač.
neregistrovaný "Noxyr"
9. 11. 2006 08:22
Re: GTI - očekávám...
Ve svém nenápadném poštuchování jsi vedle. mluvil jsem obecně, osobně mi jedno kde je teď Toyota.
Ale tebe evidentně štve, že jde celkově nahoru, tak si najdeš v článku jednu zápornou věc. Je to výkřik do tmy...
neregistrovaný "SakoNaruby"
10. 11. 2006 10:08
Re: GTI - očekávám...
myslím,že jsi nemyslel kulminaci, ale oscilaci... že ?! :-) dlouhodobě nemůže nic kulminovat.. hmm ?!
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 12:57
Re: GTI - očekávám...
promin..opravdu ted nechápu TEBE ;-\ nevidím rozdíl mezi VW a TTT, jde o masovky, kterým jde o to prodat nejvíc, nic víc v tom nehledej..pokud nejsi schopný/ochotný uznat kvality soupeře je to smutný...
8. 11. 2006 13:09
Re: GTI - očekávám...
To snad nemyslíš vážně... dávat rovnítko mezi VW a TTT. Technicky ano... oba se pohybují v hlavním proudu. Tím můžeme vyřídit dikuzi a je vymalováno, ne? :-) ;-) Galante, tohle není expertní fórum světovejch ekonomů, kde se hovoří řečí čísel. A není to ani zápas o to kdo vybouchá nejvíc aut. Tohle je svět aut... svět srdcí, svět ikon, svět pout. Jedna věc je vědět, kdo se kde ekonomicky nachází... a druhá věc je znát "hodnotu" značky... Čísla mě zajímají jen jako čísla... tedy znaky, které mi zprostředkují informaci o počtech, o výsledcích. Dětský pohled Toma na auto-svět, ten plochý obzor rámovaný počtem vyrobených kusů... to je jen jedna část toho světa... Se stejnou intenzitou vnímej prosím ty části další...
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 13:19
Re: GTI - očekávám...
myslím to smrtelně vážně - najednou ti to přijde jen "jako čísla", pokud se jedná o prodeje VW tak používáš čísla jako argument ;-\ pro mě je VW stejně nudný jako TTT, nevidím v tom rozdíl - smutný ze tvý strany je že nedokážes ocenit soupeře a to je špatný..
8. 11. 2006 13:55
Re: GTI - očekávám...
Jaký argument? Konstatuju, že VW je prodejní jednička Evropy. To je argument? Čeho? a až bude TTT jedničkou světa, čřeho to jako bude argument? ničeho, to je konstatování faktu. Podpůrně tohle lze užít při argumentaci oblíbenosti atd... ale co sis to vytknul? Abych oceňoval soupeře? Ty budeš tady zítra oceňovat Subaru za to kolik vyrobili?
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 14:00
Re: GTI - očekávám...
jo, pokud budou v zisku a bude tady o tom článek tak je ocením. Nedávno tu byl článek o tom kolik měl zisk VW - myslím že to bylo něco mezi 1-2 miliardami, tak jsi tu psal oslavné ódy, ted bych čekal něco podobného :-! Pokud si myslíš že to nic neukazuje, tak to nedělej ani pod VW - tomu se říká objektivita.
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 14:48
Re: GTI - očekávám...
:yes:
8. 11. 2006 18:14
Re: GTI - očekávám...
Ty ódy tu byly proto, že VW otočil "kolo svých dějin" Nevšiml jsem si, že by TTT byla v poslední době v tak tížívé situaci, jako VW. Až bude mít problémy TTT (to jsem tehdy také napsal) tak já budu první, který jí tu bude držet palce... tedy po TTTomovi ;-)
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 19:29
Re: GTI - očekávám...
čím to je že ti to s těmi palci nevěřím ;-) pro dnešek konec, nemám moc dobrou náladu, tak bych berad vypouštěl z klávesnice věci kterých bych potom litoval...
8. 11. 2006 19:51
Re: GTI - očekávám...
Jo. A... můžeš mi to věřit. :yes:
neregistrovaný "COULIN"
9. 11. 2006 11:18
Re: GTI - očekávám...
Tak teď sis naběhl GTI-TOYOTA MÁ NEJVĚTŠÍ HODNOTU ZNAČKY NA SVĚŤE v odvětví automobilového průmyslu a ze všech značek je tuším ne 3-4 místě... Jsi opravdu hodně přízemní... Hóóódně... :no: :no:
anonym
9. 11. 2006 11:32
Re: GTI - očekávám...
Ty GTI a podle Tebe podle čeho Ty miliony hloupejch a nevědoucích lidí ty auta od Toyoty kupujou...Podle toho ,že kouká jak mu to auto poslouží,za jaký peníze,s jakým motorem,s jakou spotřebou... a musí se mu taky Líbit!!!Ty by sis koupil i uhlák na šišatých kolech,je kdyby jeho historie sahala k Evropským a ještě lépe Germánským kořenum... A to se tady chvástáš ,že ty se tady bavíš o autech FUJ ... TY se tady o autech nebavíš,ty tady jen plkáš nějaké své upocené sny a touhy a ty můžeš ventilovat na úplně jinejch stránkách,ale bývaj placené :no: :no: :no:
neregistrovaný "Coulin"
9. 11. 2006 11:35
Re: GTI - očekávám...
To jsem byl Já.COULIN Sorry vypadl mi nick...
8. 11. 2006 13:17
Re: GTI - očekávám...
" že zejména to megalomanství je odrazem pozice malého ostrovana " - malý ostrovan - ty asi o zemích nic nevíš, Japonsko 125 mil obyvatel, HDP, 3,7 mld $ (pro srovnání Německo 81 mil. ob., HDP 2,3 mld $). Tady trochu smrdí demagogie :no:
8. 11. 2006 13:47
Re: GTI - očekávám...
Mrkni večer na globus... jejich soused má přes miliardu... HDP na pocit vnímání jedince má vliv asi tak jako tvoje pšouky na Měsíční povrch, Franke...
8. 11. 2006 14:19
Re: GTI - očekávám...
Jasně, Japonci se 125 mil jsou malí zakomplexovaní ostrovani. Tzn. Němci jsou zamidrákované nuly ze střední Evropy, USA se svými 300 mil ob. trochu více sebevědomějšími křupany ze západu a kdo nemá nejméně 1 mld. není in. Zajímavé vnímání světa. Btw. tvoje reakce na HDP - úroveň 1. stupně ZŠ, tam by ses s těmi pšouky ujal :no: Jak chceš ty země srovnávat, než pomocí HDP, když diskutuješ a hodnotíš u článku zabývající se ekonomikou jedné automobilky. Jinak HDP 2005 světová top 3: 1. USA...12,41 bil USD, 2. Čína...8,18 bil. USD, 3. Japonsko...3,91 bil. USD. To jsou světoví hráči :yes:
8. 11. 2006 18:10
Re: GTI - očekávám...
Tys nepochopil - HDP na pocit vnímání jedince jestli je součástí obrovského, silného národa... tak na to má HDP vliv pramalý... Nezapomeň, že "dobytí ráje" to jest vstup na trh USA je pro Japonsko otázkou, která se nastolovala velmi postupně (po 1945)... a výchozí pozice japonska byla - dokonale pokořený národ... na kolenou. Proto ten jejich "US komplex", proto ta úpornost se prosadit.
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 11. 2006 12:29
Re: GTI - očekávám...
si chory...
8. 11. 2006 14:21
Re: GTI - očekávám...
samozřejmě bil., ne mld.
neregistrovaný "Jenik"
8. 11. 2006 17:26
Re: GTI - očekávám...
to je to samý, ne? miliarda = bilion, není to rejpání, s tvým názorem souhlasím :yes:
8. 11. 2006 13:28
Re: GTI - očekávám...
ještě zareaguji na "a až (jestli) se to stane... zjistí, že mu pod okny lítá bavorák za bavorákem. Já naopak velmi cením toho, kdo je schopen bodovat na "svém" území..". Každá z automobilek je založena a provozována kvůli maximalizaci zisku. V globální ekonomice lokální řešit, jestli v zemi původu najdu svoje výrobky... >:D : Akcionářům BMW je srdečně jedno, jestli se ta auta prodávají nejvíce doma nebo třeba v USA. A věř, že každý z velkých hráčů má obdobné cíle jako Toyota. Akorát někdo na to má, někdo zase ne. (Podívej se na Ford nebo GM). Ta snaha ztrhat TTT je do očí bijící :no:
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 13:44
Re: GTI - očekávám...
jj, naprostej souhlas :yes:
8. 11. 2006 13:45
Re: GTI - očekávám...
Velmi jsi mě nepochopil.
neregistrovaný "COULIN"
9. 11. 2006 11:05
Re: GTI - očekávám...
Jsi opravdu OSEL-nechápu Tebe GTI-chvílema vypadá ,že začínáš na svět nahlížet reálně ,ale pak si šlehneš nebo co a zvracíš a zvracíš kraviny s velký K a nejsi schopen uznat nic co nemá WV ve jméně... Ty vole tady to máš jasné jako FACKA :-! :no: TOYOTA je prostě NO.1 a tvoje hovadiny nechápu křivky,nechápu...bla,bla... Co má prosímtě za extra křivky Golf nebo Turan? Když se Ti Toyoty nelíbí ,je to tvůj boj,ale nemel takový kraviny obecně. Jak je vidět tak i V EVROPĚ čím dál tím víc lidí kupuje Toyoty,nemluvě o Světě... TO JENOM TY A PÁR ZOUFALCŮ mele takové hlouposti... pro proboha neuznáš že po tech. strance je někdo vpředu-nemluvím o vzhledu,kterého ty se chytáš... :yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
9. 11. 2006 12:25
Re: GTI - očekávám...
nechapes vela veci...
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 11:18
Tyota Auris
Jestli bude Toyota produkovat takové krasavce jako je Auris, tak sen zůstane jen snem ;-) . Překvapil mě ten Nissan. Já myslel, že je na zavření.
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 11:22
Re: Tyota Auris
Z malých čísel se roste dobře ;-) Minule vydělali nic, letos vydělají nic větší o 31% :-! ;-)
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 12:17
Re: Tyota Auris
>:D
8. 11. 2006 12:22
Re: NISSAN
Souhlas. Ostatně i zde, v Česku má Nissan řádově větší image, než Toyota... a to jak pro svou historii, tak pro současnou produkci. Nissan je neokázalým, tichým králem pro lidi, kteří ví... Žádnej baleťák... poctivé železo... vnímané zde velmi přívětivě. Zatni dělo 350Z... a jsi král silnice. PATHFINDER :yes: velmi tvrdej hráč. Ano, NISSAN je téma :yes: Myslím, že NISSAN HONDA SUBARU A MAZDA ukazují, jak to jde dobře bez vtírání se do přízně velkými čísly bez obsahu... Nedávno jsem tu četl slogan - Když už tedy japonec, pak TTT až nakonec :-) ;-) Zajímavé...
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 13:06
Re: NISSAN
Já bych to tak neviděl. Nissan mi přijde jako teréní divize Renaultu a Mazdě škodí Ford. Nechápu jak může jedna automobilka vyrábět nevzhlednou a úplně obyčejnou Mazdu 3 na podvozku Focusu a zároveň tak špičkové auta jako je MX-5 a RX-8? Fandové značky musí se žalem v srdci vzpomínat na parádní Mazdu pro běžné smrtelníky 323 F 5D Coupé. Teď je to jenom překapotovanej Focus. Škoda.
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 13:08
Re: NISSAN
no vidíš a mě přijde Mazda3 jako jasná volba nižší střední - sympatický design, technika focusu, spolehlivost Mazdy... :-)
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 13:50
Re: NISSAN
Proč ale sahat k Fordu pro lehce nadprůměrnou techniku, když jsem schopnej (a Mazda je) vyrábět výrazně lepší vozy sama?? Úspory a diktát koncernu, ach jo :-O. Mazda 3 ujde, je to normální auto, ale stará 323F je jiná káva.
neregistrovaný "Galant"
8. 11. 2006 14:04
Re: NISSAN
no, třeba podvozek focusu je asi nejlepší ze třídy, diesly jsou taky okay, proč je nebrat ? Vím že Mazda umí dělat dobrý auta, ovšem třeba bez toho dieselu se neobejde - proto musí přebírat..
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 18:45
Re: NISSAN
Ani benzíny od Mazdy pro spotřebák nejsou nic moc a přitom Mazda umí, když chce.
8. 11. 2006 13:16
Re: NISSAN
Mazda 3 procházela opravdu velkými designovými výkyvy... P.S. Pozor na Nissan 350Z... to je dobrej koník...
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 13:46
Re: NISSAN
Zetko mě nebere, je to trošku pouťovej sporťák ;-\
8. 11. 2006 13:52
Re: NISSAN
Není to Cayman... ale je dobrej.
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 13:58
Re: NISSAN
Co je Cayman? SUV od Porsche nebo nějaká nová akvizice od Kia motorsport ;-) . Porsche je jedno jako druhý, taky pěkná designová nuda. Snad se jednou svezu a změním názor ;-) . Můj favorit je RX-8.
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 14:54
Re: NISSAN
Svez se, celkem bych si vsadil, že názor změníš. S pouťovostí designu 350Z lze souhlasit, na design Porsche se dívej jak chceš, ale pořád se tyhle preference motají jen kolem designu. RX-8 se mi taky líbí, ale z pohledu řidiče nemá proti 350Z zbraně, a Cayman stojí ještě o stupeň nad tím. Opravdu zkus se svézt, vím, že u těchto aut to není jednoduché, ale pokud se ti to podaří, připrav se, že budeš měnit pozadí svého PC. ;-)
8. 11. 2006 15:04
Re: NISSAN
Máš zkušenosti s RX8? Můžeš ve zkratce popsat dojmy? Dík
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 15:35
Re: NISSAN
Můžu, pěkné auto, i uvnitř, problematický posaz pro vysoké postavy, zbytek ergonomie o.k.. Motor, zklamání, pomalá reakce na plyn, citelný nedostatek krouťáku, divný zvuk. Podvozek, agilita slušná, dlouho je pěkně neutrální, na limitu, trochu překvapivě, lehce nedotáčivá, ale lehce plynem korigovatelná. Na hladké silnici o.k., kamenem úrazu jsou naše běžné cesty, na jejich povrchu Mazda odskakuje, serie nerovností ji rozhodí, auto se ukáže jako tvrdé a nekomfortní, v tomhle je, co do podvozku největší rozdíl mezi ní a špičkou, tedy Caymanem, jeho podvozek je geniální, agilita dokonalá a přitom zůstává komfortní. Řízení RX-8 je přesné, dobře vyvážené, řazení krátké a přesné, vzhledem k charakteru motoru výborně poskládaná převodovka, navíc je rychlá. Brzdy odpovídající, žádný exces. Podle mě, to auto by potřebovalo nějaký kvalitní klasický šestiválec, to je asi jeho největší problém, i když pro někoho může být exotičnost Wankelu právě důvodem koupě, na mě moc dojem neudělal.
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 15:50
Re: NISSAN
Šestiválec by RX-8 zabil. Její devízou je vyváženost a kouzlo v točivém motoru. Těžký motor by ji jen ublížil. Je škoda, že Mazda nenabízí do RX-8 něco jako má Honda v ostrých verzích, čtyřválec atmosfér. točící vysoké otáčky.
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 15:58
Re: NISSAN
Nezabil, podívej se kolik váží špičkové 2,5 nebo 3,0 šestiválce, ve hře je i boxer. Pokud bys tam chtěl točivý čtyřválec o.k., pak ale nesrovnávej s Caymanem, tam je točivý šestiválec, dynamicky by to znamenalo jinou ligu.
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 18:48
Re: NISSAN
Určitě váží víc než 1,3 Wankel ;-)
Avatar - Dinar
9. 11. 2006 12:02
Re: NISSAN
No to jistě, ale uvědom si, že váha samotného agregátu hraje roli jen jako jedna z proměnných v rovnici; jízdní vlastnosti = koncepce pohonu, výška těžiště, rozložení hmotností na nápravy, hmotnost agregátu + další. Váha je pouze jeden z faktorů, pokud by samotná hmotnost agregátu měla "zabíjet vyváženost auta" jak říkáš, pak si zkus vysvětlit, jak je možné, že např. bmw (značka u níž je vyváženost podvozku průvodním znakem všech modelů) strká na jedno šasi motory od R4 až po V8 s rozdílem váhy kolem 200 kilo a na vyváženosti podvozku to nepoznáš. ;-)
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 15:40
Re: NISSAN
Ne osobní, jen přebrané od kamaráda. Podle něj je sportovnější než Zetko a určitě má vyváženější jizdní vlastnosti. Velkou spotřebu benzínu a oleje. Je pravda, že když kolem mě projede porsche, tak si řeknu "hele porsche". Nic víc, nic míň. RX-8 stíhám předjíždím (když to provoz a rychlost RX-8 dovolí) a zase se nechám předjíždět a kochám se pohledem na dokonalou práci šikovných japonců :-) .
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 11:21
Today Tomorrow Toyota
Brácho, není se čemu divit.. tohle je prostě přirozený důsledek, vyústění dlouhodobě snahy a schopnosti být úspěšnější než ostatní.. tyhle čísla, brácho, tyhle čísla se nenarodili přes noc, naopak, základ těhlech čísel byl položen již před více než 30 lety (počátek implementace TPS).. navíc, brácho, tyhle čísla je potřeba hodnotit komplexněji - Toyota poslední rok postavila tři továrny (každou přibližně za miliardu $), ovládla Subaru, koupila podíl v Isuzu a masivně investovala do nových technologií a reklamy, a přesto brácho, přesto je tam těch 13 miliard $ zisku :yes: A to ani nemluvím o tom, brácho, že automobilová divize (byť je největší) je pouze jednou z mnoha divizí koncernu Toyota.. brácho, tomuhle prostě nemůžes stačit, tohle prostě nemůžeš pobrat.. brácho, věřím tomu, že Ti to také postupně dochází, i když se tomu bráníš a snažíš se si to nepřipouštět - brácho, VW prostě světu dávno nekraluje (vlastně ono nikd ani nekralovalo).. brácho, já je sleduju asi tak od roku 1992, tak že brácho, věz že tímhle to nekončí, tohle je jen začátek.. příští rok brácho, příští rok to bude oficiální - největší automobilka světa (reálný význam je nicotný, ale po psychologické a PR stránce je to zásadně důležité). brácho, sláva vítězům, čest poraženým.. brácho, pamatuj si dvě věci: 1) Mess with the best, cry like the rest.. 2) Today Tomorrow Toyota
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 12:16
Re: Today Tomorrow Toyota
Ještě že to nebylo na mě :-) . Já mám jednoho bráchu a ten mi bohatě stačí ;-) . Jinak Toyota je fakt nuda, jen narozdíl od VW umějí benzinové motory, jsou spolehlivější a vyrábí pod značkou Lexus nejpohlednější sedan současnosti IS. Jo a současná Celica je taky moc pěkný autíčko :yes: .
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 13:11
Re: Today Tomorrow Toyota
Dyť jo, Toyota je masovka - "ví" to o sobě a na nic jiného si ani nehraje (na rozdíl od VW), snažej se být kvalitní masovka, která uspokojí Tvoje požadavky a až půjdeš pro nové auto, tak zase k nim.. nic víc, nic míň. Lexus IS - souhlas, nejhezčí sedánek současnosti :yes:
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 13:52
Re: Today Tomorrow Toyota
Jo je to tak, já proti Toyotě nic nemám. I když kvalita šla poslední dobou dolů (máme doma dvě Corolly), ale to je problém všech automobilek.
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 15:00
Re: Today Tomorrow Toyota
Tome, k úspěchu Toyotě můžem gratulovat, :yes: mě by zajímalo tvé vysvětlení. Co to znamená, že si automobilka "hraje na něco jiného než je", často to používáš, rád bych věděl, jak se to konkrétně projevuje? Předem díky za info.
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 19:22
Re: Today Tomorrow Toyota
VW má problémy s vysokými náklady, což způsobuje neschopnost konkurovat v oblasti užitečná hodnota/cena.. tuhle nevýhodu se snaží eliminovat marketingovou strategií "diferenciace" (oficiální běžně používaný termín) = snahou je odlišit se od konkurence, "přesvědčit" zákazníky, že VW je něco více než konkurence.. že když koupíš VW, tak to je fakt něco.. snaží se navodit "pocit", že VW je téměř subprémiovou značkou, a proto jsou ceny vlastně adekvátní.. Velkou výhodou VW je, že PR fakt umí a že se mu zákazníky zatím daří "přesvědčovat". Důsledkem této strategie je i to, do jakých segmentů se VW tlačí (luxusní limuzína Phaeton, konkurent pro MB CLS, Touareg W12 apod.) - tohle je podle mě velká chyba - vysokou nákladovost se (místo přijetí opravdu účinných opatření a provádění potřebných reforem) snaží řeit útokem na luxusnější segmenty a přitom by měli využít zdroje na zvýšení produktivity a snižování nákladů. IMHO to povede k tomu, že VW za pár let nebude schopno konkurovat od střední třídy níže (možná to vyřeší dovozem brazilských Foxů a mexických Golfů) - nevim, jestli se mi to podařilo dostatečně vysvětlit - uvedu to na příkladě (koho jiného než) strategie Toyoty, která je IMHO téměř dokonalá: Toyota je mainstream, proto usiluje pouze o mainstreamové segmenty (teda až na Land Cruiser, to je výjimka potvrzující pravidlo), nesnaží se nabízet luxusní sedany za dvě mega, ale soustředí se na mainstream.. pro luxus má Lexus (srovnej se zbytečnou existencí a ztrátovostí výroby něčeho jako je Phaeton).. aby si nekazila "ceny", tak má na vybraných trzích ještě levnou značku Daihatsu.. chceš více sportovní auto, než je Toyota a přitom nemáš na Lexus - je tu "subprémiové" Subaru.. v USA je ještě dál - Toyoty jsou pro některé zákazníky příliš nudné, proto pro ně má něco special - Scion.. prostě - každá značka má jasný úkol, jasný směr zaměření, žádný kanibalismus, žádné zbytečné megalomanství (srovnej se snahou wolfsburských natlačit se s VW úplně všude a to za každou cenu)
neregistrovaný "michal3"
8. 11. 2006 21:13
Re: Today Tomorrow Toyota
Tiež mám podobný názor.Už len názov automobilky VW evokuje určenie auta.VW by mala ísť podobnou cestou ako Toyota a na nič sa nehrať.Lenže je to všetko inač. :-)
Japonci sú v obchode pragmatici,VW dopláca na svoju obchodnú politiku.Nie som si istý,že dokážu konkurovať ako plnoformátová značka.Vždy bude mať vačšiu image ako prémiovka BMW,Mercedes ako Volksw-ľudové auto.S tým tiež súvisí koľko sú ochotný naviac za tú auru zaplatiť.To moc VW nenahráva.
anonym
8. 11. 2006 22:51
Re: Today Tomorrow Toyota
:yes: (a ani jsi tam nemusel dávat ty uvozovky >:D ;-) >:-[] )
PS: koncern Toyoty nemá, pokud se nepletu, v současnosti sportovnější značku než Subárko,že ne? PPS:"chceš více sportovní auto, než je Toyota a přitom nemáš na Lexus"...Nevěřím, je jsi napsal do jedné věty slovo Lexus a sportovní auto >:D
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 23:50
Re: Today Tomorrow Toyota
No jo no, tak trochu předbíhám dobu.. 2007: Lexus IS500, 2008: Lexus LF-A ;-) OK, pro rok 2006 to tedy ještě opravím na: "chceš více sportovní auto, než je Toyota, pak je tu Subaru" >:D ;-)
anonym
8. 11. 2006 23:54
Re: Today Tomorrow Toyota
stejně...je to jen IS (LF-A neznám), který dostane tvrdší pružiny a velký motor. Lexus,jako značka, nemá ambice být více sportovnější než subaru (nevšiml jsem si jich při WRC...leda nějaké trapné okruhové závody >:D )
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 12:12
Re: Today Tomorrow Toyota
Já přeci netvrdím, že bude sportovnější než Subárko ;-) Je to o té jasné pozici jednotlivých značek - Lexus bude luxus a dynamika, Subaru bude furt Subaru! Jen tvrdím, že se poměrně brzo dočkáme sportovních modelů - vlastně pozor - u Lexusu preferuji mluvit o DYNAMICKÝCH vozech! "Sportovní" se dneska říká každému MPV ;-\ ;-) BTW Toyota prej uvažuje o návratu do WRC :-!
Avatar - Dinar
9. 11. 2006 09:44
Re: Today Tomorrow Toyota
Trochu jako když pejsek a kočička pekli dort, hodils tam vše a zamíchal. Firemní strategii matláš s marketingem, do toho PR, šmankote. Zkus si to po sobě přečíst, zásadní chyba tvé argumentace je, že VW řešíš jako značku, ukazuješ její, dle tvého chybné kroky, abys proti tomu postavil zářný příklad Toyoty, ale v jejím případě nehodnotíš značku Toyota ale celý koncern, viz. tvá argumentace Lexusem, Subaru. Trochu si to uspořádej, pokud chceš hodnotit koncernové strategie nezapomeň, že VW není jen značka VW.
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 12:21
Re: Today Tomorrow Toyota
Základem všeho je strategie - od ní se odvíjí vše ostatní, tedy i PR a marketing! VW řešim jako zvnačku úmyslně, proto se domnívám, že je chybou tlačit se do všech segmentů - pro dávám za příklad koncern Toyota, kterej má jasně definováno zaměření jednotlivých značek X naproti tomu VW se snaží být dodávkou, luxusním sedanem, MPV, minivozem i off-roadem zároveň
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 15:03
Re: Today Tomorrow Toyota
Nesouhlasím s tvrzením, že Toyota na rozdíl od VW umí benzínové motory. Zkus prosím postavit a srovnat (u evropských modelů) proti sobě TTT a VW současné benziny v jednotlivých kubaturách. Díky.
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 15:45
Re: Today Tomorrow Toyota
To je jednoduché. Toyota 1,6/110k proti tomu nemá VW odpověď ani v kultivovanosti, spotřebě ani výkonu (jel jsem v tom zázraku 1,6 FSI). Toyota 1,8/140k tady už u VW není ani ta užraná belička FSI. Toyota 1,8/190 koní (nevím jestli se ještě vyrábí) opět bezkonkurenční motor, VW nic takového nemá ani nikdy nemělo. Stačí ;-).
Avatar - Dinar
8. 11. 2006 16:07
Re: Today Tomorrow Toyota
1,6 toyoty není žádný zázrak, dynamicky se ve stejně těžkém autě se na 1,6 FSI nechytne, srovnával bych jej spíše s VW 1,6 16V 77kW. VW má navíc 1,4TSI dokonalou malolitráž, stačí si vybrat výkon. TTT 1,8 už je lepší motor, tady počkejme pár měsíců na první model VW, ve kterém bude 1,8TFSI. 1,8/190k byl sportovní motor na hondí notu, díru do světa neudělal. TTT aktuální dvoulitr je průměrný, 2,0 FSI mezi dvoulitry špička. Dále 2,0 TFSI opět špička k němu 2,4 TTT přirovnat ani nejde, dál 3,2V6, 3,6V6, ve svých kategoriích vždy mezi nejlepšími. Pokud chceš mermomocí kritizovat VW benzíny, není Toyota ten správný soupeř.
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 18:50
Re: Today Tomorrow Toyota
"2.0 FSI spička mezi dvoulitry", tak to je dost mimo.. 2.0 FSI je naopak propadák (nemluvím o 2.0 TFSI), proto je rychle stahován a nahrazován jinými motory (např. 1.8 TFSI)! V6 3.2 a 3.6 byl musel srovnávat s lexusním V6 3.5!
neregistrovaný "Well"
8. 11. 2006 19:00
Re: Today Tomorrow Toyota
Tak to pozor, Toyota Corolla Verso 1,6 kontra Golf plus 1,6 FSI při jízdě jasně vyzní pro Toyotu. O spotřebě ani nemluvě. Dvoulitr má VW opravdu lepší, ale špička to opravdu není a spotřeba opět bída (nejlepší Honda). K 1,8/ 140k chceš jako soupeře přiřadit turbomotor? To snad ne! Mimochodem i Toyota připravuje nový 1,8/140k, který by měl konkurovat 1,8 v Hondě Civic. To znamená spotřeba jako u 1,6 a výkon jako u dvoulitru. Stejně těžko můžeš porovnávat 1,4 TSI s běžnou 1,4 v Corolle. U Toyoty je to základní motorizace za pár korun a u Golfa motor za víc jak 3/4 miliónu a k tomu opět turbo a kompresor na vrch. Základní 1,4 v Golfu má tuším 75 koní ne? Stojím si na svém, že VW neumí udělat slušný (výkona spotřeba) benzinový motor. Turbo je jen znouzecnost.
anonym
8. 11. 2006 19:24
Re: Today Tomorrow Toyota
:yes:
neregistrovaný "Tom"
8. 11. 2006 19:24
Re: Today Tomorrow Toyota
:yes:
Avatar - Dinar
9. 11. 2006 09:46
Re: Today Tomorrow Toyota
Well, 1,4 TSI srovnávat s 1,4 od Toyoty by mě ani nenapadlo, nechápu proč ty to děláš. Na příkladu 1,4 TSI je právě vidět, že VW benzíny umí, a navíc ukazuje, kudy se v benzínech do budoucna půjde. 1,4 TSI, jak píšu, stačí si jen vybrat jaký výkon chceš, můžeš mít výkon 1,6ky nebo 1,8ky až skončíš u výkonu velmi velmi povedeného atm. dvoulitru. Tohle je chlapci budoucnost malolitrážních benz. motorů. 2,0 FSI je (spolu s 2,0i BMW) současná špička atm. dvoulitrů, hondí 114kW motor je výborný, ale ze špičky jej vylučují klasické V-TEC projevy, které jsou fajn u sporťáku, v obyčejném a relat. těžkém autě stř. třídy, se spíše než pozitivum dostatku výkonu v 7tis., projevuje nedostatek krouťáku (jeho max. je až někde v 6tis.) v nízkých a středních otáčkách, špičkový motor dneška musí umět nahoře i dole. Svou první reakci jsme napsal proto, že neustálým omíláním klišé typu "VW si hraje na něco, co není", "neumí dělat benzíny" apod., navíc teď jsi přidal další oblíbené, a stejně nesmyslné, "turbo je z nouze ctnost", se Tom i ty držíte v kategorii "zarytý fanda s malým rozhledem". Jen na okraj, turbo opravdu umí na motor namontovat kdejaký šikovnější Tonda v garáži, ale vyrobit dobrý turbo resp. obecně přeplňovaný motor je věda, kterou dokonale ovládá jen pár automobilek na světě, VW je jednou z nich.
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 12:14
Re: Today Tomorrow Toyota
Opakuji: 2.0 FSI není špička, 2.0 FSI se neovědčil a mizí z nabídky! :-!
Avatar - Dinar
9. 11. 2006 12:18
Re: Today Tomorrow Toyota
Opakovat nemusíš, já jsem tento tvůj, ničím nepodložený, názor zaregistroval. ;-)
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 12:24
Re: Today Tomorrow Toyota
Jak nepodložený??? Proč tedy bude 2.0 FSI v brzké době nahrazen motorem 1.8 TFSI?
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 12:29
Re: Today Tomorrow Toyota
BTW nay jsme si rozuměli - můj pohled na "vynikající motor" = hodnotím průběh výkonu a točivého momentu (ale podle zaměření auta), ale i spotřebu a emise. 2.O FSI je z tohoto pohledu "prušvih", proto bude nahrazen!
neregistrovaný "Well"
9. 11. 2006 12:23
Re: Today Tomorrow Toyota
To nemá cenu :-). Svez se v Acco s dvoulitrem a pak mi tu něco povídej o dvoulitru FSI. Současné motory VTEC II už dávno nejsou Vtecy v CRX druhé generace. Taky jsi zapoměl reagovat na vysokou spotřebu benzinových VW motorů. Turbo skutečně rozšiřuje možnosti benzinových motorů, ale u VW jen zastupuje nemohoucnost koncernu vyvinout dobrý atmosfér pro sportovní modely. 2,0 FSI je výkonově konkurence pro 1,8 Hondy a Toyoty, ale nestíhá spotřebou. Jinak máš pravdu, že se motory u VW poslední dobou hodně lepší, ale nutnost tankovat 98 benzin je vélké mínus. Ještě si musíme oba přizbat, že třeba francie je na tom ještě hůř než koncern a že tenhle 2,0 FSI je asi nejlepší atmosféra od VW.
Avatar - Dinar
9. 11. 2006 12:57
Re: Today Tomorrow Toyota
Well, k diskusi o konkrétním motoru typu auta atd., své soudy píšu pouze a jen o autech resp. motorizacích ve kterých jsem jel. Současný 2,0 hondy v Accordu se ve srovnání s 2,0 fsi např. v A4 projevu přesně jak jsem napsal. Tvé tvrzení, že 2,0 FSI je konkurencí pro 1,8 od Toyoty je opřené o co? Už začínáš psát vyložené nesmysly, jezdil jsem v jednom testu proti sobě Accord 2,0 a passat 2,0FSi a při zrychlování v jakémkoliv režimu, byl vždy, větší a těžší passat, rychlejší. Projevy motoru jako je reakce na plyn, plynulost zátahu atd. jsou další vlastnosti důležité pro jeho hodnocení, nejen výkon, ale komplex všech vlastností dělají z 2,0FSI špičkovou atmosféru. Argument 98 okt. benzínu je platný, ale jen u nás, tady dojíždíme na nesmyslnou cenovou politiku. O turbech raději nepiš, děláš ze sebe troubu, přeplňování benzínů je trend, řešení pro budoucnost, dnešní náskok evropanů, VW, Fiat, PSA-BMW (tedy těch, kteří se momentálně nejintenzivněji věnují vývoji moderních přeplňovaných čtyřválců) budou ostatní muset dohánět.
neregistrovaný "ma"
9. 11. 2006 13:38
Re: Today Tomorrow Toyota
pozrite si 2.0 liter co je v avensise priame vstrekovanie benzinu a variabilne casovanie ventilov, spotreba velmi velmi priazniva :yes: , mam skusenosti s passatami s tymi "uzasnymi" 2,0 FSI motormi, ktore zeru 98 oktanov a spotreba je v priemere 11,5litra :no:
neregistrovaný "Well"
9. 11. 2006 15:44
Re: Today Tomorrow Toyota
Já mám srovnání Civic 1,8 a Leon 2,0 FSI. Oba motory jsou výkonově srovnatelné, jen ten v Civicu je méně žíznivý. Neměl jsem možnost to srovnat v jeden okamžik, ale rozdíl bude minimální. Toho troubu si nech, myslel jsem, že se nenapadáme, ale bavíme se o autech. Jsou lidé, kteří turbo upřednostní a jiní (jako já), kteří jejich projev nemají rádi. To že VW nemá alternativu k vysokootáčkovému motoru japonců je pravda a turbem to nikdy nedoženeš. Pořád jsi taky nikde neospravedlnil tu vysokou spotřebu podle tebe nejlepších FSI motorů a 98 benzín je výrazně dražší i za českou hranicí. Do Kuvajtu je přeci jenom daleko.
neregistrovaný "Tom"
9. 11. 2006 16:40
Re: Today Tomorrow Toyota
Moje reč :yes:
Avatar - Dinar
10. 11. 2006 10:16
Re: Today Tomorrow Toyota
To srovnání, nezlob se ale >:D . S civicem 1,8 jsem jel taky, je to velmi slušná 1,8 a slogan o výkonu dvoulitru (průměrného) a spotřebě šestnáctistovky lze potvrdit, žere jako šestnáctistovka, ano, když od ní budeš chtít performance šestnáctistovky, šlapej jí stabilně na krk, tak aby dávala ze sebe to nejlepší, tedy normální výkon průměrného dvoulitru, a bude jako ten průměrný dvoulitr žrát. Výhodou je, že máš možnost volby, výkonově, ale na špičku dvoulitrů nemá, leon 2,0 ukáže civicu 1,8 bez problému záda. Já to vím, ví to i lidé, kteří těmi auty skutečně jeli, pokud máš problém věřit mě, najdi si nějaký test. Pokud jde o vysokou spotřebu fsi, to je opět tvé tvrzení, já na něm nemám co ospravedlňovat. Zkus si někde najít něco o technologii fsi, např. proč fsi motory pro český trh byly nastavovány bez možnosti vrstveného spalování, tedy hlavní podmínky pro úsporu paliva při přímovstřikového motoru atd., pak třeba přestaneš psát nesmysly. A cena benzinu? Na západ od nás je 98okt. dražší o 5-10 Eurocentů, což vzhledem k platové úrovni záp. Evropy nikdo neřeší. Je to jako by u nás stál 98okt. např. o 1,50 víc, i když i pak věřím by to u nás skalní odpůrci řešili, tvrdíc, že každá koruna dobrá, jen je to trochu zavádějící při dnešním pohybu cen paliva, kdy v jednom roce se ceny pohnou třeba 2x nahoru dolů v rozmezí i čtyř korun a ty bez odporu platíš. A co píšeš o turbu, no konečně je to jasné, TY upřednostňuješ atmosféru, a proto píšeš, že turbo je znouze ctnost. ;-\ Jak se pak můžeš divit, že tě mám za troubu, pokud na základě své osobní preference píšeš obecně formulované jednoznačné soudy o tom, že VW neumí benzíny, protože musí používat turbo atd. atp.. Znova jsme u jádra pudla, tohle jsou důvody, proč občas vstoupím do nějaké podobné diskuse plkajících Tomů a Wellů, kteří prostě mají rádi Toyotu nebo Hondu, a proto vše ostatní je brak. Pro mě je atmosferický motor také jasná osobní preference (sice ten se dvěma válci navíc), ale přesto a právě proto, že se považuju za fandu automobilismu, sleduju co se děje, a vidím, že trend benzinových čtyřválců jde do budoucna cestou přeplňování, které se dostalo technologicky na takovou úroveň, že své nectnosti dokázalo potlačit a výhody zvýraznit. S akceptováním tohoto faktu nemám problém, že VW je na tomto poli jedním z leaderů, vidím a cítím, když se svezu tím co už na trhu má a čtu o tom co brzy přijde. A zase v tomto vidění reality nejsem sám, podívej se na výsledky ankety motor roku 2006:
Soutěž International Engine of the Year Awards patří mezi mezi nejprestižnější a mezi odborníky mezi nejsledovanější klání.
Nejlepší motor roku 2006

BMW 5,0 V10 - 318 b.
Volkswagen 1,4 TSI - 270 b.
BMW 3,0 D - 233 b.
Toyota 1,5 Hybird - 200 b.
Volkswagen 2,0 TSFI - 199b.
BMW 3,2 R6 - 139 b.
Subaru 2,5 T - 104 b.
Honda 1,0 IMA - 62 b.
neregistrovaný "Galant"
10. 11. 2006 10:30
Re: Today Tomorrow Toyota
:yes: - za nadhled, ovšem na druhou stranu benzín se všeobecně poslední dobou zanedbával, soustředění vývoje bylo na diesel, proto má benzín jako takový (i bez turba) ještě dobrou budoucnost - viz BMW, turbomotory jsou sice super a mají budoucnost, otázkou je jak např 1.4TSI bude úspěšný, nebot výrobně je asi hodně nákladný a ruku na srdce - ty by jsi radši vzal do svého auta 1.4 se 120kW, nebo 2.5 V6 ? Dost zákazníků je konzervativních a chtějí mít aspon trošku "objemu" a to začína s dvojkou na začátku...
Avatar - Dinar
10. 11. 2006 11:14
Re: Today Tomorrow Toyota
No, výrobně nákladný motor, to je relativní, vzhledem k tomu, že jedním motorem obsadíš např. v případě 1,4 TSI tři výkonové kategorie, nač např. vyvíjet novou 1,6 nebo 2,0. Ostatní je pouze věc psychiky, také proto zatím 1,6ky nebo ty 2,0try nikdo neruší, je to krok druhého kola (všimni si že 2,0 benz. třeba bmw už pár let nijak nerozvíjí, jiné kubatury pořád, a u nich by to bylo minimálně na pováženou; prostě nasadí 1,6T ze spolupráce s PSA) až se malolitrážní přeplňované etablují, nahradí tyhle vyšší atm. kubatury, lidé si musejí zvyknout. A pokud se ptáš mě, dokud budou zpívající R6ky, asi jiný motor chtít pro sebe nebudu :-) ale protože jsem 1,4 TSI jel, kdybys mi dnes dal na výběr do nějaké předokolky 1,4TSI 125kW nebo nějaký klasický 2,5V6 se 125kW tak vezmu TSI. Jednak to auto bude dynamicky lepší, linearita tahu, reakce na plyn hovoří pro TSI, kromě zvuku, V6 zní uchu lahodněji, a navíc, proto píšu předokolka, máš bonus lehčího motoru na přední nápravě, což je jistě lepší pro jízdní vlastnosti. On je problém trochu jinde, 1,4TSI by měl být náhražkou dvoulitru, pokud má dnes ještě nějaký 2,5l šestiválec výkon 125kW je chyba v něm, špičkové 2,5 litry (třeba oné nejmenované značky) umí 160kW, tady jsou soupeřem dnešní dvoulitry s turbem, do budoucna možná 1,8 kompresorturba. ;-)
neregistrovaný "Galant"
10. 11. 2006 12:02
Re: Today Tomorrow Toyota
dobře jsi to rozebral - ano,největší problém je psychologický. A ten si myslím že jen tak brzy nevymizí - představ si - mít "sporták" s 1,4l :-O já vím, je lepší, menší, lehčí, ekologičtější..ale přece..1,4l...to nezní dobře..mě nedostanou :-) snad :-) šest válců..nádhera
Avatar - Dinar
10. 11. 2006 14:43
Re: Today Tomorrow Toyota
jo, jo užívejme si dokud můžem, ;-) mám obavu, že se dožijem doby, kdy nás v autě bude provázet max. nudný bzukot elektromotoru. ;-\
neregistrovaný "Galant"
10. 11. 2006 17:03
Re: Today Tomorrow Toyota
no neviděl bych to tak tragicky...na západě to hrozí tak možná za 20-30 let, u nás tak za 50 (to tu už doufám nebudu) a při nejhorším se odstěhuješ několik tisíc km na východ či jih a tam si můžeš užívat benzínu klidně stovky let :-)
neregistrovaný "Well"
10. 11. 2006 20:30
Re: Today Tomorrow Toyota
Jen pro srovnání pár čísel. Zrychlení z 0-100 u seatu leon 2,0 FSI je 8,8s u civicu 1,8 VTEC je to 8,9s. Spotřeba udávaná výrobcem Seat kombinovaná/ město 7,9/11,1 98 oktanů, Civic 6,6/8,4 95 oktanů. Máš sice pravdu, že je Seat o chlup rychlejší, ale jen o jednu desetinu. To určitě neospravedlňuje o skorotři litry vyšší spotřebu ve městě. Tím končím tuhle debatu, která stejně nikam nevede. Hezký večer všem.
neregistrovaný "smudliky budliky"
8. 11. 2006 11:39
Today Tomorrow Toyota
Marianek: "sam bych si jine auto, nez Toyotu nekoupil."

Tak to te lituji. Toyota je je proste nejvetsi masovka na svete. Totalne nudne vozy s nudnym rizenim, nudnym vzhledem, nudnym uplne vsim. Jedine, v cem exceluji, je spolehlivost, ale to me zase tolik nevzrusuje. Az si projedes pekne Porsche, slusnejsi nove BMW nebo jine auto nabite emocemi, pochopis, ze na svete je prostor i pro jine vozy nez Toyota. Toyota = nejtypictejsi spotrebak, ktery ma na svete kazdy druhy.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "pracujuci"
8. 11. 2006 13:33
Re: Today Tomorrow Toyota
K tej tvojej nude. Jazdim sluzobne dost casto a mam odjazdene aj tie takzvane zabavne auta a poviem ti skus si uzit informujuce riadenie, tuhy podvozok - vyklepany a ruky sa trasu este 2 hodiny a potom maj jednanie. Domov by si chodil ako zbity pes. Uz 2 mesiace jazdim RAV4 - pohodicka bez stresu a oddychnuty!!!
A to auto ma vsetko co potrebujem a este nieco navrch!
EMOCIE hladaj v pravych sportovych autach ale nie v autach na kazdodenne pouzitie, tam je nutna spolahlivost a istota.
neregistrovaný "Martin"
8. 11. 2006 15:11
Re: Today Tomorrow Toyota
Som rád že sme sa zhodli na tom, že japonské autá patria k tomu najlepšiemu, čo sa dá dnes kúpiť. Hlavne v poslednej dobe sa riadne vyšvihli a ešte keď tie vysoké zisky využijú na vývoj nových technológii, tak majú vyhráno.
neregistrovaný "smudliky budliky"
8. 11. 2006 15:18
Re: Today Tomorrow Toyota
To zase pozor, nemam vuci japonskym autum zadne pocity, ani negativni, ani pozitivni. U zadneho necitim potrebu si ho kupovat, nadseny jsem byl japonskym vozem snad jen jednou, a to pred lety v Honde S2000. V segmentech, ktere mam rad, maji slusnou nabidku spise evropske automobilky. Japonske vozy jsou ale dobry mainstream pro prakticke lidi, kteri se koukaji na pomer cena/vybava a na spolehlivost, zejmena pri nakupu ojetiny. Taky je to dobre pro mlade kluky, kteri se chteji vyradit za malo penez (civic apod.)
neregistrovaný "smudliky budliky"
8. 11. 2006 15:14
Re: Today Tomorrow Toyota
Srovnej napr. avensis a accord - dve japonska auta stredni tridy, ktera byva nejnudnejsi ze vsech. Accord ma aspon ducha, naboj, dynamiku, avensis je ingot nudy. Na tom si stojim. Kdyz ti v letistni pujcovne nabidnou tato dve auta, ktere si vyberes? Ja rozhodne accord. Ta sama "spolehlivost a jistota", jak ty pises, ale k tomu i neco navic. Blby je, ze oni skoro vzdycky nabidnou avensis, to je prave takova "rent a car" kisna... :-(
Avatar - borovička pivo ako je tu živo
Re: Today Tomorrow Toyota
nuž ako majiteľ toyoty Ti môžem povedať, že spoľahlivosť toyoty a jej povesť končí v prvom servise alebo pri prvej banálnej závade. Už sa mi to nechce rozpisovať, ako poslednú pikošku uvediem 6 týždňov čakanie na brzdový valec a samozrejme, ďalších 9 dní na výmenu.
neregistrovaný "pracujuci"
9. 11. 2006 10:26
Re: Today Tomorrow Toyota
Kam chodis do servisu? Mne garantuju dovoz nahradnych dielov do 2-3 pracovnych dni a okamzitu vymenu. Este je tu jedna moznost - ktory rok vyroby ma tvoja Toyota?
Avatar - radek.m
8. 11. 2006 20:17
Toyorta vs. VW
Tak se dívám která diskuze je dnes větší a plodnější když jsou ty články tak pěkně nad sebou... je to pěkné čtení u obou >:D respekt :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
9. 11. 2006 17:07
maxim
Přešel jsem od nového BMW k nové Toyotě (terénní) a jsem hodně happy. Toť můj dojem. BMW jsou úžasný auta, ale tady není slušnej servis, docela často se kazej a pokud si chcete zajezdit, do konce leasingu to auto na našich silnicích odděláte dokonale.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "loo feng"
10. 11. 2006 11:09
Re: maxim
..no a ja prechadzam s bmw na lexusa.. Presne tie iste dôvody ako si spomenul.. ;-)
anonym
10. 11. 2006 12:22
Re: maxim
Lexus, ten mě ještě čeká. ;-) :yes: