No to bude zaujimave, ked sa bude predavat niaka toyota za
250 000sk...(190k kč) +-, to aby som teraz nekupoval getz, ale aby som si pockal co z toho vznikne :)
vzhledem k tomu kolik se ve světě prodalo Coroll a za podstatně vyšší cenu asi Toyotu osobně trápit nebudeš. Stejně tak jako já netrápím Škodovku že sem nedal za Fabii 370.
Pokud bych si já měl tipnout, tak myslím že Toyota o takovém autě přemýšlí v rámci koncernu a výsledné auto nemusí mít vůbec "Toyota".
Take nieco moze povedat len niekto kto v takej Corolle nesedel :) ... v novej .., nehovoriac o absolutne spickovom spracovanie a kvalite, dobrych motoroch,.. preto je trosu nadcenena, ale inac myslim ze je super.
Tohle o Toyotě může říct jen pablb...mám jí deset let, dvěstě tisíc najeto bez poruchy,vše původní,nerezne, spolehlivá jak vlaky za první republiky, motor si jen hvízdá,tahá jak tank, v zatáčkách sedí jak přibitá...a srovnávat jí s Ladou, to je ignoranství a hloupost, neznalost.
Máš naprostou pravdu. Jezdil jsem před třemi léty na Islandu s Corollou 1.4 a kvalitu to auto rozhodně má. Že není nijak krásné je věc vkusu, ale poté co bez problémů snesla 80km/hod po šotolinové silnici (auto bylo z půjčovny a mělo najeto přes sto tisíc), nic v něm nevrzalo a motor táhl tak, že druhé auto ve výpravě - polotérénní Nissan (na značku si nevzpomenu, bylo to dvojče podobného Fordu) mělo co dělat, aby nám stačilo jsem si na tozoty udělal vlastní názor. No a na rozdíl od většiny přispívajících na vlastní zkušenost a ne na základě tlachů z novin, internetu nebo řečí typu kamarád vaprávěl, že jeden jeho kamarád má kamaráda a ten..... Problém je v tom, že většina přispívajících píše o něčem, co absolutně nezná a snaží se vypadat chytře. Kdo může posoudit kvality desítek aut, jak se tady někteří všeználkové snaží? S kolika auty se každý z nás sveze tak, aby je mohl hodnotit? A co je kriteruim? 20 km při návštěvě autosalonu? Pět set, tisíc? Rok, dva tři?
Dík za souhlas. Netvrdím, že nejsou i další dobrý a spolehlivý auta...ale když je neznám a nejezdil jsem je, tak o nich nekecám. Design toyoty není žádný vejbuch, ale když potřebuju spolehlivý a příjemný auto na denní ježdění, tak o čem se budem bavit. Zrovna tak Lada...měl jsem 05 a nemůžu o ni říct křivý slovo, dříč a tahoun, a celkem spolehlivá, ale to bylo za bolševika, nebyla jiná možnost...když pak člověk přesednul do nových západních aut, jen koukal, jak se dá taky jezdit. Nová, levná Toyta, bude taky o spolehlivosti, myslím. A Logan...s tím vytřel Renault zrak škodovkám, Roomsteru. myslím že na rozumnou kvalitu si Francouzi u rumunů dohlédnou. A nakonec už to chvíli jezdí a neslyšel jsem nějaký stesky...dneska už nejsou špatný auta...jen dobrý a ještě lepší.Ve škodovce nějak zapmněli co je v Čechách pro obyčejnýho člověka třeba a přišli o kus trhu. Nemeckej marketing nejde v Čechách uplatńovat do puntíku.
Já moc neměl Toyoty rád - přiznávám, že mě neoslovil design-prostě bez nápadu... Jenže pak jsem si v loni jednu starší koupil v Australii najel s ní přes 16.000km bez jedine chybičky... Jízda po šotolíně byla téměř každodenní a v tom horku se nám z ní ani nechtělo vystupovat. A která pak to byla? Stařičká Camry z roku 1986, takže na Toyotu jsem změnil náhled a mám ji rád. Je to prostě o tom, že si lidi do auta ani nesednou a už kritizujou...
Máme doma také jednu Corollu 1,4 LineaTerra. To je na svou třídu opravdu skvělé až úžasné, velmi spolehlivé auto. Prolezete-li ho zjistíte, že je vymyšlené opravdu hlavou. Použité technologie na vysoké úrovni. Nedivím se, že si řadu Corolla koupilo přes 11 mil. uživatelů. Kdo kritizuje Toytu, to je opravdu automobilový analfabet.
ty baran jeden blby sprosty, sedel si ty niekedy v akejkolvek toyote???
napriklad nova corolla je to v pomere vykon/cena najlepsie auto na trhu. ludia co sa v tom odviezli museli uznat kvalitu a vypracovanie, dokonca jeden znamy povedal ze je lepsie ako audi A3 co ma doma.. druhy zas kupil novu fabiu a ked som ho odviezol isiel vratit auto spat do predajne.. to hovori za vsetko ty baran sprosty.
dacia ma uspech? kolik se jich vubec prodalo? pochybuji ze vic jak yaris nebo fabie. aspon na zapade jsem nidy zadnou dacii nevidel, jedine v ddr. Kdo ma rozum koupi si radeji rok stare auto v normalni vybave a kvalite, ktere neskace na ceste jak koza a vnitrek nesmrdi levnou hmotou.
sa zabud ako mozes porovnavat predajnost Dacie s Fabiou ked kazdy vie ze Fabia bola ovela skro na trhu a kazdy blbec si kupi Fabiu lacny smejd len aby sa mohol pochvalit ze ma nove auto.....Skody su najpredavanejsie auta to si uz dovoli kazdy ides po ulici a za 5 minut vidis 50 Skodoviek.....
pockjame si na tu Toyotu nechajme ju rok na trhu a potom porovnavajme s Daciou
Tak jsem si dal trochu práce a vyhledal jsem kolik že se prodalo Dacií.Není to žádný šlágr přesně to bylo 1535 nově zaregistrovaných ,což je o 40% méně než rok přd tím.Lidi prostě nechtějí za každou cenu ušetřit a nevím jestli to pro toyotu je dobře se takovými auty zabývat.Možná pro africký trh
Tam ale chybi pro Dacii dva hodne dulezite Evropske trhy, a to Rumunsko (loni 96.037 ks) a Bulharsko (par tisic ks. ted nemohu sehnat presna data). Nize zminene Maroko je pro Dacii take zajimavy trh (cca 13 000 ks) a tak bychom mohli pokracovat. Celkem za lonsky rok 196 708 ks. Fabii se v roce 2005 prodalo celosvetove 225 000 ks a loni to mam pocit bylo o par kousku min (ted nemam presne cislo), takze bych Logan rozhodne nepodcenoval.
Tak jeste jinak. Ted na to koukam poradne a tech 197 000 ks to jsou prodeje aut, ktere vyrobila primo Dacia, ale neni v tom 50 000 ks formou CKD z kterych pak bouchaji Logany treba v Iranu. Takze celkem se loni vyrobilo 247 000 ks loganu. A kde jsi Skodovko? >:-[]
Partnerem Japonské jedničky a světové dvojky, bude Evropská jednička VW. Výrobní závod pravděpodobně vyroste někde v Rusku (levná prac. síla). Se sousedními státy je to stále kolos (250 mil. obyvatel je kupní síla). A k tomu Evropa, Čína (VW je tam doma). Nečapne-li to VW, tak to zůstane u PSA. A to by u VW těžko spolkli. U VW mají heslo "Zůstaneš-li chvíli stát, dohoní a sežere tě lev". Kdo má ve znaku lva jistě víte.
Toyta má ve spolupráci s VW, v Evropě postavit supermoderní motorárnu. Toyta dodá Know How a uvolní patenty.
Tak jako Nissan pomohl zvelebit motory u Renaultu. Kdo to sleduje tak ví, že Renault po fúzi s Nissanem, má motory opravdu extratřída.
:-! Nechci ti kazit iluze a mozna tvoje buh vi jake uceni ale.Nemyslis si ze je trosku hloupost aby Toyota uvolnovala svoje Know How a patenty pro nemeckou znacku????
Obzvlast kdyz se vsude jinde dostava postupne dopredu a letos se stane svetovou jednickou v automobilovem prumyslu.
Proc by nekoho tahala a pomahala.
To by museli byt japonci blazni a to te upozornuju ze nejsou.Jsou to pracanti a u prace premysli a je to pak videt na vysledku.
At se podivas na jakekoliv auto od Toyota tak vidis ze jsou technicky jinde, spracovani a spolehlivost to neni treba ani pripominat.
Nemluve o vyvoji hybridnich pohonu..........
Maji nekolik let naskok :)
No je to jedno kazdy ma pravo na svuj nazor a je treba mozne i tvuj nazor muze byt treba v budoucnu pravda, ale myslim si ze je to nepravdepodobne.
Ahoj.
jake know how? vzdyt vsechno zebrali z nemecka od ESP ABS Airbag, DIESel, boardcomputry, aktualni hybrid vymyslela a vyvinula heidelberska uni pro toyotu. mercedes hybrid odmitl jako drahy nesmysl. kdo neveri muze se podivat do svetove enziklopedie - wikipedii h ttp://de.wikipedia.org/…iki/Hybridantrie…
prvni hybrid mel porsche 1896, v roce 1996 audi 80 zrusilo seriovou vyrobu hybrid ( 66-kW-TDI- und 21-kW-Elektromotor) protoze nebyl na trhu zajem o tak drahe auta.
Asiati nikdy nebyli vynalezci nato jim chybi kreativita
to je úplně jedno, s kým a kde to budou dělat. oni už to šikmoočkové vymyslej, a bude to bomba, jako Prius, jen škoda že je tak drahej. Jsou stále vepředu a budou dál...nenechaj si uniknout trhy.
Asi zjistili, že lidi kupují nejvíce levnější vozy. V milionových seriích a relativně malých ziscích na kuse to však ve výsledku vede k celkovému vysokému zisku. Např. Yarisu se prodalo za rok 2006 o 20 % víc, kdežto Coroll -4 %. Lexus se prodává takřka po kusech, protože cena jednoho činí u nás od mio nahoru(vyjma modelu IS). Jezdím s Corollou 1.4 a až na slabší krouťák, než jsem byl zvyklý u 1.8, nemožnosti seřídit volant výškově(vertikálně) si nemohu na nic stěžovat. Ještě by to mohlo míň žrát, ale to je můj problém, jezdím jako čuně, resp. zdá se mi, že jedu pomalu, ale přitom jedu rychle.
...a vediet vyrabat dobre, ale pritom lacne auta. Ani nie tak kvoli Dacii, ale kvoli stupajucemu nebezpecenstvu co na nas kuka z Ciny. Dnes robia sikmooki len smejdy, kopiruju, ale najma UCIA SA. Ale kde mozu byt za par rokov? Jak vstali z prachu Japonci a dnes patria na spicu, jak z nicoho spravili takmer zazrak Korejci a dnes maju spicku na dosah, tak pozeraju dopredu aj Cinania. A ked tu zacnu predavat auta, povedzme na urovni dnesnych korejskych a lepsie, za cenu o 20-30% nizsiu ako ostatni, tak su vsetci europski aj japonski vyrobcovia v keli. Ked nebudu vediet vyrobit auto take lacne a pritom lepsie ako cinske, tak im uz nepomoze ani svatena voda...
Tak už i ve Wolfsburgu se probudili...Jenže stejně jako ostatním už jim ujel vlak. Jen jsem zvědav, co o takovém Loganu s logem VW budou na webech psát "odborníci". Že to nesmí na silnici a že je to pro socky a pod. jak tomu bylo u Dacie ?
auto v podobe dacie nikdy vyrabet nebudou. Levne auta pro zapadni trh vyrabi VW pres skodovku. Kdyz se clovek podiva na prodejni cisla tak logan proda v D 2000 aut, skodovka 120 tisic. Podobne je to ve FR. GB atd.. logan ma mozno uspech na vychode eu a i to jsou jen male prodejni cisla v porovnani ze skodovkou. Jinac VW vyrabi a prodava v africe, rusku, cine stare modely za 5000tisic euro
Tak už i ve Wolfsburgu se probudili...Jenže stejně jako ostatním už jim ujel vlak.
- kde jim ujel trh? v cine, cele evrope prodaji mnohem vic aut jak toyota. Jen v USA kde byla v minulosti poptavka po levnych, luxusnich, velkych aut z nenarocnymi jizdnimi vlastnostmi, jedno jakou spotrebou, nemeli tak velky uspech.
Mne by strasne zajimalo kolik japoncu pracuje v toyote ve vyzkumu, designu. pochybuji ze jich je vic jak 10% uz mi staci ze F1 team od toyoty museli prestehovat do nemeckeho kolina a zakoupit vyhradne evropske ing.
Clapci dovážajú spústu starých vyžitých 3 ročných aut z celej EU, (oni si kupujú nové) tisíce nových kopyťákov sa vyrobí aj vo vých. Europe - Takže všetky komerčné autá zlacnejú - ale Logan predsa nebude udávať cenu v Europe!
Cenu si podržia len super image autá...
Neviem, pýtam sa, Logan je auto pre nezamestnaných?
Nechcel by som ho, hoc určite verím, že je to dobré auto!
Kôli nočným morom by som si nekúpil žiadne lacné auto.
Auto si kupujeme aj pre trochu radosti a nie len pre choseň - a rozhodne len nové a nie použité - nechcem babu z eroťáku - snád len v krajnej núdzi - hihihi