Novinky
dacia ma uspech? kolik se jich vubec prodalo? pochybuji ze vic jak yaris nebo fabie. aspon na zapade jsem nidy zadnou dacii nevidel, jedine v ddr. Kdo ma rozum koupi si radeji rok stare auto v normalni vybave a kvalite, ktere neskace na ceste jak koza a vnitrek nesmrdi levnou hmotou.
sa zabud ako mozes porovnavat predajnost Dacie s Fabiou ked kazdy vie ze Fabia bola ovela skro na trhu a kazdy blbec si kupi Fabiu lacny smejd len aby sa mohol pochvalit ze ma nove auto.....Skody su najpredavanejsie auta to si uz dovoli kazdy ides po ulici a za 5 minut vidis 50 Skodoviek.....
pockjame si na tu Toyotu nechajme ju rok na trhu a potom porovnavajme s Daciou
pockjame si na tu Toyotu nechajme ju rok na trhu a potom porovnavajme s Daciou
Tak jsem si dal trochu práce a vyhledal jsem kolik že se prodalo Dacií.Není to žádný šlágr přesně to bylo 1535 nově zaregistrovaných ,což je o 40% méně než rok přd tím.Lidi prostě nechtějí za každou cenu ušetřit a nevím jestli to pro toyotu je dobře se takovými auty zabývat.Možná pro africký trh
Registrace nových aut - Dacia Logan
TOTAL EUROPE (EU23 + EFTA Countries)
2006 - 40.860 ks
2005 - 23.006 ks
TOTAL EUROPE (EU23 + EFTA Countries)
2006 - 40.860 ks
2005 - 23.006 ks
Tam ale chybi pro Dacii dva hodne dulezite Evropske trhy, a to Rumunsko (loni 96.037 ks) a Bulharsko (par tisic ks. ted nemohu sehnat presna data). Nize zminene Maroko je pro Dacii take zajimavy trh (cca 13 000 ks) a tak bychom mohli pokracovat. Celkem za lonsky rok 196 708 ks. Fabii se v roce 2005 prodalo celosvetove 225 000 ks a loni to mam pocit bylo o par kousku min (ted nemam presne cislo), takze bych Logan rozhodne nepodcenoval.
Partnerem Japonské jedničky a světové dvojky, bude Evropská jednička VW. Výrobní závod pravděpodobně vyroste někde v Rusku (levná prac. síla). Se sousedními státy je to stále kolos (250 mil. obyvatel je kupní síla). A k tomu Evropa, Čína (VW je tam doma). Nečapne-li to VW, tak to zůstane u PSA. A to by u VW těžko spolkli. U VW mají heslo "Zůstaneš-li chvíli stát, dohoní a sežere tě lev". Kdo má ve znaku lva jistě víte.
Toyta má ve spolupráci s VW, v Evropě postavit supermoderní motorárnu. Toyta dodá Know How a uvolní patenty.
Tak jako Nissan pomohl zvelebit motory u Renaultu. Kdo to sleduje tak ví, že Renault po fúzi s Nissanem, má motory opravdu extratřída.
Toyta má ve spolupráci s VW, v Evropě postavit supermoderní motorárnu. Toyta dodá Know How a uvolní patenty.
Tak jako Nissan pomohl zvelebit motory u Renaultu. Kdo to sleduje tak ví, že Renault po fúzi s Nissanem, má motory opravdu extratřída.
:-! Nechci ti kazit iluze a mozna tvoje buh vi jake uceni ale.Nemyslis si ze je trosku hloupost aby Toyota uvolnovala svoje Know How a patenty pro nemeckou znacku????
Obzvlast kdyz se vsude jinde dostava postupne dopredu a letos se stane svetovou jednickou v automobilovem prumyslu.
Proc by nekoho tahala a pomahala.
To by museli byt japonci blazni a to te upozornuju ze nejsou.Jsou to pracanti a u prace premysli a je to pak videt na vysledku.
At se podivas na jakekoliv auto od Toyota tak vidis ze jsou technicky jinde, spracovani a spolehlivost to neni treba ani pripominat.
Nemluve o vyvoji hybridnich pohonu..........
Maji nekolik let naskok 😊
No je to jedno kazdy ma pravo na svuj nazor a je treba mozne i tvuj nazor muze byt treba v budoucnu pravda, ale myslim si ze je to nepravdepodobne.
Ahoj.
Obzvlast kdyz se vsude jinde dostava postupne dopredu a letos se stane svetovou jednickou v automobilovem prumyslu.
Proc by nekoho tahala a pomahala.
To by museli byt japonci blazni a to te upozornuju ze nejsou.Jsou to pracanti a u prace premysli a je to pak videt na vysledku.
At se podivas na jakekoliv auto od Toyota tak vidis ze jsou technicky jinde, spracovani a spolehlivost to neni treba ani pripominat.
Nemluve o vyvoji hybridnich pohonu..........
Maji nekolik let naskok 😊
No je to jedno kazdy ma pravo na svuj nazor a je treba mozne i tvuj nazor muze byt treba v budoucnu pravda, ale myslim si ze je to nepravdepodobne.
Ahoj.
Ak sa nemylim, tak VW sa uz v minulosti pokusal o nejaku spolupracu s Toyotou, ale nedopadlo to nejak dobre...
jake know how? vzdyt vsechno zebrali z nemecka od ESP ABS Airbag, DIESel, boardcomputry, aktualni hybrid vymyslela a vyvinula heidelberska uni pro toyotu. mercedes hybrid odmitl jako drahy nesmysl. kdo neveri muze se podivat do svetove enziklopedie - wikipedii h ttp😐/de.wikipedia.org/…iki/Hybridantrie…
prvni hybrid mel porsche 1896, v roce 1996 audi 80 zrusilo seriovou vyrobu hybrid ( 66-kW-TDI- und 21-kW-Elektromotor) protoze nebyl na trhu zajem o tak drahe auta.
Asiati nikdy nebyli vynalezci nato jim chybi kreativita
prvni hybrid mel porsche 1896, v roce 1996 audi 80 zrusilo seriovou vyrobu hybrid ( 66-kW-TDI- und 21-kW-Elektromotor) protoze nebyl na trhu zajem o tak drahe auta.
Asiati nikdy nebyli vynalezci nato jim chybi kreativita
Lidi, kdyby ste vedeli japonsky tak by ste vedeli cist japonske auto servery a toyota do toho de s polonezem, t.j. polsky vyrobce aut.
Tak to jsi vedle. V závodě, kde se vyráběly Polonezy se bude vyrábět od letošního podzimu Chevrolet Aveo. Takže ne Toyota, ale GM koupil továrnu.
Asi zjistili, že lidi kupují nejvíce levnější vozy. V milionových seriích a relativně malých ziscích na kuse to však ve výsledku vede k celkovému vysokému zisku. Např. Yarisu se prodalo za rok 2006 o 20 % víc, kdežto Coroll -4 %. Lexus se prodává takřka po kusech, protože cena jednoho činí u nás od mio nahoru(vyjma modelu IS). Jezdím s Corollou 1.4 a až na slabší krouťák, než jsem byl zvyklý u 1.8, nemožnosti seřídit volant výškově(vertikálně) si nemohu na nic stěžovat. Ještě by to mohlo míň žrát, ale to je můj problém, jezdím jako čuně, resp. zdá se mi, že jedu pomalu, ale přitom jedu rychle.
...a vediet vyrabat dobre, ale pritom lacne auta. Ani nie tak kvoli Dacii, ale kvoli stupajucemu nebezpecenstvu co na nas kuka z Ciny. Dnes robia sikmooki len smejdy, kopiruju, ale najma UCIA SA. Ale kde mozu byt za par rokov? Jak vstali z prachu Japonci a dnes patria na spicu, jak z nicoho spravili takmer zazrak Korejci a dnes maju spicku na dosah, tak pozeraju dopredu aj Cinania. A ked tu zacnu predavat auta, povedzme na urovni dnesnych korejskych a lepsie, za cenu o 20-30% nizsiu ako ostatni, tak su vsetci europski aj japonski vyrobcovia v keli. Ked nebudu vediet vyrobit auto take lacne a pritom lepsie ako cinske, tak im uz nepomoze ani svatena voda...
Tak už i ve Wolfsburgu se probudili...Jenže stejně jako ostatním už jim ujel vlak. Jen jsem zvědav, co o takovém Loganu s logem VW budou na webech psát "odborníci". Že to nesmí na silnici a že je to pro socky a pod. jak tomu bylo u Dacie ?
auto v podobe dacie nikdy vyrabet nebudou. Levne auta pro zapadni trh vyrabi VW pres skodovku. Kdyz se clovek podiva na prodejni cisla tak logan proda v D 2000 aut, skodovka 120 tisic. Podobne je to ve FR. GB atd.. logan ma mozno uspech na vychode eu a i to jsou jen male prodejni cisla v porovnani ze skodovkou. Jinac VW vyrabi a prodava v africe, rusku, cine stare modely za 5000tisic euro
Tak už i ve Wolfsburgu se probudili...Jenže stejně jako ostatním už jim ujel vlak.
- kde jim ujel trh? v cine, cele evrope prodaji mnohem vic aut jak toyota. Jen v USA kde byla v minulosti poptavka po levnych, luxusnich, velkych aut z nenarocnymi jizdnimi vlastnostmi, jedno jakou spotrebou, nemeli tak velky uspech.
Mne by strasne zajimalo kolik japoncu pracuje v toyote ve vyzkumu, designu. pochybuji ze jich je vic jak 10% uz mi staci ze F1 team od toyoty museli prestehovat do nemeckeho kolina a zakoupit vyhradne evropske ing.
- kde jim ujel trh? v cine, cele evrope prodaji mnohem vic aut jak toyota. Jen v USA kde byla v minulosti poptavka po levnych, luxusnich, velkych aut z nenarocnymi jizdnimi vlastnostmi, jedno jakou spotrebou, nemeli tak velky uspech.
Mne by strasne zajimalo kolik japoncu pracuje v toyote ve vyzkumu, designu. pochybuji ze jich je vic jak 10% uz mi staci ze F1 team od toyoty museli prestehovat do nemeckeho kolina a zakoupit vyhradne evropske ing.
Clapci dovážajú spústu starých vyžitých 3 ročných aut z celej EU, (oni si kupujú nové) tisíce nových kopyťákov sa vyrobí aj vo vých. Europe - Takže všetky komerčné autá zlacnejú - ale Logan predsa nebude udávať cenu v Europe!
Cenu si podržia len super image autá...
Cenu si podržia len super image autá...
Neviem, pýtam sa, Logan je auto pre nezamestnaných?
Nechcel by som ho, hoc určite verím, že je to dobré auto!
Kôli nočným morom by som si nekúpil žiadne lacné auto.
Auto si kupujeme aj pre trochu radosti a nie len pre choseň - a rozhodne len nové a nie použité - nechcem babu z eroťáku - snád len v krajnej núdzi - hihihi
Nechcel by som ho, hoc určite verím, že je to dobré auto!
Kôli nočným morom by som si nekúpil žiadne lacné auto.
Auto si kupujeme aj pre trochu radosti a nie len pre choseň - a rozhodne len nové a nie použité - nechcem babu z eroťáku - snád len v krajnej núdzi - hihihi
250 000sk...(190k kč) +-, to aby som teraz nekupoval getz, ale aby som si pockal co z toho vznikne 😊
Pokud bych si já měl tipnout, tak myslím že Toyota o takovém autě přemýšlí v rámci koncernu a výsledné auto nemusí mít vůbec "Toyota".
TODAY - TOMORROW - TOYOTA
:-! :-! :-!
napriklad nova corolla je to v pomere vykon/cena najlepsie auto na trhu. ludia co sa v tom odviezli museli uznat kvalitu a vypracovanie, dokonca jeden znamy povedal ze je lepsie ako audi A3 co ma doma.. druhy zas kupil novu fabiu a ked som ho odviezol isiel vratit auto spat do predajne.. to hovori za vsetko ty baran sprosty.