Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
6
/
19
Prohlédnout znovu
Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
Toyota Proace 2.0 D-4D L2H1: Práce po japonsku
|
acz
Řadicí páka na výstupku středové konzole šetří místo mezi sedadly
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Tři úložné schránky ve stropní polici jsou šikovné
|
acz
Přístup ke druhé řadě sedadel je standardně řešen levými posuvnými dveřmi
|
acz
Prosklení přepážky má smysl ve spojení se skly v zadních dveřích
|
acz
Výškově stavitelné sedadlo řidiče tvoří standard výbavy
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Lepší místo pro povinnou výbavu najdete těžko
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Ložný prostor o objemu 3,6 m3 za druhou řadou budí obdiv
|
acz
Dvoulitrový turbodiesel napříč se ve velkém prostoru doslova ztrácel. Pro mechaniky je to výborná zpráva.
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Toyota
|
acz
Připomeňte si Jeep Willys: Byl nejdůležitější spojeneckou zbraní
Nový VW California oficiálně: Základy osobáku a plug-in hybrid 4x4
V Německu prodávané SUV je větší než Tiguan a stojí 475 tisíc. Co je zač?
Bentley Batur Convertible oficiálně: Rozlučka s W12 nahoře bez o 16 kusech
Neokoukaná a přitom skvělá. Jaká země je TOP na letošní dovolenou?
Herec Filip Březina: Za volantem se snažím být kliďas, ale jsem nervák