Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota RAV4: Decentní facelift a modernizované motory pro rok 2009

V Itálii se představil nejen inovovaný Yaris, ale také faceliftovaná Toyota RAV4. V obou případech jde spíše o kosmetické změny. Modernizovaný Yaris ale těží z morových novinek pro Auris, RAV4 zase z techniky nového Avensise.
Zpět na článek
8. 12. 2008 09:43
8. 12. 2008 10:24
8. 12. 2008 13:24
8. 12. 2008 14:01
neregistrovaný "babo"
8. 12. 2008 14:15
neregistrovaný "babo"
8. 12. 2008 15:43
neregistrovaný "babo"
9. 12. 2008 00:48
neregistrovaný "babo"
9. 12. 2008 14:18
neregistrovaný "babo"
8. 12. 2008 09:43
Facelift
Ten nový motor z avensisu musí byť fakt dobrý, no ani s týmto faceliftom sa nedotiahol na najlepších v tejto triede (Kuga, Tiguan ...), hlavne v interiéri!
Rozbalit vlákno
3
8. 12. 2008 10:24
Re: Facelift
Pokud prodeje zatim jdou nahoru neni treba prehanet s investici coz za 3-4 roky prijde novy model.
8. 12. 2008 13:24
Re: Facelift
Prosim Ta, Tiguan a Kuga su iba obycajnymi posermi v tejto kategorii, ktoru vytvorila prave toyota s RAV4. Tiguan s tym golfoidnym interierom urcite k spicke nepatri. Samozrejme predosla generacia RAV4-ky bola agresivnejsia a inovativnejsia, tato je az moc zenska, ale mozno o 3 roky pridu zas s jednym z najzaujimavejsich vozov v triede.
neregistrovaný "babo"
8. 12. 2008 14:01
Re: Facelift
Ze by TIGI zrovna valal v interieri?

[odkaz]

No a Kuga??? Ja celkovo interier fordu nemam rad, nejaky napad ma aspon nova tak mozno nova Fiesta, ale ta je dost vystredna

[odkaz]

RAV4 stale podla mna vediet hlavne vnutornym priestorom, podla mna je lepsie vyriesena. Spusta ludi za porovnatelne peniaze ale ide do CR-V, ktora je vyuzitelnostou prietoru ete uplne niekde inde... Samozrejme aj Tigi a Kuga zakaznikov odliali, osobne nechapem ale preco
8. 12. 2008 11:34
Konečně pořádný automat?
To jsem zvědav na tu kombinaci CVT + 2.0 benzín.
Měli jsme v automatu předchozí benzín a byla to katastrofa. Motor žral jako prokopnutý (12-13 l při normálním provozu, dle papírů neskutečných 9.1 l) a převodovka byla jako ze 70. let. Ohromný ztráty v měniči, řazení bez jakékoliv inteligence.
Jsem rád, že před rokem šla pryč...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "babo"
8. 12. 2008 14:15
Re: Konečně pořádný automat?
no japonske automaty az na LEXUS su dost pozadu s automatmi. CVT je vacsinou tiez velke utrpenie, clovek proste na to nie je zvyknuty. CVT maju dobry Nissan.
Nechapem, ze tam toyota neda nejaky AT lxusu, nemusi to byt zrovna 7 stupen alebo 8 stupen, ale keby to radilo rovnako dobre, tak by to nebolo zle
8. 12. 2008 15:31
Re: Konečně pořádný automat?
Já jsem řídil RAV 2.O benzin dvakrát a té vysoké spotřebě se nedivím, ten motor je na tak těžké auto slabý, krouťák citelně schází, aby to trochu jelo tak se mu musí hodně šlapat na krk, do RAVu bych si radši koupil ten diesel.

A ještě k tomu srovnání RAVu s Tiguanem, mně se třeba víc líbí RAV, ale musím uznat, že podvozek Tiguanu je na auto téhle kategorie vymyšlen lépe, je daleko komfortnější, přitom ne za cenu špatných jízdních vlastností.
neregistrovaný "babo"
8. 12. 2008 15:43
Re: Konečně pořádný automat?
to je subjektivny pocit z benzinov. Spusta ludi vidi 110kW motor v CR-V tiez ako slaby a podla mna je naopak idealny.

spotreba po meste v poho pod 9
dialnica 50% a okresky 50% 8.8

a da sa ist nizsie o 0.5l za cenu lahkobezneho oleja A1, podla mna ale A3 je lepsia na mazanie. Takze mensia RAV, problem vidim fakt v automate, aj ked ich 2.0 motor vyssiu spotrebu ako ten od hondy ma
8. 12. 2008 20:49
Re: Konečně pořádný automat?
Pokud jde o mě, tak já mám taky daleko raději benzínové motory než diesely, pro offroady bych volil diesel kvůli jejich vyšší hmotnosti a související vyšší potřebě točivého momentu, u SUV je to ale otázka.
Měl jsem možnost vyzkoušet v terénu Suzuki GrandVitaru v benzínu i dieselu a ten diesel byl daleko pohodovější, zvlášť když člověk vyzkouší ty motory na stejné trati hned po sobě. Dokud jsem se neprojel tak bych u Suzuki určitě koupil ten benzín kvůli předpokládané vyšší spolehlivosti atmosferického motoru, vysačce Made in Japan a konečně taky tomu, že převodovka k dieselu je poskládaná z dílů pro Renault Master. Navíc jsou místa (filtr pevných částic nebo co to trčí z podvozku zhruba v úrovni sedadla spolujezdce, překryto plechovým krytem, ne zrovna moc pevným) kde je znát, že to auto na diesel nebylo primárně konstruováno. Ale přes všechna popsaná negativa dieselu musím po hodinovém ježdění říct že jsem "rád", že nemusím řešit jakou Vitaru objednat... S tím dieselem bylo o tolik víc zábavy, že nevím jak by to dopadlo.
neregistrovaný "babo"
9. 12. 2008 00:48
Re: Konečně pořádný automat?
neviem ako je to v terene, tam sa diesel asi hodi viac.

Na beznej ceste - offroad alebo velke SUV od TOUAREG vyssie aj u mna nafta, predsa len ten rozdiel v spotrebe je velky. A ked je na velke SUV, je na naftu V6 (I4 stoji za figu, je neuroticka vuplne nizkych, aj vysokych otackach). No dobre, aj I6 ropak moze byt u nejakej X5 :-) :-)

Ale u auta typu RAV4, Vitara, CRV a spol je podla mna atmo benzin OK. Vsak sportovat na ceste s tym aj tak nikdy nebude, ale uvolnene sa s tym jazdit da (ano, s dieslom je to prijemnejsie, lepsie sa auto rozhybe). Ked fakt treba, dozenie sa otackami, co je v SUV tiez nepatricne, ale vsak obcas a dokonca to podje lepsie ako v tom diesli. A ked ma nieco tak paradnu spotrebu, ako 2.0 v CRV napriklad, ze sa zmestis do 9, tak oproti 7.5 az 8 v nafte sa to kvoli spotrebe nepolati, nemusis sa bat poruchy turba (ako si pisal) a podobne... :)
9. 12. 2008 08:32
Re: Konečně pořádný automat?
a zkoušel jsi i tu novou 2.4?
9. 12. 2008 10:26
Re: Konečně pořádný automat?
Já s nimi jezdil v létě, takže bohužel ne.
9. 12. 2008 10:44
Re: Konečně pořádný automat?
Rozhoduji co koupit - už asi půl roku,
když to bude SUV / offroad vypadá to na Grand vitaru nebo X-Trail, ale pán z Kia mě slíbil že připraví něco extra na Soreto, ale 3.5 motor to je zase zbytečné, mně se Grand Vitara líbí, nenápadné auto přitom super, škoda že se u nás neprodává 2.4 v kůži ...
9. 12. 2008 10:55
Re: Konečně pořádný automat?
V současnosti vidím jako nejlepší nabídku auta do terénu pokud jde o poměr hodnota/peníze Toyotu LandCruiser v základní verzi za 829 tis.Kč. Přitom v základní výbavě už je automat.klima, litá kola, rozšířené blatníky...aj. X-trail je v terénu proti LC dětská hračka, na druhou stranu zase ne každý potřebuje opravdové terénní auto, je dobře, že je z čeho vybírat :-)
9. 12. 2008 13:51
Re: Konečně pořádný automat?
zase nechci auto rozmeru nakladaku, vitara je pomerne mala ...
neregistrovaný "babo"
9. 12. 2008 14:18
Re: Konečně pořádný automat?
no ak chce niekto pomerne dobre auto aj do Terenu, tak Vitara je fakt pomerne dobra a s tou 2.4 moze byt zaujimava. Prave ale skoda, ze ta top verzia u nas nie je... (ani u vas :-) ).

X-TRAIL v terene ale na SUV vobec nie je zly, jasne nie je to OFFROAD, ale teda podla mna sa v terene citi daleko lepsie, ako na ceste