Sportovně užitkové auto na volný čas..to je SUV.
RAV ne..do terénu se mu moc nechce. Možná projede tu polní cestu.
Na hory..? Těžko bez průvlaku na lyže nebo se sklápěním sedadel 35-30-35..!
To umí třeba Mazda CX5 nebo i postarší VW Tiguan.. >:D
Na volný čas..? Bez možnosti mít šíbr.. to umí také zmíněná konkurence.
I další SUV..
A blíží se nový Nissan X-trail..ten má všechno.
A je pěkný.
Kdo si koupí tuhle zrůdičku..?
Navíc s tak slabým motorem.. :no:
91kw , pre niekoho málo , pre niekoho dostatok , to záleží od kupujúceho .
Myslím si že do mesta a na pohodové jazdenie to bezproblémovo stačí ...
Ohľadne 4x4 si myslím že je to do SUV len akýsi doplnok pre lepšiu prejazdnosť na spevnených (resp. na Slovensku nespevnených) komunikáciách , hlavne v zime .. Kto chce do terénu tak by si mal zvoliť niečo iné ako kategóriu SUV napríklad offroad ... Hlavnou výhodou RAV4 bude pomer praktičnosti/ceny/výbavy :-)
Ľahší určite , ale obratnejší ? RAV4 má polomer otáčania 5,1m , takže to až také nemotorné nebude , navyše má pohon 4x4 v režime "Sport" inteligenté rozdeľovanie točivého momentu v zákrutách ,takže ich doslova prelietava ;-)
Co to znamená "do terénu se mu moc nechce" ? Světlá výška průměr (187 mm), je větší než třeba u Yetiho (180mm) nebo Hondy CR-V (165 mm), ale menší než u CX-5 (210 mm) nebo Tiguanu (200 mm).
Auto pro volný čas se pozná podle šíbru ? To bych označil za hlod měsíce >:D
A k čemu je ten šíbr tak vhodný pro volnočasové auto ? A jen pro informaci, RAV4 šíbr má, tady je jeho fotka ;-)
[odkaz]
Kdo si to koupí ? Hodně lidí, celosvětové prodeje za prvních 7 měsíců roku 2013:
K ČEMU JE TI ŠÍBR..?
Otázka je taky hlod měsíce.. >:D
V zimě k ničemu. >:-[]
Budeš se divit , ale v létě je příjemné jezdit třeba po horách a sluníčko ti pálí do tváře..
Nebo si jen prostě vypneš klimu a otevřeš ventilačku..chápeš to??
Jízda může být i relax.
OBRÁZEK STŘEŠNÍHO OKNA NENÍ Z TÉTO NOVÉ RAV4.
V EVROPĚ SI MŮŽEŠ DÁT DO AUTA JEDINĚ PROSKLENOU STŘECHU.. :no::no:
Bohužel. S novou RAV jsem se byl projet.DLE PRODEJCE ŠÍBR OBJEDNAT NELZE.
Jezdí ale velmi dobře....po silnici. Polní cestu nějak uskáče..
Ale třeba SUBARU Forester , Mazda CX5 toho umí víc.
A postarší VW Tiguan taky. ;-)
A navíc nemají problém s bezpečností jako nová RAV , která v USA při americkém crash testu na přední sloupek zcela propadla!
Byla hodnocena nejhůře jako ve škole za 5 ..! 8-s:no:
Nedoporučena! Posádka by náraz nepřežila.. :-!
Díky za konkurenční nabídku!
Nový Nissan X-trail asi nabídne o hodně víc. :-)
Je mi líto, ale buďto neumíš poznat auto, nebo lžeš. Je cítit obecně antipatie, ale RAV je mnohem pohodlnější než Tigi na stejně velkých kolech, nebo CX5.
Pak tady srovnáváš s X-Trailem a už víš jak je lepší.
Nemám rád teoretiky...je mi líto, ale patříš mezi ně. ;-)
Sorry..běž se projet...např.CX5 je lepší ve všem.
OK..nový TIGI bude až za rok.Ten starý je lepší jen v lehkém terénu.
A než někoho obviníš ze lži tak si zjisti fakta.
Šíbr prostě nová RAV4 nemá!!!! :-! Sám jen teoretizuješ..
To , že jako SUV nemá průvlak na lyže nebo dělená sedadla na 3ks je tragedie.
X-trail jsem uvedl jen jako příklad nového auta , které má vše ve výbavě.
Projet si ho půjdu na jaře. ;-)
PS: crash testy z USA si můžeš najít na webu..stejně jako tragické výsledky nové RAV4. >:-[]
Nutí Ti ho někdo ??? Existuje něco úžasného - možnost individuální volby, nekupuj. O tom, jak moc to auto nemusíš, není třeba tvořit litánie. Webpája výše to vysekl trefně
No tak pro mě teda sluníčko pařící do ksichtu příjemné není. Nicméně je to individuální věc, každému vyhovuje něco jiného, ale tvrdit, že SUV musí mít šíbr jinak to není SUV je pitomost.
Ne a z které RAV4 ten obrázek je ? Pobav mě !
Tady se koukni klidně na ceník RAV4 2013 v USA, od střední výbavy XLE je šíbr ve STANDARDU ! [odkaz]
Pokud chceš dále natvrdle tvrdit, že tam není, tak se koukni na toto video na cca začátek 3 minuty [odkaz]
V Evropě jen prosklenou střechu ? Proč si pořád vymýšlíš ? Když o tom nic nevíš, tak o tom raději nepiš, otevři si Google translator a ceník RAV4 v Německu a nech si přeložit tohle:
"Elektrisches Glas - Schiebe -/ Hebedach mit Auf-/ Zu - Automatik" - stojí 900 €
[odkaz] strana 14.
Doufám, že ti to stačí k tomu, abys tady přestal lhát o této prkotině.
Hodnocena za 5 ? V testu kde jsou 4 stupně hodnocení ? >:D
Ano, v novém testu s malým překrytím do pevné překážky dopadla bídně, ostatně jako spousta dalších aut. Taková Audi A4 v tomto testu dopadla ještě hůř, ale CX-5 a Tiguan jsou lepší než RAV4, ikdyž taky žádný zázrak. Tímto testem prochází skvěle tuším jen Volvo a Subaru.
BAVÍŠ MNE..
Já jsem tady tvrdil , že prodejce v ČR ti novou RAV4 se šíbrem neumí objednat a dodat.
Tedy pro mne jako zákazníka šíbr RAV4 v ČR nemá!! TEČKA.
Fajn..pokud to umí třeba v USA..to je fakt blízko..
Nebo v Německu - by mne zajímalo , zda jde dát šíbr do jakékoliv výbavy jako konfiguraci??
Nebo to nabízejí za milion v TOP VERZI..? >:D:-!
Za poplatek 900 euro i v normálních verzích by to nebylo vůbec zlé.
Ale jet si pro auto do Německa , měnit eura , řešit kurz atd..díky!!
USA je úplně mimo..!!
Ovšem neřešitelné jsou ty další body jako třeba dělení sedadel či nebezpečnost nového auta při nárazu.
Viz výše.. 8-s
Za pět je myšleno že je nedostatečná ty ignorante.. :-)
Z SUV je Toyota jako nové auto nejtragičtější..posádka je totiž mrtvá!! To je fajn , když v ní nesedíš.. :-!
V ostatních přežiješ..
Ale klidně si tu RAV užijte.. :-)
Ne ty jsi tvrdil tohle:
"Na volný čas..? Bez možnosti mít šíbr.. to umí také zmíněná konkurence."
Když jsem ti dal odkaz na fotku, tak jsi začal tvrdit, že to není z nové RAV4, což je lež. Nicméně pak jsi napsal tohle:
"OBRÁZEK STŘEŠNÍHO OKNA NENÍ Z TÉTO NOVÉ RAV4.
V EVROPĚ SI MŮŽEŠ DÁT DO AUTA JEDINĚ PROSKLENOU STŘECHU..
Bohužel. S novou RAV jsem se byl projet.DLE PRODEJCE ŠÍBR OBJEDNAT NELZE"
První věta LEŽ ! Druhá věta LEŽ, viz Německo, třetí věta je možná pravda, nevím, o RAV4 jsem se nezajímal, takže s českými prodejci jsem se nebavil, je tedy možní, že tady máš pravdu. Pokud se v ČR opravdu nedá koupit, tak to není vada vozu, ale dovozce.
V Německu se šíbr nenabízí pouze do základní výbavy, do dalších tří stupňů výbav už ano viz německý ceník.
Za 5 u čtyřstupňového hodnocení ? Očividně jsi nikdy nebyl na vysoké škole, že ?
Posádka mrtvá ? Viděl ty výsledky ?
Injury measures:
Head/neck: GOOD (nejvyšší možné hodnocení)
Chest: GOOD
Hip/thigh: GOOD
Lower leg/foot: POOR (nejhorší možné hodnocení)
Pro srovnání VW Tiguan:
Injury measures:
Head/neck: GOOD (nejvyšší možné hodnocení)
Chest: GOOD
Hip/thigh: POOR (nejhorší možné hodnocení)
Lower leg/foot: GOOD
Takže co se posádky týče, tak zatímco v RAV4 přijdeš o spodní část nohy, tak v Tiguanu ti rozdrtí stehno a bok.
To proč má celkové hodnocení RAV4 o stupeň horší než Tiguan je v tom, že RAV4 dopadla hůře v parametru působení kinematických sil na posádku a za to, že karoserie dopadla hůř, ale co se týče rizika zranění, tak je na tom s Tiguanem +-stejně, liší se jen v tom, o kterou část nohy přijdeš.
Tvá věta:
"Z SUV je Toyota jako nové auto nejtragičtější..posádka je totiž mrtvá!!"
Jak jsem uvedl výše, jde opět o lež. Navíc mezi SUV je horší Jeep Patriot, Ford Escape a Buick Encore (= Opel Mokka), RAV4 má +- stejné hodnocení (bráno celkově) jako Kia Sportage nebo Hyundai Tuscon. Výborného výsledku dosáhlo Subaru Forester a Mitsubishi Outlander.
Já RAV4 nemám a ani o ní resp. o kategorii SUV neuvažuji.
Nepochopil jsi to.
Nová RAV4 má tragické výsledky , protožej je nová!!
Na úplnou novinku to je VELMI špatné vysvědčení.
Že je několik starších SUV na tom podobně blbě?
To je tedy útěcha! 8-s
Čekal bych tedy něco na úrovni SUBARU forester atd..
Nedostatečná je za pět už i na základní škole..víš? Stejně jako na VŠ.[odkaz]
Ve stupnici chybí jedno hodnocení. Na nedostatečnou to nemá vliv.
PS : pokud bude mít takto tragické výsledky třeba nový VW Tiguan 2014..napíšu o něm to samé!
[odkaz] Toyota RAV4 EV 1998† jj, kde jsou ty časy [odkaz] ...
ŠLUS JEDOVATÝ DIESEL !!
Chlapi, elektromobil jede prostě skvěle [odkaz] ale jako VÁŽNĚ skvěle :-)
PS: Jen pro představu: v ČR se ročne vyrobí necelých 90TWh a spotřebuje asi 70TWh.
Tzn. 90-70 = 20TWh = 20.000 GWh = 20.000.000MWh = 20.000.000.000kWh / 85kWh (Model S) / 100 = 100x nabití ročně (tj. nabití ob 3 dny tzn. 800km týdně) 2.352.940 ks ELEKTROMOBILŮ
supr Vidíte to, můžeme s klidem všechny spalováky hodit do šrotu a jezdit ELEKTRO a s TheMelinem na tho máme !! [odkaz]
LITHIA pro baterky SPOUSTA [odkaz] [odkaz]
POKUD NEMÁTE NA ELEKTROMOBIL, kupujte AUTO na CNG !!
Pokud máte starší AUTO na BENZIN - předělejte ho na LPG !! [odkaz] [odkaz] = Jezdí za POLOVIC
Předělávka na plnou automatiku s mazáním a toroidní nádrží místo rezervního kola stojí 25.000 až 30.000 Kč ( spotřeba stejná, výkon stejný, motor tišší, náklady na údržbu 2.500Kč ROČNĚ )
Náklady na provoz [odkaz] : 1L = 17Kč * 8(L/100km) = 136Kč/100km
Dovolím si to něco poupravit rozdíl spotřeba Natural95 vs LPG vs E85 :-
Fabia 1,4MPI 44kW - Natural 95 :yes:
v meste 8,9L ( 55km/h)
po ceste prvej triedy 5,3L (100km/h)
po dialnici 8,2L (130km/h)
po nemeckej dialici 8,7L (140km/h)
Fabia 1,4MPI 44kW - LPG
v meste 10L ( 55km/h)
po ceste prvej triedy 8,8L (100km/h)
po dialnici 10,2L (130km/h)
po nemeckej dialici 10,9L (140km/h)
Fabia 1,4MPI 44kW - E85-enthanol
v meste 9L ( 55km/h)
po ceste prvej triedy 7,9L (100km/h)
po dialnici 9,6L (130km/h)
po nemeckej dialici 10,5L (140km/h)
BENZIN za 1 rok = 6,8(L/100km) * 35Kč * 100 = 23.800Kč (na 10.000 km)
LPG za 1 rok = 9(L/100km) * 17Kč * 100 = 15.300Kč (na 10.000 km) přestavba +22.000Kč = 37.300Kč
E85 za 1 rok = 8,5(L/100km) * 26Kč * 100 = 22.100Kč (na 10.000 km) přestavba +9.000Kč = 31.100Kč :-) benzín :yes:
vy dva (myšleno s I.G.) jste se konečně sešli. To tu ještě scházelo. Já neříkám, že základní myšlenka je špatná, nicméně doba a technologie k tomu ještě úplně nedozrály.
áno máš pravdu, SR a ČR import nemôže objednávať autá so šíbrom. Rakúsko a Nemecko môže. Bolo to tak aj u minulej generácie. (preto som už 2 posledné nové autá RAV nekúpil, aj keď som chcel).
Môžem potvrdiť, že existujú ľudia, ktorí nutne u auta potrebujú šíber, ako napríklad ja. U posledne kupovaného nového auta som to mal ako základnú podmienku, spolu s udržiavaním svetlej výšky u zadnej nápravy (kvôli 3.5 t prívesu) a preto RAV a zopár ďaľších konkurentov som musel hneď vyradiť.
konecne sa da kupit 4kolkove SUV aj s nejakym postacujucejsim zakladom a netreba rubat kdesi az okolo vykonov 150 koni a viac.... mnohym totiz netreba nejake silne motory ale jednoducho chcu stvorkolku ktora robi SUVecko SUVeckom... skvely tah od toyoty... myslim ze motoricky bude plne postacovat .... velka skoda ze 4kolku neponuka napr sportage uz v zakladnej 85KW verzii diesla... tam by po vzore toyoty tiez mohli prist s niecim takymto....
ale néé, myslím to obecně na všechny SUV. Vůbec neřeším RAV. Mě osobně se RAV jako auto celkem líbí, ale nevyhovovala by mi ta motorizace. Se silnějšími motory má Toyota trochu problém. Nemám tím na mysli samozřejmě top této značky.
Ten motor je vyborny. Na RAV bude v pohode stacit. Osobne mne pripada lepsi, nez 2.2. Toto kvituji.
Jeste bych se primluvil, aby Toyota zacala dovazet do Evropy Venzu s nejakym sikovnym dieselem.
Ale kdeze NY! Staci P6, Dejvice ;-)
Tundra je fajn auticko, co i spaceshuttle utahne:-) V US je jina situace, nez u nas. Nemame rozsah teplot -50 - +40st. C. Tam by dlouhodobe diesel asi neuspel. Proc jsem zminil Venzu? Je to velky corssover, ktery by v Evrope mel urcite sve zakazniky. Ja bych si ho z fleku koupil pro stehovani familie. Ale lit do nej 10-15l/100km neni u nas rozumne. Proto jsem volal po dieselu. Nikterak nerikam, ze toyotacky 3.5l by se mi nezamlouval. Pro mistni pomery to je ale tezky nesmysl.
Bohuzel se obavam, ze jsi vubec nepochopil pointu me poznamky.
máš naprostou pravdu, poznámku o tom, že Tundru prodávaj u vás v Dejvicích na rohu jsem fakt nepochopil a upřímně, nechápu stále. Já to zmínil ze srandy jako extrém, s ohledem na velkou spotřebu. I když, motor 5,7 litru, co dokáže jet v tak obrovským autě i za 12, je svým způsobem taky rarita. :-)
tiez si myslim ze to moze byt idealna kombinacia prave s tymto motorom v 4kolke ..... velmi sikovny tah.... a zrejme to bude aj o dost lacnejsie ako 2,2DI-D .... cloveku netreba 150 koni na denno dennu jazdu vacsinou sam alebo vo dvojici ... ale 4kolkovy nahon sa vzdy zide v SUV... napr v zime... takze je fajn ze ho toyota ponukne aj v zaklade ... a nie iba kdesi uz v drahsom silnejsom prevedeni ... velmi sikovny tah od toyoty...
Presne tak! Mam Avensise s timto motorem. Motor i Avik je paradni. RAVka se mi libi, i kdyz ma jine urceni nez Avensis. Ono tech 150k vs 125k neni v realu nikde znat. Rucne razena 6st prevodovka a tento motor je pro RAVku, podle meho, idealni volba. 2D ma krasny prubeh vykonu a nepotrebuje ke svemu zivotu moc nafty (narozdil od 2.2). Sve zakazniky si urcite najde. Vykone SUV? Od honeni si tricek a leceni fyzickych/psychickych mindraku tu je preci Cayen. Nekdo jiny potrebuje auto, ktere ho doveze 300km od mesta, vyjede do kopce, kde v zime nejel trator s pluhem a obcas utahne nejaky ten prives. Tam mne vychazi, jako idelani kandidat prave auto, jako je RAVka.