Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota se také vydá do třídy Dacie Logan

Japonská Toyota se připravuje na vstup mezi nízkonákladové světové vozy! Vzorem je úspěch Dacie na trzích střední a východní Evropy. Ani Toyota nový automobil nechce prodávat pod stejnou značkou jako běžnou produkci, zvažuje se vytvoření nového brandu.
Zpět na článek
9. 3. 2006 11:17
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 11:34
neregistrovaný "rio2"
9. 3. 2006 11:51
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 12:03
neregistrovaný "rio2"
9. 3. 2006 12:12
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:15
neregistrovaný "Ghostyx"
9. 3. 2006 15:43
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 15:50
neregistrovaný "Coulin"
9. 3. 2006 19:33
neregistrovaný "Ghostyx"
10. 3. 2006 11:10
neregistrovaný "Coulin"
12. 3. 2006 09:08
neregistrovaný "mišo"
9. 3. 2006 15:55
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 12:12
neregistrovaný "GP"
20. 3. 2006 07:38
neregistrovaný "RoboSKR"
9. 3. 2006 11:35
neregistrovaný "Pěkná písnička"
9. 3. 2006 11:49
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 11:55
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 12:00
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 11:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 11:58
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 12:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 13:05
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:20
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2006 13:23
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:23
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 13:31
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 19:44
neregistrovaný "petrt"
9. 3. 2006 13:19
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2006 13:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 13:45
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:30
neregistrovaný "náhodný kolemjdoucí"
9. 3. 2006 19:35
neregistrovaný "6killer"
9. 3. 2006 12:49
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:18
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 13:29
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:39
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 13:46
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:41
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 13:48
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:51
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 15:59
neregistrovaný "Coulin"
9. 3. 2006 16:20
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 17:20
neregistrovaný "Coulin"
9. 3. 2006 13:49
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 13:57
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 13:59
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 14:07
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 14:10
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 14:41
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:58
neregistrovaný "prase"
9. 3. 2006 14:01
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 14:13
neregistrovaný "prase"
9. 3. 2006 15:28
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:40
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 15:49
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:58
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 14:22
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 14:33
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 14:36
neregistrovaný "prase"
9. 3. 2006 14:42
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 15:23
neregistrovaný "Ghostyx"
9. 3. 2006 15:25
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:35
neregistrovaný "náhodný kolemjdoucí podruhé"
9. 3. 2006 15:40
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:51
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 15:54
neregistrovaný "GTI"
14. 3. 2006 12:26
neregistrovaný "Bru"
9. 3. 2006 13:21
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2006 15:25
neregistrovaný "anonym"
9. 3. 2006 15:09
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:26
neregistrovaný "Ghostyx"
9. 3. 2006 15:28
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:42
neregistrovaný "nextrom"
9. 3. 2006 15:48
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 16:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 15:49
neregistrovaný "2,7 RS"
9. 3. 2006 15:52
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:54
neregistrovaný "5thelement"
9. 3. 2006 16:03
neregistrovaný "mari"
9. 3. 2006 16:28
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 16:29
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 16:47
neregistrovaný "nextrom"
9. 3. 2006 17:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 16:34
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2006 16:39
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 16:50
neregistrovaný "nextrom"
10. 3. 2006 09:19
neregistrovaný "ciello"
9. 3. 2006 18:47
neregistrovaný "mari"
9. 3. 2006 19:01
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 19:00
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 19:10
9. 3. 2006 19:24
neregistrovaný "mari"
9. 3. 2006 20:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 3. 2006 16:01
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 19:45
neregistrovaný "roto"
10. 3. 2006 16:27
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 20:43
neregistrovaný "Tom"
9. 3. 2006 21:04
neregistrovaný "Martin"
9. 3. 2006 21:20
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 09:21
neregistrovaný "ciello"
10. 3. 2006 09:42
neregistrovaný "mates"
10. 3. 2006 09:46
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 09:56
neregistrovaný "ciello"
10. 3. 2006 10:20
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 10:46
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 11:14
neregistrovaný "ciello"
10. 3. 2006 15:01
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 18:10
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 18:20
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 20:33
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 13:02
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 13:24
neregistrovaný "MadPete"
11. 3. 2006 16:49
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 09:59
neregistrovaný "MadPete"
10. 3. 2006 10:05
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 10:48
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 11:17
neregistrovaný "Coulin"
10. 3. 2006 18:14
neregistrovaný "Tom"
9. 3. 2006 21:47
neregistrovaný "luboš"
9. 3. 2006 21:53
neregistrovaný "cuisine"
10. 3. 2006 10:38
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 11:28
neregistrovaný "Coulin"
10. 3. 2006 15:04
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 15:44
neregistrovaný "Martin"
10. 3. 2006 12:04
neregistrovaný "MadPete"
10. 3. 2006 12:22
neregistrovaný "mates"
10. 3. 2006 14:51
neregistrovaný "Martin"
10. 3. 2006 16:12
neregistrovaný "ciello"
10. 3. 2006 17:05
neregistrovaný "Martin"
10. 3. 2006 18:20
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 17:36
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 17:35
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 20:14
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 12:05
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 12:31
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 13:59
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 14:13
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 14:23
neregistrovaný "MadPete"
11. 3. 2006 15:17
neregistrovaný "Coulin"
12. 3. 2006 11:58
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 19:32
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 14:08
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 14:24
neregistrovaný "Coulin"
12. 3. 2006 12:00
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 16:08
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 19:28
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 10:12
neregistrovaný "MadPete"
11. 3. 2006 13:50
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 12:06
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 17:55
neregistrovaný "nextrom"
12. 3. 2006 19:25
neregistrovaný "Tom"
13. 3. 2006 08:20
neregistrovaný "MadPete"
17. 3. 2006 23:35
neregistrovaný "Marian"
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 11:17
DOBREJ TIP
Brácho... tohle přece pro tebe bude impulz, Copak seš šupák, abys jezdil v nejlevnějším autě pod sluncem? Jo, tohle je motiv... dokaž sobě, svojí holce... dokaž světu, že za něco stojíš, že nemusíš čekat až ti někde v přístavu mezi nasolenejma rybama zbouchaj káru za tři průměrný vejplaty šatnáře z kina Svět.... P.S. Trhni Těžce Touhama... náruč Evropy je ti otevřená. Středobod znáš, GOLF... GURU... tam je tvůj přístav...
Rozbalit vlákno
31
neregistrovaný "rio2"
9. 3. 2006 11:34
Re: DOBREJ TIP
...aby ti ešte s týmto autom od TOYOTY neťahal sused Tvojho GURUHO do najbližšieho ( predraženého ) autorizovaného servisu. ;-)
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 11:51
Re: DOBREJ TIP
To neřeš... vidím, že na spolehlivost aut máš velmi nedospělý názor...
neregistrovaný "rio2"
9. 3. 2006 12:03
Re: DOBREJ TIP
?
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 12:12
Re: DOBREJ TIP
Jestliže se domníváš, že jsou auta spolehlivá a nespolehlivá... tak se neválej jen v tabulkách spolehlivosti a rozhlédni se po krajině. Píšu to po tisící. Tabulkově je to pěkně rozděleno... ovšem mezi prvním a padesátým je ten rozdíl, že první jede do servisu za tři roky dvakrát a ten padesátej třikrát... Rozumíš, to není tak, že ten padesátej to svý auto jenom tlačí... Tohle hledisko zajímá jen toho, kdo žádný auto nikdy neměl. Ti ostatní... první i padesátí... ti jezdí.
neregistrovaný "Ghostyx"
9. 3. 2006 15:15
Re: DOBREJ TIP
Souhlas GTI. Dnes v zásadě, již není nekvalitních vozů (zpracováním), při tak významném podílu robotizované výroby jaká je a opravdu záleží pouze na dané konstrukci vozu nebo následné údržbě jejího majitele, ale na druhé straně pokud chytneš "horší" kus, tak dnešní auta prošpikovaná elektronikou se "se.ou" stejně jako kterákoliv jiná, Japonce a proslavený Lexus nebo Toyotu nevyjímaje. Není to o tom co se "se.e" víc a co se "se.e" míň, ale je to skutečně o tom co Ti přiroste k srdci. Co je za tuto cenu nejbezpečnější, co má za tuto cenu nejlepší jízdní vlastnosti, brzdy apod. Co má za tuto cenu neotřelý a hlavně nenudný design. Bohužel většina Japonců je stále nudná a ty jejich auta působí papírovým dojmem (stačí si sednou za volant zavřít přední dveře)... Já mám rád bytelná auta a dle mého názoru prostě není nad "zavedené" evropské značky, ale to je můj subjektivní názor a nikomu ho nevnucuji. :-! :yes:
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 15:43
Re: DOBREJ TIP
Ono taky zalezi, kolik % je tech "horsich" kusu v celkove produkci. Kdyz jsem slysel "spokojeneho" majitele Megane sedan, pravidelneho mesicniho navstevnika servisu, nedivim se, ze takovy vuz cloveku k srdci moc nepriroste.
neregistrovaný "Coulin"
9. 3. 2006 15:50
Re: DOBREJ TIP
Už si asi dlouho neseděl v žádném japonském autě... :-! :yes:
neregistrovaný "Ghostyx"
9. 3. 2006 19:33
Re: DOBREJ TIP
Právě, že jo. Posledně jsem obešel v rámci toho, že mě zajímá nové ISko od Lexusu Toyotu a tam Prius, Corollu a dokonce Land Cruiser, a brácho to co se ozývalo při zavření předních dveří, tak to nebyl jasný tlumený a těžký zvuk jako u "zavedených" evropských značek, ale opravdu plechový, rezonující (jakoby ty auta mezi výplněmi a plechem měli jenom vzduch) zvuk opravdu bezpečně a přesvědčivě to neznělo (a na mé překvapení) ani u Land Cruiseru, což je auto za docela težký prachy. Brácho sednu si do Vel Satise, A6 nebo BMW 5 a mám co dělat abych ty dveře zavřel, jak jsou težký a bytelný a ten zvuk hmmmm jedna báseň, prostě rezonance při zavírání veškerá, žádná... Nic se netřese, nic nerezonuje. Netvrdím, že se Japonci nesnaží, to ano např. brácha má Murano a oproti Toyotě Land Cruiser to je řekl bych (a teď nemluvím o jízdních vlastnostech v terénu, které má LC excelentní, ale o srovnatelné velikosti vozidla atp.) jiný kafe, ale obecně mě tímto Toyota poněkud zklamala. U tak opěvované značky jsem abych pravdu řekl, čekal skoro "dokonalost" v každém směru. Pravda je, že v lecčems mají ještě rezervy, ale to je zase jenom můj názor a nikomu ho nevnucuji. Já ale tvrdím, samozřejmě trošku s nadsázkou, že když kupuji nové auto, tak hlavně podle "zvuku předních dveří"...
neregistrovaný "Coulin"
10. 3. 2006 11:10
Re: DOBREJ TIP
Tak to ti opravdu přeju hodně štěstí při výběru... :yes: >:-[] >:-[]
neregistrovaný "mišo"
12. 3. 2006 09:08
Re: DOBREJ TIP
nehnevaj sa na mna, ale VELMI POCHYBUJEM, ze si v nejakom Lexuse sedel... 8-s
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:55
Re: DOBREJ TIP
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 12:12
Re: DOBREJ TIP
:no: ale musím uznat, že Rio De Janeiro je vskutku úžasné město ;-)
neregistrovaný "RoboSKR"
20. 3. 2006 07:38
Re: DOBREJ TIP
No osobne už dlho hovorím že je viac ako dobré, že si viac ľudí môže dovoliť nové auto a čím viac to bude, tým viac má každý z nás šancu, že to auto oproti nebude tá stará 120-ka či favorit, ktorému brzdia dve kolesá a a j to ešte na jednej strane...takže máme čoraz väčšiu šancu že sa dostaneme aj "ZA" túto križovatku...zdraví a celí/a s nami...aj naši blízki v našom aute.
neregistrovaný "Pěkná písnička"
9. 3. 2006 11:35
Re: DOBREJ TIP
Vskutku pěkná píseň, noty to má, rytmus taky a graduje to golfem. Hrot pyramidy nižší střední třídy kam se večně dotahujou Focusy a Astry a Oktávie a snaží se tohoto krála v kristových letech sesadit. Pěkná píseň ale neuslyší jí ti co mají naškrábaných 200 klacků a vyčpělé sny o hodnotě sebe samotných, které se strácí v ozvěně každodeního chození do práce a každoměsíčního splácení různých složenek za úvěry na ledničku. Hold svět byl a bude takový. Je dobře že TOyota a Renault nebídne něco i lidem, kteří si víc dovolit nemohou. Přeji jim ten pocit z vůně novýho auta. Ten pocit si myslím je vždy stejný. Ať jsi tunelář co si řeší komplex černým Mercedesem Classe nebo víkendový jezdec co přesedl ze stodvacítky do nového Logana. :-)
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 11:49
Re: DOBREJ TIP
:-) Zajímavaj nick ;-) Já jsem poslední, kterej by tu napadal Logana... A moc chválím Toyotu za starost o japonský občany, aby nemuseli stát na Logany frontu, že jim nabídne autíčko k pomilování. To je správné. My tu máme velmi povedeného Logana, japonci budou mít Toyotu... myslím, že obráceně by to logiku němělo žádnou... i když... takovej Logan v Tokiu... to by z mé pozice, jakožto hrdého evropana, byl rozhodně příjemnější pocit, než Toyota v Praze 8-s :-) :yes: Ale ten snad sdílíme všichni... normální. ;-)
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 11:55
Re: DOBREJ TIP
tak, tak, a ať si prosím nikdo neplete patriotismus s nacionalismem. Cítím se člověkěm a pak hned za tím hrdým evropanem. Šikmé oči mi nevadí, to jen auta se šikmíma světlama mě neberou ;-) ten nick byl omyl ... ale vypadá vskutku zajímavě
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 12:00
Re: DOBREJ TIP
;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 11:52
Re: DOBREJ TIP
Tunelář s černým Mercedesem??? Ví šéf, jaký závistivosti píšeš z firemního PC?
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 11:58
Re: DOBREJ TIP
Já jsem obyčejný živnostník, asi nikdy nebudu mít na Mercedesa. A i kdybych měl ty miliony spíš bych si koupil malé auto a zbytek dal na bydlení. Ak dyby bylo na mě a měl bych zpovídat svoji závistlivost, rači bych záviděl někomu BMW, ty dokážou více podnítit moje touhy. I když všechna čest značce Daimler Benz, byli první kdo spalovacím motorem proháněli staré evropské silnice.
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 12:59
Re: DOBREJ TIP
Ono Mercedes může stát pod milion a navíc nesnáším názory, že kdo má lepší auto než já, tak si na něj nakradl. :-|
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:05
Re: DOBREJ TIP
Jasně... on to kolega určitě s tím tunelováním tak nemyslel doslova ;-) P.S. Nejhorší tuneláři jsou v metru :-) celej den jen tunelujou a ještě jim za to magistrát platí. To my, tuneláři amatéři... co vyčmucháme kdejakej tunel... od Perlovky po E55 :-) nám neplatí nikdo... a ještě si musíme svý vášně sponzorovat sami ;-) A pak hledej spravedlnost :-) :yes:
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2006 13:20
Re: DOBREJ TIP
>:-[] >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:23
Re: DOBREJ TIP
>:-[]
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 13:23
Re: DOBREJ TIP
:yes:
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 13:31
Re: DOBREJ TIP
... patřím mezi živé důkazy, že se dá vydělat i poctivou prací, nakonec zakládám si v práci na dobrém jménu a kvalitním výsledku takže proč by to nemělo jít ... Ono s tím tunelováním jsem to myslel spíš jako nadsázku. Asi jako GTI s metrem >:-[] Každopádně trvám na tom, že pokud pracuješ rukama, nebo hlavou a vytváříš produkt tak si moc těžko nahrabeš na auto kategorie Mercedes. Pokud si však šikovný obchodník nebo makléř, právník nebo řídíš továrnu a podobně, kteří více než rukama dělají s vlastním know how nebo jsou prostě chytří, měli dobrý nápad a odvahu ho realizovat aníž by si museli sáhnout do svědomí tak proč ne, Mercedes je určitě dobrá investice a prestiž u takových povolání hraje významnou roli.
neregistrovaný "petrt"
9. 3. 2006 19:44
Re: DOBREJ TIP
Blbost, i řemeslem se dá dobře vydělat. Když je člověk šikovnej. Samozřejmě ale ne když dělá sám s kámošem. A Mercedes neni dobrá investice ;-)
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2006 13:19
Re: DOBREJ TIP
Lonesi, ty nevis, ze kdyz mas vic nez ten druhy, tak jsi tunelar? ;-\
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 13:40
Re: DOBREJ TIP
Už abych byl tunelář. >:D
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:45
Re: DOBREJ TIP
>:D Tunelář vášní... ;-) :yes:
neregistrovaný "náhodný kolemjdoucí"
9. 3. 2006 15:30
Re: DOBREJ TIP
Zdravim GTIho! Tvoje příspěvky jsou fakt fajn, bez nich by to tady nebylo ono, ale zvaž tu svou náklonnost... Začíná to už pomalu působit směšně, stejně jako třeba tiskový zprávy automobilek, že zrovna to jejich je nejlepší, nejspolehlivější atd. Neodpusť aby se ti kvůli tomu přestalo věřit. Každýmu svůj názor nevnutíš.....
neregistrovaný "6killer"
9. 3. 2006 19:35
Re: DOBREJ TIP
GTI ty ses *,ty tvoje blbiny se nadaji cist
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 12:49
Dobrej nápad Toyoto !!!
Mám ten pocit, že tomhle segmentu se co nejdřív sejdou všechny koncerny :yes:
Rozbalit vlákno
37
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 12:57
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Abych se přiznal... nepovažuji ten nápad ani za dobrej, ani za důstojnej... odráží jen zoufalost doby... prodat ti chleba namazanej margarínem a přesvědčovat tě, že máš baga od másla...
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 13:18
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Hele GTi, ať chceš nebo ne, někteří prostě nemají takový možnosti, aby si koupili nový auto, např. Focuse nebo Golfa. Chtějí taky zažít jednou mít nový auto a pro ty je tu Logan. No a proč by si taky nemohli vybírat z více aut? Proto je to dobrej nápad, nehledě na to, že to bude výnosnej obchod pro výrobce...
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:29
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Golfa koupíš za cca 400. Dáš 150 jako akontaci a tři, nebo třeba čtyři roky splácíš... cca 6 tisíc... tak mi řekni v čem je problém? Já vůbec nechápu proč si tu lidi kupujou olítaný auta za 100 tisíc... Přitom třeba nové, krásné, malé auto je vybavené za 300, tak dáš 100 a splácíš cca 4.
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 13:39
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Souhlas, ta finanční dostupnost tady je. Myslím, že není na co se vymlouvat když si kupuješ svůj sen. Ono koupit si novou fábku vs ojetého BMW za stejnou cenu není jenom o prestiži dané značkou BMW, ... záruka, neproprděné sedačky a vůně nového auta, která patří jenom a jenom tobě je k nezaplacení oproti rizikům, které se táhnou za ojetinou jako černý kouř z dieslu po nastartování, který už má svých 150000 km života za sebou ...
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:46
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 13:41
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Chtel jsi napsat 7, na 3 roky vc. pojisteni. Cim dele splacis tim vic zaplatis navic. Nota bene vybavene male auto je za 300 tak mozna z Asie, a to je prece pro hrdeho evropana tabu.
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:48
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Komplet POLO máš za 290... KOMPLET. Mimo klimačky tuším. Mrkni k VW... Ale takhle to dělaj teď všichni.
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 13:51
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
taky dobrý příklad :yes:
neregistrovaný "Coulin"
9. 3. 2006 15:59
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Yaris-novej model nee starý auto s jinými světly-POLO i s klima za 299 900 >:D >:D >:D
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 16:20
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
+ perfektni prostornost, variabilita a nezpecnost, nejlehci motor v kategorii... A jeste ty zmanipulovane a nicnerikajici tabulky spohlevosti. V nedeli mam zkusebni jizdu :-)
neregistrovaný "Coulin"
9. 3. 2006 17:20
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Vítej u nás-koničiva :yes: >:D A co GTI,jel si vůbec někdy jiným autem než VW? >:D :-!
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 13:49
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Dovolím si oponovat malým příkladem: Grande Punto 3D, 1.2, 6 airbagů, 5 hvězd NCAP, integrované rádio s CD a ovládáním na volantu, kožený paket, vše v elektrice, nadprůměrná velikost interiéru i vnějších rozměrů (v třídě malých aut), italský design a ceny ND + servisu v rozumné výši za 304000,-
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 13:57
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Jestli te italsky design bude v lete chladit a kozeny paket vytahne do kopce az se tech 65k zchvati, tak to beru ;-)
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 13:59
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
ježišmarjá, přece nepíšeme o 599ti koních od Ferrari... Nádhernej koníček od Fiatu - Punto a je opravdu za 300.
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 14:07
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Nove auto v takove specifikaci je pro mne znouzectnost, ne Logan nebo chystana toyota.
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 14:10
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
jj, oběti, oběti v životě musíme podstupovat, kdysi jsem býval nekompromisní v názorech i v rozhodnutích. Myslel jsem si, že mi to bude stačit abych prorazil nejvýš ... ale pak přijde vystřízlivění, pochopil jsem, že život je uměním ve kterém hraje důležitou roli jak bravurně člověk zvládne řešit zatáčky života kompromisy aby se dostal bezpečně dál bez rizika že ho smete nějaká dogma, že to tak má být a jinak nic ... Jsem přesvědčený, že je to jistější cesta k cíli než dokazovat sobě (někdy i jiným) jak velký dokáže být člověk na silnici machr, když má pod kapotou stádo divokých koní. Já bych bral toho malého drzého jedničkového BMW i s klimatizací aby mě v létě chladila a dvolitrovým benzíňákem abych měl větší pocit bezpečnosti při předjíždění ... to je fakt bral bych ho raději naž Grande Punto s 1.2 motorkem :-) Ale musel bych čekat ještě nějaký ten rok na to až si vydělám, ... bojím se že by mi zatím uteklo spoustu úžasných výletů a zážitků, které by vzala za oběť tak každodenní 12 hodinová dřina v práci ;-)
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 14:41
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
:-) :yes:
neregistrovaný "prase"
9. 3. 2006 13:58
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
a co takhle třeba student, má čerstvej řidičák, chce jezdit, ale rozhodně nechce studentskej život trávit každodení dřinou, aby moh splácet leasing za novou káru. Radši vezme něco za pár šupů a jezdí.
a důchodce? myslíš že stojí o to žít s pocitem, že z důchodu musí táhnout leasing na auto za půl míle? Radši vezme logana nebo "možnou levnou toyotu" nebo zkrátka ojetinu za 150 za 200k. Nejsem zarytej zastánce ojetin a levných aut, ale zkrátka někdo nemá nebo nechce mít jiné volby. Jinak psal jsi, že za vw-fanatika tě považuje jen ten, co neumí číst, ale jen po letmém pohledu zde na pár tvých příspěvků vidím jen Golf, Golf, Guru... 8-s
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 14:01
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Důchodci doporučím POLO za 290. Jako student, nebo po škole vlezu do Pandy za pár šupů. Nové je nové. To si pamatuj.
neregistrovaný "prase"
9. 3. 2006 14:13
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Ano to je pravda, ale já nevím, jak ty, ale já po střední škole neměl v kapse 200-250k na nový auto.
a myslím, že drtivá většina těchto absolventů je nemá ani teď. Nehledě na to, že bych chtěl vidět, jak do pandice naloží onen studentík bandu statnejch kámošů, dva sudy s gambrinusem a další "potřebné" krámy a vyrazí na chatu. Pro tyhle kluky je daleko "přínosnější" stará vectra, 405, Scorpio nebo prostě žigulák. Mimochodem proč zrovna P O L O ? Proč ne třeba yaris nebo micru?
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:28
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Jakejch 250? Leasing... akontace... splátky...
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 15:40
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
A bydlet budou kde, v kombiku?
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:49
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
My píšeme, že lidi daj 100 za ojetinu... a já tvrdím, že je lepší dát akontaci 60 na nový a splácet 4 měsíčně. Co tu píšeš o posteli?... to nemá logiku.
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 15:58
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Bavime se tu o absolventech. Takovi lide maji trochu jine priority, nez stavet pred nejaky podnajem nebo fotrovu garaz fungl novou karu. Spousta lidi dojizdi do prace MHD/vlakem a autem jezdi veskrze prilezitostne, pro takove je trochu luxus mit po splaceni auto s 30 000 tisici na tachaci, ale hodnotou jiz pouze polovicni.
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 14:22
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Myslím, že student by si právě tomu, že nemá stálý příjem měl ještě víc než ostatní zvážit jestli si koupí levnou ojetinu nebo nové auto, ono když má štěstí tak no problem ale je to jen muška zlatá :-) ................ a GTI mi nepřipadá jako fanatik do VW, možná na druhém místě ale na prvním je to fanda dobrých aut jak má být ...
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 14:33
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Absence staleho prijmu neni zrovna dobry predpoklad pro koupi na leasing, ze.
neregistrovaný "prase"
9. 3. 2006 14:36
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
ono takhle, já když dodělal střední, ano a bylo tu už po revoluci, tak jsem neznal nikoho ve svém okolí, kdo pořizoval nový auto. Všichni do jednoho jezdili ojetinami ať už po rodičích nebo výhodně koupených. A když už se to někomu ***o, tak mu to jinej kámoš za pár piv opravil a jelo se dál. Cena oprav, ani ve zlomku nedosáhla rozdílu ceny mezi novým autem a ojetinou. Jestli mě tehdy opravy na vectře přišly celkově na 10-15k, tak to možná jestě přeháním. A ke 140k km jsem nalítal ještě 80k km, než šla z domu. Tím opět nechci říct, že ojetina lepší nového auta, ale jen to, že ne každý je v situaci, kdy si může nové auto jakoukoliv formou dovolit koupit. Navíc ani v zahraničí, ve vyspělých zemích zdaleka ne každý student vládne novým vozem. P.S. Ano věřím tomu, že GTI je milovníkem dobrých aut, ale dost často mi příjde, že dobré auto musí mít na chladiči znak VW nebo alespoň made in germany na výrobním štítku.
neregistrovaný "GP"
9. 3. 2006 14:42
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
:yes: jj je to všechno hrozně individuální a buďme vlastně rádi, že můžeme jezdit a že palivo ještě nestojí 100 za litr.
neregistrovaný "Ghostyx"
9. 3. 2006 15:23
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Souhlas, mluvíš mi přímo z duše GTI... :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:25
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
:yes:
neregistrovaný "náhodný kolemjdoucí podruhé"
9. 3. 2006 15:35
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Hrubej nesouhlas!!!! Věřim že mi všichni tady máme podbný priority, ale ne už všichni uživatelé aut. Někdo potřebuje bydlet, jíst, oblíkat se, bavit se a jezdit a nemá na každou z těchto položek 6 tis. měsíčně. Přiznej si to, všichni nemůžou bejt tak nadaný, aby si na tohle vydělali.
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:40
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Jakejch šest tisíc? V každejch novinách máš reklamu na auta kolem 300 za splátky tak 4... minimální mzda je takřka dvakrát tak vysoká... já jen abys měl proporce. Dokonce snad nejlevnější Fabia je za 3 tisíce měsíčně... Nová... to je zázrak ne? a takovej Fox... například, to je auto k pomilování.
neregistrovaný "MadPete"
9. 3. 2006 15:51
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
3 tisice mozna- na 6 let a preplaceno o 100 000. A za tech 6 let mas bezcennyho holomrda a muzes do toho skocit na novo.
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:54
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Jistě... za 6 let možná budeš vydělávat více.
neregistrovaný "Bru"
14. 3. 2006 12:26
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Ale GTI! Tohle je argumentace od půllitru. Každej rozumnej člověk si umí spočítat, že se mu 100x vyplatí splácet kapánek víc než inzerujou, stejně jako se vyplatí si koupit vždycky víc než základ. Základ není vítězství, základ je prohra. Základ musí bejt, ale nesmí stačit. A auta kolem 300 za 4tis? A nepříde ti nemístný zaplatit za auto s poř. cenou 300 nakonec 370????? A to vlastně jenom za pronájem??? Prostě z tebe čiší to že seš za vodou. Přeju ti to, ale zamysli se, jestli tohle teda nejsou věci, ke kterejm by ses vyjadřovat nemusel.
neregistrovaný "mates"
9. 3. 2006 13:21
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
:yes: :yes: Vidim to stejne:-(
neregistrovaný "anonym"
9. 3. 2006 15:25
Re: Dobrej nápad Toyoto !!!
Maam ten dojem, ze nejmeene co tenhle svet potrebuje je dalsii fabrika na levnaa auta a to uz je uuplne jedno jak se jmenujou. Toyota vyrobii tisiic Coroll denne a potrebuje k tomu jen 37 lidii (Golf asi 70).Snaha je, vyrobit auto pro cloveka bez cloveka .Jasne, ta praace stejne za nic nestojii a vsichni jsou dnes absolventi VS......Ale miisto toho aby se neco udrzovalo tak se jen vyhazuje a srotuje a novee, novee, novee musii v neustaale kratsiich cyklech sem.
Takze zaflastrovat celyy svet plechovkama na ctyrech kolech, tak aby na ne nemusel nikdo setrit a je udrzovat, kazdyy rok sesrotovat a vymenit za novee. Vyraabet se budou sami automaticky aby si ta liinaa masa blbuu mohla dojet do 10km vzdaaleneeho megamarketu. Pokud mozno, tak vsechno jeste zalepit poraadne asfaltem, nejleepe jak v Itaalii u platebniich stanic......... Pak si pockaame svorne -jedna masa jeden muz- v nasem superklimatizovaneem pekaaci ve snuure, muuzes se podiivat na DVD a nebo se kochat tiim mysiim kinem na palubovce . Ale reklama sugeruje totaalnii svobodu, naadhernyy design a vyykonyy motor....bla bla bla
Ta romantika, jestli tu nekdy vuubec nejakaa byla, je proste v pr...., ale vsichni jak slepyy a hluchyy poslouchajii poraad tu samou piisnicku. Maam ten pocit, ze vsichni majii dnes moc casu a moc penez a moc se nudii.
Ted se jdu utriit :*)
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:09
TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
Brácho... holku těžko seženeš nezajetou... vždycky bude někdo rychlejší... to si pamatuj a neklesej kvůli tomu na duchu. Auto, to je jiná píseň. Ten, kdo nestojí na svejch nohách (študák, těžkej válečnej veterán...) ten to má těžký... asi přijme za vděk darem třeba od rodičů. Ale my tu píšem o bejkách... co můžou makat od rána do rána... Takže dnes ten, co má práci NEMUSÍ kupovat ojetý auto. Ojetý... myšleno někde v bázu jako třetí majitel. Každej může koupit auto za 300 (Fabia, Fiesta, POLO, 207, Punto atd) na leasing... pokud tedy dá dohromady sto tisíc. Přitom dnes máš akontaci i 20%... tedy 60táců. Zbytek splatíš v měsíčních splátkách. Kdy už konečně, brácho, pochopíš, že nejsi za trapáka, když jedeš v nový Pandě a že naopak za trapáka jsi, když valíš obrezlou ojetinu v segmentu - "údajně kdysi důstojná střední třída"... pochop, auto, to je jako oblečení... musíš vypadat především vkusně... Takže jak dál u ojetin. Ciellova SPIRÁLA, evergreen auto.cz... to je možnost... - tedy kupuješ auta třeba užívané krátkou dobu prodejcem, nebo vystavené na prodejně... tedy se slevou, a takřka nové... to jde. A otáčíš postupně spirálu směrem nahoru... to je jasný... začínáš Pandou a končíš v Astonu... obráceně to nezkoušej. Nejhorší kategorie jsou zoufalci, co si koupí auto jako šetnáctej majitel a ještě z něj chtěl udělat konkurenci pětkovýmu bavoráku... Ale to je známá věc... můra tuningu je nepřímo úměrná intelektu vlastníka vozidla :yes: Nakonec brácho... nech ty trapáky lítat po světě, ty se posaď do přenádherný Pandy nebo Foxe, a zvolna pojížděj někde, kde se rodí nejhezčí holky na světě... to je v Česku... až se ti jednou jedna zahledí do předních světel... máš vyhráno... to je holka, co za to stojí... takhle zabiješ dvě mouchy jednou ránou... trapáček ve vytuněným letadle... ten má akorát zaděláno na zoufalej konec... Svět brácho... je krásnej sám o sobě... tak si ho nekaz vlastní zabedněností :yes:
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Ghostyx"
9. 3. 2006 15:26
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
Sohlas GTI. :yes: :yes:
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:28
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
Tak toho si vážím ;-) :yes:
neregistrovaný "nextrom"
9. 3. 2006 15:42
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
Az jednou braacho pochopiis, ze vyraabet desiitky milionuu aut rocne je uuplnaa zhovadilost a proberes se z toho svyyho snu, tak zjistiis, ze ten svet momentaalne zas tak moc peknyy nenii a ne malyy podiil na tom maa praave to, co jsem nahore napsal.
Mimochodem jsou peknyy holky i jinde, treba v Brasilii, zemi VW FOX...
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:48
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
Nepsal jsem o pěknejch holkách... psal jsem o těch nejhezčích... Nextrome... já se už z ničeho probouzet nebudu... já jsem probuzenej už poměrně dlouho a občas i vím, kam se koukat... pamatuju si na tvé nadávně projevy zde... tak pokud tě živí grýnpí*i, nebo zelená spása lidstva... schovej si přednášku do klubovny hlávkovejch salátů...
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 16:02
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
>:D Souhlas s holkama, nesouhlas s ojetinama, souhlas s grýnpí*ama.
neregistrovaný "2,7 RS"
9. 3. 2006 15:49
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
Jsi si jistej, že jsi na tom správným serveru?
neregistrovaný "GTI"
9. 3. 2006 15:52
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "5thelement"
9. 3. 2006 15:54
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
:yes: :yes:
9. 3. 2006 18:39
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
;-) :yes:
neregistrovaný "mari"
9. 3. 2006 16:03
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
tak toto je největší nádor, jaký tady za ta léta vznikl-BRAVO!! Toto může napsat jenom kowboy z Nemanic, který odjel do Prahy s hlavou plnou ideálů ale těžce si nadral hubu... Jeho realita se pak smrskla jenom na dýchání cibulových výparů do výloh s novýma fárama-odtud ta zatvrzelost že auto musí být pouze nový, jinak ani nemáš právo dýchat >:D >:D Vždycky sem si kupoval nový auta a pak jsem se na to vykašlal- od tý doby kupuju jenom ojetý nebo max. předváděčky z výprodeje. Proč? protože chci- to je síla,co? Peníze můžu investovat třeba do nemovitostí-které mě pak na sebe vydělávají(narozdíl od aut) ;-) Nemusím na okolí házet machry novou kraksnou a potom se krmit bramborama a kyškou abych to utáhl- jako někdo ;-) Jo, kámo až tu svou vymazlenou rachotinu budeš prodávat, tak se MODLI aby nějakej opovrhovanej bazarovej kovboj ji od tebe koupil- jinak v ní můžeš na zahrádce pěstovat šnytlík...
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 16:28
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
Teda to jsem zas spustil diskusi, že jsem nedržel hubu, ale dobře mi tak >:D >:D >:D
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 16:29
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
Nicméně s tebou souhlasím :yes:
neregistrovaný "nextrom"
9. 3. 2006 16:47
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
GTI, jaa te ctu raad, je to jako kdysi Eduard Petiska, ale detem bych to ciist nedaaval, mysliim, ze by po me chteli staale dalsii peniize na novyy facelifting a pak znova a znova a staale novyy ksicht......
Peniize na mrtvou kraasu, stejne jako vsechny ty novyy auta. Je to mrtvaa kraasa .
S tiim Greenpeace to by u me nefungovalo(maam moc aut a pak si je jeste i saam opravuju), ale salaat tmave zelenyy maam radsi nez houskovyy knedliiky. Platiim za nej raad velkyy peniize aby z nich ten pestitel mohl i ziit, tomu budes asi tezko rozumet.

Nextrom (jeho nejstarsii auto maa praave 33let)
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 17:38
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
To vysvětluje mnohé. Obzvláště tvou zvrácenou teorii, že výroba nových aut jen znečišťuje přírodu a auta jsou mrtvá krása. To tolik nekoliduje s polorozpadlou stodolou, kde máš sbírku po dědovi a po otci? Podívej, já se ti nehodlám posmívat, že nemáš na nový. Ale aspoň, prosím, se vyvaruj nazývání nových aut zhovadilostma a mrtvolama a sebepasování do role ekologa. Jen proto, že na ně nemáš.
neregistrovaný "ZZ"
9. 3. 2006 16:34
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
>:D :yes: :yes: :yes: ;-) Ale je to marná snaha. Slepý nezačne vidět, hluchý zůstane hluchým a blbec zůstane blbcem... :-)
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 16:39
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
>:D :yes:
neregistrovaný "nextrom"
9. 3. 2006 16:50
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
Jaa se radeji smeju az potom ............
neregistrovaný "ciello"
10. 3. 2006 09:19
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
po čem..?? a začínáš se smát ty..?? nebo až začne partnerka tak se přidáš.... >:-[] :-!
9. 3. 2006 18:38
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
A ty svý ojetiny neprodáváš :-) Ty se nemusíš modlit, aby je od tebe někdo koupil :-) Musím se smát, mari, je vidět, žes zatím došel k jednomu autu a ještě k tomu slušně jetýmu, viď. Tak se pokus zamyslet nad tím, že jsou lidé, kteří nové auto považují za přirozenou součást svého důstojného života... a usiluj o to, abys nemusel v životě svém zvažovat, jestli si koupit bazar nebo nové... Ti lidé v novém autě přitom k věčeři nemusí jíst tu tvou kyšku... Já vím, potřebuješ udržet statut frontovýho bazarovýho kovboje. Ovšem, když mě chceš kritizovat, napřed si mě alespoň pořádně přečti...
neregistrovaný "mari"
9. 3. 2006 18:47
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
:-) :-) :-) :-) Kvalita Tvého života se odvíjí od toho jestli jezdíš novým nebo ojetým? Pěkně děkuju kámo :yes: Těsně po revoluci jsem koupil 2 roky staré Audi 200 Avant ale byl bych udělal líp kdybych si koupil novýho Formana... Mohl jsem mít důstojnej život a nemusel jsem být směšný bazarový kovboj :-) ;-) Začíná se mi to líbit čím dál víc :-) :-) :-)
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 19:01
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
haha dobrý :yes:
9. 3. 2006 19:09
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
To je součást života... kupovat nikoli v bazaru... Nějak se ti vytratil ten seznam novejch a předváděcích, cos koupil za poslední měsíc.
neregistrovaný "ericn"
9. 3. 2006 19:00
Re: TEK TEDY NOVÝ x STARÝ
Hele nebuď tak jízlivej... v klidu ;-)
9. 3. 2006 19:10
BAZAROVEJ KOVBOJ
Pochop... je úplně jedno, jestli tu píšem o brejlích, slipech nebo autech. Kdo na to má, kupuje zásadně nový. Ti, kdo kupují předváděčku, resp. auto, co má do 20 tisíc km... to jsou ti, co prakticky kupují nová auta. Nejhorší sorta je sorta BEZAROVEJ FRONTOVEJ KOVBOJ... rozumíš... třetí majitel v pořadí... v očekávání Lamba... to je pro mne zoufalec silnic. Zkrachovalec... pasák vlastního života, prostitut svejch tužeb. Buďto mám na život, a koupím nové, či lehce jeté, anebo šlapu chodník... varianta bazarovej kovboj je varianta rezignace. Je to obraz neschopných ve zrcadle vlastných bankrotů. Vždycky, brácho upřednostni nové a menší, než obrezlé a větší za stejnou cenu... to je princip silnice. Buď hrdej... gigolo vlastního stínu... to je velmi nedůstoná role... na těch báječnejch cce 30 let, co máš před sebou...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "mari"
9. 3. 2006 19:24
Re: BAZAROVEJ KOVBOJ
Howg... Toť napsal TEN který v životě nic neměl-dokonce ani to jetý...Proto to tak nenáviděl ;-) K životu mu stačilo pár věcí: přípojka na internet a žárovka aby viděl na klávesnici... Když už nic nemám, pomyslel si, tak si alespoň vytvořím morální pravidla. Budou pevný a nebudou připouštět žádný kompromisy. A budou Moje. To se hned líp usíná... Je lepší mít holý zadek ale pevná pravidla :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
9. 3. 2006 20:03
Re: BAZAROVEJ KOVBOJ
Abys nepřestřelil. >:D
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 16:01
Re: BAZAROVEJ KOVBOJ
Mari... ne já, ty tu házíš svejma novejma a předváděčkovejma autama :-) Já tu jen skromně píšu... třeba o frontovejch bazarovejch kovbojích... ;-) :yes: Nahoře sis to asi zaměnil s polobotkama... i když ty bych ti jako předváděčky nepřál >:D :yes:
neregistrovaný "roto"
9. 3. 2006 19:45
Re: BAZAROVEJ KOVBOJ
Že by nějaký pracovník PR agentury dobře placené německým svazem výrobců automobilů? 8-s
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 16:27
Re: BAZAROVEJ KOVBOJ
Nikoliv, kolego... jen člověk... tedy bez přívlastku bazarovej kovboj...
neregistrovaný "Tom"
9. 3. 2006 20:43
TTT - zprávy z burzy :-)
Dále pouze pro akcionáře a stakeholdery.. tržní hodnota Toyota Motor Corp. poprvé přesáhla hodnotu 200 miliard $, Toyota tak předhonila gigant Wal-Mart a je devátou největší firmou světa podle tržní hodnoty.. 200 miliard $ může již být pro někoho poněkud bezrozměrné číslo, tak že to uvedu ještě jinak.. tržní hodnota Toyoty je více než dvakrát větší než celková hodnota GM+Ford+DaimlerChrysler!!! :-! Vše je OK, pokračujeme podle plánu ;-) Today Tomorrow Toyota :-!
Rozbalit vlákno
23
neregistrovaný "Martin"
9. 3. 2006 21:04
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
By mě zajímalo kolikrát by se do toho vešli vepři z vlčíhohradu?
neregistrovaný "Tom"
9. 3. 2006 21:20
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Tržní cena VW se pohybuje kolem 20 miliard $.. tedy v porovnání s Toyotou se jedná o poměrně bezvýznamného "lokálního" výrobce >:-[] pozor, našlapuj opatrně, ať je nezraníš >:-[]
neregistrovaný "ciello"
10. 3. 2006 09:21
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
ptám se tě stále... kolik máš těch akcií...???? :-|
neregistrovaný "mates"
10. 3. 2006 09:42
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
No prece TTTri >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 09:46
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Víc než ty ;-)
neregistrovaný "ciello"
10. 3. 2006 09:56
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
no..nečekal jsem jinou odpověď ani že by ses zhodil, že ti v Toyote patří houby.. Ale píšeš tu, jako by jsi byl hlaví akcionář... Tak prosím tě... aspoň piš kvalitně... GTIho příspěvky se taky nedaj číst >:-[] ;-) , ale aspoň se člověk pobaví atd.. ;-)
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 10:20
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Já to tu píšu hlavně pro GTIho a jemu podobné, kdyby tu neprezentovali svoje "příspěvky", tak to tu taky nepíšu.. snažim se to tu alespoň trochu vyvážit.. akcionářem můžeš bejt taky, stačí málo - třeba dneska otvírali na 106.66 $, není problém koupit třeba 10 kusů, dokonce máš větší pravděpodobnost výhry než ve sportce (u Toyoty teda určitě) ;-) nebudu to tady rozepisovat a machrovat, ale jen tak pro naznačení - před půl rokem se nakupovalo za 85, teďka je 106, tedy 25% za půl roku >:D :-! tohle píšu hlavně kvůli tomu, aby si někteří uvědomili, jak jsou ty plky o nacionální hledisku irelevantní..
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 10:46
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Tome, je milé, že tu píšeš pro mne... ale opravdu... tolik tvého zájmu si ani nezasloužím. Nemusíš nic vyvažovat... tady každej vyvyžujeme ve svejch hlavách. Tvá nerovnováha tu může sehrát jen jednu roli... doufám, že chápeš jakou... Vzal sis velké sousto, našel sis nepřítele... jenže na tohle nestačíš s tvejma číslama... asi měsíc ti to ujíždí tam, kdes to určitě nechtěl mít ani ty. Jsi sympatickej kluk, tak se prosím tě drž svejch oblíbenejch aut... informuj nás o novinkách ale nemlať nás tu akciema Toyoty po hlavě. :yes:
neregistrovaný "ciello"
10. 3. 2006 11:14
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
pokud jde o prachy... tak nejde o nacionalismus.. myslím tím investice... jo a ten nárůst 25% za půl roku najdu u 50% společností... a u dalších 15% nárůst i 100% a víc... takže to je stejně irelevantní jako ten tvůj výrok o plkách... A věř, že když pojedu jakým koliv autem, tak mi bude naprosto lhostejný jakou hodnout mají právě na burze...!!! A tím chi říct, že bych klidně skočil do krásně zajetýho Rovera 75.. (resp MG)..!! Takže ty kecy o síle společnosti... :-) je to směšný... jako bych mě mělo uklidnit, že budu jezdit Loganem, když můžu jezdit Bugatti, jen proto, že je to silnější společnost... >:D >:D nebo mám v F1 fandit Toyotě jen kvůli akciím a vykašlat se tak na Sauber..??? Nebo si pořídit Aygo a na střeše vozit kolo, abych se dostal k chatě namísto SUV z anglie..? A síla firmy.... velice úsměvné při pohledu na (třeba) Parmalat, Argentina, Kirch-meida, swiss-air nebo třeba případ Enron... :-) ;-) takže tvůj fantismus na čísla je divnej, protože se ani z daleka nepřibližuješ příspěvkům GTIho.. což je škoda, člověk by se třeba i nasmál.. >:D ;-) ale moc bych se nedivil, kdyby jsi měl taky na hlavě turban a džihád ti byl vlastní... 8-s ;-)
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 15:01
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
:-) >:D 8-s >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 18:10
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Chtělo by to brát věci v širším kontextu ;-) Samo, že najdeš mraky firem co rostou rychleji, třeba i několikrát, ale nezapomínej na to, že Toyota není žádná dot-comová firma, nedělá v IS/ICT a ani nemá nic společnýho s těžbou nerostných surovin.. v kontextu automobilového průmyslu (zejména, když se vezme v potaz velikost firmy) se jedná o mimořádný výsledek! K ještě k tomu nacionalismu.. často se tady plká něco o tom, že "japonská" auta by se měli prodávat v Japonsku a v Evropě by se zase měli prodávat "evropská".. já tu celou dobu tvrdim, že nacionalisté hledisko nemá v dnešním světě opodstatnění.. v dnešní době totiž již prakticky žádná "japonská" či "evropská" auta neexistují (mimo státního Renaultu a zlaté akcie Dolního Saska ve VW, možná ještě pár dalších) - všechny automobilky jsou nadnárodní korporace vlastněné mezinárodním kapitálem.. ten růst sem tady psal kvůli tomu, že si se ptal na ty akcie a já Ti popravdě odpověděl! V současný době to chodí tak, že můžeš sedět doma v obýváku (jednu ruku mít v nose, druhou v kalhotech ;-) ) a prostřednitvím internetu investovat.. tak že Toyota je i "moje", ale klidně může být i Tvoje nebo kohokoliv jiného.. takže ty nacionalistické plky jsou opravdu irelevantní! Ten růst byl jen tak pro informaci, protože vývoj akcií TTT v poslední době opravdu přináší spoustu radosti, občas se "gebim jak idiot" ;-) Za poslední rok je to pohádka :-! O žádnej fanatismus nejde, je to jen reakce na okolní prostředí.. navíc (!) moje příspěvky nejsou plky, kecy či komické eseje, moje příspěvky vycházích z tvrdých faktů.. GTImu se přibližovat nechci, jen mu chci ukázat, jak to ve velkém větě chodí. Btw myslim, že to tady čtou i jiný lidi, kteří by se třeba k takovýmto informacem jiným způsobem ani nedostali a může to být pro ně i určitým přínosem.. IMHO mysli, že neí od věci alespoň tušit, že tady existuje automobilka, která je podle hodnoty více než dvakrát větší než GM+Ford+DaimlerChrysler a téměř dvakrát větší než GM+Ford+DaimlerChrysler+VW.. a to ani nemluvím o generovaném zisku ;-) P.S. pokud bych vzal v úvahu Tvůj poled na svět, můžes mi říct kterým SUV z Anglie mluvíš? >:-[] P.P.S. fandi si komu chceš, do to Ti mluvit nebudu.. možná ale řeknu pilotům, aby Vám vždycky zamávali až kolem Vás pojedou >:-[] >:-[] >:-[] ;-)
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 18:20
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Mám rád kompletní informace, tak že takový doplněk! Tržní hodnota Toyoty = řibližně součet tržních hodnot DaimlerChrysler+Ford+GM+Honda+Nissan+VW :-! Já jenom, aby bylo trochu jasněji o tom, co se děje ve světě.. možná že, v tomto kontextu, začná být slogan TTT trochu jasnější :-!
10. 3. 2006 19:52
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Špatně se k tomu stavíš... jsi omámený z hodnoty a nechápeš, že to je údaj zde o ničem... Piš o autech a ne o číslech... Piš o kráse kapličky uprostřed v Yarisu... o jeho tupém nosu, o zoufalosti předků obecně, o syndromu toyotadůchod v případě Avensisu... o tomhle piš... kolik jich vyrobí je vlastně úplně jedno... Nebo, že by k tvým nejméně oblíbeným značkám patřilo Farrari?
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 20:33
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Toyota jde cíleně po VW.. VW je nudnej, Toyota je nudná.. v tomhle směru si nemáme co vyčítat :-!
10. 3. 2006 21:01
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Já nepovažuji VW za nudný... a co se týče produkce zde na trhu od obou... tam je rozdíl v porovnání těchto značek fatální... VW má tvář... resp. každá evropská automobilka má tvář... a podívej se na svou modlu...
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 13:02
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Já Ti to neberu, ale je konzervativní značka a podle toho její design vypadá.. Toyota se snažila o to samé, nové modely možná již tolik konzervativní nebudou (viz nové Aygo, Yaris, RAV4..), v tomhle ohledu mě opravdu zajímá, co provedou s Corollou.. Modely by měli mít určité designové pojítko, ale určitě ne takové, jak to provádí VW.. v zrcátku (na první pohled) nerozeznáš A3, A4, A6, A8, všechny jsou ukrutně stejný, žádná invence, nuda, tvůrčí impotence.. VW se teďka snaží o něco podobného u svých modelů, které si navíc přední masku berou od Audi, tak že všechny Audi a VW budou vypadat podobně :no: v tomhle ohledu se mi líbí Lexus a jeho nové modely ve stylu L-finesse (je jasné, že je to Lexus, ale nevypadá to stejně) a taky BMW (taky požnáš, že je to BMW, ale rozeznáš na první pohled jednotlivé modely)
neregistrovaný "MadPete"
11. 3. 2006 13:24
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Ano, japonsky VW, to je presne. Vytloukas klin klinem a v tomto kontextu zvedam palec GTImu, protoze jeho litanie jsou alespon cas od casu podnetne a napadite, coz o Tve numerologii pri nejlepsi vuli rict nemohu.
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 16:49
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Myslim, že pár číslíček neuškodí.. spousta lidí se k těmhle údajům třeba nedostane, tak že si alespoň trochu rozšíří obzory ;-)
neregistrovaný "MadPete"
10. 3. 2006 09:59
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Nic ve zlem, ale vazne mi prijdes jako fanousek cisel, ne aut. (takze vlastne typicky zakaznik pana Tojody). Ja jen jestli na na www.numero.cz by ti nebylo lepe nez tady ;-)
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 10:05
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
>:D ;-) Píšu to tady zejména pro ty, kteří stále žijí v představách, že je VW středem světa.. tak aby si uvědomili, jak to vlastně v tom "velkém" světě doopravdy vypadá.. čísla jsou ty nejlepší argumenty (a dokud tu budou někteří psát svoje plky, tak se je budu snažit usměrňovat, teda pokud to psychicky vydržim a bude mě to bavit). To ovšem neznená, že nejsem fanouškem aut ;-)
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 10:48
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Nikdo (asi mimo tebe) tu nemá představy, že VW je středem světa... neplácej tu nesmysly... Čísla, Tome, jsou jen argumenty... rozhodně ne ty nejlepší... Uvažuješ vůbec?....
neregistrovaný "Coulin"
10. 3. 2006 11:17
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
:yes: :yes: Hodně síly ,těch neznalejch a mimo mísu je tady na auto .cz opravdu hodně. Hlavně ti progermánský přívrženci už nemají žádné argumenty a tak pruděj.Držím palce ,jen tak dál Tome i když i já čísla nemám rád je to vždy jasný argument... TTT
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 18:14
Re: TTT - zprávy z burzy :-)
Tvrdá fakta (čísla) jsou jediným učiným způsobem, jak bojovat s europlky a VWplky.. argumenty totiž neobbkecáš ani stohem esejí.. to ovšem neznamená, že nemám rád auta - počkej až přijde GT-R, nebudu k zastavení ;-) BTW, kdyby tu někdo měl nějakýho GT-R a chtěl by projet trochu benzínu, tak se může ozvat (benzín platim ;-) )
neregistrovaný "luboš"
9. 3. 2006 21:47
bez titulku
a budou to vyrábět TURCI
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "cuisine"
9. 3. 2006 21:53
bez titulku
no tak jsem se dneska svezl s novou ravko a že mě více méně toyoty moc nebeoru tak tohle je velmi povedené autíčko . jen by nemuselo mít tak drncavý podvozek - ale je možný že to bylo pneumatikama :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 10:38
DIGITÁLNÍ KOVBOJ
Jo, je top paráda mít solární kalkulačku... rozumíš brácho... vypočítáš si to, co my všichni víme roky... toyota ma našlápnuto na světovou jedničku. Taky to s tebou nic nedělá? :-) ... no, to je proto, že nemáš tu solární kalkulačku >:D :yes: Toma pochopme, mladej kluk, co dostal k jéžíšku jednou angličáka Toyota, pak tu kalkulačku a kluky v baráku umravňuje číslama. Trochu problém je ten jeho samurajskej nacionalismus... to sice hraničí s lehkou neorientací v životě osobně, ale protože tohle není kostel... můžem to vypouštět druhým okem pryč... Akorát... Tom by měl vědět, že žijeme v Evropě a že tu máme mnoho báječnejch automobilek... na které nedáme dopustit. Já tedy rozhodně ne... Mě nějakým Yarisem nikdo neopije... život, chlapskej život je o číslech... ovšem o trochu jinejch, než se jima zaklíná Tom... ;-) abych to upřesnil... tak důležitý je, kolik čísel vydžšíš a kolik čísel máš v peněžence... :-) :yes: Kolik čísel bouchá Toyota, to je tak jedno... jak málo co. :yes: A ještě k VW... nerad bych aby se tu Tom vyjadřoval za mě... že jako uznávám VW asi tak na jeho mentální úrovni... to bych těžce nesl. Opravdu... nakonec kdo mě čte, tak ví, že usiluji o objektivitu v nazírání na auta... že při tom nazírání občas dojde k nasírání ;-) :yes: to snad je jasný... ovšem nacionalistický choutky tohodle kamikaze, kterej útočí na vlastní loď, jménem Evropa... od toho se já zááásadně distancuji. :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Coulin"
10. 3. 2006 11:28
Re: DIGITÁLNÍ KOVBOJ
GTI celej tento příspěvek je blábol... Ty že nazíráš na auta objektivně... >:D Zvoli bych to jako vtip týdne :no: Budeme hlasovat a myslím si že vyhraješ Miško vtipkára >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "GTI"
10. 3. 2006 15:04
Re: DIGITÁLNÍ KOVBOJ
Asi ze mě čteš jen to, co ti vyvolává rudej závoj před očima... ;-)
neregistrovaný "Martin"
10. 3. 2006 15:44
Re: DIGITÁLNÍ KOVBOJ
ne ne má pravdu, buď alespoň trochu objektivní :-(
neregistrovaný "MadPete"
10. 3. 2006 12:04
Kdyz uz jsme u tech cisel...
prispeju taky svou troskou do mlyna. Hodnotit kvalitu podle kvantity je dle meho nazoru velmi laciny a neprukazny argument. Zijeme ve svete, kde vetsina lidi vyhledava zurnalistiku typu pan Franta nasel kremenace, obcane jsou sokovani zdrazenim znamek na popelnice a v zoo se narodil zirafa Zuna. Rekordy sledovanosti lame smirovani asocialu kterak si v sadrokartonovem cirkuse holi ohanbi a jestli visi Mozart na vice plakatech nez krIssa, priSavka a podobne rychlokvasky, opravdu pochybuji. Je spousta skvelych aut, ktera byla proste ve spatny cas na spatnem trhu za spatnou cenu, ale to prece jejich kvalitu nesnizuje. Toyota (a na mne tak pusobi vice japonskych znacek) je proste kalkul, byt podareny. Auta postavena tak, aby v konkretni casti casoprostoru prinesla co nejvysii zisk, nic vic. Za 20 let nerozezna nikdo 6. generaci Corolly od 10te ani si nevybavi, jake jmeno pro sedan stredni tridy zrovna japonsky automat vyplivl za nejvhodnejsi. Chvaleni VW neni o nic vetsi oslava prumernosti.
P.S. Rekl jsem A, reknu i B- ano, i ja vazne uvazuji o Toyote. Oslovuje mne napr. modry dekor a potahy v Puntu, ale zaroven vim, ze drhnou bych je nechtel:-) Auto je pro mne spise rozumova a prakticka zalezitost a nebudu to zastirat.
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "mates"
10. 3. 2006 12:22
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Az na tu posledni vetu ti to klidne podepisu! :yes:
neregistrovaný "Martin"
10. 3. 2006 14:51
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
By jsi se divil kolik lidí rozezná jednotlivé modelové řady coroll desetiletí nazpět ;-)
neregistrovaný "ciello"
10. 3. 2006 16:12
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
jen ten co v nich jezdil..?? ale vím přesně že každej pozná generace Focusu.. a to i moje holka..! >:D ;-)
neregistrovaný "Martin"
10. 3. 2006 17:05
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
a že jich bylo :-!
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 18:20
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
:yes: ;-)
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 17:36
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Sem zvědavej, jestli by si to samý mohl tvrdit třeba u Fiesty >:-[] ;-)
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 17:35
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Jedna věc, můžes mi uvést nějakou byť alespoň jednu mainstremovou automobilku, která by nedělala auta za účelem zisku? Těžko. Každá automobilka se snaží dělat auta tak, aby uspěla na trhu, každý mainstreamový model je hodně promyšlenej kalkul. Jinak souhlas s tím, co jsi napsal :yes:
10. 3. 2006 19:56
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Ty to stále nechápeš... asi nemůžeš... ty prostě auta nemáš v srdci... ty jen poměřuješ čísla prodejů a čísla spolehlivosti... ty nemůžeš nikdy zažít pocit, jakej zažívá vlastník třeba Lotusu... ty jsi přesně ten ideální prefabrikovanej vedlejší produkt TTT...
neregistrovaný "Tom"
10. 3. 2006 20:14
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Malajcům opravdu do hlavy nevidím >:-[] >:-[] >:-[]
10. 3. 2006 20:58
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Tak vlastník Porsche... nežij Tome v bludech čísel... mimochodem... jsi schopen historicky doložit jak se v tobě rodil vztah k TTT... myslím, jestli to má pro tebe nějakou lisdskou, prožitkovou hodnotu... já se v životě nesetkal s člověkem, kterej by miloval automobilku podle počtu vyrobenejch kusů aut... vždycky se vztah rodí skrzevá tvary... nebo žes třeba dostal fakt nějakej pěknej model Toyoty... atd. Víš to?
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 12:05
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Pak opravdu nechci GTI vědět jak se rodil tvůj vztah k VW... >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 12:31
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
GTI srovnej třeba Toyotu model 100 92-97 a Golfa ? Design i parametru motorů.Corolla HB a třeba i Liftback elegance sama-na druhé straně fádni hranatý Golf s motory z první generací k nerozeznání...Tam už se rodila budoucnost,ty auta dostala Toyotu tam kde je teď :yes: Ano budeš oponovat naftou TDí,jdi se vycpat Corolla měla 1.3 benzín 65 kW -píši KILOWAT ne koní(v té době měl VW 85kW z dvoulitru a TTT z 1.6...!!)a ta jezdila za 5.5-6l benzínu,tak na co naftu a dnes když tolidi v Tvé proklamované EEunii chtějí má daleko lepší i nafty >:D 1.4D4-D 66kW-90PS,2.2D4-D 135,150 a 180 PS,jak němci rádi píšou a v serii Za nedlouho bude i novej 2.0 120PS... >:D Je to opravdu k smíchu jak se neustále opíráš o ty chatrné berličky Tvých fantasmagorií ,které se ti rodí vTvých VLKhkých snech... snech... Jestli si frajer,vezmi si tu tvoji bassetbalovou čepici s logem Vlkohrádku,natáhni si na kšandovaté kalhoty s mostem jeansy a jdi se do Toyoty svézt-je testovací víkend Yaris a možná až se svezeš se nad sebou zamyslíš a možná schováš čepici do igelitky a na klíče od garzonky si připneš u Toyoty věnovaný přívěsek s logem sombrera :-! >:D :yes:
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 13:59
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Si představ, že by ho někdo svezl nebo nechal řídit Celicu, to by se mu asi rozpadl svět >:-[] BTW Celica, to je fakt auto jak má bejt :yes: Zas tak rychle to nejede, ale ty okolnosti (zejména motor) z toho dělaj fakt zážitek :yes: :yes: :yes: P.S. proč se vlastně Celica neprodává v ČR? Malý trh?
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 14:13
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Ani ne tak malej trh,jako malej mozek ve vedení TMCZ. To se v ČR přestal prodávat HILUX ,HIACE a přito se jich prodávalo celkem dost. Pro vážné zájemce je to možno dovézt ale je to takové těškopádné... Podle zájmu by se třeba i Prevďa prodávala.. Je teda fakt že toho Toyota vyrábí moc-celkem asi 60 modelových řad a tak se tady nikdy asi všeho nedočkáme... :-! :-!
neregistrovaný "MadPete"
11. 3. 2006 14:23
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Previa se pokud vim prestane prodavat v cele Evrope, Celica nevim. O veliskosti ceskeho trhu pro Celicu bych se nedelal nejmensi iluze.
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 15:17
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Previa bude novej model,v Japanii už jezdí... :yes:
12. 3. 2006 00:46
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Celica? Tome, moc dlouho tu nejsi... já jel i Supru s vypnutým omezovačem 280kou... a vloni jsem tu o tom několikrát psal... tak mi nepředhazuj tyhle předkrmy pro amatéry... Proč se Celica neprodává... Tys neviděl poslední generaci? To se přece koupit nedá. Podívej, co udělal za skvost Nisan...
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 11:58
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
350Z je jenom předkrm ;-) příští rok nebo za dva roky příjde to pravé ořechové.. GT-R (V6, biturbo, 400-450 jako základ, určitě bude možné koupit nějaký paket od Nisma :-! )
12. 3. 2006 12:31
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Nejde o předkrm... to je především překrásné auto... Myslím, pokud jsi viděl jak Celicu tak 350ku... tak víš o čem píši. Jinak ty dřívější Celiky... to tu byl na počátku 90tých let pojem takřka ikonozní ;-) pak to nezvládli a vyrábí pojízdnej klavír... nepíši to jízlivě... Jistě pochopíš, že mé zážitky ze Supry objetivizují pohled...
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 19:32
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
OK, s tímhle bych mohl souhlasit ;-) 2008 přijde nový supersport od Lexe (bude vycházet z LF-A) s 500+ koníky - uvidíme jestli se poučili..
12. 3. 2006 20:37
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
No... o tom rozhodneme my, všichni ;-)
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 14:08
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Pokud Ti to uniklo, tak byla řeč o mainstremových automobilkách.. ale o Porsche to platí taky - Porsche jsou taky vyráběný za účelem zisku, nepochybuj o tom, že když se vyrábí nový model, tak se moc dlouho přemýšlí o tom, jak to udělat, aby se to dobře prodávalo! K tý Toyotě. Za prvé existují modely jako Land Cruiser (jezdím s ním poměrně často) - ten se mi vždycky líbil a oslovoval mě, byl to on který se mi u Toyoty líbil jako první. Druhým modelem je Celica, se kterou sem se osobně potkal jen jednou, ale stačilo to - fakt odbrý auto :yes: Třetím autem je Supra, kterou sem sice nejel, ale fakt mě bere. Pak je tu druhý důvod - už sem to tady psal mnohokrát - poznal sem systém Toyoty a bylo mi to jasný, že tohle bude budoucí šampion..
neregistrovaný "Coulin"
11. 3. 2006 14:24
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Dokonce právě PORSCHE má ze všech automobilek největší zisk na jednom autě... GTI mele kraviny a neví co už by použil... Ať se jde svézt do Toyoty Yarisem ať to pro něj není takovej šok,tak jen litrovým... >:D viz výše >:-[]
12. 3. 2006 00:48
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Asi jsi nahoře nečetl a plácáš bez souvislostí... já reagoval na POČTY... zaklínadlo Toma, že jako, protože Porsche vyrábí zlomek toho co TTT, tak že ho Tom určitě zatratí...
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 12:00
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Máš jednu nepříjemnou vlastnost - překrucuješ slova a myšlenky ostatních!!! Když porovnáváš mainstreamové automobilky, tak jsou počty jasným důkazem o úspěšnosti či neúspěšnosti automobilky.. tak že do toho laskavě nepleť jiné automobilky :-!
12. 3. 2006 12:27
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Nemotej své názorové věty do jednoho klubka... Chceš-li, pak ano, ve středním proudu hraje velkou roli počet výrobků... ne každý ovšem volí taktiku planetární deraTTTizace... :-) :yes: Nebo snad máš pochybnosti o úspěšnosti Škody?...
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 16:08
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Každá mainstreamová automobilka na světě by na tom chtěla dnes být jako Toyota. Skutečnost, že se některé automobilky neumějí na některých trzích prosadit, je jen důkaz jejich neschopnosti (či chceš-li, je to důkaz schopností Toyoty apod.).. Úspěch Škodovky je IMHO taky dost relativní.. když koukneš jen na celkový čísla, tak je to dobré - prodej vzrost o 14%, zisk také rostl - jen je nutné si uvědomit, že je to dosti způsobené nástupem 02.. opravdu jseš přesvědčen o tom, že se tenhle růst bude opakovat i příští rok? A co za dva roky? Já si teda jistej nejsem.. Navíc se začíná projevovat skutečnost, na kterou tady již poměrně dlouho upozorňuji, Škodovka přestává být konkurenceschopná na některých trzích.. situace v ČR Ti je asi známá, ale to samé se děje i v dalších zemích - např. Polsko, tam se situace vyvíjí tak, že Škodovka začíná dostávat na "budku". Dlouho byla nejprodávanější značkou.. ovšem prodeje v roce 2005 klesly o 30% oproti roku 2004 a letos je průběžný pokles více než 10% oproti roku 2005 - Škodovka je až třetí v prodejích, druhý je Fiat, vede Toyota! Když to shrnu: Škodovka je na tom nyní opravdu dobře, ale nejsem si jistej, jestli budu moci to samé konstatovat i za 5 či 10 let (zejména když to v Evropě rozbalí Hyundai/Kia - každoročně budou v ČR (snad) a SR vyrábět 600,000 aut - myslím, že tušíš, kteří výrobci jejich přítomnost nejvíce pocítí.. ;-) )..
12. 3. 2006 17:28
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Ta čísla ti napoví trend, pokud si je vypisuješ více let... Já bych si ten výrobek K/H nekoupil, ani kdyby mi ho zpoloviny zaplatili... Ten tvůj smajlík se těžce chápe... když ho tu vypíše evopan...
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 19:28
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
To ovšem nic nemění na tom, že mám pravděpodobně pravdu..
12. 3. 2006 20:38
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Jenže tě moc asi těšit nemůže...
neregistrovaný "MadPete"
11. 3. 2006 10:12
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Jiste, auta jsou vyrobek jako kazdy jiny. Jen u Toyoty mi prijde ten kalkul tak nejak nejviditelnejsi. Statistiky prodejnosti ani spolehlivosti si bohuzel po pokoji (ani po interieru vozu) nevylepuji, toyoty to kvuli designu taky nebudou. Ne kvuli jeho nepovedenosti, spise... fadnosti. Odvazny a vyrazny vzhled je vzdy trochu sazka a japonsky pocitac sazi radeji na jistotu. Ostatne za honorar designera se poridi 3 kvalitari i s heidjunkou. Kvalita je hezka vec, ale napr. svetle sedy dekor v novem Yarisu ji zrovna neevokuje. Asi jej doporucil japonsky pocitac, protoze je o 5% vyhodnejsi nez tmavy. Nebudu je za to hanit, ale tleskat take ne a pokud da nekdo prednost Puntu pro jeho design a interier nebudu mu to rozmlouvat.
neregistrovaný "Tom"
11. 3. 2006 13:50
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
V podstatě s tebou souhlasim.. Toyota to asi patrně opravdu dělá nejlépe (každému to nemusí vyhovovat), ale je pravda, že ostatním automobilkám ukazuje jak se to má dělat - dokáže vyrobit kvalitní spolehlivé auto vybavené moderníma technologiema s relativně dobrým designem a nabídnout to za rozumnou cenu (i když ty ceny - konkurence Ti buď srovnatelné auto nabídne o poznání dráž nebo Ti nabídne podobnou cenu, ale s tím handicapem, že některou stránku výrazně "ošidí"..
12. 3. 2006 00:52
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Teď jsi napsal dobrej příspěvek ;-) Zejména bych vypích´to - ralativně dobrým designem... tedy upřesnil bych, že ta relativnost je hodně vysoká :-) Ještě vyšší, viď. Nemá předky (myslím masky)... bez toho nemůžeš zaujmout. Díval jsem se dnes podrobně na Clio... mrkni... pak porovnej s Yarisem... to je ten rozdíl v umění, umět udělat krásný malý auto...
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 12:06
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Design je subjektivní záležitostí, tohle vždycky platilo, platí a platit bude. Co se jednomu libí, to se druhému líbit nemusí, ber to v potaz. Koukni na cenu Yarise a pak na ceny Clia, seš trochu vedle, ne?
12. 3. 2006 12:24
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Prosím tě, když tu hodláš hlásat pravdy... řti ve volnej čas starší příspěvky... tohle všechno už tu bylo vyřešené - Vkus je subjektivní... tohle je názor o ničem... to bychom mohli pak porcelánovýho jelena na vyšívaný dečce pasovat na ikonu moderního umění... Cena Clia začíná na cca 290 a můžeš ji vyhnat až na cca 600 - podle mého jde o dokonalou politiku. Pokud máš na mysli tohle, tak souhlasím... jinak mi to upřesni...
neregistrovaný "nextrom"
12. 3. 2006 17:55
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Kdyz jsme se rozhodovali, co maa nahradit nasi evropskou ikonu, byly jeste jinee aspekty kteree se musely vziit v potaz nez jen -DESIGN- a to jak v aute budu pro ostatnii vypadat . Kazdopaadne to od evropskyych ikon trvalo znacne dlouho nez se, ze svyymi namyslenyymi nosy, vuubec ozvali a byla to praave Toyota kteraa reagovala okamzite. Vzornee jednaanii a vzornyy service jsou mi dnes milejsii nez silnee pohledy, kravaty a lakyyrky . Cloveka soudiim jeste jinak nez jen podle oblecenii..........Kdyz se chci kazdyy den ale znaasilnovat, tak si musiim i ledacos namlouvat, napr. kraasu evropskyych ikon.
Nadsenyy Evropan stejne nemuuzu byyt, na to jsem byl moc casto a raad i jinde .........a pak ? Do nedaavna se tu dely siilenyy veci !!

Nicmeene Toyota je ted taky neciim ikona .
Ale kdyz se clovek chce pohybovat jen na povrchu veci, muuze se neustaale dokola bavit jen o hezkeem Vypadaanii. Auto je ale viic nez jen to. Jsou to pro nekoho bohuzel/diik i Akcie a nebo celkovaa konstrukce. Pak kdyz se zajiimas i o to co je pod tiim povrchem, tak potom vidiis auto jako celek a ne jen hromadu pokroucenyyho plechu na kolech !
neregistrovaný "Tom"
12. 3. 2006 19:25
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Konečně někdo na mé vlnové frekvenci :yes:
12. 3. 2006 20:36
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Určitě si budete rozumět :-)
neregistrovaný "MadPete"
13. 3. 2006 08:20
Re: Kdyz uz jsme u tech cisel...
Prosím Tě, než by jsi se příliš znásilňoval, klidně náš zahnívající apendix Asie opusť.
neregistrovaný "Marian"
17. 3. 2006 23:35
Videoreportaz z Chicago Autoshow 2006
Videoreportaz z Chicago autoshow 2006 najdete ZDARMA ke zhlednuti na www.eurotv.us - 1.cesko-slovenska tv v USA - zajimavy videoarchiv ke zhlednuti zdarma
Rozbalit vlákno
0