Toyota se také vydá do třídy Dacie Logan
Japonská Toyota se připravuje na vstup mezi nízkonákladové světové vozy! Vzorem je úspěch Dacie na trzích střední a východní Evropy. Podobně jako Renault, nehodlá ani Toyota nový automobil prodávat pod stejnou značkou jako běžnou produkci, zvažuje se vytvoření nového brandu a snad také nové prodejní sítě. To vše by mělo přijít nejpozději do čtyř let.
Být na světě největší není snadný úkol. Toyota však jde cílevědomě za svým. Podle průzkumů, které má tento výrobce k dispozici, lze předpokládat, že i v následujících letech bude růst zájem zákazníků o nová, relativně velká a extrémně levná auta. Podle zprávy Automotive News Europe, se Toyota s novými modely chce vydat vstříc zákazníkům ve střední a východní Evropě, stejně jako do Brazilie, Indie a Číny. V tuto chvíli se nepočítá s uplatněním nových modelů v západní Evropě, ale stejně tomu bylo i v případě Loganu. Dnes již všichni víme, jak úspěšně to dopadlo.
Automobil cenově postavený níže než je v Kolíně vyráběné Aygo, bude mít pravděpodobně tříprostorovou karosérii s délkou přes čtyři metry, počítá se sice se zcela novou konstrukcí, ale je zřejmé, že i v tomto voze najde uplatnění mnoho komponent ze stávajícího výrobního programu Toyoty. Vedle sedanu by měl být v nabídce také lehký užitkový automobil, pravděpodobně nabízený také v osobní verzi. Tento model neoficiální zdroje přirovnávají k vozům typu Berlingo/Kangoo.
Zahájení prodeje je naplánováno předběžně na rok 2010, první dva modely nové značky budou uvedeny současně.