Pád a střídání na špičce jsou dvě různé věci. Objemy výroby jsou stejně jen takové laškování pro laiky. Toyota samozřejmě nezchudne, ani když bude v objemech druhá nebo třetí. Tak jako tak je a zůstane zřejmě ještě na hodně dlouho jedním z mála skutečně globálních výrobců automobilů, s vyzrálou projekcí, péčí o kvalitu výroby, stabilizovanými prodeji a dobrou politikou uchycování se na nových trzích. Já osobně jako hlavní riziko vnímám udržení kvality produkce při dalším zvyšování objemů, navíc když výrobní provozy jsou umístěny na různých místech světa. Toyota vybudovala svou pověst právě na spolehlivosti a kvalitě, takže na nedostatky v této oblasti bude víc citlivá než jiné značky.
... no nevím sice co máš ty, když můžeš o někom říkáš že je zakomplexovaný, ale já mám škodu octavia 1.9TDi (r.v.2006 v celkem našláplý výbavě). Asi tak před půl rokem jsem jel fabii po městě, předemnou to nějaká husa s yarisem z ničeho nic zašlápla uprostřed křižovatky, samozřejmě jsem to už nestihl dobrzdit (dívál jsem se totiž na hlavní jestli něco nejede a nepředpokládal jsem že by někdo z ničeho nic zabrzdil ve volně průjezdné křižovatce). A teď to hlavní já měl pouze zmačkanou značku (podložka byla našrot) a ulomenej úchyt masky, celkem škdoda za cca 3000Kč . Po dvou měsících mi přišlo oznámení o likvidaci škody na yarisu: 140´000 Kč - z toho je vidět co dělá toyota za pelechy.
taky záleží jestli jsi brzdil pokud ne tak je to jasný, takhle jsem viděl fóbii vs. vectra, a vectra to do ní taky narvala bez blrždění a z fábie se stalo kupé o dvou sedadlech a skromnym kufru 8-s
Jasně že brzdil, ale pozdě (konečná rychlost tak cca 10km/h). Ve městě jsou dva způsoby ježdění, buď zdržuješ tím že si necháváš velký odstup a nebo riskuješ že to nedobrzdí, když ten před tebou to zadupne a ty se v ten okamžik zrovna nekoukáš na brzdová světla aby jsi včas zareagoval. Jak píšeš tak ten tenhle yaris vůbec nevypadal cupe, na první pohled měl jen zprohejbanej nárazník, problém byl v nosných prvcích karoserie, což nebylo vůbec vidět. Jo to mě když nabourali dozadku (musel jsem zastavit kuli chodci), zhruba stejným způsobem jako já toho yarise, jsem na fabii jen měnit akorat nárazník a světlo což bylo asi tak za 15´000.
To jsou zase uvahy. Kdyz jsem mel vectru, tak do me v rychlosti 10km/h zezadu nabouralo mondeo. Na vekre oprava za 150 tisic, na mondeu jen naraznik, maska a svetlo, dohromady nejakejch 50 tisic. Pochybuju, ze je mondeo 3x lepsi nez vectra, podle me jsou to obe srovnatelny plecky. Btw. ve Statech je pomerne velkej problem slusne pojistit BMW, protoze i banalni bouracky koncej pro auto prakticky jako totalka ("chytry" deformacni zony...), coz ale nemusi byt v rozporu s faktem, ze BMW jsou na americky pomery slusny auta.
No proste mas averziu proti TOYOTE pretoze si do jednej praskol. Ale kupit si škodu octavia 1.9TDi (r.v.2006 v celkem "našláplý výbavě"), tak sa necudujem ze tu takto vypisujem kraviny. Ved aj mna by sralo dat kopu prachov a potom prist na to ze som mohol kupit lepsie, alebo som zaslepeny a nevidim nic ine iba skody.
Averzi tu mám, ale né proto že jsem ji naboural, jelikož to už vím dávno, že jsou toyoty na nic, jediná toyota která trochu ujde je avensis a víš, když jsem jel s corolou r.v.2004, tak jsem se připadal jak v trochu lepším favoritu, jízdní vlastnosti na nic, řízení řazení a vůbec celkově to ten zmiňovaný favorit moc nepřekonává a o yarisu co měla přítelkyně se nebudu ani zmiňovat, jelikož jsem sem se tim skoro bál i jezdit, věru hroznej křáp. PS: A od tebe si zrovna nechám radit s autama, když deně přicházím do styku stou vaší slovenskou inteligencí, je to fakt vyčerpávající.
No jasne napisem ti to takto, ty porovnavas favorit s corollou, ale oktavia ma k tomu favoritu o dost blizsie aj co sa tyka komfortu, by som chcel vidiet ako budes unaveny ked z nej vystupis po cca.200km. Ved ked si niekto precita co vypisujes...tvoj nazor sa neda akceptovat ked si zaslepeny skodovak
To má, ale jen tím že jsou to obě škodovky, jináč tím ostatním je corola blíže favoritu. Rozhodne nejsem zaslepený škodovák, jen prostě nemusím některé značky, jako je toyota, renault, peugeot ..., mluvím z vlastní zkušenosti a né na základě reklamních sloganů jako ty, zjevně zblblí toyotou a její udajnou spolehlivostí. Mimochodem čím jezdíš ty?
toyota corolla 2005 D4-D a ford tourneo connect 1,8 nafta. Ja by som si yaris nekupil asi vobec ale kolko ludi si ho pochvaluje, to je fakt uz na nich. Ale keby som si mal vybrat v malych autach tak nerozmyslam o fabii ani,takze kazdemu co srdce raci :-)
Vazeny, mi jazdime na starom renaulte laguna, a ta stara 12 rocna laguna je lepsia ako 4 rocna skoda octavia a to potvrdili vsetci, ktori si mohli vyskusat obe auta a ktori sa aj vyznaju v autach, takze ku toytote, ak by bola tak zla, tak by nebola v prieckach do kvality a vybavy v prvej desiatke, ale na 38 mieste kde je octavia.
Je videt, ze s tou inteligenci to asni Ty neprehanis, je mi blbbe, kdyz ctu ty Tve priblble narazky na jakokukoliv inteligenci. Ziju uz 40 let na Slovensku a zatim jse se presvedcil jhenom o tom, ze kdyz narazis na vola je to hruza at mluvi jakoukoliv reci:(. Ale k meritu veci, na Toyotach (Corolla, Avensis) mam najezdenych skoro 400 tisic km a muzu se jenom divit nad tim, jak ohrnujes nos nad necim, o cem nemas ani paru. Kdyby jsi vedel o cem auta jsou, tak neschazujes zadne. A to, ze schazujes tato velmi kavlitni, spolehliva a usporna auta ukazuje jenom na to, ze mas v sobe jenom velke, nafouknute, stupidni ego:o(((.
nechapem ako sa niekto moze chvalit ze ma hrube plechy na aute, sak taky buick alebo cadillac,alebo skoro vsetky americke zo 60,70,80.. rokov maju urcite hrubsie plechy a urcite to neni k prospechu, umenie je poskladat tensie plechy tak aby lepsie pohltili naraz ako mat hruby plech ako na tanku a potom sa chvalit ze sa mi nic nestalo, sak aj na volge keby som buchol to maleho auta ta zneho nic nezostane. :no: A sa ani necudujem ze od nemcov auto strednej tiredy ma vacsiu vahu ako auto vyssej triedy od japoncov
Muzete vyjmenovat auta, ktera jsou v dane tride hodnotnejsi nez Toyota a uvest v jakych bodech? Po katastrofickych zkusenstech s "francouzema", "koncernem" a oplem (vsechno novy auta) jsem skoncil u Toyoty. Jedina uvazovana nahrada by byla max. Honda (kdyby udelali trochu vetsiho accorda). Toyota je ve vsech ohledech nadprumerny auto a nemenil bych ho za auto v jednom ohledu vynikajici a v ostatnich ohledech POS.
jsem mechanikem v toyote a muzu potvdit ze plechy nejsou zase az tak mekke a co hlavne zatim se mi za celou mou praxi u toyoty nepodarilo utrhnout ani jeden sroub kdezto na ochcafkach jsem jich utrhal nespocet hlavne na remenicich pri vymene rozvodu koncern vw proste neporesil to ze imbus nema pevnost hlavy jako klasickej sestihran takze japonce brat jsou to spolehlivy auticka a co se zpracovani tyce tak je na tom lip nez skodovka
"Suzuki swift gti rules"!!!
Pevný plechy jo a to si vzal kde a o nosných prvkách raději nemluvím. Mimochodem s těm imbusama u koncernu VW máš pravdu, ale pořád lepší koncern VW než toyota.
suhlasim s vyssie uvedenym nazorom zo servisu.Ja to porovnam z inej strany: brzdy na voze z VW - servis kazdych cca70.000km, Mazda -po200.000km sa maitel iba SPYTAL ci s nimi netreba nieco robit - a cudovali by ste sa ale nebolo treba nic menit; a tenVW uz mal aj nove kotuce. so vivat spickova nemecka fuserina(oni sice tvrdia kvalita ale to este nezistili co slovo kvalita znamena)
já s tím nemám problém. Japonská auta vždy prokazovala vekou spolehlivost. K tomu plechu: Toyota opravdu patří v této věci k tomu lepšímu. Nevím jak moc se nyní zlepšila například Honda, ale ještě před deseti lety byla kvalita jejího plechu dost mizerná. Ani vcelku dobrá protikorozní úprava nevyrovná příliš slabý profil. Prostě tohle byla velká bolest (snad jediná)japonských vozů. Rozhodně to ale nemůže být precedens pro nějaké odsouzení současné tamní produkce. Vzpomínáš Swift- blatník modelu 1990 šel roztrhnout doslova jako tvrdý papír! Samozřejmě, byl to malý městský vůz u něhož se hledělo především na nízké náklady, jak výrobní, tak provozní, ale i tak to překvapilo... Současná japonská produkce je už na míle daleko od tohoto období, ostatně při dnešní konkurenci si to už ani nemůže dovolit.
no :-) já tady smaozřejmě Toyotě advokáta dělat nemíním, ale tak jednoduchá auta to mnohdy nejsou. Jejich síla je v tom, že dokáží obstojně fungovat i po jedné sezóně... Co se týká původně ruského pořekadla ,,co v autě není- to se nemůže pokazit" tak s tím se naprosto ztotožňuju. V máločem je toliko pravdy...
Na Škodovce je jediná věc co má něco společného se zlatem a to je cena. V podstatě za to vlastně nic nedostaneš, a ty peníze taky na tom nejsou vidět. :-)
Chlapče, když se tak dívám na Tvé reakce, říkám si: Kolik je Ti let nebo proč jsi zakomplexovaný? Ty nemáš potuchy o kvalitě, vývoji, technologiích v autom. průmyslu. Víš kolik třeba taková TOYOTA vyrábí typů os. aut? Nevadí, nechám Tě v nevědomosti. Bez urážky - jsi hňup co umře s vytetovanou německou orlicí na zádech :-) Nezapomeň, zeměkoule nekončí a nezačíná v "Německu".
Dobrou noc a moc se nerozčiluj, možná na to časem přijdeš sám :-)
Jasně že brzdil, ale pozdě (konečná rychlost tak cca 10km/h). Ve městě jsou dva způsoby ježdění, buď zdržuješ tím že si necháváš velký odstup a nebo riskuješ že to nedobrzdí, když ten před tebou to zadupne a ty se v ten okamžik zrovna nekoukáš na brzdová světla aby jsi včas zareagoval. Jak píšeš tak ten tenhle yaris vůbec nevypadal cupe, na první pohled měl jen zprohejbanej nárazník, problém byl v nosných prvcích karoserie, což nebylo vůbec vidět. Jo to mě když nabourali dozadku (musel jsem zastavit kuli chodci), zhruba stejným způsobem jako já toho yarise, jsem na fabii jen měnit akorat nárazník a světlo což bylo asi tak za 15´000.
Toyota - kolem ni se tocilo uz hodne diskusi. Abych pravdu rekl, ani si nemyslim, ze se ji v CR nejak extremne dari, resp. v mainstreamovych kategoriich nema zadneho nadprumerneho zastupce. Napada me pouze Yaris a Rav4 - to jsou jiste bestsellery, ale pouze v okrajovych segmentech trhu. Avensisu je malo a Corrol snad jeste min. Pravda je, ze do statistik jsem se nedival, ale pusobi to tak na me. Na Land Cruiserech taky nezbohatnou, na Priusu uz vubec ne a Celicu ci Camry do CR ani nedovezli (prestoze jich je tu dost)... V kazde kategorii me napada spousta lepsich aut. Je pravda, ze CR je v prodejich jen flusanec v oceanu, ale stejne me vlastne nenapada, proc si nekdo muze chtit koupit Toyotu, ci dokonce snad po ni touzit??... Design? Ne. Emoce? Ne. Jizdni vlastnosti? Ne. Image? Ne. Cena? Ne. Spolehlivost? Ano. Nenapadnost? Ano. A Co z toho vychazi? Toyota udelala z aut obycejne produkty, prosty konzum, stroj na jezdeni - takovy automobilovy funkcionalismus. Lidem za branami tohoto serveru to samozrejme staci, ale ja chci od auta neco jinyho! (a myslim, ze nejsem sam) :-|
Vystřídal jsem za poslední léta auta evropských značek, americká i japonská. Kudy chodím, tudy říkám, že podle kvality se řadí auta na toyoty (superkvalita), japonská (nepočítat mitsubishi - to až někam za VW, mezi peugeoty a fiaty) a ostatní. Šetřím na poslední auto na důchod (preferuji spolehlivost a ekonomiku), a tak se moc těším na novou corollu sedan.
Tim spis nechapu podrazdeni mistnich skodofkaru. Cesko neni a nikdy nebude Kalifornie a Toyota minimalne v pristich letech neurve vetsi nez 10% podil (ted je na nejakejch +/-5%, snad nekecam). S tim kdo co chce je to jednoduchy. Kazdej by chtel velkej novej barak a do nej 20ti letou blondynu. Bohuzel stret s realitou je neuprostnej a vetsina lidi je nucena vystacit si s 3+1 a partnerkou, ktera kazdej rok o 1 rok zestarne. S autama je to stejny. Na PS2 muze kazdej ridit pekny rychly auta, ale realita jim dopreje Fabku 1,2HTP (nic proti fabce, respect) nebo ojetinu z Nemecka. Pri koupi auta za 800 tisic (pokud to platis ze svyho) uz prilis nehrajou roli emoce, ale spis to, jestli se krade, jak kvalitni je servis a jak casto se to auto vy*ere. Samozrejme, pri koupi jetyho tdicka v plny palbe, fmetle a na hline jsou dulezitejsi jiny parametry, treba cena tuningovejch doplnku, cena chiptuningu a hlavne jestli ti to "Tonda vod vedle" da do rychtiku, kdyz to vopres o strom... Lidi, co chtej od auta neco vic/neobycejnyho rozhodne nelovi ve vodach "family wagen pod 35 tisic Eur vcetne DPH" a to je uplne v poradku.
Bydlim prevazne v CR, obcas v Australii a par mesicu rocne i v Nemecku. Sleduji závody F1, obcas se divam na zpravy a mam rad i par filmu. Caldina, Supra, Raum mi nic nerikaji, protoze v zadne z vyjmenovanych zemi se ani jeden z nich neprodava. Resp. Supra mi neco rika, ale uz se dlouho nevyrabi, natoz aby se v cesku prodavala. Kazda automobilka udelala nekdy v historii aspon jeden sportovni model, takze nechapu, kam tim miris...
Vy ste mě zase pobavili. Hlavně ti rádoby škodovkáři. Podle Vás má třeba celica špatnej desing? Viděli jste Celicu 5th generace? Vůz z devadesátých let. Kde bylo VW? Hranatý vod pola přes golfa po prasáta ještě sem zapoměl na Corrado. Jo a to že Toyota funguje bez větších broblémů můžu potvrdit, protože klucí u nás na dílně se věčně kopou do *, zatímco vo klukách od VW se to říct nedá(mam tam známí).Jo a kybyste mi ještě nevěřili, tak se zeptejte Ládina, protože ten v ní jezdí taky. >:D
No a nebude to tím, že v tom Vašem TOYOTA servisu mají na*** servis a tak radši lidi jezděj jinam, no asi to tam u Vás brzo krachne, když se tam tak povalujete. Jináč souhlasím s výše zmíněným TOYOTA je trakař.
Ta Celica je zajimavej namet k diskusi. Vzdycky mi byla sympaticka, vlastne jako jedina Toyota... O to vic me stvalo, ze se do ceska oficialne vubec nedovazela.. Pritom individualne dovezenych je tu strasne moc, myslim, ze oficialni import by se vyplatil. Kazdopadne doufam, ze brzy prijde nova generace a vykaslou se na Supru/TS HF atd...
Podle toho jak znám našeho importéra Toyoty,tak toje fakt no comment. Ofiko se u nás prodávala jen 6generace.Když se jich zeptáš proč se k nám nedováží současná,tak Ti řeknou, že by se to nevyplatilo.Prodávám Toyoty a můžu říct, že by se to určitě prodávalo líp než Corolla v sedanu, protože lidí kteří hledají zábavu a potěšení z jízdy je u nás taky dost. Mě se třeba líbila i studie škodovky Tudor, prostě podle mě na trhu chybí kvalitní kupé...
jj, poslední rok byl fakt pernej.. a příští bude ještě horší, článků o úspěších Toyoty bude přibývat (už se teším, jak se bude v ekonomických rubrikách různých plátků řešit, čím to je, proč a v čem jsou lepší apod).. v poslední době je článků fakt hodně, tak že většina lidí už tak nějak tuší, že ta Toyota to asi prostě bude umět a že prostě tak nějak bude dobrá, lepší, nejlepší na světě.. o Tooytě jsem toho napsal fakt mraky, asi vše, co vim, tak že dneska už napíšu jen to nejdůležitější.. Today, Tomorrow, Toyota :yes:
Tome, Toyota a "nejlepsi na svete"? Nejmasovejsi jsi chtel rict, ne? Od kdy se kvalita urcuje poctem prodanych kusu? Kdyz neco takoveho zkusili GTI s VW v Evrope, tak jste ho ukousali. Toyota proste dela dobre promyslena, spolehliva a nevyrazna auta bez emoci. (Vyjimka - LC, castecne Celica). Nic vic, nic min. Kdo chce neco jineho nez sedou mys, kterou ma na svete nejvic lidi, ten se musi ohlednout jinde nez u Toyoty.
Mýlíš se. V oblasti mainstremu je nejlepší ten, kdo nejvíce prodá a přitom i relativně nejvíce vydělá. Toyota je zatím druhou největší automobilkou na světě, ovšem v ziskovosti na jedno auto (a logicky tedy i v celkové sumě zisku) již hodně let nemá konkurenci - Toyota je nejlepší v tom, co dělá.. tedy ve výrobě aut. Umí vyrobit auto kvalitněji, ale přitom rychleji a za méně peněz - proto je nejlepší. Věř tomu, že na světě není mainstremové automobilky, která by "neopisovala" z jejích metod a výrobních postupů. /// Kdyby někdo v takovémto kontextu napsal, že je VW nejlepší automobilkou v Evropě, tak mu to klidně podepíšu - ano, VW je nejlepší, tedy nejúspěšnější v Evropě - jenže v ten samý čas musím poznamenat, že je jednookým králem mezi slepými! Žijeme v globálním světě, a proto se to i takto musí hodnotit.. VW stojí pouze na jedné noze, které se říká Evropa.. japonská noha téměř neexistuje, severoamerická je tragická.. ještě tu je asijská, která je sice relativně úspěšná, ale neposiluje tak, aby to i v budoucnosti stačilo (Toyota, GM i Ford jsou úspěšnější).. naproti tomu stojí Toyota, která má 50% trhu v Japonsku, 15% trhu v USA, 6% v Evropě a neuvěřitelně rychle roste v Asii (Čína minulý rok + více než 100% v řádech statisíců aut)..
Ano, presne tak: "Toyota je nejlepší ve výrobě aut." S tim naprosto souhlasim. Ale to jeste neznamena, ze dela nejlepsi auta, ze... Nenapada me ani jedna jedina toyota, po ktere bych touzil, podle ktere bych si zmenil nick, kterou bych si dal na zed, nebo aspon na plochu...
Nejlepší auto neexistuje! Existuje pouze MOJE nejlepší auto, TVOJE nejlepší auto a spousta nejlepších aut KAŽDÉHO člověka.. ovšem celkově nelze nejlepší auto určit. Za to nejlepší automobilka určit jde, protože k tomu lze použít objektivních kritérií. /// Já bych si třeba nick bych si neměnil kvůli žádnému autu ;-) Co se týče zdi nebo plochy, co takhle Celice, Supra, Land Cruiser nebo třeba nový Lexus IS?
Do aut nedělám,ale když je Toyota skoro na vrcholu automobilovýho průmyslu tak na těch autech musí něco být.Kdyby byly špatný tak si je nikdo nekoupí.A když je lidi na celým světě kupujou tak sou asi dobrý jinak by automobilka nebyla tam kde je dnes.Bylo by dobrý kdyby byl třeba tý corroly dlouhodobej test myslím ročně třeba 70 000km jezdit s plně vitíženým autem v letě v zimě několik let a pak třeba po 300 000km napsat jak dopadla po letech.A pak si můžem sednout a vyčítat pluse a mínuse tohoto auta a srovnávat je s autem který prodělalo taky takovej test.
Já ti něco řeknu. Podívej se na statistiku spolehlivosti TUV, je tam stáří vozidel i do 10ti let, takže pochybuju, že ty lidi co jezdí toyotama 10let najezdí míň jak 100tis. Nebo zajímaví postřehy jsou na stránkách www. autorecenze.cz Jistě statistika je jedna věc a realita druhá.
To je zbytecny. Toyota = spolehlivost. To uz bysme mohli povazovat za axiom. Tady se spis diskutuje o tom ostatnim, prece jenom auto neni dobry podle toho, jak je spolehlivy (ikdyz to taky).
Nechci se tady přít jestli je spolehlivá a nebo jestli je to křáp. Mě se jen na nich nelíbí to, že pro mě to jsou auta nějak bez duše a bez zápalu a v oblasti designu se mi nelíbí. Našel bych hromady hezčích a sexy aut za lepší peníze. Nebudu Toyotě upírat její kvality, zvládnutou výrobu a spolehlivost. Když už jsou tak na výši, tak proč neudělají nějaký pěkný auto (Celica spíše potvrzuje vyjímku). Corolla je hrozná, Avensis je divný ao Yaris raději nemluvit. Snad jen divize Lexus je pro mě atraktivní, ale asi na to nikdy mít nebudu.
No vidis, a jsme opet u rozdilech ve vkusu. Pokud budeme mluvit o Toyote, tak pro me to je zase takhle: Celica (soucasna generace) je hrozna (minula dobra), Corolla ujde, Avensis miluju ve vsech variantach karoserie a Yaris, no celkem se da (ne vsak interier), Supra je i po letech super, RAV4 je fajn, ale minulej byl hezci, Corolla Verso je taky hezka... atd. Lexus je snesitelnej az v soucasnych generacich, ty predchozi (krome IS) vypadal trochu jako sloni v porcelanu... Tolik k uloze vkusu pri hodnoceni designu auta. Co clovek, to jiny nazor. Taky nezapominejme, ze Toyota nabizi po svete podstatne sirsi modelovou paletu nez v Evrope. Musim souhlasit, ze design Toyoty je vetsinou spise nenapadny, ne vsak vzdy. Taky ze zkusenosti mam pocit, ze interiery jsou obvykle jednodussi a materialy nekdy zalostne. Kvalita a spolehlivost jsou neoddiskutovatelne.
Nechápu kdo si může ty TOYOTY kupovat, vždyť ta auta ničím kromě údajné spolehlivosti nevinikají. Jízdní vlastnosti a tuhost skeletu jsou pod průměrem, řízení nemá žádnou zpětnou vazbu, řazení je dosti nepřesné s dlouhými drahami chodu řadící páky, sedačky mají mizerné boční vedení a s komfortem to také není žádná sláva, prostornost je průměrná, interier je vyroben z ne příliš kvalitních materialů, .... a designu se u TOYOTY nedá snad vůbec hovořit. :no::no::no::no::no:
...a pre tu spolahlivost som si ju kupil, mal som Octaviu, Peuqeot 307 SW, Avensis je bomba, je to uplne nieco ineho a besprostredne som ho porovnaval s novym Passatom
Prostě toyota je nanic a koupí si jí jen člověk co chce jezdit z místa na místo a těch je v americe moc prostě auto jen aby tě odvezlo a ne aby sis užil a k čemu to je ... to raději vsadím na nějaký jiný co bude hezký a taky zajímavý třeba alfa romeo nebo BMW a budu mnohem štastnější s 330 d než s avensisem ... je to prostě jen kus plechu a amíkům to stačí ale mě by to určitě nestačilo a ti co toyotu vychvalují s ní asi fakt jen jezdí z práce a do práce a ktomu ještě moooc pomalu takže se to auto ani nemůže snad pokazit když jezdí 50 a přes zimu trčí v garáži ... a víte co raději tu škodovku než toyotu >:D >:D >:D
mas pravdu. toyota je nanic. hlavne v pripade, ked potrebujes v noci o 2am odviezt surne manzelku s dietatom do nemocnice - a alfa ti akurat stoji v servise. ta toyota, kus plechu, by vtedy mozno bodla, ale co uz. hlavne, ze si s tou alfou stastny (v tej chvili by si urcite bol, vsak? ... a o emociach, co by v tebe ta alfa vyvolala v takej chvili ani nehovorim...)
Hmmm asi nic na děcko ani zdaleka neuvažuju ... a co si myslíš novy alfy nejsou jako ty starý už to není až tak poruchivý a navíc výkonostně a taky designem strká toyotu do kapsy a když si jí koupíš tak se zavolantem nebudeš nudit tak aby si usl ... je to jako řídit ale zapomenout na to že vlastně řídíš ... takový auto bych vživotě nechtěl ... je to pro důchodce a lidi co se za volantem nechtěj ani trošičku pobavit
Oni jsou tyhle počty stejně hrozdně zrádné.. Toyota ovládá kontrolní balíky akcií v Subaru i v Isuzu, kdyby se to započítalo.. ;-) Popojedu - IMHO by se to letos mohlo podařit, jenže třeba GM zabojuje a udrží post jedničky - každopádně maximálně v roce 2008 na to asi dojde. Velice zajímavým milníkem naopak bude to, jestli se Toyota stane největším výrobcem aut na US území - to by byl teprve ten pravej fičák >:D >:-[];-)
Isuzu? To je ta bezvýznamná značka, kterou Toyota koupila od GM? Aspoň mám tušení, že s ní něco GM mělo vzhledem k tomu, že většina modelů jsou převlečený Chevrolety. :-)
Isuzu bylo ovládaný GM, stejně jako Subaru.. Toyota to oboje koupila - Subaru je jasný proč.. Isuzu není zajímavý svými modely, ale tím, že dlouhodobě umí diesely (zejména středně velký a velký)! A to je to ten pravej důvod, proč je koupili.. a ty jistě víš, kam je v případě potřeby umístěj (především do toho velkýho texaskýho svalnatýho frajera.. a taky do pár SUV) :-!
boh ochraňuj subaru pred maniermi toyoty, mám jednu aj druhé a to sa nedá porovnať. Outback je vyladené auto, ktoré sa na nič nehrá, landcruiser je "silák" ale keď príde na lámanie chleba tak je to nie je až také vážne so spoľahlivosťou a výdržou
Subaru je moc malé na to, aby v dnešním globálním světě dokázalo přežít samostatně.. Toyota je IMHO nejlepší partner, kterýho mohlo najít - má dost peněz, technologické zázemí a podobnou firemní kulturu.. o "suverenitu" Subaru bych se také nebál
To není pravda. Náklady na vývoj (motory, materiály, technologie, bezpečnost) neustále rostou, pár set tisíc zákazníků nevydělá automobilce dost na to, aby to dokázala poplatit, proto se taky automobilky neustále spojují a vytváření aliance.. pokud chce zůstat Subaru na výši, muselo najít silného partnera, který mu pomůže "rozmělnit" náklady na vývoj
Isuzu je bezvýznamná jen v Evropě-v Jap.ve světě,Afrika jich jezdí fakt dost-mimo to jediný motor na naftu kterej za něco stál a šel natočit v zimě v Oplu byl motor 1.7 od I suzu. Ještě dnes ,když to někdo ví chce Astru nebo Vectru právě jen stímto motorem... JO,JO Evropa není vše... >:D
>:D;-) Ford, nevim, nevim.. překvápko bude, když vůbec přežije >:-[];-) BTW Minulej tejden byl CEO Fordu s prosíkem v Toyota City.. prý se zajímal o hybridní pohon a palivové články.. taky je prý prosil, aby na ně byli hodný a stáhli Camry z prodeje v USA >:D >:-[];-)
Jo a maly OT: dostal jsem kalendar TTT. Nejak na moji zdi nechce viset ;-) Tak kdyz ho budes chtit, tak posli mail s adresou, kam ti ho mam poslat. Rad ti udelam radost :-)
Jen se přiznej, určitě jsi byl v salónu okukovat Lexe, vyplnil nějaký dotazník a oni Ti teď posílaj presenty >:D;-) Díky za nabídku, samozřejmě že ho "beru všema deseti" a obratem posílám adresu ;-) P.S. kdyby se manželce nelíbila ta RAV4, co dostala pod stromeček, tak ji klidně můžeš poslat taky ;-)
:-) Ne, vazne jsem nikde u TTT ani Lexe neslidil. Chteji se mi vetrit do prizne, koorvy sikmooky ;-) RAVka se nekona, neb moje zena ma rozum a sedla Focus ;-) Konec koncu, co tobe vernemu zakaznikovi koncernu Ford budu vypravet >:D Adresu posli, kalendar dorazi obratem.
Srdcem auta je motor a realita je taková, že ani po 8-mi letech v běžně vyráběných autech snad nikdo nepřekonal parametry benzínovýho VVT-i v klíčové hodnotě pro spotřebu (městský režim - spotřeba při akceleraci). To, že diselový motor patří též ke špičce z toho co je k mání, snad připomínat není třeba. Za nynějším úspěchem toyoty stojí především progrese na tomto poli. Auta kupuje srdcem proto volím jak volím.
Tak to by jsi si měl koupit BMW nebo HONDU, jelikož ti vyhrávají nejčastěji anketu motor roku, TOYOTA ta se tam jako vítěz objeví leda tak s hybridem. Mimo jiné si při opěvování toho tvého VVT-i asi zapomněl na VTEC od HONDY, ten měl před osmi lety nesrovnatelně lepší parametry než VVT-i od TOYOTY a to jak ve výkonu tak ve spotřebě. Jo když u HONDY začínali s variabilním časováním ventilů, tak v TOYOTĚ ještě dělali šící stroje a trakaře. ;-)
Josefe ,Josefe,i když si uděláš světáckou koncovku v nicku,stále zůstáváš jen hloupím Pepkem... Toyota spolu s Hondou má ocenění motor roku dost často a ne jen za Hybridy... Jen co si pamatuji-1.0VVT-i,hned pak 1.3VVT-i dále pak 1.8VVTL-i atmosférický motor 1.8 s výkonem 141 kW,ne Pepíku opravdu ne koní ,ale kilowat!!! I Honda je dost často na špici a jestli chceš vytahovat minulost a výkonné motory kolik si myslíš, že měla Toyota u sériového motoru výkon z 1.6 v roce 1994 u klasic Corolky-ne GTI -84kW a víš kolik měl třeba VW z 2.0 -66kW... Ještě do konce tisíciletí se Evropa učila dělat viceventilové motory a dávala je jen do našláplejch verzí... TTT dělá jen 16V už od roku 1990,vyjímka jsou 12ventily,ale jsou taky víceventilky... >:D >:-[]
Když měla TOYOTA z 1,6 84kW, tak už běžně jezdila HONDA CIVIC s 1,5 VTEC (85kW) a nebo 1,6 VTEC (118kW). Ten druhý jmenovaný je opravdu užasný motor, kámoš jej má v CIVICU r.v. 1996 má najeto 230´000 km, šlape jak nový (zrychlení na stovku okolo 8s ,spotřeba okolo 6,5-8 l podle stylu jízdy a ve sprintu zmatlá i BMW 320i.
Nemluvil jsem o ocenění v motorových třídách (tam je na tom TOYOTA dobře), ale o celkovém vítězství, kde za dobu existence této ankety vedou v počtu získaných tytulů BMW a HONDA.
VW 2,0 se 66kW je extrém, to by jsem mohli začít mluvit o dieselech z té doby od TOYOTY a bylo by stejný nepoměr. Víceventilové motory v té době již v Evropě běžně dělalo BMW, AUDI, OPEL, ..., třeba 1,8T 20v od AUDI je dodnes velice dobrý motor.
Stále ti však uniká pointa. Zatímco ty tady srovnáváš motory s tím nejlepším co je na trhu, tak toyota se cenově dostává na úroveň běžně prodávaných vozů. Ona totiž dnes patří již do jiné cenové kategorie.
Někdo tu psal, že ve vw maj na dílně plno a v servisu toyoty se kopou do zadku. Proč to tak asi je? nebude to náhodou proto, že toyotu si tady u nás skoro nikdo nekupuje? Že si všichni radši koupí vyzkoušený koncernový auta, než aby pak litovali? Japonec až nakonec a toho se držte...
ps pro chytráky: jezdil jsem alfou, fiatem, toyotou, mazdou, kiou, komplet koncernem i francouzema a moje jediná volba je koncern...protože čekání 3 týdny na díl je fakt k nasr.ní :-)
ps2: u alfy jsem čekal 6 měsíců a stejně díl nedodali.. :-(
Souhlasím koncern VW dělá jedny z nejlepších aut, hlavně jak píšeš servis maji všude a dostupnost náhradních dílů je v ČR ze všech značek nejlepší. Mě se ale nejvíce na koncernových autech líbí, že jsou bytelná, což se rozhodně o francouzích a japoncích říct nedá (přijdou mi taková "fórová" a hlavně na dvě věci na ... na nic).
Na Toyotu díl nepotřebuješ... >:D >:D >:D Teď vážně ,tvá zkušenost s Toyotou je asi staršího data,dnes většinu do 48hours... Fakt nekecám :*) Měl bys taky vědět,že když se poidělá převodovka u VW Touareg,tak maj 3 na sladě,páč je to spotřební díl,když se podělá skříň na LC je to docela poprask a sříň co se podělala jde do Jap na expertízu... :yes:
Crashtasty NCAP nejsou vše! Některé automobilky jako např. renault se při vývoji bezpečnosti zaměřují zejména na to, aby auto dopadl co nejlépe v testech NCAP. Je tedy otázkou, jak by dopadli některé tyto pětihvězdičkové vozy v jiných situacích, než které NCAP simuluje, jsem si jist, že octavie II by díky tužšímu skeletu dopadla v mnoha situacích lepe, než řada pětihvězdičkových vozů (megane, laguna, 407, corola verso, avensis, ...). Dále NCAP nezohledňuje jízdní vlastnosti, jež mohou mnohdy samotným kolizím aut zabranit a je nesporné že škodovky mají lepší jízdní vlastnosti nežli toyoty.
Ano ochcávka by byla méně zmačkaná,ale posádka by byla mrtvá... >:D >:-[] Z toho ,že se to méně zmuchlalo ,můžou mít radost jen ti co tahaj bouraný auta... :no::no::no: a navíc některé značky maj na to,že si dělaj vlastní tasty,ještě přísnější než NCAP-náraz do sloupu,převrácení vozu,náraz dvou autpod různými úhly apod,-na vlastní oči jsem viděl auta po testu,kdy proti sobě pustily Lexe a NG Yarise... Testování nárazu do voštinové stěny je sice levnější,a asi vůči r;uznejm autům férovější,ale nárazy auto do auta budou asi nejobjektivnější... Milej Pepo,tady jde o naprogramovanou deformaci a pak o tuhost klece a skeletu kolem posádky... A čím více pohltí karoserie náraz-více se zdeformuje,tím účinněji pohltila energii nárazu... :-!
No dyť o tom mluvím, že má každy vlastní způsob testování. Jednou jsme se o tom bavili s kámošem (jezdí se sanitou, takže u bouraček je celkem často) a jeho zkušenost je taková, že lidi z francozských a japonských aut jsou na tom v určitých situacích daleko huře než lidé z aut koncernu VW. Situace kterých se to týká: převrácení auta, hromadná havárie, nehoda v rychlostech nad 80 km/h (což u střetu dvou aut, kde se rychosti sčítají je velmi časté).
Ty pako nedávno jsem někde četl srovnání aut (nepamatuju si už kde), kde zohledňovali do bezpečnosti i jízdní vlastnosti, kde mondeo (4 hvezdy) porazilo lagunu (5 hvezd). Zdůvodnění je takové př.: 1.) tam kde šla laguna na boudu, tak mondeo ještě "zůsavalo na kolech". 2.) s mondeem můžeš dělat daleko drastičtější uhýbací manévry, čímž se někdy můžeš vyhnout kolizi. X.)... Zavěr je takový, že tam kde se za určité situace vybouráš s lagunou se s mondeem ještě nabourat nemusíš, takže mondeo je svým způsobem bezpečnější než laguna.
co se tyka jizdnich vlastnosti ridil sem yarise s litrovym motorem, je to dobry pohodlny auto zrychli 13,6 na sto docela slusny na ten obsah a pak sem sedl do fabie tvrde nastaveny auto mensi nerovnost rana objem to byl dvanacka HTP zrychli 18.5 drive sem si ji chtel koupit ale po tom svezeni teda ne takovy priserny zvuk sem dlouho neslysel ja a spolujezdkyne jsme po ty ceste meli dost a ona rekla todle auto je hrozny bylo ji zle obe cesty byly stejne dlouhy a po stejny silnici
Jízdní vlastnosti a zrychlení je každé něco jiného, ale to ty asi nepochopíš stejně jako to, že zvyšování komfortu u aut jde na úkor jízdních vlastností daného modelu auta.
toyota je nudne,bezcharizmaticke auto,chapu,ze si ho nekteri lide koupi,co se tyka spolehlivosti apod,tak je toyota vysoko,ale ja bych si ji nikdy nekoupil,proste me nikdy nicim nezaujala.
myslim,ze na kazde auto,na kazdou znacku si vzdycky nekdo neco najde,myslim,ze je to jen zavist nebo co,mam noveho Seata,pro me je to nejlepsi auto,Toyotu bych si nekoupil,ale nikdy bych si nedovolil tvrdit,ze je to vylepsenej "trakar",to muze vazne napsat jen stupidni idiot,ktery ani nevi co rika a nema vubec pojem o automobilovem svete!
Mess with the best, cry like the rest - Toyotization :-)
A zase pár čísel.. Kalifornie, nejbohatší stát USA, sedmá největší ekonomika světa, největší a nejdůležitější automobilový trh USA.. podle analytiků navíc indikátor toho, jaké trendy se za pár let rozšíříi do ostatních států USA.. tak konec představování Kalifornie - a co se tam vlastně děje? Toyotizace a taky trochu Hondizace.. letos je to poprvé, kdy japonští výrobci prodali více aut (939,000) než výrobci domácí (859,000), japonci nyní ovládají 44,8% trhu, amíci jen 41%.. a z těch 44,8% je naprostá většina Toyot - každé třetí prodané auto je Toyota! Co dodat? Hanba Detroitu, Today Tomorrow Toyota ;-) P.S. co se týče celých USA, tak japíci ošefovali již 34,8% trhu :-!
Re: Mess with the best, cry like the rest - Toyotization :-)
Mel bych jen dotaz. Odkud mas ty cisla? Jinak jsem rad, ze tady je pro EU automobilky nejaka adekvatni konkurence, to je vzdy jen dobre, a Toyote fandim. Jen jsem premyslel nad tim, proc zrovna v Kalifornii ma takovy podil. Jedine co mne napadlo je to, ze Kalifornie je znama svym vcelku striktnim pristupem k zivotnimu prostredi, takze je mozne, ze zde jezdi hodne hybridu (predevsim tedy z divize Lexus)... takovy RX450h je tam pry vcelku bezne auto.
Re: Mess with the best, cry like the rest - Toyotization :-)
Většina čísel, co tady zveřejňuji pochází z tiskových zpráv automobilek. Většina informací o dění ve světě (fůze, ekonomické údaje..) pochází ze zahraničních (převážně US) serverů.. zbytek (asi tak 5%) je z českých servrů, zrovna tahle informace pochází z konkurenčního serveru [odkaz] /// 1) Kalifornie vždy patřila k nejbohatším, nejlidnatějším a nejrozvinutějším státům USA, což z ní dělá nejzajímavější trh (navíc je na "správné" straně z hlediska dovozů z Japonska ;-) ), tak že je logické, že se dostala do hledáčku Toyoty. Kalifornie je pro US trh něco jako Německo pro Evropu - říká se: "když chceš uspět v Evropě, tak nejdříve uspěj v Německu" - proto taky Toyota, ale i Hyundai nebo Kia sídlí v Německu a prvotně útočí na německý trh. Tak že je logické, že US Toyota od roku (tušim) 1952 sídlí v Kalifornii. Mimo svého sídla zde má i několik vývojových a designových středisek. 2) ochrana životního prostředí (samozřejmě účelová, vynucená tím, že se prostě jednoho dne probudili a zjistili, že nemohou dýchat :-) ). V Japonsku žije hodně lidí na malém prostoru, navíc trpí nedostatkem přírodních zdrojů = což se samozřejmě projevuje v DNA japonských automobilek více než těch ostatních - průměrná Toyota má nižší emise a spotřebu než srovnatelné auto z Detroitu - a to se v Kalifornii prostě počítá. A pak to jsou ty hybridy, pro které je Kalifornie zemí zaslíbenou - většina hybridů směřuje logicky sem. Co se týče RX - v USA se jich prodá neuvěřitelných 120,000 ročně, tedy x krát více než ML, X5 či XC90 (proto je také RX nejprodávanější luxusní SUV na světě) - z těch 120,000 je asi šestina, tedy 20,000 hybridních a většina se jich samo prodá do Kalifornie - tak že je určitě pravda, že v rámci luxusníxh SUV je RX450h relativní tuctovka. 3)- platí pro celé USA. Detroitské automobilky tradičně vyrabí v severovýchodních státech USA a jsou zde "zakořeněné", zatím co jížní státy byly "opomíjeny". Toyota naopak staví své závody v jižních státech, které nemají takové "pouto s Detroitem" - většina jejich aut je navržena a vyrobena v USA - např. průměrný obyvatel Kentucky nemá moc racionálních důvodů proč si koupit Forda ze vzáleného Detroitu, když si může koupit Camry (modernější, úspornější, spolehlivější apod.), kterou bouchaj u něj doma (tedy v Kentucky).
Re: Mess with the best, cry like the rest - Toyotization :-)
Ted jsem akorat zaregistroval omyl ve svem textu .. melo byt RX400h, a ne 450 ...takze jen pro upresneni. Jak se tak koukam, snadno jsem te "nakazil", protoze to tam mas taky ;-)
Co mě překvapilo na japonských autech....... a ostatních v
Japonská auta nemaj v malých autech jako třeba škoda fábia kombíky.Je to vopruz ale je to tak.Honda ,toyota ani mazda nemá malé kombi jako třeba škoda fábia.A malý auta všeobecně ať evropská nebo japonská sou čím dál tím těžší a užší ale vyšší což je vopruz.K čemu vysoký auto když je ouzký a vysoký tím pádem v zatáčce je věčí pravděpodobnost že padneš na střechu nebo na dálnici foukne vítr a máš plný ruce práce stát na 4 kolech.Auto má bejt pro 5lidí a je leda pro 5 větnamců né pro nás 5 evropanů normálního vzrůstu.Pro 4 ano ,ale ne pro 5.K čemu mít nad hlavou navíc půl metru když v zadu budem sedět jen 2 a nebo tři jak sardinky.Děs běs.Šit malý auta.Aď dou automobilky stěma kecama a krámama někam.A velký auta sou drahý a jezdit s autem za 500 000kč 90km/h nebo 130km/h je vopruz a výkon motoru viužiješ jen z 40 procent.Ideál je nemít auto :-)