To snad ani nemuzou myslet vazne. Porad me prekvapuje, co to tam zije za vy*canky, kdyz dokazou vymyslet takovouhle zalobu. Prizivit se na vsem. Hlavne kdyz sype. 8-s:no:
Americké súdy sú schopné prisúdiť každému * za jeho vlastnú demenciu milióny od každej firmy ...
Americké "spravodlivé" súdy už takmer zlikvidovali výrobu malých lietadiel v USA, lebo každý hlupák okamžite pri každej nehode žaloval výrobcu nech bola príčina nehody akákoľvek ...
Výrobca pištole prehral súd, hoci v návode bolo jasne napísané, že zbraň sa musí vkladať do puzdra zaistená, on si prestrelil nohu s nezaistenou zbraňou ...
Zdravotnícke výkony sú pre v USA drahé, lebo lekári platia miliónové poistky pre prípad žalovania zo strany klientov ...
U nás veľa krát firmy kašlú na klientov a súdy sa len prizerajú - v USA naopak právo je silnejšie ako zdravý rozum a každý * má reálnu šancu na víťastvo nech je dôvod obžaloby akokoľvek absurdný ...
Taky je každý rok dělaný žebříček těch nejabsurdnějších žalob, v jednom nedávném se to týkalo také vozů, expert jel v obytném voze, nastavil tempomat a šel si dozadu vařit oběd, samozřejmě si udělal "výlet" do buše a následný soud vyhrál.
tak nakonec nedelaji ty lidi nic spatneho a i v evrope by byl kazdy asi rozladeny kdyby si koupil auto za 600 tisic pak se prislo na to ze je vadne a pri naslednem prodeji by za to ani nedostal stovku.
Automobilku bych urcite neobhajoval a jestli je to skutecne tak ze zrychluji a nekdo to zazil na vlastni kuzi tak by se toho auta sakra rychle zbavoval a byl prinejmensim nastvany co si to koupil za šunt.
Doteraz som sa s príkladom totálnej demencie v praxi nestretol, ale zdá sa, že sa objavil zaujímavý exemplár. Čo ešte robíš doma, bež do USA, zamestnajú ťa ako sudcu.
Ty si fakt na hlavičku... Toyota zvolala do servisov všetky vozidlá na bezplatnú výmenu podozrivých dielov, opakujem všetky bezplatne. Dokonca zisťovali cez register aj druhých prípadne tretích majiteľov ak bolo auto predané. Čo viac akože chcú? Chyby robí každý no nie každý si ich prizná. Skrátka, celé je to hon na čarodejnicu, naložme im koľko sa dá, pošpiňme povesť ako sa len dá možno si tí neštastníci kúpia konečne pravú ameriku od GM a konečne zistia čo je kvalita a prepad ceny... >:D
je to jenom jeden velkej nesmysl, může bejt několik varian proč auto nečekaně zrychluje a nejpravděpodobnější je že dementní a vychcaný Amíci co používaj jenom 2 pedály a přesto si je pletou, chtěji od Toyoty někde z východu(vsadim se víc neví odkud je) vytřískat prachy a soudy v americe jim k tomu daji jedině zelenou... 8-s Dodge by určitě nežalovali a ještě by hodnota toho auta za to vzrostla, udělali by z toho vyjímečný auto co nikdo nemá... :-!:no:
Capu ze kdyz je ti 17 let tak takhle soudis americky narod.. zadne skusenosti jen spousta predsudku...
Ale bohuzel toyota je skutecne v presu protoze dobre vim ze zavazne chyby ve vyrobe se projevily i u jinych aut napr.pickupu tundra. Byl zde problem s odchazejicimi diferencialy i kardanem rok 2007,absolutni nepevnosti zadku ramu na nerovnostech a u velke serie vozu z roku 2010 byl u osmivalcovych motoru 5.7a 4.6 a to u nekolika tisic vozidel zjistovano ze se rozsvitila kontrolka motoru -porucha s kodem P OO12 A P 0022 a slo o s nastavenim variabilniho casovani motoru VVTI a opet se toyota snazila vyvlect.
Rekla prodejcum a dealerum ze je problem v oleji a ze staci udelat vymenu oleje ano docasne to vyresilo problem na par tisic mil spousta vozu mezitim skoncila zaruka ale pak se to rozsvitilo opet.
Zaver:toyota po dlouhych sporech uznala spatnou montaz casovani motoru -vacka se nenatacela a v kdo mel jeste zaruku rozebrali mu motor a dali novou vacku.
V nabidkach bazaru je spousta techto vozidel (neopravenych)za polovicni cenu ktere byly vyrobeni v roce 2010 a od nizsiho cisla serie vin zpatky ..
Opet pripad kdy spotrebitel dostal na frak a toyota delala ze nic az do zaveru federalniho vysetrovani.
V tomto případě ale štěkáš na špatný strom. Ať už v USA nebo v EU apod., všichni občas vyrobí zmetek a musí zatkoukat, zatloukat a zatloukat. Toyota absolutně není žádnou výjimkou. Háze to na Toyotu, pouze na Toyotu, není fér.
A pak, může se to stát nebezpečným precedensem. Jak s tím kafem u MacDonalda. Jejda - kafe bylo horké !!!!!!!!!!!!! Jejda - auto jezdí, někdy zrychluje a někdy zpomaluje !!!!!!!
Na celé té mediální kauze (nic jiného to není, než tlak amerických automobilek na pošpinění těch, kteří prodávají více než ony) jsou zajímavé dvě věci - jednak je to cílení na jeden problém a jednak celkový postoj američanů k autům, který tak pěkně souvisí i s tím, co popsal "dicky":
1) ten "vadný" pedál plynu je produkt subdodavatele Toyoty. Žádný subdodavatel neprodává tak univerzální zařízení, jakým je např. plynový pedál jen jednomu odběrateli, tedy automobilce. Jakto, že žádná jiná automobilka nestahovala své modely na výměnu plynového pedálu?
2) amíci jsou známí tím, že je u nich auto absolutně spotřební zboží o které se ve většině případů nijak nestarají (tedy, oni mají pocit, že se starají špičkově, ale ve výsledku dělají vše pro snížení životnosti jak auta, tak svojí). Místo vyluxování si koupí nový kobereček, který navíc hodí na ten starý. Olej si nechávají jako skvělou službu dolívat do horkého motoru u pumpy. Ve špičkovém autoservise, který mi byl z několika stran doporučen, na mne šéfmechanik vytřeštil oči, když jsem ho požádal, aby v autě, na které pět let nikdo nesáhl, vyměnil všechny kapaliny včetně brzdové a oleje a pokladl vážně míněnou otázku "a proč bych to dělal, když to auto jezdí?"...
Nejseš první, kdo to tady psal - mám taky takový dojem, že to bylo cílené na Toyotu s úmyslem "pomoct" domácím výrobcům. Na druhou stranu se Toyota tak trochu stala obětí sebe sama, své snahy po dokonalosti (pověstná kvalita) a ekonomické situace. Svolávání do servisu každý soudný člověk považuje naopak za ukázku serióznosti a férového přístupu k zákazníkům. Nejvíce svolávají prémiové značky.....Čím lacinejší značka, tím je podobný přístup méně časty nebo chybí zcela.