Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyota a Lexus ve světě stahují k opravám 369.000 vozů, týká se i ČR

Japonský koncern Toyota má problém: jen v Evropě svolává 37.000 tisíc aut.
Zpět na článek
4. 9. 2013 17:11
4. 9. 2013 17:57
4. 9. 2013 21:33
4. 9. 2013 18:31
4. 9. 2013 16:26
Nic není nemožnééé... Today, Tomorrow...To service!
Pořád se traduje, jak jsou Toyotý a Lexusy kvalitní a spolehlivé, ale počet svolávacích akcí i opravovaných vozů tomu příliš nenasvědčuje. Za poslední roky se hlavně u Toyoty jedná o mnoho milionů vozů... Pro značku rozhodně nepříjemné, protože například pro Evropany nemá žádný jiný relevantní marketingový argument, proč by si měli její vozy kupovat (snad s výjimkou kupátka GT 86, které je čestnou výjimkou).... :-! :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - patrikw
4. 9. 2013 17:34
Re: Nic není nemožnééé... Today, Tomorrow...To service!
no možno pre vás ;-)
„pořád se traduje, jak jsou Toyotý a Lexusy kvalitní a spolehlivé”
Tak to by sa dalo povedať aj o das auto ale tam bolo niekedy aj 2x do servisu málo a navyše za iste poplatky.
Hlavne ze nemecká kvalita za nemalé peniaze pritom neviem že by napr. fiat alebo renault mal nejak poruchové motory a sú lacnejšie.Ako ste povedali „ Nic není nemožnééé” nikoho sa nezastávam len hovorím svoj názor. ten rendlik asi niektorý nerozdýchajú
Avatar - Jirka.12345
4. 9. 2013 18:15
Re: Nic není nemožnééé... Today, Tomorrow...To service!
Myslíš např bezproblémové kliky na 1.5dci >:-[] ale pravda svolávačku na to neudělali, to si musí zákazník poplatit nový motor z vlastního
Avatar - patrikw
4. 9. 2013 20:20
Re: Nic není nemožnééé... Today, Tomorrow...To service!
tak čakal som ze si kopnete do 2.2 dci ;-) 1.5 dci je otrepane :-| nevravím ze renault nemal problem ale boli to 10 ročne motory(zlý kus sa aj dnes samozrejme nájde netvrdím že nie) hlavne modernejšie ako tdi v tej dobe iba som chcel povedať že zvolávačka nieje známka kvality a neviem čo by teraz dali podaktorý majitelia tsi a tdi pd keby mali problémy renautlov cca2005 doteraz dnes je myslím kvalita porovnateľná ak nie aj lepšia aspoň co sa týka motorov jasne pre renault
no a vidíte dnes sú inovatívni nemci a tiež sa im nedarí/nedarilo ale tak všetci vieme ako je to v cr a sr vw su dokonale,najlepšie ...
Avatar - Jirka.12345
4. 9. 2013 23:32
Re: Nic není nemožnééé... Today, Tomorrow...To service!
V předchozím příspěvku si psal cituji: neviem že by napr. fiat alebo renault mal nejak poruchové motory
pak tady z tebe vypadne ještě navíc 2.2dci tak nevím co jiného k tomu dodat...
Jinak svolávačka samozřejmě není známkou kvality ale známkou toho že se k tomu dokáže automobilka postavit čelem a za mě pro takové automobilky :yes:
Avatar - patrikw
5. 9. 2013 10:10
Re: Nic není nemožnééé... Today, Tomorrow...To service!
2.2dci iba preto ze som si vedomí že renault mal tiež nie práve ružové obdobie a dnes nech už je akokoľvek kvalitný stále sa sním ťahajú povesti o fr. kvalite
Avatar - twistedTSD
4. 9. 2013 18:11
Re: Nic není nemožnééé... Today, Tomorrow...To service!
Já bych ze svolávaček žádné velké závěry nevyvozoval...
4. 9. 2013 18:15
Re: Nic není nemožnééé... Today, Tomorrow...To service!
Budu radeji mit automobil, kde me svolaji na pripadnou opravu, nez automobilku, ktera kasle na sve zakazniky i v pripade totalniho selhani motoru.
4. 9. 2013 17:11
taky nazor
Mas recht..ono je lepsi delat ze se nic nedeje jako skodovka a doufat ze se zakaznikum zadre motor az po skoncene mizerne zaruce. Uvedomujes si vubec ze toyota dobrovolne svolava auta ktera uz jsou po zaruce? Nektere lidi mi hlava nebere.
Rozbalit vlákno
3
4. 9. 2013 17:57
Re: taky nazor
Přesně tak. Nám třeba u 5 let starého Hyundaie praskla hlava motoru, výrobce přiznal výrobní vadu (týkala se celé první série vozu), ale hradit odmítl.
Avatar - S8
4. 9. 2013 21:33
Re: taky nazor
Bohužel, musím říct, že u Hyundaie mám podobnou zkušenost - záruka super, ale neuznávají to, co by měli a všemožně se to snaží zakrýt až skončí záruka a pak "zázračně" přijdou na to, co je špatně těsně po záruce a nabídnou placenou opravu :-(
4. 9. 2013 18:31
Re: taky nazor
Život čecha je vůbec plný úskalí. Vždycky je mi líto na stodolní těch holek co stojí u předváděček na alkohol a nikdo tam není, protože zadarmo je to pod jejich úroveň. Je mi líto předváděčce výřivky pod sjezdovkou ve špindlu, kde ti dají i sekt, protože to je pod úroveň ostatních lidí vlézt si v zimě do vyhřáté výřivky a koukat na lyžaře nalávajíc se bohemkou. Je mi líto restauratérů s krásnou a čistou restaurací, protože je podezřele moc hezká. Holt, když ti někdo opraví auto zadarmo - je to špatný ... co naplat.
Avatar - Anonym
4. 9. 2013 17:48
Airbag spolujazdca
Ja som zrovna dnes obdrzal dopis o zvolavacke, o ktorej tu nebola ani zmienka... Tyka sa airbagu spolujazdca na mojej 10 (!) rokov starej Corolle... A teraz ako co, mam si povedat, ze je to nekvalitne auto a hned ho ist predat? Inak, zvolavaciek pre rozne auta roznych znaciek je mozno 100x, a mozno este viac ako tych, ktore sa medializuju...

To ze Toyota zvolava auta do servisov, nie je znamka toho, ze automobilka vyraba nekvalitne alebo nespolahlive, ale ze sa postavi celom k co i len teoretickej zavade, a ze ju aj roky po zaruke odstrani... Nie na kazdom aute zvolanom do servisu sa totiz prejavi nekvalitny material od externeho dodavatela... A furt je to lepsie spravanie sa, ako koncern, ktory fatalnu zavadu, ktora dokaze znicit cely motor priznal, ale odmieta ju zvolavacou akciou odstranit. A to preto, lebo dufa, ze ludia uz budu mat auto mimo zaruku a pri 2. servisnej prehliadke nedodrzali jej podmienky o tyzden alebo 100 km, aby mohli bremeno celej opravy nechat na zakanikovi...
Rozbalit vlákno
4
4. 9. 2013 23:05
Re: Airbag spolujazdca
Není to náhodou tahle svolávačka? [odkaz]
Avatar - Anonym
4. 9. 2013 23:10
Re: Airbag spolujazdca
Vzhladom na to, ze sa zvolavacka tyka Toyoty Corolla, tak nie...
5. 9. 2013 00:09
Re: Airbag spolujazdca
Však v tom článku je, že se stejný problém týká i Toyot - jde o stejného dodavatele airbagů:

Stejné problémy s bezpečnostními vaky měli minulý měsíc také Japonci: Toyota, Honda, Nissan a Mazda, kromě nich se týkal i výrobků General Motors. Masivní akce zahrnuje celkem 3,4 milionu aut těchto značek kvůli totožné závadě. Polovina čísel připadá na vozy Toyota.
Avatar - Anonym
5. 9. 2013 10:18
Re: Airbag spolujazdca
Prepac, bol som lenivy precitat cely clanok...

Je mozne ze sa to tyka prave tohoto, bohuzial v dopise ziadne velke podrobnosti napisane nie su a TSB k tejto zvolavacke sa mi zatial zohnat podarilo...
4. 9. 2013 18:25
A pak, že jsou japonské vozy spolehlivé...
...aspoň vidíte, nešťastníci, že je mnohem lepší volba vůz skupiny VW GROUP!!!
Rozbalit vlákno
2
4. 9. 2013 20:38
Re: A pak, že jsou japonské vozy spolehlivé...
>:D >:D >:D >:D >:D >:D kupovat auto od takových nešťastníků, kteří mají za potřebí podplatit si celý internet a nasazovat sem "supertajnýho agenta" Adama Nováka?? >:D >:-[] NE DĚKUJI ;-) TOYOTA se ke svým "problémům" aspoň postaví čelem, o zákazníky se stará a to bez ohledu na to, jak starý auto je :-) a ve většině případů jsou to svolávací akce na věci, které by se teoreticky mohly stát, ale často se ani nestanou, takže zákazník to ani nepocítí ;-) Takže nějaký řeči o nespolehlivosti si můžete strčit zpátky za klobouk >:D Ale hold ještě asi chvíli potrvá, než češi zjistí, že většinou to nejlevnější není zrovna to nej řešení a že ne všechno, co v reklamách nakecají není pravda a Toyoty si začnou znovu víc vážit, protože si to fakt zaslouží. Vůbec japonský značky a jejich myšlení si to zaslouží..... :-)
Avatar - Choochoo
5. 9. 2013 12:37
Re: A pak, že jsou japonské vozy spolehlivé...
Ü takove sracky se to bere jako normalni stav, ze se to zastavi a po zaruce by se Ti u takto stareho auta misto vymeny zdarma jen vysmali >:D :no:
Avatar - rimow11
5. 9. 2013 05:39
mali bi si brať príklad..
som zvedavy kedy bude zvolávať WV na výmenu motorov. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Choochoo
5. 9. 2013 12:39
Re: mali bi si brať príklad..
Tohle udelat Hyundai tak se to rozmazne, ze ho to v Evrope odrovna ;-)