Novinky
Mas recht..ono je lepsi delat ze se nic nedeje jako skodovka a doufat ze se zakaznikum zadre motor az po skoncene mizerne zaruce. Uvedomujes si vubec ze toyota dobrovolne svolava auta ktera uz jsou po zaruce? Nektere lidi mi hlava nebere.
Přesně tak. Nám třeba u 5 let starého Hyundaie praskla hlava motoru, výrobce přiznal výrobní vadu (týkala se celé první série vozu), ale hradit odmítl.
Život čecha je vůbec plný úskalí. Vždycky je mi líto na stodolní těch holek co stojí u předváděček na alkohol a nikdo tam není, protože zadarmo je to pod jejich úroveň. Je mi líto předváděčce výřivky pod sjezdovkou ve špindlu, kde ti dají i sekt, protože to je pod úroveň ostatních lidí vlézt si v zimě do vyhřáté výřivky a koukat na lyžaře nalávajíc se bohemkou. Je mi líto restauratérů s krásnou a čistou restaurací, protože je podezřele moc hezká. Holt, když ti někdo opraví auto zadarmo - je to špatný ... co naplat.
Ja som zrovna dnes obdrzal dopis o zvolavacke, o ktorej tu nebola ani zmienka... Tyka sa airbagu spolujazdca na mojej 10 (!) rokov starej Corolle... A teraz ako co, mam si povedat, ze je to nekvalitne auto a hned ho ist predat? Inak, zvolavaciek pre rozne auta roznych znaciek je mozno 100x, a mozno este viac ako tych, ktore sa medializuju...
To ze Toyota zvolava auta do servisov, nie je znamka toho, ze automobilka vyraba nekvalitne alebo nespolahlive, ale ze sa postavi celom k co i len teoretickej zavade, a ze ju aj roky po zaruke odstrani... Nie na kazdom aute zvolanom do servisu sa totiz prejavi nekvalitny material od externeho dodavatela... A furt je to lepsie spravanie sa, ako koncern, ktory fatalnu zavadu, ktora dokaze znicit cely motor priznal, ale odmieta ju zvolavacou akciou odstranit. A to preto, lebo dufa, ze ludia uz budu mat auto mimo zaruku a pri 2. servisnej prehliadke nedodrzali jej podmienky o tyzden alebo 100 km, aby mohli bremeno celej opravy nechat na zakanikovi...
To ze Toyota zvolava auta do servisov, nie je znamka toho, ze automobilka vyraba nekvalitne alebo nespolahlive, ale ze sa postavi celom k co i len teoretickej zavade, a ze ju aj roky po zaruke odstrani... Nie na kazdom aute zvolanom do servisu sa totiz prejavi nekvalitny material od externeho dodavatela... A furt je to lepsie spravanie sa, ako koncern, ktory fatalnu zavadu, ktora dokaze znicit cely motor priznal, ale odmieta ju zvolavacou akciou odstranit. A to preto, lebo dufa, ze ludia uz budu mat auto mimo zaruku a pri 2. servisnej prehliadke nedodrzali jej podmienky o tyzden alebo 100 km, aby mohli bremeno celej opravy nechat na zakanikovi...
Není to náhodou tahle svolávačka? [odkaz]
Vzhladom na to, ze sa zvolavacka tyka Toyoty Corolla, tak nie...
Však v tom článku je, že se stejný problém týká i Toyot - jde o stejného dodavatele airbagů😒br />
Stejné problémy s bezpečnostními vaky měli minulý měsíc také Japonci: Toyota, Honda, Nissan a Mazda, kromě nich se týkal i výrobků General Motors. Masivní akce zahrnuje celkem 3,4 milionu aut těchto značek kvůli totožné závadě. Polovina čísel připadá na vozy Toyota.
Stejné problémy s bezpečnostními vaky měli minulý měsíc také Japonci: Toyota, Honda, Nissan a Mazda, kromě nich se týkal i výrobků General Motors. Masivní akce zahrnuje celkem 3,4 milionu aut těchto značek kvůli totožné závadě. Polovina čísel připadá na vozy Toyota.
...aspoň vidíte, nešťastníci, že je mnohem lepší volba vůz skupiny VW GROUP!!!
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 kupovat auto od takových nešťastníků, kteří mají za potřebí podplatit si celý internet a nasazovat sem "supertajnýho agenta" Adama Nováka?? >😁 >😒] NE DĚKUJI 😉 TOYOTA se ke svým "problémům" aspoň postaví čelem, o zákazníky se stará a to bez ohledu na to, jak starý auto je 😄 a ve většině případů jsou to svolávací akce na věci, které by se teoreticky mohly stát, ale často se ani nestanou, takže zákazník to ani nepocítí 😉 Takže nějaký řeči o nespolehlivosti si můžete strčit zpátky za klobouk >😁 Ale hold ještě asi chvíli potrvá, než češi zjistí, že většinou to nejlevnější není zrovna to nej řešení a že ne všechno, co v reklamách nakecají není pravda a Toyoty si začnou znovu víc vážit, protože si to fakt zaslouží. Vůbec japonský značky a jejich myšlení si to zaslouží..... 😄
som zvedavy kedy bude zvolávať WV na výmenu motorov. :yes:
„pořád se traduje, jak jsou Toyotý a Lexusy kvalitní a spolehlivé”
Tak to by sa dalo povedať aj o das auto ale tam bolo niekedy aj 2x do servisu málo a navyše za iste poplatky.
Hlavne ze nemecká kvalita za nemalé peniaze pritom neviem že by napr. fiat alebo renault mal nejak poruchové motory a sú lacnejšie.Ako ste povedali „ Nic není nemožnééé” nikoho sa nezastávam len hovorím svoj názor. ten rendlik asi niektorý nerozdýchajú
no a vidíte dnes sú inovatívni nemci a tiež sa im nedarí/nedarilo ale tak všetci vieme ako je to v cr a sr vw su dokonale,najlepšie ...
pak tady z tebe vypadne ještě navíc 2.2dci tak nevím co jiného k tomu dodat...
Jinak svolávačka samozřejmě není známkou kvality ale známkou toho že se k tomu dokáže automobilka postavit čelem a za mě pro takové automobilky :yes: