Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Toyotě klesl v prvním čtvrtletí čistý zisk o 28 procent

Japonské automobilce Toyota Motor se snížil čistý zisk za první finanční čtvrtletí o 28 procent na 353,7 miliardy jenů (50 miliard Kč).
Zpět na článek
7. 8. 2008 12:02
7. 8. 2008 12:12
7. 8. 2008 12:39
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 12:42
7. 8. 2008 12:48
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 12:59
7. 8. 2008 14:31
neregistrovaný "tatra1"
8. 8. 2008 07:34
7. 8. 2008 12:44
7. 8. 2008 13:03
7. 8. 2008 13:06
7. 8. 2008 14:30
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 14:47
7. 8. 2008 15:04
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 20:31
7. 8. 2008 13:00
7. 8. 2008 17:24
neregistrovaný "rj72"
8. 8. 2008 10:13
neregistrovaný "rj72"
7. 8. 2008 14:12
7. 8. 2008 14:33
neregistrovaný "tatra1"
8. 8. 2008 10:57
neregistrovaný "exctenar"
7. 8. 2008 15:49
7. 8. 2008 21:19
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 23:51
7. 8. 2008 12:02
Výmluvy
Potopila je podle mého příšerná vizáž Aurisu. Kurs jenu plusmínus kopíruje dolar a euro. Aspoň tedy letos určitě. Vloni mírně posílili proti dolaru, s eurem jsou plusmínus podobně.
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Blue Sun
7. 8. 2008 12:12
Re: Výmluvy
Myslíš ten jeden model v nevýznamném regionu jménem Evropa? Tak ten určitě zabije celou značku....
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 12:39
Re: Výmluvy
Souhlasim, ze evropa jednoznacne nezrujnuje toyotu.

Ale musim s horkosti souhlasit, ze Aurisu neco schazi a s novym interierem v golfu + nove motory "diesel" plus konecne poradne odhlucneni proste auris nema sanci zelichotit vkusu evropske klientele. A to rikam ikdyz nejsem velkym priznivcem golfu.

To same plati u lexusu IS. Kdyz pominu motory a jizdni vlastnosti jsou prumerne, jelikoz interier je spickovy. To auto je proste male pro typickeho velkeho evropana co ma 90kg a 180cm + zenu a dite.
Avatar - Blue Sun
7. 8. 2008 12:42
Re: Výmluvy
Mně osobně se Auris naopak líbí, o dieselu tak jako tak neuvažuju, takže základní benzín... Jen ještě pár let, no. Golf v Evropě je jiná liga, ale myslím si, že tohle Toyota ví a vždycky věděla.
Teda ale ty nejsi moc typický Evropan, spíš mírně nad průměr...
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 12:48
Re: Výmluvy
Jak to myslis mirne nad prumer?
Avatar - da_b0mb
7. 8. 2008 12:59
Re: Výmluvy
asi narazi na Londyn >:D
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 14:31
Re: Výmluvy
Neni na co!
Avatar - Blue Sun
8. 8. 2008 07:34
Re: Výmluvy
Těch devadesát kilo... to není zrovna průměrná váha ;-)
Avatar - da_b0mb
7. 8. 2008 12:44
Re: Výmluvy
Musim rict, ze Toyota je pro me momentalne jeste vetsi designovou nudou nez VW ;-\ Auris jsem zahlid jen parkrat, jediny, co od Toyoty potkavam, je Yaris.
Lexus bude asi uspesnej v Rusku...
7. 8. 2008 13:03
Re: Výmluvy
kdyz pujdou v rusku s cenou dolu tak mozna pro stredni tridu, bohati tam jezdi tak z maybachem a RR, mozno jeste LS muze mit uspech, ale ten hodne pripomina Phaeton
Avatar - da_b0mb
7. 8. 2008 13:06
Re: Výmluvy
V clanku se pise o rostoucich prodejich v Rusku. Myslis, ze tam jde na dracku Auris nebo Yaris?
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 14:30
Re: Výmluvy
ja bych veril yaris, a pote jen pro zbohatliky lexus LS,GS, RX ale nevim. Nezname prodeje z ruska?
Avatar - da_b0mb
7. 8. 2008 14:47
Re: Výmluvy
Asi zname, ale komu by se to chtelo hledat v takovym vedru ;-)
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 15:04
Re: Výmluvy
vedro mas mozna v pokoji u nas uprsi >:-[]
7. 8. 2008 20:31
Re: Výmluvy
nejvic se v rusku prodavaji levne auta jako logan, kia, lada atd... Bohati tvori jen mizive procento v rusku. Napr. Mercedes tam proda 15 tisic aut - v Nemecku pres 200tisic.
7. 8. 2008 13:00
Re: Výmluvy
cela evropa je uz nejvetsi trh na svete, nevyznamny nebo spis neuzpesny je pro toyotu stejne jak pro velkou cast americkych a asijskych znacek. Ty Corolly co jezdi v USA by v EU nikdy nemeli sanci. Auta jsou v USA sice levnejsi ale maji hrozne jizdni vlastnosti, sice super luxusni vybavu ale treba bez ESP a jen z jednim airbagem. Audi vyrabi pro USA levnejsi verze ze slabsim prednim sklem, tensi brzdove kotouce atd.. nissan 350 meni pro EU cely podvozek a brzdy, protoze vi ze se v nemecku nejezdi jen 130kmh
7. 8. 2008 13:24
Re: to je jak to chce kdo videt
zadny trh "Evropa" nebyl, neni a nebude, zcela jinak funguje trh v Italii, Nemecku, Francii, Spanelsku a Britanii. Stejnou logikou bys musel srovnavat "severoamericky" tj USA+Kanada+Mexiko.
Nic to ale nemeni na tom, ze Toyota ma image ovesny kase, auta prodavaji nikoli charismem ale zpusobem managementu.
neregistrovaný "rj72"
7. 8. 2008 17:24
Re: to je jak to chce kdo videt
Image je na nic,a tak následuju instinkt a ten mi říká, že toyota je pohodlné a pohodové auto, kde je vše umístěno jak má být. K čemu mi je auto na efekt, když k jízdě v silničním provozu je třeba úplně něco jiného.
7. 8. 2008 20:46
Re: to je jak to chce kdo videt
jojo image je na nic. Spatne jsem se vyjadril, image Toyoty pro me je ovesna kase. Taky si nekupuju auto pro druhy, to je jasny. Ale ta Toyota, to proste neprekvapi, nezaujme .... podobne jako v F1 - kdyby tam nebyli, nidko by si nevsimnul
7. 8. 2008 20:50
Re: to je jak to chce kdo videt
A možná proto je vzorem pro VW, zatím mu to jde - nepřekvapí, nezaujme a prodává. Jako Eva a Vašek v CZ.
8. 8. 2008 08:15
Re: to je jak to chce kdo videt
Jasně, klasická "masovka". Každej ví, co od nich čekat. Žádné výstřelky. A proto taky soupeří o post světové jedničky. Analogie se nabízí v evropě s VW.
neregistrovaný "rj72"
8. 8. 2008 10:13
Re: to je jak to chce kdo videt
Nějak nechápu v čem vidíte problém. Toyota jde nějakou střední cestou, kdy upřednostňuje funkčnost a praktičnost pro řidiče před image a vzhledem na efekt a není ani přehnaně konzervativní. Chápu, že její podvozek nemá příliš co říct mladším lidem, na druhou stranu ty auta jsou udělaný tak, aby cestování v nich bylo příjemné a o to by snad u aut mělo jít ne. Mně naopak nic neříkají auta Evropská, která jsou sice udělaný, takl aby člověka zaujala, ale ve skutečnosti pak narážím na plno věcí, které mi nevyhovují.
8. 8. 2008 10:59
Re: to je jak to chce kdo videt
Já v tom taky problém nevidim ;-)
Avatar - Falco
8. 8. 2008 14:38
Re: to je jak to chce kdo videt
Tebe bych dosadil do vedení Toyoty! >:-[]
7. 8. 2008 14:12
Design
No, uvidíme co ty nové modely - Avensis, Auris verso, Hilux - 2009 snad i u nás.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 14:33
Re: Design
Ja se modlim, aby novy Avensis pro rok 09 byl posun jak technicky tak zpracovanim.
neregistrovaný "exctenar"
8. 8. 2008 10:57
Re: Design
modlení nepomůže, ale přesun výroby do Japonska by zajistil to druhé určitě
7. 8. 2008 15:49
Re: Design
zrovna jsme koukalna nabídku a jsem si říkal škoda že není kombík od aurise ... tak to jsem na něj zvědav :yes: .. jinak Hiluxa vozí už skoro každejtrochu akční prodejce Toyky .. dneska jsem je v plzni okukoval a sympatické vozítko ..ale vedle Tundry která stála vedle to byl drobek >:D ... no ale když toyku tak landcruiser a když landcruiser tak hzj 7x :yes: :yes: :yes:
7. 8. 2008 17:51
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - T613
7. 8. 2008 21:08
Re: !!! EXKLUZÍVNE !!!
"Navyše, palubka bude krásne dlhá po čelné sklo" >:D pomoooc
neregistrovaný "tatra1"
7. 8. 2008 21:19
Re: !!! EXKLUZÍVNE !!!
v clanku o toyote >:D
Avatar - Ronault.
7. 8. 2008 21:20
Re: !!! EXKLUZÍVNE !!!
Co je? V tvém autě palubní deska nekončí 20 cm před sklem a pak vidíš přímo přes díru do motoru? >:D
Avatar - Pierro
8. 8. 2008 09:09
Re: !!! EXKLUZÍVNE !!!
já se z toho kluka jednou poSeru smíchy... >:-[] >:-[]
8. 8. 2008 21:59
Re: !!! EXKLUZÍVNE !!!
Prečo hneď všetci štíte, keď vidíte nick 507, bez toho, aby ste sa snažili najprv pochopiť? To ste už tak klesli, že si robíte srandu automaticky? Netajím, že som z vás sklamaný, páni. Hanbím sa za vás.
Myslím, že priateľovi 507 sa páči, že palubka od okraja po čelné sklo je "krásne dlhá". Vytvára to pocit priestoru, "dlhá" prístrojovka je typcká pri silne sklonenom čelnom skle.
Avatar - Ondore
7. 8. 2008 23:51
TTT
Banjo: Krížový kurz JPY a USD bol väčšinu roka v znamení posilňovania JPY a až cca od polovičky marca / března začal oslabovať.

da_b0mb: Absolútny súhlas, nuda, nuda, nebyť marketingu o spoľahlivosti Toyoty, predá sa ich v EU ešte menej.

Nuda ale platí len v EU, v Rusku dominuje v predajoch Camry a Avalon, dtto v US, pričom znalci tvrdia, že je zbytočné priplácať za LEX, keď Avalon je "takmer rovnako dobrý, ale lacnejší" :-)

Je to tak, najväčší prepad nastal kvôli oslabovaniu dolára. Je to podobné, ako keď Škoda stráca kvôli posilňujúcej sa českej korune, skrátka export je menej výhodný. Ekonómovia odhadujú, že dolár už v najbližšom období čaká posilnenie až o cca 30% a to sa prejaví aj u nás napríklad tým, že ak sa nezmení cena ropy, bude drahší benzín. Ale aj tým, že mierne stúpnu šance VW presadiť sa v US. Podstatne viac z toho však vyťaží etablovaná Toyota. V každom prípade by v Toyote mali priniesť pre EU zákazníka niečo, čo chytí väčšinu, konkurenčná nuda je aspoň konfiguroVWateľná.
Rozbalit vlákno
0