Potopila je podle mého příšerná vizáž Aurisu. Kurs jenu plusmínus kopíruje dolar a euro. Aspoň tedy letos určitě. Vloni mírně posílili proti dolaru, s eurem jsou plusmínus podobně.
Souhlasim, ze evropa jednoznacne nezrujnuje toyotu.
Ale musim s horkosti souhlasit, ze Aurisu neco schazi a s novym interierem v golfu + nove motory "diesel" plus konecne poradne odhlucneni proste auris nema sanci zelichotit vkusu evropske klientele. A to rikam ikdyz nejsem velkym priznivcem golfu.
To same plati u lexusu IS. Kdyz pominu motory a jizdni vlastnosti jsou prumerne, jelikoz interier je spickovy. To auto je proste male pro typickeho velkeho evropana co ma 90kg a 180cm + zenu a dite.
Mně osobně se Auris naopak líbí, o dieselu tak jako tak neuvažuju, takže základní benzín... Jen ještě pár let, no. Golf v Evropě je jiná liga, ale myslím si, že tohle Toyota ví a vždycky věděla.
Teda ale ty nejsi moc typický Evropan, spíš mírně nad průměr...
Musim rict, ze Toyota je pro me momentalne jeste vetsi designovou nudou nez VW ;-\ Auris jsem zahlid jen parkrat, jediny, co od Toyoty potkavam, je Yaris.
Lexus bude asi uspesnej v Rusku...
kdyz pujdou v rusku s cenou dolu tak mozna pro stredni tridu, bohati tam jezdi tak z maybachem a RR, mozno jeste LS muze mit uspech, ale ten hodne pripomina Phaeton
nejvic se v rusku prodavaji levne auta jako logan, kia, lada atd... Bohati tvori jen mizive procento v rusku. Napr. Mercedes tam proda 15 tisic aut - v Nemecku pres 200tisic.
cela evropa je uz nejvetsi trh na svete, nevyznamny nebo spis neuzpesny je pro toyotu stejne jak pro velkou cast americkych a asijskych znacek. Ty Corolly co jezdi v USA by v EU nikdy nemeli sanci. Auta jsou v USA sice levnejsi ale maji hrozne jizdni vlastnosti, sice super luxusni vybavu ale treba bez ESP a jen z jednim airbagem. Audi vyrabi pro USA levnejsi verze ze slabsim prednim sklem, tensi brzdove kotouce atd.. nissan 350 meni pro EU cely podvozek a brzdy, protoze vi ze se v nemecku nejezdi jen 130kmh
zadny trh "Evropa" nebyl, neni a nebude, zcela jinak funguje trh v Italii, Nemecku, Francii, Spanelsku a Britanii. Stejnou logikou bys musel srovnavat "severoamericky" tj USA+Kanada+Mexiko.
Nic to ale nemeni na tom, ze Toyota ma image ovesny kase, auta prodavaji nikoli charismem ale zpusobem managementu.
Image je na nic,a tak následuju instinkt a ten mi říká, že toyota je pohodlné a pohodové auto, kde je vše umístěno jak má být. K čemu mi je auto na efekt, když k jízdě v silničním provozu je třeba úplně něco jiného.
jojo image je na nic. Spatne jsem se vyjadril, image Toyoty pro me je ovesna kase. Taky si nekupuju auto pro druhy, to je jasny. Ale ta Toyota, to proste neprekvapi, nezaujme .... podobne jako v F1 - kdyby tam nebyli, nidko by si nevsimnul
Jasně, klasická "masovka". Každej ví, co od nich čekat. Žádné výstřelky. A proto taky soupeří o post světové jedničky. Analogie se nabízí v evropě s VW.
Nějak nechápu v čem vidíte problém. Toyota jde nějakou střední cestou, kdy upřednostňuje funkčnost a praktičnost pro řidiče před image a vzhledem na efekt a není ani přehnaně konzervativní. Chápu, že její podvozek nemá příliš co říct mladším lidem, na druhou stranu ty auta jsou udělaný tak, aby cestování v nich bylo příjemné a o to by snad u aut mělo jít ne. Mně naopak nic neříkají auta Evropská, která jsou sice udělaný, takl aby člověka zaujala, ale ve skutečnosti pak narážím na plno věcí, které mi nevyhovují.
zrovna jsme koukalna nabídku a jsem si říkal škoda že není kombík od aurise ... tak to jsem na něj zvědav :yes: .. jinak Hiluxa vozí už skoro každejtrochu akční prodejce Toyky .. dneska jsem je v plzni okukoval a sympatické vozítko ..ale vedle Tundry která stála vedle to byl drobek >:D ... no ale když toyku tak landcruiser a když landcruiser tak hzj 7x :yes::yes::yes:
Prečo hneď všetci štíte, keď vidíte nick 507, bez toho, aby ste sa snažili najprv pochopiť? To ste už tak klesli, že si robíte srandu automaticky? Netajím, že som z vás sklamaný, páni. Hanbím sa za vás.
Myslím, že priateľovi 507 sa páči, že palubka od okraja po čelné sklo je "krásne dlhá". Vytvára to pocit priestoru, "dlhá" prístrojovka je typcká pri silne sklonenom čelnom skle.
Banjo: Krížový kurz JPY a USD bol väčšinu roka v znamení posilňovania JPY a až cca od polovičky marca / března začal oslabovať.
da_b0mb: Absolútny súhlas, nuda, nuda, nebyť marketingu o spoľahlivosti Toyoty, predá sa ich v EU ešte menej.
Nuda ale platí len v EU, v Rusku dominuje v predajoch Camry a Avalon, dtto v US, pričom znalci tvrdia, že je zbytočné priplácať za LEX, keď Avalon je "takmer rovnako dobrý, ale lacnejší" :-)
Je to tak, najväčší prepad nastal kvôli oslabovaniu dolára. Je to podobné, ako keď Škoda stráca kvôli posilňujúcej sa českej korune, skrátka export je menej výhodný. Ekonómovia odhadujú, že dolár už v najbližšom období čaká posilnenie až o cca 30% a to sa prejaví aj u nás napríklad tým, že ak sa nezmení cena ropy, bude drahší benzín. Ale aj tým, že mierne stúpnu šance VW presadiť sa v US. Podstatne viac z toho však vyťaží etablovaná Toyota. V každom prípade by v Toyote mali priniesť pre EU zákazníka niečo, čo chytí väčšinu, konkurenčná nuda je aspoň konfiguroVWateľná.