Diskuse

Toyotu Avensis patrně čeká konec. Důvod uhodnete...

26.3.2018

Aktuální třetí generace Avensisu je v prodeji už od roku 2009. Prošla již dvěma modernizacemi, nástupce se však podle všeho nedočká.

 

  • 122 Reagovat !

    foto Ozzman

    Ozzman 26.03.  18:07

    Nekonkurenceschopné

    Je to velká škoda, ale je to tak.
    Vypadá divně, sedan je nevyvazeny, kombi možná o trochu méně, ale co jakž takž s primhourenim oka funguje u Aurisu kombi, tak zde značně pokulhává.

    Nevynika v ničem, nejzdi extra dobře, jezdí těžce průměrně (což by nevadilo, kdyby alespoň vypadal pekne), interiér je obyčejný, ani hezky, ani ošklivý.

    Chybí zajímavé motorizace, benzínové auta těžce nestíhají turbokonkurenci, hybrid pokud vím chybí a diesel je spíš do počtu.

    Pozitivní je jen cena, ale není zas tak nízká, aby kompenzovala za tuto cenu atmosféru motor s podprůměrnou dynamikou a ošklivé auto. Bude mi po tomto autě smutno, ale reálně bych o něm za takových reálií nemohl uvažovat.
    • 20 Reagovat !

      foto Verny-2013

      Verny_2013 26.03.  21:19

      « Re: Nekonkurenceschopné

      Párkrát jsem s tím jel a musím dát za pravdu. V kontextu střední třídy byl Avensis už v době vzniku maximálně průměrné auto. A to snad ve všem. Nebylo nic o čem bych řekl - to je výborné. Ale že odejdou ze segmentu úplně, to mě překvapilo.
      • 00 Reagovat !

        foto wakantanka

        wakantanka 26.03.  21:47

        « Re: Re: Nekonkurenceschopné

        Nebolo to svojho casu kredo Toyoty? Vo vsetkom priemerna, nadpriemerne spolahliva. :-)
  • 41 Reagovat !

    foto twistedTSD

    twistedTSD 26.03.  18:08

    Střední třída

    Kizashi, Exeo a Cromu zrovna nepovažuji za ukázku klesajícího významu D segmentu. Všechna tři auta byla od začátku propadáky, každé z jiného důvodu, vývoj trhu v tom však velkou roli nehrál. A o konci Superbu se spekuluje už od první generace, třetí vydání se však prodává nejlépe v historii.
    • 01 Reagovat !

      foto Arese

      Arese 26.03.  19:01

      « Re: Střední třída

      U Kizashi a Exea souhlas, ale Croma (I. generace) byla velmi slušný úspěch! ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 26.03.  20:42

        « Re: Re: Střední třída

        Měl jsem na mysli generaci druhou. :-)
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 27.03.  12:59

          « Re: Re: Re: Střední třída

          No jo, jenže to nebyl žádný běžný model střední třídy ala Avensis, ale nějaký podivný zvýšený paskvil... :-O
      • 00 Reagovat !

        foto Nonsens

        Nonsens 27.03.  10:57

        « Re: Střední třída

        ale prvá croma bola dávno, druhá už tak slávne nedopadla
        • 00 Reagovat !

          foto Arese

          Arese 28.03.  19:40

          « Re: Re: Střední třída

          Tos řekl ještě velmi mírně, Croma II byl totiž totální propadák... ;-\
    • 40 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 26.03.  19:08

      « Re: Střední třída

      Ano, stejne tak je kazda nova octavia pred uvedenim a chvili po nem povazovana za stredni tridu. Je to podobne, jako s korejci, o kterych uz dvacet let cteme, jak se "konecne vyrovnali zavedene konkurenci a prestali byt tercem posmechu".
    • 72 Reagovat !

      foto J-W

      J@W 26.03.  19:29

      « Re: Střední třída

      Možná máš pravdu, ale 100x budu raději jezdi v Kizashi, než ve sranci zvaném Kona, nebo Mocca. :-!
      /nebo Karotka/
    • 11 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 26.03.  22:27

      « Re: Střední třída

      stredna trieda uz dnes v eu netiahne ako kedysi... ludia si dnes za podobnu cenu proste radsej kupia nejakeho tucsona alebo CX5-ku ... a ti majetnejsi zase miesto 3ky nejaku X1 a podobne.... vidim tu uz isty odklon od limuzin k SUV ...
  • 57 Reagovat !

    foto fostek

    fostek 26.03.  18:24

    Prostě to NIKDO NECHCE

    Zajímavý je, že kdyby se tady udělala anketa, jestli je lepší Kojota Avensis nebo VW Passat, umlátili by pravděpodobně BYkupci Avensisu pasáťáckou menšinu čepicema.
    :-)
    Ale v reálném světě: Vo zbytečnej rejžokastrol mÍń.
    :yes:
    • 53 Reagovat !

      foto ericn

      ericn 26.03.  18:40

      « Re: Prostě to NIKDO NECHCE

      No já se moc nedivím, že to nikdo nechce. Koukat se na to nedá a tam kde by mohl být Avensis konkurenceschopný - Hybrid - ten nenabízí. Není o čem
    • 44 Reagovat !

      foto Rasto

      Rasto 26.03.  20:16

      « Re: Prostě to NIKDO NECHCE

      Vidis a v celej diskusii sa toho Avensisa nikto neadoruje, iba ty rozpravas o tom, ako su tu davy blbov a bykupcov, ktori tu budu lyncovat chudakov, co sa zastanu Passata...
      • 42 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 26.03.  20:53

        « Re: Re: Prostě to NIKDO NECHCE

        Však podívej, kolik mám jakejch palců. A je to tu. A jakej je poměr na trhu? Aha?
        • 21 Reagovat !

          foto Rasto

          Rasto 27.03.  07:18

          « Re: Re: Re: Prostě to NIKDO NECHCE

          Si predstav, ze ked niekoho zabijes na ulici a budes pri tom kricat Passat je lepsi ako Avensis tak ta zavru. Problem je v tom, ze ty by si si myslel, ze za tvoj nazor.
          Btw ak si len troll tak majstrovska praca :yes:
        • 50 Reagovat !

          foto Blue-Sun

          Blue Sun 27.03.  07:31

          « Re: Re: Re: Prostě to NIKDO NECHCE

          Jen jestli ty palce nemáš prostě za hloupý přístup a svou nekonečnou aroganci.
          I dobrý názor, pokud je mizerně podaný, si vyslouží jen odsouzení.
          • 00 Reagovat !

            foto JDM

            JDM 27.03.  09:16

            « Re: Re: Re: Re: Prostě to NIKDO NECHCE

            Na to aby mu to doslo zas tak chytrej neni >:D
            • 00 Reagovat !

              foto Blue-Sun

              Blue Sun 27.03.  10:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: Prostě to NIKDO NECHCE

              Chytrý je dost, tohle s chytrostí nemá nic společného.
  • 24 Reagovat !

    foto Xylo

    Xylo 26.03.  18:40

    Nikdo to nefasuje

    Měl jsem 4 služební pasáty, 2 Mondea, jezdil jsem služební Vectrou, ale japonské auto jako firemní jsem si prosadil jenom 2x - RAV4 a Subaru Forester.
    • 70 Reagovat !

      foto -Karel-

      _Karel_ 26.03.  18:51

      « Re: Nikdo to nefasuje

      Nikdo nefasuje ani Mazdy 6, a přesto se prodávají. I když hůř, než by jeden myslel.
      • 44 Reagovat !

        foto fostek

        fostek 26.03.  18:56

        « Re: Re: Nikdo to nefasuje

        Přesně. Tyhle řeči, že to kupujou firmy...
        Voni to asi kupujou, že je to horší ne? A všem to tak vychází.
        Sorráč Xylo, je to už mimo.
        • 42 Reagovat !

          foto gld

          gld 26.03.  19:37

          « Re: Re: Re: Nikdo to nefasuje

          Tradicionalizmus je silný faktor. Európania kupujú európske. A to je dobre. Platí to aj opačne, stačí si pozrieť predaje v takej kórei alebo japonsku- 99% domáce značky.

          Netreba však podľahnúť sebaklamu, žeby japonské autá boli horšie, než porovnateľná európska produkcia. To s tým nemá nič spoločné. Podobne ako heineken nie je najlepšie pivo len preto, že má najväčší podiel na trhu.
          • 20 Reagovat !

            foto -MT-

            _MT_ 26.03.  21:12

            « Re: Re: Re: Re: Nikdo to nefasuje

            To by se člověk musel podívat na cla. EU není zrovna uzavřená, tvrdě si chránící domácí výrobce. Navíc řada asijských značek vyrábí i v Evropě. Ford také není evropskou značkou a do firemních flotil se dostal v nemalém množství. Nechce se mi hledat čísla, ale přijde mi, že se v 90. letech japonským automobilkám dařilo líp.

            Japonsko má dost specifických modelů a setkal jsem se tam s názorem, že dovoz si kupují frajeři (ne v tom dobrém slova smyslu). Na Japonsku mi přijde zajímavé, že kolikrát ty nejzajímavější věci jsou JDM only (prakticky pouze pro domácí trh).
            • 01 Reagovat !

              foto gld

              gld 26.03.  22:37

              « Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo to nefasuje

              Teoreticky nikto nebráni európskym či americkým automobilkám postaviť fabriku v japonsku a vyrábať pre tamojší trh. V praxi to však nemá význam, lebo ako píšeš, euro autá tam kupujú len motoristickí exhibicionisti.

              Ohľadom predajných úspechov by som sa vyhol subjektívnym konštatovaniam, ak nie sú podložené číslami.

              Toyota minulý rok v Európe predala približne dvojnásobný počet áut, ako zvykla v 90. rokoch. Napríklad Mazda je už 20 rokov stabilne na zhruba rovnakých číslach.
              • 10 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 27.03.  16:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nikdo to nefasuje

                To je vždy otázka velikosti trhu (přesněji řečeno potenciálu). EU má přes půl miliardy obyvatel (nepočítaje státy EFTA) a máme celní unii. USA mají přes 300 milionů a mají dohodu o volném obchodu s Mexikem a Kanadou (NAFTA). Japonsko je citelně menší a navíc je to trh, kde bys musel tvrdě bojovat.

                Díky za informace. Mé vnímání je ovlivněné situací v ČR. Předpokládám, že "na západě" byla pozice japonských značek dávno stabilizovaná. V ČR mi přišlo, že 90. léta byla pro Japonce lepší. To však nemusí nutně reflektovat prodeje (tehdy jsem je nesledoval). A trh roste.
    • 26 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 26.03.  19:07

      « Re: Nikdo to nefasuje

      tak to jsi měl asi smůl na zaměstnavatele... že ti dvakrát kývl na japonce >:-[] >:-[]
    • 10 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 26.03.  22:10

      « Re: Nikdo to nefasuje

      otec mal kedysi prave aj RAV-ku ako sluzobak ( okrem L200 a navary samozrejme ) .. este tu uplne prvu RAV-ku ... mal ten kratky trojdverak ... uz vtedy mala RAV-ka 110kw 2.0 benzin.. zrychlenie 10s ... ako spolujazdec som sa na nej vzdy fajn povozil a "davali" sme na nej nejeden osobak ... :-) ... dodnes mi pride ze bola zivsia ako tie kdejake nove SUVecka ktore na papieri su docela "zdochlinky" .. zlate 90 roky.... auta z tychto rokov su dodnes neprekonane.... take casy v autach uz nebudu

      RAVky boli kedysi aj u nas oblubene prave aj ako sluzobaky.... lenze to boli vtedy este uplne ine RAVKy ako dnes .... dnes ich funkciu uz prevzal duster.... a z RAvky sa stalo drahe velke "neterenne" hebedo ... ale tak tak to dnes chodi s SUVeckami... teren im uz moc nevonia
      • 10 Reagovat !

        foto Xylo

        Xylo 27.03.  10:18

        « Re: Re: Nikdo to nefasuje

        Měl jsem trochu novější (3.) verzi, r.v. 2006, ale taky 2.0 benzín. Dost nerad jsem se s ní loučil, i když jsem přesedal do maximálně vybaveného pasáta, který v ceníkové ceně stál 2x tolik než ravka .
  • 76 Reagovat !

    foto KANKUNEN

    KANKUNEN 26.03.  18:57

    Důvod je jasný,

    Protože vypadá 100x hůř než Mazda, jezdí hůř než Mazda, má horší motory než Mazda, má horší převodovky než Mazda, má horší infotainment než Mazda.
    • 63 Reagovat !

      foto XTad

      XTad 26.03.  19:01

      « Re: Důvod je jasný,

      Hlavne je to deset let stare auto zohavene faceliftem. Dneska muze konkurovat tak mozna kompaktum, ale ne stredni tride, ktera je uplne jinde. Mozna by mohli zkusit misto toho prodavat Camry.
    • 44 Reagovat !

      foto Simpanz

      Šimpanz 26.03.  19:31

      « Re: Důvod je jasný,

      Jasně a proto se ten 100x horší Avensis prodává v Evropě lépe než Ma6.
      • 07 Reagovat !

        foto Yamaha

        Yamaha 26.03.  20:23

        « Re: Re: Důvod je jasný,

        to je jiný důvod. Je to o marketingu, jestli ti to něco říká !!! Zrušili zastoupení Toyoty v ČR v Praze, přesunuli všechno do Madarska a ejhle prodeje stoupají o 30%. Víš čím to je, každý den mě otravují nabídky emailem od Toyoty. od Mazdy bohužel ne !!! Chápeš už...
        • 61 Reagovat !

          foto Simpanz

          Šimpanz 26.03.  20:37

          « Re: Re: Důvod je jasný,

          Marketing jedné nebo druhé značky v ČR má dopad na evropské prodeje asi tak podobně zásadní jako mám já na politiku Trumpa.
          PS: Nemusíš používat v každé větě padesát vykřičníků, vypadá to směšně stejně jako titulky zdejší redakce.
        • 41 Reagovat !

          foto Camry

          Camry 26.03.  20:48

          « Re: Re: Re: Důvod je jasný,

          Zastoupení je nadále v Praze. Jsou sloučeny trhy CZ,SK,HU a PL = Toyota Central Europe.
    • 52 Reagovat !

      foto kyklop

      kyklop 26.03.  19:38

      « Re: Důvod je jasný,

      Na to že je vo všetkom tá mazda na ktorú tu neustále adoruješ 100x lepšia, tak to na jej predajoch nie je zrovna vidno ;)
      • 713 Reagovat !

        foto Yamaha

        Yamaha 26.03.  20:27

        « Re: Re: Důvod je jasný,

        protože VW je přece Made in Germany a Čech je z Němců pořád vysraný, že je to kvalita. Zeptej se u VW jak je to se servisem.
        O prodejích ve firmách rozhodují nýmandi, kteří si myslí, že každé Japonské auto má drahé náhradní díly...tak radši koupíme Škodovku ta je levná...opak je pravdou. Respektive dejme tomu ještě díly stojí jakš takš ale pořizovačka (říkám z vlastní zkušenosti u Superbu) předražený auto s minimální výbavou.
        A VW je modla to je přece nad Škodovkou tak to musí být pecka, o tom sní přece každý český pepík...mít doma passata a nejlépe s 2TDI
        • 83 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 26.03.  20:54

          « Re: Re: Re: Důvod je jasný,

          Ty jsi pako, viď?
        • 41 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 26.03.  21:12

          « Re: Re: Re: Důvod je jasný,

          Kukám, že tu máme ďalší exemplár s vwelkým komplexom. Kankunen vo svojom príspevku zjavne porovnával mazdu s toyotou a márne hľadám čo si nám chcewl svojim príspevkom odkázať, resp. ako to súvisí s mojim príspevkom ;-)
  • 83 Reagovat !

    foto rohYpnol

    rohYpnol 26.03.  19:06

    "nezájem" nebo "NE zájem"?

    3er prodeje jdou
    A4 prodeje jdou
    C prodeje jdou
    Passat prodeje jdou
    Superb prodeje jdou

    Jestli má někdo pocit, že o jeho střední třídu není zájem, měl by se zamyslet proč.

    Hledám jediný důvod proč si vybrat současného Avensise... hledám, ... hledám, ... ... ... stále hledám ... nic. Ne, opravdu nic mě nenapadá :-!
    • 64 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 26.03.  19:12

      « Re: "nezájem" nebo "NE zájem"?

      Leda...že jsi BYkupec a vyhraješve sportce!
      >:-[]
      • 30 Reagovat !

        foto rohYpnol

        rohYpnol 26.03.  19:17

        « Re: Re: "nezájem" nebo "NE zájem"?

        Já nevím, možná ze soucitu jako sponzorský dar Japonsku na opravu Fukušimy?? Ale myslím, že se stejně vyrábí v Británii, takže maximálně tak podpora Brexilu? >:D >:-[]
        • 10 Reagovat !

          foto white-label

          white label 26.03.  22:43

          « Re: Re: Re: "nezájem" nebo "NE zájem"?

          Ty si taky dobrý "Brexil"... >:-[]
    • 21 Reagovat !

      foto JDM

      JDM 27.03.  11:10

      « Re: "nezájem" nebo "NE zájem"?

      Treba ze budes mit takovy auto jako jediny v kraji ?:-D ja jsem posledni avensis asi ani na silnici nevidel nebo jsem si ho proste ani nevsiml i tak me po nem smutno nebude je to proste obyc auta ze kteryho radost mit nebudes nic ti nenabizi ale abych uspokojil fostka radsi avensise nez passata bych si koupil >:D
      • 00 Reagovat !

        foto twistedTSD

        twistedTSD 27.03.  11:45

        « Re: Re: "nezájem" nebo "NE zájem"?

        Poslední FL Avensisu je na silnicích větší rarita než nějaká Alfa 4C. Zhruba před týdnem jsem jej viděl poprvé. :-)
      • 11 Reagovat !

        foto Arese

        Arese 28.03.  19:50

        « Re: Re: "nezájem" nebo "NE zájem"?

        Radši Avensis než Passat?!!! Hele to ti fakt nevěřím, jakmile by šlo na lámání chleba, hodně rychle by sis to rozmyslel! ;-)
    • 11 Reagovat !

      foto bubulak

      bubulak 27.03.  15:17

      « Re: "nezájem" nebo "NE zájem"?

      Tak já vám řeknu, proč jsem si ho koupil já (r. 2016). Stál něco málo pod 700, protože pro některé OSVČ dávali 17 % slevu. Za ty prachy dost slušná výbava Trend + a kultivovaný benzínový dvoulitr s automatem. Nejezdí to vůbec špatně a to ticho je těžce návykové.

      Uznávám, konkurence umí být v leččems lepší (ale taky zpravidla o dost víc stojí). Bez té slevy by to samozřejmě nedávalo smysl žádný.

      • 31 Reagovat !

        foto andy2210

        andy2210 27.03.  16:48

        « Re: Re: "nezájem" nebo "NE zájem"?

        No, schvalne, za kolik to auto prodas..

        Toyoty jsou proste naprosto bezpohlavni auta. Nic nudnejsoho asi nesezenes, i ten H/K ma asi o kapinek vetsi dusi, i kdyz je to taky ridicske blato.
        • 10 Reagovat !

          foto bubulak

          bubulak 27.03.  22:02

          « Re: Re: Re: "nezájem" nebo "NE zájem"?

          Tak zrovna o tohle bych strach neměl. Toyoty se prodávaj dobře, jednu už jsme doma měli a prodala se jedna dvě. Je jich málo, platěj za držáky, a cenu nekazí flotilový plečky.

          Bezpohlavní, no tak Alfa to není, to je jasný. Toyota je spíš takovej japonskej Volkswagen, auto pro masy, co musí hlavně urazit co nejméně lidí. A je to rodinný kombík, to jaksi není auto na blbnutí někde po okreskách či okruzích.
          • 11 Reagovat !

            foto Arese

            Arese 28.03.  19:54

            « Re: Re: Re: Re: "nezájem" nebo "NE zájem"?

            Jenže ten Passat je oproti Avensisu v současnosti nesrovnatelně vizuálně atraktivnější, a to zvenčí i v kabině :-O
  • 65 Reagovat !

    foto Yamaha

    Yamaha 26.03.  19:14

    Avensis

    Měl jsem Avensis před faceliftem. Byl jsem s ním maximálně spokojen. Výbava Business Navy, senzory, navigace, kamera, hands free a další a další výbava nebudu jmenovat, motor 1.8 benzín. Kvalita maximální, neměl jsem za 4 roky jediný problém. Když jsem jezdil na garančky už předem jsem se ptal kdy bude nový Avensis. Nejdříve facelift 1 na ten jsem nereagoval, změny minimální. Uběhly 3 roky a ptal jsem se znova. Jakmile přišel nový facelift 2 prodejce mě říkal jak je to skvělý, jak v tom seděl a jak je to pěkný. Když to přivezli a předem jsem viděl fotky strašně mě to zklamalo. Následně jsem viděl na živo předek auta bylo mi smutno...
    Vzhledem k tomu, že jsem chtěl kvalitní auto, a kvalita z Japonska je pro mne stále na 1 místě objednal jsem Mazdu 6, automat 192 koní, benzín v plné výbavě.
    Jsem tak nadšený, co všechno auto má, co všechno si mohu vyzkoušet (špičkový automat..je to návykové..hedap displey, pádla pod volantem, senzory pruhy, adaptivní tempomat, těch věcí je opravdu tolik, že u koncernového auta bych za vozidlo dal minimálně 1.5mil...respektive by mě to ani netěšilo, pořídit tak drahý auto a pak se klepat, že ti ho někdo odrbe nebo nabourá....
    To je vše, co jsem chtěl napsat, jako potencionální kupec/nekupec Avensisu.
    • 103 Reagovat !

      foto rohYpnol

      rohYpnol 26.03.  19:21

      « Re: Avensis

      Takže jsi nám napsal, že ani skalní příznivce si Avensis nevybere... >:-[] ;-) No, a my potenciální nekupci se tomu ani nedivíme... ;-)
      • 24 Reagovat !

        foto Yamaha

        Yamaha 26.03.  19:30

        « Re: Re: Avensis

        čeho jsi ty potenciální kupec ? jestli se mohu zeptat
        • 61 Reagovat !

          foto kyklop

          kyklop 26.03.  19:40

          « Re: Re: Re: Avensis

          Je to v tejto diskusii podstatné?
          • 30 Reagovat !

            foto rohYpnol

            rohYpnol 26.03.  19:43

            « Re: Re: Re: Re: Avensis

            je to přeci diskuse, ne? Zajímá ho to, tak se zeptal... takže ANO, je to podstatné, protože od toho diskuse jsou.
        • 31 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 26.03.  19:42

          « Re: Re: Re: Avensis

          No, to jsi docela trefil >:D >:D Tak dost mě třeba oslovuje Prius. Ale když zůstaneme u střední třídy klasika, tak /neřešme teď cenu/ by horký kandidát na vítěze byla Mazda 6. Bohužel, vadí mi trochu FL přední nárazník. Ale jelikož snad došlo k výraznému zlepšení materiálů a odtlumení, tak asi Mazda 6.

          Uvidíme co P508, tam mi ale vadí karoserie liftback. No, a dalším horkým kandidátem by byl nejspíš Talisman, který se mi opravdu líbí. Mondeo bohužel, interiér je zoufalý. No, a sázkou na jistotu by to byl Passat. Ale Passat není ten, co by mě přitahoval, ale zkrátka sňatek z rozumu.
          • 25 Reagovat !

            foto Yamaha

            Yamaha 26.03.  19:59

            « Re: Re: Re: Re: Avensis

            Talisman je ale pouze 1.6 motor a Passat s tou výbavou co mám já stojí 1.3mil. Já jsem za M6 dal 840tis...0km nové auto.
            • 41 Reagovat !

              foto -Karel-

              _Karel_ 26.03.  20:05

              « Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

              :yes: M6 2,5i je dobrej kauf. O tom žádná. Ale s tím Passatem to zas tak horký nebude. Bude umět spoustu věcí, co Mazda ne, a bude umět slevu. Ale o dost dražší je, to rozhodně.
              • 14 Reagovat !

                foto Yamaha

                Yamaha 26.03.  20:08

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                Bude umět spoustu věcí, co Mazda ne = co přesně ??
                Je to strašný jak se z Passatu dělá modla nebo nějaké nadauto. Ale jaká by byla cenovka pokud by si to někdo chtěl objednat už tady nikdo neřeší. Asi vzhledem ktomu, že většina diskutujících, si v životě nové auto nekoupí a druhá polovina dostane služební.
                Tím samozřejmě nemyslím tebe, myslím to obecně...
                • 61 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 26.03.  20:21

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                  Bude toho umět dost. Půjde poměrně přesně nakonfigurovat, i bez prvků co nechci.Půjde třeba benzín+4x4. Má i daleko výkonější motory. A protože se rozplýváš nad výbavou - umí i širší výbavu (za mě třeba adaptivní podvozek).

                  To jen že ses ptal. Nepopírám, že je drahej, a vůbec netvrdím, že bych ho raději než M6. Nový fl šestky se mi moc líbí.
                  • 12 Reagovat !

                    foto Yamaha

                    Yamaha 26.03.  20:33

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                    Karle tobě oponovat nebudu !! Ty autům rozumíš ale Passat s tím co píšeš tě vyjde na 1.5mil...to nedává smysl...dáš za to svoje peníze nedáš !!! věř tomu, koupíš si něco jiného. Mluvím ze své zkušenosti, dost bohatý soused si koupil Passata za dost peněz a fňuká, že tam nic nemá !!! Takže nakonfigurovat si můžeš vesmír otázka jestli to zaplatíš svejma penězma...a snít to můžu do důchodu ale žiješ jenom teď !!!
                    • 24 Reagovat !

                      foto fostek

                      fostek 26.03.  20:56

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                      Nemel tady už konečně ho..na. Za pníze, co jsi dal za svůj kastrol na rejži ti nas,,,ru passatů ve stejný výbavě kolik chceš.
                      Už se to nedá číst, ty klaune. Prober se.
                      Ne, vlastně. Ještě nám prosímtě napiš, v jakým supersportu si myslíš, že jedeš, s těma svejma pádlama, ty vocase. >:D
                      • 14 Reagovat !

                        foto Yamaha

                        Yamaha 26.03.  21:37

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                        vulgarity samé vulgarity
                        • 35 Reagovat !

                          foto fostek

                          fostek 26.03.  21:48

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                          Běž si zacvakat pádlama, ty jelito!
                          >:D >:D >:D
                          Většího klauna jsem naviděl. Pádlař Jamaha!!!
                          Demente, asi 8 let to je ve Fabii.
                          H0vad0 jedno. Nafackuj si sám!
                      • 31 Reagovat !

                        foto Yamaha

                        Yamaha 26.03.  21:46

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                        hulvát 1 kalibru
                    • 60 Reagovat !

                      foto -MT-

                      _MT_ 26.03.  21:32

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                      Tak to tě prodejce asi nemá rád. Za 1,3 by mi ekvivalent Ma6 v Revolution (Top) nabídl jen řádný šprýmař.
                    • 40 Reagovat !

                      foto adamzprahy

                      adamzprahy 26.03.  23:19

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                      Souhlasím s Karlem, s tím Passatem tady přeháníš. Určitě bude vycházet dráž než M6, ale ve srovnatelných výbavách a motorizacích ne až tak dramaticky. Zmínil jsi tu reálnou cenu a ta u Passatu bude taky nižší než vidíš v ceníku.

                      A pokud se bavíme o autě na 2-5 let, tak Passat má stabilně extrémně levné operáky, dostupné i FO a to s dobrými výbavami. Při nájezdu do 30t km ročně se snad ani nevyplatí kupovat auto v dané cenové hladině. Chápu, že se bavíme o zřejmě lokální nabídce financování, ale tak ve výsledku stejně jde jen o celkové měsíční/roční náklady :-)
                    • 30 Reagovat !

                      foto andy2210

                      andy2210 27.03.  03:09

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                      1,5 milionu bude stat 206kw 2.0 tsi ve velice dobre vybave, lepsi, nez mas v Mazde. Navic to je cena cenikova, realne bude stat 1,3.
                    • 11 Reagovat !

                      foto bubulak

                      bubulak 27.03.  22:07

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                      Na Passatu je nejhorší, že na tom proděláte 2x, poprvé, když ho ve slušný výbavě za ten mega kupujete a nějakej cápek z banky to samý dostane za 700 nebo ještě za míň v rámci flotilových prodejů. No a podruhý, když ho prodáváte, a těch dalších 1000 cápků z bank, co se toho taky zbavujou vám kazej cenu.
            • 60 Reagovat !

              foto Emel

              Emel 26.03.  20:09

              « Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

              Problém u Passatu je, že 1.8TSI už je jen s automatem... a dynamicky sice asi na tu Mazdu stačí, ale nic víc, navíc je tam jen suché DSG. Verze s manuálem a plnotučnými 320Nm byla zajímavější (a rychlejší a levnější).
              • 37 Reagovat !

                foto Yamaha

                Yamaha 26.03.  20:14

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                odbočím, jen nevím proč se každý brání automatu. V M6 (jak víš) je automat s přepnutím na normální řazení + řazení pomocí pádel pod volantem. Soused si koupil Passata za 1.100.000 a vůbec to tam nemá, tak proč Passata. Proto, že je to Německý, vždyt už dávno není Passat kvalitní auto, zeptejte se lidí v servise VW.
                Automat je naprostá bomba a spolu s pádly si připadám jak v supersportovním autě, značky nebudu psát.
                Jinak ať si každý koupí co chce, mě je to jedno, vždyt ty lidi jsou uplně blbí...stačí jim že to má volant a klimatizaci a pohodlný sedačky a hlavně se do toho nastupuje pohodlně...musím se smát...
                • 82 Reagovat !

                  foto -Karel-

                  _Karel_ 26.03.  20:24

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                  Prosím tě trochu uber. Ať z toho není komedie. Pádla pod volantem mám i u blbé škodovky, natož u Passatu. A určitě to z toho nedělá supersport. >:D
                  • 02 Reagovat !

                    foto Yamaha

                    Yamaha 26.03.  20:36

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                    už mlčím dobře !!
                    • 31 Reagovat !

                      foto fostek

                      fostek 26.03.  20:57

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                      Sláva bohu, už všem praská palice z blba, kterej je 2018 vodvařenej z pádel a myslí si, že Passat stojí 10 mega.
                      • 12 Reagovat !

                        foto Yamaha

                        Yamaha 26.03.  21:44

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                        vulgární chudáku, koukám, že to tu má úroveň.
                        • 33 Reagovat !

                          foto fostek

                          fostek 26.03.  21:49

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                          Má, je tady plno blbců s motorkovým nicekem, který vědí o autech * a mají potřebu mekotat svoje srance do světa. >:-[]
                          • 13 Reagovat !

                            foto Yamaha

                            Yamaha 26.03.  22:04

                            « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                            ty jsi neměl ani svůj pokoj, když si byl malí viď. Musel si spát v patrové posteli. To je mi líto.
                            Je zajímavé, že ti tady ty vulgarity projdou.
                • 30 Reagovat !

                  foto kyklop

                  kyklop 26.03.  21:16

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                  K poslednému odstavcu - prečo je niekto blbý keď citujem"stačí jim že to má volant a klimatizaci a pohodlný sedačky a hlavně se do toho nastupuje pohodlně."?
                  Si na fóre a sem asi človek, ktorý sa uspokojí s tebou uvedeným nepolezie, ale keď sa pozriem okolo, tak x ľuďom to stačí. Nepovažujem ich na základe týchto preferencií za blbých
                  • 41 Reagovat !

                    foto fostek

                    fostek 26.03.  21:29

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                    Dyť je to deb..l, co omračuje svět pádlama, adaptivním tempomatem a hlídáním pruhů (všechno třeba v polu)
                    Je úplně hotovej.
                • 00 Reagovat !

                  foto andy2210

                  andy2210 27.03.  02:59

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensisja mel

                  Ja mel padla v Ecku. V kombinaci s deviti stupni to bylo k nicemu, clovek by se uradil a ani nevedel poradne co tam ma. Navic sport+ rezim radil sam lepe a byl asi to nejlepsi na aute. Vratil jsem se k obyc manualu a jezdi se mi s tim lip.
                  • 10 Reagovat !

                    foto JDM

                    JDM 27.03.  11:17

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensisja mel

                    Kamarad ma chatu na vranove a tam ma pramicku s padlama sem cumel jak puk ..pak rikal ze ma padla i v aute ..asi nahradni..
                • 00 Reagovat !

                  foto Emel

                  Emel 27.03.  06:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                  Já se apriori nebráním, tím spíš u auta střední třídy... v naftě už bych se nebránil vůbec. Passat je ale speciální případ, protože tam to bylo jako u Superbu - 1.8TSI má v automatu 250Nm a v manuálu 320Nm. A to je rozdíl třídy, řečí čísel nějakých 25-30%. VW to teď "vyřešil" a manuál přestal nabízet... škoda, jedno takové auto ve firmě máme a je to moc příjemná motorizace. Mimochodem, koncová cena pod 700 vč. DPH (ale bez blbinek).

                  Mazda je taky zvláštní případ... ta má tak dobrý manuál, že je škoda ho nemít. Ale 2.0G je slabá, takže už jsem došel k tomu, že radši teda tu 2.5 AT.
                • 00 Reagovat !

                  foto Arese

                  Arese 28.03.  20:03

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Avensis

                  ..."nevím, proč se každý brání automatu" Tak to je horký adept na nový Zlatý ventilek!!! >:-[]
          • 20 Reagovat !

            foto twistedTSD

            twistedTSD 26.03.  21:01

            « Re: Re: Re: Re: Avensis

            Pro zajímavost, liftback vadí proč?
          • 23 Reagovat !

            foto db

            db 26.03.  21:20

            « Re: Re: Re: Re: Avensis

            Neviem, akú "istotu" by Passat znamenal. Iba že by istotu, že s tým budú problémy.
    • 45 Reagovat !

      foto fostek

      fostek 26.03.  19:27

      « Re: Avensis

      Sice tvůj příspěvek je vlastně z větší části blábol, ale alespoň vidíme, že ani čekatel Avensise a spokojený jeho jezdec - sis ho nakonec nekoupil. To je za všechny moje&RohYpnolovi kecy. >:D :-!
      • 22 Reagovat !

        foto Yamaha

        Yamaha 26.03.  19:29

        « Re: Re: Avensis

        neurážej. Proč bych si ho měl koupit, když se mi nelíbí jeho design.
        • 22 Reagovat !

          foto rohYpnol

          rohYpnol 26.03.  19:45

          « Re: Re: Re: Avensis

          tak z toho co jsi napsal, mi přišlo že oceňuješ i jiné jeho přednosti... Třeba jeden diskusní člen který měl (má?) služebního Passata by vcelku ocenil třeba tu spolehlivost >:-[] ;-)
    • 40 Reagovat !

      foto white-label

      white label 26.03.  22:53

      « Re: Avensis

      Definuj nějak to tvé: "Kvalita maximální".
  • 21 Reagovat !

    foto pradeda7

    praděda7 26.03.  20:05

    Není divu,

    že jeho místo převezme Corolla. Vždyť jej už velikostně dohnala...... :-!
    • 10 Reagovat !

      foto Camry

      Camry 26.03.  20:56

      « A proto si počkám na můj nick

      >:D
      • 00 Reagovat !

        foto db

        db 26.03.  21:18

        « Re: A proto si počkám na můj nick

        No, len či sa rozhodnú, že to budú v Európe predávať. Mňa by to potešilo a asi by sa to dostalo do finálneho výberu.
        • 30 Reagovat !

          foto fostek

          fostek 26.03.  21:30

          « Re: Re: A proto si počkám na můj nick

          Camry v Evropě nebude. nemůžou udat ani Lexusy, akorát by kanibalizovala.
          • 20 Reagovat !

            foto pradeda7

            praděda7 26.03.  21:59

            « Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

            Taky si to myslím.
          • 01 Reagovat !

            foto XTad

            XTad 26.03.  22:30

            « Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

            Tak zase GS zacina na 1.2 milionu, zatimco Camry nema duvod stat vice, nez treba superb, nebo sestka. Navic by to byl rozumny tah z hlediska firemnich prodeju, jelikoz je Camry uz dustojne manazerske auto, takze by od Toyoty mohly brat celou flotilu. S 3.6 V6 by to taky byl jediny sestivalec v mainstreamu, ktery by mohl oslovit tech par lidi, kteri porad chteji velky motor. I ta Mazda se nejlepe prodava ve vrcholnem benzinu a to je jenom blby 2.5. A potom samozrejme vyhoda hybridni verze, vzhledem k dnesni nalade proti dieselum.
            • 30 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 26.03.  22:46

              « Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

              Ve státech se dá nová Camry pořídit už od cca 500 000Kč. Ale ve státech jsou všechna auta levnější než v Evropě. Myslím, že ta V6 by neprošla Euro 6d, snad ani 6 samotnou. Auto vypadá dobře až na tu nešťastnou příď. Toyotu znám až moc dobře i jejich byznys filozofii. V Evropě by prodeje nikdy nemohly ospravedlnit výdaje potřebné k zavedení modelu na zdejší trh. Je to tak prosté. Jo a pak je tu ten Lexus. To je další zádrhel.... ;-\
              • 01 Reagovat !

                foto N6600

                N6600 27.03.  08:30

                « Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                Preco by to mal byt zadrhel? GSko zrusia a pride ES. K tomu Toyota prida Camry. Takze tam, kde Camry skonci, ES bude pokracovat. To je ako s VW Passat a Audi A4.

                U Toyoty je to zadrhel, u VW nie? :-)
                • 00 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 27.03.  10:18

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                  Zádrhel je v tom, že cenově by Camry byla moc blízko Lexusu nebo dokonce na jeho úrovni.
                  • 00 Reagovat !

                    foto N6600

                    N6600 27.03.  11:19

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                    To mas ale i u VW/Audi. Alebo sa mylim?

                    A kludne ma oprav, ak sa mylim, ale cenovy prekryv by u Toyoty/Lexuse nehrozil.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 27.03.  11:39

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                      Tož jednu chvíli Toyota v Česku Camry nabízela. Ale opravdu za to chtěli "balík" na úrovni Lexusu. Ano, koncern s tímto také zápasí. Rozdíl mezi koncernem a Toyotou je jednak kulturní a také fakt, že Audi byla pro VW akvizice a Audi měla svoji historii a zákazníky. Toyota Lexus vymyslela jako prémiovou divizi Toyoty relativně nedávno a proto se hned od počátku soužití těchto dvou značek snaží držet cenový a kvalitativní odstup.
                      • 00 Reagovat !

                        foto XTad

                        XTad 27.03.  14:23

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                        To ale bylo v dobe, kdy Camry spadala do vyssi stredni. Dneska uz ji bezna stredni dorostla. Co se EURO norem tyce, pokud splni americke normy, tak s EURO nemuze mit sebemensi problem.
                        • 10 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 27.03.  14:46

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                          Myslím, že Euro normy jsou tvrdší. Někdo kdo o tom ví víc?
                      • 00 Reagovat !

                        foto Hammunasakra

                        Hammunasakra 27.03.  18:38

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                        Tak ona de koupit i dneska [odkaz] a její návrat jako částečná náhrada za Avensis = by byla na místě. V poslední generaci výborný auto = i když by se tu asi moc neprodávalo
                        • 00 Reagovat !

                          foto pradeda7

                          praděda7 27.03.  19:36

                          « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                          Tož byznys je byznys. Když se chce někdo opravdu odlišit od stáda, tak možnost tady je. Chtěl bych vidět ty protáhlé dršťky až by s tím někdo přijel k Toyota dealerovi na výměnu oleje.... >:D
                      • 00 Reagovat !

                        foto Arese

                        Arese 28.03.  20:06

                        « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                        Ale Audi coby prémiovou značku začal VW budovat taky až v polovině 80. let... :-O
              • 00 Reagovat !

                foto bubulak

                bubulak 27.03.  15:20

                « Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                Benzínová V6 projde vším, ale s flotilovýma emisema CO2 to zamává.
          • 00 Reagovat !

            foto Anton

            Anton 27.03.  07:12

            « Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

            Ehm, stavme sa, ze bude....skor, ako sa nazdate :yes:
          • 00 Reagovat !

            foto Atlis

            Atlis 27.03.  08:57

            « Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

            Toyota ohlásila návrat Camry do Európy. Zmenilo sa na tom niečo?
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 27.03.  10:02

              « Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

              Zdroj?
              • 00 Reagovat !

                foto Atlis

                Atlis 27.03.  11:02

                « Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                • 10 Reagovat !

                  foto pradeda7

                  praděda7 27.03.  11:23

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                  No jo, ale toto je jen "wishful thinking" nějakého dealera z Polska. Oficiálně od Toyoty ani ťuk. Jo, bylo by to zajímavé, speciálně pro mě (25 let jsem pro Toyotu ve vývoji pracoval), ale "držím se při zemi"... ;-)
                  • 00 Reagovat !

                    foto Atlis

                    Atlis 27.03.  11:56

                    « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                    Pertyn je jeden z novinárov WCOTY a nie dealer z Poľska. Práve kvôli návratu Camry do Európy ju testoval. Ale samozrejme kým nie je oficiálne info a auto na predajniach, tak treba byť kľudným.
                    • 00 Reagovat !

                      foto pradeda7

                      praděda7 27.03.  13:27

                      « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                      Pardon! Moje polština je poněkud nedokonalá.... ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Londonbridge

            Londonbridge 27.03.  09:56

            « Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

            Myslim ze Rusaci maju Camry v predajnach je tam dost popularny .
            • 00 Reagovat !

              foto pradeda7

              praděda7 27.03.  10:01

              « Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

              Jo v Rusku nemaj tak přísné emisní normy. Camry motory v EU "nestíhají"....... ;-\
              • 00 Reagovat !

                foto Saab

                Saab 28.03.  07:28

                « Re: Re: Re: Re: A proto si počkám na můj nick

                V Camry je nový motor 2.5i s výkonem 203hp řady Dynamic Force, který plní normu Super Ultra Low Emission Vehicle, která má limit pro CO 1,0 g/míli = 0,625 g/km (norma Euro 6 má 1,0 g/km) a PM 10 mg/míli = 6,25 mg/km (Euro 6 = 5 mg/km).
                Motor se tam dává samostatně nebo ve spojení s hybridní technikou (pak má 208hp).

                Motor 3.5 V6 plní normu Ultra Low Emission Vehicle II s limitem CO na úrovni 2,1 g/míli = 1,3125 g/km (Euro 6 = 1 g/km) a PM stejně jako 2.5 na úrovni 6,25 mg/km.

                Takže si myslím, že by prošli oba motory i přes Euro 6. Navíc V6 bude nahrazen novým V6 řady Dynamic Force (stejně jako V8), které budou dávat i do Lexusů.
    • 30 Reagovat !

      foto H-K-svwet

      H/K_svwet 26.03.  22:34

      « Re: Není divu,

      presne tak.... ved uz corolla je dnes v podstate skoro tak velka ako avensis .... ono celkovo ludia uz dnes moc strednu triedu nekupuju... a uz som to spominal ze je to iste aj pre jej uz prehnanu rozmerovu absurdnost.... ved astra kombik ma dnes uz vyse 4,7m ... takze ten kto jazdil kedysi vectrou si dnes kludne kupi radsej astru ako insigniu a stejne dostane vacsie auto ako mal kedysi.. insignia je uz odsudena tym padom len kdesi na flotily ... ale beznym smrtelnikom 5m jachty pred sidliskom ozaj netreba ... a z toho tazia prave SUVecka... alebo lepsie povedane aj toto im okrem ineho hra do karat.... stredna trieda si tak dala v eu v podstate vlastny gol ...
    • 10 Reagovat !

      foto adamzprahy

      adamzprahy 26.03.  23:25

      « Re: Není divu,

      Nejen velikostně, podvozek aktuální Corolly tuším že i přímo vychází z Avensisu. Tak jako tak souhlasím. Část zákazníků má Corollu, část RAV4 a zbytek už stejně odešel, protože současný Avensis už je tu moc dlouho...
      • 31 Reagovat !

        foto Emel

        Emel 27.03.  06:39

        « Re: Re: Není divu,

        To klidně může, ale zaměření auta je úplně jiné... Corolla je lowcost... v dobrém, proč ne, ale jestli Avensis v motorech (benzínových) zaostal za D segmentem, tak Corolla nestíhá (a ani nechce) ani C segment.

        BTW... čekal bych Avensis multilink a Corolla torzka... ale vlastně nevím.
        • 00 Reagovat !

          foto Rasto

          Rasto 27.03.  07:26

          « Re: Re: Re: Není divu,

          Jo Corolla ma vpredu napravu z Avika a vzadu torzku. Az taky lowcost to nie je, skor trpi na to, ze je uz dlho na trhu, teda jej chybaju niektore prvky vybavy - ale s Rapidom alebo Tipom sa to neda porovnat.
  • 20 Reagovat !

    foto Atlis

    Atlis 27.03.  09:00

    Stredná trieda

    Stredná trieda sa holt nepredáva, lebo nižšia stredná je už takmer tak veľká ako stredná trieda pred ~10-15 rokmi, čo ľuďom s rodinami bohate stačí.

    Avensis je ešte k tomu dosť zastaraný, tak je na odstrel.

    Drží sa v podstate len nemecká prémiová stredná, pretože to kupujú lízingovky, požičovne a firmy.
  • 30 Reagovat !

    foto radek-m

    radek.m 27.03.  09:44

    Zkušenost majitele

    Mám Avensis po posledním faceliftu. Padající prodeje jsou primárně způsobeny tím, že to je koncepčně staré auto (minimálně o generaci), což pozná každý, kdo do něj sedne. Výmluvy Toyoty proto nejsou na místě - jako největší automobilka na Světě by v Evropě měla mít auto ve střední třídě.

    Koupili jsme ho za velmi dobrou cenu, což byl primární důvod koupě - hledali jsme bezpečné, pohodlné kombi střední třídy do kterého lehce nasuneme kočárek.

    Největší pozitiva jsou robustnost, bezpečnost (podle nových NCAP), jednoduchost na ovládání, prostornost (vzadu se sedí moc hezky, kufr je na dnešní standardy malý na výšku, ale nevím co bychom tam museli narvat, abychom se nevlezli), spousta výbavy za tu cenu, nenápadnost (tohle auto vám opravdu nikdo neukradne), komfort cestování a odhlučnění, a taková nějaká upřímnost (auto si na nic nehraje).

    Hlavní mínusy jsou: tuhost karoserie (vevnitř neskutečně vrže například obložení oken na nerovném povrchu, celé auto se proti dnešním vozům hrozně kroutí, jak z másla), zastaralost koncepce, pocit velmi těžkého vozu (v našem případě vepředu zatížená dieslem), extrémně slabé brzdy, nedotáčivost.

    Celkově si k autu tak nějak nemůžu najít vztah a na jízdu v něm se nětěším. Myslel jsem, že mi to nebude vadit, je to přece jen o dopravě. Ale vadí. Příště už bych to neudělal.

    Každopádně mírně ojetý Avensis, ideálně s motorem 1.8 benzín, bych srdečně doporučil každému, kdo hledá ideální poměr cena/výkon a je mu vcelku ukradené, jak se bude cestou bavit (a to nemyslím nijak povýšeně).

    Jo a je to made in UK, což je na kvalitě bohužel vidět....
    • 10 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 27.03.  10:10

      « Re: Zkušenost majitele

      S tou montáží v UK Toyota "střelila kozla". V UK jsou moc silné odbory, tak se tam pracující nemusí moc "snažit" a na kvalitě aut je to potom vidět. Známá věc.
    • 00 Reagovat !

      foto bubulak

      bubulak 27.03.  15:10

      « Re: Zkušenost majitele

      No možná kdybyste si místo toho koupil benzín... My máme tutéž generaci 2.0 benzín v automatu a na jízdu si opravdu nemohu stěžovat, ta kultivovanost je silně návyková. Ne, dvoulitrovému turbobenzínu se to rovnat nemůže, nicméně mezi těmi "standardními motorizacemi" 2,0 TD 110 kW, nebo 1.6 turbobenzín s přehledem.
      • 00 Reagovat !

        foto radek-m

        radek.m 27.03.  15:47

        « Re: Re: Zkušenost majitele

        Naprosto souhlasím a teď bych volil benzín. Bude to o kus lepší auto.
  • 00 Reagovat !

    foto Londonbridge

    Londonbridge 27.03.  10:08

    Toyota

    Mne osobne najviac vadi na Toyote ten design . Ked vidim napr. novy Prius zo zadu tak ten vyzera ako po tazkej havarke. Asi budu kvalitne a hlavne Hilux a Cruiser ktore brazdia Afriku a dalsie kontinenty . Radek pise ze to vrze to ma hodne prekvapuje u Toyoty. Ja som naposledy jazdil na Japoncoch uz hodne davno a boli to Nissany napr. Primera GT r.v. 92 rad na to auto spominam .
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 27.03.  10:14

      « Re: Toyota

      Jak píšu nahoře. Auta smontované v UK "mají smůlu". ;-\
      • 10 Reagovat !

        foto Londonbridge

        Londonbridge 27.03.  13:30

        « Re: Re: Toyota

        Nie len auta... tu najst poriadneho delnika da zabrat uz mi nejaka stovka presla rukami...od brexitu sa to este zhorsilo . je tu malo kvalifikovanych ludi a to plosne vo vsetkych odvetviach neratam akoze odbornikov. dalsia vec su odbory a lenivost ,spatny pracovny pristup ktory je v ludoch. mas tu narodnosti z celeho sveta a to znamena rozne kultury , rozne spravanie a pracovne navyky ktore si doniesli vo svojich mozgovych batohoch...Takze montaz Toyoty v UK = draha pracovna sila = predrazeny a nekvalitny finalny produkt vdaka hore uvedenym faktom. Toto vsetko znamena len jednu vec to ze koncovy zakaznici to pocituju . ceny idu plosne hore a kvalita plosne dole to nie je dobry ekonomicky graf.... >:D
        • 00 Reagovat !

          foto pradeda7

          praděda7 27.03.  13:44

          « Re: Re: Re: Toyota

          Ve většině států, kde Toyota auta montuje, TPS (Toyota Production System) funguje. Vyjímkou bylo UK. Měl jsem přístup k výsledkům Toyota World Quality Audit, který Toyota pravidelně prováděla a UK bylo ve výsledcích vždy "na chvostu". ;-\
  • 00 Reagovat !

    foto Nonsens

    Nonsens 27.03.  11:03

    logické

    mnohí, čo jazdili strednou, jazdia dnes suv, preto trh so strednou zmenšil a prežijú len najlepší, všelijaké paškvily ako avensis, či kizaši nemajú šancu. Logický koniec.
  • 00 Reagovat !

    foto Elixir

    Elixir 27.03.  13:35

    Velka skoda prepadu tohto segmentu

    Predaje Avensisu sice idu dole ale podla mna je to do velkej miery tym, ze za svoju cenu je to uz dost stare auto. Kazdopadne nahradit ho SUV, a celkovo prechadzanie z tohto segmentu automobilov na SUV vnimam ako velku skodu. V tejto kategorii uz pomaly nebude z coho vyberat. Toyota by mala do Europy privies aspon Camry. Urcite by o nu bol vacsi zaujem ako o vybehovy Avensis.
    • 00 Reagovat !

      foto pradeda7

      praděda7 27.03.  13:53

      « Re: Velka skoda prepadu tohto segmentu

      Camry je moc velké. Corolla je ta správná velikost. Auris se dokonce prodává na některých trzích jako Corolla. Corolla v Evropě nemá zatím H/B verzi. Snad tohle?[odkaz]
    • 00 Reagovat !

      foto bubulak

      bubulak 27.03.  15:53

      « Re: Velka skoda prepadu tohto segmentu

      Je to škoda, SUV nikdy nemůže dosáhnout praktičnosti a jízdních vlastností kombíku střední třídy (a o jízdních vlastnostech sedanu už ani nemluvím). Já to vidím jako módu, která je dočasná. Chápu důchodce, co se jim blbě sedá dolu nebo někoho, kdo fakt potřebuje občas mimo silnici. Ale kupovat si to ve FWD do města ekonomicky ani technicky smysl nedává a jednou tahle móda musí odeznít.
      • 00 Reagovat !

        foto Elixir

        Elixir 27.03.  17:47

        « Re: Re: Velka skoda prepadu tohto segmentu

        Je to zial tak. Ak chcem auto s prakticky vyuzitelnym kufrom, kombik strednej triedy je urcite lepsia volba ako SUV v rovnakej cenovej kategorii. Ak by som chcel velky kufor pri SUV tak musim ist do cenovo vyssej kategorie ako je napriklad Mondeo alebo Passat. Nehovoriac o jazdnych vlastnostiach. Velka skoda, ze sa v Europe nepredavaju auta ako Toyota Camry, Honda Accord alebo Nissan Altima. Ak skonci Avensis a casom aj Mondeo, tak v danej kategorii pomaly ostane len koncern. ;-\
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Muž z Opavy žil s mrtvolou manželky: Z bytu se linul nesnesitelný zápach

Muž z Opavy žil s mrtvolou manželky: Z bytu se linul…

Hrůzný případ vyšetřuje v těchto dnech opavská policie. Z jednoho z bytů v Mostní ulici se dlouhé dny linul…

Šokující záběry útoku na BMW: Seděl v něm i pětiletý chlapeček!

Šokující záběry útoku na BMW: Seděl v něm i pětiletý…

Šokující záběry pochází z anglického Blackburne. Tam se na BMW vrhlo pět mužů s baseballovými pálkami a běsnili,…

 

iSport.cz

TOP góly 4. kola: Frýdkova perfektní dělovka i Matouškovy parády

TOP góly 4. kola: Frýdkova perfektní dělovka i…

Také 4. kolo Fortuna ligy nabídlo parádní góly. A to hlavně při kanonádách Sparty, Příbrami a Jablonce. Který z…

Jágr naskočí v přípravě: o bolesti, motivaci, setkání s fanoušky či Třinci

Jágr naskočí v přípravě: o bolesti, motivaci,…

Z hlasu je cítit nachlazení. Ale i odhodlání. Jaromír Jágr se sice necítí nejlíp, v nadsázce říká, že to s ním…

 

Reflex.cz

Komunista Filip: Historie roku 1968 je ze 100 procent zfalšována. Invazi řídili Ukrajinci

Komunista Filip: Historie roku 1968 je ze 100…

Značnou pozornost ukrajinských médií dnes vyvolala slova předsedy KSČM Vojtěcha Filipa o potlačení pražského…

The Economist: žebříček nejlepších a nejhorších měst pro život. Nejlepší místo máme kousek od hranic

The Economist: žebříček nejlepších a nejhorších měst…

Rakouské hlavní město Vídeň letos obsadilo podle prestižního žebříčku nejlepších měst pro život, který tradičně…