Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Třetí generace hybridních Toyot příjde zřejmě za tři roky

Japonský list Asahi včera přinesl zprávu předpovídající příchod další generace hybridních pohonů od Toyoty. Menší hybridní ústrojí s lepšími parametry by se mohlo dostat do většiny vozů široké modelové řady Toyoty...
Zpět na článek
17. 11. 2005 00:45
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 01:12
neregistrovaný "Fantomas"
17. 11. 2005 08:53
neregistrovaný "rasto"
17. 11. 2005 08:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 09:41
neregistrovaný "GermanCarFan"
17. 11. 2005 10:22
17. 11. 2005 10:25
17. 11. 2005 10:34
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 10:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 11:01
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 11:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 11:09
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 11:28
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 11:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 12:02
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 11:31
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 11:07
17. 11. 2005 11:13
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 11:16
18. 11. 2005 08:32
neregistrovaný "mates"
15. 12. 2005 11:10
neregistrovaný "čtenář"
17. 11. 2005 11:23
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 11:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 11:35
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 11:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 12:12
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 16:00
neregistrovaný "Tamin"
17. 11. 2005 19:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 11. 2005 09:14
neregistrovaný "Tamin"
18. 11. 2005 11:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 11. 2005 12:15
neregistrovaný "Tamin"
18. 11. 2005 12:27
neregistrovaný "mates"
18. 11. 2005 14:05
neregistrovaný "Tamin"
18. 11. 2005 15:16
neregistrovaný "mates"
18. 11. 2005 15:18
neregistrovaný "Tamin"
18. 11. 2005 15:37
neregistrovaný "mates"
18. 11. 2005 16:19
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 11. 2005 16:19
neregistrovaný "Tamin Zvěřina z Václaváku"
18. 11. 2005 19:58
neregistrovaný "Tom"
18. 11. 2005 08:30
neregistrovaný "mates"
17. 11. 2005 09:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 15:17
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 15:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 16:03
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 16:22
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 10:32
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 10:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 10:43
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 11:33
neregistrovaný "ZZ"
17. 11. 2005 15:52
neregistrovaný "Umierneny"
17. 11. 2005 16:58
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 18:53
neregistrovaný "Tom"
18. 11. 2005 17:11
neregistrovaný "Umierneny"
15. 12. 2005 11:13
neregistrovaný "čtenář"
17. 11. 2005 11:01
17. 11. 2005 11:07
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 11:17
17. 11. 2005 11:53
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 12:07
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 12:19
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 12:35
neregistrovaný "ZZ"
17. 11. 2005 12:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 12:37
neregistrovaný "Tom"
18. 11. 2005 13:45
neregistrovaný "Baldi"
18. 11. 2005 19:57
neregistrovaný "Tom"
27. 11. 2005 15:03
neregistrovaný "Romano"
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 00:45
Příští rok to přijde
Jo, příští rok to přijde! Toyota se stane největším producentem aut na světě a konečně se dostane tam, kam již hodně dlouho patří - na vrchol. Nová Camry - to bude síla, nová Camry + hybrid HSD - to bude fičák. Už se těším, jak nakope zadek konkurenci (hlavně v USA). No jen doufám, že budou novou Camry vozit i do Evropy, aby tu rozhýbala ty smradlavé stojaté vody..
Rozbalit vlákno
39
neregistrovaný "Fantomas"
17. 11. 2005 01:12
Re: Příští rok to přijde
Toyota jede - posledních několik let rostou jejich prodeje tempem 10-12% ročně. Například příští rok bude produkce o více než milion aut vyšší než je letos a pravděpodobně překoná 10 mega aut. Jo brácho, já vím, že se to těžko rozdejchává. Já vím brácho, v tých očích je Prassat ten nejlepší, nepřekonatelný, ikona, guru, měřítko všech měřítek. Máš pravdu brácho, prodeje Prassatu rostou, vím, že prožíváš nirvánu.. Na něco se Tě zeptám brácho: o kolik se prodá Prassatů více než loni? Jo bude to růst brácho, pravděpodobně o několik desítek tisíc. No a pokud budou evropani slepí brácho, jako byli dosud brácho, možná že to bude o víc než sto tisíc více (ale tomu asi nevěříš ani ty, brácho). Jo brácho, růst Prassatu asi nějakej bude, ale ten milion Toyoty, to nerozdejchá ani "bravo VW-Porsche", to si teda piš brácho. Navíc brácho, až přijde na trh nová Camry, tak si v USA nekoupí Prassata ani ten největší VWfil, to si teda pamatuj brácho. Až tam daj ten hybrid brácho, tak se Prassat bude pakovat stejně jako se teď pakuje Phaeton (prostě amíci nejsou blbí a nenachaj si kolem huby mazat VW-med tak jako evropani, prostě to musíš pochopit brácho, za předraženou šunku byť s logem VW tam ty prachy dávat nechtěj) to si teda piš brácho. Budoucnost VW v USA brácho, to je jen New Beetle a pár vozítek pro německé diplomaty a přistěhovalce. Je to smutný brácho, ale je to tak >:-[] >:-[] >:-[] P.S. přesto mám proto Tebe brácho alespoň jednu "bravo VW-Porsche" pozitivní zprávu: Toyota se rozhodla začít soustředit (mimo severní ameriku) také na asijsko-pacifický prostor, tak že Evropa pro ni nebude tolik v kurzu jak původně měla. To je super zpráva brácho, "bravo VW-Porsche" bude ještě chvilku žít" a ty mužeš dál prznit tento server a onanovat u značky VW >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "rasto"
17. 11. 2005 08:53
Re: Příští rok to přijde
tak bracho, smekam klobouk. :yes: si musel dlho trenovat ten styl? fakt dobre. gti bude mat radost .... >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 08:58
Re: už to přišlo
Jo Camcordi už nikdy nebudou mít v USA tak lehký život jako dřív. Přišel totiž Fusion. Vím, že tobě to stejně na srdci neleží, plešatý strýčku. Ty se spíš zajímáš o mýho tátu. Jo japíci utrpí těžké ztráty. Ale nic se neděje. Změní jméno a pojedou dál, jako ty strýčku. Datsun nebo Nissan, Lancer nebo Plešoun. Nejdýl zůstanou jména s historií. Křepčíš radostí kolem hranice ze zapálených pneumatik, že Phaeton končí v USA. A co že by si jako věrný rýžojed a vyznavač červeného diamantu na kapotě vzpomenul na stále čerstvý konec vlajkové lodi Mitsubishi Diamante v USA? Model nad Galantem. Skoro by jeden řekl stejná historie jako Phaeton. Taky jedna babylónská věž. Taky jeden Ikaros. Jo nic proti Tomovi, ten je prostě pošahanej od tý doby, co mu japonská střepina v Pearl Harboru uvízla ve spánkovym laloku. Trpí vod těch časů japanorexií. Že to neznáš strejdo? Prostě koukne do zrcadla a vidí šikmý oči a žlutou pleť. Jinak je to slušnej člověk a myslí to vážně. Což se teda nedá říct o tobě.
neregistrovaný "GermanCarFan"
17. 11. 2005 09:41
Re: už to přišlo
bravo VW-Porsche :yes: :yes: >:D >:D >:D
17. 11. 2005 10:22
Re: už to přišlo
>:D ;-) :yes:
17. 11. 2005 10:25
Re: už to přišlo
Dokonalé... :yes:
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 10:34
Re: už to přišlo
Co myslis, neuvidi Tom ve Fusionu pouze dalsiho prevleceneho japonce? neuvidi v nem vyrobek tovarny v Hirosime? ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 10:50
Re: GLOBUS
Doba globalizace přináší naciolistům a nacistům těžká protivenství. Koho vlastně obdivovat při souboji? V zásadě potřebují co nejjednodušší měřítko a tím je u aut logo na kapotě. A Fusion se nevyrábí v Japonsku ale v USA. Jenže to i ty Camry a Accordy. Já vím, podvozek Fusionu poprvé použit v Mazdě 6. Ale v rámci koncernu v době, kdy Mazda dávno byla vlastněna americkým koncernem Ford Motor Company. No a tak mají vyznavači francouzů v oblibě Turka ve francouzském brnění a nebo Francouze s japonským koněm (motorem). Atd. I přes neuvěřitelnou provázanost celého světa se tu ale pořád najde dost křiklounů, co napíšou "všechna auta ze země XX jsou šmejdy a všechna auta ze země YY jsou super". Sice totální blábol, ale nahrazuje to postpubertální vybíjení agresivity a sounáležitost se skupinou. Něco jako mlácení se na fotbalovém zápase. >:D
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 11:01
Re: GLOBUS
Mam obavy, ze i nosna struktura karoserie ponese logo stejne, ci spratelene ocelarny jako v pripade M6, strecha, dverni panely, to vse je na stejnem zaklade...ale pozor bez kritiky! Sikovne udelane auto, kde vetsina lidi nepozna praveho "pachatele". A pises pravdu, vsechny kary z XXjsou smejdy! >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 11:05
Re: GLOBUS
Detaily neznám. Ale mám pocit, že u tak masově vyráběného modelu, který navíc dostal i dva luxusnjší detiváty v podobě Mercury Milan a Lincoln Zephyr by se jim nevyplatilo dovážet zíklad karoserie z Japonska. I z hlediska vytížění kapacit mi připadá logičtější, že bude celý vznikat v USA. Ale jak už jsem psal, podrobnosti neznám a když se u nás dělají potahy na Mercedesy a světla do Focusů atd....kdo to stíhá všechno sledovat? >:D
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 11:09
Re: GLOBUS
Proto jsem psal...spratelena firma... ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 11:28
Re: GLOBUS
Výše jsem chtěl odpovědět toto: To si piš :-) Ford Fusion je "převlečená" M6, ale nemám čas se o tom hádat.. Ale než sem to stačil napsat, tak si to sám napsal :yes: No sem rád, že se shodneme. Nechci začínat slovní přestřelku s Lonesem, ale skoro to vypadá, že když se má dnes vyrobit dobré auto, tak musí mít japonský základ >:-[] Ještě že ten Ford tu Mazdu koupil >:-[] >:-[] >:-[]
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 11:39
Re: GLOBUS
A co Mazda 3 na podvozku z Focusu? Bacha na ten prehnany nacionalismus, o kterem tu v diskusi pisu. ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 12:02
Re: GLOBUS
Tos tím japonským základem byla trochu nadsázka, dolejc píšu, že nový Mazdy (např. M3 a M5) maj koncenové díly. Jinak Focus, to je pro mě ten pravej etalon nižší střední, od kterého by se měli ostatní učit (hlavně co se týče podvozku a jízdních vlastností), tak že nemám problém s tím, že z něj M3 vychází, spíš naopak. Ale je pravda, že ten Fusion je prostě v podstatě japonec. Ford bude vytloukat klín klínem - tedy japonce Camcorda "japoncem" Fusionem.. podle mě je to rozumná strategie, ale musim uznat, že Camcord je opravdu, ale opravdu velkej oříšek P.S. s tím nacionalismem mám pravdu - je opravdu minimálně podivné tvrdit, že Camry je japonec, když je navržený i vyráběný v americe pro amíky..
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 11:31
Re: GLOBUS
Já podrobnosti taky neznám, ale jestli jsi někdy viděl zevnitř japonskou továrnu, tak určitě tušíš, že dosahovaná produktivita je tak vysoká, že se klidně může vyplatit vozit ty kastle z Hirošimi.. ale to je jedno, důležitý je ten japonský faktor :yes:
17. 11. 2005 11:07
Re: GLOBUS
Určitě máš pravdu... Jednoduché vidění - jen jedno je dobré, všichni ostatní jsou špatní... Rychlá odpověd na neschopnost hledat ve složitosti světa cesty... A pak, zajímavé je i to, že chvála je nechtěná. Přece není možné milovat auta a z nich jen některá... já hledám krásu jak v 911ce tak v Picantu... přece auta... to jsou klenoty jako ženy... všechny jsou krásné... to jen naše oči šilhají... ;-)
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 11:13
Re: GLOBUS
:yes: Svata pravda velebnosti >:D
neregistrovaný "mates"
18. 11. 2005 08:32
Re: GLOBUS
:yes:
neregistrovaný "čtenář"
15. 12. 2005 11:10
Re: GLOBUS
V realu musíte být hrozný magoři 8-s
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 11:23
Re: Zase je v tom Japonec :-)
Aby bylo jasno, tak začátek pro pořádek uvedu, že Fordy můžu, hlavně ty "evropské" (Mondeo, Focus). Mazda se v devadesátých letech dostala do problémů a Ford ji z toho (již můžeme říci) úspěšně vytáhl, tak že mu patří velké díky. Měl bych ale několi připomínek! 1) Kolik % akciií Mazdy vlastní Ford? Není to náhodou 30% (i když asi kontrolní balík)? Ono je totiž koncern a koncern.. 2) Nové modely (M3, M5) sice sdílí koncernové díly, ale motory a podvozky si Mazda ladí sama!!! Zase koncern není jako koncern.. zde bych chtěl zdůraznit další velké díky Fordu, protože dovolil Mazdě uchovat si svou "tvář" 3) Fusion bude nepochybně dobré auto s perfektníma jízdníma vlastnostma, o tom nepochybuju - protože výchází z M6 a M6 je hodně dobré auto s perfektníma jízdníma vlastnostma ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 11:31
Re: Zase je v tom Japonec :-)
Jo, Ford se chová k získaným značkám nejkorektněji. GM to zprasí nějakým rebagdeovaným zastaralým vanem či SUV a VW z nich udělá jen svojí pobočku s jinýma logama. Fusion mám rád, protože takhle nějak mělo správně IMHO vypadat evropské Mondeo. Ostrý New Edge design. Žádný změkčení jako to vytvořili.
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 11:35
Re: Zase je v tom Japonec :-)
Mám takový pocit, že nové evropské Fordy budou kulaté +- viz design "Kinetic" a severoamerické Fordy budou naopak hranaté jako Fusion..
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 11:41
Re: Zase je v tom Japonec :-)
Tohle je moje krevní skupina: [odkaz] / [odkaz] Nezměkčený New Edge a Art&Science.
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 12:12
Re: Zase je v tom Japonec :-)
Jak řikám, Fusion můžu. Bejt v USA, tak si ho klidně koupim. Jediný s čím mám trošku problém jsou ty postranní blinkry zaříznuté do blatníků - jediné auto na kterém se mi to líbí je RX-8 (hale, teď mě napadla další věc, kterou si Ford půjčil od Mazdy ;-) )
neregistrovaný "Tamin"
17. 11. 2005 16:00
Re: Zase je v tom Japonec :-)
snad už si se nevzdal Cadillacu?Jo teď v SM testovali STS.........
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 19:42
Re: Zase je v tom Japonec :-)
SM? Ten moc nesleduju. Většinou se soustředí na porovnávací testy Škoda x Hyundai. Ale příště na to v obchodě mrknu. Tipuju, že dostal 2- a Fabia 1-. >:D
neregistrovaný "Tamin"
18. 11. 2005 09:14
Re: Zase je v tom Japonec :-)
no musel jsem se hodně pozastavit nad některejma jejich "nedostatkama".Jinak Cadillac STS je snad bezchybný auto, viděl jsem v Brně na autosalonu jejich stánek a perfekt.Ani se ti nedivím, že po něm tak prahneš, ale že by se ti líbil Fusion?Já zrovna na rodiný typy autu nejsu, ale když už americkej osobák od Fordu tak pětistovku.Jo, Lonesi ty studuješ právničinu, že jo.Někde tady na diskuzích jsem o na to narazil a ani se pak nedivím tvejm argumentům na obhajobu US cars, neprůstřelný alibi...... >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 11. 2005 11:05
Re: Zase je v tom Japonec :-)
Nestuduju právo. Studuju VŠE. Právník....no možná by ses divil, kdo všechno je tu právník. >:D Chytřejší lidi tu nepíšou, co dělají a kolik jim je. Já to bohužel už dávno profláknul. Ford Five Hundred je skvělá hodnota za peníze. Víc jak pětimetrový auto s šestiválcem a šestistupněm nebo CVT ve standartu za naprostý pakatel. Jenže nemá to podstatný: americký design. Nechci, aby si mě pletli z boku s Audi A6 a zezadu s Mercedesem. A předek nevýrazný. Vždycky se mi líbil Fordův New Edge a Fusion beru jako jedno z nejpodařenějších aut v tomhle designovém směru.
neregistrovaný "Tamin"
18. 11. 2005 12:15
Re: Zase je v tom Japonec :-)
tak to jsem se seknul, no...Jinak já si furt myslím, že když ameriku tak jedině Mustanga, tohle se mi zdá jako nejpovedenější auto, vůbec.Náhon na zadek, V8, kulatejch 300HP, retrodesign a nízká, opravdu nízká cena.Jo a v crash testu získal 5 hvězdiček takže si myslím, že to není špatný.Jo a ještě se chcu zeptat, vyrábí se seriově Ford GT?
neregistrovaný "mates"
18. 11. 2005 12:27
Re: Zase je v tom Japonec :-)
Vyrabi, jen je ta serie omezena:-) Mas zajem? Jeden je v Pruhonicich u Caddy. Cena k jednani 7990000,-:-) Je cervenej a ty bily pruhy bys mozna vyhadal jako bonus zadarmo;-)
neregistrovaný "Tamin"
18. 11. 2005 14:05
Re: Zase je v tom Japonec :-)
omezenej je jen dovoz do Evropy, 101 kusů a šlus.V U.S.A. ho prodávaj za 150 000 dolarů a nedávno jsem narazil na to, že se dá k nám dovíst a s přihlášením atd. výjde na necelejch 5 000 000Kčs což je skoro zadarmo, ne?Ale nevím jestli je to teda omezená výroba a nebo to je seriovka jako třeba Ferrari........
neregistrovaný "mates"
18. 11. 2005 15:16
Re: Zase je v tom Japonec :-)
Nevim to na tuty, ale mysli, ze celkovy pocet vyrobenych aut je omezeny. Kazdy ma svoje cislo. Ad cena, proto taky pisu, ze je to cena k jednani:-) Mozna kdybys polozil 6 v ceskejch na stul, tak vedle nich spadnou klicky:-)
neregistrovaný "Tamin"
18. 11. 2005 15:18
Re: Zase je v tom Japonec :-)
nešlo by nějak šikovně vyměnit český koruny za dolary v nějakým příznivým kursu, řekněme 1:1?
neregistrovaný "mates"
18. 11. 2005 15:37
Re: Zase je v tom Japonec :-)
Kdyz bys na neco takovyho narazil, tak dej vedet. Mel bych par settisic korun na vymenu 1:1 s dolarama:-) A kdyby si sehnal tuhle vymenu v eurech, tak bych mel jeste vic:-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 11. 2005 16:19
Re: Zase je v tom Japonec :-)
I série pro USA je omezená, samozřejmě mnohem vyšším počtem než těch 101 pro Evropu. Přesný číslo neznám a jsem línej to hledat. Jinak vrátil jsem se z nákupů, shlédl SM a ten Cadillac STS vážně dostal 2-!!! Málem jsem se tam pomočil smíchy. Já to jen tak střelil od boku. >:D >:D >:D
neregistrovaný "Tamin Zvěřina z Václaváku"
18. 11. 2005 16:19
Re: Zase je v tom Japonec :-)
to spíš narazím na ty dolary než na ty eura, ale rozhodně dám vědět o to nemusíš mít strach.........
neregistrovaný "Tom"
18. 11. 2005 19:58
Re: Zase je v tom Japonec :-)
VŠE, hm. A kterou fakultu a ročník? Teda jestli to není tajný.. pár lidí z VŠE, který se zajímaj o auta znám..
neregistrovaný "mates"
18. 11. 2005 08:30
Re: Zase je v tom Japonec :-)
:yes: :yes: :yes: ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 09:25
GM: náš hybrid bude levnější!
General Motors se chystá příští léto uvést na americký trh suverénně nejdostupnější hybridní automobil: nový Saturn VUE. Už nyní se připravuje dvanáct různých hybridních automobilů z modelové platformy GM. Hlavně Chevrolet Malibu, Chevrolet Tahoe a GMC Yukon. Většina z nich bude uvedena na trh do roku 2007. Podrobnosti o ceně a spotřebě Saturnu VUE uvěřejí GM v lednu příštího roku.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 15:17
Re: GM: náš hybrid bude levnější!
Sem na ně fakt zvědavej s čím přijdou (vážně). Doufám, že přijdou s opravdovými hybridy (viz Toyota a Honda) a ne s většíma "autobaterkama" jako se na to chystá Audi :no: Taky bude zajímavý, jak jim to bude v reálu šlapat a jak se poperou se spolehlivostí, protože "opravdovej" hybrid, to není jen větší autobaterie, ale naopak celkem vychytanej a propracovanej systém. Tak že se nabízí otázka, když to rozjedou hned takhle ve velkým, jestli to zvládnou ukaučovat a jestli si ještě více nenadělají do bot (přece jenom, dvakrát měř, jednou řež, že..).. přece jenom, Toyota se nějdříve soustředila jenom na Prius (a Honda tuším na Insight) a teprve teďka, když už to mají vychytané to začínají montovat do "velkosériové" produkce (jako je Camry, RX, Accord, Civic atd). BTW sem četl, že má teďka GM docela problém, páč hodně staví na full-size SUVs a full-size pick-upech.. přitom amíci (ne všichni) začínaj docela šetřit na palivu a také jim přestává být cizí slovo "ekologie". Amíci se nechtěj vzdát "velikosti", ale chtěj malou spotřebu a ekologii, tak že ty hybridy by se GM docela šikli a čekaj na ně, jak na boží smilování. Tak jim držim palce, aby to pořádně rozjeli a v tý souvislosti doufám, že se toho chytne i Evropa.. Nemáš nějaké informace jestli se nechystaj prodávat hybridy i v Evropě? Nebo budou čekat, až jestli se chytí Toyota a pak teprve přijdou?
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 15:52
Re: GM: náš hybrid bude levnější!
O "větší autobaterky" asi nepůjde. Ty už nabízejí dávno ve full-size pick-upech Chevrolet Silverado a GMC Sierra. Velký auta mají v USA budoucnost. Spíš má teď GM velký problémy s účetnictvím a v důsledku toho i na burze....vypadá to špatně. :-( Co plánují v Evropě netuším.
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 16:03
Re: GM: náš hybrid bude levnější!
O tom nic nevím, že by další účetnictví a lá Enron? Jestli jo, tak to maj teda fakt problém, pač na to sou US úřady neuvěřitelně háklivý (vzhledem k historickým zkušenostem se jim ani nedivím)..
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 16:22
Re: GM: náš hybrid bude levnější!
Tak špatný to není. Ale teď před časem se zjistilo, že trochu nadhodnotili jeden zisk z minula. Úředně nic zakázanýho (prostě "poopravení údajů z minula") ale na akcie to mělo další zdrcující vliv.
17. 11. 2005 10:19
FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
Je důležitý, brácho, kde se narodíš... nevěř těm řečem, že jsi dítě Země... nejsi... jsi především dítětem svejch rodičů... a oni, jediní oni ti vštípí vztah k zemi, kde ses narodil... kdes poprvé vyhrál nad kamarádama z ulice tu skleněnku, co ji máš dodnes někde mezi krámama... Život tě může vrhnout do různejch míst... ale nehraj si na robota... srdce... duše... tam je pravda o tobě... a tu najdi... a hlavně, brácho... nikdy tu pravdu nezatrať. Každej zapomíná... zapomínat musíš... jo, hodíš desetiletí v komunistickým lágru za hlavu... vždyť tuhle zemi miluješ... Přeju ti, brácho, abys uměl a mohl toužit po rodný zemi... to umění je dar od rodičů... ta možnost... tu si musíš vytvořit sám. Možná ti dělá radost, že to v tvý rodný zemi převálcujou japončíci svejma copama právě proto, žes zatím viděl sochu Svobody jen ve filmu Planeta opic... možná se neumíš zasnít... třeba až z tý daleký Ameriky nebo Austrálie... Jenom tak bys pochopil, že žít tady, pod Řípem... a mít radost, že Apoštol bude zválcovanej nějakou chamratí... je až morbidní touha... Možná, je to taky proto, žes zatím na auta koukal jen zvenku... a žene tě tupá závist... nevím... ale hlavně abys věděl tohle ty... mimochodem, vždycky se tu našlo dost těch, co kolaborovali... naštěstí pak přilétli výsadkáři... a celýmu světu ukázali, že ne všichni mají v erbu znak slizského hada... Jo, běž, brácho, do Resslovky a polož tam tulipán... tam možná najdeš odpověď na otázku jestli tvůj postoj neplyne jen z toho, že máš místo mozku fašírku. Těch je tu taky dost. P.S. A čti... tady třeba kolegu s nickem Rasto, nebo třeba lonese... může ti to dost dát. A pak... najdi si svůj styl... i v psaní... byť jsem moc potěšen, žes mě tak krásně nacvičil. Za to jediné ti děkujo. Obsah tvého těxtu... to jsou fakt zvratky na obrázku...
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 10:32
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
..jsi kopirovan, jsi slavny...plagiatu je spousta, lepsi, ci horsi. Doporuceni pro Tebe: bojuj!, pro ostatni: lze pouzit myslenku, ale k ni vlastni komentar, konstruktivitu, hosi! ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 10:42
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
Paja ma pravdu. Klause a Zemana imituje každej. Pepa od nás z ulice sice už ve svých pěti letech umí říct, že jsou to oba magoři, ale on žádný postoje národu nikdy neprezentoval. A kupodivu ho nikdo neparoduje. >:D ;-) Těhle imitátorů tu byly už zástupy. Jenže nikdy nevytrvají dlouho. Nepíšou totiž za sebe a chybí jim proto motivace. Párkrát si zaparodují, rýpnou a jdou o dům dál. Od hospody k hodpodě chodí parodovat nosový přízvuk slavné osobnosti, aby se aspoň trochu ohřáli ve světle slávy. >:-[]
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 10:43
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
Mame to tu ale prima knajpu >:D
neregistrovaný "ZZ"
17. 11. 2005 11:33
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
Co je však největší, co je však největšíííí..... ta lidskááááá svobóóóóóóóda :yes:
neregistrovaný "Umierneny"
17. 11. 2005 15:52
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
Ad "Možná ti dělá radost, že to v tvý rodný zemi převálcujou japončíci svejma copama "
Myslim ze Japonci uz copy nenosia. Mozno vo filomch ako Samuraj.. A tiez uz to niesu japoncici ale japonci, tym ako sa im zvysila zivotna uroven sa zvysuje aj vyska a vaha tychto ludi :-) To ide ruka v ruke.
Zasadna otazka je ale aky vidis rozdiel medzi japoncikmi s copami a nemcami-skopcakmi oblecenymi v zelenych tirolskych sortkach s bratwurstom v hube? Valcovat Ta chcu jedni aj druhi. Resp. nechcu valcovat, jeden chce aby si kupoval jeho Toyoty a Hondy a druhy Ti chce natlacit Skodovky a Volkswageny. Takze prosim vysvetli rozdiel..
Ja osobne rozdiel nevidim a pri kupe auta si nepredstavujem ci ho vyrobil japoncik alebo nemec. BTW, ten Tvoj nemec bude na 50% turek... Ja si vyberiem hocijake auto ktore ma podla mojich kriteria najlepsi pomer cena/vykon. Nemecke auta ale v tomto pomere dobre nestoja, prave kvoli nafuknutym cenam.
17. 11. 2005 16:51
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
Cena mne nezajímá... tak jako tak jde v dané třídě max o 100 - 200 tisíc... Důležité je srdce... akcent na "obsah" a historii... já když si přečtu, že krása Alfy je vystopovatelná do předminulého století, neboť italští tvůrci kočárů byli vyhlášeni svým uměním krásna... jsem dojatej a hrdej, že patřím k této civilizaci... To je můj svět... Neupírám ti právo na to, být po propočtech cen rozhodnut koupit auto pod plachtou jen proto, že je levnější naž Guru a ža má motor, kterej točí jako kávomlejnek co mám v kuchyni na presso... Jo, i to je cesta. Věř mi, že jí neopovrhuji... ale volím jinou...
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 16:58
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
Cena mě nezajímá.. zajímavý leč poněkud exotický názor ;-) Můj názor je ten, že v kategorii nižší střední či střední třídy je to nejdůležitější faktor..
17. 11. 2005 17:47
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
Já netvrdím, že tenhle můj náhled je náhledem většinovým. Je ale můj. Tak mi ho neber... 90% vozů je tu nižší střední či malé vozy, přitom v rukách občanů je to podle mne tak 98% Jo, asi většina volí auto ve své třídě podle ceny... Tak ať se každej zamyslí, zda těch 100 táců je rozhodnejch... Podle mne ne. To je jako v hodinkách... Všechny jdou... jen ty švýcarský jdou tak nějak hezčeji ;-)
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 18:53
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
Já Ti tvůj náhled neberu, jen sem upozorňoval na fakt, že naprostá většina lidí má jinej pohled na věc. Jasně švýcarský hodinky, to je pojem za který si mnoho lidí rádo připlatí stejně, jako když si půjdeš kupovat Rolse nebo Bentley - to je v pořádku.. ale nezapomeň, že v střední třídě a níže je tomu většinou trochu jinak
neregistrovaný "Umierneny"
18. 11. 2005 17:11
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
Mna cena zaujima.
A taktiez ma zaujima vykon a vybava a spolahlivost.
A tieto dve veci davam do pomeru.
Ty mozno davas vacsi akcent okrem vykon a vybava a spolahlivost aj na historiu, znacku, charizmu znacky atd.. je to uplne ok.
Ale neodpovedal si mi na otazku..
neregistrovaný "čtenář"
15. 12. 2005 11:13
Re: FAŠÍRKA MÍSTO MOZKU
jo piš jak magor. a zvedni si sebevědomí palcem :yes:
17. 11. 2005 11:01
HYBRIDNÍ HYMNA
Potkal jsem tu na silnicích jednoho Priuse... Šofér na mne tak chladně pohlédl... že by taky hybrid :-) Chyba je v daňové politice... ulevit hybridům a rozjede se to... tedy bez mého vkladu... tohle už můj svět nebude... ja na ruce digitální hodinky neměl nikdy... a to za mýho života začala jejich éra... Můj svět jsou analogové přístroje... kožený sedadlo s logem na opěradle... stříbrné stěrače a zpětný na blatníku... Ovšem to neznamená, že jsem zpátečník... naopak... fascinuje mne pokrok... mám v kapse krabičku od sirek... a ve vteřině zavolám kámošovi do L.A.... tak z toho... z toho... mívám po ránu občas závratě... žiji ve své budoucnosti... kdo kdy tohle mohl říct. :yes: P.S. Celej tejden čtu tu a tam v různejch novinách o Toyota - samé příznivé články... organizace výroby, nízká nákladovost, ambice na největšího výrobce... nepochybně to dělaj dokonale. Pro jiný, ne pro mě.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Paja"
17. 11. 2005 11:07
Re: HYBRIDNÍ HYMNA
Masovejsi rozsireni hybridu vane ze zeme vychazejiciho slunce, je to prekvapeni? Ani ne, pro ne to nebyla touha byt prvni, pro ne to byla nutnost! Stejne jako to bude casem nutnost u vsech progresivne smyslejicich statu. Proc nepustit hybrid s 5% DPH na trh? Protoze jeste nikdo nepohladil tu spravnou kapsu, protoze by nam bylo vysvetleno, ze prave tech 14% rozdilu pujde z mozneho navyseni platu zdravotniku a policistu...smich? Ten nas prejde s rouskou na obliceji! ;-)
17. 11. 2005 11:17
Re: HYBRIDNÍ HYMNA
Jo. :yes:
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 11:53
Japonci umějí
Japonci umějí.. v dnešní době už o tom soudný člověk těžko může pochybovat. Ne Lonesi, žádná střepina mě netrefila, ale přesto mě japíci dostali. Byli chytrý a chytli mě do pasti ;-) Jednou před lety, mě známý svezl ve své nové 626 (motor, který neslyšíte, pamatujete?). No vzbudil ve mě neovladatelný chtíč, tak sem si ji také pořídil. Sloužila dobře 5 let (přes 170,000 km), pak přišla další. Opět sem si ho zamiloval. Za pět let jsme spolu prozili přes 220,000 km a pak se naše cesty rozešli :-( Naštěstí přišla další (ta současná), zatím jsme spolu 2 roky (55,000 km). No a teď proč to píšu. Asi jsem měl i štěstí, ale za celou tu dobu, jsem akorát několikrát měnil žárovky zadních světel, jednou se mi porouchal stěrač, ale jinak žádný problém. To je to kouzlo, na které mě dostali - servis znám pouze z pravidelných kontrol, jinak jsem tam nikdy nemusel. Japíci prokletý, tohle prostě umí pouze oni a dokud to nebudou umět i ostatní, tak si je holt budu muset kupovat! :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 12:07
Nová láska?
Jo, jezdim v Mazdách, ale ten nový D-CAT mě fakt láká a Toyota mi taky neni cizí. Tak že za pár let uvidíme, možná změnim znak na kapotě.. BTW co říkáte na Scion? Myslíte, že se chytí? Podle mě jo.. Toyota to s amíky umí (na rozdíl od většiny evropanů s VW v čele), tak že si myslím, že za pár let budou prodeje hodně vysoké (hlavně u mladé generace)..
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 12:19
Re: Scion
Jo, doporučuju vyzkoušet konfigurátor - tomu říkám tovární tuning v praxi. Model tC mě fakt docela bere, ostatní ani ne. Hlavně ať mi tady už nikdo netrvdí, že Toyota je nudná značka!
neregistrovaný "ZZ"
17. 11. 2005 12:35
Re: Scion
A super udělaný jsou ta videa :yes: ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 11. 2005 12:21
Re: Scion
To s tou střepinou byla legrace. Scion jo. Jen myslím, že xA a xB se bude prodávat trochu jiné cílové skupině než Toyota plánovala. Bělošská mládež moc netouží brázdit silnice v krabicích na kolečkách, i když jsou v Japonsku IN.
neregistrovaný "Tom"
17. 11. 2005 12:37
Re: Scion
Jo máš pravdu. Nechci aby to vyznělo rasisticky, ale běloši za chvíli budou v USA v menšině. Nejsem expert na spotřebitelské preference hispánského a černošského obyvatelstva, ale třeba jsou pojízdné krabice přesně to, po čem touží >:-[] Jinak v tom Japonsku sou krabici docela velkej hit - jen doufám, že se to nerozšíří do Evropy - ještě by k tomu některý automobilky přidali tříválcové traktoroidní chrochtoturbodehty a to už bych fakt nerozdejchal..
neregistrovaný "Baldi"
18. 11. 2005 13:45
bez titulku
Všetci šalejú z hybridných áut, ja však vidím pri ich výrobe 2 závažné nedostatky. Vie mi niekto povedať ako:
1. sa budú likvidovať batérie po životnosti
2. kto si kúpi 5 a viac ročného hybrida pri ktorom sa už končí životnosť batéríí a nová sada stojí okolo 100 tis.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tom"
18. 11. 2005 19:57
Re: bez titulku
Přesné odpovědi neznám, ale vezmu to "selským" rozumem. Baterie se asi budou principiálně likvidovat podobně, jako se dnes likvidujou baterie do mobilů nebo notebooků.. Čím více bude hybridů, tím jejich cena i cena příslušenství půjde dolu o to bych se teda nebál..
neregistrovaný "Romano"
27. 11. 2005 15:03
super
>:D :-) :yes: uz aby yo bolo :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0