Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Třídveřový Volkswagen up! v Česku od 192.900,- Kč

Volkswagen se nepouští do cenové války se Škodou, začíná o 13 tisíc výše. V nabídce je i verze BMT i pětidveřové provedení.
Zpět na článek
23. 5. 2012 16:31
23. 5. 2012 21:11
23. 5. 2012 20:42
24. 5. 2012 09:09
23. 5. 2012 20:44
23. 5. 2012 20:56
23. 5. 2012 21:55
24. 5. 2012 17:13
25. 5. 2012 15:06
Avatar - avatas
23. 5. 2012 16:29
Navoněná bída
Za ty peníze se dá koupit i auto,tohle je opravdu navoněná bída.Motor je nekultivovaný a vcelku i "netáhlo" Mám zkušenost z mojí firmy,kdy si jej koupila sekretářka s radostí (škodu-což je stejné) a s neradostí s tímhle teď jezdí....Inu,komu není rady.......
Rozbalit vlákno
3
23. 5. 2012 17:51
Re: Navoněná bída
Od tříválce lze těžko čekat kultivovanost. A jetsli je to táhlo nebo netáhlo, na to bych počkal po zajetí. Tak jako tak je jasné, že je to autíčko pro ženy do města nebo pro důchodce na víkendové cesty.
23. 5. 2012 20:07
Re: Navoněná bída
Je vidět,že jsi se k tomu autu ani nepřiblížil! Ve skutečnosti je totiž vše přesně naopak,než říkáš >:D
25. 5. 2012 15:02
Re: Navoněná bída
auto je dost eufemisticky vyraz za tuhle socku.
Kazdopadne designove bych si urcite tech par tisic proti citigo priplatil, UP! vypada alespon prijatelne. Narozdil od Citigo, ktere mi pripomina designem 40 let stara plechova slapaci auticka sovetske vyroby. 8-s
23. 5. 2012 16:31
??
To jsme rádi, že je karoserie částečně (sic!) pozinkována. Knoflíky jsou taky namontovány jen "částečně"? Oh, wait... :-)

Jinak hezký, Pandu radši.
Rozbalit vlákno
1
23. 5. 2012 16:37
UP-OCENÁ KONKURENCE
Je to nádhera, co? Čisté, jemně technicistní tvary, přitom dokonalý sympaťák, takhle to umí střihnout opravdu jen Volkswagen. Vnitřní poměry rodného brášky jsme si tu rozebrali nedávno, dnes si dejme velkoryse výkonnostní souboj v dlouhém táhlém s ikonou jižních silnic, FIAT PUNTO:

Kdyby se ti náhodou to PUNTO motalo někde v dlouhým táhlým před přední kapotou, dej mu šanci, přeci jenom nemá zrychlení jako ty a je rád, že ten dlouhej táhlej na jeden rozjezd vůbec dá. No schválně, porovnejme si jízdní parametry Upu na pouze litrovém motoru a punta na jednadvojce:

Zrychlení 0-100
Up!: 13,2 s
Punto: 14,4 s
Rozdíl ve prospěch Upu 1,2 s.

Maximální rychlost
Up!: 171 km/hod
Punto: 156 km/hod
Rozdíl 15 kilometrů ve prospěch Upu

Je to neuvěřitelné, ale v městské skákačce vyprášíš puntu v dlouhém táhlém kožich tak, že na to nezapomene do doby příchodu nové generace...

Avšak, přece bys s Upem nezávodil? Dokonale si užívej jeho vskutku jedinečného designu a prostorné kabiny, kochej se tím, jaký máš vkus a když pojedeš kolem Tróji, zvolni a zamávej do výběhu, to víš, ne všichni mohou o sobě tvrdit, že jsou ozdobou silnic.

BRAVWO UP! :yes: :-!
Rozbalit vlákno
36
23. 5. 2012 17:10
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
A teď si představ, že se připlete do cesty UPu jeho větší bráška Polo.

Zrychlení 0-100
Up!: 13,2 s
Polo: 16,1 s
Rozdíl ve prospěch Upu 2,9 s!

Maximální rychlost
Up!: 171 km/hod
Polo: 157 km/hod
Rozdíl 14 kilometrů ve prospěch Upu

Je to neuvěřitelné, ale v městské skákačce vyprášíš ještě daleko větším rozdílem auto, které by údajně mohlo nabízet i BMW.

;-)
Avatar - Flai
23. 5. 2012 17:28
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Já bych raději připlatil a vzal Polo :-)
23. 5. 2012 17:31
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
:-)
23. 5. 2012 17:31
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Jenomže takhle to, sousede, na silnicích nechodí, Panda se nebude bít v dlouhém táhlém s Puntem, nýbrž Punto s... Upem, ale tohle je garážová filosofická tak vysoká, že chápu tvojí příznačně marnou snahu.
23. 5. 2012 17:42
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Přece bys nechtěl porovnávat s Pandou, to jsme učinili pod testem a bylo z toho garážové pozdvižení ;-) Pravda je pravdou, s tím nehneš.
23. 5. 2012 17:45
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Omlouvam se za nedorozumění, editace editace a je z toho tohle. >:D
S Pandou? Ale proč ne, záleží na vkusu každého soudruha. Je pravda, že teď dostala v jednom z německých testů pěkně na budku.
23. 5. 2012 17:58
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
:-)
24. 5. 2012 15:08
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
No nandal ti to, to už nevokecáš - marná snaha je tahle tvoje up-ocená reakce. Tos holt nečekal a také je to ze tvých dalších záchvěvů hooodně znát. >:D >:D
23. 5. 2012 20:55
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Prozradím ti tajemství: když je nějaké auto větší, prostornější, pohodlnější a bezpečnější, tak jako je Punto oproti Up!, tak je obvykle i těžší. A když srovnáváš těžší auto s nejslabší dostupnou motorizací (tj. Punto 1.2 69 koní) oproti lehčímu autu s nejsilnější dostupnou motorizací (Up! 75 koní), je logicky to větší (těžší, pohodlnější, bezpečnější) auto o něco pomalejší.

Ke stejnému výsledku bys došel, kdybys srovnal Punto Abarth s Passatem 1.4 TSi a měl by asi stejnou vypovídací schopnost.
23. 5. 2012 20:56
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Díky, na tenhle odbornej pohled jsem tu netrpělivě nekolik hodin čekal... >:D
23. 5. 2012 20:57
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Není zač.
23. 5. 2012 20:59
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Rozhodně je to překvapení, ale jestli bude příjemné nebo ne, to se teprve uvidí. Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek... 8-s >:-[]
23. 5. 2012 21:04
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Chápu že to pro tebe překvapení je, proto jsem to napsal. Ale popravdě - v tomhle případě si umím představit jen špatný výsledek: příště zase napíšeš nějaký nesmysl, jako vždy.
23. 5. 2012 21:09
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
...Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek... >:-[]
23. 5. 2012 21:11
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Správně, nepodceňuj se! Pracuj na sobě a třeba se jednou o autech něco dozvíš, naučíš a ty pitomosti o nadřazenosti VW psát přestaneš. Držím palce! ;-)

PS: Ale kromě čtení by to chtělo se občas nějakým tím autem i projet, abys mohl psát i něco jiného než marketingové fráze a číslíčka z prospektů. Na profi fotkách vypadá i ten nešťastný Up! docela dobře. Ve skutečnosti ;-\ :-( 8-s
23. 5. 2012 21:34
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Rozhodně je to překvapení, ale jestli bude příjemné nebo ne, to se teprve uvidí. Dovedu si představit dobrý i špatný výsledek... 8-s >:-[]
23. 5. 2012 21:14
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Design UPu je výborný, tak 100x lepší než CITIGO a 1000x lepší než Panda.
Pokud bych šel do mini vozu, tak je UP jednoznačně vítěz.
CITIGO, PICANTO a PANDA jsou odporná auta pro rozvoz pizzy.
Technicky to neřeším, dobrý motor se dá vybrat vždy.
23. 5. 2012 21:16
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
No u Up! / Citigo si právě motor nevybereš - dostaneš buď tříválec nebo... tříválec 8-s :-( :no:

Design je věc vkusu, já bych dal přednost Pandě.
23. 5. 2012 21:33
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Třeba bude tříválec dobrý. Je třeba to vyzkoušet. Neodsuzoval bych ho hned na začátku, když jsem ho nevyzkoušel. A časem určitě přidají další variantu motoru.
23. 5. 2012 21:39
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Pravda, taky jsem s Upem / Citigo zatím nejel. Ale zkusil jsem několik tříválců a ani ten nejlepší (1.0 v Kolíňatech) se nevyrovnal dobrým čtyřválcům stejné třídy.
23. 5. 2012 21:40
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Též dobrý blábol - design je věc vkusu - >:D Člověče, já ti ta tvá úvahová zvěrstva snad začnu kompletovat do speciální rubriky ve Zlatém ventilku - "Garážová mudrosloví" >:-[]
23. 5. 2012 21:43
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
No jo, když někomu jako ty vkus zcela chybí a za povedený design považuje třeba tohle:
[odkaz]
8-s
to je pak těžké...
23. 5. 2012 21:53
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Tohle ti moc nevyšlo, zrovna Fox, mistr elegance je důkaz špičkového (třídního samozřejmě) designu, fakticky špička překonaná až Upem. Nic si z toho nedělej, že to nevidíš, vždyť jak tu tvrdívá jeden mudrlantský filosof - ... Design je věc vkusu... >:D >:D
23. 5. 2012 21:56
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
No prosím, co jsem říkal... :-O
24. 5. 2012 14:45
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Jasně Fox špička třídy. Především spolehlivostí vůz oplýval:-)))))) Viz všechny dostupné dlouhodobé testy spolehlivosti...Chlapče chtělo by se to probudit už konečně....To není jen o časopisech a propagaci, ale taky trochu o praxi a životě.
24. 5. 2012 15:23
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Tou praxí jsi mě dojal... >:-[] Honzo, tématem je design, nikoli spolehlivost, já jen aby ses tu s tou svojí osmadvacetiletou praxí o životě zase tolik neblamoval... ;-)
24. 5. 2012 19:49
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Desing....Fox špička třídy. Motu neveříš sám (pro mě je špička v tomto směru Ford). Pochválil bych koncernu opravdu dost vecí, ale desing Foxů????? To už je fakt moc. A co ti bude vadit teď? Že mám rád Stratose? Nebo Sennu? Když jsi už prokázal schopnost rozkliknout nick.... >:D
23. 5. 2012 21:37
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Třídvířko Up! je opravdu mistrovský (mini)kousek, to je potřeba uznat, no v pětidveři zmizí zadní boční pozvednuté okénko, zůstane krásná příď, ale v téhle variaci bych to zde klonil k CITI, přeci jenom je to náš produkt.
Avatar - theolli
23. 5. 2012 22:11
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Jo náš produkt? Ty jsi fakt blb vytříbených kvalit! :yes:
23. 5. 2012 22:14
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Silně zbrzdi výrazivo! I klasický primitiv tvého kalibru tu musí dodržovat základní úmluvu o přirozené slušnosti. Nemusíš se mnou souhlasit, ale pokus se to příště vyjádřit kultivovaněji.
Avatar - theolli
23. 5. 2012 22:36
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
vem si prášek a jdi spát,přestan to tu zamořovat těmi ohranými fanatickými výrazy,jsi nicka,socka co tu slintá na VW! A skoro bych se vsadil že ani řidičák nemáš ale možná máš papíry na hlavu! >:D tomu bych i věřil
24. 5. 2012 14:36
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Pěkně souhlasim s tebou. Tady myslím že borec GTI nemá ani řidičák...Sice jsem v Up nejel, ale jel jsem několikrát v Citi (sice slabší motor), a nechápu jak mohli soudruji takový motor do výroby pustit. To auto nemá "spodek", ale vůbec ho nemá....! Člověk by to od litru i čekal, ale tohle už bylo moc.
24. 5. 2012 09:36
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
"Design UPu je výborný, tak 100x lepší než CITIGO a 1000x lepší než Panda."

Druhy expert: "...zrovna Fox, mistr elegance je důkaz špičkového (třídního samozřejmě) designu,...."

Spolok humoristov >:D >:D >:D
Mali by ste to spolu skusit v Particke.
24. 5. 2012 09:40
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Aj mentalne zaostalemu by nemal byt problem vysvetlit, ze vyrazne tazsie auto s rovnako vykonnym motorom zrychli pomalsie, nez lahsie auto.

Ale ze to treba vysvetlovat aj tebe.... :no:
25. 5. 2012 15:04
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
a ted si predstav tu tragedii, ze zrychleni 0-100 za 13 sekund povazuju za asi tak zhruba 2x pomalejsi, nez jakou u osobniho auta ocekavam :-! A zrychleni nad 10s uz pokladam v dnesnim provozu za naprosto neakceptovatelne.
Avatar - Tomas_2002
23. 5. 2012 20:42
Převodovka
Mě se nejvíc líbí, že příplatek za automat je jen 15.000,- Kč. Kdybych chtěl něco na popojíždění po městě pro rohlíky, abych nemusel tahat z garáže full-car tak bych chtěl aby to bylo v automatu :-)
Rozbalit vlákno
2
24. 5. 2012 09:09
Re: Převodovka
V tom případě - nemáš zájem o starší Babettu? Ta má taky dvojstupňový automat.
Avatar - Tomas_2002
24. 5. 2012 09:10
Re: Převodovka
Bábu ne, to je na mě už moc retro :-)
23. 5. 2012 20:44
POZOR
Pozor na tohle - [odkaz] :-!
Rozbalit vlákno
1
23. 5. 2012 20:56
Re: POZOR
Bez obav, ničeho podobného bychom se ani nedotkli >:D
23. 5. 2012 21:55
POZOR II.
[odkaz] :yes: :-!
Rozbalit vlákno
2
24. 5. 2012 17:13
Re: POZOR II.
Kokso, to je hnusné... Čo robilo Up! zaujímavým, to zmizlo, nahradené pseudošportovým nepodarkom.
25. 5. 2012 15:06
Re: POZOR II.
no zrovna ten predni spojler je u seriovky dost diskutabilni a podle me cokoliv jineho musi vypadat lepe :-) Asi si soudruzi z VW delaji prostor pro facelift.
A jaky ma smysl lakovat mista na prednim narazniku ktera se IMHO odrou jako prvni do barvy kastle mi u levneho auta do mesta asi nevysvetli nikdo. Ani tam neni naznak protioderove listy.