Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Třídveřový Volkswagen up! v Česku od 192.900,- Kč

Aleš Jungmann Aleš Jungmann 23. 5. 2012 • 23:25
62
51
Zobrazit náhledy (62)
Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth Abarth
Volkswagen se nepouští do cenové války se Škodou, začíná o 13 tisíc výše. V nabídce je i verze BMT i pětidveřové provedení.

Příplatek za dvojici dveří navíc je u nejmenšího Volkswagenu 10 tisíc Kč, tedy stejný jako v případě Citigo. Liší se však příplatek za silnější tříválec; zatímco u Škodovky stačilo připlatit taktéž 10 tisíc, u dealera Volkswagenu vás 11 kW navíc bude stát 13.500,- Kč.

Rozdíly v základní výbavě oproti Citigo? Jen detaily, Volkswagen se nehodlá pouštět do boje se Škodovkou a ani zákazníci se prý mezi těmito dvěma (resp. třemi i se Seatem) nebudou rozmýšlet. Uvidíme.

Základní verze Take up! je spojena pouze se slabší verzí tříválce MPI. Tato specifikace je vybavena 14“ koly, nárazníky lakovanými v barvě karoserie a zeleně tónovanými determálními skly.

Nejvyšší High up! přináší 15“ kola z lehké slitiny (typ „spoke“), bohatší chromování, mlhovky, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, rádio RCD 215 s přehrávačem CD/MP3, klimatizaci nebo kožený paket (volant, páka ruční brzdy).

Ze seznamu příplatků jmenujme třeba metalízu za 8.500,- Kč, klimatizaci pro dvě základní výbavy za 5 tisíc, tempomat a park pilot za 5.900,- (cena pro High up!) či navigaci Navigon za 6.900,- Kč. V nabídce se objeví i verze BMT pro silnější motorizaci, robotizovaná pětistupňová převodovka či (koncem roku) verze CNG o výkonu 50 kW a s dojezdem až 550 kilometrů.

Témata
25. 5. 2012 15:06
Re: POZOR II.
no zrovna ten predni spojler je u seriovky dost diskutabilni a podle me cokoliv jineho musi vypadat lepe :-) Asi si soudruzi z VW delaji prostor pro facelift.
A jaky ma smysl lakovat mista na prednim narazniku ktera se IMHO odrou jako prvni do barvy kastle mi u levneho auta do mesta asi nevysvetli nikdo. Ani tam neni naznak protioderove listy.
25. 5. 2012 15:04
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
a ted si predstav tu tragedii, ze zrychleni 0-100 za 13 sekund povazuju za asi tak zhruba 2x pomalejsi, nez jakou u osobniho auta ocekavam :-! A zrychleni nad 10s uz pokladam v dnesnim provozu za naprosto neakceptovatelne.
25. 5. 2012 15:02
Re: Navoněná bída
auto je dost eufemisticky vyraz za tuhle socku.
Kazdopadne designove bych si urcite tech par tisic proti citigo priplatil, UP! vypada alespon prijatelne. Narozdil od Citigo, ktere mi pripomina designem 40 let stara plechova slapaci auticka sovetske vyroby. 8-s
24. 5. 2012 19:49
Re: UP-OCENÁ KONKURENCE
Desing....Fox špička třídy. Motu neveříš sám (pro mě je špička v tomto směru Ford). Pochválil bych koncernu opravdu dost vecí, ale desing Foxů????? To už je fakt moc. A co ti bude vadit teď? Že mám rád Stratose? Nebo Sennu? Když jsi už prokázal schopnost rozkliknout nick.... >:D
24. 5. 2012 17:13
Re: POZOR II.
Kokso, to je hnusné... Čo robilo Up! zaujímavým, to zmizlo, nahradené pseudošportovým nepodarkom.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku