Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: USA: Kvůli obezitě každý rok zbytečně spálíme miliardy litrů benzinu

Obézní lidé nemají problém pouze se svým zdravím, jejich auta například spotřebují více paliva.
Zpět na článek
2. 5. 2012 09:17
2 mouchy 1 ranou
Viz: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
2. 5. 2012 09:46
Obezita je jen kapka v mori
Mnohem vetsi problem je lenost lidi, a to nejen tlustych. Ve mestech zije strasne moc vypatlancu, kteri misto aby se svezli tramvaji 2-3 stanice, tak sednou do auta a na studeny motor (ten zere nejvic, vsichni vime) popojizdi po meste.

Treba v Praze je mhd sit tak husta a flexibilni, ze se vetsinou neceka vic nez minutu - dve (jak kde a jak kdy samozrejme).

Nad timto (a nad sebou) by se meli vsichni zamyslet.

Mam sousedy, kteri na 700m vzdalenou postu jedou autem a do prace 1 km taky autem. Pritom je to nadherna oblast Vinohrad v Praze, zadny Chanov.
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Blue Sun
2. 5. 2012 10:17
Re: Obezita je jen kapka v mori
Naprostý souhlas. Lenost lidí je neskutečná a nemusí to být jen v Praze. Bydlím v menším okresním městě a je to tu stejné. Kolegové z práce, bydlící stejně daleko jako já, jezdí výhradně autem (je to necelé 2 km), já radši jdu pěšky nebo (nejčastěji) vezmu kolo. Mimochodem jsem v práci dříve na kole, než oni autem, díky ideálně řešené cyklostezce.
V Brně jsem na cestování po městě bral radši inlajny, bylo to někdy rychlejší i než MHD, hlavně ve špičce. Ale tohle pojíždění autem je asi symbol dnešní doby, takový projev "já na to mám"... I kdyby neměli.
2. 5. 2012 11:14
Re: Obezita je jen kapka v mori
Pritom toto nesmyslne mrhani prostredky ukousne vetsine lidi znacnou cast z vyplaty (me nikoli a prece nejezdim po meste). Radeji budou kupovat nejlevnejsi jidlo a stezovat si na system.

Uplne smesne mi prijde, jak dnes lidi ve snaze dohnat trend sportujou. Zaplati si fitko (penize), jedou do nej autem (zase penize), i kdyz je to jeden kilometr a nejlepsi je, ze druhe patro sjedou a pak vyjedou vytahem. Fakt takove znam, a je jich mnoho.

No nic, ja jdu vlastni cestou a jsem za to rad.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2012 13:51
Re: Obezita je jen kapka v mori
Ano, s fitness souhlasím. Ovšem stejně paradoxní mi přijde běhat ve městě, nebo jezdit na kole po frekventované silnici.
Avatar - white label
2. 5. 2012 23:55
Re: Obezita je jen kapka v mori
Souhlas.
2. 5. 2012 13:26
Re: Obezita je jen kapka v mori
Právě ti, kteří na to nemají, si to musejí dokazovat, i kdyby na ně měl přijít exekutor. To je psychologický problém.
Avatar - matii
2. 5. 2012 14:07
Re: Obezita je jen kapka v mori
:yes: :yes: :yes:
2. 5. 2012 22:27
Re: Obezita je jen kapka v mori
Přesně, zoufalci, co nemají na auto, co se v dýmech od výfuků z autobusů městské hromadné dopravy předvádí na chodníku na bruslích. Normální člověk ráno vstane, oblékne oblek, vyleštěné boty, sedne do svého káry, u své kanceláře či ordinace auto odstaví na vyhrazené parkoviště a po práci zase sedne do auta a jede tam kam chce. Souhlas, tihle zoufalci s biobuřtem na korouhvi, a s trojkolečkem v... hlavě jsou jen dokonalí městští pózeři. Kolo patří do přírody. Ze silnic a samozřejmě z měst bych cyklisty smetával do pangejtů hadicí z hasičského auta. Města a silnice patří autům. Už skoro sto let. A zaplaťpánbůh, že aspoň na rychlostní silnice a dálnice nesmí cyklista páchnout...
2. 5. 2012 23:35
Re: Obezita je jen kapka v mori
Povedz taku sprostost v Holandsku a zvoncek z bicykla budes mat smahom ruky namontovany na nose.
3. 5. 2012 14:54
Re: Obezita je jen kapka v mori
V Holandsku? >:D Co sem taháš Holandsko, ty brumlo, to sis popletl, zde je Česko.
3. 5. 2012 19:52
Re: Obezita je jen kapka v mori
A co sem tahas Cesko, ty tlk nepodareny, ked clanok je o USA?

Netusil som, ze bude tak enormne narocne pochopit, co som napisal.
2. 5. 2012 11:23
Re: Obezita je jen kapka v mori
S tím musím souhlasit a v USA je to ještě horší... Zažil jsem dokonce situaci, kdy se jel soused (v USA) podívat na to, jak praskla trubka u cesty. Jel se svým Jeepem celých cca 30 metrů a pak nacouval zpět do garáže...
O všelijakých "drive through" bankomatech a další vymoženostech radši ani nemluvím.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2012 13:46
Re: Obezita je jen kapka v mori
To mi povídej, před pár dny jsem s pizzou musel jak * tri zastavky pesky, protože mi to ujelo skoro před nosem, což jsem s nelibosti sledoval přes výlohu, načež jsem si tedy musel pizzu ohřívat, tzn. jsem spotřeboval i něco energie. Nehledě na cestu tam, kdy mi to také o minutu ujelo, takže mi zas..ná OpenCard byla k ho*. Co je nádhernýho na Vinohradech? Všude lidí jak sr..., do toho prach, hluk, neukázněný lidi v MHD. A zapomínáš, že "tramvaj" není zdarma a na krátkou vzdálenost se zpáteční jízdou vyjde často dráž, než cesta autem. Takže ti to řeknu takhle - nas***!
Avatar - matii
2. 5. 2012 14:13
Re: Obezita je jen kapka v mori
1) MHD je drahá i u nás na okresním městě, takže 5km do práce autem vyjde o trochu dráž než MHD.
2) cestou na kole musím dýchat inverzi
3) pokud není pravé léto, odcházejí zimou klouby, ledviny a kdovíco ještě
4) silnice je plná aut, která tě co chvíli můžou sejmout
5) neustále kupuješ baterie do světel
6) ztrácíš čas, který bys mohl využít lépe
7) riskuješ přepadení, žloutenku, kapénkové choroby, okradení

Takže si dám do huby hamburgera a jedu >:D >:D >:D
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2012 15:14
Re: Obezita je jen kapka v mori
Možná si ti myslel ironicky, ale defacto máš pravdu. Připoměl si mi i další důležitý důvod, proč je MHD problematická, aspoň pro někoho - zvýšená možnost nachytání nějaké chřipky atd. Já na to právě docela trpím, takže metru se vyhýbám jak to jde. Jenže konkrétně v Praze je bez metra přesun na delší vzdálenosti časově efektivní asi tak, jako autem, samozřejmě záleží na momentální situaci. Konečně, on ani ten hamburger, pokud bude z dobrých surovin, zas tak brutální není.
2. 5. 2012 15:19
Re: Obezita je jen kapka v mori
A proc jsi tu pizzu nesezral v restauraci? Abys nemusel nechat spropitne, ze? Ted ses docela poodhalil. Myslim, ze zrovna o tobe pise Banjo vyse.

Vinohrady jsou nadherne. Ze tobe vyhovuje jine prostredi (Opatov, Haje?), to neni problem lidi, kteri maji vkus.

Pises, ze mas opencard, ale tramvaj neni zdarma. Kdyz si predplatis opencard na rok, v prumeru te vyjde cesta tramvaji na zlomek koruny. Je ale mozne, ze mas opencard (kdysi se davala zadarmo), ale nemas na to si ji dobit. Tvuj problem.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 5. 2012 15:38
Re: Obezita je jen kapka v mori
Tak na tohle ani nemá smysl reagovat, kolik v tom příspěvku je předpojatosti.
Avatar - 3_diamanty
2. 5. 2012 11:29
hm obezni ludia
je jasne ze obezne zviera neexistuje , clovek obezny ano - je to ista forma degeneracie ludkeho tela a je smutne ze ludia si toto pripustia, nemam na sebe gram tuku a zavidia mi uz aj deti nefajcim nepijem a takto sa citim skvele, miesto hamburgera z mcdonaldu, ktory mi sposobi akurat cukrovku a candidu si dam radsej paradajku s uhorkou a troskou salatu - ze je to fajn system pochopi muz kazde rano ked mu stoji jak eiffelovka :yes:

samozrejme vsetko je to aj o genetike, kto sa narodi uz zdegenerovany a je tucny odmala tomu ani pan boh nepomoze ;-\ tucne chore zviera by v prirode neprezilo ani den
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ronault.
2. 5. 2012 14:04
Re: hm obezni ludia
Ale těch stránek diskuze co jsi kvůli té "ajfelovce" musel popsat, co? >:-[] >:D

Tlustá zvířata neexistují. Jaj, to je joke >:D :yes:
Avatar - ZiP2150
2. 5. 2012 19:37
Re: hm obezni ludia
Apropo, google.sk na nick topper1982 moc toho nevyhodi... az na otazku ohladom problemov s erekciou :-) [odkaz]

Ak sa tam niekto nasiel... tak tej ajfelovke drzim palce >:D
Avatar - white label
2. 5. 2012 23:51
Re: hm obezni ludia
Jemu stojí každé ráno jako "eiffelovka" hlavně proto, že jeho celý dosavadní sexuální život jsou pouze poluce... >:D
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 12:29
Re: hm obezni ludia
Každému stojí "jak eifellovka" jinak [odkaz] >:D
Avatar - ZiP2150
2. 5. 2012 19:26
Re: hm obezni ludia
Tak Topor... tlste/obezne zvierata neexistuju? Si si isty? :-) Vsetci sme zvedavy na tvoju ajfelovku a tvoju zivotospravu.

Clovek ako ty je podla mna dusevne chory... ak si raz za cas nevypije s partiou, nezapali si prilezitostnu cigaretu a je iba same salatoidno-zdrave zalezitosti... nevychutnas si zivot, kedze ten je zvacsa o veciach nezdravych... a este si zabudol sex az po svadbe ;-)

Mozem cely zivot zit zdravo a nakoniec umriet na rakovinu v 30tom roku zivota... lebo tie salaty co jes si aj doma pestujes, takze urcite su vsetky cisto a len prirodne.

Ono, auto.cz som pomaly prestal navstevovat, ale tie stupidity, ktore plodis... hned viem pod ktorym clankom najdem tvoje komenty a proste... tesi ma to. Dakujem >:D
2. 5. 2012 23:42
Re: hm obezni ludia
Da sa +- povedat, ze prirodzene v prirode vyslovene tucne zvierata nie su, ak prave nosorozca nepovazujeme za tucneho... on je skor zavalitej postavy >:D

Co vsak so zvieratami dokaze clovek, je druha vec. Napr. ten 20kg tucny kocur, co sa pred par dnami objavil v mediach, ci napr. moj ucitel zo strednej, ktory podla svojho vzoru vypasol psa - pes normalnej hmotnosti odhadom 15kg teraz vyzera ako valec a moze mat takych 30-40kg >:D
3. 5. 2012 08:13
Re: hm obezni ludia
Další mudrc. Zvířata mají tuk ze 2 důvodů:
- Zásoba na horší časy - např. medvěd před zimním spánkem.
- Ochrana proti chladu - např. tučňák. Proč se asi tak jmenuje?
8-s
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 12:24
Re: hm obezni ludia
Nesmysl.

Evidentně jsi mudrc ty, kdybys byl mvdr., tak by ses s obezitou zvířat stýkal každodenně.
3. 5. 2012 13:19
Re: hm obezni ludia
Samozřejmě jsem reagoval na 1. odstavec, o platnosti 2. není pochyb.
Avatar - ZiP2150
3. 5. 2012 08:29
Re: hm obezni ludia
Ja rozumiem, ze media su plne obezneho domaceho zverinca... ale je pravda, ze aj v prirode zvierata casto trpia nadvahou. Niektore maju geneticku vadu, ale taktiez prirodzena nadvaha, ci uz z dovodu prezitia ako aj... danym jedincom, existuje.
Avatar - Ronault.
3. 5. 2012 12:26
Re: hm obezni ludia
To není o tom, co dokáže udělat člověk se zvířetem.

Člověk je ve své podstatě jen zvíře, když mu dáš hromadu žrádla, tak bude žrát. Jen osvětou se dá člověku vysvětlit, že to není dobré.

Když dáš jakémukoliv zvířeti žrádlo, tak bude žrát až bude tlusté, protože ono nepchopí, že mu to ničí zdraví. To, že je v přírofě minimum tlustých zvířat je dáno nedostatkem potravy v různých částech roku.