Vw dlhodobo rieši svoje problémy pod pokličkou, ak je nejaký problém, rieši sa mimo médií, prípadne sa priamo popiera existencia. Ale keď náhodou prepukne do obludných rozmerov, tak sa v titulkoch objavujú slovíčka "prý" a nezriedka končia otáznikmi. Alebo ešte lepšie, treba ukazovať, že chyby robia aj ostatní... Vyšiel niekedy podobný článok, keď sa pretriasali problémy iných automobiliek?
Zdroj: acz
- Skandál VW s emisemi. Kde je zakopaný pes? Nejsou v tom sami!
- Skandál Volkswagenu? Podváděl prý při měření emisí, hrozí mu pokuta přes 430 miliard korun!
- Velké skandály zasáhly i Generals Motors, Mitsubishi nebo Toyotu
Odpoutání pozornosti "od platícího chlebodárce" který lže vš
Platí, tak se musí zmírnit jakoukoli formou důsledky... aby zase přiteklo.
Všichni mají nějaké problémy, jen u VW je nekvalita do nebe volající. Můžete si vybrat jakýkoliv jejich modernější motor.
1. jak zákazníkům vysvětlit, že ocel je horší než guma. Chtít věčné ocelové rozvody je chyba a neustále platit za gumové, vč. kladek je v pořádku.
2. 1,9TDi 77kw min. BLS - totální destrukce, díry v blocích, rozšlehané ojnice, jejich šrouby.
3. od 1,2TSi + 3,6 které nikdy nevíte kdy umřou bez varování :-)
4. 2,0TDi + další čtyřhranná hřídelka pohonu olejového čerpadla
5. T5... a k tomu 2,5TDi
6. 5,0TDi :-)
Jeden servisní technik, kdyby chtěl, psal by fatální závady do večera...
Pro VW je kvalita sprosté slovo, modlou je ždímání zákazníka, vč. Audi a Skoda.
Re: Odpoutání pozornosti "od platícího chlebodárce" který lž
Jestli jde o účelové odpoutání pozornosti lze jednoduše zjistit. O "ignition of death" od GM se tu určitě psalo, vyšel v té době nějaký podobný článek shrnující minulé průšvihy jiných koncernů/automobilek?
Re: Odpoutání pozornosti "od platícího chlebodárce" který lž
To víš že nevyšel, zlé GM vyrábí auta co žerou i děti kolem cesty a ničí lekníny v rybníku ale milé VW pšouká jen trochu víc sazí než udávalo, to je OK děti, to zameteme pod koberec.
Re: Odpoutání pozornosti "od platícího chlebodárce" který lž
Copak ty lháři... Ano GM mělo obr průšvih, teď ho má VW. Tvoje snahy bagatelizovat koncern vyžadující kromě svých průserů i sanaci od státu je trapná...asi jako stáčení kradenýho benzínu ze sudů :-)
Re: Odpoutání pozornosti "od platícího chlebodárce" který lž
Že neútočíš na FCA, který dostal taky peníze od vlády a ještě to Fiat dostal za pakatel nebo na Ford, při jehož aféře s pneu se zabilo a zranilo víc lidí jak u GM >:D >:D
Osobne to vidim spise naopak. Radeji akceptuji, ze nejaka automobilka (VW) ponekud "zoptimalizovala" chovani auta pri ekologickych testech, ktere jsou stejne ciste politickou zalezitosti bez realneho prinosu nez kdyz jina automobilka (vsechny americke) zjisti, ze ma zasadni bezpecnostni problem, ale nez aby ho resila, protoze to by stalo nejake ty penize, tak celou zalezitost radeji ututla s plnym vedomim, ze par stovek zakazniku to holt odskace.
Taky zajímavý pohled.
Já teda dost rozlišuji mezi tím, jestli někdo udělal chybu v konstrukci (pak mě samozřejmě zajímá jak se k tomu staví, když se ta chyba objeví) a nebo jestli někdo záměrně poupravil nastavení, tak aby se na mě mohl obohatit. Co bude dál? palubní počítač bude ukazovat o několik litrů nižší spotřebu než je reálná ? (to některé už dělají >:-[] ), když dlouho nenavštívím placený servis spadne mi auto do nouzáku ? po skončení záruky se mi auto software vypne nadobro ?. Kde mám jistotu, že se ke mě automobilka chová korektně, když mě hned nazačátku pořádně natáhla ?
Co to meleš? Buďto jsou to lůzři, kteří netestují dodavatelské díly nebo vědomě pustili mezi lidi nebezpečnou věc. Ty jsi trouba...na demagogii by jsi musel být alespoň inteligentní ;-)
to bych chtěl vidět, kdyby testovali ten aušus od Bosche, Behr Hella a Automotive lighning, tak by nemuseli produkovat takové nepolehlivé jebky, kterým se rozbíjí atypické věci >:D >:D
Máš pravdu, hlupáci srovnávají lidský život s emisemi, nebo dokonce staví emise výše než život. Tady jde vidět, že se možná nevědomky stali stejnými ekozastánci než všichni zelení dohromady.
Jde o to, že VW vědomě naistaloval něco do RJ aby vědomě podváděl a prošel emisemi.
Kdežto ford a gm nevědomky namontovali špatné pneu a spínačky.
Jak se k řešení postavili když se to zjistilo je věc druhá, ale jde o ten počátek.
Vědomě něco načarovat enbo nevědomky montovat aušus díly od dodavatelů.
Mimochodem s tím má potíže i slavná D3, ten brak pod logy bosch, Behr Hella a Automotive lightning (světla do který proniká vlhkost jako kdyby v nich byla 5cm díra) - akorát na to nikdo endělá svolávačky.
Ale EU značky vůbec nemumí topení, klimatizace a spol, všechny EU auta co sem měl s tím měla problém....
No ale u těch emisí o zdraví (a život) docela jde. Sice se může nárůst rakovin všeho možného svést na geneticky modifikovanou sóju nebo nevím co, ale že vdechování výfukových plynů a pevných částic nesnižuje cholesterol je snad jasné i tobě.
Bohuzel s tvými príspevky v této diskusi nemohu souhlasit. Dost tuto problematiku v USA ale i jinde sleduji. To ze nekdo pustí do výroby konstrukcne nebezpecnou vec vubec nemusí být úmysl. Kazdý prípad je jiný a musel by se diskutovat nezávisle. V kazdém prípade jsou souvislosti mezi výrobcem automobilu a dodavatelem dílu a to co kdo kdy vedel a jak reagoval jiné.
Ale v prípade soucasné aféry Volkswagenu se jedá o podvod od A do Z, o zámerné podvodné jednání které se nedá nicím omluvit.
Tak "kolego", tu si zase vedla ty. :-!
Fakt si myslis, ze pustit do obehu produkt, ktory je zle skonstruovany a moze sposobit smrt zakaznikovi vplyvom konstrukcnych nedostatkov je mensie zlo, ako predat zakaznikovi produkt, ktory dajme tomu ze nevyhovie jednej konkretnej emisnej norme ( ano - vplyvom podvodu, za ktory bude nasledny trest ) sa da porovnavat ?
To, ze zakaznikove auto vypusta nadmerne mnozstvo emisii, je problem automobilky, nie zakaznika.
To, ze zakaznik sa vezie v aute, ktore ma konstrukcny nedostatok, koli ktoremu moze prist k jeho vaznej ujme na zdravi, alebo viest k smrti, je myslim trosku rozdiel... :-!
Si sice expert na fabriky a veci suvisiace s roznymi automobilkami a trhmi, tu sa ale jedna o porovnanie technickych veci, ktore vplyvaju na zdravie a zivot zakaznika, pripadne cestujucich v automobiloch - no a toto asi nieje uplne tvoj obor...
Takze pokial som vyrobca a viem, ze chcem auto s nejakymi jazdnymi vlastnostami, tak aj pneumatiky si vyberam na prvomontaz podla dlhodobych testov a vdaka dlhodobej spolupraci s danou pneumatikarskou spolocnostou.
Neviem o pripade, kedy by nejaky europsky alebo japonksy vyrobca namontoval od prvovyroby pneumatiky, ktore by boli tak nevyhovujuce.
Dalsie suciastky v aute, ktore mozu pochadzat z externej produkcie - to iste.
Kedysi davno malo Audi prave v USA problem s volicom automatickej prevodovky. pocas jazdy bolo mozne preradit z normalneho rezimu myslim spiatocku a viedlo to k problemom. Na zaklade tohoto sa zostandardizoval sposob, ze treba k preradeniu na "R" stlacit brzdovy pedal. - teda ze sa da zaradit len pocas statia.
Ano - toto bol zlomovy okamzik, vdaka ktoremu vtedy Audi stratilo dobry imidz v USA, a ktory sa snazi teraz dlhe desatrocia zvratit nazad.
Ale problemy s vadnou konstrukciou sa stavaju aj nadalej - Toyota - plynovy pedal, konstrukcne umiestnenie nadrzi v niektorych Fordoch a moznost vybuchu pri naraze zo zadu... A je toho viac.
Taketo preslapy si ale fakt nepamätam, ze by sa nejakej europskej automobilke stali v tomto tisicroci. :-!
Takze este raz: Je pre zakaznika podla teba lepsia neschopnost vyrobcu z hladiska konstrukcie, alebo podvod koli emisiam ?
Tymto to nechcem bagatelizovat - nech to opravia ! Pre mna za mna, nech tam vsade namontuju komplet nove motory s SCR, ktore tie normy budu plnit.
Pokud u automatu za jízdy přeřadíš z D na R, uděláš to jen jednou. Pokud to totiž ve zdraví přežiješ, ta převodovka tímto ukončila svůj život a je po ní. Komplet, totál >:D >:D
no je divný že zrovna v zemi kde si v garáži postaví kdejakej jantar věc s kolama a motorem bazírujou na tom aby bylo auto bezpečný a ekologický,kyž ty jejich továrnama vyrobený " auta " maj V8/min 6L obsah a emise takový,že i stará tatra je na tom líp,no stále se dáspolehnout na to že potrefená husa kejhá :no:
Co dáváš palec dolů? Má pravdu, polovina států USA je zamořena z dob velkého ekonomického rozmachu, kdy byly použity nejrůznější chemikálie a hnojiva a jen se hledělo na zisk. Naivita Američanů, že když si koupí jednoho Priuse, tak tím vykompenzují polovina jídla, kterou vyhodí, zbytečně promrhanou energie, atd. Letecká doprava, která je hojně v USA využívaná, daleko více znečistí ovzduší. USA jsou podle mne z hlediska znečišťování planety daleko horší než Čína, kde se vyrábí polovina věcí světa.
V klidu,je to můj názor a kdokoliv má právo se mnou nesouhlasit,jak napsal Barrichello dobrá auta už byla vyrovena, já jezdím VW T4 a nedám na něj dopustit i když už je to starej a ojetej kus auta :-)
Chceš tým snáď povedať, že je ekologickejšie posadiť jedného človeka do auta so spaľovacím motorom a poslať ho na trebárs 3 - 4 tis. km cestu? A teraz to všetko vynásobiť povedzme x 300 čo sa zmestí do lietadla. Potom vyjde lepšie - ekologickejšie čo?
ale no tak, bavíme sa snáď o preprave ľudí, nie tovaru. Tam to tiež vychádza tak, že čím viac za čo najmenej prepravíš, tým ty viac zarobíš, ale zároveň to bude ekologickejšie ako to voziť, ak už je reč o kamiónoch, ďalšími 20 dodávkami.
Tjn, po krizi se holt uz auta nedelaji na kvalitu, proto jsem zvolil koupi starsiho sestivalce z bazaru, v aaa maji opravdu slusny vyber, tam vybere kazdy.