Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Velké skandály zasáhly i Generals Motors, Mitsubishi nebo Toyotu

Vybrali jsme velké skandály v automobilovém průmyslu v uplynulých letech a seřadili je chronologicky. Problémy měli krom Volkswagenu i jiní.
Zpět na článek
23. 9. 2015 18:14
24. 9. 2015 06:50
24. 9. 2015 09:11
24. 9. 2015 13:10
24. 9. 2015 13:27
24. 9. 2015 20:28
24. 9. 2015 09:32
24. 9. 2015 11:06
Avatar - Ondore
23. 9. 2015 17:05
Sme obeťou, myslí si vWinterkom. Čo si myslíš Ty?
Vw dlhodobo rieši svoje problémy pod pokličkou, ak je nejaký problém, rieši sa mimo médií, prípadne sa priamo popiera existencia. Ale keď náhodou prepukne do obludných rozmerov, tak sa v titulkoch objavujú slovíčka "prý" a nezriedka končia otáznikmi. Alebo ešte lepšie, treba ukazovať, že chyby robia aj ostatní... Vyšiel niekedy podobný článok, keď sa pretriasali problémy iných automobiliek?

Zdroj: acz
- Skandál VW s emisemi. Kde je zakopaný pes? Nejsou v tom sami!
- Skandál Volkswagenu? Podváděl prý při měření emisí, hrozí mu pokuta přes 430 miliard korun!
- Velké skandály zasáhly i Generals Motors, Mitsubishi nebo Toyotu
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MGRR
23. 9. 2015 17:11
Odpoutání pozornosti "od platícího chlebodárce" který lže vš
Platí, tak se musí zmírnit jakoukoli formou důsledky... aby zase přiteklo.

Všichni mají nějaké problémy, jen u VW je nekvalita do nebe volající. Můžete si vybrat jakýkoliv jejich modernější motor.

1. jak zákazníkům vysvětlit, že ocel je horší než guma. Chtít věčné ocelové rozvody je chyba a neustále platit za gumové, vč. kladek je v pořádku.
2. 1,9TDi 77kw min. BLS - totální destrukce, díry v blocích, rozšlehané ojnice, jejich šrouby.
3. od 1,2TSi + 3,6 které nikdy nevíte kdy umřou bez varování :-)
4. 2,0TDi + další čtyřhranná hřídelka pohonu olejového čerpadla
5. T5... a k tomu 2,5TDi
6. 5,0TDi :-)

Jeden servisní technik, kdyby chtěl, psal by fatální závady do večera...

Pro VW je kvalita sprosté slovo, modlou je ždímání zákazníka, vč. Audi a Skoda.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Aoyagi
23. 9. 2015 17:59
Re: Odpoutání pozornosti "od platícího chlebodárce" který lž
Jestli jde o účelové odpoutání pozornosti lze jednoduše zjistit. O "ignition of death" od GM se tu určitě psalo, vyšel v té době nějaký podobný článek shrnující minulé průšvihy jiných koncernů/automobilek?
Avatar - Barrichello
23. 9. 2015 21:12
Re: Odpoutání pozornosti "od platícího chlebodárce" který lž
To víš že nevyšel, zlé GM vyrábí auta co žerou i děti kolem cesty a ničí lekníny v rybníku ale milé VW pšouká jen trochu víc sazí než udávalo, to je OK děti, to zameteme pod koberec.
24. 9. 2015 06:48
Re: Odpoutání pozornosti "od platícího chlebodárce" který lž
Copak ty lháři... Ano GM mělo obr průšvih, teď ho má VW. Tvoje snahy bagatelizovat koncern vyžadující kromě svých průserů i sanaci od státu je trapná...asi jako stáčení kradenýho benzínu ze sudů :-)
Avatar - Barrichello
24. 9. 2015 10:59
Re: Odpoutání pozornosti "od platícího chlebodárce" který lž
Že neútočíš na FCA, který dostal taky peníze od vlády a ještě to Fiat dostal za pakatel nebo na Ford, při jehož aféře s pneu se zabilo a zranilo víc lidí jak u GM >:D >:D
Avatar - white label
23. 9. 2015 18:09
VWinterkorn
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ondore
23. 9. 2015 18:14
Re: VWinterkorn
Tento krok ocenila aj burza, akcie vzrástli o 7%.
23. 9. 2015 18:42
To vaše nadržování VAGu je tak průhledné
až je to trapné...vzpamatujte se!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinNatural
23. 9. 2015 21:43
Re: To vaše nadržování VAGu je tak průhledné
Ano, je to více než trapné, doufám, že chodí kanálem!
Avatar - MGRR
23. 9. 2015 19:10
aktualne.cz - Vědec, který objevil manipulace VW
Celý článek: [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
23. 9. 2015 19:11
Skandál vs. podvod
To to tady nikdo nechápe ? Konstrukční nedostatky a nebo lidský faktor, přece nejsou nijak srovnatelné s prachsprostým podvodem !!!

Chyby se stávají a občas umírají lidé - někdo se k tomu postaví lépe a někdo hůře. Nicméně podvody se vždy dějí vědomě.
Rozbalit vlákno
16
23. 9. 2015 20:14
Re: Skandál vs. podvod
Osobne to vidim spise naopak. Radeji akceptuji, ze nejaka automobilka (VW) ponekud "zoptimalizovala" chovani auta pri ekologickych testech, ktere jsou stejne ciste politickou zalezitosti bez realneho prinosu nez kdyz jina automobilka (vsechny americke) zjisti, ze ma zasadni bezpecnostni problem, ale nez aby ho resila, protoze to by stalo nejake ty penize, tak celou zalezitost radeji ututla s plnym vedomim, ze par stovek zakazniku to holt odskace.
23. 9. 2015 21:01
Re: Skandál vs. podvod
Taky zajímavý pohled.
Já teda dost rozlišuji mezi tím, jestli někdo udělal chybu v konstrukci (pak mě samozřejmě zajímá jak se k tomu staví, když se ta chyba objeví) a nebo jestli někdo záměrně poupravil nastavení, tak aby se na mě mohl obohatit. Co bude dál? palubní počítač bude ukazovat o několik litrů nižší spotřebu než je reálná ? (to některé už dělají >:-[] ), když dlouho nenavštívím placený servis spadne mi auto do nouzáku ? po skončení záruky se mi auto software vypne nadobro ?. Kde mám jistotu, že se ke mě automobilka chová korektně, když mě hned nazačátku pořádně natáhla ?
Avatar - Barrichello
23. 9. 2015 21:10
Re: Skandál vs. podvod
Navíc VW si to zfalšoval sám, GM opravdu psínací skřínky nevyrábí stejně jako Ford pneumatiky >:D
23. 9. 2015 21:22
Re: Skandál vs. podvod
Vyrabet to nevyrabi, ale tutlal to sam.
Avatar - WinNatural
23. 9. 2015 21:41
Re: Skandál vs. podvod
Jenže ohledně "tutlání" je opět přeborníkem vw, viz. lži a zatloukání ohledně tsi-m.dek a nakonec svádění viny na dodavatele, že?
Avatar - Barrichello
23. 9. 2015 22:02
Re: Skandál vs. podvod
tutlal netutlal, ale nebyli původci problému, narozdíl od VW >:D >:D
24. 9. 2015 06:52
Re: Skandál vs. podvod
Co to meleš? Buďto jsou to lůzři, kteří netestují dodavatelské díly nebo vědomě pustili mezi lidi nebezpečnou věc. Ty jsi trouba...na demagogii by jsi musel být alespoň inteligentní ;-)
Avatar - Barrichello
24. 9. 2015 11:01
Re: Skandál vs. podvod
Zato D3 testuje díly, hehehe.

to bych chtěl vidět, kdyby testovali ten aušus od Bosche, Behr Hella a Automotive lighning, tak by nemuseli produkovat takové nepolehlivé jebky, kterým se rozbíjí atypické věci >:D >:D
Avatar - MGRR
24. 9. 2015 08:17
Re: Skandál vs. podvod
Zapříčinili vědomě smrt, věděli o tom a umřela min. stovka lidí, rodičů, dětí... skutečných lidí (kolik není podstatné, i kdyby to byl jeden).

Za to by měli dostávat ne exemplární, ale desetinásobně exemplární tresty a zkrachovat.

Co o tom věděli, poslal bych je na Guantanamo: [odkaz]
24. 9. 2015 08:31
Re: Skandál vs. podvod
Máš pravdu, hlupáci srovnávají lidský život s emisemi, nebo dokonce staví emise výše než život. Tady jde vidět, že se možná nevědomky stali stejnými ekozastánci než všichni zelení dohromady.
Avatar - Barrichello
24. 9. 2015 11:05
Re: Skandál vs. podvod
Jde o to, že VW vědomě naistaloval něco do RJ aby vědomě podváděl a prošel emisemi.

Kdežto ford a gm nevědomky namontovali špatné pneu a spínačky.
Jak se k řešení postavili když se to zjistilo je věc druhá, ale jde o ten počátek.

Vědomě něco načarovat enbo nevědomky montovat aušus díly od dodavatelů.

Mimochodem s tím má potíže i slavná D3, ten brak pod logy bosch, Behr Hella a Automotive lightning (světla do který proniká vlhkost jako kdyby v nich byla 5cm díra) - akorát na to nikdo endělá svolávačky.
Ale EU značky vůbec nemumí topení, klimatizace a spol, všechny EU auta co sem měl s tím měla problém....
24. 9. 2015 13:05
Re: Skandál vs. podvod
No ale u těch emisí o zdraví (a život) docela jde. Sice se může nárůst rakovin všeho možného svést na geneticky modifikovanou sóju nebo nevím co, ale že vdechování výfukových plynů a pevných částic nesnižuje cholesterol je snad jasné i tobě.
24. 9. 2015 06:50
Re: Skandál vs. podvod
Vidím to přesně obráceně a to, že pustí někdo do výroby konstrukčně nebezpečnou věc, je s velkou pravděpodobností úmysl!!!

Takže bych fatální selhání s podvodem VW ani nesrovnával.
Re: Skandál vs. podvod
Bohuzel s tvými príspevky v této diskusi nemohu souhlasit. Dost tuto problematiku v USA ale i jinde sleduji. To ze nekdo pustí do výroby konstrukcne nebezpecnou vec vubec nemusí být úmysl. Kazdý prípad je jiný a musel by se diskutovat nezávisle. V kazdém prípade jsou souvislosti mezi výrobcem automobilu a dodavatelem dílu a to co kdo kdy vedel a jak reagoval jiné.

Ale v prípade soucasné aféry Volkswagenu se jedá o podvod od A do Z, o zámerné podvodné jednání které se nedá nicím omluvit.
Avatar - AUDIRS6
24. 9. 2015 13:48
Re: Skandál vs. podvod
Tak "kolego", tu si zase vedla ty. :-!
Fakt si myslis, ze pustit do obehu produkt, ktory je zle skonstruovany a moze sposobit smrt zakaznikovi vplyvom konstrukcnych nedostatkov je mensie zlo, ako predat zakaznikovi produkt, ktory dajme tomu ze nevyhovie jednej konkretnej emisnej norme ( ano - vplyvom podvodu, za ktory bude nasledny trest ) sa da porovnavat ?
To, ze zakaznikove auto vypusta nadmerne mnozstvo emisii, je problem automobilky, nie zakaznika.
To, ze zakaznik sa vezie v aute, ktore ma konstrukcny nedostatok, koli ktoremu moze prist k jeho vaznej ujme na zdravi, alebo viest k smrti, je myslim trosku rozdiel... :-!
Si sice expert na fabriky a veci suvisiace s roznymi automobilkami a trhmi, tu sa ale jedna o porovnanie technickych veci, ktore vplyvaju na zdravie a zivot zakaznika, pripadne cestujucich v automobiloch - no a toto asi nieje uplne tvoj obor...
Takze pokial som vyrobca a viem, ze chcem auto s nejakymi jazdnymi vlastnostami, tak aj pneumatiky si vyberam na prvomontaz podla dlhodobych testov a vdaka dlhodobej spolupraci s danou pneumatikarskou spolocnostou.
Neviem o pripade, kedy by nejaky europsky alebo japonksy vyrobca namontoval od prvovyroby pneumatiky, ktore by boli tak nevyhovujuce.
Dalsie suciastky v aute, ktore mozu pochadzat z externej produkcie - to iste.
Kedysi davno malo Audi prave v USA problem s volicom automatickej prevodovky. pocas jazdy bolo mozne preradit z normalneho rezimu myslim spiatocku a viedlo to k problemom. Na zaklade tohoto sa zostandardizoval sposob, ze treba k preradeniu na "R" stlacit brzdovy pedal. - teda ze sa da zaradit len pocas statia.
Ano - toto bol zlomovy okamzik, vdaka ktoremu vtedy Audi stratilo dobry imidz v USA, a ktory sa snazi teraz dlhe desatrocia zvratit nazad.
Ale problemy s vadnou konstrukciou sa stavaju aj nadalej - Toyota - plynovy pedal, konstrukcne umiestnenie nadrzi v niektorych Fordoch a moznost vybuchu pri naraze zo zadu... A je toho viac.
Taketo preslapy si ale fakt nepamätam, ze by sa nejakej europskej automobilke stali v tomto tisicroci. :-!
Takze este raz: Je pre zakaznika podla teba lepsia neschopnost vyrobcu z hladiska konstrukcie, alebo podvod koli emisiam ?
Tymto to nechcem bagatelizovat - nech to opravia ! Pre mna za mna, nech tam vsade namontuju komplet nove motory s SCR, ktore tie normy budu plnit.
Avatar - Barrichello
24. 9. 2015 21:20
Re: Skandál vs. podvod
Pokud u automatu za jízdy přeřadíš z D na R, uděláš to jen jednou. Pokud to totiž ve zdraví přežiješ, ta převodovka tímto ukončila svůj život a je po ní. Komplet, totál >:D >:D
Avatar - Ja Prvni 123
23. 9. 2015 20:02
Odporné... masáž začala.
Udělat něco špatně se může stát každému.. ale cílený podvod je cílený podvod.

Howgh.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
23. 9. 2015 21:09
Re: Odporné... masáž začala.
To víš, je potřeba zamsírovat ovce, že se vlastně nic nestalo a jestli přeci jen, problémy měli všichni.

Jenže ti ostatní vědomě nepodváděli od začátku, těm jen něco nevyšlo, většinou chybou subdodavatele a moc se jim nechtělo to řešit.

Mimochodem víc lidí má na svědomí Ford, jak čtu, takže řežba do GM je trošku mimo, že >:D
Avatar - Sumi2000
23. 9. 2015 23:40
Re: Odporné... masáž začala.
Měli by si to pořádně odskákat..navíc čím novější motory tím větší šmějd s nížší životností..a nejen od VW..!
Avatar - Barrichello
24. 9. 2015 00:21
Re: Odporné... masáž začala.
říkám to dávno - dobrá auta už byla vyrobena >:D
24. 9. 2015 06:50
Re
no je divný že zrovna v zemi kde si v garáži postaví kdejakej jantar věc s kolama a motorem bazírujou na tom aby bylo auto bezpečný a ekologický,kyž ty jejich továrnama vyrobený " auta " maj V8/min 6L obsah a emise takový,že i stará tatra je na tom líp,no stále se dáspolehnout na to že potrefená husa kejhá :no:
Rozbalit vlákno
6
24. 9. 2015 08:37
Re: Re
Co dáváš palec dolů? Má pravdu, polovina států USA je zamořena z dob velkého ekonomického rozmachu, kdy byly použity nejrůznější chemikálie a hnojiva a jen se hledělo na zisk. Naivita Američanů, že když si koupí jednoho Priuse, tak tím vykompenzují polovina jídla, kterou vyhodí, zbytečně promrhanou energie, atd. Letecká doprava, která je hojně v USA využívaná, daleko více znečistí ovzduší. USA jsou podle mne z hlediska znečišťování planety daleko horší než Čína, kde se vyrábí polovina věcí světa.
24. 9. 2015 09:11
Re: Re
V klidu,je to můj názor a kdokoliv má právo se mnou nesouhlasit,jak napsal Barrichello dobrá auta už byla vyrovena, já jezdím VW T4 a nedám na něj dopustit i když už je to starej a ojetej kus auta :-)
Avatar - wakantanka
24. 9. 2015 13:10
Re: Re
Chceš tým snáď povedať, že je ekologickejšie posadiť jedného človeka do auta so spaľovacím motorom a poslať ho na trebárs 3 - 4 tis. km cestu? A teraz to všetko vynásobiť povedzme x 300 čo sa zmestí do lietadla. Potom vyjde lepšie - ekologickejšie čo?
24. 9. 2015 13:27
Re: Re
tomu se říká kamionová doprava ;-)
Avatar - wakantanka
24. 9. 2015 20:28
Re: Re
ale no tak, bavíme sa snáď o preprave ľudí, nie tovaru. Tam to tiež vychádza tak, že čím viac za čo najmenej prepravíš, tým ty viac zarobíš, ale zároveň to bude ekologickejšie ako to voziť, ak už je reč o kamiónoch, ďalšími 20 dodávkami.
24. 9. 2015 09:32
auta
Tjn, po krizi se holt uz auta nedelaji na kvalitu, proto jsem zvolil koupi starsiho sestivalce z bazaru, v aaa maji opravdu slusny vyber, tam vybere kazdy.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
24. 9. 2015 11:06
Re: auta
Jo copak AAA >:D >:D >:D >:D