...budu asi terčem spousty divokých útoků...ale já rád roomstera. Vzhledem ke svým rozměrům nabízí velkorysý prostor a užitnou hodnotu. A tím pásem si myslím, že i cenu. A světe div se- uznávám i design.....Mám na něj zálusk..... tak jen do mě >:D
Jen mě dostává, že Roomster má v názvu to, čeho se mu nejvíc nedostává: totiž prostoru. Nad hlavou je mi vážně platný ... Než koupíš, tak se v něm projeď, sedni ve třech lidech dozadu a jeďte 30 km ... myslím, že si koupi rozmyslíš.
No já jej měl dva dny, najel v něm s celou rodinou asi 300 km a byl jsem spokojen. Ale rozumím, že každý od auta očekává něco jiného. Mě ten prostor vzhledem k vnějším rozměrům auta (vyhovují mi menší vozy) naprosto vyhovoval. A 450až530l kufru v základu plus vzadu dost místa pro dvě děti při délce auta 4,2m fakt připadlo hodně solidní.
A v ostatních malých MPV si tři dozadu sednou? Těžko! Zapni si někdy ČT1 a mrkni na Taxík, kde Háma vozí lidi v S-Maxu. Když veze tři jsou tam jak sardinky, tak co bys chtěl čekat v autě o více jak třídu menším?
...budu asi terčem spousty divokých útoků...ale od kdy je Logan konkurent Scénika a C4 Picasso? To je snad normální kombi, ne? MCV snad neznamená MPV? :-) Nebo je to aspoň konkurence pro Roomster... Navíc ještě M-B B má být za C4 Picasso...
Logan MCV rozhodně není klasické kombi. Je vyšší a má maxi rozvor. Není to ani kombík, ani MPV. Na klasické MPV sic ztrácí variabilitou, kombíky zase překonávám velikostí kufru v ětimístném uspořádání. Zatímco Roomster podvozkově vychází z Fabie, Logan MCV má rozvor větší, než Xsara Picasso. Proto je v MPV a ve střední třídě. Za béčko se omlouvám, má být čtvrté. Přidával jsem ho až dodatečně (původně jsem ho měl v malých MPV, ale kvůli rozvoru a délce jsem ho přeřadil). A prostě jsem se překoukal o řádek. Stává se.