Diskuse

Video: Mark Webber testuje nový Renault Clio R.S.

21.3.2013

Renault jako dodavatel motorů pro F1 ví, jak využít popularity jezdců k propagaci svých produkčních modelů.

 

  • 00 Reagovat !

    foto Odokar

    Odokar 21.03.2013  12:10

    je vás tu škoda

    pane Beránku, s takovými hlubokými znalostmi marketingu:

    .. fanoušci F1 na to nedají .... a ti kdo F1 nesledují je znát nebudou

    byste byl ozdobou marketingového oddělení kterékoliv automobilky >:D
  • 00 Reagovat !

    foto moreczech

    moreczech 21.03.2013  12:23

    Článek je krásným

    projevem malého ubohého čecháčkovství. Bravo autore, jste hrdým zástupcem v tomto ostrůvku deviace....
  • 00 Reagovat !

    foto adamikos

    adamikos 21.03.2013  12:43

    Proč ty soudy?

    Na celém světě jsou pouze 3 automobilky, které si mohou dovolit dávat mistry světa ve Formuli 1 do svých reklam a pravděpodobně jim za to ani neplatí. No a Renault má těchto osobností nejvíce. Jsem fandou Formule 1 od roku 1996 dodnes a reklama na Clio 4 R.S. s Markem je skvělá, vidět Kimiho u jezera mě rozhodně neuráží a že odjíždí "jen" Meganem, no a co! Podle obecného vnímání (né tuzemského) se jedná o nadprůměrný vůz v mainstreamu, který navíc velmi hezky vypadá. Bohužel JEN v našich končinách může Megana porazit i low cost auto Škoda Rapid. Je vidět, že redakční "brain washing" funguje skvěle až z Německa (od chlebodárce). Takže pane Beránku, co byste napsal na to, kdyby Mark Webber řídil řekněme Polo GTI? Kromě toho, že by to bylo nereálné, tak by to i bylo maximálně neučelné a i trapné. Takže polknout, nešklebit se a jednoduše si přiznat, že toto hold Renault umí ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 21.03.2013  14:50

      « Proč ty soudy?

      Takže vidět Kimiho v 5dv. Méganu 1.5 dCi "tě rozhodně neuráží", ale kdyby třeba Webber (nebo jiný pilot F1) v nějaké reklamě jezdil v Polu GTI, tak by to pro tebe bylo "maximálně neúčelné a i trapné".
      Tak teď se nad tím cos napsal pokus zamyslet a pokud ti nedojde, že to je učebnicový příklad zaujatosti, jsi ztracený případ.
      Aniž bych se chtěl zastávat autora tohoto článku, tak někdo, kdo si sám podobně odporuje ve svém příspěvku, by si měl hlavně zamést před vlastním prahem a neukazovat na druhé, kteří v tom sami určitě větší "binec" nemají.
      Takže polknout, nešklebit se a jednoduše si to přiznat... :-O :*) ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto adamikos

        adamikos 21.03.2013  15:27

        « Re: Proč ty soudy?

        Rozhodně si neprotiřečím white, když má autor článku nutkání psát subjektivní slinty a "pozastavovat se" proč zrovna Renault a piloti F1, tak co by potom řekl na spojení např. VW a piloti F1... protože TO je absurdní (dobrá, možná stačí výraz pozastavenihodné) a zde by se nikdo nedivil, když by pod takovým spojením autor měl nutkání psát subjektivně. Je to úplně simply - Proč není divný spojení Kimi a Megane 1,5 dCi? Protože výrobce motorů 1,5 dCi je zároveň výrobce motoru 2,4 V8 do F1 a mistr světa poslední 3 roky a jako dodavatel motoru nejúspěšnější výrobce v atmosferické éře F1. Proč je divný spojení Mark a Polo GTI - protože VW s F1 nemá a nikdy neměla nic společnýho... kapišto? Toto nemá se zaujatostí nic společnýho, toto je pouhé konstatování faktu a jak vidno, nejsem zde zdaleka sám, kterýho Beránek poškádlil ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 21.03.2013  15:40

          « Re: Proč ty soudy?

          Ten VW tam byl navíc. VW za gang pana Beránka nemůže.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 22.03.2013  00:39

          « Re: Proč ty soudy?

          Pilot F1 je osobnost motosportu, stejně jako třeba závodník jezdící rally, takže na to Polo GTI, nebo R, by samozřejmě dělal reklamu někdo, kdo má aktuální spojitost s VW motosportem. A ten někdo by stejně tak v Polu (nebo Golfu) se základním dieselem působil podobně nepatřičně, tak, jako pilot F1 s vozem se základním dieselem.
          Takže nejde vůbec o značku a stejně tak ani o to, o jaký typ motosportu se zrovna jedná.
          • 00 Reagovat !

            foto adamikos

            adamikos 22.03.2013  09:32

            « Re: Re: Proč ty soudy?

            Ano, Sebatien Ogier (nebo jak se to píše) což je tovární jezdec VW týmu v rally, by v Meganu 1,5 dCi vypadal rozhodně divněji, než Kimi Raikkonen. Stejně tak opačně, Kimi by v Polu 1,6 TDi vypadal rozhodně divněji, než Sebasian. A i když sme se již shodli v minulé diskuzi v tom, že Kimimu by MRS slušel rozhodně víc, tak stejně autor článku nemá právo psát takový slinty ... a navíc, napsat můj první příspěvek do této diskuze mě donutilo autorovo "podivení" se nad spojením Marka Webbera a Clia 4 R.S. Je evidentní, že autor si ani nemůže pamatovat reklamy Michaela Schumechera na FIAT Stillo, či Bravo...
      • 00 Reagovat !

        foto Andromeda

        Andromeda 21.03.2013  20:01

        « Re: Proč ty soudy?

        No, pokud mi paměť slouží Labele, tak v případě nedávné reklamy Na Megána s KR jsi nejen Ty na adresu frantíků několíkráte konstatoval, že je to trapné, hloupé, vychloubační atd., včetně ostrovtipu...-> především však nevhodné bývalého mistra světa ... Plus další úvahy ...
        Proč tady teda Ty nyní mluvíš o zaujatosti ??? Jen proto, že byl zmíněn výrobek koncernu ??? Nebo je snad kdesi v interním místním redakčním kodexu ( u redaktorů je to více než zřejmá realita ) nějaká formulace přikazující diskutérům zmínit koncern pouze v tom nejlepším světle a významu, v pozici zlomen 90 stupňů v pase v duchu onoho: nevemeš jméno Páně nadarmo ???
        Jsem dost dlouho mimo, místních třenic se nezůčastňuji, občas sem kouknu a kroutím s úsměvem hlavou ... ;-)

        PS: To, co vyplodil ten "znalec", alias autor toho takyčlánku, je zmetek ... Vynechám , čemu je poplatný ...
        • 00 Reagovat !

          foto pogo26

          pogo26 21.03.2013  20:15

          « Re: Proč ty soudy?

          Clio to u nás nemá jednoduché. I na jiných českých autowebech jsou dost drsné články o Cliu a RenaultSportu. Důvodů pro to může být víc. Třeba nepozvání na první testy, smutek po Cliu III RS, úspěch Clia u zákazníků (v únoru je už na druhém místě hned za bezkonkurenčním Golfem. Možná se dají najít i jiné důvody.
          • 00 Reagovat !

            foto adamikos

            adamikos 22.03.2013  09:42

            « Re: Re: Proč ty soudy?

            Myslím si, že divize RenaultSport v prostředí českých motoristických webů vychází ještě celkem obstojně, spíše klasická produkce je dost haněna (protože chlebodárci). Chtěl jsem se zeptat, odkud čerpáš celoevropské prodeje?
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 22.03.2013  00:17

          « Re: Proč ty soudy?

          K článku k tomuto videu jsem se vyjádřil jasně už ve 14:55.
          Zjevně nechápeš, že nešlo o rozdíl značky (mezi Meganem 1,5 dCi a Polem GTI), nýbrž o to, že jedno auto má základní dieselovou motorizaci a to druhé je naopak ve sportovní mutaci.

          Jinak s tím tvým (už pomalu tradičním) lhaním, co jsem kde jinde údajně napsal, jsi neuvěřitelně mimo...
          Ve zmiňované diskusi jsem ani jednou!nepoužil slova: "trapné, hloupé, vychloubační" a stejně tak jsem nikde nepsal, že je to "nevhodné bývalého mistra světa".
          Buď tak laskav a pokud už máš nutkavou potřebu podobné výmysly tvrdit, tak cituj, bohužel pro tebe tam nic takového (ani podobně "silného") nenajdeš.
          Kam se poděla tvá někdejší diskusní úroveň? O alespoň stopovém nadhledu a nezaujatosti raději nemluvě...
  • 00 Reagovat !

    foto Popenec

    Popenec 21.03.2013  13:17

    Beránku, Beránku

    ty jsi ale.... Však ty víš, co jsi ;-\ Co víc k tomuto článku napsat.
  • 00 Reagovat !

    foto Odan

    Odan 21.03.2013  13:39

    ...

    Zajímavý, reklama na MB s Häkkinenem, Schumacherem a neznámou blondýnou ta byla OK, že?
    Inu což, obchod je obchod.
  • 00 Reagovat !

    foto aproximus

    aproximus 21.03.2013  13:52

    tak určitě

    je plnění reklamních povinností pilotů F1 zábavnější, než plnění povinností nájemných pisálků, ochotných za zlámanou grešli vypotit kdejaký dvoudstavcový nesmysl subjektivních názorů, které nikoho nezajímají. o jasném nepoměru mezi kvalitou práce ve prospěch jezdců nemluvě. 8-s řekl bych, že mezi mladými a vyznavači rychlé jízdy, kteří by o cliu r.s. uvažovali bude minimum těch co se nevyznají nebo alespoň nějak elementárně neorientují v F1. ;-)
    • 00 Reagovat !

      foto Ronault-

      Ronault. 21.03.2013  14:43

      « Re: tak určitě

      :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 21.03.2013  14:55

      « Re: tak určitě

      Souhlas, místo těch zcela zbytečných komentářů bych raději uvítal stručný překlad toho, co konkrétně Webber nejvíc chválí, i když je to jen reklama....
      Ale než tyhle žvásty, tak raději k tomu nepsat nic.
      • 00 Reagovat !

        foto adamikos

        adamikos 21.03.2013  15:31

        « Re: Re: tak určitě

        Už chápu, příště vypustit při srovnání VW a nebude můj příspěvek "závadný" že? :-) Ale jinak na článek vlastně máme úplně stejnej názor.
      • 00 Reagovat !

        foto pogo26

        pogo26 21.03.2013  15:36

        « Re: tak určitě

        Mark byl nadšený z toho, že ho nebolela záda, jako minule. To "testoval" Duster a na YouTube to jde snadno najít (Webber Duster).
    • 00 Reagovat !

      foto woody-alien

      woody-alien 21.03.2013  21:08

      « Re: tak určitě

      Anebo to můžu rozebrat obráceně. Proč by teoreticky neměla taková reklama na fanoušky F1 zabrat ? Myslí si snad autor, že všichni fandové F1 jezdí v monopostech nebo alespoň supersportech..... >:D

      • 00 Reagovat !

        foto white-label

        white label 22.03.2013  00:18

        « Re: tak určitě

        >:-[] Trefné... :yes:
      • 00 Reagovat !

        foto Provocateur

        Provocateur 23.03.2013  09:44

        « Re: Re: tak určitě

        Já ti povím proč. Protože spojovat F1 s autem této třídy je nesmysl. Taková reklama možná udělá dobře Renault fans, který by si v případě zájmu koupili to Clio RS i bez vzniku takové reklamy. Nebo si snad myslíš, že se nějaký fanoušek Webbera nebo Red Bullu po shlédnutí této reklamy hned požene do showroomu Renaultu?

        Mnohem větší smysl dává třeba reklama Kopeckého na Fabii RS, která může určitě procento potencionálních kupců ovlivnit. Stačí se podívat, co udělá spojení správně cílené reklamy a skvělého auta (STI, EVO). Právě díky spojení těchto aut s rally z nich udělalo takové legendy. A můžou na to klidně v budoucnu navázat i další značky.

        Ale spojení obyčejnýho auta s F1 nikdy neudělá díru do světa.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 23.03.2013  14:19

          « Re: tak určitě

          V této reklamě jde o spojení osobnosti motosportu a sportovní mutace běžné produkce, což je v principu zcela v pořádku (určitě mnohem smysluplnější, než Megane 1,5dCi s Kimim). Samozřejmě, že auto na rally je mnohem podobnější sériovému vozu, než monopost F1, ale to není až tak zásadně směrodatné. Nebo si myslíš, že fanoušci rally netuší, co má/nemá společného závodní Fabie Kopeckého s běžnou sériovou Fabií RS?
          V podobných reklamách jde mnohem spíš o image, než přímou souvislost s běžnou realitou.
          • 00 Reagovat !

            foto Ronault-

            Ronault. 24.03.2013  13:29

            « Re: Re: tak určitě

            :yes:

            Ještě bych dodal, že je trochu dětinsky omezené, když se striktně omezuje spojení pilota F1 s formulí, jako by pilot F1 uměl a řídil jen formuli. Tito jezdci toho vystřídalí více kategorií, viz např. Kubica atd.
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 24.03.2013  17:08

              « Re: tak určitě

              To taky, navíc po veřejných komunikacích asi těžko jezdí monopostem F1, třeba pro rohlíky do Lidlu... >:D
  • 00 Reagovat !

    foto Pekelna-Micinka

    Pekelná Micinka 21.03.2013  14:01

    Clio

    Tak v RS Cliu určitě bude prima svezení a na okruhu to může být legrace i pro pilota F1.
  • 00 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 21.03.2013  14:12

    no tak pre Marka to musela byt fakt velka sranda

    presadnut z F1 a RB do clia RS >:D ale tvaril sa ze ho to fakt aj bavilo ;-) , snad sa nam neunudil k smrti ;-) :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto Ronault-

    Ronault. 21.03.2013  14:46

    Sklizně zlatých chlebíčků

    Ano, pan Beránek tnul do živého, běžný klient Clia RS netuší, kdo je Mark Webber a co je to Formule 1 :yes:

    Inu, letošní úroda chlebíčků je výborná :yes:

    Kdo je to ten Beránek, vůbec? Ten tady nepsal, přece? To je někdo z Axelu nebo někdo nový od nového šéfredaktora? Jestli tady přivede více takových, potěš noha... 8-s
    • 00 Reagovat !

      foto lukas13

      lukas13 21.03.2013  15:13

      « Re: Sklizně zlatých chlebíčků

      :yes:

      Dle kvality textu (těm dvěma odstavcům "blafů" bych si nikdy netroufl říkat článek) bych řekl, že pana Beránka vzali rovnou z Blesku.

      Poslední dobou je to zde peklo. Nejdříve série testů OIII, která to nandá čemukoli z mainstreamu střední třídy, bo to má Kolumbus za 45 a super benzín i diesel o výkonu 77 kW (socky kupují Mégana GT220, bo je o čtvrt mega levnější a nemá Kolumbus) a je to velký (co na tom, že většina kombíků C segmentu je větších). A pak jako třešnička na dortu test Versa, které prostě není "Simply clever", což je prý ustálený výraz, nikoli reklamní slogan. Das Auto rulez!

      Takže Beránek ve finále ještě jde ;-)
      • 00 Reagovat !

        foto adamikos

        adamikos 21.03.2013  15:35

        « Re: Re: Sklizně zlatých chlebíčků

        Těmto bych dával za trest nucenou roční stáž ve Francii daleko od německých hranic a povině pouze s autama francouzské produkce ... a bez chlebíčků! >:D >:D >:-[]
        • 00 Reagovat !

          foto lukas13

          lukas13 21.03.2013  15:36

          « Re: Re: Re: Sklizně zlatých chlebíčků

          Krutore >:-[]

          >:D
    • 00 Reagovat !

      foto iggy11

      iggy11 21.03.2013  19:19

      « Re: Sklizně zlatých chlebíčků

      To je legitimna otazka,naozaj,kto je Beranek? :-)
      • 00 Reagovat !

        foto Klaudius

        Klaudius 21.03.2013  20:24

        « Re: Re: Sklizně zlatých chlebíčků

        beranek ist maly beran......ale s velkym....
        ....s velkym B...
  • 00 Reagovat !

    foto Borek-B-

    Borek B. 21.03.2013  16:26

    Pádla na sloupku

    Jaká je pointa pádel na sloupku? V čem to je lepší, než když se otáčejí s volantem a řadit se dá kdykoliv?
    • 00 Reagovat !

      foto white-label

      white label 21.03.2013  18:15

      « Re: Pádla na sloupku

      Když jsou padla na sloupku, muzes řadit i přít kroucení volantem. Někdy si to zkus a budeš mít hned jasno.
      • 00 Reagovat !

        foto Borek-B-

        Borek B. 21.03.2013  20:09

        « Re: Re: Pádla na sloupku

        V určitém úhlu jo, samozřejmě. Řazení v některých úhlech to ale vylučuje, i když je možné, že potřeba řadit v takových úhlech natočení volantu je třeba řidičskou chybou.

        Zajímalo by mě, jaká mají pádla na sloupku výhodu oproti těm, co jsou vždy, při všech úhlech, ve stejné relativní pozici k ruce.
        • 00 Reagovat !

          foto white-label

          white label 22.03.2013  00:29

          « Re: Pádla na sloupku

          Má to výhodu právě u vozů určených/homologovaných pro běžný provoz, které mají rozsah točení volantem několik otáček, tedy ne, jako např. monoposty F1, kde obvykle není potřeba příliš "ručkovat".
          Kdyby sis v nějakém sportovnějším voze (pro běžný provoz) zkusil řadit tlačítky pod volantem na hustě serpentýnové trati, navíc ještě se stoupáním/klesáním, pochopil bys rychle, že je mnohem snažší cvaknout pádlem na stálém/pevném místě (sloupku řízení), než "trefit" tlačítko pod volantem, které se točí spolu s volantem.
          • 00 Reagovat !

            foto Borek-B-

            Borek B. 22.03.2013  01:01

            « Re: Re: Pádla na sloupku

            Osobní zkušenost bude určitě nejlepší, jen bych měl obavu, že budu vypadat jak Chris Harris zhruba v čase 3:50 v tomhle videu: [odkaz] :-)
            • 00 Reagovat !

              foto white-label

              white label 22.03.2013  01:27

              « Re: Pádla na sloupku

              Stane se..., určitě budou i momenty, kdy by tlačítko pod volantem bodlo, ale zrovna okruh (+ Ferrari) samozřejmě není typicky to o čem jsem psal, tedy hustě serpentýnová trať se stálejším/častým stoupáním/klesáním. ;-)
              • 00 Reagovat !

                foto Borek-B-

                Borek B. 22.03.2013  02:15

                « Re: Re: Pádla na sloupku

                Trochu jsem koukal po netu a vypadá to, že každé řešení má své zaryté příznivce, asi i podle auta, která vlastní (BMW, Mercedes = volantáři; Mitsubishi = sloupkaři).

                Taky jsou vtipné argumenty: oba tábory říkají, že jim jejich řešení vyhovuje víc, protože jsou pádla vždy na stejném místě - sloupkaři tím myslí fyzicky na stejném místě, volantaři relativní umístění k ruce.

                Já mám teda s pádly zkušenost jen z herního volantu, ale nemyslím si, že by to muselo být úplně od věci - ten volant má od rejdu do rejdu 2,5 otáčky (víc než třeba Focus ST) a třeba RBR je simulace dost na úrovni. A mít prsty téměř neustále v kontaktu s pádly je dle mého super věc. No, budu muset někdy pádla na sloupku vyzkoušet.
  • 00 Reagovat !

    foto iggy11

    iggy11 21.03.2013  19:17

    Beranek

    Beranek...ty si proste idiot...nehambis sa? O marketingu vies *...to vidime...ale NIKDY NEPODCENUJ VPLYV F1 NA OSTATNE ODVETVIA!

    Vyrobcovia to dobre vedia a boli by blbi to nevyuzit...sledovanost F1 sa rata na 100ky milionov po celom svete = dokonca aj v Austrálii!!!

    To,ze si myslis,ze bezny lud netusi,kto je Kimi,ci Mark...je len tvoj obmedzeny pohlad na vec...ale ked bude cech v F1 a uspesny,kazda babka o nom bude vediet.

    ako vidim,auto.cz ma noveho "maskota"... :no: :no: :no: :no: :no:
  • 00 Reagovat !

    foto Klaudius

    Klaudius 21.03.2013  20:26

    AUTOBLESK.CZ

    8-s
  • 00 Reagovat !

    foto Ham-

    Ham. 22.03.2013  01:01

    Zajímavější video

    než Webberova projížďka je tady:
    [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Simona (22) a Saša (13) přišly během 48 hodin o oba rodiče: Pohřeb si nemohly dovolit

Simona (22) a Saša (13) přišly během 48 hodin o oba…

Během dvou dnů přišly o matku i otce! Simona (23) a Saša (13) nejprve ztratily svého otce, který zemřel na…

S kým půjde Babiš do koalice? A co ČSSD, ODS nebo Piráti? Podívejte se

S kým půjde Babiš do koalice? A co ČSSD, ODS nebo…

Lídři největších politických stran se v průběhu kampaně vyjadřovali k možné povolební spolupráci. Kdo s kým by…

 

iSport.cz

Výkony nebyly ideální, chtěl jsem to urvat, zářil Šural po hattricku

Výkony nebyly ideální, chtěl jsem to urvat, zářil…

Byl šťastný. V první řadě z toho, že Sparta prolomila sérii bez vítězství na hřišti Jablonce a také hlavně kvůli…

CELÝ SESTŘIH: Jablonec - Sparta 0:3. Výhru venku trefil Šural hattrickem

CELÝ SESTŘIH: Jablonec - Sparta 0:3. Výhru venku…

Fotbalisté pražské Sparty vyhráli v 11. kole v Jablonci 3:0 a dočkali se první ligové výhry venku po čtyřech…

 

Reflex.cz

Karel Steigerwald: 40 % lidí nezajímá, že nám bude vládnout slovenský estébák a japonský fašista

Karel Steigerwald: 40 % lidí nezajímá, že nám bude…

Komentátor Reflexu Karel Steigerwald má k výsledkům voleb dva pohledy – jeden podle svých slov drtivý a druhý…

Psychiatr Cyril Höschl: Lidi nezajímá vpravo a vlevo, ale stát jako firma

Psychiatr Cyril Höschl: Lidi nezajímá vpravo a…

Jako zásadní změnu vnímání politiky vidí výsledky letošních voleb (a nejen těch v Česku) psychiatr Cyril Höschl.…