Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Mercedes gratuluje k jubileu konkurenčního BMW

Německé prémiové značky se mezi sebou rády popichují. Nyní to „odneslo“ BMW, které slaví 100 let od svého založení.
Zpět na článek
9. 3. 2016 07:17
9. 3. 2016 09:15
9. 3. 2016 15:21
9. 3. 2016 09:34
9. 3. 2016 11:42
8. 3. 2016 19:08
MERCEDES ÜBER ALLES
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
:-!
Palce dolů znamenají: Máš pravdu, fosteku, a já nevím, co bych na to napsal. Tak přispěchám s ubohým anonymním palečkem. >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
9. 3. 2016 09:32
Re: MERCEDES ÜBER ALLES
Tak a mas ho i ode me >:D
8. 3. 2016 19:23
A to jim Mercedes z lítosti přidává
protože jen i ten největší optimista a fanoušek BMW by mohl tuhle firmu považovat za konkurenta Mercedesu tak maximálně 60 let. Reálně tak třicet. :-!

Nebo snad Dixi bylo konkurencí pro obří mnohaválcové limuzíny nebo nedostižné stříbrné šípy?
Navíc první auto vyjelo z BMW mnohem později než 1916 a byl to nějakej licenční bazmek.

MERCEDES ÜBER ALLES, ÜBER ALLESI IN DER WELT!!!
Rozbalit vlákno
4
8. 3. 2016 19:27
Re: A to jim Mercedes z lítosti přidává
Nejsi "hvězdný" alterego flyboyedy? ;-)
8. 3. 2016 19:29
Re: A to jim Mercedes z lítosti přidává
No vzhledem k tomu, že nevím. kdo to je, tak doufám, že ne. Jinak je to schíza jako z praku a to by nebylo dobrý. 8-s
8. 3. 2016 19:48
Re: A to jim Mercedes z lítosti přidává
Tvůj první příspěvek akorát ke čtyřem kroužkům a sedí to ;-)
8. 3. 2016 19:55
Re: A to jim Mercedes z lítosti přidává
Aha. btw Autounion, to už byla sakra jiná konkurence, než Dixi.
jinak mám rád MB, BMW i čtyři kroužky. :-)
Avatar - Ham.
8. 3. 2016 19:32
Ze strany Mercedesu
trochu ubohé a infantilní. Myslím, že kdyby normálně pogratulovali, tak by si udrželi glanc, takhle vypadají jak malí Jardové.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Machýrek
8. 3. 2016 19:37
Re: Ze strany Mercedesu
A dyt to je vtipny :yes:
8. 3. 2016 19:37
Re: Ze strany Mercedesu
Reklama mi přijde hezky zvolená. To s muzeem je pěkná provokace. PR v M-B se musí kopat do zadku.

Každopádně za reklamu :yes: ;-)
8. 3. 2016 19:41
Re: Ze strany Mercedesu
Přesně, je to sranda a dělaj si to navzájem častěji.
není to myšlený jako ubohý reklamy hnůjdaje proti šáde.
Avatar - Ronault.
8. 3. 2016 19:42
Re: Ze strany Mercedesu
Prosím tě, nebuď suchar. Mě to přišlo docela vtipné ;-)

Když si představím, co tady předvádí Vošický s Hyundai na Škodovku, tak je MB opravdu mistr vtipu a kvalitního PR
8. 3. 2016 19:59
Re: Ze strany Mercedesu
Přesně. A píše se to Hnůjdaj. >:D
Avatar - rokyta.p
8. 3. 2016 20:28
Re: Ze strany Mercedesu
máš to blbě >:D tak se to čte - ale píše se to H0vnaj ;-) skloňováno podle vzoru traktorista - bez traktoristiy - s traktoristou - vidím traktoristu - oslovujeme voláme traktoristó ...

video na medvěda je vtipné, jsem čekal co bude a zasmál jsem se :yes:
8. 3. 2016 20:39
Re: Ze strany Mercedesu
kundaj >:D
Avatar - rokyta.p
8. 3. 2016 20:46
Re: Ze strany Mercedesu
no to né, leda žeby to byl rozšláplý havran >:D
9. 3. 2016 09:13
Re: Ze strany Mercedesu
Tatinek zapomnel zamknout pocitac? 8-s
Avatar - Ham.
8. 3. 2016 20:00
Re: Ze strany Mercedesu
Video vtipné je, akce se zvaním do muzea s vařením ledvinek by mi přišla přijatelná kdykoliv jindy než v době 100 výročí konkurenta. Takhle je to vtipné asi jako hesla skalních fandů Baníku nebo Sparty, v době když soupeř slaví nějaké výročí bych čekal trochu víc nadhledu.
9. 3. 2016 09:19
Re: Ze strany Mercedesu
Mohli se (taky) zminit o motoru BMW 801 ;-)
[odkaz] = cislo 7 ;-) nebo [odkaz]
Avatar - twistedTSD
8. 3. 2016 21:13
Re: Ze strany Mercedesu
Já myslím, že celkem vtipná reakce. Vždyť to jejich prémiové popichování už je pomalu takovou tradicí. [odkaz]
8. 3. 2016 21:18
Re: Ze strany Mercedesu
>:D >:D >:D
8. 3. 2016 19:58
BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
Divné tvary,nudné interiéry,emka už taky nejsou to,co bývala.Mercedes dělá mnohem zajímavější a hlavně pěknější auta.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2016 20:14
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
za mna je dnes bmw najnudnejsie v celej historii a to aj napriek tomu ze ma dnes najviac modelov ... kdeze su casy charizmatickej 3ky 5ky 7micky ci nejakych sportovych kupatok a kabrioletov od bmw ... dnes su bmw vizualne uz v drvivej vacsine sterilne vozy ktore si na ceste medzi ovela zaujimavejsimi kuskami od beznych a ovela lacnejsich znaciek vlastne ani nevsimnes ..... jazdim denne okolo showroomu BMW a Mini a tie strieborne 1-tky co su vonku pred showroomom to je s prepacenim vizualny des a hruza az z toho bolia oci... to uz aj lacne tipo vyzera ovela lepsie a zaujimavejsie ... samozrejme chapem ze dizajn je subjektivna zalezitost ale to uz aj fiat ci ford ma krajsie auta to uzna kazdy ... z bmw uz necitim ziadnu emociu nic... len cista sterilita nuda.. az predrazena nuda... nechapem priznavam kto im tie auta kupuje... ja mat tolko penazi tak idem jednoznacne do jagu alebo lexusu pripadne maserati ... alebo land rover/ range rover.... jednym slovom nemecka nuda strohost sterilita je v bmw dotiahnuta do dokonalosti.... a okrem Z4 uz ozaj moc peknych bmw dnes nenajdem.... podobne mercedes.. dalsi "majster" dizajnu ... kto tie ich vozy kupuje neviem.. asi fakt len firmy... inak su to docela nezaujimave a nepredajne kusky .. zlaty jag a lexus... maserati... range rover .. cadillac

pride mi ze moc nie je co oslavovat.. skor som smutny kam bmw smeruje....
8. 3. 2016 20:26
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
Máš strašně sprostý vkus :-) i když sprostý možná znamená česky něco trochu jiného než slovensky sakra...
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2016 20:50
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
bangleho 5tky sa mi pacili .. aj 3ka E46.. alebo Z3 kupe... pripadne kusovka Z8 .... dnes uz ale taketo charizmaticke bmw nenajdeme... miesto toho mame zopar beztvarych amorfnych gycovych MPV a par prerastenych obludnych radoby SUVeciek... videl som novu 7micku... svetla natiahnute do stran jak bumerang... obrovske megaladviny jak mala dve telky ... co je na tom krasne neviem.... lebo tvarovo vcelku nudna lod.... vedla ktorej aj passat vyzera podstatne zaujimavejsie aj sportovejsie
8. 3. 2016 20:53
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
V tomhle s tebou naprosto souhlasím. Ale ne v tom, co by sis ty koupil, ale to je každýho věc. :-)
Jinak nejsem schopen jmenovat pěkné současné BMW. Možná 4 a s přivřenejma očima 5. Ale nádherný ani jedno. A hnusných...to bych věděl. Ale lidi ty xka kupujou.
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2016 21:00
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
za mna Z4.... ta ma smrnc... inak nova X1 este tiez ujde... nie je prerastena a velkostne je vcelku ideal ... vizualne dokaze zaujat... ale zbytok portfolia je dizajnom hodne slaby ... vedla tych super novych mpv od bmw vyzera daleko lepsie aj 10 rokov stary grandis od mitsubishi ... a co si budeme klamat... aj taky passat/passat alltrack je vizualne daleko zaujimavejsi ako akykolvek sedan ci kombik od bmw ... skoda ze bmw uz nepozera do historie... malo pekne modely.... sportove... charizmaticke... skoda uz tej dnesnej sterility
8. 3. 2016 21:09
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
jj, je to tak.
Na druhou stranu ale kdybys jel v 550d a pak s ním jel ještě jednou na spotřebu, nepobral bys to. A o tom je BMW. Což ovšem neznamená, že by mělo bejt hnusný.
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2016 21:18
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
no ja som zvedavy na dalsie smerovanie dizajnu... kam sa posunie X6tka... dalsia 5tka.. dalsia 1tka.... lebo asi uz ozaj nemaju kam padnut ... uz to moze byt len lepsie ..

skus si vsimnut 1tku vedla leonu cupra ceedu GT ci nejakej mazdy 3... razom bude ta vizualna premiovost 1tky hodne mala a slaba ako caj ....
8. 3. 2016 21:25
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
No to je asi subjektivní. Já si jako možná všimnu, že jela 1čka a nijak o tom nebudu přemýšlet. No a ty ostatní auta nevnímám. Jako patníky, stromy, středová čára. atd. Prostě auta. Možná si všimnu ceedu GT jako že proč to dělaj a kdo si to proboha koupil.
btw leon cupra je docela rychlej - za ty prachy určo. A zvenku docela chic. Ale vevnitř je to bída na první pohled. ˇuplná tragédie.Sotva na úrovni rapidu.
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2016 21:32
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
samozrejme bavime sa stale o dizajne exterieru .... nikto nepochybuje o kvalitach bmw v interieri alebo o jeho jazdnych vlastnostiach ....

problem vidim v sterilite dizajnu exterieru.... ked uz si bmw 5 v zaplave aut nevsimnem ale skor ma uputa passat tak asi je nieco niekde hodne spatne... len neviem ci u mna alebo niekde inde... ja z bmw uz necitim tu sportovost lahkost a charizmu a emocie uz ziadne.. to aj zakladny passat ich vyzaruje viacej a to je uz co povedat
8. 3. 2016 21:36
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
Jo to jo. Ale zapomněli jsme na 6ky. Bez X. Ty se mě líběj. Jinak jediný pozitivum designu BMW je asi, že prostě poznáš, že je to BMW. Jako i když si ho napoprvé mezi autama nevšimneš. Ale prostě je hned jasný, co je to za auto. Možná nejvíc ze všech značek myslím.
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2016 21:44
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
no jasne.. tie megaladviny na vacsine modelov sa nedaju prehliadnut... trosku ma mrzi ze neskusia urobit ich viac na vysku a necerpaju z minulosti... ale tahaju ich skor do sirky ... nova 7micka ich ma ale uz nevkusne.... to uz prehnali... chapem ze ladviny su ladviny ale odtial potial.. nic sa nema prehanat.. nevyzera to potom dobre uz... co je na tom pekne ked 7micka ma svetlomet obrovsky jak ludske stehno ... a ladviny ako dve male telky... otras... vkus a elagancia tu dostali riadne na pr.del

kupatka su krajsie.. 6tka alebo 4 dverak gran coupe su ovela zaujimavejsie suhlasim ale na skodu bmw to nie su zrovna modely ktore predajmi moc frcia a ktorych buducnost vidim zrovna ruzovo.. ale uvidime

mozno keby sa bmw nesnazilo viac pacit firmam ale skor skutocnym vodicom tak by aj tej vizualnej sterility na ich autach bolo menej ale co uz
8. 3. 2016 20:27
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
Interiér passatu(a to opravdu nemyslím ironicky) je daleko zajímavější než interiér sedmičky.Ale já pořád slyším a čtu,jak jsou ty vnitřky BMW super,zpracování na nejvyšší úrovni,ergonomie,prostě nádhera...
8. 3. 2016 20:34
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
Hm, to jako zas jo. Hele BMW je fakt divný v poslední době. Já svý poslední prodal v létě a technicky a spolehlivost bomba. podvozek lepší než Merecedes. Ale co sakra od nich teď koupit? Šílený jsou ty malý X.
Já chtěl jenom HKseveta přátelsky pošťouchnout. jinak zpracování BMW je na nejvyšší úrovni, tak to je.
8. 3. 2016 20:56
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
Pro mě je to nejvyšší úroveň nudy.Přitom dřív to bývalo úplně jiné,ze všech aut co jsem kdy měl,byl interiér M5 suverénně nejlepší,bylo to jako v útulném obýváku.Dnes tam je nuda a šeď.
Avatar - 3_diamanty
8. 3. 2016 21:52
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
cela ta nemecka premia je vizualne dost nudna a sterilna.... ak uz premiovku tak jednoznacne nieco od jaguaru alebo lexusu pripadne od range roveru ci maserati ... tieto vozy este nastastie nestihli klesnut do tuctovej firemnej kravatackej roviny a su aj vizualne este skutocnymi premiovymi kuskami
Avatar - Machýrek
9. 3. 2016 01:18
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
Na obrazku je to asi nuda. V realu to teprv poznas. Treba iDrive. Je bezkonkurence nejlepsi. Mam doma ledviny i krouzky. Vnitrek Audi je moc pekny, ale infotainment ve srovani s BMW katastrofa. Jasne, je lepsi nez v Toyote treba.
9. 3. 2016 04:25
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
Samaeli, chápu, že BMW nemusíš, ale odstřelovat se tu větami o Passatu a 7er tě řadí k těm, co posuzují dle obrázku a to ještě před tím než se podívají se pokřižují a zvolají "fuj BMW".

Diskuze s plivači nemá smysl, projeď se! ;-)
9. 3. 2016 04:21
Re: BMW dnes nevyrábí nic zajímavého.
To co jsi napsal se dá tak jednoduše obrátit. Velmi subjektivní vyjádření odstřelující vše najednou.
Předpokládám, že eMka posuzuješ jako jejich dlouhodobý uživatel ;-)
9. 3. 2016 07:17
Nezajímavost
Když čtu podobný komentáře, pak nemůžu nekroutit hlavou. Bavíme se o výrobci, který přes zelený tlaky stále nabízí R6 v benzínu i naftě ve střední třídě (o nižší střední ani nemluvě). Kde si u téměř jakýhokoliv modelu nakonfiguruješ co chceš a potřebuješ.
Kterýmu se snaží konkrence dostat na kobylku podobně definovanými vozy.
Vyjma nejnižších řad máš na výběr zadokolku a čtyřkolku, skvělý převodovky a pořád jeden z nejlepších jízdních zážitků v třídách.
Kde je sakra ta vzpomínaná šeď a nuda? To, že se někdo nenajde v tvarech pochopím, ale odstřelit kvůlu tomu veškerou produkci už ne.
Btw: AR se s návratem zadokolky snažilo právě tvary BMW inspirovat.
Rozbalit vlákno
87
9. 3. 2016 08:35
Re: Nezajímavost
Mercedes dělá krásné auta, o tom žádná. S-coupé, SL, Géčko - na to nemá BMW odpověď. Ale jakmile přijdou na přetřes jízdní vlastnosti, převodovky, zábava za volantem 8-s
Avatar - white label
9. 3. 2016 13:21
Re: Nezajímavost
MB dělá i hezká auta, hlavně dvoudveřové modely tradičně umí.
Ovšem na druhou stranu je tu naopak CLA apod.
Avatar - boost.
9. 3. 2016 15:12
Re: Nezajímavost
Nechápu, jak můžou vyrábět něco tak pěkného jako třídu S kupé nebo GT a současně něco tak hnusného jako je GLE. 8-s
Avatar - white label
9. 3. 2016 16:55
Re: Nezajímavost
Jo, GLE k té odvrácené straně patří taky.
Avatar - The Spešl Uan
11. 3. 2016 11:29
Re: Nezajímavost
Ne ne, GLE je pěkný... GLE Coupé je jedno z nejošklivějších aut na trhu. 8-s
Avatar - white label
11. 3. 2016 11:40
Re: Nezajímavost
Řeč byla právě o GLE coupé, ne o ML s novým označením GLE.
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 08:55
Re: Nezajímavost
Dnes su to hlavne akciovky, potom dlho ... dlho ... dlho ... nic a az potom vyrobca auta. :*)
Z motoristickeho pohladu -kde je odpoved na W12 ? ah ano - 4 motory R3. Nepocul som o totalnych priekakoch od Medu (ale nieco najdes) typu N47, THP, N20. Zaujimave blogy o problemoch BMW v zaruke miznu.
Avatar - fOE
9. 3. 2016 09:15
Re: Nezajímavost
Jaka odpoved na W12? BMW ma 12 valcu samozrejme taky.
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 09:54
Re: Nezajímavost
fOE, hovorim, co si mozes dnes kupit ako nove auto, nie jazdenku. BMW 750i je V8 turbo. Ziadne V12.
9. 3. 2016 11:37
Re: Nezajímavost
Jo, 750i je osmiválec, stejně jako S500. A 760i je dvanáctiválec, stejně jako S600.
A nebo jsem zas něco nepochopil?:)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:13
Re: Nezajímavost
Prosim odkaz na BMW konfigurator. A to pre CZ/DE/SK.
9. 3. 2016 14:16
Re: Nezajímavost
Najdi si ho sám ty odborníku, kterej zná W12 od M-B >:-[]

P.S.: Aby jsi neřekl, když neumíš googlit:

[odkaz]
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:22
Re: Nezajímavost
To je pre teba konfigurator ? Prototyp na autosalone ?

A teda ca min rok bez tejto motorizacie a ani sa s nou na 100% nepocitalo:
[odkaz]
[odkaz]

Configs:
[odkaz]

[odkaz]
9. 3. 2016 14:47
Re: Nezajímavost
Prototyp? Ne, tato motorizace nabíhá v tomto roce. Netáraj, nevíš a tápeš ;-)
9. 3. 2016 14:20
Re: Nezajímavost
Tak to nemám. Ale když zadáš do gůglu "BMW 760i 2016", najde ti toho dost. Třeba [odkaz] A tušim, že i tady byl článek.
Je možný že MB S600 byl v konfigurátoru hned od začátku prodejů, což nic nemění na tom, že dvanáctiválcový 760 je reálná věc.
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:27
Re: Nezajímavost
Blbost BMW s V12 dalej nepocitalo:
[odkaz]
9. 3. 2016 14:38
Re: Nezajímavost
Takže jsi to do toho gůglu napsal a vypadlo ti, že 760i nebude? A ten článek na kterej odkazuju, taky kecá?
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:46
Re: Nezajímavost
760 sa zatial nepredava, clanok uvadza az koniec roka a ako tu kecaju obcas kolegovci, tak to budu skor len refernecne kusy a v dany cas s V12 sa skutocne nepocitalo.
Staci tak ?
"Ein Blick auf die Motorenpalette der sechsten 7er-Generation. Hier kommen neue Benziner- und Diesel-Reihensechszylinder sowie ein V8-Benziner als Topmotor zum Einsatz. Sämtliche Aggregate sind aufgeladen. Neben den reinen Verbrennern verbaut BMW im 740e eine Hybrid-Antriebseinheit."
9. 3. 2016 14:50
Re: Nezajímavost
Dobře. Takže 760 nebude?
Jen tak pro připomenutí, nový Sko se začalo ofiko prodávat v květnu 2013, přičemž dvanáctiválec šel objednat až na začátku 2014. Co mi to jen připomíná..:)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:59
Re: Nezajímavost
760 by mala byt (co streli uctovnikovi do gebule v buducnosti, nikto nevie).

Z tvojho pohladu to mozno nie je rozdiel, to berem. Z mojho je ten, ze S klasse vzdy s W12 ratala a to min. z 2 dovodov - SA a Maybach. A my sme mali testovacku s W12 hned ... to u BMW nebolo.
Avatar - boost.
9. 3. 2016 15:07
Re: Nezajímavost
Třeba nám ještě časem řekne, že BMW má V6. :-)
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 15:09
Re: Nezajímavost
predbehol si ma ! >:-[]
9. 3. 2016 15:11
Re: Nezajímavost
Nebo že by W6? ;-)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 15:19
Re: Nezajímavost
To je taky fakt blby zvyk, ze pisem W12 pretoze V sa cita ako fau v Nemcine a W ako nase V a pri prepinani jazyka to obcas zamenim. Tak sorry !

W6 nemam, ale zeby som siel pozriet v garazi tu V12, ak ju teda nevratili ?
Ale bola raz "pekna" W8 v Passate ...
9. 3. 2016 15:14
Re: Nezajímavost
Ten uctovnik patri spis k Fiatu a Alfe, ne?
Hele, fakt se ti nezda, ze jsi to dnes s temi houbickami krapitko prehnal?
Avatar - fOE
9. 3. 2016 15:21
Re: Nezajímavost
No tusim ze to bude zjevne marne, ale V12 BMW ma, tak jak je zvykem motorizace se zavadeji postupne a to je duvod proc jej nevidis jeste v konfiguratorech. Proto ten tvuj link je bez V12, ne proto ze s nim BMW nepocitalo. Ten motor melo jiz davno v Rolls Roycu.
Takze kdyz to shrnu tak stara 7er mela V12, ta pred ni mela V12.... a aktualni taky bude mit V12, jiz predstavenou. Proste.
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 15:29
Re: Nezajímavost
Kupec 7ky ma uplne iny profil ako Ska. Z toho sa vychadzalo.
9. 3. 2016 09:16
Re: Nezajímavost
W12? Mluvíme o Audi? Dobrý motor, oceňuji, že je to pořád atmosféra.
:-)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 10:03
Re: Nezajímavost
Audi ? Nepoznam. Po 8 rokoch ... nepoznam a basta.
9. 3. 2016 12:42
Re: Nezajímavost
Vzhledem k tomu, že nepoznáš ani 760i tak ti opravdu věřím:)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:13
Re: Nezajímavost
Prosim odkaz na BMW konfigurator. A to pre CZ/DE/SK.
9. 3. 2016 14:16
Re: Nezajímavost
Najdi si ho sám ty odborníku, kterej zná W12 od M-B >:-[]
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:26
Re: Nezajímavost
To je pre teba konfigurator ? Prototyp na autosalone ?

A teda ca min rok bez tejto motorizacie a ani sa s nou na 100% nepocitalo:
[odkaz]
[odkaz]

Configs:
[odkaz]

[odkaz]
9. 3. 2016 14:31
Re: Nezajímavost
Ja nechapu, ze ti stoji za to se tu tak ztrapnovat.
Je uplne normalni, ze auto - jakekoliv nove auto - nevyjede na trh s kompletni paletou motoru. A BMW 7 neni v tomto zadna vyjimka. To, ze TED v tento okamzik neni v konfiguratoru V12 neznamena, ze nebude nikdy a i kdyby, tak stejne neberu ty kecy o sedi a nude, pral bych ti se nudit za volantem M6 GranCoupe napriklad, nebo M2...
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:47
Re: Nezajímavost
Strapnovat ? To je tvoj udel nie ? Toyo som myslel Totoyta, ale dogenerovat spravnu znacku mas asi problem, nie ?

760 sa zatial nepredava, clanok uvadza az koniec roka a ako tu kecaju obcas kolegovci, tak to budu skor len refernecne kusy a v dany cas s V12 sa skutocne nepocitalo.
Staci tak ?

"Ein Blick auf die Motorenpalette der sechsten 7er-Generation. Hier kommen neue Benziner- und Diesel-Reihensechszylinder sowie ein V8-Benziner als Topmotor zum Einsatz. Sämtliche Aggregate sind aufgeladen. Neben den reinen Verbrennern verbaut BMW im 740e eine Hybrid-Antriebseinheit.""
9. 3. 2016 15:16
Re: Nezajímavost
Jak mam vedet, cos myslel, kdyz do Mercedesu porad cpes motor W12...

Hele, co kybysis trochu zmenil nick?
Staci misto "m" dat "c", misto "a" dat "o" a misto "n" dat "t", pak to k tobe bude pasovat mnohem lip :yes:
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 15:24
Re: Nezajímavost
...a to som si ani nestihol precitat tvoj prispevok, len som reagoval na ten dryst voci mne ... >:-[]
9. 3. 2016 14:47
Re: Nezajímavost
Přišel si zatrollit zřejmě na popud šéfa ze salonu ;-)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:49
Re: Nezajímavost
Na Stuttgartsku hviezdu viem este viac. Ale o tom sa tu nebavime, teda okrem toho kosohranneho motora, ci ?
9. 3. 2016 15:03
Re: Nezajímavost
Ne, bavíme se o tom, že BMW má už přes čtvrtstoletí v nabídce V12. Bavíme se o tom, že vrcholný verze přicházejí obecně později a bavíme se o tom, že bez zaslepenýho fandovství má křížem krážem D3 protinabídku ke konkurenci a shazování kterýhokoliv z nich je hloupost.
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 15:23
Re: Nezajímavost
Ne, BMW skutocne neratalo s V12 u 7ky pre tento modelovy rad. Mozes o tom polemizovat ... ale ved chod sa kludne do opytat do Garchingu.
Avatar - boost.
9. 3. 2016 15:37
Re: Nezajímavost
Máš někde link?

Podle mě s tím rátali, když se tam vejde, když tam dali rovnou nový motor a vytvořili rovnou M Performance model. ;-)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 15:51
Re: Nezajímavost
Uz som to tu daval x-krat:
[odkaz]

Od novinarov mam tento link, ustne info mi mozes a nemusis verit. To dokazat nemozem.

Dovod bol tento:
[odkaz]

Prekladaj si sam, aby si mohol verit svojmu zdroju.
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 16:12
Re: Nezajímavost
1. odkaz - informacie pri predstaveni...Cakal si nieco ine ? Ze budu tliachat o motorizacii, ktora este nebola predstavena automobilkou ? 8-s
1. odkaz - prognozy predaja na zaklade vyvoja z minulosti...? A ?! to akoze co - ze ked rataju s tym, ze predaju menej, tak sa vykaslu na "Imageträger" ??? Si asi fakt robis prd€l >:D >:D >:D >:D
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 16:27
Re: Nezajímavost
Image maker mal byt hybrid a postupne by nieco prislo ku AMG.
[odkaz]

CITAJ MUDRCU !
"Beim neuen 7er legen die Bayern erstmals nach, denn der insbesondere in Asien und den USA stark nachgefragte V12-Motor wurde zum M-Light-Modell geadelt, indem er in der größer werdenden Palette der M Performance Modelle nunmehr die allererste Geige fiedeln darf."
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 16:51
Re: Nezajímavost
reakcia na obidva tvoje prispevky na mna:
R3 - tu sa zatial filozofie v ramci D3 trochu rozchadzaju - BMW s nimi zacalo, nakolko z vedecko-motorarskeho hladiska bolo zistene, ze objem cca pol litra / valec je optimalny na dobry mix parametrov vykon/spotreba=emisie.
Audi sa proti tomu snazi bojovat svojim COD-ckom ( teda obcasne odpajanie 2 valcov koli spotrebe a emisiam pri nizkej zatazi motora ), ale moze byt, ze koli Bruselskym tlakom tiez zvolia R3-riesenie. ( 1.0 TFSi uz ale je v A1, A3 a chysta sa do Q2, Q3...dufam, ze ale nie vyssie 8-s )
V12 su potrebne koli imidžu, takze tie sa s existenciou R3 fakt porovnavat nedaju.
Respektive daju - ked sa preda dost R3-ek, moze sa vzhladom na priemer vypustenych CO2 predat aj nejaka ta V12-ka. :-) - bez toho, aby si do nej musela automobilka zaratavat sumu, ktoru by musela zaplatit z jej nadlimitnych emisii.
A fakt, ze sa rozhodli predavat V12 ako M760 ? - Rozumne !
Asi velke % kupcov si ku 760 objednavali M-Performance pakety, tak sa rozhodli urobit to proste hned ako M-Performance model. Teda taku konkurenciu pre S8 plus - a uznavam, ze tu tahame s 8 valcami za kratsi koniec ;-\ ale M760 bude drahsia a u nas je moznost W12 stale. - pockaj na novu A8/S8... ;-)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 17:10
Re: Nezajímavost
No a co takto rozhresenie ??? :-!

Nikomu som nenadaval, ale roztrhnut vlastnu bublinu je problem pre niektorych jedincov.
Image maker nemusi byt V12, o tom by vedel rozpravat Lexus.
Zato tie kauzy od BMW im dost posuvaju klientelu niekam inam.
Tak ako 80% kupcov BMW 1 nema paru o pohananej naprave, tak este viac percent urcite sleduje len papierove vykony a kolko to zere a dalsie veci maju na ....
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 17:21
Re: Nezajímavost
Vidim, ze ta tvoj chlebodarca komplet prerobil na svoj obraz... 8-s
Je totiz rozdiel medzi kupcom auta ta 20 a 200 k €. :-!
No a ten druhy sa zaujma aj o to, kolko valcov ma pod kapotou, tak to proste je.
A Lexus davat za priklad ? Uz fakt prestan >:D
Zato, ze nemaju V12, tak robit z ich neschopnosti cnost ? >:D - uz si strateny :-)
btw.: Ti kupcovia 1er su z 80% vizionari >:D - buduce 1ery budu FWD :-! 8-s
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 17:37
Re: Nezajímavost
Chlebodarca ma neprerobil ... nemal ako.
Rozdiel u kupca medzi 20 a 200 kEuroni ? Hmmm, tak vacsinou vo velkosti vrecka. Neviem o tom, zeby to boli tazki myslitelia. Co maju v hlave a aj maju na to, nemusia koncit u V12. Keby si cital tie linky poctivo, tak by vedel, ze:
"Aufpassen muss Audi indes auf den Lexus LS. Diesen sieht IHS Automotive 2020 bei einem weltweiten Verkauf von über 36.000 Einheiten."
Cize Lexus LS vs A8 = 1 : 1. Tak preco by som Lexus nebral ako priklad ? Dokaz, ze V12 nemusi byt image maker.
Ak v tom nevidis logiku, tak odporucam nejake skripta Algebry. Viac k tomu nemam co.
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 17:43
Re: Nezajímavost
:-)
Tak si ich nastuduj ty. ;-)
Neide len o vyhlad predaja A8 ( aj ked kadejaki statistici sa radi mylia ) ale o predaje znacky celkovo. Je jedno, kolko predam A8-iem, ide o to, kolko predam A1-R8 :-)
No a tych nasi predali nejakych 1,8 mega et+ :-)
kde je ten Lex ? Na polovici, tretine, stvrtine...? :*)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 18:06
Re: Nezajímavost
Ked to beriem takto, tak Toyota je celosvetovo stale Nr.1 :-O Aj ked vezmem cely komplet VW .
9. 3. 2016 13:57
Re: Nezajímavost
Čti poctivě co ti napsal Foe a uč se. problémy má každý výrobce a slepý fanoušky mám ze všeho nejraději!
Nevíš ani, že BMW svůj V12 drží v nabídce už víc než dvě desetiletí ;-)
9. 3. 2016 14:08
Re: Nezajímavost
Presne, to je dalsi neznalek, kterej blije na znacku za to, ze nabizi trivalce, ale to, ze ta sama znacka nabizi i sesti, osmi a dvanactivalce uz nevidi.
9. 3. 2016 14:17
Re: Nezajímavost
Ale montuje do M-B W12 >:D . Btw, nevím, že by třeba BMW nakupovalo motory od Renaultu a používalo je ve střední třídě ;-)
9. 3. 2016 14:21
Re: Nezajímavost
Presne tak, byt trivalce, jsou to JEJICH vlastni motory... Ale zbytecny se hadat, no ne? :-)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:29
Re: Nezajímavost
Mas recht, konecne padny argument. Renault vo Hviezde je hanba a nie ze nie.
Zato BMW bude strkat hybridy od Toyo. :-O
9. 3. 2016 14:39
Re: Nezajímavost
Toyo vyrabi pneu, nevim nic o hybridech.

Dej mi odkaz na konfigurator s BMW s hybridem od Toyo!
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:48
Re: Nezajímavost
Strapnovat ? To je tvoj udel nie ? Toyo som myslel Totoyta, ale dogenerovat spravnu znacku mas asi problem, nie ?

760 sa zatial nepredava, clanok uvadza az koniec roka a ako tu kecaju obcas kolegovci, tak to budu skor len refernecne kusy a v dany cas s V12 sa skutocne nepocitalo.
Staci tak ?

"Ein Blick auf die Motorenpalette der sechsten 7er-Generation. Hier kommen neue Benziner- und Diesel-Reihensechszylinder sowie ein V8-Benziner als Topmotor zum Einsatz. Sämtliche Aggregate sind aufgeladen. Neben den reinen Verbrennern verbaut BMW im 740e eine Hybrid-Antriebseinheit.""
9. 3. 2016 15:18
Re: Nezajímavost
Jak mam vedet, cos myslel, kdyz do Mercedesu porad cpes motor W12...

Hele, co kybysis trochu zmenil nick?
Staci misto "m" dat "c", misto "a" dat "o" a misto "n" dat "t", pak to k tobe bude pasovat mnohem lip :yes:

(double, trochu jsem se vyse netrefil, ale co uz >:D )
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 15:46
Re: Nezajímavost
Tak ja ziadne "a" v nicku nemam, ale propagovat zakrpatenu produkciu ITALY cars (nickom) je samo o sebe dostatocne info.
9. 3. 2016 20:15
Re: Nezajímavost
Koukam, ze prestavas rozumet i sam sobe...
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 14:48
Re: Nezajímavost
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
povodne som chcel napisat vlastny prispevok s nadpisom, ze "idem grcat" a v prispevku som chcel pokracovat - ze z niektorych expertov... 8-s
To je tak, ked niekto odsudzuje celu D3 - 3 automobilky, z ktorych kazda ma vlastny 12 valec a ponuku tak siroku ( plus individulaizacne moznosti ) ze inym automobilkam sa o tom moze len snivat.
BMW patri gratulacia, nie ze nie. :yes:
Tak im zagratuvovali aj pani od MB a ze to trosku prifarbili ? >:D - v USA si to cela D3 rozdava v ovela humornejsom a ostrejsom meritku. A je to dobre !
Zvysok sveta sa od nich este stale ma co ucit ! :yes:

A ked nejaky "TOYO" potrebuje dobry 2 litrovy naftak po tom, co zistili ze sami asi lepsi neurobia, tak siahnu po ich 2.0d :-)
9. 3. 2016 15:01
Re: Nezajímavost
Co se tu jeden dočte za věci? ;-) Vrcholná motorizace obvykle přichází s odstupem, platí nejen pro D3, ale téměř všude.
Jediný, kdo zvolil trochu odlišný postup je AR s Giulií, ale i QV reálně přijde do prodeje později než běžný R4 verze. :-)
Víš to ty, vím to já, ví to tady valná většina dikutérů...až na CommonUsera >:D
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 15:12
Re: Nezajímavost
Toyota zistila, ze nema zmysel pre "malovyrobu" vobec vyvijat mrtvu vetvu a nemyslim, ze spravili dobre, teda ze vzali od modrej vrtule. Dobry naftak si nepredstavujem ako odtahovku 4x do roka. Jedna sa o funglac 2.0D (Avensis).

Odsudzuje D3 ? Hmmm, AUDI velmi nesledujem, odkedy Elektrobit padol do Conti a spravali sa ku mne ako hnoju (byvala A4), len info cez deliveries. A TSI/Dieselgate tomu len prispela.
9. 3. 2016 15:20
Re: Nezajímavost
No jestli obecne vystupujes tak, jako dnes tady na diskusi, tak se nediv, ze se k tobe nekde chovaji jak k hnoju, to je proste normalni reakce na podobne pripady.
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 15:25
Re: Nezajímavost
Asi uz budem citat najskor vsetky tvoje prispevky... >:D
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 15:22
Re: Nezajímavost
Takze "mrtvu vetvu" hovoris ? >:D
Tak asi maju zlych marketerov a slabo si preskumali EU trh, nakolko tu je to pre väcsinu nimi ponukanych modelov klucova motorizacia. Ale to je ich vec.
A ty a A4...
Sorry, budem tvrdy:
Pokial sa ale takto cocotne prejavujes aj v realnom zivote a prezentujes svoje NEvedomosti tak sa necuduj. :-! Ja by som ta asi vyrazil aj cez zavrete dvere. :-!
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 15:27
Re: Nezajímavost
Aha, takze odmietnutie preplatenia zvolavacky je bezny postup. Teda u AUDI. Papiere som tusim este nevyhodil (auto uz ano).
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 15:31
Re: Nezajímavost
Pozri, ja fakt neviem ake problemy si ty mal a ako si postupoval a ako postupovalo Audi.
Ale pokial mali s tebou ako zakaznikom podobne skusenosti ako my tu s tebou ako diskuterom, tak sa ani necuduj, ze v ramci svojich kompetencii a vseobecnych obchodnych podmienok si nasli asi nieco, vdaka comu ta poslali do "3,14če" !
A asi su uz aj radi, ze sa s tebou uz nemusia zaoberat. :-!
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 15:43
Re: Nezajímavost
Ake mas skusenosti so mnou ako s diskuterom ??? Co ti konkretne vadi ? Kopec ceskych mudrcov vie viac, co nevytiahli paty "ze zeme Ceske". Zeby mali lepsi zdroj ako ja ? No je to mozne, ale ani jeden link na podporu svojho tvrdenia, za "sa VZDY ratalo s V12 u 7ky".
Ked ti poviem, ze nam doviezli v tedy novu 7ku, pretoze sa im to s...o. a pri stahovani loggeru sa spominali rozne info, tak co, komu budes verit ?

A ku AUDI ... pravnik by si na tom asi zahojil, ale mne to nestalo za to. Predsa len, nemecki pravnici nie su lacni. Ver mi.
9. 3. 2016 15:52
Re: Nezajímavost
Dej link, že se s jí nepočítalo. Řešení kabeláže pro tuto variantu se poptávalo před 3-mi lety ;-)
Avatar - AUDIRS6
9. 3. 2016 16:02
Re: Nezajímavost
Ja neviem aky pajac na 7er-ovi sa "u vas zastavil" a co s tym mal.
Ale rozhodne ti iba tak niekto nemoze vykladat nezmysly, ze V12 nebude, lebo blaa,blaa...
Keby si mal aspon trosku prirodzenej inteligencie tak skusis na to ist takto:
Aky je rozdiel dlzky R6 a V12 ? - minimalny
Aky asi bude siroky V12 oproti V8 ? - pomocka: V12 zvykne mat rozovretie valcov 60°, V8 90°, takze z logiky veci vyplyva, ze V12 by mohol byt uzsi, aj ked ma dole "podvesene" turba a V8 ich ma "in V".

- a o tomto to s tebou je furt a stale. Spekulujes ako beta s pikaču, informacie mas bohvie z kade, trepes nezmysly, a mne robis len tlaky a chalanom tiez. :-!
MB a BMW nemam tak v hlave ako Audi, to je fakt, ale ohladom V12 je tu 1 zasadny fakt:
Konkurencia v ramci D3 ! Pokial ju ma jeden, MUSIA ju mat aj zvysni dvaja !
To ber ako fakt, a nie ze nie.
V Mnichove maju schopnejsich marketerov ako v tvojom "TOYO" >:-[]

...a necakaj, ze by som ti chcel prispiet na nemeckeho pravnika, ver mi. >:-[] ;-)
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 16:21
Re: Nezajímavost
webpaja:
Uz som to tu daval x-krat, preloz si to sam, aby si veril svojmu zdroju.
[odkaz]
WEBPAJA To vy ste navrhovali aj kabelaz pre Daimleracke W220/W221 ? Robite rovno s prototypom ?

AUDIRS6:
No ano pajac poslany rovno z BMW. Doslova, nech si pod tym kazdy predstavi nieco ine. Moze byt ?
Dovod bol cca tento:
[odkaz]

U Daimlera to nehrozilo kvoli - opakujem SA a Maybach.

Konkurencia z D3 tlaci na vyvoj V12 u BMW ? A co tlaci na vyvoj R3 ?
Kde ten Daimler trci s R3, ved BMW uz tu lieta po autobahne.
A co AUDI, bude v A4 R3 ???

Prispevok na nemeckheo pravnika ? Na to si ako prisiel, ze tak nieco od teba chcem ? Od AUDI(VW) uz nic pozitivne necakam. Takze klud.
9. 3. 2016 16:26
Re: Nezajímavost
Nedělám v automotive, přesto jsou mí klienti. R3 v M-B přijde po R6...vsadíš se? ;-)

V A4 zatím R3 nebude, VWG má jinak nastavenou modularitu motorů.
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 16:33
Re: Nezajímavost
WEBPaja.
Uz som ta chcel zje.at za ten desing, co mali problem MA dokopy davat ... tak nic.

O R3 - tuto info neviem vyvratit ani potvrdit, aj ked som ... no nebudeme sa tu oplachovat ... Pre C-klasse ale dnes pochybujem. CO2 je dnes zaklinadlo na vsetko, a teda mozne je vsetko, tak ako BMW 2.
9. 3. 2016 16:38
Re: Nezajímavost
Design není úplně téma, odsouhlasuje ho objednatel. Navíc výrobní dokumentaci dělá už právě klientská automobilka, to by si museli hvězdáři zajet do svědomí sami ;-)

K BMW R3...mám na to jednoduchý názor. Radši pěkně jedoucí a charakterní R3 než nevýraznou podladěnou R4 a nakonec to nejdůležitější. Pokud zůstává možnost R6, pak je mi spodní část nabídky putna.
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 16:58
Re: Nezajímavost
Webpaja, tak potom beriem spat. Ze tam boli problemy s miestnymi hviezdami som vedel, len som cakal, ze im to tam niekto "dekoduje", ked uz to tak mrvili.

Charakterni R3, co si pod tym predstavime vojine Kefaline ?
Faktom je, ze nejazdil som, len si tazko predstavujem lepsiu vyvazenost (kmity) ako u R4 a vyvazovak vacsinou znamena vacsiu zotrvacnost a horsi pad z otacok.
10. 3. 2016 07:37
Re: Nezajímavost
Všechny R4, kterými jsem v poslední době jel, mají plochou křiku výkonu bez špičky. Ty podladěné zvlášť. Chybí gradace a chuť se točit, to R3 má, k tomu jadrnější ne tak kulatý a nezajímavý zvuk.
Avatar - CommonUser
10. 3. 2016 08:49
Re: Nezajímavost
Teraz neviem ci beries atmo aj turba dokopy. Tie ploche krivky ale ludia v podstate chcu. Vsade citas ako musis radit do kopca, dynamicke zrychlenie na N-ty stupen, musi splnat normu XX, nehucalo na dialnici , cize tazke sprevodovanie atd.
Napr. novu 1,6 od Suzuki si ludia chvalia. Toyota ma velmi slusnu 1,8. Honda detto 1,8 (pozor hovorim len o tejto poslednej !). Prave Hondacka 1,8 v PRVOM civicu, co bolo UFO bola typicky so spickou (starsi 2 polohovy VTEC) a zeby toho predali kvanta, to sa mi nezda. 2.0 Sky tiez slusny. Od 2,4 Hondy a 2,5 Mazdy by som cakal viac .... EU atmo produkcia je ale v prrrrdeli, to je fakt.
Turba/kompresory to je zasa ina kapitola a diesle este ina.
Proste ja by som plosne vsetky R4 nehadzal do jedneho vreca s dodatkom, ze R3 som nejazdil. A 6 valce su zasa ina kava.

BTW Spat ku BMW, svojho casu som mal moznost priamo porovnat v jeden den BMW7, S-klasse a H-Genesis. Ako pasazier vzadu. Bohuzial ta 7ka bola zo "zadneho" pohladu najslabsia (komfort, spracovanie, ovladanie, materialy, hlucnost). Motory nehodnotim.
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:12
Re: Nezajímavost
Prosim odkaz na BMW konfigurator. A to pre CZ/DE/SK.

Ze kazdy vyrobca ma problemy ? Urcite ! Ale zalezi ake su to problemy (vaha na prevadzku), statisticka pocetnost a ochota ich riesit ... ze ... pane ucetni.
9. 3. 2016 14:16
Re: Nezajímavost
Najdi si ho sám ty odborníku, kterej zná W12 od M-B >:-[]
Avatar - CommonUser
9. 3. 2016 14:26
Re: Nezajímavost
To je pre teba konfigurator ? Prototyp na autosalone ?

A teda ca min rok bez tejto motorizacie a ani sa s nou na 100% nepocitalo:
[odkaz]
[odkaz]

Configs:
[odkaz]

[odkaz]
9. 3. 2016 14:49
Re: Nezajímavost
Jestli s ní nepočítali novináři nevím, ale že s ní počítalo samo BMW značí to, že model 760i představili ani ne po roce od zahájení prodejů nový generace 7er ;-)
Avatar - boost.
9. 3. 2016 15:06
Re: Nezajímavost
Do not feed the troll.
9. 3. 2016 09:34
Pochopení
Nejsem si jisty, jestli to bylo pochopeno spravne:

Jde o to, ze Mercedes dekuje za 100 let soupereni, nebot tech prvnich 30let bez soupere bylo trochu nudnych.
Ano, byli jsme tu driv, ale az s vami to dostalo grady :-)

Nejde tedy o nejake postouchnuti, ale naopak o vyraz ucty, ktery se jen tak nevidi - takze davam Mercedesu :yes:
Rozbalit vlákno
3
9. 3. 2016 11:42
Re: Pochopení
Přesně, je to hezký, taky jsem nějak nepochopil poznámku o ubohosti výše.
9. 3. 2016 14:03
Re: Pochopení
On je v tom duchu napsan cely clanek, spis se divim, ze to hodne diskuteru netrklo...
Avatar - white label
9. 3. 2016 13:19
Re: Pochopení
Jo, vidím to podobně...