Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Šéf VW opět tajně zkoumal konkurenci, letos se zaměřil na Dacii

Martin Winterkorn, mocný šéf skupiny Volkswagen, loni vzbudil rozruch detailním průzkumem nového Hyundai i30. Letos jsme ho přistihli, jak studuje Dacii Sandero. Jeho ochrance se to ale vůbec nelíbilo...
Zpět na článek
28. 9. 2012 14:58
28. 9. 2012 15:08
28. 9. 2012 15:21
28. 9. 2012 15:39
30. 9. 2012 10:09
28. 9. 2012 16:45
28. 9. 2012 16:57
28. 9. 2012 16:58
28. 9. 2012 18:13
28. 9. 2012 20:10
28. 9. 2012 21:19
28. 9. 2012 22:33
29. 9. 2012 15:11
29. 9. 2012 21:09
29. 9. 2012 21:35
29. 9. 2012 21:27
29. 9. 2012 14:59
28. 9. 2012 18:47
28. 9. 2012 18:52
28. 9. 2012 19:06
28. 9. 2012 20:27
28. 9. 2012 20:32
28. 9. 2012 20:39
29. 9. 2012 14:25
29. 9. 2012 14:40
28. 9. 2012 19:08
28. 9. 2012 20:42
28. 9. 2012 21:02
28. 9. 2012 21:22
30. 9. 2012 14:25
28. 9. 2012 20:16
1. 10. 2012 23:01
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
28. 9. 2012 16:46
28. 9. 2012 18:51
28. 9. 2012 16:52
28. 9. 2012 21:11
28. 9. 2012 15:12
28. 9. 2012 17:44
28. 9. 2012 15:32
28. 9. 2012 16:04
28. 9. 2012 16:26
28. 9. 2012 16:46
28. 9. 2012 20:59
29. 9. 2012 00:01
29. 9. 2012 13:07
29. 9. 2012 13:29
29. 9. 2012 14:03
30. 9. 2012 08:54
30. 9. 2012 13:05
1. 10. 2012 11:04
Avatar - PeterLuk
28. 9. 2012 14:58
Ochranka?
Načo má ochranku? Pre prípad, že sa ho bude chieť konkurencia zbaviť? >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
58
28. 9. 2012 15:08
Re: Ochranka?
Taky mě to zaujalo. Proč má šéf nějaké společnosti ochranku ? Pochobil bych to na nádraží v novém dílí, ale na co na autosalonu ? Nechápu
28. 9. 2012 15:21
Re: Ochranka?
Skor ma zaraza, ako mozu niekomu zakazovat natacat, ci fotit si ho...keby som tam vtedy prisiel a chcel si sadnut za neho na zadnu sedacku, akym pravom by mi to zakazali?
28. 9. 2012 15:39
Re: Ochranka?
Jsme mocní a bohatí tak uhni a drž hubu právo - co na tom nechápeš >:D
Avatar - escorpion
29. 9. 2012 14:58
Re: Ochranka?
Jedna realna historka z prvej ruky, ziadny vymysel... ono sa to totiz pocas autosalonu (aj po nom) dost riesilo.
Takze: bratislavsky autosalon v Inchebe, prvy (tzv. "novinarsky") den. Po autosalone sa prechadza prezident so svojou suitou a ochrankou, Rozin ich sprevadza. Sem tam sa niekde pristavia, okolostojaci si ho pofotia, zase pokracuje dalej. Zastavi sa pri Mercedese, Skodovke, BMW, berie znacky vlastne rad za radom, sem tam v nejakom aute posedi, niektori vystavovatelia sa mu vylozene tlacia do zadku, niektori su vlaznejsi...

Na konci vystaviska expozicia obytnych aut a karavanov, Gasparovic zrejme prejavil zaujem pozriet sa do nejakeho karavanu, lebo z jeho suity jeden chlapik odbieha smerom k expozicii trnavskeho predajcu karavanov a vysvetluje nieco v tom zmysle, ze "..pride k vam za chvilu prezident, pripravte sa.." atd. Vystavovatel: "..ok, jasne, pripravim sa... "

Pripravil sa. Za tych par minut, kym prezident a jeho sprievod dokracali k jeho expozicii, pozatvaral a pozamykal dvere (dovtedy boli pootvarane dokoran) na vsetkych karavanoch , ktore vystavoval, prospekty zo stojanov poukladal na jednu kopu na stol .
Prisiel Gasparovic, presiel doprostred jeho expozicie, k vystavovatelovi, povedal nieco v zmysle, ze ake su tie karavany pekne, ze sa mu to vzdy pacilo, ze to je ako dom na kolesach a ktory by si teda mohol pozriet aj zvnutra. Predajca ani nemrkol obocim, a povedal : "Ziadny!"

Gasparovicovi skoro zabehlo.. "Prosim? !?"
A predajca zase zopakoval: "no ved vam hovorim ze ziadny. Mne sa karavany tiez vzdy pacili, ale za komunistov som si ich mohol tak akurat v kempe na Balatone zvonku obzerat, ked tam s nimi nemci a rakusaci kempovali. Tak sa popozerajte aj vy, ako som sa ja pozeral vtedy, nech sa paci."

Totalne dusna situacia - niekto z Incheby tlmenym hlasom ziadal vystavovatela, nech aspon jeden karavan odomkne, ze pan prezident by sa chcel pozriet dovnutra. Vystavovatel v klidku, stojac tak 2-3 metre od prezidenta, nahlas povedal: karavany su moje, otvaram ich pre koho ja uznam za vhodne, ja som tohto pana prezidenta nevolil, a za vystavu som riadne zaplatil, tu som panom ja.
Gasparovic zrazu nevedel, ci zostat alebo odist, alebo co ma vlastne povedat - doslovne mu zabehlo. A tak jeden z inchebakov , chcel zachranit situaciu, a vravi ze : takze pan prezident, bohuzial, karavany sa nedaju otvorit, pockajte aspon nejaky ten prospekt vam zoberiem, tam su urcite nejake fotky..
Vystavovatel sa k nemu ale otocil a vravi: bohuzial, prospekt vam dat nemozem, mam ich malo, ledva mi vystacia pre vaznych zakaznikov, ktori aj chcu naozaj kupit karavan, sorry , nemozem (mal ich velku kopu na stole aj na stolicke, vedla karavanov iba prazdne stojany na prospekty)

prezident a jeho suita , celi stuhnuti, postali este minutu, a potom odkracali zasa naspat, odkial prisli.

vystavovatela po odchode delegacie o nejaku hodinu prisli riesit inchebaci na stanok (karavany boli uz zase dokoran pootvarane), neviem ci ho nechceli z vystavy aj vyhodit, ale on zase kludny - ja som si tuto vystavnu plochu zaplatil, v zmluve nebolo, ze sa musim na prezidenta usmievat, ja som ho nevolil a ani na ulici, kebyze ho stretnem, ho nepozdravim a ani ruku mu nepodam. A kludne sa mozeme sudit o nahradu skody, ak ma vyhodite - a tak ho tam nechali, a vlastne nic sa neudialo, bol by to byval pekny skandal, keby to boli dalej rozmazavali..
30. 9. 2012 10:09
Re: Ochranka?
Tohle zavání zakázanou diskriminací spotřebitele. Ale nemám tušení, jestli sem spadají i výstavy (spíš bych se přikláněl k tomu, že ano).
30. 9. 2012 13:51
Re: Ochranka?
Nic v zlom, ale Ty si pravnik?
28. 9. 2012 16:45
Re: Ochranka?
Pořizování audiovizuálních záznamů bez souhlasu dotyčné osoby je nelegální (až na výjimky). Ona to není tak jednoduchá otázka, nicméně soukromí jednotlivce je zákonem chráněné.

Vem si článek 10 odstavec 3 Listiny základních práv a svobod: "Každý má právo na ochranu před neoprávněným shromažďováním, zveřejňováním nebo jiným zneužíváním údajů o své osobě."

Kromě toho tu máš § 12 odstavec 1 občanského zákoníku: "Písemnosti osobní povahy, podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy týkající se fyzické osoby nebo jejích projevů osobní povahy smějí být pořízeny nebo použity jen s jejím svolením."

Mohl bys argumentovat odstavcem tři, ale to už si většinou vyříkají právníci obou stran. Podle mne ještě méně úspěšně bys mohl argumentovat, že tak činí v rámci výkonu povolání. A jsou i další úskalí (v ČR určitě zákon o ochraně osobních údajů). Samozřejmě, v každém státě jsou jiné zákony. Vy nic takového neznáte? Jo, něco jiného by bylo, kdyby jim techniku rozmlátili a někde stranou je trochu pocuchali.
28. 9. 2012 16:58
Re: Ochranka?
Jen bych možná doplnil, že ty záběry by u nás v pohodě šly použít, když by byly jako ilustrační k nějaké reportáži z autosalonu, aniž by tam byl nějak zmiňován, prostě jeden z mnoha záběrů. To je myslím OK.
28. 9. 2012 18:13
Re: Ochranka?
To je ten "odstavec tři". Když budu citovat: "Podobizny, obrazové snímky a obrazové a zvukové záznamy se mohou bez svolení fyzické osoby pořídit nebo použít přiměřeným způsobem též pro vědecké a umělecké účely a pro tiskové, filmové, rozhlasové a televizní zpravodajství. Ani takové použití však nesmí být v rozporu s oprávněnými zájmy fyzické osoby."

Kdyby ho natočili v rámci reportáže, tak to sem určitě patří. Ale vysloveně se zajímat o činnost fyzické osoby bez jejího souhlasu? Nemyslím si. Takže s tebou souhlasím.

V tomhle směru jsou právě ohromně diskutabilní všechny servery, které umožňují zveřejňovat fotografie (a videa), nedej bože se automaticky pokouší lidi identifikovat pomocí rozpoznávání obličejů. Spousta lidí tak porušuje zákon, aniž si to uvědomí. A následně i ta služba, protože o tobě shromažďuje informace bez tvého souhlasu.
28. 9. 2012 19:39
Re: Ochranka?
A toto tu podla Teba nie je spravodajstvo? A co potom?

Oznacovanie cudzich ludi na FB je problem, preto by uz nemalo fungovat bez vyslovneho suhlasu dotknutej osoby. [odkaz]
28. 9. 2012 20:10
Re: Ochranka?
Zpravodajství nesmí zasahovat do soukromí. Takže natočit návštěvníka autosalonu, jak si prohlíží auto, zatímco ty natáčíš reportáž, je v pořádku. Dokumentovat něčí činnost (tedy prohlížení vozu) bez jeho souhlasu už není.
28. 9. 2012 21:16
Re: Ochranka?
Nesuhlasim. Sef vejne obchodovanej spolocnosti pri vykone cinnosti, ktora suvisi s jeho funkciou, nie je sukromnou osobou a nie je to preto nijaky zasah do jeho sukromia.
28. 9. 2012 22:33
Re: Ochranka?
MT má pravdu. Ten šéf VW je sice bohatý a má důležitou funkci, ale není "veřejně známá osoba", jako politici, umělci(vondráčková, bartošová, ...), atd.., takže bez jeho souhlasu ho natáčet nesmí!

Pokud se chceš hádat, tak si přečti zákon a pak cituj, jinak to nemá cenu.
28. 9. 2012 23:03
Re: Ochranka?
Nema. Pozri, co som pisal dole o 21:44.
Avatar - white label
28. 9. 2012 23:49
Re: Ochranka?
Ale prosím tě, to cos tu napsal ve 21:44, není argument k tomu, že šéf automobilky není veřejně známá osoba (viz i má reakce z 20:16).
To, že někdo nemá dostatečnou motivaci někoho/něco žalovat ještě neznamená, že je to automaticky po právní stránce v pořádku. Např. než by se rozhodlo o případném stažení videa s i30, vzrostla by násobně jeho sledovanost.
Stejně tak se nikdo nebude zabývat relativně bezvýznamným servrem jako je auto.cz.
Nejtrapnější na celé téhle rádoby reportáži není to kratičké video, kde není pořádně vidět ani to Sandero, ale to divadýlko a "odborná analýza" auto.cz. Jako když si děcka hrají na dospělé. Něco tak dětinského jako: Postavíme se před i30 u uděláme k tomu další statické video s objevným rozuzlením. A pro jistotu k tomu našemu senzačnímu "solokapru" napíšeme článek a uživatelé nám to tu budou zobat z ruky, protože jsou určitě ještě hloupější, než my. 8-s :no:
29. 9. 2012 00:28
Re: Ochranka?
Len sa nevzrusuj :-)
Tohtorocny Pariz sa mi zda na novinky dost chudobny a nalada v sektore je dost zla, niet velmi o com pisat,, tak redakcia vytahuje blbosti. To je jasne. Hlavne francuzske znacky su po usi v problemoch. Po minule roky doma hyrilo konceptami, teraz akosi niet z coho. Blbost ako tato pritiahne citatelov.
Normalne neagujem na blbosti a nevyjadrujem sa ku kazdemu clanku, ale tu mi to nedalo, lebo niekto si tu zjavne zle vyklada zakon a este sa tvari neomylne. Na uvedenu situaciu by sa v CR vztahoval hore citovany ods. 3 OZ. podobne pravidla existuju v celej EU, dokonca v po vsetkych clenskych statoch Rady Europy, lebo vychadzaju z medzinarodnych dohovorov. Vyhotovenie a pouzitie obrazoveho a zvukoveho zaznamu na spravodajske ucely je povolene. MW bol nakruteny pri cinnosti suvisiacej s vykonom svojej funkcie, na verejne pristupnom mieste. Nejde o zasah do sukromia, o nicom inom sa nebavim. Ak mas s tym problem, tak predloz svoju argumentaciu ;-)
Avatar - white label
29. 9. 2012 00:54
Re: Ochranka?
Jaký máš argument ty, k už vzpomínanému faktu, že šéf firmy není veřejně známá osoba jako např. zpěvák, herec, nebo politik?
Ale jak už jsem psal, trapné je především to, jak lacině, dětinsky a primitivně chtěl server udělat z hov.na na střeše, holuba na dlani. Až budu mít v liště nahoře napsáno rovnou blesk.cz, nebudu se pochopitelně ničemu podobnému divit. ;-)
29. 9. 2012 09:18
Re: Ochranka?
Bavime sa o pravnej otazke, k bulvaru sa uz nevyjadrujem.
Cize: Je CEO obrovskej verejne obchodovanej spolocnosti, v ktorej 1/5 vlastni stat a ktora (edit: ma veduce postavenie na trhu a) je jednym z najvacsich zamestnavatelov minimalne v Europe. Cinnost, pri ktorej ho nakrucali, uplne zjavne velmi uzko suvisi s vykonom jeho funkcie. To Ti nestaci? Nechci, aby som sa prehrabaval v judikature Europskeho sudu pre ludske prava, na to nemam cas ani chut :-) Narychlo som nasiel iba definiciu z USA: [odkaz]
29. 9. 2012 15:11
Re: Ochranka?
Zatím jsme se bavili o českém právu a to nemá pevnou definici veřejně známé osobnosti. To samé platí pro Německo, Rakousko a Švýcarsko. Když mají (například v rámci obdoby zákona o ochraně osobních údajů), tak jsou velmi vágní. Mluví se třeba o událostech historického významu, čistá senzace sem nespadá. V tomto smyslu rozhodl i ECHR v letošním roce.

Osobně považuji novináře, kteří strkají nos do soukromí jiných lidí, za odpad. Kdyby to šlo, tak bych jim lámal ruce.
29. 9. 2012 20:50
Re: Ochranka?
Nie som cesky pravnik, bavime sa vo vseobecnej rovine prvkov, ktore su spolocne v prave europskych statov. Podla Teba teda MW v tejto situacii nie je verejne znamou osobou a bolo porusene jeho pravo na ochranu sukromia? Nesuhlasim. Nesledovali ho na swingers party ani na dovolenke, kde by to bolo diskutabilne, ale na autosalone. To akoby poslanca nemohli flmovat v parlamente. Autosalon je v Parizi. Precitaj si zhrnutie judikatury francuzskeho Cour de cassation [odkaz]
29. 9. 2012 21:09
Re: Ochranka?
Jak jsem již několikrát napsal, podle mne fakt, že pracuje v automobilovém průmyslu, ho nijak nezbavuje práva na soukromí jen proto, že se právě nachází na autosalonu. S tím prostě nesouhlasím. Pokud jde o to, že je to šéf významné firmy, tak se můžeš zajímat o události, které by měly na firmu a tedy i veřejnost významný vliv. Například vážné onemocnění významného průmyslníka, které by mohlo znamenat propad akcií. To se podle mne do té definice vejde. Že si sedne do nějakého auta, nebo, když přistoupím na tvůj argument, že prostě dělá svou běžnou práci, není nijak zásadní informace, tudíž významná osobnost, nevýznamná osobnost, nikomu do toho nic není. Pokud vím, ECHR je proti senzaci a bavení veřejnosti. Informace se zásadní hodnotou pro veřejnost ano, odpad ne.

Pokud jde o tvé přirovnání k politikům... jak jsem již napsal, kdyby jsi ho natočil na pódiu při tiskové konferenci nebo představování nového modelu, tak je to v pořádku (stejně jako natáčení zastupitele na zasedání - vykonává tam svou práci). Tohle je, jako bys natáčel politiky v kuloárech, tedy mimo veřejné zasedání.
29. 9. 2012 21:24
Re: Ochranka?
Presne. Nakrucanie politikov v kuloaroch parlamentu je ok.
29. 9. 2012 21:35
Re: Ochranka?
Tady dál argumentovat nebudu, protože jsem nikdy nečetl žádný rozbor, který by se k tomu vztahoval (jen k zasedáním jako takovým, protože proti lidem, kteří se z nich pokoušeli pořídit záznam, zasahovala i policie). A nikdy jsem se ani nesetkal s tím, že by někdo v kuloárech politiky obtěžoval. Navíc má politik status úřední osoby, není to tedy ideální příměr.
29. 9. 2012 21:27
Re: Ochranka?
Podle mne se ten materiál sám posouvá za hranice práva svým zpracováním a informační hodnotou. Nehledě na to, jak by teoreticky něco takového mohlo být legální.
30. 9. 2012 00:21
Re: Ochranka?
Priznam sa, ze nerozumiem, co sa snazis povedat a neviem, ci je to neskorou hodinou alebo Tvojim textom. Ak mas problemy s francuzstinou, precitaj si [odkaz] . Jeden rozsudok, nic viac. Najdes tam aj definiciu "public figures".
Avatar - white label
28. 9. 2012 23:46
Re: Ochranka?
Přesně, viz i má reakce z 20:16, cituji:
"...šéf VW není herec, zpěvák, ale ani politik."
29. 9. 2012 20:56
Re: Ochranka?
Je v rovnakej kategorii, ako tzv. business leader.
29. 9. 2012 14:59
Re: Ochranka?
Od kdy má ředitel v popisu práce prohlížení produktů konkurence? Jak poznáš, že tam pracuje? O tom to celé je.

Vem si, že půjdeš s kolegou na oběd, budete probírat produkty vaší firmy a vyjádříte k nim svůj negativní postoj. Někdo vás natočí, uveřejní to a vás vyhodí. Je to v pořádku? Není. Ten rozhovor byl soukromý. Klidně ho můžeš vést s kolegou a může se dotýkat tvého oboru, nebo dokonce přímo tvé práce, ale v tu chvíli tam nejsi jako zaměstnanec, ale jako soukromá osoba prezentující své osobní názory.

I ředitelé a majitelé firem mají právo na soukromí. V některých zemích je to celkem explicitní, v UK se například i jejich ochrana zvětšovala kvůli tomu, že byli častými terči útoků. Dokonce i firma, která tě zaměstnává, je celkem omezená v tom, jak ti může v pracovní době zasahovat do soukromí bez tvého souhlasu/ vědomí. A to jste ve vztahu zaměstnanec-zaměstnavatel.
28. 9. 2012 18:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2012 18:52
Re: Ochranka?
Kdepak, mimo mísu to není, i judikatura českých soudů je na tohle téma velice zajímavá a veřejně známé osoby definuje pokaždé jinak, čistě individuálně, takže tohle není jednoznačné.
Ale jistě, v tom za třetí máš naprosto pravdu :-)
Avatar - white label
28. 9. 2012 18:58
Re: Ochranka?
Znáš třeba případ Marka Vašuta, který jako první "celebrita" u nás vysoudil na bulváru přes milion Kč i přesto, co uvádíš?
28. 9. 2012 19:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
28. 9. 2012 20:16
Re: Ochranka?
Ale taky mohli tvrdit, že jim nejde jen o Marka Vašuta jako takového, ale představitel role X v serálu Y.
Ale jinak ano, případ je to hodně jíný, to jo. Nešlo tam o zveřejnění videa s ním na netu bez jeho souhlasu.
Šlo mi spíš o to, že ikdyž je někdo veřejně známější, nemůžou si proto dovolit vše bez jeho souhlasu. Navíc šéf VW není herec, zpěvák, ale ani politik.
28. 9. 2012 20:27
Re: Ochranka?
Vůbec to není o "šéfovi VW". To by tě také mohlo zajímat, co si šéf VW dá zítra k snídani. V tomhle případě bude určitě mít soukromý a profesní život velký překryv. Takže by bylo na soudu, aby rozhodl, jestli tam vykonává svou práci (celkem pochybuji, že má tohle v náplni uvedeno), nebo jestli je tam soukromě, protože je prostě zvědavý. Že má okolo sebe spolupracovníky podle mne není určující. Něco jiného je například prohlášení zastupitele na zasedání. V takovém případě prohlášení nebude mít osobní povahu, tudíž konkrétně § 12 odst. 1 OZ neporušíš. Nejvyšší soud už takhle rozhodl.
28. 9. 2012 20:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2012 20:39
Re: Ochranka?
Vzhledem k prostředí, ve kterém taková nahrávka vznikne, by se podle mne soud spíš přikláněl k tomu, že šlo o soukromý rozhovor dvou spolupracovníků. Něco jiného by bylo, kdyby byl na pódiu v rámci tiskové konference nebo představení nového modelu. Nemluvě o tom tvém svetru. Nemůžeš někomu diktovat, co má nosit, aby si náhodou někdo nemyslel, že je "ve službě". Já tedy považuji oblek za běžné oblečení, ne za pracovní mundur. To si pleteš s džínami. ;-)
28. 9. 2012 21:44
Re: Ochranka?
O akom sude hovoris? Zeby M.W. zaloval tento server a ziadal stiahnutie videa? A preco nezaloval youtube a neziadal stiahnutie videa s Hyundaiom? Jemu aj pravnikom VW bolo jasne, ze nejde o zasah do sukromia.
29. 9. 2012 14:25
Re: Ochranka?
Asi případný, hypotetický soud, jaký jiný? 8-s Ty se možná půjdeš nechat rozsoudit na nádraží, já zkusím soud, od toho je máme. I oprávněné žaloby se často nepodávají.
29. 9. 2012 14:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
28. 9. 2012 19:08
Re: Ochranka?
Docela mimo.

[odkaz]
28. 9. 2012 20:02
Re: Ochranka?
alambert2 ma pravdu. je rozdiel pisat o niekom, ze je sexualny zvrhik, a nakrutit niekoho ineho (na ucely spravodajstva), ako si na autosalone prezera konkurencny vyrobok
Avatar - Ronault.
28. 9. 2012 20:42
Re: Ochranka?
Jenže když si šéf koncernu Volkswagen prohlíží Hyundai nebo Dacii, tak je to v očích fanoušků Volkswagenu přinejmenším sexuální zvrhlost! >:-[] >:D
28. 9. 2012 21:02
Re: Ochranka?
Asi ano, nicméně šéf VW si nebude Hyundai ani Dacii prohlížet jen tak z plezíru. V tom přece něco musí bejt. Podle mě se na vlastní oči chtěl přesvědčit, jestli se fakt mají bát či nikoliv. No jasně že nemají...
Avatar - Ronault.
28. 9. 2012 21:22
Re: Ochranka?
Když si bude chtít šéf VW prohlídnout Dacii důkladně, tak si jednu koupí a do šroubku si ji rozebere, což jeho podřízení na 100% dělají tak, či tak. Konkurence se musí důkladně prověřit... v Číně i okopírovat.
30. 9. 2012 12:51
Re: Ochranka?
Existuje (tusim) francouzska firma, ktera pro vsechny automobilky do sroubku rozebira vsechny auta vsech znacek, aby to kazda z nich nemusela delat sama... :-)
Avatar - Ronault.
30. 9. 2012 14:25
Re: Ochranka?
To je klidně možné ;-) Už jen ti, co dělají opravárenské příručky to musí udělat
28. 9. 2012 21:20
Re: Ochranka?
Ak to podas takto, tak sa to da vykladat aj tymto sposobom >:D
28. 9. 2012 20:16
Re: Ochranka?
To je to... vidět ho smíš, pořizovat záznam už ne. Nemluvě o publikaci. A vůbec jakémkoli šíření.
1. 10. 2012 15:10
Re: Ochranka?
Ked ma odfoti radar, kto im dal suhlas na zhotovenie zaznamu? Ide o priestupok, takze trestne konanie je off-topic...
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
1. 10. 2012 23:01
Re: Ochranka?
Prepac, ale ten zakon sa nevztahuje na verejne priestranstva. Ked ktokolvek, a je jedno ci je to prezident statu ale firmy, pride na verejne pristupne miesto, dorovolne sa vystavuje pohladu ostatnych a nemoze sa dozadovat sukromia, pretoze zakon predpoklada, ze pobytom na verejnom priestranstve sa toho prava vzdava.

Takze sorry... Na verejnom priestranstve mozem fotit a natacat kohokolvek cokolvek a kedykolvek.

Nehovoriac o tom, ze sefa firmy, na vystave z jehoooru, kde sa predstavuje jeo znacka, nemozno za ziadnych okolnosti pokadat za sukromnu osobu, ale za tvar firmy.
28. 9. 2012 16:46
Re: Ochranka?
Normálním právem - právem na ochranu osobnosti. Zná to i český občanský zákoník... Je to snad logické, že bez souhlasu nemůžeš pořizovat žáden takový materiál.
28. 9. 2012 18:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - gld
28. 9. 2012 16:52
Re: Ochranka?
Pochybujem, že sa jedná o skutočnú ochranku. Toto sú len poskoci, ktorí si zaznamenávajú čo veľký "šefe" komentuje.
28. 9. 2012 21:11
Re: Ochranka?
Vidím v tom jistou paralelu s článkem, jak dneska nějakej blb vystřelil z airsoftový pistole na Klause. Měl kolem sebe ochranku, a přesto k tomu došlo! Člověk typu Winterkorn se taky musí chránit...
28. 9. 2012 15:12
skvele!
To jsou zase kecy "VW se zacina bat..." popripade "mocny sef" - to jsou analyzy jako od "redaktoru" AHA....

P.S

Az tak zkouma a hlavne tajne, ze ho pisalek a defacto kde-kdo okolo (desitky lidi) vidi popripade toci....
Rozbalit vlákno
1
28. 9. 2012 17:44
Re: skvele!
Souhlasím, předpokládám že se byl podívat i jinde, což je pochopitelný. Ale v Dacii, tak to je už senzace >:D
Avatar - FiLan
28. 9. 2012 15:32
co z toho plyne?
"Podle nás z toho lze usuzovat, že se VW bojí ofenzivy Hyundaie a Dacie."

Proč takové spekulace? Copak se prostě nemůže projít po autosalonu a sednout si do toho či onoho auta, aniž by někdo někdo začal spekulovat o takových věcech? Třeba chce jen porovnání s tím, pod čím je podepsaný on. Nebo vy jste se snad nikdy nepodívali, jak pracuje konkurence a jaké má výsledky?

Sám mám brigádu v jednom z obchodních řetězců a když jdu jednou za čas něco koupit v jiném řetězci, prostě koukám na jejich prezentaci zboží a různé prkotiny, na které jiný zákazník ani nemyslí. Sice nepracuji jako "capo di tuti capi", ale rozhodně nekoukám na takové prkotiny, protože bych se snad té konkurence bál. Za tím stojí pouze zvědavost.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - blake26
28. 9. 2012 15:39
Re: co z toho plyne?
tak isto sa smejem na tej poslednej vete vo videu ... to proste ked sa Winterkorn posadi do hociakeho auta znamena to automaticky ze sa koncern boji >:D co ak si len chcel pripomenut ako na tom boli vw pred 20timi rokmi a posadil sa do dacie >:-[]
Avatar - gld
28. 9. 2012 16:53
Re: co z toho plyne?
Tak nejak...závery by som z týchto (pomaly už legendárnych) Winterkornových návštev nerobil. Keby chceli podrobný prieskum konkurencie z prvej ruky, pošlú anonymných pešiakov.
28. 9. 2012 17:45
Re: co z toho plyne?
Nebo to rovnou koupí a rozeberou na šroubky ;-)
28. 9. 2012 18:25
Re: co z toho plyne?
To se také běžně dělá. Ale u novinek, které ještě nemají v prodeji, to jde těžko.
28. 9. 2012 18:47
Re: co z toho plyne?
Zase to příliš nebagatelizujte... ;-) Mohu vás ujistit, že např. Hyundai/Kia je opravdu obávaným konkurentem! To snad ale ví už každý; i oni samotní: - "Považujeme firmy Hyundai a Kia za velmi vážné konkurenty, protože vyrábí dobré automobily, mají solidní design a zlepšují kvalitu," uvedl šéf prodeje německé automobilky Volkswagen Christian Klingler. "Jsou to velmi silné firmy a silní konkurenti," řekl o společnostech Hyundai a Kia šéf evropské divize největší americké automobilky General Motors.

"Hyundai bude s Volkswagenem soupeřit o titul největšího výrobce automobilů na světě. Ne v tomto nebo příštím roce, ale rozhodně ve středně dlouhém období," uvedl analytik Frank Schwope ze společnosti NordLB. - [odkaz]

Takže žádná "prkotina v řetězci" - to ani náhodou!
28. 9. 2012 19:10
Re: co z toho plyne?
Clovece ty jsi mimon, neskutecny.
28. 9. 2012 20:35
Re: co z toho plyne?
Pozor! Já napsal věcně... co si myslí konkurenti! Když už o tom, kdo je mimoň - tak uvažuj znova co napsal (Filan): "Sám mám brigádu v jednom z obchodních řetězců a když jdu jednou za čas něco koupit v jiném řetězci, prostě koukám na jejich prezentaci zboží a různé prkotiny, na které jiný zákazník ani nemyslí. Sice nepracuji jako "capo di tuti capi", ale rozhodně nekoukám na takové prkotiny, protože bych se snad té konkurence bál." Toto je mimoňství zase pro mě; a to neskutečné... ;-)
Avatar - FiLan
30. 9. 2012 16:24
Re: co z toho plyne?
Co je pro tebe mimoňství? Všímat si světa o kolo sebe nebo psát do diskuse na serveru o autech podobenství?
Avatar - FiLan
28. 9. 2012 19:11
Re: co z toho plyne?
Jistě, Hyundai/Kia asi bude Volkswagenu zatápět, dobře se zde prosazují, ale rozhodně si nemyslím, že s tím má co dělat návštěva šéfa VW u jiné značky na pařížském autosalonu.
28. 9. 2012 20:30
Re: co z toho plyne?
Ale má... rozhodně souvisí sledování konkurence (kdekoli; tudíž i třeba v Paříži) se sledováním konkurence (potažmo možným zatápěním) >:D To je snad každému jasné... ;-)
Avatar - white label
28. 9. 2012 19:33
Re: co z toho plyne?
Ty by sis měl ovšem (jako proflákle dokonalý analytik) uvědomit, že šéf VW má evidentně slabost především pro nové přírůstky v oblasti lowendu, kam se VW zřejmě výhledově chystá taky (možná budoucí jednička světového trhu se pochopitelně výhledově neobejde ani bez lowendu), proto se v poslední době logicky zaměřuje na značky jako Hyundai, nebo Dacia, Na dalším autosalonu bude údajně středem jeho zájmu indická Tata! :-O :*) >:D
28. 9. 2012 20:32
Re: co z toho plyne?
Ne ne; vůbec... takhle to není! Tady nejde jako co Dacia či tvoje "Tatu" >:D ... "Hyundai bude s Volkswagenem soupeřit o titul největšího výrobce automobilů na světě. Ne v tomto nebo příštím roce, ale rozhodně ve středně dlouhém období," uvedl analytik Frank Schwope ze společnosti NordLB... O to tady jde! A to je TEDA rozdíl! >:-[] ...
Avatar - white label
28. 9. 2012 20:36
Re: co z toho plyne?
Počkej, dle tvé "logiky" by měl logicky soupeřit nejen s Hyundaiem, ale i s Dacií. Proč by se jinak o ni (jako o outsidera) vůbec zajímal? :-O :*) >:-[]
28. 9. 2012 22:04
Re: co z toho plyne?
Ne, tak jsem to nemyslel... jen není soupeř jako "soupeř" ... i outsider je soupeřem, ale v současné době se samozřejmě nemůže měřit s H/K... Proto: posedí si, pokouká, poměří, ale jako svého výraznějšího konkurenta bude vnímat H/K... O tom není sporu...
Avatar - Ronault.
28. 9. 2012 22:10
Re: co z toho plyne?
Ach ty tvoje domněnky a teorie...
28. 9. 2012 23:24
Re: co z toho plyne?
Ten Frank Švope je jedinej analytik, kterýho si pamatuju. Díky za rozšíření obzorů. Opakování je matka moudrosti a s tebou budu tak moudrej, že se mnou už stará nevydrží.
28. 9. 2012 22:37
Re: co z toho plyne?
VW a Hyundai se můžou jít bodnout, protože největším výrobcme automobilů na světě je Toyota!!!
Avatar - das_autos
29. 9. 2012 17:07
Re: co z toho plyne?
Každej tady taky ví,že nemáš všech pět pohromadě.Jak to dělaj korejci.Rozebrali to nejlepší z EU,obšlehli a různě poskládali,akorát že jim to nefunguje tak perfektně jako konkurenci.
Avatar - miromen
29. 9. 2012 18:01
Re: co z toho plyne?
Tak nějak. :yes:
28. 9. 2012 16:04
NAPADY
Hledal jen napady pro pristi generaci Skodovek.
Rozbalit vlákno
0
28. 9. 2012 16:26
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
1
28. 9. 2012 17:27
zase zjebal
sefa vyvoje VW za to ze oni to umi a my ne >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Pekelná Micinka
28. 9. 2012 18:03
Re: zase zjebal
>:D >:-[] hned jsem si vybavil scénu ala jedno ze stovek videí na yt - "Hitler se rozčiluje, že..." ;-)
Avatar - white label
28. 9. 2012 18:32
Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebodárc
Co nám paparazzi pracující pro auto.cz přinesou příště. Šéfa VW sedícího na toaletě s odborným rozborem jeho osobnosti a fundovaným závěrem, že jej zachytili právě v momentě, kdy se zrovna podělal z údajné korejské a rumunské konkurence?
Jestli míní auto.cz v podobných praktickách pokračovat, měly by se stránky auto.cz rovnou sjednotit se stránkami blesk.cz, ať případný návštěvník/uživatel ví, do čeho jde.
Pokud někdo někoho požádá, aby si kohokoli (pro něj cizího) nenátáčel na kameru a on na to zareaguje tak, že vytáhne mobil, protlačí se přes "ochranku" (hahaha) a natáčí "nenápadně" dál, je to ubohé.
Podle článku je ovšem zřejmé, že se člověk pracující pro auto.cz naopak cítí jako akční hrdina, který "přelstil" i údajnou ochranku. 8-s

P.S. Kdyby šéf VW chodil s nezájmem kolem korejské a rumunské apod. produkce, s nosem nahoru, mával nad ní rukou se shovívavě pohrdavým úsměvem, byl by terčem kritiky, když se ale chová normálně a nemá problém projevit i částečné uznání, tak je to zase špatně. Prostě bulvárním pisálkům a bulvárně uvažujícím čtenářům se úspěšný člověk nemá šanci zavděčit.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - WinDiesel
28. 9. 2012 19:07
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
Auto.cz zbulválnělo už dávno, ale někomu to vadí pouze, když se to dotýká jednoho nejmenovaného koncernu a jeho šéfa.....
Hlavně klid, aby nepraskla žilka. :-)
28. 9. 2012 19:13
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
Ja treba koncern nejak v lasce nemam, ale to co pise auto posledni dobou pomalu a jiste prekracuje mou pomyslnou mez. Vcetne tohoto blaboloidniho pseudoclanku.

Tvari se, ze sef jde nekam "tajne" a soucasne je vsude okolo more lidi a vsichni vi kdo je.
Avatar - white label
28. 9. 2012 21:38
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
Kdo jiný by měl podobnou značkovou "motivaci" pochopit lépe, než ty... :-O >:-[]
Kolikrát ti mám říkat, ať si tu svou kšiltovku s třícípou hvězdou sundáváš aspoň doma, Wine. :*) >:D
Avatar - WinDiesel
29. 9. 2012 14:41
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
Žádnou nemám. >:D A bulvarizaci Auto.cz jsem tady kritizoval před nedávnem kdy jsem dal k lepšímu, že v Irsku jsem se nemohl připojit na Auto.cz do rubriky Formule 1 (která je plně přebírána z blesku) - vysvětlení bylo takové, že web Blesku je zařazen mezi magazíny obsahující nepovolený a porno obsah ...... >:D >:D >:D
Avatar - white label
29. 9. 2012 14:55
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
Ono je to pravda, viz i vyskakující reklama na porno nedávno tady. 8-s
29. 9. 2012 19:04
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
"Rubrika" F1 není kompletně přejímána z Blesku. Portál o F1 totiž už není součástí auto.cz, ale serveru iSport (isport.blesk.cz).
Avatar - Ronault.
28. 9. 2012 19:12
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
:yes:

Jde vidět, že nespokojenost graduje, už i takový kliďas jako ty napíše kritiku... i když asi něco bude i na tom, že šlápl na tvůj přecejen oblíbený koncern, ale i tak... ;-)
Avatar - white label
28. 9. 2012 19:25
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
...i tak jde především o princip. Kdyby byl v Evropě podobně úspěšný jakýkoli jiný koncern/aliance/automobilka..., byl by podobně bulvární zájem pro změnu o jeho šéfa, princip by ovšem zůstal stále stejný.

P.S. Jinak má tady v diskusi docela dost lidí problém pochopit (z hlediska zákona) rozdíl mezi pořízením videa bez souhlasu osoby, keré se týká a zveřejněním! (např. na netu v TV apod.) takového videa bez souhlasu osoby které se týká.
28. 9. 2012 20:16
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
no to vis ze jo ty troubo. zrovna novinari se budou nekoho ptat.
29. 9. 2012 14:19
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
ruku na srdce, napisal by si tie riadky keby slo o sefa fiatu? Auto.cz je bulvarne uz davno, to vsetci vieme...
Avatar - white label
29. 9. 2012 15:02
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
Kdyby to šéf Fiatu dělal podobně už dávno, nemusel být možná Fiat tam kde je a místní "paparazzi" by měli zájem i o něj. ;-)
Jak už jsem tu psal několikrát, nejde tu primárně o VW, ale o to, že se z nás čtenářů/uživatelů snaží redakce udělat úplné "voly", navíc velmi dětinským a primitivním způsobem. Takové zbůsoby patří na blesk.cz apod., nikoli na auto.cz.
28. 9. 2012 21:04
Re: Bulvárnost auto.cz začíná vážně konkurovat jejímu chlebo
:yes:
28. 9. 2012 18:44
CO TO MELE TEN "REDAKTOR"??
odevzdejte obcanku >:D >:D :no: na AUTO.CZ to zacina byt ubohe, takove plytke kecy, si muzu jit do traface koupit AHA nebo BLESK :no:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - white label
28. 9. 2012 18:47
Re: CO TO MELE TEN "REDAKTOR"??
:yes:
29. 9. 2012 00:54
Re: CO TO MELE TEN "REDAKTOR"??
:yes:
Avatar - 3_diamanty
28. 9. 2012 18:45
no je to jasne, vw je posraty :D
jak z hyundaia a kie tak uz aj z dacie...... a niet sa aj comu cudovat... lebo na nich vw nema :yes: , tie kraksne z logom W si moze strcit za klobuk dedko
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
28. 9. 2012 18:53
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
Ultraprimitiva tvého formátu články podobné úrovně pochopitelně potěší, což jen dokonale potvrzuje jejich "úroveň".
28. 9. 2012 20:18
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
a ultraprimitiva tvého formátu články podobné úrovně pochopitelně se*rou, což jen dokonale potvrzuje jejich "úroveň".
Avatar - white label
28. 9. 2012 20:26
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
Vidíš, konečně si našel způsob jak napsat reakci delší, než pět slov, přičemž tři z nich byly obvykle sprosté. Čti a cituj mě poctivě dál, to ti jen prospěje, hošánku. ;-) >:-[]
Avatar - BruceWayne
29. 9. 2012 08:22
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
>:D :yes:
Avatar - white label
29. 9. 2012 15:13
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
;-)
28. 9. 2012 18:56
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
podle nadpisku to asi myslis ironicky, jde videt ze pan doktor ti predepsal asi spravnou lečbu
28. 9. 2012 21:05
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
:yes:
Avatar - miromen
28. 9. 2012 18:58
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
Pomucka k tve impotenci. Dej vědět zda zabralo. Samozřejmě lze aplikovat i na opačne pohlavi.

[odkaz]
Avatar - Ronault.
28. 9. 2012 19:13
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
Tak žena, který si nechá na své tělo vytetovat Hyundai... ta asi nebude náročná, tipuji minimálně 3 nosní dírky >:D
29. 9. 2012 13:26
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
>:D >:D >:D :yes:
29. 9. 2012 14:27
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
>:D
28. 9. 2012 19:17
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
To jako vse tam ridi "mocny sef" - takovy mikromanagement az do mrte - a ceka se az si sedne do jednoho vybraneho auta a okomentuje packy, volant, pedaly, tak aby mohl davat povely svym oveckam? Kdyby to tak fungovalo, tak by asi koncerne nebyl kde je, ze?

Je skoda, ze redaktori jaksi nekomentuji zacatek a konec. Tedy prichod a co delal ten "mocny sef" potom. Protoze je velmi pravdepodobne, ze si prohlizel i dalsi auta - ale to se nemuselo hodit do nove pseudoafery. 8-s
Avatar - twistedTSD
28. 9. 2012 19:20
Re: no je to jasne, vw je posraty :D
>:D >:D >:D
28. 9. 2012 19:16
sloboda slova v priamom prenose
.... kde bola ochranka prevadzkovatela vystavy, je absolutne nepristojne zakazovat hocikomu na vystave (ktorá je na to primarne urcena- fotenie, filmovanie atd), aby si snímal alebo nahraval co chce. Ja by som ho kopol do *, aby sa zohol, aby bolo vidiet cez jeho hrb, * namysleni- ich golf je aj tak vymenený golf4 s novými svetlami vpredu aj vzadu!!, a to mam rad nemecke auta.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
28. 9. 2012 19:19
Tajně...? Pane Červenko...
Pane Červenko, vím že jste na autosalonu v presu a snažíte se nám přinést co nejvíce novinek, to je jistě šlechetné, ale:
1. Chceme novinky a zprávy, NE SENZACE! Je to tu pak jak v bulvárním plátku, kdy prý někdo tajně chodí po veřejném autosalonu, kde jsou tisíce lidí!!! Čte někdo po sobě ty titulky? Tajně si představuji, kdy by v převleku a umělým knírem zajel v Golfu II k místnímu prodejci Dacie a tam se svezl předváděčkou.

2. Video je jistě moderní prvek, ale videa o délce 30 vteřin s komentářem - tohle je XY a konec, to je trochu málo. Chápu, že máte opravdu mladistvou redakci, ale zkuste si vzít příklad od konkurence, třeba slovenské... asi víte, kam mířím.
Rozbalit vlákno
1
28. 9. 2012 19:47
Re: Tajně...? Pane Červenko...
Tajne! V novinarsky den, ked je vsade naokolo kopa kamier a fotoaparatov :-)

Lebo ina moznost vidiet Dacku uz urcite nebude, nebude sa dat normalne kupit a rozobrat na skrutky ako obycajne 8-s
28. 9. 2012 20:59
Winterkorn
Vzpomínáte, jakej to byl poprask na youtube, když natočili Winterkorna v Hyundaii i30? Teď se podařilo něco podobného v dacii. Závidím jim jejich práci!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Pekelná Micinka
28. 9. 2012 21:46
Das Groupenführer
Je to celkem logický. Ono to bude mít víc rovin, proč to dělá takhle veřejně, daleko jednodušší by opravdu bylo si to auto sehnat a případně i rozebrat. Samozřejmě, že si prohlédne i jiná auta, ale je jasné, že zatím co u Porsche a Audi tolik nehoří, protože v téhle kateogrii patří na špici, tak tlak zespodu, kde konkurence dokáže díky nízkým výrobním nákladům nabízet čím dál více, nutí níže postavené značky koncernu velmi přemýšlet o tom, co musí nabídnout příště, aby neztratili aspoň malý náskok. Takhle ukazuje, my o tom víme, my se zajímáme atd. To že ho u toho novináři uvidí, je celkem předpokladatelné a plánované.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ham.
28. 9. 2012 21:51
A kde jsou šéfové ostatních automobilek?
Zalezlí v některém Pařížském hotelu? Asi vyrábí nejlepší auta na světě, prodeje jim jdou jako nikdy a konkurence je nemusí zajímat.
A novináři? Místo aby se pokusili s Winterkornem nebo s kterýmkoliv jiným šéfem automobilového koncernu udělat seriozní rozhovor, tak šmírují jak malí kluci na plovárně u dámských kabin.
A fandové jiných značek? Ty zase budou půl roku psát ve stylu Incesta o tom jak si šéf VW sedl do auta jejich značky a že je to jasný důkaz kvality jejich pekáčů.
Jestli dobře počítám, tak to už máme tři skupiny takových malých hlupáčků >:-[]
Rozbalit vlákno
6
28. 9. 2012 21:57
Re: A kde jsou šéfové ostatních automobilek?
Hlavně ať mají ty auta připojení na "ajfoun" aby byla spokojena i čtvrtá skupina hlupáčků. ;-)
Avatar - Ham.
28. 9. 2012 22:04
Re: A kde jsou šéfové ostatních automobilek?
Jablka jsou super, přinejhorším se z nich dá vypálit alespoň Calvados. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
28. 9. 2012 22:32
Re: A kde jsou šéfové ostatních automobilek?
Tak z těhlech se dá vypálit leda tak tekutý krystal. ;-)
29. 9. 2012 13:28
Re: A kde jsou šéfové ostatních automobilek?
a zkoušel si to? >:D
Avatar - white label
29. 9. 2012 00:23
Re: A kde jsou šéfové ostatních automobilek?
:yes: >:-[]
Avatar - WinDiesel
29. 9. 2012 14:45
Re: A kde jsou šéfové ostatních automobilek?
Pravda pravdoucí, kde jsou, válejí si šunky a hrají golf? To, že na to mají podřízené a zaměstatnce, neznamená, že by nemohli být v obrazu také.
29. 9. 2012 00:01
Benchmarking
Jestli si nějaký tupý pisálek (toppere, teď to není na tebe) myslí, že si automobilky navzájem důkladně nezkoumají své produkty, tak je dost mimo.
Rozbalit vlákno
0
29. 9. 2012 00:53
Me by zajimalo,
co si v te dobe prohlizela Ornela Stikova
Ano, sefik od vw si sel na autosalonu prohlidnout dacii a pak sel treba na zachod. Nebo na pivo.
Nasi novinari ukazali znalosti a poznali ho. Winterkorn ovsem nechtel poznat je- tak alespon jablko nad hlavu, kluci novinarsky >:D
Rozbalit vlákno
13
Avatar - white label
29. 9. 2012 00:59
Re: Me by zajimalo,
Jo, tak ta Ornella sedla skvěle, bych se nedivil, kdyby se tu už zítra o ní taky psalo... >:-[]
29. 9. 2012 01:43
Re: Me by zajimalo,
no, v blizke dobe tu cekam nejakou tu rubriku *auta hvezd, divka auto.cz s vtipem* nebo neco podobnyho. Vime prvni!!!, musite videt!!! uz tu mame. Dal nas cekaji mdloby, sok a podlomena kolena
Avatar - white label
29. 9. 2012 02:28
Re: Me by zajimalo,
Tak to se máme opravdu na co těšit! :-O >:-[]
Tebe by tu určitě okamžitě brali jako šéfa pro inovace bez legrace. ;-)
29. 9. 2012 12:27
Re: Me by zajimalo,
Takovej kompliment si ani nezaslouzim >:D
Avatar - Starfighter
29. 9. 2012 09:43
Re: Me by zajimalo,
>:-[] >:-[] A Ivetka by měla vlastní chlíveček? 8-s >:-[]
29. 9. 2012 12:28
Re: Me by zajimalo,
Blizej se vanoce, tak zacni verit na jeziska a mozna.... ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
29. 9. 2012 13:02
Re: Me by zajimalo,
Už má! V bílé, polstrované místnosti, ve svěrací kazajce. ;-)
Avatar - WinDiesel
29. 9. 2012 14:46
Re: Me by zajimalo,
Ještě jí budou platit.
29. 9. 2012 15:28
Re: Me by zajimalo,
Ornela kdo? Z nějaké soutěže? Že je to ještě baví...
Avatar - white label
29. 9. 2012 15:37
Re: Me by zajimalo,
Ze soutěže zrovna není: [odkaz]
29. 9. 2012 19:20
Re: Me by zajimalo,
V tomhle se vůbec neorientuji. Štiková, Kokta, jména mi nic neříkají. :-!
Avatar - white label
29. 9. 2012 23:21
Re: Me by zajimalo,
To ani nemusí, není to důležité ani podstatné...
Avatar - Pekelná Micinka
30. 9. 2012 01:27
Re: Me by zajimalo,
Ale nejhorší je, že někoho to živí a přesto co píšeš, má to odbyt.
Avatar - Pekelná Micinka
29. 9. 2012 13:07
J F K
Možná, že by měl Winterkorn tu ochranku pronajímat, koncernový vůz už na hradě jezdí, tak by se to hezky doplňovalo. ;-)
Rozbalit vlákno
2
29. 9. 2012 13:29
Re: J F K
Mám ten pocit, že na plastovou pistolku jsou také krátcí >:D >:D :yes:
Avatar - Pekelná Micinka
29. 9. 2012 20:43
Re: J F K
Tak zde jim evidentně vadila i kamera, takže bych řekl, že pistol tak nějak nepřehlédnou. ;-)
29. 9. 2012 14:03
To je toho...
Bože... bulvár už i u magazínů o autech?!
Myslím, že to tak trochu patří k jejich práci a možná i k profesionalitě (né že bych VW měl rád..) a prohlížet si modely konkurence i myslím, že dneska je víc než třeba!
Rozbalit vlákno
0
30. 9. 2012 08:54
Sranda
Je úsměvné sledovat jak to všechny vytáčí, znepokojuje a dělá radost, že Winterkorn sedá kam sedá.
Všichni se shodnou, že ať koncern dělá auta jakékoliv, tak marketing mají dobře zvládnutý.
A tohle není nic jiného než promyšlený marketingový tah. Můj dojem.
Tak seďtě, čtěte a hlavně kliiiiid, protože bouřlivé reakce jsou přesně to o co bulváru jde.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - qwert88
30. 9. 2012 13:05
to mě
mě to nechává klidným,asi se chce šef vw zviditelnit a zkumá jestli už dácia přestala dělat šunky a vypadáto že jo.Hyandáy a Kia taky kdysi dělali plečky.Spíš to spěje do fáze,kdy bude většina automobilek stejných co se kvality týče a roli bude hrát cena a taky délka záruky.Znak na kapotě bude zajímat čín dál míň lidí.To je asi spíš nervozní šéf vw ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - cerrbion
1. 10. 2012 11:04
Re: to mě
na zdejším VWanatik foru nemůžeš říct, že o znáček na kapotě nejde, nebo nepůjde !
>:-[]