Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Video: Subaru BRZ již BRZy v redakčním testu

Máte raději Subaru než Toyotu? Pak se nejspíše nemůžete dočkat testu sportovního kupé BRZ. My už jsme v tomhle autě seděli a momentálně připravujeme podklady pro obvyklý redakční test. Jako závdavek přinášíme video.
Zpět na článek
2. 4. 2013 15:58
2. 4. 2013 16:48
2. 4. 2013 17:39
3. 4. 2013 11:34
3. 4. 2013 12:19
3. 4. 2013 12:55
3. 4. 2013 13:05
3. 4. 2013 15:06
3. 4. 2013 16:33
3. 4. 2013 16:44
3. 4. 2013 16:55
3. 4. 2013 17:09
3. 4. 2013 20:57
4. 4. 2013 08:50
4. 4. 2013 09:30
4. 4. 2013 15:11
5. 4. 2013 13:56
2. 4. 2013 17:19
2. 4. 2013 17:42
2. 4. 2013 18:16
2. 4. 2013 18:36
3. 4. 2013 08:49
4. 4. 2013 01:10
3. 4. 2013 10:46
13. 4. 2013 09:18
3. 4. 2013 13:35
3. 4. 2013 12:42
3. 4. 2013 20:00
3. 4. 2013 20:25
3. 4. 2013 21:44
3. 4. 2013 23:29
3. 4. 2013 23:29
3. 4. 2013 23:34
3. 4. 2013 23:47
3. 4. 2013 22:54
3. 4. 2013 23:16
3. 4. 2013 23:23
3. 4. 2013 23:32
4. 4. 2013 15:12
4. 4. 2013 01:31
Avatar - RWD
2. 4. 2013 15:58
využití
rozumím myšlence a líbí se mi, ale pokud nejezdím s autem po okruhu, jaký přínos toto auto má na českých rozbitých okreskách s +/- dodržováním předpisů a aniž by řidič ohrožoval ostatní účastníky provozu?
Rozbalit vlákno
25
Avatar - 3_diamanty
2. 4. 2013 16:48
Re: využití
je to auto na kvalitne okresky alebo skor na okruh kde sa clovek moze vyblaznit .... je pravda ze nie je to zrovna ideal na jazdenie s detmi do skolky a potom do prace a potom zase na nakupy a vylety a rodinne dovolenky plus k tomu ked si zoberieme kvalitu nasich ciest... tak to by ma to nadsenie z BRZ rychle preslo.... asi by som skor siel do forestera :yes:
Avatar - JuckiCZ
2. 4. 2013 16:48
Re: využití
Právě to využití, že s ostatními zadokolkami je potřeba jet hodně za rychlostním limitem, aby to bavilo, kontrolovaně se to sklouzlo, avšak tady ne. Za další - moc to nežere a obutí je levné. K tomu si přidej zhoršené adhezní podmínky a jde tato vyvážená zadokolka zábavně vodit i v hodně nízkých rychlostech ;-).
2. 4. 2013 17:39
Re: využití
souhlasím, takovýchto aut je málo a je dobře že se ta dvě začala vyrábět - jde o to si užít a s takovými auty se užije spousta legrace i v rámci rychlostních limitů :-) z těch dvou bych si asi vybral toyotu - moc se mi líbí to logo >:D
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2013 17:21
Re: využití
Úplně stejný, jako když si někdo pořídí sedan se 400 koni.
2. 4. 2013 20:06
Re: využití
Tohle je právě přesně ten typ auta, ve kterém se lze vyblbnout i v bezpečných rychlostech. Okruhové auto si představuji jinak.
3. 4. 2013 08:46
Re: využití
A k čemu je takový Range Rover? Myslíš, že s ním jeho majitelé jezdí zásadně jen v terénu? Mě se třeba tohle Subaru líbí. Ne všechny okresky jsou rozmlácený. Některý jsou pěkný i přehledný a s minimálním provozem. Tam si pak můžeš líznout pár zatáček i bez dodržování předpisů aniž by si ohrozil ostatní účastníky provozu. Když do zatáčky vidíš tak co by sis ji neprojel trochu ostřejc a taková zatáčka projetá s ustřeleným zadkem je supr pocit. Jestli ti to ovšem nic neříká, tak pak samozřejmě chápu, že by pro tebe takovýhle auto využití nemělo.
3. 4. 2013 11:34
Re: využití
Hele na rovinu, co tady děláš ?
Avatar - RWD
3. 4. 2013 12:19
Re: využití
To je dobrá otázka :-) V podstatě se snažím najít využití někde, kde není. Bohužel v mém okolí neznám kvalitní okresky :-(
3. 4. 2013 12:55
Re: využití
Myslím na těchto stránkách. Ta tvá otázka odpovídá debatě u kadeřníka.
3. 4. 2013 13:20
Re: využití
Lidi, kteří komentují sportovní auta stylem, že to moc žere, že to nemá kufr a že s tím není kde jezdit, mi taky pomalu lezou krkem.
Je samozřejmé, že ne každý je nadšenec do aut, ale snad není tak složité přijmout existenci lidí, které řídit baví, a proto jsou pro ně i auta určená k zábavě a ne jen přepravě.
3. 4. 2013 15:06
Re: využití
Já i to nepochopení beru, resp. dokážu pochopit, že ta auta toho daného člověka neoslovují. Pak ale nechápu, co pohledává na těchto stránkách, protože zde očekávám někoho, koho auta zajímají a dokáže vidět smysl/určení i u aut, která jeho osobně příliš nezajímají. Bohužel, toto není problém jen u crhs.
Avatar - RWD
3. 4. 2013 16:33
Re: využití
Zajímavé, a když tu někteří psali u O3 COMBI, že její kufr je zbytečně velký (!!!!), tak ses neozval? Přitom to bylo přímé popření významu combi verze. Ano, jednalo se o škodovku, tam je kritika vždycky na místě i když je úplně mimo.

Jak ale někdo píchne do novodobé modly se jménem BRZ/GT86, kterou si reálně v ČR koupí jen pár vyvolených, přestože stojí rozumný peníz je hned oheň na střeše. Dovol tedy abych ti zopakoval můj dotaz, který jsi nepochopil:
Jaký smysl má kupovat tohle auto na naše rozbité silnice?
Neptám se k čemu je tohle auto, nepíšu že je k celkově ničemu, netvrdím že s ním není zábava!
Avatar - RWD
3. 4. 2013 16:44
Re: využití
nicméně v diskuzi není třeba pokračovat, odpoví si každý sám. lepší bude řešit auto obecně než "lokálně"
3. 4. 2013 16:50
Re: využití
S tím autem lze ale jezdit i po normálních okresách a nevím, proč by to měl být problém.
3. 4. 2013 16:55
Re: využití
Podívej se do diskuzí pod O3 a zjistíš, že jsem se ozval.
Kupovat BRZ/GT-86 na naše silnice má stejný smysl, jako kupovat na naše silnice MX-5, prakticky všechny HH, STi, EVO a vlastně cokoliv sportovního. Ta auta mají dělat majiteli radost. Tu svou silničku si už každý najde. Rychlost ? Jak říkám, tu svou silničku si každý najde. Všechny silnice nejsou rozbité a lze najít výborné, relativně otevřené (rozuměj přehledné) úseky, kde se dá jet prakticky "bez omezení".
Proto, že nejsi schopen si na takovou otázku odpovědět jsem se ptal, co tady vlastně děláš.
Avatar - RWD
3. 4. 2013 17:09
Re: využití
Já ti položím stejnou otázku: A co tu vlastně děláš ty?
Dle tvého prvního příspěvku u tohoto článku jsi přišel jen rýpat do ostatních a pustilo tě to až ve čtvrtém příspěvku když jsi napsal něco "hodnotnějšího" něž jen invektivní plk
3. 4. 2013 20:57
Re: využití
Rýpat ? Podívej se na všechny komentáře v této diskuzi. Ta tvoje otázka jak z kadeřnictví tady ční jak vztyčený prst. Proto jsem se také zeptal, jak jsem se zeptal. Už mě totiž nebaví tady pořád někomu, kdo je tady očividně omylem vysvětlovat základní "principy". Jako diskuzní nováček jsi měl jedinečnou možnost reakcí na můj příspěvek z 16:55 ukázat, že jsem se ve svém odhadu tebe spletl. S omluvami nemám problém. Bohužel, důvody k omluvám jsou zde prakticky nulové. Místo toho zkoušíš úkrok stranou. Škoda. A bohužel se mi jen potvrdilo, že ta má původní otázka je očividně aktuální.
Avatar - RWD
4. 4. 2013 08:50
Re: využití
Jo tak, ty od počátku vycházíš z předpokladu, že někdo kdo má 100 příspěvků v diskuzi ji nečte. To tě musím vyvést z omylu. Diskuze tu pročítám už řadu let. Bohužel diskuze se většinou skládá z příspěvků jejíž autoři jsou tvého typu a to má přínos 0 na který není třeba reagovat. Já položil jasnou otázku k článku. Tys mě jen napadl. Jestli jsi napsal 1000 příspěvků v tomto formátu měl by ses přesunout na nějaký teenagerský server, tam je to normální.
Avatar - Enthusiastic.driver
4. 4. 2013 09:22
Re: využití
Pálíš vedle... zrovna figurka je jeden z mála, který tady pravidelně diskutuje věcně a snaží se zachovat maximální míru objektivity.
Avatar - RWD
4. 4. 2013 09:30
Re: využití
Věcně jsi mi odpověděl ty (03.04. 17:01) on ne. Ne že by na tom záleželo, třeba mu to jen ujelo že jsem ho něčím naštval. V tom případě se měl držet stranou. Ostatní dokázali reagovat normálně bez napadání.
4. 4. 2013 15:11
Re: využití
Diskutovat znamená diskuze se účastnit. Ne jen přihlížet. Položit na stůl své názory, vysvětlit je, obhájit je. Koukat na porno taky ještě neznamená, že šu**š. Proto jsem se zeptal. Vysvětlil jsem ti i proč jsem se zeptal. Z tebe zatím nevypadlo nic. Jen ti tedy zopakuji, že pokračováním v úkroku stranou jen upevňuješ svou pozici. Zkus to jinak a tu mou prvotní otázku neber jako rýpání ale jen jako otázku.
Avatar - RWD
5. 4. 2013 13:56
Re: využití
Já myslím že už jsme to přešli. Minimálně to nikam nevede.
Beru to tak, že jsi mi odpověděl v 03.04. 16:55 a to já beru jako relevantní odpověď. Možná chceš slyšet, že švihání zatáček mě bralo když jsem dostal řidičák, to bylo předtím než se z řízení stala každodenní rutina. Pro zajímavost nebaví mě ani motokáry, baví mě jen rychlá jízda. Dokonce nejsem ani příznivcem atmosférických benzínů!
Na všechno tohle jsem ale zapomněl a nic z toho nekritizoval, je to subjektivní.
Nicméně pak jsem si vzpomněl na první větvičku keře, která škrábla můj lak, na kdejakou díru, do které občas zahučíme. Vím co to znamená mít v garáži svého miláčka a vím jaké to je ho ničit a prožívat s ním každou díru. Já už na tuto lásku rezignoval a pojal auto jako spotřební zboží. S odstupem tedy můžu říct, že člověk jako já prostě GT86/BRZ nedocení, už ne. To jsi chtěl slyšet?
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 4. 2013 17:01
Re: využití
Má to úplně stejný smysl, jako kupovat si na naše silnice jakýkoliv jiný běžný typ auta. Nevím, na co přesně narážíš. Běžný silniční sporťák není vozidlo, které na prvním hrbolu vyhodí řidiče střechou a rozapdne se mu podvozek... Vlastně sporťák s kvalitním podvozkem je často komfortnější, než běžný kompakt. Když ti řeknu, že sériová MX-5 filtruje nerovnosti lépe, než Octavia II na 15" kolech, budeš mi věřit?

Mimoto, české silnice sice nejsou vzorem dokonalosti, ale že by byly všechny rozbité, jsem si taky nevšiml. Spíš mě napadají ty desítky krásných úseků, které lze nalézt prakticky v každém směru, kterým se člověk vydá.

PS: V Británii mají silnice na podobné úrovni jako my a je to země s největší koncentrací sportovních aut v Evropě (když nepočítám extrémy jako Monaco).
Avatar - Pekelná Micinka
3. 4. 2013 23:53
Re: využití
Ale tohle je jen otázka toho, jestli na něj máš a jsi ochoten takové auto provozovat na našich silnicích se vším, co z toho plyne. Smysl to má v případě, že takové auto dojedeš projet někam, kde to není tak hrozné, nebo s ním budeš jezdit na rozbitých úsecích obvzlášť opatrně. A nebo máš takovou škváru, že tomu dáš pokouřit hlava nehlava a budeš to často a hodně servisovat, nebo to sjedeš až na šrot. Ale tohle si musíš zoodpovědět sám, na takovouto otázkou do pléna dostaneš 1000 různých odpovědí, povětšinou stejných, jako si dostal. Tedy ve skrze v tom smyslu, že to je blbá otázka.
Avatar - Pekelná Micinka
2. 4. 2013 17:19
Duo
Musím říct, že s odstupem času je mi tato dvojice sympatická a asi bych měl problém si vybrat. Toyota prý, narozdíl od Subaru, nabízí bohatší vnitřní výbavu. Otázkou je, jestli je to v takovémhle autě vůbec potřeba. Odpovím si sám - pokud bych auto používal denně na dojíždění do práce a vpodstatě na normální provoz, asi bych to tam chtěl. Naopak, auto jen k víkendovým vyjížďkám v hezkém počasí by se obešlo i bez toho, rádio a CD má i Subaru.
Rozbalit vlákno
7
2. 4. 2013 17:42
Re: Duo
Třeba já už kožené sedačky nechci - nejraději bych komplet alcantaru anebo když už, tak nějakou hezkou látku (třeba károvanou jako má GTI).
Kůže je v zimě studená, v létě se člověk připeče, v bundě to klouže...aspoň, že se dobře čistí. :-)
Takže za mě klidně to Subaru.

EDIT: no, smysl to pořád dává :-)
2. 4. 2013 18:16
Re: Duo
A zkusil jsi polokožené sesle? Nejsou tak drahé jako kůže, nepřipékáš se a jsou lepší než nějaký velur. Samozřejmě, alcantara je stále top, ale ta je vždy drahá jako čert. ;-\
2. 4. 2013 18:36
Re: Duo
Řekněme, že si (zatím) vzhledem ke stavu účtu úplně vybírat nemůžu :-) Jinak ano, polokožené sedačky jsou také bezva, většinou jsem je ale viděl spíš u prémiovek a pak supersportů.

Chtěl jsem nechat sedačky v Bramboráku přečalounit právě do Alcantary, ale to už vyjde výhodněji koupit sitzny z rozstřelené M3. :-|
2. 4. 2013 21:47
Re: Duo
ja nedam na kvalitni hadrove sedacky dopustit-pro mne osobne nejprijemnejsi volba :yes:
3. 4. 2013 08:49
Re: Duo
Já mám RS sedačky v polokůži a nestěžuju si. V kombinaci s foliema na oknech to jde i v létě. Interiér se tak strašně nepřehřívá a celkově je to moc příjemný posezení.
Avatar - Pekelná Micinka
3. 4. 2013 01:09
Re: Duo
Zajímavý, tenhle týpek tam má navigaci... tak to zas pepa na primě kecal, nebo je Limited nějaká výbava jen v US. [odkaz]
4. 4. 2013 01:10
Re: Duo
Subaru má 2 výbavy, ve vyšší stojí stejně jako GT86 (ta má jen jednu), takže se dá předpokládat i stejná výbava - ale položku po položce jsem to nekontroloval. Takže výběr je jen v sympatiích k značce.. Případně ententýky
3. 4. 2013 00:31
EU vs pure driving
V testu by me zajimalo, jak moc (nebo malo) auto ovlivnuje(poskozuje) diktak z evropske unie, neboli kolik ustupku z ryzi radosti bylo potreba udelat, aby auto proslo testy normovane spotreby a take aby se libilo panum z Bruselu.
Rozbalit vlákno
3
3. 4. 2013 00:50
Re: EU vs pure driving
Nemyslím si, že by u tohoto auta byly cítit jakékoliv ústupky vzhledem k jakýmkoliv normám… Je to moderní, celosvětové auto, které splňuje přesně to co má. [odkaz]
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 4. 2013 09:31
Re: EU vs pure driving
Řekl bych, že nejzásadnějšími ústupky jsou elektrický posilovač a motor uškrecný EURO5, který je v nízkých otáčkách kvůli on/off plynu velmi těžce ovladatelný :-(

Velmi by mě zajímalo, jak by se motor projevoval s nějakou ekologicky méně tolerantní mapou
3. 4. 2013 13:20
Re: EU vs pure driving
Z radosti se moc neustupovalo, recept byl jednoduchý - méně je více. :-) Asi nejzásadnější je moderní motor (kvůli emisím, ani ne tak spotřebě). To si můžeš porovnat sám, každému vyhovuje něco jiného. Stačí vzít jako referenci nějakou 10-20 let starou hračku.
3. 4. 2013 10:46
objektivita
Nemyslim si, ze niekto, kto neovláda športový jazdný štýl môže sprostredkovať objektívne informácie o takomto športovom aute. Pán redaktor, ktorý auto testoval urobil zopar kopancov (ultra-neskora kontra, ruka na radiacej pake pri zrychlovani,nespravne prechytavanie volantu), nad ktorymi som sa pousmial, pretoze mi pripomenuli casy, ked som mal 18 a snazil sa jazdit "sportovo" so Skodou 120. Nejak podobne ako cvici to Subaru s nim cvicila aj kvoli spomenutym chybam so mnou ta skodula. S tym rozdielom, ze ja som si to nefilmoval a nedaval do eteru ako test vozidla. Toho pana tipujem, ze by vedel dobre otestovat A6 quatro automat v nafte so zapnutym ESP na nemeckej dialnici. To by bol zatial jeho vrchol.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Enthusiastic.driver
3. 4. 2013 11:43
Re: objektivita
Nehchtěl jsem to psát první, ale souhlasím - příště raději žádné drifty než takovéto.
Avatar - !GAS!
13. 4. 2013 09:18
Re: objektivita
Souhlasím v plném znění. Podle mého názoru nemá dobře zvládnutý powerslide či drift po jeho dokončení další "dokmit" ale auto je srovnáno do rovné polohy. Viz video.

[odkaz]

Mimochodem pro Wawrise, měl jsem dlouhou dobu MX-5 1,8 NB (viz naše komunikace na mojeauto.cz) a GT86 je jí jízdně hrozně blízko. Podobná hravost, podobně umí zvládnout nerovnosti, skvěle čitelnej zadek se samosvorem... Paradoxně v pružnosti i zrychlení mi přišla taky podobná, rep. svižnější, ovšem ne o moc.
3. 4. 2013 13:22
Re: objektivita
Musím se bohužel připojit. Ne že já bych řídit uměl, ale taky to na mě nedělalo dobrý dojem.
3. 4. 2013 13:35
Re: objektivita
Nebyl to zrovna nejhezčí pohled. Asi nejsou peníze na nějaký kurz sportovní jízdy. :-) I když za některé chyby by si zasloužil zopakovat autoškolu.
3. 4. 2013 12:42
TEST.CZ
Testy nabírají na razanci :-) Velká pochvala směrem k autu i k panu testérovi, je vidět, že za to umí velmi elegantně a citlivě vzít. To video nabuzuje garážové vášně, což je tedy fajn. Škoda jen, že vůz není určený pro zdejší mladé zobáky. Ti si raději ondulují péra pod testem clia... 8-s 8-s :no: No jo, no, svůj k... svému.

I z toho videa je znát nízká hmotnost vozu, potěší dokonale kontrolovatelná a tedy i kontrolovaná jízdní stopa, podpořená jistě nízkým těžištěm a tak zbývá jen tichý povzdech nad designem v některých partiích, v dílčích lokalitách podskočenou kabinou, a jak jsem psal, tíží vlastně i to, že pro toto auto zde nejsou jezdci. Staří mistři, kteří by vůz dokázali ocenit totiž střádají na caymany a pro mladé zobáky je béerzetky vlastně škoda. Vždyť by měli po prvním driftu dokonalou letnu v kalhotách.

P.S. Pan testér umí :yes: to tu ale může překvapovat jen ligu "plakát".
Rozbalit vlákno
11
3. 4. 2013 20:00
Re: TEST.CZ
Umí za to vzít?
Oceňuju, že udělal video (jen houšť), ale při tom klouzání tam lítá jak nudle v bandě. Zvlášť ten průjezd "škarpou" stál za to...
3. 4. 2013 20:25
Re: TEST.CZ
Odane, nechtěj abych si musel myslet, žes zatím jezdil jenom... rovně ;-) Že si tu plakáti posilujou diskusní sebevědomí, to je pochopitelné, u tebe ovšem předpokládám, že už víš, co to je nejen do zatáčky vjet, ale též z ní i vyjet... Tak se prosím srovnej.
3. 4. 2013 21:44
Re: TEST.CZ
Nijak neznevažuji osobu pana redaktora, nejenže je starší než já, jistě má i daleko víc naježděno. Narážím jen na to, že třeba průjezd zatáčkou v čase 1:50 těžce nevyšel a nebýt štěstí, skončil by v závěji (o tom, že se panu redaktorovi slušně sevřely půlky, svědčí i zadupnuté brzdy a usilovné kontra). :-)
3. 4. 2013 23:29
Re: TEST.CZ
Plejstejšnové zvyky... mocná diskusní čarodějka... :-) Omlouvá tě mládí.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2013 21:48
Re: TEST.CZ
ad PS: Tak tady se tedy (narozdíl od hudby) NE-shodne, je mi líto ;-)
3. 4. 2013 23:29
Re: TEST.CZ
No, to je ovšem tvůj problémek.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2013 23:31
Re: TEST.CZ
V tomto případě se mi "problémek" zdál spíš na straně pana Vaverky.. ;-)
3. 4. 2013 23:34
Re: TEST.CZ
Tam žádný není, naopak.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2013 23:42
Re: TEST.CZ
Ok, zůstaňme u toho že (nejen) "poslední" Madeleine Peyroux je VÝBORNÁ.. :yes: :-)
..a že hned úvodní skladba dovede velmi "příjemně" rozhýbat závěsy reproduktoru ;-)
Avatar - Cejsi Mpower
3. 4. 2013 21:38
Řidičské dovednosti redaktora - bída
Pane redaktore, prosím Vás, když už hodláte testovat takovéto auto, naučte se nějaké "základní" řidičské návyky. Tohle je velká bída, je mi líto, že tihle lidé vůbec mají právo testovat vozy. Kroutíte tam volantem jednou rukou ze strany na stranu, u každého smyku upocenej jak dveře od chlíva, auto líta sem tam, než aby vyjelo plynule ze smyku. To je strašné..
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2013 21:50
Re: Řidičské dovednosti redaktora - bída
Ehm ... ANO :-)
Avatar - Ham.
4. 4. 2013 00:33
Re: Řidičské dovednosti redaktora - bída
A nechceš ho ty základní návyky naučit ve své profiškole?
[odkaz]
Evidentně jsi špička v oboru a s takovým základem by pak dal redaktor úzkou rallyzone v Bělé, která je zčásti suchá a zčásti navlhlá, s prstem v nose a kšiltem dozadu celou dveřmi napřed. >:-[]
Avatar - Hammunasakra
4. 4. 2013 01:33
Re: Řidičské dovednosti redaktora - bída
Hmmm 8-s
To Lukáše "bráníte" protože:
a) většinou "chVWálí" stejnou značku aut, kterou vy máte "rád"
b) si myslíte že řídí "par excellence" (a Chris Harris je proti němu "břídil"?
Na odpověď se TĚŠÍC a pěkný den PŘEJÍC
vaše (jistě) "obVWíbená" BLONDÝNA ;-)
Avatar - Ham.
4. 4. 2013 13:21
Re: Řidičské dovednosti redaktora - bída
O řízení Harrise i Vaverky si nemyslím vůbec nic, protože z těch videí soudí jen malé děcko nebo puberťák.
Avatar - Cejsi Mpower
4. 4. 2013 21:20
Re: Řidičské dovednosti redaktora - bída
Milerád bych Lukáše nějaké základní návyky naučil, s BRZ o to víc :-) . Nevím, kde si vzal nějakou profiškolu tedy, ale budiž.... ;-\
5. 4. 2013 10:38
Re: Řidičské dovednosti redaktora - bída
Taky mě to zarazilo, vysloveně mě rušilo jak s tím autem neobratně zachází a záběr do kabiny tomu jen odpovídal. Nesrovnatelné video s řidičským koncertem, jako jsou třeba jízdní videa u konkurenčního serveru.
To, že Bělá je technicky náročná, úzká trať je sice pravda, nicméně efektní driftovací zatáčky celkem s prostorem jsou tam minimálně tři - první sjezd z kopce (jakoby vjezd do areálu) u kruhového objezdu, před lesem a za "cílovou rovinkou".
3. 4. 2013 22:54
Znak
Nemůžu si pomoct, ale já tomu znaku Subaru na tom autě prostě nevěřim. Znak Toyoty mi k tomu autu sedí mnohem víc. :-) K Subaru mi sedí sedan s křídlem a brumlavym zvukem, 4x4 kombik, nebo lesník.... Co se týče využitelnosti..... Mít ty prachy, tak si ho prostě koupim.... Ráno se dostanu do školy/práce, kolem oběda domu a uklidnit bych se jel na nějakou odlehlou silnici (každej o nějaký musí vědět!!), kde se staženym okýnkem budu hltat kilometry a ten krásnej zvuk Boxera ;-) Víc jak redaktor se snad zapotil jenom ten anděl strážnej toho BRZ >:-[] >:D

BTW: takhle se maj projíždět zatáčky [odkaz] :-) :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2013 23:16
Re: Znak
:yes: :-)
PS: Když ono mezi CHRISem HARRISem a LUKÁŠem VAVERKOU budou možná i další ("nepatrné" ;-) ) rozdíly, než průjezd jednou zatáčkou s (na dnešní dobu) "nezvykle" postaveným AUTEM (které si název AUTO opravdu ZASLOUŽÍ :yes: :-)
PPS: Chris byl (od)vždy JEDNIČKA :yes: :yes: :yes: ;-)
3. 4. 2013 23:23
Re: Znak
Nechci se pana Vaverky zastávat, protože si myslím, že na autonovináře s ním to auto občas pěkně cvičilo, ale na rozdíl od Chrise Harrise jazdil také na dost nevhodné trati pro takovéto sko***ny. Bělá pod Bezdězem je na nějaké driftování prostě malá.
Avatar - Hammunasakra
3. 4. 2013 23:32
Re: Znak
Trať to určitě NEbyla "optimální", ale to že NEmá zkušenost se zadokolkami z toho bylo vidět snad až PŘÍLIŠ ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
4. 4. 2013 08:39
Re: Znak
Pak opět vyvstává optázka proč to dělat, popřípadě, proč to nechávat ve videu? Lukáš si zbytečně ubližuje.
4. 4. 2013 01:31
Převodovka
Pokud se nepletu, tak z Lexusu pochází pouze automatická převodovka, manuální je nově vyvinutá přímo pro GT86.
Rozbalit vlákno
0