Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Pekelná Micinka
Musím říct, že s odstupem času je mi tato dvojice sympatická a asi bych měl problém si vybrat. Toyota prý, narozdíl od Subaru, nabízí bohatší vnitřní výbavu. Otázkou je, jestli je to v takovémhle autě vůbec potřeba. Odpovím si sám - pokud bych auto používal denně na dojíždění do práce a vpodstatě na normální provoz, asi bych to tam chtěl. Naopak, auto jen k víkendovým vyjížďkám v hezkém počasí by se obešlo i bez toho, rádio a CD má i Subaru.
Třeba já už kožené sedačky nechci - nejraději bych komplet alcantaru anebo když už, tak nějakou hezkou látku (třeba károvanou jako má GTI).
Kůže je v zimě studená, v létě se člověk připeče, v bundě to klouže...aspoň, že se dobře čistí. 😄
Takže za mě klidně to Subaru.
EDIT: no, smysl to pořád dává 😄
Kůže je v zimě studená, v létě se člověk připeče, v bundě to klouže...aspoň, že se dobře čistí. 😄
Takže za mě klidně to Subaru.
EDIT: no, smysl to pořád dává 😄
A zkusil jsi polokožené sesle? Nejsou tak drahé jako kůže, nepřipékáš se a jsou lepší než nějaký velur. Samozřejmě, alcantara je stále top, ale ta je vždy drahá jako čert. ;-\
Řekněme, že si (zatím) vzhledem ke stavu účtu úplně vybírat nemůžu 😄 Jinak ano, polokožené sedačky jsou také bezva, většinou jsem je ale viděl spíš u prémiovek a pak supersportů.
Chtěl jsem nechat sedačky v Bramboráku přečalounit právě do Alcantary, ale to už vyjde výhodněji koupit sitzny z rozstřelené M3. 😐
Chtěl jsem nechat sedačky v Bramboráku přečalounit právě do Alcantary, ale to už vyjde výhodněji koupit sitzny z rozstřelené M3. 😐
ja nedam na kvalitni hadrove sedacky dopustit-pro mne osobne nejprijemnejsi volba :yes:
Já mám RS sedačky v polokůži a nestěžuju si. V kombinaci s foliema na oknech to jde i v létě. Interiér se tak strašně nepřehřívá a celkově je to moc příjemný posezení.
Zajímavý, tenhle týpek tam má navigaci... tak to zas pepa na primě kecal, nebo je Limited nějaká výbava jen v US. [odkaz]
Subaru má 2 výbavy, ve vyšší stojí stejně jako GT86 (ta má jen jednu), takže se dá předpokládat i stejná výbava - ale položku po položce jsem to nekontroloval. Takže výběr je jen v sympatiích k značce.. Případně ententýky
Mattbaylesa
V testu by me zajimalo, jak moc (nebo malo) auto ovlivnuje(poskozuje) diktak z evropske unie, neboli kolik ustupku z ryzi radosti bylo potreba udelat, aby auto proslo testy normovane spotreby a take aby se libilo panum z Bruselu.
Nemyslím si, že by u tohoto auta byly cítit jakékoliv ústupky vzhledem k jakýmkoliv normám… Je to moderní, celosvětové auto, které splňuje přesně to co má. [odkaz]
Řekl bych, že nejzásadnějšími ústupky jsou elektrický posilovač a motor uškrecný EURO5, který je v nízkých otáčkách kvůli on/off plynu velmi těžce ovladatelný 😒
Velmi by mě zajímalo, jak by se motor projevoval s nějakou ekologicky méně tolerantní mapou
Velmi by mě zajímalo, jak by se motor projevoval s nějakou ekologicky méně tolerantní mapou
Z radosti se moc neustupovalo, recept byl jednoduchý - méně je více. 😄 Asi nejzásadnější je moderní motor (kvůli emisím, ani ne tak spotřebě). To si můžeš porovnat sám, každému vyhovuje něco jiného. Stačí vzít jako referenci nějakou 10-20 let starou hračku.
moan78
Nemyslim si, ze niekto, kto neovláda športový jazdný štýl môže sprostredkovať objektívne informácie o takomto športovom aute. Pán redaktor, ktorý auto testoval urobil zopar kopancov (ultra-neskora kontra, ruka na radiacej pake pri zrychlovani,nespravne prechytavanie volantu), nad ktorymi som sa pousmial, pretoze mi pripomenuli casy, ked som mal 18 a snazil sa jazdit "sportovo" so Skodou 120. Nejak podobne ako cvici to Subaru s nim cvicila aj kvoli spomenutym chybam so mnou ta skodula. S tym rozdielom, ze ja som si to nefilmoval a nedaval do eteru ako test vozidla. Toho pana tipujem, ze by vedel dobre otestovat A6 quatro automat v nafte so zapnutym ESP na nemeckej dialnici. To by bol zatial jeho vrchol.
Nehchtěl jsem to psát první, ale souhlasím - příště raději žádné drifty než takovéto.
Souhlasím v plném znění. Podle mého názoru nemá dobře zvládnutý powerslide či drift po jeho dokončení další "dokmit" ale auto je srovnáno do rovné polohy. Viz video.
[odkaz]
Mimochodem pro Wawrise, měl jsem dlouhou dobu MX-5 1,8 NB (viz naše komunikace na mojeauto.cz) a GT86 je jí jízdně hrozně blízko. Podobná hravost, podobně umí zvládnout nerovnosti, skvěle čitelnej zadek se samosvorem... Paradoxně v pružnosti i zrychlení mi přišla taky podobná, rep. svižnější, ovšem ne o moc.
[odkaz]
Mimochodem pro Wawrise, měl jsem dlouhou dobu MX-5 1,8 NB (viz naše komunikace na mojeauto.cz) a GT86 je jí jízdně hrozně blízko. Podobná hravost, podobně umí zvládnout nerovnosti, skvěle čitelnej zadek se samosvorem... Paradoxně v pružnosti i zrychlení mi přišla taky podobná, rep. svižnější, ovšem ne o moc.
Musím se bohužel připojit. Ne že já bych řídit uměl, ale taky to na mě nedělalo dobrý dojem.
Nebyl to zrovna nejhezčí pohled. Asi nejsou peníze na nějaký kurz sportovní jízdy. 😄 I když za některé chyby by si zasloužil zopakovat autoškolu.
GTI
Testy nabírají na razanci 😄 Velká pochvala směrem k autu i k panu testérovi, je vidět, že za to umí velmi elegantně a citlivě vzít. To video nabuzuje garážové vášně, což je tedy fajn. Škoda jen, že vůz není určený pro zdejší mladé zobáky. Ti si raději ondulují péra pod testem clia... 8-s 8-s :no: No jo, no, svůj k... svému.
I z toho videa je znát nízká hmotnost vozu, potěší dokonale kontrolovatelná a tedy i kontrolovaná jízdní stopa, podpořená jistě nízkým těžištěm a tak zbývá jen tichý povzdech nad designem v některých partiích, v dílčích lokalitách podskočenou kabinou, a jak jsem psal, tíží vlastně i to, že pro toto auto zde nejsou jezdci. Staří mistři, kteří by vůz dokázali ocenit totiž střádají na caymany a pro mladé zobáky je béerzetky vlastně škoda. Vždyť by měli po prvním driftu dokonalou letnu v kalhotách.
P.S. Pan testér umí :yes: to tu ale může překvapovat jen ligu "plakát".
I z toho videa je znát nízká hmotnost vozu, potěší dokonale kontrolovatelná a tedy i kontrolovaná jízdní stopa, podpořená jistě nízkým těžištěm a tak zbývá jen tichý povzdech nad designem v některých partiích, v dílčích lokalitách podskočenou kabinou, a jak jsem psal, tíží vlastně i to, že pro toto auto zde nejsou jezdci. Staří mistři, kteří by vůz dokázali ocenit totiž střádají na caymany a pro mladé zobáky je béerzetky vlastně škoda. Vždyť by měli po prvním driftu dokonalou letnu v kalhotách.
P.S. Pan testér umí :yes: to tu ale může překvapovat jen ligu "plakát".
Umí za to vzít?
Oceňuju, že udělal video (jen houšť), ale při tom klouzání tam lítá jak nudle v bandě. Zvlášť ten průjezd "škarpou" stál za to...
Oceňuju, že udělal video (jen houšť), ale při tom klouzání tam lítá jak nudle v bandě. Zvlášť ten průjezd "škarpou" stál za to...
Odane, nechtěj abych si musel myslet, žes zatím jezdil jenom... rovně 😉 Že si tu plakáti posilujou diskusní sebevědomí, to je pochopitelné, u tebe ovšem předpokládám, že už víš, co to je nejen do zatáčky vjet, ale též z ní i vyjet... Tak se prosím srovnej.
Nijak neznevažuji osobu pana redaktora, nejenže je starší než já, jistě má i daleko víc naježděno. Narážím jen na to, že třeba průjezd zatáčkou v čase 1:50 těžce nevyšel a nebýt štěstí, skončil by v závěji (o tom, že se panu redaktorovi slušně sevřely půlky, svědčí i zadupnuté brzdy a usilovné kontra). 😄
ad PS: Tak tady se tedy (narozdíl od hudby) NE-shodne, je mi líto 😉
No, to je ovšem tvůj problémek.
V tomto případě se mi "problémek" zdál spíš na straně pana Vaverky.. 😉
Cejsi Mpower
Pane redaktore, prosím Vás, když už hodláte testovat takovéto auto, naučte se nějaké "základní" řidičské návyky. Tohle je velká bída, je mi líto, že tihle lidé vůbec mají právo testovat vozy. Kroutíte tam volantem jednou rukou ze strany na stranu, u každého smyku upocenej jak dveře od chlíva, auto líta sem tam, než aby vyjelo plynule ze smyku. To je strašné..
A nechceš ho ty základní návyky naučit ve své profiškole?
[odkaz]
Evidentně jsi špička v oboru a s takovým základem by pak dal redaktor úzkou rallyzone v Bělé, která je zčásti suchá a zčásti navlhlá, s prstem v nose a kšiltem dozadu celou dveřmi napřed. >😒]
[odkaz]
Evidentně jsi špička v oboru a s takovým základem by pak dal redaktor úzkou rallyzone v Bělé, která je zčásti suchá a zčásti navlhlá, s prstem v nose a kšiltem dozadu celou dveřmi napřed. >😒]
Hmmm 8-s
To Lukáše "bráníte" protože😒br /> a) většinou "chVWálí" stejnou značku aut, kterou vy máte "rád"
b) si myslíte že řídí "par excellence" (a Chris Harris je proti němu "břídil"?
Na odpověď se TĚŠÍC a pěkný den PŘEJÍC
vaše (jistě) "obVWíbená" BLONDÝNA 😉
To Lukáše "bráníte" protože😒br /> a) většinou "chVWálí" stejnou značku aut, kterou vy máte "rád"
b) si myslíte že řídí "par excellence" (a Chris Harris je proti němu "břídil"?
Na odpověď se TĚŠÍC a pěkný den PŘEJÍC
vaše (jistě) "obVWíbená" BLONDÝNA 😉
O řízení Harrise i Vaverky si nemyslím vůbec nic, protože z těch videí soudí jen malé děcko nebo puberťák.
Milerád bych Lukáše nějaké základní návyky naučil, s BRZ o to víc 😄 . Nevím, kde si vzal nějakou profiškolu tedy, ale budiž.... ;-\
Taky mě to zarazilo, vysloveně mě rušilo jak s tím autem neobratně zachází a záběr do kabiny tomu jen odpovídal. Nesrovnatelné video s řidičským koncertem, jako jsou třeba jízdní videa u konkurenčního serveru.
To, že Bělá je technicky náročná, úzká trať je sice pravda, nicméně efektní driftovací zatáčky celkem s prostorem jsou tam minimálně tři - první sjezd z kopce (jakoby vjezd do areálu) u kruhového objezdu, před lesem a za "cílovou rovinkou".
To, že Bělá je technicky náročná, úzká trať je sice pravda, nicméně efektní driftovací zatáčky celkem s prostorem jsou tam minimálně tři - první sjezd z kopce (jakoby vjezd do areálu) u kruhového objezdu, před lesem a za "cílovou rovinkou".
vikis
Nemůžu si pomoct, ale já tomu znaku Subaru na tom autě prostě nevěřim. Znak Toyoty mi k tomu autu sedí mnohem víc. 😄 K Subaru mi sedí sedan s křídlem a brumlavym zvukem, 4x4 kombik, nebo lesník.... Co se týče využitelnosti..... Mít ty prachy, tak si ho prostě koupim.... Ráno se dostanu do školy/práce, kolem oběda domu a uklidnit bych se jel na nějakou odlehlou silnici (každej o nějaký musí vědět!!), kde se staženym okýnkem budu hltat kilometry a ten krásnej zvuk Boxera 😉 Víc jak redaktor se snad zapotil jenom ten anděl strážnej toho BRZ >😒] >😁
BTW: takhle se maj projíždět zatáčky [odkaz] 😄 😄
BTW: takhle se maj projíždět zatáčky [odkaz] 😄 😄
:yes: 😄
PS: Když ono mezi CHRISem HARRISem a LUKÁŠem VAVERKOU budou možná i další ("nepatrné" 😉 ) rozdíly, než průjezd jednou zatáčkou s (na dnešní dobu) "nezvykle" postaveným AUTEM (které si název AUTO opravdu ZASLOUŽÍ :yes: 😄
PPS: Chris byl (od)vždy JEDNIČKA :yes: :yes: :yes: 😉
PS: Když ono mezi CHRISem HARRISem a LUKÁŠem VAVERKOU budou možná i další ("nepatrné" 😉 ) rozdíly, než průjezd jednou zatáčkou s (na dnešní dobu) "nezvykle" postaveným AUTEM (které si název AUTO opravdu ZASLOUŽÍ :yes: 😄
PPS: Chris byl (od)vždy JEDNIČKA :yes: :yes: :yes: 😉
Nechci se pana Vaverky zastávat, protože si myslím, že na autonovináře s ním to auto občas pěkně cvičilo, ale na rozdíl od Chrise Harrise jazdil také na dost nevhodné trati pro takovéto sko***ny. Bělá pod Bezdězem je na nějaké driftování prostě malá.
Papezja
Pokud se nepletu, tak z Lexusu pochází pouze automatická převodovka, manuální je nově vyvinutá přímo pro GT86.
Je samozřejmé, že ne každý je nadšenec do aut, ale snad není tak složité přijmout existenci lidí, které řídit baví, a proto jsou pro ně i auta určená k zábavě a ne jen přepravě.
Jak ale někdo píchne do novodobé modly se jménem BRZ/GT86, kterou si reálně v ČR koupí jen pár vyvolených, přestože stojí rozumný peníz je hned oheň na střeše. Dovol tedy abych ti zopakoval můj dotaz, který jsi nepochopil:
Jaký smysl má kupovat tohle auto na naše rozbité silnice?
Neptám se k čemu je tohle auto, nepíšu že je k celkově ničemu, netvrdím že s ním není zábava!
Kupovat BRZ/GT-86 na naše silnice má stejný smysl, jako kupovat na naše silnice MX-5, prakticky všechny HH, STi, EVO a vlastně cokoliv sportovního. Ta auta mají dělat majiteli radost. Tu svou silničku si už každý najde. Rychlost ? Jak říkám, tu svou silničku si každý najde. Všechny silnice nejsou rozbité a lze najít výborné, relativně otevřené (rozuměj přehledné) úseky, kde se dá jet prakticky "bez omezení".
Proto, že nejsi schopen si na takovou otázku odpovědět jsem se ptal, co tady vlastně děláš.
Dle tvého prvního příspěvku u tohoto článku jsi přišel jen rýpat do ostatních a pustilo tě to až ve čtvrtém příspěvku když jsi napsal něco "hodnotnějšího" něž jen invektivní plk
Beru to tak, že jsi mi odpověděl v 03.04. 16:55 a to já beru jako relevantní odpověď. Možná chceš slyšet, že švihání zatáček mě bralo když jsem dostal řidičák, to bylo předtím než se z řízení stala každodenní rutina. Pro zajímavost nebaví mě ani motokáry, baví mě jen rychlá jízda. Dokonce nejsem ani příznivcem atmosférických benzínů!
Na všechno tohle jsem ale zapomněl a nic z toho nekritizoval, je to subjektivní.
Nicméně pak jsem si vzpomněl na první větvičku keře, která škrábla můj lak, na kdejakou díru, do které občas zahučíme. Vím co to znamená mít v garáži svého miláčka a vím jaké to je ho ničit a prožívat s ním každou díru. Já už na tuto lásku rezignoval a pojal auto jako spotřební zboží. S odstupem tedy můžu říct, že člověk jako já prostě GT86/BRZ nedocení, už ne. To jsi chtěl slyšet?
Mimoto, české silnice sice nejsou vzorem dokonalosti, ale že by byly všechny rozbité, jsem si taky nevšiml. Spíš mě napadají ty desítky krásných úseků, které lze nalézt prakticky v každém směru, kterým se člověk vydá.
PS: V Británii mají silnice na podobné úrovni jako my a je to země s největší koncentrací sportovních aut v Evropě (když nepočítám extrémy jako Monaco).