Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Víme první: Škoda Superb 2,0 TDI/125 kW 4x4 DSG bude!

Až se v létě začne prodávat facelift Škody Superb, dočkáme se i dlouho očekávané verze: kombinace nejsilnějšího turbodieselu s pohonem všech kol a převodovkou DSG. Tuto informaci nám exkluzivně poskytl ředitel Škoda Auto ČR Petr Pečenka.
Zpět na článek
8. 2. 2013 14:25
8. 2. 2013 15:34
8. 2. 2013 16:47
8. 2. 2013 16:54
8. 2. 2013 20:50
8. 2. 2013 21:41
15. 1. 2014 15:27
11. 2. 2013 17:02
8. 2. 2013 19:04
8. 2. 2013 21:36
9. 2. 2013 00:17
8. 2. 2013 22:42
8. 2. 2013 19:11
8. 2. 2013 14:31
8. 2. 2013 15:15
8. 2. 2013 15:34
8. 2. 2013 17:12
9. 2. 2013 07:19
8. 2. 2013 16:06
8. 2. 2013 17:12
9. 2. 2013 00:11
8. 2. 2013 16:21
10. 2. 2013 09:37
9. 2. 2013 00:09
9. 2. 2013 13:31
9. 2. 2013 09:50
9. 2. 2013 16:30
10. 2. 2013 13:05
10. 2. 2013 14:38
11. 2. 2013 12:12
11. 2. 2013 12:49
8. 2. 2013 14:23
quo vadis auto.cz ?
Vime prvni! - bulvar, bulvar...
Rozbalit vlákno
1
8. 2. 2013 16:03
Re: quo vadis auto.cz ?
Tohle mně taky napadlo. Proč proboha ten bulvární nadpis, co je na tom tak senzačního? Vůbec nic. Ale když někdo v partě s Bleskem a Aha! tak musí s nimi výt. :yes:
8. 2. 2013 14:25
Pecka!
A? >:D
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Dinar
8. 2. 2013 16:47
Re: Pecka!
:-) Jo, je to šaškárna, Škodovka v roce 2013 nabídne ve střední třídě čtyřkolku s automatem a oni z toho hned dělaj vědu. Pořádné značky mají tuhle kombinaci roky. Namátkou, taková Honda... >:D ;-)
8. 2. 2013 16:54
Re: Pecka!
Nemyslíš, že kdyby se, namátkou, takové Hondě vyplatilo tuto kombinaci nabízet, tak by ji nabízela?
Avatar - Ham.
8. 2. 2013 20:50
Re: Pecka!
To by musela nejdříve nabízet Accord 9g i v Evropě. Pak by do ně musela zabudovat 4x4 což v US verze nemá. Pak by musela ze stejného důvodu zabudovat diesel. A zase ze stejného důvodu by musela vyvinout karoserii kombi. To je fakt lepší na to hodit bobek. :-)
Avatar - Dinar
8. 2. 2013 21:41
Re: Pecka!
Škodovce se zjevně vyplatí a z hlediska autofandy mi přijde fakt nabídky nejsilněší dýzlové motorizace ve spojení se čtyřkolkou a špičkovým automatem spíše na pochvalu. Pak se ptám, proč z tvé strany je to na posměch?
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2013 03:22
Re: Pecka!
Z hlediska (opravdového) auto-fandy mi nabídka lehce zaostalého 4válcového dieslu (asi víte proč mu říkáte dÝzl) příjde tak nějak "přesně OPAČNĚ nežli vám" ;-)
Ale ŽERTík o "špičkovém automatu" (když je řeč o DSG) byl "ještě lepší" - UZNÁVÁM :yes: :-)
PS: Až vw-audi (zde v provedení škoda) dožene generační ztrátu a konkurenci a bude mít naftový 4váleček o výkonu nějakých 145-160 kW jako konkurence od Francie po Koreu - dejte vědět, pak se "o pochvale" třeba můžeme začít bavit ;-)
PPS: (opravdu) trošičku "bulvární" titulek raději komentovat nebudu :-)
Pěkný den (raději s něčím "vrcholnějším" než je 125 naftových kW ;-)
15. 1. 2014 15:27
Re: Pecka!
Můžete mi, prosím, sdělit, které konkrétní osobní vozy francouzské či korejské produkce nabízí naftový čtyřválec s výkonem 160 kW?
Ptám se vážně, samotného mě to zajímá, protože dosud jsem viděl 4-válce v osobních vozech s objemem 2-2,2 litru a výkonem do cca. 132 kW.
11. 2. 2013 17:02
Re: Pecka!
Protože to je taková ta pohádka o tom, jak pejsek s kočičkou vařili z koncernových přísad dort, ale smějí použít jen ty, které jim páníček ve Wolfsburgu dovolí.
8. 2. 2013 19:04
Re: Pecka!
Co je to zase za blabol, clovece? Poradne znacky? Kristova noho, to snad neni ani mozny tohle.. Honda je znama po celem Svete, Honda stavi letadla, Honda stavi motorky, Honda umi supersporty, Honda umi motory, Honda ma za sebou skvostnou minulost. Faktem je, ze co se aut tyce, tak uz hezkych par let pomerne stagnuje, ale tvoje dementni narazka na "poradnou znacku" je naprosto zcestna. Skoda je oproti Honde naprosto bezvyznamny NIC. Asi jako ten tvuj malomestacky blabol.
Ty a tobe podobni proste nechapou, ze Honda vznikla jen ze snu jednoho velkeho vizionare v povalecnem obdobi, ze ma na konte velke mnozstvi titulu vcetne tech z Formule 1 a ze ma celosvetove uznani. Hlavne neni soucasti zadneho koncernu! Jsi s to, tohle pochopit?
Nejezdim jen Hondy a nejsem zaslepenej blazen do nich, to jen tak na okraj.
Avatar - Dinar
8. 2. 2013 21:36
Re: Pecka!
Pokud by tu místo Kinga posměšně panáčkoval třeba wolff, pak bych místo Honda napsal Fiat. Jinými slovy, má ironie vždy směřuje na "značkové bojovníky", sama značka je věc podružná. Tedy, své ódy na motorové čluny Honda směruj spíš na Hond klub, v souvislost s mou reakcí na Kinga jsou o ničem. ;-)
8. 2. 2013 22:05
Re: Pecka!
Pardon, že do toho vstupuji, ale já upřímně řečeno vidím jen to, že příspěvkem ve znění "+1" ocenil cizí příspěvek sdělující to, že to nepovažuje za žádnou bombu, která by si zasloužila takový senzaci budící nadpis. Posměšné panáčkování si představuji trochu jinak. Naopak spíš nechápu, proč v reakci na takový příspěvek, který nemá s Hondou nic společného, dochází bez jakékoliv souvislosti k trefování této značky. Tady ujel, obávám se, někdo jiný...
8. 2. 2013 22:42
Re: Pecka!
Když víš kulový tak raději mlč. Jak dlouho myslíš že se dělá Superb 3,6 FSI ? >:D
8. 2. 2013 19:11
Re: Pecka!
A1 nabízí kombinaci 2,0 TDI/125 kW - 4x4 - DSG? >:D
8. 2. 2013 20:10
Re: Pecka!
Já myslím, že příspěvek jen vtipně navazuje na předchozí dva. A+1=A1

Jinak připojuji se ke Kingovi, bulvární nadpis "Víme první" ve spojení s tím zbytkem působí skutečně směšně. Už jsem myslel, že Škoda začne dělat supersport a ono nic. :D
8. 2. 2013 14:31
super
a bouchám šáňo, zpráva roku :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2013 03:38
Re: super
Vy to (nejspíš) myslíte jako VTIP, ale ono to ZPRÁVA ROKU pro mraky lidí nejspíš OPRAVDU BUDE :-)
8. 2. 2013 14:42
Už žádnou Škodu
On se vám vypečený Pečenka zapomněl pochválit že se snaží s korumpovanci ze státu zavést další daň. Nekoupit Škodovku je teď důkaz nejen zdravého rozumu ale i morálky!
Rozbalit vlákno
12
8. 2. 2013 14:56
Re: Už žádnou Škodu
No jo, ale když teď na Šumavě napadlo zrovna tolik sněhu a hoši od Fordu s tím Mondeem 4x4 nějak stále nejsou hotoví, tak nic jiného než ten Superb našinci nezbývá >:D
8. 2. 2013 14:58
Re: Už žádnou Škodu
To chce jen trochu citu >:D
8. 2. 2013 15:36
Re: Už žádnou Škodu
Řekl bych že při trochu chtění se v ČR najde 4x4 i něco jiného než Škoda či VW.
8. 2. 2013 16:13
Re: Už žádnou Škodu
Najde, najde, to se lehko napíše, ale kde??? Neprémiové kombi střední třídy 4x4, samozřejmě diesel a jako bonus automat (to aby na tu Šumavu bez stresu dojela i vaše drahá polovička s dětmi), cena okolo 3/4 mega...
8. 2. 2013 19:32
Re: Už žádnou Škodu
Insignia (nevím, jestli umí 4x4 s automatem), Peugeot RXH, v dieslu a s automatem bude legacy/outback. Kolem 3/4 mega není ale ani superb.
8. 2. 2013 21:33
Re: Už žádnou Škodu
Ano, Superb TDI 4×4 v automatu začíná na 840 000. Jinak je ale pravda, že těch neprémiových aut střední třídy s 4×4 moc není, akorát Legacy, Insignia, Passat, a ta hybridní 508. Pokud si člověk nevybere, tak už bohužel musí jít k SUV.
Avatar - Diakon8
9. 2. 2013 08:28
Re: Už žádnou Škodu
co treba mitsubishi outlander s 2,2DI-D s 6st.automatem a 4x4 stoji 890 cenikovych takze 800 v praxi bych rekl a k tomu vybava o jake se ti muze v koncernovych autech jen zdat za tu cenu
jinak dalsi vyrobci 4x4 co me tak napada volvo, subaru ale ja bych cekal na mondeo
10. 2. 2013 07:41
Re: Už žádnou Škodu
Jasně, Outlander - to je ta správná alternativa k Superbu >:D
Avatar - Ozzman
8. 2. 2013 17:39
Re: Už žádnou Škodu
To by ses možná divil, co všechno Mondeo dokáže vyjet i s předokolkou :-) Až sem byl sám překvapen, kde sem s VW a Renaultem musel dávat řetězy, Mondeo jelo dál :-) Na stejné místo se za stejných podmínek dostal jen ten Superb 4x4 a Stará Navara :-) A když to nejde, dáš řetězy a s prstem v nose jedeš.. >:D
15. 1. 2014 15:32
Re: Už žádnou Škodu
To dokáže hodně aut, co má jen přední náhon. Víte, proč má má žena má 4x4? Protože nemusí znát žádné řidičské finesy, nemusí být řidičské guru, jen pod kopcem zmáčkne plyn (automat) a zatím vyjela bez problémů cokoliv, co dosud chtěla. I tam, kde já s dvoukolkou jsem se musel hodně trápit (je jedno s jakou značkou, spíše záleželo na gumách). Ale taky vyjel! Ale přesto bych 4x4 neshazoval, význam má, i když dvoukolka to vyjede třeba taky.
8. 2. 2013 15:02
Re: Už žádnou Škodu
Jakou daň máte na mysli?
8. 2. 2013 15:33
Re: Už žádnou Škodu
Právděpodobně z vlastnictví auta. Kdo bude mít auto bude platit daň. Kdo si koupí nové tak asi bude na nějakou dobu osvobozen. Pana Pečenku mrazí v zádech když vidí ty mrtvé ve starých autech. Asi mrtví v novém nebo ještě lépe v nové Škodě mu asi způsobují příjemné šimrání protože prachy jsou už doma.
8. 2. 2013 14:47
Bomba roku (z Václaváku)
Prý dlouho očekávaná verze:-), chci to vidět po roce na koláčovém grafu kolik z něj tahle "úžasná" verze ukrojí.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
8. 2. 2013 14:54
Re: Bomba roku (z Václaváku)
2% aj to je vela :yes:
Avatar - RWD
8. 2. 2013 15:51
Re: Bomba roku (z Václaváku)
Třeba já přímo znám člověka co si superba nekoupil jen proto, že chtěl 4x4 DSG 125kw a to superb nenabízel. Pro mě je tohle spojení (v provedení combi) další dobrý krok k ukrojení kusu koláče ale od konkurence!
Avatar - CHerokee
8. 2. 2013 16:17
Re: Bomba roku (z Václaváku)
Přesně... u MB CLS se takydlouho čekalo, než bude 350 CDI 4Matic. Tohle rozhodně najde své zákazníky. Navíc v této třídě už se manuál nepoužívá.
8. 2. 2013 19:48
Re: Bomba roku (z Václaváku)
Já chci supa 4x4, TDi, DSG, ale jen 124 kW..hmm, asi se taky poohlídnu jinde :-!
Avatar - Atlis
8. 2. 2013 15:15
Poprosim
Este clanok o Citigo, Fabii a na co som este zabudol?
Rozbalit vlákno
7
8. 2. 2013 15:34
Re: Poprosim
Mám tip, na slovenských serverech se o škodovkách tak nepíše.... Ahoj
Avatar - Atlis
8. 2. 2013 17:12
Re: Poprosim
chvalabohu ze sa tam o nich nepise. :-) btw fajn ze ides, nebudes nam chybat. :yes:
9. 2. 2013 07:19
Re: Poprosim
Pokud tam ovšem nějaké máta...
8. 2. 2013 16:06
Re: Poprosim
Asi na pětimiliontý oslavný článek na Ochcávku, jak válcuje konkurenci a v SM vše v testech proráží. :-) :yes:
Avatar - šmoula nešika
8. 2. 2013 19:04
Re: Poprosim
Asi tomu nebudeš věřit, ale SM je ve skutečnosti úplně jiná kvalita ;-)
Tak si připrav 24 ká-čé a zajdi do trafiky.
9. 2. 2013 00:11
Re: Poprosim
Na stojaka v Tesku, ci inom obchodaku to mas zadara. Viac nez 10min mu ani nema cenu obetovat :))
8. 2. 2013 15:25
No až na to,...
...že faceliftovaný Superb bude mít 2,0TDI/130 kW a 125kW verze již nebude v nabídce... :-)
Rozbalit vlákno
1
8. 2. 2013 15:36
Nový Superb už jezdí
Po R10 mezi MB a Turnovem už jezdí bez maskování. Jeden detail, dva svislé diodové proužky po stranách předního světla.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
8. 2. 2013 16:21
A co Octavia
Škoda, že nedělají takovou Octavii sedan. ;-\
Rozbalit vlákno
14
8. 2. 2013 17:54
Re: A co Octavia
A jak by jsi v takovém sedanu chtěl převézt řeba pračku ;-\
8. 2. 2013 19:51
Re: A co Octavia
Jako v každém jiném sedanu...jednou za 10 let si tu pračku nechat zadarmo dovézt.
Avatar - CHerokee
8. 2. 2013 19:59
Re: A co Octavia
Přesně, ale to poježdění, kdyby dělali i se silným dieselem 4x4 a ještě v kvalitním DSG. To by byla dobrá vrcholná verze...
8. 2. 2013 22:47
Re: A co Octavia
Když 4x4 a DSG tak jedině v benzínu, do OIII. Alespoň za mě :-!
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2013 03:47
Re: A co Octavia
Proč DSG? Co raději POŘÁDNÝ automat (hydrodynamickou převodovku s hydrodynamickým měničem - které se převodovky typu DSG stále snaží jen přiblížit... ;-)
PS: K čemuž "došli" již i koncernoVWí odborníci a pro lepší modeli Audi začali používat ZF 8HP :yes: :-)
PPS: Silný (4válcový) diesel bude jednou mít i vw-audi (a třeba i škoda) - snad do roka či 2 slibují dohnat konkurenci a také nabídnout verzi s nějakými ca 150ti kW ;-)
10. 2. 2013 07:47
Re: A co Octavia
Nemáš tam té hydrodynamiky nějak hodně?
Hele - a co kdybych se tě zeptal, jak ta POŘÁDNÁ automatická převodovka vlastně funguje a kde je ten rozdíl proti DSG?
Nedopadla bys jako ta pipka Jacques s biomasou?
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2013 13:03
Re: A co Octavia
Něco NEvědět/neznat NENí problém - to je myšleno na VÁS, milý "pipine" (to máte za to že ženám říkáte "pipka"!) - ta ona "běžná" (zdaleka nejrozšířenější) automatická převodovka se opravdu správně nazývá HYDRODYNAMICKÁ převodovka (neb má HYDRODYNAMICKÝ měnič) = té hydrodynamiky tam mám "přesně akorát" ;-)
Nu a 2spojkové řešení MĚLO (má) smysl tam kde ho inženýři Porsche kdysi vymysleli, "cpát" ho do všech aut je takové "kompromisní" (typicky VOLKSWAGENovské) řešení - "mánie" okolo DSG ale (naštěstí) již pomalu končí, náročnější zákazníci přece jen chtějí víc =´do vyšších modelů koncernu VW dnes již místo DSG směřu "opravdový" automat, konkrétně ZF8HP :yes: :-)
PS: Co kdybych se já zeptala VÁS, proč si myslíte že tam rozdíl není, nedopadl byste jak ředitelka kabinetu a ředitelka sekce a tak vůbec, prostě STÁTní úřednice Jacques? (náhodou znám její sestru ;-)
Pěkný den (raději s HYDRODYNAMICKOU převodovkou s hydrodynamickým měničem - jak v kompletním srovnání včetně servisních nákladů PODRTILA dsg asi možná VÍTE :-)
10. 2. 2013 13:33
Re: A co Octavia
Něco nevědět / neznat JE megaproblém, pokud za to beru prachy, stavím na tom kariéru a dělám v TV chytrého.
Můžu se ještě dovědět, kde píšu, že mezi dvojspojkou a HDM není rozdíl?
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2013 13:56
Re: A co Octavia
Ok, sorry (oba víme že tam JE rozdíl :-)
Já mám KRAUSe docela RÁDA - smutné mi příjde že si lidé pamatují takovouhle "bubost" (a za to že ví/neví co to je biomasa peníze rozhodně NEbrala ;-) ) a ne opravdové "špatnosti" politiků..
Její sestra (Monika Pajerová, dnes MacDonagh) by se takhle nachytat NEdala..
..aktivně se podílela na pádu komunismu v roce 89 a velmi Velmi se snažila a organizovala protesty při paktu Klaus-Zeman (který jsem "aktivně" podpořila i já), že to je (BOHUŽEL) trochu "marná snaha" ukála aktuální prezidentská volba (že jsou v nejvyšších politických funkcích stále titíž lidé patří tak na Kubu, už se to nelíbí ani v PUTINovské Rusku - no nic, PROMIŇTE za "odobočení" :-|
PS: Jen jsem chtěla říct že Kateřina (a Monika obzvlášť) patří mezi politiky v reálu do jednoznačného NADprůměru
Pěkný den :-)
10. 2. 2013 15:21
Re: A co Octavia
Nechme Jacqes a Krause, o tom jsem psát nechtěl.
Osobně by mně zajímalo, jaký by byl progres DSG, kdyby se ZF nepovedl ten osmikvalt tak, jak se povedl...
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2013 16:12
Re: A co Octavia
Už jsem se omluvila za to "odobočení" ;-)
NEjde jen o ZF, zrovna tak povedený (no "maličko malilinko" horší) je starší 8mistupňový Aisin (který dnes používá i Porsche). VW se "klasicky" povedlo ze zavedení 2spojkového řešení udělat "UDÁLOST" a (hlavně) v "představách" lidí šlo o FENOMENÁLNí převodovku..
Jak jsem již řekla "vše tam kam patří" = IDEÁLně k tématu převodovka přistoupili u BMW, kde 2spojkové řešení používají "tam kam patří" (u modelů M) a "klasický automat" všude jinde.
Koncern by DSG jistě dál používal všude, především v "lepších" modelech je použití "klasiky" opravdu "vhodnější"
PS: Uvidíme co udělá (a jaká bude) s trhem nová 9ti stupňová převodovka od ZF (a s 9ti stupni by v brzku měl přijít i Mercedes a na 8mi stupňové 2spojce pracují u BMW - myslím že současné (2 verze - není-li jich víc? ;-) ) DSG zůstanou v nabídce spíš pro "low-end(ové)" modely typu škoda apod., pro audi (a top modely koncernu vůbec) bude nutné jiné řešení - "plné" pokrytí ála BMW mi příjde momentálně "maximálně maximální" řešení :yes: :-)
10. 2. 2013 18:24
Re: A co Octavia
Je třeba oddělit BMW a části koncernu.
Škoda a VW bych po bok BMW nedával, Audi ano.
Takže pro mně je dvojspojka OK řešením pro modely ála VW GTi / Škoda RS, případně "levnější" Audi.
Dále už je logické dvojspojku odpískat (stejně jako Multitronic) a dávat třeba ten ZF osmikvalt.
U BMW se nedivím, že dává osmikvalt všude, jejich auta jsou konstrukčně hodně podobná a je hloupost ztrácet kredit kvůli levnějšímu řešení...
U VW šlo o fenomenální převodovku - nabídli ji prakticky ke každému motoru a pohonu dvou, nebo všech kol. To nemělo a, pokud se nepletu pořád nemá, obdobu. Navíc jako první automat nabídla lepší dynamiku a nižší spotřebu, to bylo do té doby rovněž něco nevídaného. DSG každopádně změnilo pohled evropských řidičů na automatické převodovky a to je událost.
DSG (či TCT, nebo jiné více spojkové mechanismy) bych tedy rozhodně nezatracoval.
Avatar - RWD
10. 2. 2013 09:37
Re: A co Octavia
Konstrukce ZF 8° a běžných HDM automatů je natolik vzdálená, že ji nikdo ve střední třídě nenabídne a to jak kvůli cenně, tak kvůli slabým motorům, kde je ZF úplně zbytečná. DSG nabízí za nízkou cenu perfektní funkčnost, funkce a vlastnosti, o které si běžné HDM automaty mohou nechat jen snít.
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2013 13:13
Re: A co Octavia
Konstrukce ZF8HP nijak extrémně "vzdálená" NEní a dnes jí můžete mít dokonce už i ve vozech NIŽŠÍ střední třídy (BMW jí používá - tedy 2 její různé verze, nemýlím-li se - od BMW 1 po Rolls Royce = lépe to už NEJde :yes: :-)
A nyní k vaší druhé (závěrečné) větě :-) >:D ;-) >:-[] :-) >:D ;-) >:-[] :-) - tolik ze srovnávacích testů automatických převodovek ;-)
PS: Toto "nadšení" pro 2spojková řešení se dalo pochopit tak někdy v roce 2005, domnívala jsem se že mezi autofandy je dnes jíž ZNÁMO že šlo spíš o "kompromisní" řešení (ne přímo špatné!), které MÁ smysl (jak píši tady kousek vedle mariachi-mu - ve 13:03) ve vozech pro které bylo původně vymyšleno - v "ostrých" sportovních vozech (kde jej také používá např. BMW - které jinak ... viz úvod tohoto příspěvku) a PROTO od něj (pochopitelně jen ve "vyšších modelech" ustupuje i koncern VW.
Pěkný den :-)
Avatar - Ham.
8. 2. 2013 19:01
Správné rozhodnutí
toto je velmi žádaná kombinace do fleetů pro nižší management. Zatím muselo být řešeno kompromisem v podobě 103kW verze, která je na takto velké a těžké auto již podměrečná. A alternativní řešení je jen Passat nebo prémie. Ještě by to chtělo implementaci Haldexu 5, ten se v testech ukazuje jako bezkonkurenční.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2013 03:31
Re: Správné rozhodnutí
Vy jste z REKLAMNÍHO (odd.) koncernu, nebo to je "domácí šílenství" (aneb pVWopagace zadarmo? :-)
9. 2. 2013 08:42
Re: Správné rozhodnutí
:-) ale jo, viděno očima českého trhu se s tímto tvrzením zřejmě nedá nesouhlasit, až na ten haldex samozřejmě
Avatar - Ham.
9. 2. 2013 09:55
Re: Správné rozhodnutí
Nejen domácího, minimálně trhy jako CH, D, AT to vidí úplně stejně.
Haldex 5 samozřejmě nedosahuje kvalit quattra, nicméně s "běžnou" konkurencí si poradí levou zadní, tady třeba s novinkami posledního roku:
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2013 12:09
Re: Správné rozhodnutí
Že nedáte odkaz na test AutoBild(u - myslím) kde vyhrál (díky ceně) Opel Mokka (před RANGE ROVERem) a před skoroposledním Audi R8 byl i Citroën DS5? :-)
PS: Už jsem "pár kilometrů" najezdila, pár (opravdových) fanoušků do aut znám a co si myslím(e) o masovém šíření pohonu všech kol jistě VÍTE ;-)
Jako "doplnění" nabídky pro ty kdo ho POTŘEBUJÍ jistě ano - ať systémy ála HYbrid4 či nové 4x4 ve vozech Jaguar - kde je vůz stále výborně řiditelná ZADOkolka a 2há náprava se připojeje jen... jako ve Ferrari FF - to snad BUDIŽ, jsou místa a situace kde to může mít smysl. Jinak je to (trochu hloupá) "móda", naprostá VĚTŠINA lidí kteří si ho kupují ho nikdy nevyužije (snad jen mají lepší "pocit" neb si myslí že tak je jejich vůz "bezpečnější" :-|
Howgh :-)
8. 2. 2013 19:12
Sorry Skoda, sorry auto.cz
Je to trapas,!
Ked otvorite stranky auto.cz, tak na ploche je 3 x Skoda a 1 x Audi!
To si nedovoli ani autobild.de!
Rozbalit vlákno
14
Avatar - twistedTSD
8. 2. 2013 19:35
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
Katastrofa...
Avatar - guze
8. 2. 2013 19:39
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
Na úvodní stránce Autobild.de je Audi R8, Porsche Cayenne, MB CLA, MB C-klasse, MB E-klasse, Audi A3 Cabrio BMW 3GT...němci nemají jen jednu automobilku jako my, ale jsou tam hlavně jenom německé, takže nevim co tady pláčeš...
9. 2. 2013 08:47
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
Isteze, ale musis si na ne, bud pockat alebo otvorit.
Na auto.cz su v prvej linii a natvrdo!!!
Avatar - Ham.
8. 2. 2013 19:42
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
Tak si pořiď pořádný monitor a budeš tam mít Santa Fe, B Max, Merivu, Sandero, C5, BMW 4, Toyotu, Pandu Kiu, Tundru a Subaru
Avatar - guze
8. 2. 2013 19:45
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
>:D :yes:
8. 2. 2013 19:52
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
:-)
8. 2. 2013 21:12
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
>:-[]
9. 2. 2013 09:23
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
Mas pravdu. Musim si kupit novy monitor. Na mojom su uz aj pixely zavirene skodovackou pandemiou!
Avatar - CHerokee
8. 2. 2013 20:01
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
A nebo je tu možnost se a auto.cz nedívat. Octavia je u nás jedno z nejpopulárnějších aut, tak se není co divit, že se jí věnuje více pozornosti. Asi by bylo naprd, kdyby se každý den věnoval příspěvek třeba novému Bentley.
Avatar - NSA
8. 2. 2013 21:19
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
A já myslel že tahle diskuze je o Superbu - nojo ono je těžký rozeznat Rapid od OIII natož OIII od Superba viď >:D :no:
8. 2. 2013 22:50
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
Jasně ono všechny třeba červená auta jsou taky všechny stejná viď? A je jedno jestli je to Touareg, Megane nebo Avensis >:D
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2013 03:32
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
To (opravdu) docela JE ;-)
9. 2. 2013 08:39
Re: Sorry Skoda, sorry auto.cz
"One size fits all"
Avatar - Aladeen
8. 2. 2013 20:54
Načo mi je motor
Kvôli úzkemu interiéru , širokému panelu a pedálom ktoré sú posunuté až niekde na spolujazdcove miesto sa s tým autom nedá normálne jazdiť . To mám jazdiť v superbe so spojenými nohami ako žena v Miniaute ? Predsa človek očakáva už nejaký komfort od strednej triedy , ten komfort tam je, lenže ten komfort je len vzadu a šofér sa cíti ako keby sedel na nezbrúsenej drevenej lavici medzi dvoma Sumo zápasníkmi :no: Fuj Škoda :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - guze
8. 2. 2013 21:25
Re: Načo mi je motor
když ho stejně nepoužíváš....
8. 2. 2013 22:52
Re: Načo mi je motor
Seděl jsi někdy třeba v A6, nebo BMW 5??? tam není místo ani vzadu natož vepředu ;-)
8. 2. 2013 23:33
Re: Načo mi je motor
Asi tak! Jen další zamindrákovanej hospodskej tlachač :-)
9. 2. 2013 00:09
Nove kolesa
Nove velke kolesa a novy motor su dovod na akutnu radost, ci som nieco este prehliadol?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2013 03:34
Re: Nove kolesa
Ne (NEpřehlédl) - opradu TAKHLE málo (zjevně - někomu) "stačí" ;-)
9. 2. 2013 13:31
Re: Nove kolesa
Tak není to nic převratného, ale jde o relativně žádanou kombinaci, která Superbu prostě chyběla.
Avatar - Jaros71
9. 2. 2013 09:50
DSG
Co jim zbývá?
Prodeje padají..tak se tonoucí stébla chytá..
Dobrá zpráva pro Škodovku. :yes:
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2013 16:30
125 KW
A nemal by tam už byť náhodou 135 KW? 125 KW motor sa nahrádza novým motorom 135 KW vo VW, Seate a Audi.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Hammunasakra
9. 2. 2013 19:05
Re: 125 KW
Třeba bude 135 kW vyhrazeno "pVWémiOOOOvějším" vozů a "obyčejnější" jako je škoda budou mít o pár kW méně (krom "titulkových" 125 kW tu v diskuzi padlo i 130 kW ;-)
10. 2. 2013 13:05
Re: 125 KW
Passat přešel na 130 kW. Poslední generace 2,0 TDI má i 140 kW verzi, dostane ji možná Golf GTD, určitě by ji měl mít příští Passat. Audi mívá trochu jiné naladění a Seat to po Audi občas dědí.

VW tyhle motory vyrábí na několika místech v tolika variantách, že přechody bývají... zajímavé. :-)
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2013 13:16
Re: 125 KW
Váše informace bývají (jsou) seriozní - "běžně" tedy bude (nejspíš) 130 kW a "sportovní" naladění dokonce 140 kW = (konkurence je již "nadohled" :-)
10. 2. 2013 14:38
Re: 125 KW
Na rozdíl od slabších verzí ta 140 kW zatím nemá Euro6 mutaci, takže je otázka, co budou dělat do budoucna. Jinak by to mělo být tak, že 110 kW je nástupce 103/ 105 kW a 140 kW je nástupce 125/ 130 kW. Tyhle nové motory by neměly jít zastavět do stávajících modelů (bez úprav), takže je uvidíš až v nových generacích (tedy zatím je mohou mít jen Golf/ A3/ Leon/ Octavia).
Avatar - Hammunasakra
10. 2. 2013 14:51
Re: 125 KW
Vy jste úplná "studnice vědomostí" - to já RÁDA, to se mi LÍBÍ, to mi "IMPONUJE" :-)
Avatar - RWD
11. 2. 2013 12:12
Re: 125 KW
zajímalo by mě odkud ty informace bere :-)
11. 2. 2013 12:49
Re: 125 KW
:-) Existuje i 135 kW verze, má ji Leon, tak se uvidí, kdo co dostane.
9. 2. 2013 17:56
To by mně zajímalo
co je tohle?
[odkaz]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - guze
9. 2. 2013 19:10
Re: To by mně zajímalo
blbost ?
10. 2. 2013 13:01
Re: To by mně zajímalo
Koupeno ve Francii, takže teoreticky to možné je. Nebylo by to poprvé, kdy by Škoda doma nenabízela něco, co v zahraničí nabízí.
Avatar - guze
10. 2. 2013 16:47
Re: To by mně zajímalo
V bazarových nabídkách jsou často nesmysly, už často jsem narazil, že superb má třeba adaptivní tempomat..... [odkaz] nevím jak ty ale já tam možnost 125kW TDi + DSG +4x4 nevidim....
10. 2. 2013 20:24
Re: To by mně zajímalo
Nikdy jsem se nekoukal, ale máš pravdu v tom, že v inzerátech bývají kolikrát nesmysly. A to i u skladových aut od oficiálního prodejce.
11. 2. 2013 08:51
mě by spíš zajímalo
Tohle je informace jak 4. Mě by spíš zajímalo jestli se nová Oktávka bude vyrábět ve 4x4 taky v liftbacku. U O2 mě absence 4x4 v liftbacku dost překvapila a vlastně jsem nepochopil proč se nevyráběla. Každý nechce kombi.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - guze
11. 2. 2013 13:27
Re: mě by spíš zajímalo
Mohl ses zeptat Pečenky, ale někdo byl rychlejší, tady najdeš odpověd : [odkaz] ;-)