Carvan chtěj taky zrušit, Nitro a Caliber už byly ukončeny, takže v současnosti sjíždí z pásů továren pod zančkou dodge pouze Avenger, Charger, Challenger, Durango, Journey. + ten Carvan co má být ukončen.
Trošku slabota....5 modelů.....s tím že pak přijde Dart, takže 6....
ale stejnak jsi ten Amik koupi velice rad evropský "malý" Mercedes, protože znamena mnohem vic než všechny amererický značky u nich, ale nikdy jsem nepochopil jak to vzniklo, že Německá trojka je tak silná i za louží....?
Američan pro mě bude vždycky přistěhovalec, tedy pokud mi nebude říkat blédá tváři.. >:-[]
keby si si pozrel statistiky tak take kravoviny neplacas... Aka silna pozicia? Pozri sa na predaje. Jedine auto co sa dostalo mezdi TOP 20 najpredavanejsich je VW Jetta inac tam mas len Ameriky a Aziu...
Ked sa pozries na "velku 5-ku" tak tam je GM, Ford, Chrysler, Toyota a Honda...
Kym Ford, Chevy a Chrysler (Chrysler+Dodge+Jeep) predavaju NAD 100k aut mesacne je BMW pri 20k MB 27k a Audi 9k.... Takze neviem kde je sila? Ved len ved len Ford preda 3x tolko aut jak "nemecka trojka" dohromady...
Trojka + jaguar + luxusní zančky je tam brána možná jako přestižní věc, nicméně prostý amík natož amík původu hispánského, většina černochů atd. na to jaksi nemá, takže Chevrolet, Ford, Toyota, Dodge, Honda, Jeep, Hyundai, Nissan, Cadillac, Buick, Chrysler, Lincoln, Mazda, atd.
To jsou značky který jsou nejvíc masové.....
A německému triu tam navíc mezi luxus kárama ztrpčuje život Lexus a Cadillac narozdíl od EU
ale ja to myslel z hlediska postavení, prestiže a ne prodejních čísel.
drřív by Američan který má dnes ten Mercedes, by měl třeba Cadilac, aspoň jsi to myslím, ale nevím nežiji tam a ani se o ně nezajímám...
Když už jsme u těch zbraní, neřekl bych že problém je přímo v tom jaké kousky lze sehnat a přechovávat je doma, ale například v nedovoleném příslušenství a munici.
v tom ze je Evropa schnila,to vi kazdy,to ze se v Evrope vsechno krasne posere vi kazdy,neboj ze ja mam a nebo ze bych si nekdy koupil auto z nemecka,myslim ze se na veci nadava stylem,vzdyt je to nemecky :D,ano mas pravdu,kdyz ma american treba mercedes,tak ostatni mu rikaji ze borec,ptz je o dost drazsi nez jejich auta a co hlavne oni mu ho preji ne ze mu ho zavidi jako my tady v posrany Evrope,ale americani jsou neuveritelne pysny na to ze jsou americani a na jejich auta nebo cokoliv je s tim spojeno, si nenechaji sahnout,proc myslis,ze oni naprosto potrpi na to,aby bylo auto nebo je jedno co,vyrobeno v USA nebo v Kanade ? myslim,ze je to uplne jasny,ten svet je v uplne jiny dimenzi a je hodne spatny usuzovat podle toho jak a co super evropsky media napisou,nevim,treba jsi tam byl,ale pokud tam nebudes chvili zit,nikdy ten svet nepochopis a ver mi,ze je to 1000 % vyssi level nez zbytek sveta..
Promiň nemohu soudit nežil jsem tam, ale názor mít můžu a ten je spiš opačný a jestli přeci jen jsou na tom vyšim levlu, tak jenom proto že za ten sajrajt co oni udělaji platí všichni..
Srovnava se tu nesrovnatelne a neporovnatelne..proste amerika vzdy bude si vec delat po svem a evropa take..
Kdo na tom bude lepe ukaze cas ..
Napr v privesech je evropa jeste pravek najezdove brzdy omezeni do 3500 kg na ridicak skup.B kdezto v americe uz jedeme 2 tisicileti mame brzdy elektricke nebo hydraulicke vahove omezeni uplne jinde ..
Zde se jen kazdeho svazuje prikazi omezenimi a narizenimi technicky kontrolami atd.
Pritom staci jen emise v jakem mam auto stavu to je kazdeho vec a druhemu nic do toho neni ho soudit a posuzovat a jeste kontrolovat.
A to plati tak nejak ve vsem. ;-\
A evropan proste nevymysli a nevytvori Viper a american by nikdy neudelal posledni M5 100x turbo a podobne nesmysli a tak je to se vsim..
co u nas stoji dolar u vas tri.
Kdo ma lepsi sanci prezit v dnesnim automobilovem svete je jasne tam kde stoji auta par babek se vzdy budou prodavat
ano mas pravdu,srovnavat se to neda,ptz kazdy si muze a bude jezdit v cem mu je dobre a mysli si,ze to je prave auto pro neho a jen tezko se doberou objektivniho vysledku,ze to tak treba neni,ono ty moje prispevky nejsou ani o tom,jaky kdo ma auta,ale jak se tam zije a jaky tam je tvrdy trh se vsim a jaky tam maji nastaveny system,pomalu kazdym se kterym se bavim rika,za vsechno muzou americani,vsechno je jejich vina,plivat na nekoho spinu je strasne jednoduchya evropan je v tom nejlepsi na svete,ale nerikam, ze tomu USA taky nepomohlo....
1. Dodge Viper RT-10 vyráběl se od 1992-1998 měl 400 koní
2. Dodge Viper GTS ten se vyráběl od 1996–2002 měl taky nákejch 400 koní, ale už měl střechu
3. Dodge Viper SRT-10 (v anglii Dodge SRT-10) ten se vyráběl od 2003–2006 ten už měl 500 koní a 8,3L motor s ním přišla první modernizace designu
4. Dodge Viper SRT-10 ten se vyráběl od 2008–2010 ten dostal o dalších 100 koní víc takže měl 600 a 8,4L motor oproti 3. generaci byly změny v designu jen minimální
no to sice jo >:D , ale američani mají Vipera rozdělenýho tak jak sem to psal ... a přece jen když se u nich vyrábí tak se budu řídit podle nich ... ;-)
a kdyby to nebylo takto, tak by generace byly jenom dvě a to od 1992-2002 a 2003-..... ;-) protože podle Spy Photos u něj budou upravy pouze vzhledový a v motoru, takže by se to dalo brát jako facelift, stejně jako ten kterej přišel v roce 2008 >:D takže tak no ...