Taky bych ji uvítal a nejlépe v mé garáži, kde by měla své místečko..Nová trojka se BMW fakt povedla..snad se BMW umoudřilo od svých výlevu VIZ. BMW 5..to zrovna mi moc nevoní...Navíc je super, že cena šla dolů a zůstala i slušná výbava..takže MB a Audi těš se..Navíc je super,že si BMW pořád drží svou tvář a zůstavá u pohonu zadních kol...Takže, když už jsou v Čechách,tak mi jednoho hoďte do garáže ke mně na Moravu..
Tak 7 je velice luxusní,ale design není nic moc..to je fakt..no BMW 5..tam je to dost podobné v tom, že designově experimentovali a mému gustu to zrovna nepřišlo na chuť...BMW 3 stejně bude zase dělat největší tržby své automobilce...takže sem s ní..
měl jsem problém se dovnitř vůbec nacpat a to mám 75 kg a 180 cm.. někdo se tam ani nemoch skoro vejít a to zvenku to vypadá velký jako kráva! No za ten meloun už si radši koupim medvěda.
My tu na vychode sme tiez mali pred par tyzdnami tuto predvadzaciu akciu a tak som mal moznost trochu sa oboznamit s BMW3. Mám 186 cm, 78 kg, no o nedostatku priestoru nemoze byt ani reci. A to ani nehovorim ze ked som si nastavil vsetko ako mi vyhovuje pri riadeni, dokonca som sa mohol bez nejakeho tlacenia posadit aj "za seba". Este k tomu medvedovi - kazda znacka je urcena pre inu cielovu skupinu. Vlozim sem moj prispevok, ktory som pisal k inemu clanku o BMW3. To vystihuje vsetko potrebne.
: Diskutovat o niecom len na zaklade teoretickych poznatkov podla mna nema velmi velky vyznam, lepsie je to skusit, skusit aj konkurenciu a potom porovnavat.Tato 3-ka je v sucasnosti bezpochyby najlepsie v danej triede na co moze "pilot" narazit. Neuveritelna stabilita, agilnost (samozrejme s priplatkovymi vymozenostami riadnia a podvozka) ,neskutocny tah trojlitra s uzasnym soundom, ryhla a pritom komfortna automatika.Co viac si mozno pre radost jazdy priat. Pritom cele je to zabalene do lubiveho kabatu, ktory s urcitou davkou neblesnosti nedava zabudnut na pravy sportovy charakter auta. A cena je viac nez konkurencieschopna - v SK je to priblizne 1,4 mil za top verziu. A aby som nezabudol na aktivnu bezpecnost, toto auto vykoriguje aj skoro nemozne (spolujezdec mi neskoro oznamil nutnost odbocit a pri 170 km/h som spravil take trhnutie s volantom, ze ostatny pasazieri si poudierali hlavy-to vsetko pri maximalnom brzdeni a zcasti sklonenom profile zakruty). Dole klobuk pani inginieri z Mnichova.
Jako smutný účastník akce se aspoń takhle můžu podívat na jedoucí Bávo, do kterého bylo puštěno možná jen pár novinářů a pak 20 šťatlivců z 200 čekajících mezi nimiž jsem byl i já zklamaný zájemce o jízdu v BMW.. Vzdávám tedy hold organizátorům celé akce, kteří opět nezapřeli českou národnost!
co to meles??? ... ja tam byl taky a svez sem se na vsech trech stanovistich ... kdyz clovek prisel vcas a zerigstroval se tak to slo ... bylo tusim 5 casovych moznosti kdy se dalo testovat ... rozhodne sem pri registraci nebyl prvni a vsechno jsem stih od 10 do 13 hod ... a to se jezdilo i odpoledne
Tohle vítání jara bylo supr!!!Ale s jedním háčkem. jel jsem 150 km se projet s tímhlem krasným baworem. Jenže pořadatelé této akce zapoměli na pozvánky napsat že se smí řídit až od 21 let!!!!Je to nedomyšlené. BMW jsem již jistý čas řídil, jezdím od 18 let a je mi 20 let. Kdyby tam přišel někdo, kdo má měsíc řidičák a bylo mu 22 tak ho necháj řídit. No prostě mě naštvaly!!