Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Vokswagen Golf R32 na americký trh

Špičková verze populárního hatchbacku za rok obohatí nabídku Volkswagenu za mořem
Zpět na článek
22. 6. 2006 00:39
neregistrovaný "xml"
22. 6. 2006 01:27
neregistrovaný "X"
23. 6. 2006 14:08
neregistrovaný "benQ"
23. 6. 2006 14:12
neregistrovaný "xml"
22. 6. 2006 05:33
neregistrovaný "Paja"
22. 6. 2006 08:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 08:28
neregistrovaný "Paja"
22. 6. 2006 08:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 08:34
neregistrovaný "Paja"
22. 6. 2006 06:33
neregistrovaný "Lancer"
22. 6. 2006 08:44
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 08:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 08:55
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 08:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 09:02
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 09:05
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 13:15
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:09
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 18:30
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 09:02
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 09:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 09:29
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 09:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 09:48
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 09:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 09:57
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 10:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 14:21
neregistrovaný "STI"
22. 6. 2006 09:00
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 09:04
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 09:09
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 13:16
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:08
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 18:33
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 10:40
neregistrovaný "Franke"
22. 6. 2006 10:46
neregistrovaný "sn4pb4r"
22. 6. 2006 11:19
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 11:35
neregistrovaný "Franke"
22. 6. 2006 12:01
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 12:21
neregistrovaný "Dzosua"
22. 6. 2006 13:14
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 14:23
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:11
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:33
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 18:42
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 20:50
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 22:04
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 10:15
neregistrovaný "Jarda"
26. 6. 2006 20:14
neregistrovaný "anonym"
28. 6. 2006 18:55
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 13:15
neregistrovaný "Dinar"
22. 6. 2006 14:41
neregistrovaný "Franke"
22. 6. 2006 18:35
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 20:52
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 22:06
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 10:07
neregistrovaný "Jarda"
26. 6. 2006 20:16
neregistrovaný "anonym"
22. 6. 2006 13:13
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 14:23
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 14:58
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:08
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:19
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:32
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:53
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 16:01
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 16:31
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
22. 6. 2006 16:52
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 17:05
neregistrovaný "Paja"
22. 6. 2006 18:32
neregistrovaný "Janik"
22. 6. 2006 18:44
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 18:55
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 18:45
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 20:20
22. 6. 2006 20:53
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 21:37
neregistrovaný "Tom"
22. 6. 2006 22:06
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 11:01
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 19:31
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 21:43
22. 6. 2006 21:38
neregistrovaný "Tom"
22. 6. 2006 21:58
neregistrovaný "rusholme"
22. 6. 2006 22:07
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 22:31
22. 6. 2006 23:00
neregistrovaný "Alessio"
23. 6. 2006 11:25
neregistrovaný "Tibby"
23. 6. 2006 23:19
25. 6. 2006 11:02
neregistrovaný "Tom"
23. 6. 2006 23:23
22. 6. 2006 23:46
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
23. 6. 2006 11:20
neregistrovaný "Tibby"
22. 6. 2006 21:39
neregistrovaný "Rider"
22. 6. 2006 22:59
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 23:04
25. 6. 2006 10:17
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 21:04
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 22:56
26. 6. 2006 00:35
neregistrovaný "Alessio"
neregistrovaný "xml"
22. 6. 2006 00:39
Zajac pre kazdeho =)
>:D Rabbit = to presne vystihuje Golf-a, jasne, ale zas, kto by si kupil 6valcoveho a 3litroveho "zajaca"? K tomu R32 sa rabbit vobec nehodi :-! ked uz tak "VW R32" vyzera dobre popripade "VW R32 Golf" ale rabbit?! To musi byt vtip >:-[] Mimochodom tiez nerozumiem tomu, preco je to limitovana edicia! Golf svoj vrchol v europe dosiahol, zaujimave by bolo vidiet vznikajucu klientelu tejto triedy v USA, ktory by kupovali kazdu dalsiu generaciu... ale to je priestror pre GTI-ho ;-) nech sa paci...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "X"
22. 6. 2006 01:27
Re: Zajac pre kazdeho =)
Myslim, ze nejlip to vystihlo BMW, jaky je tohle "Rabbit" - [odkaz] >:D
neregistrovaný "benQ"
23. 6. 2006 14:08
Re: Zajac pre kazdeho =)
"That´s why we don´t have front wheel drives"
neregistrovaný "xml"
23. 6. 2006 14:12
Re: Zajac pre kazdeho =)
:yes: :yes: :yes: A BMW 130i to R32 natre na kazdej trati, a stavim sa ze aj drift je kontrolovanejsi a zabavnejsi ako pri R32 :-!
neregistrovaný "Paja"
22. 6. 2006 05:33
Novy Chrysler Sebring
[odkaz]
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 08:25
Re: Novy Chrysler Sebring
Hmmm, já upřímně doufám, že bude vypadat jinak než jen jako přerostlý Crossfire. Tohle by bylo smutný.
neregistrovaný "Paja"
22. 6. 2006 08:28
Re: Novy Chrysler Sebring
Bohuzel i podle spy fotek vse nasvedcuje tomu, ze tenhle tvar je finalni... ;-\
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 08:43
Re: Novy Chrysler Sebring
Invence u Chryslera začíná pokulhávat....viděl jsem spyshots novýho Voyagera...podle všeho to bude krabice s orejhovaným čumákem. Tak uvidíme, už jsem si zvyknul na leccos, i na poslední facelift Ramu.
neregistrovaný "Paja"
22. 6. 2006 08:34
Re: Novy Chrysler Sebring
[odkaz]
neregistrovaný "Lancer"
22. 6. 2006 06:33
Velky Golf pro velkou zem...
Po zkusenostech s australskym automobilovym prumyslem, ktery je v mnoha ohledech podobny tomu americkemu, bych tipl, ze se R32 bude docela darit. Tady se chape GTI jako takovy zakladni Golf, se kterym jezdi babicky na nakupy a az R32 je chapan jako neco trochu rychlejsiho.. Nekdy mi pripada, ze R32 i GTI tady jezdi dohromady vic nez obycejnych Golfu. Tady by se GTImu libilo >:D
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 08:44
Re: Velky Golf pro velkou zem...
;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 08:55
Re: Velky Golf pro velkou zem...
Máš pravdu. V Americe je to stejný. Květen 2006: 1645 Golfů, z toho 1283 gé té íček. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 08:55
Re: Velky Golf pro velkou zem...
a schálně...co Imprezy ? ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 08:57
Re: Velky Golf pro velkou zem...
Subaru Impreza: 3152 kusů. Dočůral si dál. >:D ;-) >:D
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 09:02
Re: Velky Golf pro velkou zem...
Ať čůrá... ovšem ještě jsme tu my... hasičí s trubkou o průměru 32 ;-) >:-[] :yes:
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 09:05
Re: Velky Golf pro velkou zem...
STIchni....hasičáku >:D
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 13:15
Re: Velky Golf pro velkou zem...
Hahaha. Docházej argumenty pro dementy >:D ....R32 přeVWálcuje VWšechny :yes:
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:09
Re: Velky Golf pro velkou zem...
Kradeš nick :no:
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 18:30
Re: Velky Golf pro velkou zem...
Tady je to taky ??? .. Ja jsem myslel, ze je to jen na MB >:D
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 09:02
Re: Velky Golf pro velkou zem...
No to je snad jasné... >:D . Ale myslel jsem poměr...normál/WRX/STI
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 09:16
Re: Velky Golf pro velkou zem...
V jejich tiskovém prohlášení jsem to bohužel nenašel. Mají tam jen poměr sedan/kombi (1881/1271).
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 09:29
Re: Velky Golf pro velkou zem...
Lonesi...vidíš jako nereálné si dovézt Imprezu? Vím, musels to tu psát už miliónkrát, ale v čem je takový problém, že to lidi nedovážejí? Protože když se koukám na ceníkové ceny (ty jsou bez daně?), tak fakt přemýšlím, že si časem (ne letos :-) ) něco spíš přivezu než si to kupovat tady.
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 09:43
Re: Báje o kozolonesovi
Problémy jsou v zásadě jen dva. 1)je s tím hodně zařizování a pokud to svěříš šedému dovozci a necháš zařizování na něm, úspora je o dost menší. 2)Většina lidí věří středověkým pověrám o mýtických stvořeních (napůl okřídlená koza, napůl Lones, ale neptej se mě, která část těla je od koho), která přistávají na všech lodích vplouvajících do amerických přístavů se zásilkama vozidel z Evropy a Asie a vytrhávají brzdy a řízení. Pak je nahrazují něčím, čemu se říká "necitlivé řízení" a "zvadlé brzdy". V reálu je to samozřejmě blbost. Automobilky mají velké výdaje už jen kvůli přizpůsobení se americkým předpisům (dodatečné osvětlení, sedmimílové nárazníky a další úpravy) a nebudou si přestavbu zdražovat dalšíma předělávkama, které nejsou nutné. Jiná věc jsou samozřejmě vozidla vyrobená přímo na území USA (Mercedes ML, BMW X5, Camry, Accord...). Každopádně se to ale netýká importů. Ale k věci. K MSRP ceně na amerických stránkách si musíš připočíst DPH (19%), clo(10%), lodní dopravu(cca $1000) a hlavně nějak zařídit, aby ti někdo v USA to auto dovezl až k lodi. Toť vše! Pokud si auto osobně vyzvedneš v Hamburku. Pokud ne, zaplatíš ještě dopravu do ČR. Jo a samozřejmě homologace....to znamená: blinkry. 90% našedo dovezených aut boční blinkry ale stejně nemá a nikdo jim za to nic neprovedl. :-) Tak snad sem na nic nezapomněl.
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 09:48
Re: Báje o kozolonesovi
tak třeba u STI bych se těch slabých brzd fakt nebál...přece nejsou idioti. Mě to vychází na úsporu okolo 150 tisíc... Jo,jak je to se zárukou? V tom asi bude kámen úrazu
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 09:55
Re: Báje o kozolonesovi
Koupíš ty: záruka=0. Koupí šedý dovozce: záruka=záruka v USA. To znamená, že prémiovky, které mají v USA záruku 4 roky, dostaneš se 4 letou zárukou... jakou má záruku Subaru v USA netuším (jestli 3 nebo 4 roky). Ovšem nutno dodat, že ta americky dlouhá záruka ti nebude platit u značkových servisů nýbrž v servisech šedého dovozce, které opravují všechno od Acury po Touaregy.... tak si to přeber. Ale Subaru se přece neporouchává ( ;-) ) a pokud jde o servis-běžnou údržbu, tu stejně musíš platit ze svého a nikdo ti nebude bránit jezdit třebas do značkového Subaru servisu (šedý dovozce má obvykle ale podstatně nižší hodinovou sazbu).
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 09:57
Re: Báje o kozolonesovi
šedý dovoz...to je ten denker, třeba? takže varianta koupím já odpadá pro nedostatek záruky... ;-\
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 6. 2006 10:10
Re: Báje o kozolonesovi
Jo. Denker, Simix, Impexta(ta je největší, nejstarší...). Denker má dle mých zkušeností jediný prvenství- je nedražší >:D ps: neznám ceník Imprezy tady a tam, ale jestli je rozdíl jen 150 tisíc.... šedý dealer ti to s největší pravděpodobností umázne na takových (střílím od boku) 40 000 úspory. ;-\ Něco jinýho je Chrysler/Jeep, kde rozdíl ceny činí mnohdy 50%.
neregistrovaný "STI"
22. 6. 2006 14:21
Re: Báje o kozolonesovi
Ta k jenom co já vím, STI MY2006 pro US má menší oba chladiče, jak hlavní, tak stlačenýho vzduchu a jiný součásti zavěšení (nevim přesně jaký)
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 09:00
R... JAKO RADOST
Tak to je téma. No... težko nazvat třicetdvojku "Čivava"... napadaj mě různá jména... ale mám-li vybrat nejpříznačnější... tedy jméno, co vyjádří drtivou sílu, nekompromisnost, a definitivu v dlouhejch táhlejch... pak jedině - KLADIVO. Jo, to je přesně to, po čem toužíš. Mít sílu, bejt dravej, mít možnost kontrolovat svůj pohyb na silnici s dokonalým nadhledem a s obrovskou rezervou ve výkonu. R32... to není mopslík k cestám na manikuru... to není sekačka na trávu... R32 je ostrý nářadí pro ostrý hochy... jo, ostrej vítr a zbělený klouby... roztříštěná koule na bowling... a jizva po bejvalý lásce... přes celý srdce... tak tohle všechno a ještě mnohem víc je třicetdvojka... kladivo... TVOJE KLADIVO :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
38
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 09:04
Re: R... JAKO RADOST
Jo, tak kladivo to je...otázka, je, kdo tím kladivem dostal přes hlavu >:D PS: četl jsi článek Vectry 2.8T ? nepříjdou ti ty příplatky nějak nízké?
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 09:09
Re: R... JAKO RADOST
Ještě jsem nečetl, podívám se.
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 13:16
Re: R... JAKO RADOST
Sorry nepodíVWám. VWypích jsem si VWoko :no:
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:08
Re: R... JAKO RADOST
Kradeš nick :no:
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 18:33
Re: R... JAKO RADOST
Neprijdou - to jen u nejmenoVWane konkurence jsou prilis VWysoke >:D >:D >:D
neregistrovaný "Franke"
22. 6. 2006 10:40
Re: R... JAKO RADOST
Otíráš se o CTR a víš houby. Srovnáváš koulaře a sprintera. Jasně, pozéři mají rádi rychlost na rovinkách, ale občas musíš i zatočit. Potom, než stačíš zvednut německý kladivo, tak ti japonská katana udělá z trenek třásně. Honda (samozřejmě jenom některé modely), to je japonské podání anglického stylu motorsportu, nízká váha, dokonalá vyváženost - btw. říká ti něco Colin Chapman?. Odpouštím chyby svému accordu, protože v zatáčkách mi to všechno vynahradí...Jinak, tohle je fakt největší problém R32 [odkaz]
neregistrovaný "sn4pb4r"
22. 6. 2006 10:46
Re: R... JAKO RADOST
squely response na ten bullshit-ing...
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 11:19
Re: R... JAKO RADOST
Nějak mi to nedochází... kdepak se otírám o CTR?
neregistrovaný "Franke"
22. 6. 2006 11:35
Re: R... JAKO RADOST
cituji: "...težko nazvat třicetdvojku 'Čivava'... " - to je tvoje synonymum pro civika (bavíme se o R32, takže zde asi CTR), dále: "R32... to není mopslík k cestám na manikuru... to není sekačka na trávu... ". Jemné narážky. A vůbec, snad víš, co píšeš, ne?
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 12:01
Re: R... JAKO RADOST
Tak to sis špatně vyložil... nebo jsem to já napsal tak, že tě to zmátlo... Nešlo mi vůbec o konfrontaci s Hondou, ostatně zmiňuji tam též sekačku na trávu... také ovšem bez souvislostí... které by se mohly i v tomto případě někomu vyjevit... Tak klid. Kladivo je kladivo. :yes:
neregistrovaný "Dzosua"
22. 6. 2006 12:21
Re: R... JAKO RADOST
a gti je kolbneka co furt jen mlati a ma holou *v lidovem voze. :-! co to je za diskuse, gti zaloz si vlastni chat, pak sem nikdo neprispiva, nikdo rozumnej protoze aby si se tu neco docetl musis projit miliardou sracek jak rika west. :-!
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 13:14
Re: R... JAKO RADOST
Holou * nemám. Mám jí chlupatou >:-[]
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 14:23
Re: R... JAKO RADOST
Kradeš nick :no: :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:11
Re: R... JAKO RADOST
Kradeš nick :no:
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:33
Re: R... JAKO RADOST
Nuda? :no:
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 18:42
Re: R... JAKO RADOST
Omyl GTI. Vylozil si to naprosto presne. Timto zpusobem bude totiz reagovat vetsina inteligentnich pisalku. Na tvoje lzive, primitivni a ubohe plky jde totiz reagovat dvema zpusoby. Bud je ignorovat, nebo se pokusit odpovedet podobnym zpusobem jako to udelal Franke. Uznavam, ze ta prvni je lehci a rychlejsi - ta druha je tezsi,zbytecna, ale veselejsi.
22. 6. 2006 20:38
Re: R... JAKO RADOST
Měl by ses zklidnit a trochu popřemýšlet :no: Předpokládám, že ten tanec svatého Víta, který tě stihl, již odezněl a zařadíš se do řady v níž jsme tu všichni - do řady přispěvatelů k článkům o autech. Mám pochopení pro to, když někdo vyteče... ale jakmile to závání lehce nemorálností s mixem umanutosti, je potřeba si říci - dost. Teď tedy k hornímu příspěvku - Jistě mi odsouhlasíš, že to, co jsem příspěvkem měl na mysli, budu nejlépe vědět já... koneckonců to kolegovi vysvětluji. Začínáš být lehce paranoidní... P.S. Pokus se vyjádřit nějakou myšlénku k článku... jsi na mě až moc závislý. Říká se tomu - vocas.
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 20:50
Re: R... JAKO RADOST
Zapamatuj si jednu vec. Sam sis ji tu napsal. Ctu pozorne tve prispevky. A nejen tve. Vetsinou pozorne prectu celou diskusi. K prispevkum se vyjadruju tehdy, kdyz je nepresny, hloupy, urazlivy dementni ci jinak zdeformovany. To, ze se k tvym prispevkum vyjadruji casteji nez k jinym .......nechavam bez komentare. Clovek nemusi byt Albert, aby na to prisel sam.
22. 6. 2006 21:49
Re: R... JAKO RADOST
Nech se vyšetřit u psychiatra, jestli píšeš s tebou uváděnou motivací. Nebo se alespoň mrkni, jak tu přispívají ostatní... Tvá praxe, tedy - holé věty... přiskakování k diskuzi a snad nikdy nenapsaná myšlénka k článku - to je vyjímečné. Patologicky, Jardo. Jinak, smajlící ti jdou dobře... >:-[]
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 22:04
Re: R... JAKO RADOST
Hlavne ze tve myslenky jsou k clanku >:D ... naprosto dokonale. Ta objektivita, ta orientace v novodobe technice, ta schopnost uznat "souperovu" pravdu - to me na tvych prispevcich fascinuje >:-[] faGTIcky >:D
22. 6. 2006 23:13
Re: R... JAKO RADOST
Jardo, upřímně - "soupeř" to je pro mne v tom dobrém slova smyslu třeba mari, kterému jsem dnes na koleni přiznal, že mě dostal barvou CL... Ovšem soupeř... to, nezlob se, nemůže být kašpárek tvého ražení, jehož jediná ambice, je mi sedět za krkem... Tohle myslím dokonale vážně. Ale teď jde snad o tvou motivaci... a ty jsi přiznal, že píšeš z negativní motivace... což je zoufalé. Patologické... a Jardo... velmi nevyzrálé. Ale nechme toho. Ty a já... to jsou jiné světy. Ten tvůj tu na předvedení teprve čeká... rád si jej prohlédnu... A že tu jsou velké světy jiných kolegů... ani tenisák, Jardo, ani tenisák...
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 10:15
Re: R... JAKO RADOST
Tesi me tvuj tip ohledne meho psani, ale jako vzdy - jsi uplne mimo. Nepotrebuju ti sedet za krkem a nepotrebuju s tebou ani souperit v psani. Nemam na to ani chut a ani cas. A navic - nase psani se hodne lisi. Ty pises krasne, vzletne a emotivne - bohuzel vetsinou jen blaboly zalozene na vlastnim zkreslenem presvedceni. Ja pisu vetsinou stroha fakta bez kudrdlinek. Vetsinou uvadim na pravou miru ty tvoje zkreslene. A pokud se ti to nelibi - mas dve moznosti: bud pis pravdu, nebo nepis vubec. Pak na tebe bud nebudu reagovat vubec, nebo podobne jako tvi pricmrndavaci - zvednutym palcem.
25. 6. 2006 23:16
Re: R... JAKO RADOST
Žádnou myšlénku, jsem tu od tebe zatím nepřečetl. Tedy vyjma té, že Accord je lepší než MB-C. Tohle myslím vážně. Tvůj plochý svět bez výraznější myšlénky... s tím tu těžko můžeš prorazit. A nebalamuť se... kdybys měl brilanci... velmi silně bys nás se svými vizemi seznámil Jardo... nic... jsi jen tzv. - napadač. Takovejch tu bylo... A že ty, Jardo bys tady, na auto.cz posuzoval kdo píše pravdu a kdo ne :-) na to máš opravdu zanedbatelný kredit, ale nejen u mě, i u svých, jak ty píšeš - přicmrndávačů. Čím by sis ho tu také získal? Palcema a úšklebkama... nebuď bláhový. Píšeš tu tři neděle, z toho 90% příspěvků jsou tlemící se smajlíci... Chybí ti něco, bez čeho tu nemůžeš delší dobu existovat. Sám moc dobře víš, co to je. Vzpomeň na mě, až to tu sbalíš. :yes:
neregistrovaný "anonym"
26. 6. 2006 20:14
Re: R... JAKO RADOST
Jediny co mi chybi - je cas. A co se tyka toho Accordu - je videt, ze uz ho mas v kebuli naporad. Ted se s nim jeste svez a jestli mas rad Jizdu a ne jen jizdu, tak si ho nakonec jeste poridis....a k te brilanci - pro psani na teto diskusi ji ani neni potreba.
neregistrovaný "Jarda"
28. 6. 2006 18:55
Re: R... JAKO RADOST
Hele nepodepsalo mi to >:D
neregistrovaný "Dinar"
22. 6. 2006 13:15
Re: R... JAKO RADOST
Srovnání CTR a R32 je nesmysl, ta auta mají jiný účel i zaměření, přesto silácké řeči o "třásních z trenek" jsou trochu mimo. S R32 mám celkem čerstvé zážitky z okruhu, na kterém mám vyzkoušenou i CTR a zcela odpovědně říkám (i když při vědomí, že takové srovnání nemá smysl) R32 dá na okruhu CTR na zadek. Svez se a přestaneš psát o "rychlosti na rovinkách, ale občas musíš zatočit". V případě R32 to neplatí. ;-)
neregistrovaný "Franke"
22. 6. 2006 14:41
Re: R... JAKO RADOST
V tomhle ti musím dát za pravdu, teď jsem zjistil, že např. na Nurburgringu dá R32 CTR víc než 10 sec, neseplo mi, že R32 je 4x4. To víš, VW jsem přestal registrovat v dobách VRšestek. Takže to s těma trenkama beru zpět ;-\ Jinak časy jsou např zde: [odkaz]
22. 6. 2006 20:44
Re: R... JAKO RADOST
Cením upřímnost :yes:
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 18:35
Re: R... JAKO RADOST
>:D >:D >:D >:D
22. 6. 2006 20:45
Re: R... JAKO RADOST
Nějak ti to celé nevyšlo, viď... Zeptej se Frankeho, on ti to když tak vysvětlí :no:
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 20:52
Re: R... JAKO RADOST
Co mi ma vysvetlit ??? Ze ma rad svuj Accord ??? To nemusi - to plne chapu >:D >:D
22. 6. 2006 21:44
Re: R... JAKO RADOST
No, přečti tu nit ještě jednou...
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 22:06
Re: R... JAKO RADOST
Proc ? Vytahl jsem si z toho jen to co se mi libilo a hlavne hodilo do kramu. Presne jako to delas ty.
22. 6. 2006 22:34
Re: R... JAKO RADOST
No, řekl bych že teď už se kroutíš jak užovka... neumíš to ani v rohu, Jardo... to všechno tě ještě v životě čeká. Pro mne jsi plochej jak papír. Nedostává se ti hloubek. O výškách nemluvě. Tak, dobrou noc.
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 10:07
Re: R... JAKO RADOST
Nemam potrebu se tu kroutit a uz vubec ne pred tebou. Pouzil jsem jen to, co se mi hodilo do kramu - presne ve tvem stylu.
25. 6. 2006 23:03
Re: R... JAKO RADOST
Potřebu nemáš, ale nutnost. Jinak s těma smajlíkama - vidím, že tě to vzalo :-) Zase tak tvrdě jsem to nemyslel ;-) Ale, Jardo... postavení přispěvatele si tu ještě nikdo na smajlíkách nevydobil :-) to snad chápeš, proto jsem tě na to upozornil. Do komparsu dobrý, ale jako "myšlénkář"... zatím rezervy. Velké... 8-s :no:
neregistrovaný "anonym"
26. 6. 2006 20:16
Re: R... JAKO RADOST
Jak te napadlo, ze si tu chci vydobit postaveni prispevatele ???
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 13:13
32
Tak to je teda téma. No... težko nazVWat třicetdVWojku "ČiVWaVWa"... napadaj mě různá jména... ale mám-li VWybrat nejpříznačnější... tedy jméno, co VWyjádří drtiVWou sílu, nekompromisnost, a definitiVWu VW dlouhejch táhlejch... pak jedině - KLADIVWO. Jo, to je přesně to, po čem toužíš. Mít sílu, bejt draVWej, mít možnost kontrolovat svůj pohyb na silnici s dokonalým nadhledem a s obrovskou rezerVWou VWe VWýkonu. R32... to není mopslík k cestám na manikuru... to není sekačka na trávu... R32 je ostrý nářadí pro ostrý hochy... jo, ostrej VWítr (rozuměj - Passat) a zbělený klouby (strachem jestli se něco neroubije)... roztříštěná koule na bowling (o mou hlaVWu)... a jizva po bejvalý lásce (natržená *)... přes celý srdce... tak tohle všechno a ještě mnohem víc je třicetdvojka... kladiVWo... TVWOJE KLADIVWO - VWezmi ho a třískni mě s ním po lebeni, třeba se mi rozsVWítí a přestanu psát takový nesmyslný plky a slinty (i když osobně pochybuju)
Rozbalit vlákno
32
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 14:23
Re: 32
Kradeš nick :no: :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 14:58
Re: 32
a nekradeš ho třeba ty?
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:08
Re: 32
Nemusíš mít obavu :no: Asi se nudíš, viď... :no:
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:19
Re: 32
Kradeš nick :no: :no: :no:
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:32
Re: 32
Ještě, že tu máme odkaz na IP adresu, ňoumo :no:
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 15:53
Re: 32
jéžiš, ještě žes mě na to upozornil ty hackere >:D >:D >:D
neregistrovaný "GTI"
22. 6. 2006 16:01
Re: 32
Mimochodem s výkřikama "kradeš nick" si začal ty, tak jsem chtěl zkusit zda je to opravdu tak zábavné, že je to v každé diskusi alespoň 3x ;-)
neregistrovaný "Ladislav Čermák (Auto.cz)"
22. 6. 2006 16:31
Re: 32
Prosím vás, přestaňte s používáním cizích nicků, které narušuje zdejší diskuze, jinak budeme nuceni přistoupit k restriktivním opatřením, která nebudou příjemná ani pro vás, ani pro nás. Děkuji.
neregistrovaný "ZZ"
22. 6. 2006 16:52
Re: 32
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Paja"
22. 6. 2006 17:05
Re: 32
V klidu pristupte! :yes:
neregistrovaný "Janik"
22. 6. 2006 18:32
Re: 32
VW nevie robit sportove auta , treba si sadnut do alfy GT >:-[] , to je to prave sportove vybavenie :-!
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 18:44
Re: 32
myslím, že pro ně nadešel čas...
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 18:55
Re: 32
>:D
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 18:45
Re: 32
Co konkretne mate na mysli ???
22. 6. 2006 20:20
Re: 32
Moc Vám děkuji :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 20:53
Re: 32
Ty nedekuj. Ses prvni na rane >:D >:D >:D >:D >:D
neregistrovaný "Tom"
22. 6. 2006 21:37
Re: 32
>:D >:-[] :yes: ;-)
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 22:06
Re: 32
Ty zijes ?
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 11:01
Re: 32
Mám teď méně volného času ;-\ ;-)
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 19:31
Re: 32
To ja taky.Bohuzel. Jsem tu ted mene,ale ta divocina tady posledni dobou - to nema obdoby >:D
22. 6. 2006 21:43
Re: 32
Za myšlénky se upalovalo ve středověku... chápu, ža bys to uvítal, ale tu radost ti neudělám >:D
neregistrovaný "Tom"
22. 6. 2006 21:38
Re: 32
A co takhle jednou pro vždy předejít podobným problémům a zavést registraci nicků? ;-)
neregistrovaný "rusholme"
22. 6. 2006 21:58
Re: 32
to je taky jediný rozumný nápad a divim se že tady nefunguje, když je v tupých diskuzích na seznamu je třeba být registrovaný, akorát by mě zajímalo, když někdo předběhne GTIho při registraci, jakej nick zvolí... accent? rio? a začne hrát za druhou stranu >:D
neregistrovaný "Jarda"
22. 6. 2006 22:07
Re: 32
:-)
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 23:00
Re: 32
Ne, aby vás napadlo zaregistrovat si můj nick...Já bych to přežil i s nickem "Stvořitel" nebo "Thulsa Soudce" , ale nebylo by to ono... >:D ;-)
neregistrovaný "Tibby"
23. 6. 2006 11:25
Re: 32
Neměl by být problém grepnout databázi a konkrétně v případě GTI by vylezla v 99,99% kombinace GTI|83.208.x.x, takže i kdyby přišlo dvacet žádostí o registraci, je jasné komu by se vyhovělo. A tohle platí na valnou většinu pravidelně diskutujících, takže zneužití bych se nebál. Samozřejmě, vyžadovalo by to jistou míru aktivního přístupu ze strany administrátorů auto.cz.
23. 6. 2006 23:19
Re: 32
Jo, to je dobrej pohled. Neumím si dost dobře ani představit, že třeba ty by sis zaregistroval nick GTI a já Tibby... - :-) ;-) To by tu pár lidí po jedné diskuzi asi omejvali ;-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
25. 6. 2006 11:02
Re: 32
Přesně tak :yes:
23. 6. 2006 23:23
Re: 32
To jsi ty, ten zloděj nicku? ani se tu neomluvíš?... no, tak to je tedy morálka... ;-\ :no:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
22. 6. 2006 23:46
Re: 32
:yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Tibby"
23. 6. 2006 11:20
Re: 32
Restriktivní? Proč ne nejdřív prevence? Registrace, nebo alespoň umožnit blokaci zobrazení konkrétních IP, třeba pomocí cookies? Jednorázová restrikce (ban) neřeší problém, je to pouze přikládání prstů na díry v přehradě. Ale myslím, že momentálně by bylo většinou pravidelných diskutujících pozitivně přijato COKOLIV. Takže -IMHO- jen směle do toho! :yes:
neregistrovaný "Rider"
22. 6. 2006 21:39
R32
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Alessio"
22. 6. 2006 22:59
bez titulku
děkuju za link na ty časy ze Severní smyčky... jak je vidět, Subaru je v dobré společnosti...
8:22 --- BMW M Coupe, 321 PS (10/1998)
8:22 --- Mercedes-Benz C55 (07/2004)
8:23 --- Aston Martin DB7 GT (2003)
8:23 --- Porsche 996 Carrera 4
8:24 --- Subaru Impreza WRX STi (2004)
Až za ní takové kousky jako (vybírám) :
8:25 --- Audi RS4 375 HP
8:26 --- Mercedes Benz SLK 32 AMG (05/2001)
8:26 --- Nissan 350Z (2003)
8:28 --- BMW M5, 400 PS(also confirmed by Motor Commodore magazine, 2000)
8:28 --- Nissan Skyline GTR, 277 PS
8:28 --- Porsche 993 Carrera 2
8:29 --- Mercedes Benz CLK 55 AMG (05/2000)
8:29 --- Audi S4 4.2 Avant (11/2003)
8:30 --- Maserati Coupé Cambiocorsa (10/2002)
8:31 --- Ferrari F355 GTS, 380 PS
8:32 --- BMW M Roadster, 321 PS (09/1997)
8:32 --- BMW Z4 3.0 SMG (05/2003)
8:32 --- Porsche Boxster S
8:32 --- Volkswagen Golf R32
8:35 --- BMW M3 Coupe, 321 PS
8:35 --- Brabus-Mercedes Benz C V8 Sportcoupé (02/2002)
8:36 --- BMW E36 M3 EVO, 321 PS
8:36 --- Alpina-BMW B3 3.3 Coupé (07/1999)
8:37 --- Maserati 3200GT (2002)

:yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
22. 6. 2006 23:04
Re: bez titulku
R32 válí také... a ty též :yes:
neregistrovaný "Jarda"
25. 6. 2006 10:17
Re: bez titulku
350Z vali vic >:D
neregistrovaný "Alessio - John Coffe , jako kafe"
25. 6. 2006 21:04
Re: bez titulku
a STI ještě víc >:D
25. 6. 2006 22:56
Re: bez titulku
STI má o třicet koní navrch. To snad víš... a je tak o 250 dražší.
neregistrovaný "Alessio"
26. 6. 2006 00:35
Re: bez titulku
STI má aktivní diferenciál, chlazené brzdy vpředu i vzadu. R32 je ale výborné auto, o tom žádná. Jenom...po vybavení (tempomat,metalíza,loketní opěrka,rádio,paket) je cena 1 030 000, čili o 200 tyček levnější. Stejně se ale dočtu, že STI (potažmo EVO9) je jen hračka pro zoufalce, kteří hledají nejlevnější koně pod kapotou. není to pravda. Jsou to stejní lidé jako ti, co si koupí R32. Já si sice s člověkem, co si za milion koupí R32 asi o autech dobře nepopovídám, přesto tohle auto ctím. tak mi udělej laskavost...kdykoliv budeš nějakým způsobem hodnotit majitele EVOa nebo STI, vzpomeň si, že jsou vlastně stejná nátura s majiteli R32 a snad i GTI (tak je to spíš zase spíše srovnatelné s WRX). Dobrou noc!