Volkswagen díky dlouhodobému vývoji kurzu koruny zlevňuje Tiguan zhruba o 130 tisíc Kč. Nejlevnější provedení s motorem 1,4 TSI tak stojí 627.500,- Kč ve verzi s přední poháněnou nápravou, resp. 662.200,- Kč s pohonem všech kol.
No to jsem zvědav zda Tigi konečně porazí CRV v prodejích.Je teď levnější, takže všechny ingredience jsou teoreticky na jeho straně.Tak jsem zvědav.Výmluvy končí... >:D
no jestli není jedno jestli se importér nabaluje na kurze nebo na řijnových teplotách :-! V Německu 1.4 T&F stojí ~23k Euro takže pořád o nějakých 17% míň
1,4 TSI Trend and Fun FWD stoji v DE 25 800 a v CR cca 26 290. Rozdiel je nejakych +490 euro. Rozdiel v SK je pri 4Motion +720 euro. To su nejake drobne percenta 2-3.
2.0 147kW Track & Field 4M kolem 26,5k. Koukám na nabídku nových aut, a to ne skladovek, nejsou podle VW "doporučených" cen. Tzn. nebál bych se chtít u ČR stotisícovou další slevu na showroomu.
ze ta cena je trosku prehnana... Ale stejne je to auto nesutocne skarede. Ak trebars PASSAT CC alebo Scirocco su pomerne pekne auta konecne vo VW, tak teda Tiguan je fakt hruza. Predok este ide, to je taky mensi Touareg... Ale profil a zadok je fakt zly :no:
Re: OT: pro řidiče s malými prsy - nový silniční zákon
variace na téma "v autě sedět vepředu od 150cm". Obvod hrudníku sem z EU dorazí cobydup :-! Do 70 cm se nesmí na motorku, od 120ti se zase bude muset povinně na kolo 8-s.
v porovnávacím testu Tiguan vs. Kuga,vyhrála Kuga!V dalším testu Kuga vs. Koleos,vyhrál Koleos.Ceny VW jsou vždy narvaný a přitom výbava jako v Trabantu.Snad si to kupující začínají uvědomovat,protože VW není zárukou kvlity a ani techniky.Motory jsou až na vyjímky z 80. let,ta slavná DSG začíná haprovat a opravit v čechách nejde a výměna vymete pěněženku. :-(
No ty si teda expert... Výbavy sú porovnateľné s konkurenciou ale to je vec importéra kam chce s daný modelom zamieriť a v akých vodách chce zaloviť. Tigu mal od začiatoku na muške RAV-4, CRV a BMW X3. Aké motory má Tigu staré? Čo to trepeš? TSI? TDI Common Rail? A mám pre teba ešte jednu horúcu novinku - Tigu používa Tiptronic a nie DSG. Na Slovensku DSG opravujú úplne v pohode takže neviem prečo by to v CZ nemali autorizované (!) servisy zvládnuť. Si úplne mimo, len preto že VW nemusíš tak nemusíš haniť kde sa dá a ešte k tomu sprostosťami... :no::no::no:
no na druhej strane rozmerovo moze mat Tigi na muse rozmerovo tak max. RAV4. A interierovo je tiguan fakt nepodareny, proste som nechapal, ako maly je.
ZE pan "kobyla" dost keca je zas druha vec.
Tiguan predsa vyhral porovnávací test v Auto, motor a sport, pred Kugou, Quasquaiom a všetkými ostatnými, pamätám si ešte, že predposledný bol Opel Antara a posledný Chevrolet Captiva, to isté auto v iných kabátoch. Ale Tiguan tam hodnotili fakt výborne.
Trochu máš asi problémy s dislekcií,prože jsem nepsal,že zrovna trpaslík Tiguan má jen v provedení staré motorizace,ale všeobecně.Pokud u vás na slovensku opravují DSG,tak to je opravdu dobře,protože u nás není opravce.A hlavně nesrovnávej VW s BMW,to fakt nejde. >:D
Prečítaj si svoj prvý príspevok a potom sa zamysli nad svojim mentálnym problémom... Ak si myslíš že BMW je niečo extra tak si na omyle. Netvrdím, že VW je super, ja som skôr na japonské káry no neviem prečo by sa modely VW a BMW nedali porovnávať. Bežne si môžeš prečítať porovnávacie testy v Auto-Tipe Tigu vs X3, Golf vs 1, Pheaton vs 7, Touareg vs X5... :-) Asi bude pre teba novinka že VW si stanovilo ako hlavného rivala Mercedes. ;-) Predpokladám, že ani to by si ako veľký expert s VW neporovnával lebo je to tiež prémiová značka ako BMW.
No vážení, ten Tiguan musí byť dobrý šrot, keď musia ísť s cenami dolu, aby im to nehnilo v skladoch. Hanba pre VW, že musel siahnuť k niečomu tak ponižujúcemu, ako je znižovanie cien... >:D
A ktora automobilka v poslednom case nezlacnovala ? Napr. taky Renault (vacsina modelov) musi mat v ofiko cenniku hned vedla ceny napisanu aj zlavu. Asi aby aspon nieco predal. >:D
Tiguan je maly - ostatne co se na platforme Golfu da postavit. Touareg zase trochu autobusoidni. Proc nedela VW neco velikostne mezi? Neco na platforme Passatu?
Potom bych do toho sel. tedy doufam, ze nedojde k zhnuseni designu! napriklad nova CR-V je oproti predchozi verzi neskutecne oskliva. Ted jezdim Oultlanderem s motorem VW, ale ma to spoustu nedomyslenych zalezitosti. Rad bych to vymenil za vhodny koncernovy autak - jen kdyby byl 8-s
tigi je maly, ale dizajnovo oslkivy... TO ta CR-V je oproti tomu kralovna krasy...
koncernovy autak? Co Ti brani ist do Q5? Kamarat novinar na tom uz isiel a tvrdil, ze X3 ma velke problemy a to Q5 lepsie tlmi nerovnosti...