Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Volkswagen zlevnil Tiguan: Nové ceny začínají na 627.500,-Kč resp. 662.200,- Kč (4Motion)

Diskuze (32)
Volkswagen díky dlouhodobému vývoji kurzu koruny zlevňuje Tiguan zhruba o 130 tisíc Kč. Nejlevnější provedení s motorem 1,4 TSI tak stojí 627.500,- Kč ve verzi s přední poháněnou nápravou, resp. 662.200,- Kč s pohonem všech kol.

Volkswagen Tiguan je nejprodávanějším SUV v Evropě. Na českém trhu obsadil v září v součtu počtu registrací osobních verzí a N1 druhou příčku, ve statistice za celý rok mu ale náleží až sedmé místo. Oživení prodeje by mohly přinést současné změny ceníkových cen, kdy došlo k plošnému snížení cen celé modelové řady přibližně o 130 tisíc Kč.

Základní výbava Trend & Fun obsahuje vše potřebné a obvyklé, mj. 6 airbagů, stabilizační systém, nepřímou kontrolu tlaku v pneumatikách, klimatizace Climatic, rádio RCD 300 s CD a MP3 přehrávačem a 8 reproduktorů, elektrické ovládání oken vpředu i vzadu, elektricky nastavitelná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, jízdní program Off Road, multifunkční ukazatel Plus s kompasem nebo ocelová kola a pneumatiky 215/65 R16.

VW Tiguan na Auto.cz
TEST VW Tiguan 2.0 TDI - Small brother (12/2007)
TEST VW Tiguan 2.0 TDI AT – Kopečky, bahýnka a snížky (03/2008)
TEST VW Tiguan 1,4 TSI - chalupář zajásá

Terénnější výbava Track & Field se liší jinými nárazníky s většími nájezdovými úhly, ochranným krytem pod motorem, standardními koly z lehkých slitin „San Diego“ (pneumatiky 215/65 R16), střešními ližinami v černé barvě a k dispozici je také sklopné opěradlo spolujezdce.

V nabídce je také třetí stupeň výbavy Sport & Style. V této verzi jsou kolem oken chromované lišty, zadní boční skla jsou zatmavená, střešní ližiny jsou stříbrně eloxované a chybí nárazníky Track & Field. Uvnitř se nachází sportovní sedadla a tříramenný kůží potažený volant. Funkční výbava je bohatší o tempomat.

Přestavba na N1 stojí 23.680,- Kč, za metalický lak se připlácí 12.000,- Kč.

Volkswagen Tiguan 4Motion - nové ceny na českém trhu (listopad 2008)
Motor1,4 TSI2,0 TSI
(125 kW)
2,0 TSI
(147 kW)
2,0 TDI
(103 kW)
2,0 TDI
(125 kW)
Zdvihový objem [cm3]13901984198419681968
válce/ventily4/44/44/44/44/4
Nejvyšší výkon [kW/ot/min]110/5800125/4300147/5100103/4200125/4400
Nejvyšší toč. Moment [Nm/ot/min]240/1750-4000280/1700-4200280/1700-5000320/1750-2500350/1750-2500
Max. rychlost [km/h]192201 (197)210 (207)186 (182)201
Zrychlení 0-100 km/h [s]9,68,5 (9,9)7,9 (8,5)10,5 (10,7)8,9
Kombinovaná spotřeba [l/100 km]8,48,8 (9,9)8,8 (9,9)6,9 (7,5)7,0
Cena Trend & Fun [Kč]662.200,-683.800,- (725.800,-)-712.600,- (754.600,-)-
Cena Track & Field [Kč]686.400,-708.800,- (750.000,-)737.400,- (779.400,-)746.800,- (778.800,-)764.400,-
Cena Sport & Style [Kč]695.200,-716.800,- (758.800,-)746.200,- (788.200,-)745.600,- (787.600,-)773.200,-

Poznámka: Údaje v závorkách jsou pro verzi se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Verze 1,4 TSI a 2,0 TDI (103 kW) ve výbavě Trend & Fun jsou v nabídce také s pohonem pouze předních kol, který je o 34.700,- Kč levnější. Motorizace 1,4 TSI tak v této kombinaci stojí 627.500,- Kč, turbodiesel 2,0 TDI 677.900,- Kč.

Diskuze (32)
Avatar - R32
1. 11. 2008 19:16
Re: Tigian
:yes: z vonku malý z vnútra veľký. A to doslovne.
Avatar - R32
1. 11. 2008 19:13
Re: Tigian
Prečítaj si svoj prvý príspevok a potom sa zamysli nad svojim mentálnym problémom... Ak si myslíš že BMW je niečo extra tak si na omyle. Netvrdím, že VW je super, ja som skôr na japonské káry no neviem prečo by sa modely VW a BMW nedali porovnávať. Bežne si môžeš prečítať porovnávacie testy v Auto-Tipe Tigu vs X3, Golf vs 1, Pheaton vs 7, Touareg vs X5... :-) Asi bude pre teba novinka že VW si stanovilo ako hlavného rivala Mercedes. ;-) Predpokladám, že ani to by si ako veľký expert s VW neporovnával lebo je to tiež prémiová značka ako BMW.
31. 10. 2008 21:53
Re: TIGI
Berieš len návnadu, alebo rovno aj s navijakom? >:D
31. 10. 2008 12:58
Re: Tigian
Trochu máš asi problémy s dislekcií,prože jsem nepsal,že zrovna trpaslík Tiguan má jen v provedení staré motorizace,ale všeobecně.Pokud u vás na slovensku opravují DSG,tak to je opravdu dobře,protože u nás není opravce.A hlavně nesrovnávej VW s BMW,to fakt nejde. >:D
31. 10. 2008 11:50
Re: Tigian
Tiguan predsa vyhral porovnávací test v Auto, motor a sport, pred Kugou, Quasquaiom a všetkými ostatnými, pamätám si ešte, že predposledný bol Opel Antara a posledný Chevrolet Captiva, to isté auto v iných kabátoch. Ale Tiguan tam hodnotili fakt výborne.