Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
10
/
18
Prohlédnout znovu
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI (2. díl): Spotřeba klesá
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Servisní interval činí 30 000 km nebo dva roky
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Stropní police je ideálním místem na odložení věcí, které není vhodné, aby byly při parkování na očích
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Caddy v provedení Maxi s téměř pětimetrovou délkou nabízí velký vnitřní prostor
|
acz
Volkswagen Caddy Maxi 2.0 TDI
|
acz
Vyhřívání palivového filtru proti zanesení krystaly parafínu probíhá přívodem teplé vratné větve od motoru
|
acz
Palivový filtr se nachází nádherně přístupný a vyhřívaný teplem motoru
|
acz
Vyhřívání palivového filtru proti zanesení krystaly parafínu probíhá přívodem teplé vratné větve od motoru
|
acz
Nová Mazda 6 s pohonem zadních kol je tu! Je na elektřinu i se spalovákem
Nissan podporuje i bourá trend SUV. Představil i dva nové sedany
Nová závodní Škoda je jenom pro PlayStation. Proto ji může řídit každý
Americká dálniční policie elektromobily neřeší. Nakoupila Mustangy s V8
První jízda s novou Dacií Duster: Spalováky jsou jistota, hybrid budí rozpaky
Chystá se špičkový Defender Octa. Má být všude nejlepší