Nový logo to zachrání, zákazníci si přestanou VW spojovat s DG. Teď ještě přelogovat Škodu, Audi, Porsche, ať i jejich zákazníci nemají trauma z DG. A ať i jejich mladí zákazníci díky pozměněnému logu získají nový pohled na auta. Když k tomu přidám marketingový majstrštyk rozdělení značek na Volume, Premium a SuperPremium, úspěch je zaručen.
Presne, toto sú tie najdôležitejšie veci, čo tam po technike, spotrebe či spoľahlivosti, logo a interné marketingové rozdelenie sú to, čo trápi spotrebiteľa. 8-s
Schválně zkus hádat kolikanásobně je levnější přepracovat logo než se postavit čelem VW pruserům a nemusí jít o DG, ale třeba jen o blbé řetězy TSI >:D
Jste si jist _Karle_, že se DG projevila na prodejích značky celkem? Nebo se projevila jen na (přechodném) poklesu prodejů dieselů ve prospěch benzínů a CNG?
Jinak s Vaší poznámkou souhlasím: pokud se ve velkých korporátních organizacích udějí změny ve vrcholovém managementu, lze si vždy vsadit s velkou pravděpodobností na výhru, že firma dostane nové logo a nové manuály firmení kultury a cílů pro rok 202?.
Je zajímavé, že tyto poněkud dětinské, ale dosti nákladné změny firmy zpravidla přežijí. To je dáno tím, že akcionáři tyto plány schvalují a nemohou si dovolit prohrát (budoucnost firmy).
Na prodejích VW se DG zřejmě moc neprojevuje. Tedy těžko teoretizovat, ale prodeje mají rekordní. Moje úvodní poznámka byla každou větou mimo té poslední ironická.
po tých marketingových drístoch mám trochu obavu. V posledných dekádach logo len retušovali a dotiahli ho do veľmi dobrého stavu. Logo vw je výborné, jednoduché charakteristické, má tradíciu, výbornú použiteľnosť. Je jasné, že sa chcú odstrihnúť od dg a zároveň dať najavo, že nie sú dinosaury, ale super hepy tablet elektro in. Viem si predstaviť moderný redizajn, ktorý by to nesprasil, tak treba si počkať ako to dopadne.
Logo pro projekt "lidového vozu" může být starší, než společnost, která nakonec pro jeho výrobu vznikla. A původní myšlenka/plán Říšského lidové vozu starší rozhodně je. Ferdinand Porsche, který měl vlastní konstrukční kancelář ve Stuttgartu, dostal od Říšského svazu německého automobilového průmyslu vývojovou smlouvu na vybudování prototypu lidového vozu už 22. června 1934 a součástí této smlouvy mohlo být i logo budoucího lidového vozu, které mohlo vzniknout už v r. 1933.
nevím, možná opravdu první vytvořili logo a až poté v roce 1934 společnost pro přípravu lidového vozu. A logo by muselo mít velikou prioritu, protože do podzimu se tvůrci politické objednávky lidového vozu věnovali spíše převzetí a upevnění moci v německu.
Navíc vše kolem lidového vozu se tehdy prezentovalo pod značkou KdF (odbory). I nově založený Wolsburk tehdy nesl jméno "Město vozů KdF u Fallerslebenu"
několik desítek lidí, tady ti leváci prokazatelně a vědomě otrávili půlku populace lidí
a ještě při testech několik opic a tady se ještě od místních lokajů budou velebit...hnus !
Když přistoupíme na tu hloupou promisu, že jen koncernová auta mají v reálu horší emise než na papíře, i tak - nenapadlo tě, že pokud jich tu skutečně hodně přibude, měl bys děkovat spíš svým sousedům, než automobilce? Nejspíš je to tvým spoluobčanům jedno. Nemyslím, že by bazarníci někoho nutili.
Odpověděl sis sám, tedy pokud jsi to četl - emise rozhodně zcela jistě nejsou problémem jen VW.
Jinak, pokud ti jde o zdraví dětí, tak stran emisí bude stačit odstěhovat se z města.
Netvrdim, ze VW je jediny.
VW je nejvetsi vyrobce v Evrope, myslim, ze asi nejvetsi vyrobce dieselovych aut.
A s odstupem (Skoda+VW+Audi) nejvetsi zamorovatel v CR.
Treba ten Fiat me nejak netrapi, protoze tady skoro nejezdi, chapes?
Az bude podvadet Cadilac, bude mi to taky jedno.
A k sousedum. Ty nedelaji nic spatneho, kupuji si schvalena auta, ktera plni (v laboratori) vsechny normy. A ke vsemu ty auta ted budou kupovat za supr ceny. Tezko jim budu neco vycitat.
Tady selhal stat potazmo EU.
A automobilky (vetsina vcetne te evropske nejvetsi..) to vyuzivaly ve svuj prospech.
A na zaver diky za radu. To poradis vsem obyvatelum mest se odstehovat?
Ty jsi mne napsal, ze mam hloupou premisu. A ja jsem ti dokazal opak.
Ma premisa je spravna - dieselova auta skutecne vypousteji v realu vice emisi nez v laboratori.
Mne nezbyva nez napsat, ze tva rada je hloupa ;-)
"Když přistoupíme na tu hloupou premisu, že JEN koncernová auta...."
Zkusím se na to podívat z tvého pohledu - nafta je silně jedovatá, je to prokázané, všichni to víme. Soused si přesto na své příměstské ježdění koupí nafťáka, i když ví, jak tím trpí (nejen mé) děti. Ale soused ok, on nedělá nic špatného, když je to legální.To jen ten proradný VW.
Neschopní politici nejdřív prosazovali diesely (protože CO2), pak naopak začali prosazovat nereálné skokové změny emisí. Když zjistili, že to není reálný cíl, umožnili automobilkám nereálně přísné normy ohýbat. Já osobně z toho tedy neviním ani VW, ani Opel, Fiat, Renault...
Ne, neradím všem obyvatelům měst se odstěhovat. Jen těm, co je velmi trápí špinavý vzduch. V dnešních velkých městech je zcela nereálné, že by se to v nejbližších desetiletích změnilo. A spoustě lidí je to evidentně jedno, rádi žijí ve velkém městě a z města by nešli ani za nic. Já mezi ně nepatřím.
Dobrý večer, DoneVito. Souhlasím s tím, že VW není jediným výrobcem a prodejcem motorů, které neplní - nikoliv stanovené - ale deklarované limity exhalací. Jen byl první na tapetě a taky to nejvíce odnesl. Po zásluze.
Nicméně nechápu tu vaši poznámku o tom, že v Německu bude brzy čistší vzduch díky preferenci benzínových motorů ze strany zákazníků. O tom panují zcela opodstatněné obavy: nejenže benzínové motory nejsou čistší, než diesely, ale díky celkovému nárůstu prodejů aut, který si automobilky nalajnovaly na mnoho let dopředu, bude nadále docházet k dalšímu otravování ovzduší. A nezapomeňte na nákladní dopravu, která postupně přebírá otěže otravování vzduchu spalinami a dlouho vede co se týče produkce znečištění z opotřebování pneumatik a brzdového obložení. Nehledě na to, že trucková doprava způsobu viditelně vyšší znečištění vzduchu zvířeným prachem.
Váš pohled, stejně jako pohled 98% obyvatelstva Západní Evropy je jako vždy nesmírně zjednodušený. Zabijeme diesely a budeme žít zdravě! Jak hloupé.
Zkuste spíše pečovat o zdraví svých dětí tím, že nebudete používat jakýkoliv dopravní prostředek se spalovacím motorem. Dále promyslete koupi jízdenky na elektrický vlak či koupi auta s elektrickým motorem a trakčními bateriemi. Možná Vás nebude tížit svědomí, že v těchto případech se produkce látek otravujících ovzduší přesouvá (v případě Střední Evropy a mnoha dalších států vč. Německa) do míst, kde se elektrická energie produkuje v elektrárnách na fosilní paliva, vč. plynu. Ale to, že drahé kovy, nutné pro výrobu současných trakčních baterií, se těží především v zemích, kde existuje jen minimální ochrana práv pracujících lidí, kde velmi často pracují děti mladší 15 let, by možná mohlo pohnout Vaším svědomím. Co se takhle vykašlat na mobilitu úplně? Co takhle vyrobit si všechny potraviny doma na zahrádce a ve chlívku? Co takhle vyrobit si potřebné nářadí na sklizeň potravin a jejich přípravu zase z pazourku? Co takhle odmítnout všechno zboží, které je dopravováno do nejbližšího obchodu ze vzdálenosti větší, než 15 km? Totiž pokud byste přepravoval mléko koňmo z větší vzdálenosti, pravděpodobně by se změnilo na máslo nebo by mohlo zkysnout. Při přepravě koňmo na povozu totiž nelze využít chladící zařízení. Atd. Jo, diesely, ty jsou příčinou všeho zla...
S druhym - az budeme resit znecisteni zpusobene ojizdenim pneumatik tak na tom budeme dobre :-)
A k zaveru state? Prirovnani ke stredoveku nebo praveku zni zajimave.
Ale me spis zajima budoucnost ;-)
Jinak vy obhajci koncernu / zastanci dieselu me fascinujete.
Jeden mne doporuci se odstehovat a druhy abych jezdil vlakem, nebo nejlip na koni..
Je videt, ze si umite poradit >:D
Ale s takovymi radami jdete nekam.. na eco weby.
Ja diskutuju o autech a automobilkach.
Ne o vlacich ani o miste k zivotu. ;-)
OK.
Je stále více OEMs, kteří vědí, že bez dieselů ještě dlouho (několik pětiletek) lidstvo nenají. Nebo si myslíte, že traktory a náklaďáky na benzín budou lidstvu ku prospěchu? Ku prospěchu zdraví Vašich dětí?
Já jako zastánce osobní svobody a tedy i mobility vidím problém mnohem více v tom, že se miliardy tun zboží převáží napříč kontinenty a mezi kontinenty, aniž by to mělo pozitivní vliv na něco jiného, než na výši dividend akcionářů nadnárodních firem.
Rovněž nesouhlasím s tím, aby letecká doprava byla tak levná, že roste tempem desítek procent rok co rok (počet přepravených lidí a nákladu). Nemusí jít ani o naftu, a přesto se ovzduší ničí neuvěřitelnou měrou jen proto, aby si lidi "užili".
Jsem proti tomu, aby se elektrická mobilita prosazovala současným způsobem: společnost dotuje pár magorům nákup osobních aut, které ničí vzduch a drancují přírodní zdroje ještě více, než auta na naftu!
Jsme globální a zcela propojená společnost: růst prodeje elektrických aut v Číně naprosto zničí současnou příznivou ekonomickou situaci ve velké většině světa tím, že dramaticky zvýší počet nedostatkových surovin na celosvětovém trhu.
A vy chcete tyhle problémy řešit zákazem dieselů?
Odvážné....
Nevim presne, jak souvisi transport zbozi s osobni dopravou, ale budiz.
Tva myslenka se mi libi.
Letecka doprava jiste take predstavuje zatez.
Ale opet mi souvislost unika.
Jako ze kdyz je spatny letadlo, muze byt spatny i auto?
Ale ta myslenka, ke ktere bylo nutne pripojit vykricnik a sice, ze EV je horsi nez diesel. :no:
To doklada dokonce i studie ADAC (krome nejluxusnejsi tridy), ze tomu tak neni.
PS Obdivuji hypotezy typu, ze nedostatek nejakych surovin nekoho znici.
Promin, ale zavani mi to tim, ze jsi se stal obeti neci propagandy.
I kdyz ty si to same budes myslet o mne :-)
Ale ja nehlasam zadnou krizi ani zkazu. Jen prokazatelnou (a prokazanou) skodlivost lokalnich emisi.
Kdybys chtel vedet ci, tak stejne funguje lobbing nemeckych automobilek.
[odkaz]
A timto odkazem jsme zpatky doma :-)
Jeste k tomu zdroji tve propagandy, na ktery jsem uvedl odkaz vyse.
Citace:
Tatsächlich besteht der größte Nachteil der Elektroautos neben der geringen Reichweite und den langen Ladezeiten in der Tatsache, dass der Bau von Autobatterien extrem energieintensiv ist und eine Zahl seltener Rohstoffe verbaut werden, deren Preise in den vergangenen Monaten deutlich gestiegen sind.
A preklad:
Ve skutečnosti je největší nevýhodou elektrických automobilů kromě krátkého a dlouhého nabíjení skutečnost, že konstrukce automobilových baterií je extrémně energeticky náročná a instaluje se řada vzácných surovin, jejichž ceny se v posledních měsících výrazně zvýšily..
Mne samozrejme nevadi, ze VW ujizdi vlak EV.
Mne vadi, ze VW se ho nesnazi dohnat, ale zastavit. :no: Nebo alespon pribrzdit. No a je videt, ze to funguje. A jsme zpet u marketingu a pravdach >:D To vis extremni energeticka narocnost a ceny surovin letici nahoru nas privedou na dno. ;-)
A zpusobi to krizi. Diesel forever - nase jedina nadeje 8-s Tomu rikam marketing.
Chapes to???
Uvedom si, ze to cos napsal, je jen papouskovani koncernu a jeho katarskych vlastniku, kteri jsou zavisli na prodeji ropy.
Zkus si treba pohrat s myslenkou, ze EV jezdi na el. energii (v nejhorsim pripade) vyrobenou v ceske odsirene (a odnitridovane..) uhelne elektrarne (a CEZ dokonce, svete div se, vlastni z vetsiny porad jeste cesky stat..) z ceskeho uhli, ktere se tezi hned vedle a nemusi spalovat ropu z Kataru. Vazne si myslis, ze je to spatne?
Ano pro VW, exxon mobile a katarskeho prince urcite. :-)
Bohuzel vyse zmineni maji znacny vliv a to nejen medialni ;-\
Hajis jejich zajmy na ukor sveho zdravi a jeste si myslis, ze je to dobre, ze nas tim vlastne chranis pred krizi.. >:D
To všechno zní rozumně. Až na to, že i elektrifikace pohonů rovněž vyžaduje velmi silný marketing, rovněž vyžaduje velmi silný lobbing. Vyžaduje totiž pokrytí velmi vysokých nákladů na výzkum, vývoj a prosazení technologie. To jsou sice nyní soukromé výdaje, ale financované téměř na 100% z veřejných prostředků (s výjimkou Tesly, která díky absenci krytí z veřejných zdrojů nevydělává). A financované státy, jejichž veřejné rozpočty už nyní zadlužily potomky současné generace bezvýchodným způsobem (s čestnou výjimkou Německa, Dánska, Norska a Švédska).
Cíle jsou velmi dobré a určitě s nimi souhlasím. Někde a někdy se začít musí. Jen kladu otázku: je opravdu tou správnou cestou budování Gigafactories? Budování dobíjecích stanic s kabelovým připojením? Mám právě na mysli Vámi citované krátké dojezdy, dlouhé nabíjení, vysokou váhu veškerého potřebného vybavení automobilu. Citaci jste uvedl se zřejmým souhlasem s tím, že ve všem ostatním snad mají elektromobily výhody oproti vozům se spalovacím motorem. Ale co je to to ostatní? Vždyť používají stejnou technologii energeticky náročné výroby karosérií. BMW v zájmu snížení hmotnosti alespoň té karosérie se snaží implementovat díly či nosnou strukturu z uhlíkových vláken, jejichž výroba je (zatím) ještě více energeticky náročná. Ale ano, někde a někdy se začít musí...
Technologický vývoj jde kupředu velmi rychle a i já věřím (byť to podle Vašeho vyjádření tak nevypadá), že spalovací motory nahradí alternativní trakce. Vývoj v rámci samotných automobilek je dokonce tak rychlý, že všichni více méně už počítáme s tím, že u osobních aut elektrická trakce, ať už bateriová či vodíková, získá převahu docela brzy. A to za cenu významných přechodných nákladů krytých ze společenských zrojů (se souhlasem voličů).
Ale na rozdíl od Vás já nezavírám oči před tím, že osobní doprava je jen částí emisního problému. Několikrát jsem výše zdůraznil, že větším problémem, než osobní auta, je doprava nákladů, ať už loděmi, nákladními auty nebo letadly. Vážně nechápu, proč odmítáte vidět, že ve skutečnosti je problém mnohem hlubší a že ochrana zdraví Vašich dětí nesouvisí jen s osobními automobily. A že osobní automobily na elektřinu tak, jak jsou nyní koncipovány, problém řeší jen v minimálním rozsahu. A to za cenu ohromných očekávaných společenských výdajů (na potřebnou infrastrukturu a na dotování prodeje elektrických aut- populace, která kupuje cca 99,8% automobilů, neustále relativně chudne).
Vrtá mi hlavou, proč ochranu zdraví Vašich dětí (ne, přestanu s touto formulací: ochranu zdraví nás všech) spojujete jen s osobními automobily. A proč mi podsouváte podléhání vlivu argumentům VAG. Vše, co jsem shora napsal, nemá s argumenty VAG nic společného.
Na druhou stranu, VAG pracuje na elektrifikaci svých produktů opravdu vysokým tempem. Hlavně VW, ale v tom vidím rozumné řízení vynakládaných prostředků na vývoj a zavedení do výroby (jasně, dividendy ze škodovky se také používají na financování příslušného vývoje VW... ale škodovka z toho také bude mít přístup k vyvinutým technologiím). Proč Vám tedy VAG tolik leží v žaludku? Scania jako první na světě elektrifikuje realistickým způsobem přepravu zboží a vy děláte, jako že to nevidíte. Nebo to snad opravdu nevidíte? Asi nikoliv, když tvrdíte, že "koncernu ujíždí vlak". Domnívám se, že toto Vaše vyjádření je nepravdivé.
Posouváte diskuzi z výměny argumentů na osobní rovinu ("Uvedom si, ze to cos napsal, je jen papouskovani koncernu"). Chci Vás ujistit, že nejsem zákazník žádné ze značek VAG, že nepracuji pro žádnou ze značek VAG, že používám jen vlastní hlavu.
Naše diskuze začala tím, že jsem se snažil vysvětlit svůj názor na to, že samotný zákaz dieselových motorů pro osobní auta není řešením emisních problémů. Poukázal jsem na to, že diesely mají v řešení stále ještě nutné (a nesmyslné) dopravy svoje místo, které dovoluje, aby to, co lidi potřebují k životu, bylo vyrobeno a přepraveno každému až domů. A poukázal jsem na to, že podle mého nejhlubšího přesvědčení je správným řešením globálního emisního problému prudká redukce jakékoliv dopravy. Jen tento postup dovolí skokové snížení emisí (a je jedno, zda emisí ze spalovacích motorů, či emisí z výroby baterií a elektřiny, či emisí z opotřebení pneu a brzdového obložení, jímž se ve své reakci- nesprávně- vysmíváte).
Kdo je zde demagog podléhající utopistickým představám a lobbingu "vizionářů"? Co bude pro lidi prospěšnější: dát prostředky na prodej osobních elektromobilů, nebo vytvořit podmínky pro maximální omezení nepotřebné (absurdní) dopravy všeho druhu? Co přinese všem lidem více zdraví? Centralizace emisí do míst výroby elektřiny (jak uvádíte) a do Gigafactory, jichž bude pár na světě a budou potřebovat znovu gigantickou logistiku dovnitř i ven a extrémně vysoký přísun energie (jak se obávám já)?
Znovu opakuji: někdo někde začít musí, to ano. Ale ne tak, aby zakazoval diesely nejlépe s okamžitou platností a přenášel náklady dopadů z tohoto opatření jinam, na jiné lidi, pokud možno v "neviditelné" vzdálenosti.
Když tento svůj příspěvek píšu, znovu a znovu pročítám Vaše reakce; postupně ztrácím naději, že mi porozumíte. Nepochopil jste už můj první příspěvek, a myslím, že především z ideologických důvodů. Nejde Vám o diskuzi nad možnostmi řešení emisního problému dopravy, Vašimi příspěvky prostupuje jen a pouze odsouzení VAG jako firmy, která prosazuje (sic! kde jste na to přišel?) diesely "nadosmrti". Zkuste si opravdu pohrát s myšlenkou, že většinu poškození zdraví ze spalovacích motorů opravdu mají na svědomí ti, co pořád odněkud někam něco převáží, ať už sebe nebo náklad. A pak možná pochopíte, co jsem myslel svými argumenty v mé první reakci na Váš příspěvek. Možná, neboť to vyžaduje překročit kruh omezeného vnímání problému.
Ale docela rád jsem se vyjádřil (a je to myslím vidět), neboť mi tato vyjádření připadají poněkud smysluplnější, než filozofování nad tím, která barva sluší diskutovanému vozu více. Takže vlastně díky, DoneVito!
Ve 22:32 jsem psal, ze tva (idealisticka) myslenka o omezeni dopravy se mi libi.
A vubec jsem nepolemizoval o skodlivosti letecke dopravy.
Jen diskutuju na webo o autech.. o autech.
Na webu o lodich budu diskutovat o lodich.
A jinde zase o letadlech.
Uplne vidim tu diskuzi: letadla skodi ve meste daleko mene nez automobily :-)
Btw. Treba na mensich mestech je nejvetsi problem znecisteni ovzdusi lokalni topeni.
A taky to neznamena, ze kdyz o tom nediskutuju, ze o tom nevim, nebo ze to podcenuju ;-)
Taky dik za diskuzi :-)
Nemuzou mit vsichni stejny nazor..
nezbejva nez doufat, ze ty mesta ktera pripravuji emisni zony je nakonec dotahnou do zdarneho konce, pak by se dieselum nedarilo ani v CR a vsem, tedy i nasim detem by se casem lepe dychalo :-)
Praha, Liberec, Brno , Ostrava, Ceske Budejovice, Beroun, Kladno, Opava, Tabor.... vsude tam o nizkoemisnich zonach uvazuji a maji je rozjete na urcite urovni k zavedeni v nekterych castech tech mest, je to kompetence mest a je tedy na nich kdy a jak ty nizkoemisni zony zavedou
problem vidim hlavne v tom, ze o tom rozhoduji lidi kteri by omezili casto sami sebe a sve rodiny, kdy vetsina z nich ma dieselova auta i v soukromem vklastnictvi ;-\
treba Praha mela nizkoemisni zony zacit zavadet zacatkem tohoto roku, .....no zatim to vypada ze to spis dali do nejakeho sakra hlubokeho supliku kde jsou aspon 2 zamky a stratili od nich klice
Marketing je to, v cem je VW spicka.
Jeste snad spolu s lobbingem..
Mnohokrat opakovana lez se stava pravdou:
VW dela spolehliva auta setrna k zivotnimu prostredi
Ma hezky design a nejlepsi ovladani
Proste VW makes the future real >:D
Clean diesel..
Nepochybuju o uspechu noveho loga.
A preju uspech.. jinym znackam, ktere prinaseji budoucnost podle mych predstav a ne "clean" diesel.
Přes 20 let jezdím vozy z koncernu VW, celkem 9. A co se týče spolehlivosti, mám jenom pozitivní zkušenosti. Design je věc osobního vkusu. A ergonomie ovládání? Lepší neznám.
Píšeš hlouposti.
Za 20 rokov si vystriedal 9 koncernovych aut? Tak to moc dlho si asi na ziadnom nejazdil. Takto sa spolahlivost neda objektivne vyhodnotit. Spolahlivost sa prejavuje po desiatich rokoch, resp. po 200 tisíc kilometroch.
Samozrejme, mozu niektore auta od koncernu aj toto vydrzat bez poruchy (povedzme najmä tie starsie rocniky) a takisto, pokazit sa moze aj Japonec. Ale statisticky (pravdepodobnostne) je to typicky naopak.
A stou ergonómiou to bude skor asi tak, ze si si na to zvykol...
Loga sa vyvíjajú a mnohé k lepšiemu, to je ok. Tu ale ľuďom asi vadí, že evidentne ich k tomu nevedie potreba refrešnúť logo, ale potreba pozametať pod koberec dg a zavrieť za ním dvere. Je to snaha marketingom prekryť prúzer a to ľudia nemajú oprávnene radi.