Taky se mi to silně nezdá, pokud ovšem nemá nový motor ten původní 100 kW nahradit, protože takto to naprosto postrádá smysl. Dvě turba = větší riziko poruchy, což při stejném krouťáku a jeho průběhu nestojí za získaných 5 kW navíc. Asi nějaký šotek. Nehledě na to, že vydolovat o 5 kW víc by šlo udělat softwarem prakticky zadarmo a pochybuju, že by tak "vyspělá" technologie z rukou VW (myslím dvě turba) nedokázala přinést pár (ideálně pár desítek) Nm navíc...
Pozor, díky dvojitému turbu se dá dosáhnou maximálního točivého momentu při mnohem nižších otáčkách. Třeba místo 1700 ot se dostaneš někam na 1100 otáček a to je pro užitkáče velmi důležité.
Sprinter už to má 4 roky, prakticky se o tom nemluví. Takže jde pouze o odpověď na konkurenční nabídku.