Že by měly tyhle dvoulitry na chlup stejný krouťák při stejném průběhu otáček? (340/1575-2250 vs. 340/1575-2250).
S8
0
Taky se mi to silně nezdá, pokud ovšem nemá nový motor ten původní 100 kW nahradit, protože takto to naprosto postrádá smysl. Dvě turba = větší riziko poruchy, což při stejném krouťáku a jeho průběhu nestojí za získaných 5 kW navíc. Asi nějaký šotek. Nehledě na to, že vydolovat o 5 kW víc by šlo udělat softwarem prakticky zadarmo a pochybuju, že by tak "vyspělá" technologie z rukou VW (myslím dvě turba) nedokázala přinést pár (ideálně pár desítek) Nm navíc...
WinDiesel
0
Pozor, díky dvojitému turbu se dá dosáhnou maximálního točivého momentu při mnohem nižších otáčkách. Třeba místo 1700 ot se dostaneš někam na 1100 otáček a to je pro užitkáče velmi důležité.
Sprinter už to má 4 roky, prakticky se o tom nemluví. Takže jde pouze o odpověď na konkurenční nabídku.
Sprinter už to má 4 roky, prakticky se o tom nemluví. Takže jde pouze o odpověď na konkurenční nabídku.