Mexický závod Volkswagenu poslal tento týden do Evropy první Jetty. Od 19. srpna se novinka začne prodávat v Německu, dalších 24 evropských zemí se Golfu s kufrem dočká během následujících měsíců.
...Mexico Mexico Tequila sombrero grandé..... Jestli k tomu přihodí basu zlaté a nějakou stříbrnou.. a v showroomu ti hned nalijí s červem.. tak by na tom mohli profitovat... Jen aby u toho prostitučně ještě nejódlovali....
Tak to tedy ne... asi nevíš nic o Brouku... viděl jsem tento týden jednoho v Praze - byl žlutý a v prvotřídním stavu a já stál a stál a obcházel ho a byl jsem ti až dojatý, jak je milý a krásný...
Píšu v přítomném čase. Takže myslím to co VW produkuje teď. Já se taky otočím a rád se podívám třeba po nejlepším VW všech dob Kdf82. Brok dobrý, ale New Beetle mizérie.
Němci nic krást nemuseli. Když Ferdinand Porsche dostal v roce 1934 od Reichsverband der deutschen Automobilindustrie objednávku na lidový vůz pro říši, byl dobře obeznámen s prací německých konstruktérů Hanse Ledwinky, Ericha Ueberlackera a maďarského fyzika Paula Jarraye na prototypu V-570 z roku 1933. Ten byl postaven v NW (Nesselsdorfer-Wagonenbau-Fabrik, používající od roku 1920 pro automobily obchodní značku Tatra. Továrna patřila baronu Ringhofferovi a byla členem skupiny Ringhoffer-Tatra a.s. Vzhledem k tomu, že místa ředitelů zastávali Erhard Koebel a Leo Pasching, tak skutečně o krádež nešlo.
Taka Jetta Sportline s 2,0 TFSi moze byt celkom dobre priblizovadlo. Ked treba tak do kufru napchas aj dve mrtvoly. Prakticke a nenapadne ale kazdemu vytrie kocura. A to ze aj v interiery je miesta dost vie asi kazdy. Ak samozrejme niekto nejazdi S alebo A8.
..A8.. nejezdím... a tohle zrovna nevím... Jak hodně místa..?? jako nad hlavou..?? v přihrádce před spolujezdcem... nebo za předním sklem... Jde mi totiž o to.. kam naskládám všechnu to Tequilu....
A co je na tom motoru TSFI tak úžasného? Je něčím výjimečný? Ano, má lehce průměrných 200 koní, trošku míň kultivovanosti a přímý vstřik, který neušetří ani deci paliva... A i kdyby tento rok v této třídě nebyl zrovna vyvinutý a představený lepší motor (příští rok stopro první nebude - to už víme), tak je to jeden z velmi velmi mála úspěchů folcfágenu na poli anket o nejlepší motor. Podívej se kdo okupuje první tři místa celkově za celou historii ankety...
zase se mluví o dalším VW a všichni jsou z toho.. co na těch VW všichni viděj...ale bude docela zajímavé jestli přijde někdy na trh Škoda Yeti, to v tom bude bordel!! Yeti x Jetti