Novinky
0
...Mexico Mexico Tequila sombrero grandé..... Jestli k tomu přihodí basu zlaté a nějakou stříbrnou.. a v showroomu ti hned nalijí s červem.. tak by na tom mohli profitovat... Jen aby u toho prostitučně ještě nejódlovali....
0
Bude to šleha... to si piš... s červem i bez červa... Protože... jen VW umí zažehnout "jalapeňos" oheň v tvém srdci.
0
Ale VW přeci není srdcovka ! To jsou auta, který se kupujou chladným rozumem. Žádny oheň v nikom nezažehnou. Teda kromě Tebe GTI
0
Tak to tedy ne... asi nevíš nic o Brouku... viděl jsem tento týden jednoho v Praze - byl žlutý a v prvotřídním stavu a já stál a stál a obcházel ho a byl jsem ti až dojatý, jak je milý a krásný...
0
Píšu v přítomném čase. Takže myslím to co VW produkuje teď. Já se taky otočím a rád se podívám třeba po nejlepším VW všech dob Kdf82. Brok dobrý, ale New Beetle mizérie.
0
Mislíš toho co ukradli čechům?
0
Němci nic krást nemuseli. Když Ferdinand Porsche dostal v roce 1934 od Reichsverband der deutschen Automobilindustrie objednávku na lidový vůz pro říši, byl dobře obeznámen s prací německých konstruktérů Hanse Ledwinky, Ericha Ueberlackera a maďarského fyzika Paula Jarraye na prototypu V-570 z roku 1933. Ten byl postaven v NW (Nesselsdorfer-Wagonenbau-Fabrik, používající od roku 1920 pro automobily obchodní značku Tatra. Továrna patřila baronu Ringhofferovi a byla členem skupiny Ringhoffer-Tatra a.s. Vzhledem k tomu, že místa ředitelů zastávali Erhard Koebel a Leo Pasching, tak skutečně o krádež nešlo.
0
ked im to tatko Pischetsrieder nariadi nic nie je nemozne
Jojo, Thalia z Turecka, Jetta z Mexika, paralely jsou i v designu, teda jako ta jejich ošklivost
Taka Jetta Sportline s 2,0 TFSi moze byt celkom dobre priblizovadlo. Ked treba tak do kufru napchas aj dve mrtvoly. Prakticke a nenapadne ale kazdemu vytrie kocura. A to ze aj v interiery je miesta dost vie asi kazdy. Ak samozrejme niekto nejazdi S alebo A8.
..A8.. nejezdím... a tohle zrovna nevím... Jak hodně místa..?? jako nad hlavou..?? v přihrádce před spolujezdcem... nebo za předním sklem... Jde mi totiž o to.. kam naskládám všechnu to Tequilu....
tam už dvě mrtvoly jsou - jedna pod kapotou a druhá za volantem... protože ŘIDIČ si takový *nekoupí... alespoň ne ten živý...
2,0 TFSi ako najlepsi motor v kategorii 1,8 - 2,0 l je mrtvola ? Co je potom podla teba zivy motor ?
A co je na tom motoru TSFI tak úžasného? Je něčím výjimečný? Ano, má lehce průměrných 200 koní, trošku míň kultivovanosti a přímý vstřik, který neušetří ani deci paliva... A i kdyby tento rok v této třídě nebyl zrovna vyvinutý a představený lepší motor (příští rok stopro první nebude - to už víme), tak je to jeden z velmi velmi mála úspěchů folcfágenu na poli anket o nejlepší motor. Podívej se kdo okupuje první tři místa celkově za celou historii ankety...
Nechutné je, za kolik se auta prodávají v americe a co stojí tady, a tam mají za nižší cenu dokonce 2,5l 110 kW
zase se mluví o dalším VW a všichni jsou z toho.. co na těch VW všichni viděj...ale bude docela zajímavé jestli přijde někdy na trh Škoda Yeti, to v tom bude bordel!! Yeti x Jetti