Prvni co me napadlo, kdyz jsem videl skicu pristrojovky bylo Civic 8G ;-)
Design 8G predbehl dobu o skoro desetileti, tedy ne o generaci ,ale skoro o dve ;-)
Bavim se o pristrojovce. Vrchni kokpit nema s zadnym Golfem nic spolecneho.
Pokud tam vidis Golfa, tak nevim jakeho, mozna tak VIII, co jeste nikdo nevidel ;-)
Počkejme na živé fotky, pak to můžem zhodnotit.
Ale mám takový dojem, že s podobnějším konceptem přístrojovky se setkáš i u jiných mnohých sportovních vozů - třeba. ;-)
Myslim ze jsme se konecne domluvili ;-) Zive fotky budou urcite o necem jinem. Ve vysledku muzu rici, ze koncept pristrojovky vypada dobre, jen takovych vice i pro seriovou vyrobu ;-)
Hej, hej!
Honda a hlavne model Civic je lídrom vo svetovom dizajne! >:D >:D >:D
A všetci sa len neúspešne snažia napodobniť jej (jeho) ľúbivý dizajn.. >:D
Samozřejmě, že líbivý. Kdybys měl mezery jen ve Slovenštině a hlavně nebyl takový "ACURAtní" bylo by to ještě dobré... >:-[]
Na druhou stranu zajímavý pokus přerodu nicku z mainstreamového na prémiový, připomíná mi to "úspěch" Hondy v Evropě v poslední delší době. >:D;-)
Tak samo ze slo o libivy, ale ani libovy by neznelo spatne, ne ;-)
Co Seatacky nick si taky zachytil? Asi tyden jsem podporil krachujici evropskou znacku ;-) Budou i podpora dalsich ;-)
VW má nějaké desigenové oddělení??? Asi ho špatně platí, jinak by nedělali vzhledově nejnudnější auta na světě. A super tuning golf? Asi jako bych se dočetl, že babky v důchoďáku dostanou sexy spoďáry. Raději bych to vidět nechtěl. Ale na téhle skice je golf asi metr vysokej a má třicetipalcový kola bez pneu. Asi jako každý návrh cool auta. Takové skici má i Fábia a jak vypadá v reálu? Golf bude stále dobrý užitkáč, ale udělat z něj pěkné auto nezvládne ani Bůh.
Vytvořit auto, který ty označíš za super mega giga designovou lahůdku, kterého se neprodá, ani coby se za nehet vešlo, nebo vytvořit auto, které je již několik let tím nejprodávanějším modelem Evropy? ;-) >:D:-!
:yes::yes::yes:
On ma radsej cirkusovy design, ktory sa s kazdou generaciou maximalne meni (aby bolo vidno, ze je to NOVE) - Megane, Civic, Focus, vsetky Hjonde...
Proste zaklad je, aby to po 2 - 3 rokoch vyslo z mody a boli toho plne bazary ;-)
Mícháte tu jablka a hrušky. Chceš říct, že lidé na plesech chodí cirkusově oblečení, protože nosí šaty od renomovaných návrhářů a měli by raději chodit v pytli od brambor, protože v tom můžou chodit celej život? No pytlů na brambory bude určitě celosvětově prodáno víc než drahých obleků a šatů, ale to neznamená, že je to pěkné. Ale chápu i lidi co mají potřebu jezdit jedním autem dvacet let a když už jako nové bylo nudné, těžko je po vzhledové stránce po těch letech zklame. Někdo si koupí auto které je pěkné a když jiná automobilka (co má desigenové oddělení) udělá nějaký jiný zajímavý model, tak ho prostě vymění. Navíc tím udělají radost lidem kteří na nové nemají a koupí si pěkné auto ojeté a bude jim zase nějaký ten rok dělat radost. Je to koloběh trhu a kdyby si měli všichni kupovat auto na celej život, tak to můžou automobilky zabalit. Golf není nejprodávanější protože je pěkný, ale protože je považován (dosti mylně) za držák. Jenže to platilo tak před deseti lety. Dnes je na tom dost bídně.
A kdy jsi naposled na nějakém plese byl ty rozumbrado? A tím zrovna nemyslím vesnickou tancovačku.
Pokud sis nevšiml, tak stále drtivě převládá ona klasika, tedy tmavý oblek bez výstřelků a pro dámy také povětšinou tmavé šaty optimální délky. Rozdíly střihu jsou pouze v detailech. Asi stejně, jako to praktikuje Golf. ;-)
Tady jsi to zoufale netrefil. >:D
PS: Co by za to jiní dali, aby na tom byli taky tak "bídně" jako Golf. >:D:yes:
I na plesy chodí socky bez špetky vkusu (Nejspíš tam jezdí autama od VW) :-) Což je vlastně dobře, protože alespoň vyniknou ty opravdu pěkné modely. ;-)
Neco na tom pytli je. Pravda je, ze se dnes u kazdeho vyrobku pouziva slovo design a znackovy vyrobek. I nabytkarske firmy vyrabi nabytek a designovy nabytek. Je zde videt rozdil mezi "designem" a "designem". Podobny rozdil je i mezi auty, nektery jsou designova a nektere jsou proste jen auta, premistovadla, podobne jako busy ;-)
To zas bude pokec, ale je aspon na urovni, bez nadavek ;-)
Ten ktery je stary uz pravda moc nestarne. To je jako se zdanenim vyplaty, chudakovi moc stejne procentnim zdanenim neseberu ;-)
Nebo treba :
Tatra 77 byla poprvé představena 5. března 1934 na pražském autosalonu a na podzim 1934 na autosalonu v Paříži. Její uvedení i zde způsobilo senzaci. A dnes???
Kdo mel doma tu plastovou hracku? To byly veze pro nactilete, parametry i designem neco jako hracky Transformers ;-)
To sis vybral hodně špatné přírovnání, ne pro Golf, ale pro tebe. Golf je v rámci třídy právě reprezentantem toho klasického obleku, to "cirkusové oblečení" můžeš najít naopak právě u některých z jeho konkurence. ;-)
A pytel od brambor a nový Golf? Nenech se vysmát, to sis zřejmě něco spletl s TATA NANO apod. Důsledek komplexu z úspěchu (nejen Golfu) se prostě projevuje u různých lidí různě.
Jinak viz MT 11:31.
Jasne, od neho vyliezli same perly [odkaz] [odkaz] >:D a ten Veyron je tiez uz len nalestena bieda a nikdy to nebolo pekne auto, iba odlisne od ostatnych [odkaz] .
To není Elise. :-) Jen nevím, jestli s tím vůbec někdo 400+ zkoušel jet a jak dlouho to vydrží - protože ani Veyron neudrží 400+ moc dlouho (a to i kdyby nemusel každých 10-15 minut měnit pneumatiky a tankovat).
Jo, zbrkle jsem to otevřel a hned zavřel..., přitom si ním tady "teta" tak často léčí komplexy s Veyronu. >:-[]
Každopádně ty poněkud jiné světy platí i tak. ;-)
Tak nám "tie ostatné", co nepotřebují řešit aerodynamiku k tomu, aby zvládli 400Km/h, vysyp z rukávu, znalče..., že bych se tu od tebe konečně něco dozvěděl o autech?
"Lebo ostatne auta, ktore zvladnu 400ku sa s nou (aerodynamikou*) popasovat nemusia"
Viz to, na co jsi tím reagoval:
"Na to, s jakou aerodynamikou* se veyron musí popasovat, tak vypadá více než dobře. "
Aha, takze toto si nepochopil - odpoved v tej forme predstavuje - 'akoby sa ostatne auta s aerodynamikou zaoberat nemuseli'... coz v preklade znamena, ze samozrejme; zaoberat sa musia a pritom vyzeraju celkom inak; tzn. tvar Veyronu nie je primarne kvoli aerodynamike.
W. de Silva u Alfy sice něco udělal, ale nejvíc se mu povedla 156. Ta ve své době působila skoro jako zjevení a sbírala uznání jedno za druhým, zejména designová. Pak zanedlouho odešel k VW, ale v krvi měl tu 156 ještě dlouho. Než se jí zbavil, mnozí Seati se 156tce dost podobaly, byť třeba jen v některých detailech. :-)
Víš o tom evidentně "kulové", tak si zase (marně) nehraj na znalce v oboru... ;-)
Radši nám napiš něco o čem fakt něco víš, třeba co nového u vás v Makově? Co celnice, už jste ji někomu konečně "střelili"? >:-[]
Karosériu to má Golf, ale keď zoberieme v úvahu reči o tom ako má byť nové Scirocco úplne iné môže sa v tomto koncepte v detailoch skrývať nástupca Šíra.
Slová ako Design alebo Vision sú pre VW cudzie , ďalší ich "projekt" nám to len dokazuje . Sorry , ale z vonku to vyzerá trochu ako keby si niekto Tuningoval v garáži Golfa a z vnútra je to kombinácie Leona a Audi . Ďalší , podľa mňa nepodarok ...
Takže nie Design Vision GTI , ale Spare Parts Vision by Tesco ....
Skoro to vypadá, že koncept používá novou verzi VR6, která se asi objeví v novém Passatu popř. nových SUV od VW s příčnou zástavbou. 500hp je skoro dost. :-)