Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf R 400: Zběsilý golfík půjde možná do výroby

Volkswagen nejprve dementoval přípravy výroby nejostřejšího Golfu R 400, který představil v Pekingu. Zdá se ale, že je všechno jinak.
Zpět na článek
23. 4. 2014 12:17
23. 4. 2014 12:32
23. 4. 2014 14:31
23. 4. 2014 17:06
23. 4. 2014 20:31
23. 4. 2014 12:43
24. 4. 2014 12:30
23. 4. 2014 12:26
23. 4. 2014 12:32
23. 4. 2014 12:43
23. 4. 2014 12:46
23. 4. 2014 14:03
23. 4. 2014 20:37
23. 4. 2014 12:50
23. 4. 2014 13:43
24. 4. 2014 15:50
23. 4. 2014 12:39
23. 4. 2014 12:53
23. 4. 2014 13:14
23. 4. 2014 13:28
23. 4. 2014 12:59
23. 4. 2014 14:16
23. 4. 2014 14:37
23. 4. 2014 21:11
23. 4. 2014 14:46
23. 4. 2014 17:50
24. 4. 2014 07:48
24. 4. 2014 12:46
24. 4. 2014 12:50
24. 4. 2014 13:11
24. 4. 2014 14:39
24. 4. 2014 14:41
23. 4. 2014 14:22
23. 4. 2014 18:07
Avatar - Magister
23. 4. 2014 12:17
400
Ale proč ne. Koní není nikdy dost, nikdo neříká, že člověk musí všechny využívat. Ale musí být skvělý pocit, že tam jsou a limit vozu je ještě daleko...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - white label
23. 4. 2014 12:32
Re: 400
Souhlas, zvlášť když to bude limitka. Konfigurace 400PS, 4x4, 3dv. a 4 sportovní sedačky vypadá skvěle. Jestli tohle půjde do výroby budu se intenzivně škrábat za uchem, vlastně je to skvělá zpráva. ;-)
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 14:26
Re: 400
Souhlas. Když si lidé složitě tuní své staré Golfy na 1000 koní, aby se s tím párkrát v roce projeli po autobahnu či si vyzkoušeli přetížení adrenalin z přetížení při zrychlení někde na okruhu, je to vlastně hrozně uhlazené GT, a kdyby se vyrobilo do nějakých těch 400 kousků, i parádní raritka, jakou byl ve své době Golf II G60 ve verzi Limited...

Skvělá zpráva píšeš jen kvůli tvému fandovství do VW, nebo by sis to chtěl doopravdy koupit? :-)
Avatar - iudex
23. 4. 2014 14:31
Re: 400
No keď sa wl škriabe za uchom, to je záväznejšie, než keď niekto vyhlási, že BY si to auto kúpil. >:D
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 14:37
Re: 400
Woody už určitě sepisuje baladu O večerním klidu v centru Rožnova. >:D
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 14:43
Re: 400
Sám víš, co máš, a vědí to i tví sousedé, když je ráno vysvobodíš z opojného spánku, kámoši a chudáci, co si mysleli, že jejich nový diesel nikdo nepředjede... A pak zahřeješ toho tahouna pod kapotou a na při nájezdu na dálnici rozdovádíš všechny své údy.
24. 4. 2014 12:30
Re: 400
Jezdim v kupecku BMW E92 335i s 306 konmi....pokazde kdyz seslapnu plyn tak me nikdy neprestane tesit, jak obrovskou silu a nadherny zvuk motor ma. Ale predstavy, ze bych mel k dispozici dalsich 100 koni me uz skoro desi... to musi byt naproste peklo....
Avatar - deolator
23. 4. 2014 12:18
Převodovka přednáší...
"Točivý moment 450 N.m v rozmezí 2400-6000 min-1 přednáší šestistupňová převodovka DSG..." - poet DSG, avšak reál je manuál :-)
Rozbalit vlákno
14
Avatar - iudex
23. 4. 2014 12:28
Re: Převodovka přednáší...
:-) A možno prednáša na vysokej škole. :-)
Inak nielen na tomto fóre, ale i inde sa opakuje omyl s DSG, pritom z obrázku je jasne vidieť manuál: [odkaz]
Avatar - white label
23. 4. 2014 13:17
Re: Převodovka přednáší...
To ano, ale to co je na tom kousku vystaveném v Číně, nemusí být stejně na případné produkční verzi.
23. 4. 2014 13:46
Re: Převodovka přednáší...
Jen si říkám, které šestistupňové DSG by to bylo. DQ250 není stavěná na 450 Nm. A DQ500 má stupňů sedm.
Avatar - iudex
23. 4. 2014 14:32
Re: Převodovka přednáší...
A na koľko je aktuálna 6-s. DSG vlastne stavaná? Keď dáva s prehľadom tých 360 Nm sériových verzií EA288.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2014 15:42
Re: Převodovka přednáší...
360 Nm s přehledem? To těžko ;-)

[odkaz]
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 17:30
Re: Převodovka přednáší...
Jó, převodovka z Veyronu by nebyla špatná...
Avatar - poterienko
23. 4. 2014 17:37
Re: Převodovka přednáší...
IMHO by stačila z V6 naftových A4/5/6/7.
23. 4. 2014 17:45
Re: Převodovka přednáší...
Podélné a příčné uložení se nerado míchá. ;-)
Avatar - poterienko
23. 4. 2014 17:54
Re: Převodovka přednáší...
Pravda, pravda. Ale věřím, že ačkoli nedokázali dvakrát vyhrát válku, tak toto by ti kluci němečtí zvládli.
23. 4. 2014 17:28
Re: Převodovka přednáší...
Bylo to 350 Nm. Hrají v tom roli i otáčky a někdy se to trochu překračuje. Ostatně VW tuhle převodovku dává k motorům s 380 Nm. Jestli na ní něco změnili, nevím.

Nedává však smysl, aby ji upravovali pro zvládnutí 450 Nm. DQ500 je novější, má více stupňů a kromě Tiguanu ji dali i do dua TT RS a RS3, jejichž motor měl také 450 Nm. Je to logická volba. Jen pro úplnost, jejím limitem je 600 Nm.
Avatar - Hammunasakra
23. 4. 2014 15:55
Re: Převodovka přednáší...
Přemejšlel sem o tý Acuře a myslim že to aktivní řízení všech kol P-AWS vopravdu může mít vliv a svym způsobem umožňuje nepoužití lichoběžníků.
Ale hlavně ti mám vyřídit vzkaz a maximální doporučení že tam si máš určitě zajet. Ubytování slušný ale jídlo lepší než všechny vyhlášený michelinský restaurace. Plus dělaj a prodávaj vlastní oleje či co, tak to je prej taky fantastický a máš určitě vyzkoušet. Šéfkuchaři je prej pouhejch 23 let ale má snad fakt dar od Boha nebo co [odkaz]
23. 4. 2014 17:44
Re: Převodovka přednáší...
No ano. Zjednodušeně lze říct, že zkracuje rozvor, takže bude stačit menší natočení kol. Tady se přeci nebavíme o reálném přínosu, ale o tom, že je to lepší řešení a mělo by být použité. Asi se shodneme, že MacPherson také funguje. To už spíš omezuje fakt, že jde o předokolku.

Díky. Vyřiď, že pozdravuji. ;-)
Avatar - Hammunasakra
24. 4. 2014 09:31
Re: Převodovka přednáší...
Vyřízeno :-)
Avatar - white label
23. 4. 2014 17:09
Re: Převodovka přednáší...
Ano, logicky by to bylo sedmistupňové DSG, viz sedmistupňový S-tronic v poslední RS3 s R5 se shodnými 450Nm.
23. 4. 2014 12:26
Topper
To zas bude řečí a přemotorovaném golfu. Ovšem 270 koní v předokolkovém rcz-r je zcela v pořádku, to je geniální auto 8-s
Rozbalit vlákno
27
Avatar - iudex
23. 4. 2014 12:32
Re: Topper
Ja to čiastočne chápem; keď som ešte jazdil na rodičovskej Felicii (ako Topper) so 40 kW, tiež som si myslel, že 100 kW auto musí trhať asfalt a 200 kW sa snáď už ani nedá zvládnuť. :-)
23. 4. 2014 12:43
Re: Topper
Kdysi myslel, teď to víš >:-[]
Avatar - iudex
23. 4. 2014 12:46
Re: Topper
Tak aspoň nejaký progres. >:D
Avatar - white label
23. 4. 2014 14:03
Re: Topper
To znáš taky , co (stejně jako já)? >:-[]
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 15:27
Re: Topper
Á, už se zase pomalu dostáváme k vypadávání a šednutí vlasů... ;-)
23. 4. 2014 12:50
Re: Topper
Ale toper přeci jezdí i na Lanceru jeho bráchy, pak nějakým Pajerem místního vajdy, riem od bratránka z třetího kolena a jednou viděl i30. Kdysi tady o tom napsal odhadem 50 řádků >:D jo a pak rozvážel Cadddym po košicích geronty, to zas za několik málo hodin (ani ne za celou šichtu) najezdil po městě 200 i 300 km >:D
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2014 13:43
Re: Topper
je to tak... tych aut uz bolo viacej.... ale momentalne je to felda a lancer ;-) ... obcas aj firemne auto .... v minulosti skor fabia ale aj polo 6N1 44KW .... potom par mesiacov s caddy v prepravnej sluzbe... no a este kedysi sme mali aj skodu 105L.... tiez mam prijemne zazitky ;-)

za svoju "sofersku karieru" sa rozhodne nehanbim.... ak ma z toho niekto srandu tak prosim, nech si posluzi beriem to sportovo.... ja nemam dovod sa nikomu vysmievat ani nikoho odsudzovat s cim jazdi a ci uz jazdi v rollse alebo v trabante mne je to tak uplne jedno ;-) a to myslim vazne ... ;-)
24. 4. 2014 15:50
Re: Topper
Rozhodně se nevysmívám někomu na základě toho, čím jezdí. Směšné ovšem je, že člověk, co dokupy nejezdil v ničem, se tady prezentuje, jakoby to tady osvobodil a pláca nesmysly. A to myslím vážně, nebuď překvapenej, že jsi tady k smíchu.
Avatar - white label
23. 4. 2014 12:39
Re: Topper
Jj. já bych se za podobný "tuctový" a "přemotorovaný" Golf nestyděl, pro mě pořád lepší přístup, než třeba někdejší "podmotorované" Porsche (924) s dýchavičným R4 z Audi. :-)
23. 4. 2014 12:53
Re: Topper
Já bych se dokonce nestyděl ani za tuctové a, pro změnu, podmotorované GTI :-)
Avatar - white label
23. 4. 2014 13:14
Re: Topper
GTIčko je výkonově vyvážené.
Avatar - deolator
23. 4. 2014 12:59
Re: Topper
Osobně si myslím, že VW nedá spát A45 AMG 4MATIC. Takže odpověď prostřednictvím tohoto Golfu R400 se zdá být logická. Každopádně souhlasím, že koňů není nikdy dost a stydět se za ně už vůbec ne :-)
23. 4. 2014 14:16
Re: Topper
Nevim co jim neda vice spat, jestli ten vykon nebo ta turbodira. Jiste to bude zazitek cekat az se motor probudi ;-)
Avatar - iudex
23. 4. 2014 14:37
Re: Topper
Iste to nebude hladké a plynulé ako atmosférické R6 od BMW, na druhej strane doba besných nezvládnuteľných turbodúchadiel skončila niekedy so vzduchom chladenou 911 Turbo. Dnes ani 300k Golf R (150k/liter), ani RCZ R (169k/l) nemajú turbodieru, ktorá by bola nejak výrazne cítiť.
23. 4. 2014 21:11
Re: Topper
Tak Golf R ma hlavne jen "300" koni a jine turbo. Takze se nebudem nalhavat, ze tady nebude vyraznejsi.
Avatar - deolator
23. 4. 2014 14:46
Re: Topper
No spíš to bude ve stylu "když vy do patra (výkonově nad naše R), my do zahrady (výkonově nad vaše AMG)". Aneb, v tomto segmentu jsme králové my! ;-)
23. 4. 2014 17:50
Re: Topper
Na tohle přetahování mají RS3.
Avatar - deolator
24. 4. 2014 07:48
Re: Topper
No právě, stačí "jen" přehodit kabát, a nové RS3 s kompletní technikou je na světě!
Avatar - AUDIRS6
24. 4. 2014 12:46
Re: Topper
RS3 bude ešte 5valec, to si v Ingolstadte ešte môžu dovoliť ;-)
na zrazenie emisií v rámci modelovej rady sa bohužial dočkáme aj v A3 3valcov :-!
ale ruku na srdce - za pár 3valcov, vidieť v ponuke aj fakt vydarený R5 - to za to stojí :yes:
24. 4. 2014 12:50
Re: Topper
Já bych ho mnohem raději viděl v garáži než jenom v nabídce :-)
Avatar - AUDIRS6
24. 4. 2014 13:11
Re: Topper
nepoznám Tvoje fin. možnosti ;-) - a nemôžem teda ináč, než podržať palce ;-)
24. 4. 2014 14:39
Re: Topper
Zatím takové, že po koupi jiného nového auta nezbylo ani na 3válcové citigo, natož Audi :-) a jinak by mne by asi docela žralo, kdybych musel koupit 3hrnek, aby si někdo jiný mohl užívat řadový foukaný 5vál :-)
Avatar - white label
24. 4. 2014 14:41
Re: Topper
Jenže, aby mohl být v garáži, musí být nejdřív v nabídce... ;-)
Avatar - šmoula nešika
23. 4. 2014 15:31
Re: Topper
Ano, a proto by nebýt 944 každý chtěl 924S. :-)
23. 4. 2014 13:31
Mám dojem,že si to
koupí někdo,kdo má sice rád pořádný výkon,ale zároveň nechce být moc nápadný.400k je už pořádný nářez a jestli to opravdu začnou vyrábět,tak zřejmě zahájí éru malých monster,která budou na běžných cestách stejně rychlá jako emtrojky,caymany i carrery.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - iudex
23. 4. 2014 14:03
Re: Mám dojem,že si to
Takého Caymana v zrýchlení deklasuje aj existujúci Golf R. R400 by bol výkonnejší ako 911 a rýchlejší (aspoň čo do zrýchlenia), ako Carrera S či GTS. A na bežných cestách, t.j. rozbitých, s nejakým štrkom pri krajnici štvorkolka ten výkon prenesie efektívnejšie, ako silná zadokolka, teda v reále ten Golf môže byť rýchlejší, ako väčšina zadokolkových Porsche.
Avatar - 3_diamanty
23. 4. 2014 13:49
absolutne prehnany vykon
podla mna je to uz moc.....

chapem golf gti... chapem cupru...... ale 400 konovy golf nechapem

je to absolutny nezmysel mat golf s vykonom nadupaneho porsche carrera... pointa golfu je uplne ina ako hrat sa na sportiak ... ja si tiez nekupim tuningovy offroad s podvozkom o svetlosti 15cm .. tiez by to bol nezmysel... kedze priorita offroadov je inde...

vsetsi ako sprosti si tu robite srandu co clovek napise a navazate sa na to cim clovek jazdi a bla bla trapne kecy ..... mimo temy.... bez toho aby ste realne uznali fakt ze je to nezmysel.... niektorych vas lutujem.... nikdy by som nepristupil na hru aku tu predvadzaju niektori z vas.... je to ubohe... a ja za svoj nazor ze je to nezmysel sa nehanbim a stojim si za nim ;-)
Rozbalit vlákno
19
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 4. 2014 14:05
Re: absolutne prehnany vykon
RS3 dává smysl? A45 AMG dává smysl? Clio V6 dávalo smysl?
Avatar - SCHROJF
23. 4. 2014 16:06
Re: absolutne prehnany vykon
Bude to nemecky dialnicny "PORSCHE KILLER"!!! ;-) Za mna jednoznacne :yes:
23. 4. 2014 14:06
Re: absolutne prehnany vykon
Tak to ber tak, že VW demonstruje, jak má vyspělou techniku. Zatímco jiní (třeba Honda >:D ) už několik let blábolí o tom, jak bude nejrychlejší hat a ještě nepředstavili ani sériovou podobu, tak VW místo keců uvedl GTI, R a teď zřejmě i R400. Tam kde jiní se 300 koni končí, VW klíďo ještě 100 koní přidá... ;-)

Jinak je obdivuhodné, kam se dá dnes dostat s běžným HH, neboť před pár lety tyto hodnoty měli spíš supersporty... Takže můžeš mít golf pro všechno - rodinu, podnikání, terén, blbnutí i závodění... >:D Prostě univerzální auto pro každého.
23. 4. 2014 14:24
Re: absolutne prehnany vykon
Jak se demonstruje vyspela technika? obrim turbem a obrovskou turbodirou? Spise mi prijde ze treba v F1 a tam se vw asi nikdy nepodiva ;-)
Jini neblaboli nekolik let, ale pred rokem si dali cil a ten bude pristi rok naplnen. Nikdo nevi proc si ho dali takto, jestli z duvodu nove generace auto, proste nevi se. Ale kdyz se prijde s cinskym projektem, a motorem ktery musi udelat technik od Mercedesu >:D Kdy to bude v nabidce, zitra? Uz vis cas na okruhu? >:D Koukam ze vis a mas stejny kulovy. Tam kde k rychlosti ostatnim staci o tretinu mene koni, musi na okruh vw 100 koni pridat >:D Ze by vw vypsalo novy test spolehlivosti na zakaznikach >:D
23. 4. 2014 14:31
Re: absolutne prehnany vykon
Tak každý nemá ambice na F1. Někomu to skvěle šlape třeba ve WRC. Já vím, že za to sice může ten geniální Francouz za volantem, ale dobrá technika je základ. Geniální Belgičan se může snažit jak chce, ale když je technika z Koreje... ;-)
23. 4. 2014 14:38
Re: absolutne prehnany vykon
Souhlas, kazdy ma jine ambice a mozna i technickou vyspelost. Skoda ze Citroen s Loebem nezustal ve WRC. V zavodech kde se Citroen s Loebem zucastnil bylo videt komu to slape ve WRC a kdo by ziskal titul a uz by se tu tolik o WRC a vw nehykalo ;-)
24. 4. 2014 09:09
Re: absolutne prehnany vykon
Citroen tam zůstal, jen Loeb už se tam nudil. Ale je celkem fajn, že VW ukazuje, že základ je jezdec, pokud je technika spolehlivá, je prostě vyrovnaná. Uvidíme jak korejec, je to první sezóna, takže se nedají čekat zázraky. Ale vždy, když zaslechnu reklamu na DOKONALÉ auto, vzpomenu si na WRC s ironickým úsměvem :-)
23. 4. 2014 14:57
Re: absolutne prehnany vykon
Motáš vice věcí dohromady, který ale nejsou tak jak píšeš. Nejdřív si přečti test AMG a Golfu R. Nikde o žádné turbo dire u R narozdíl od AMG nepíšou. A jak můžeš vědět, že R400 jí bude mít? A čím jiným chceš ukázat, že máš náskok, než tím, že dáš na trh techniku, kterou nikdo jiný nemá??? >:D Trochu se zamysli nad tím, co jsi napsal...

Navíc toho technika od Mercedesu přijali nedávno, tedy v době, kdy už tento motor musel být již dávno připravený, protože jistě víš, že to není práce na 14 dní. >:-[]
Avatar - CHerokee
23. 4. 2014 16:36
Re: absolutne prehnany vykon
S A 45 AMG jsem pojezdil, žádnou zvláštní turbodíru nemá, ten motor má téměř atmosférický charakter.... v kterém testu tvdí opak, tak v tom autě buď nejeli, nebo si vymýšlí a nebo to bude konkrétní edice 1, kterou páni testovači v ČR odvařili a turbo se muselo měnit..... asi nepochopili, že studený motor není dobré na 100 % zatěžovat na dráze.
23. 4. 2014 21:26
Re: absolutne prehnany vykon
Tak bude jiste i rozdil ve vykonu mezi R 300 a AMG, ze? Nechce to motat vice veci dohromady.
Co je tohle za techniku proboha, oturbit 2,0 a zadeklovat kycovitym deklem? To i garaznici udelaj z objemu 1,6 500 koni a nikdo se z toho neudela. Demonstrace techniky vypada dnes uplne jinak a to treba hybridnim supersportem, treba i8 nebo i3.

Ja vim ze to neni prace na 14 dni, ale tobe to asi unika, kdyz tu placas o tom jak Honda neco blaboli nekolik let. Kdy tohle vyjede k zakaznikum? Je ten motor vubec hotov? Nebudou ho teprve ladit a do prodeje se dotane az za rok, dva? Co je to za naskok, kdyz se jeste ani nikde nevi jestli to pujde do vyroby? Naskok diky technice nebo spise plakatu >:D >:-[]
23. 4. 2014 14:33
Re: absolutne prehnany vykon
Přesně tak. Je to hozená rukavice ostatním výrobcům ostrých hatchu a konkurenčním automobilkám vůbec. Jde o to posunout laťku zase o kus výše, ať už v rámci třídy, tak rozčeřit hladinu i v jiných...třeba u ryze sportovních modelů.

Já vím, nemusí to někomu dávat smysl. Jen pár příkladů BMW M5 E39 z roku 98 dávalo z V8 400koní. Porsche 911 Turbo ročník 2002, první "vodník" dával 420 koní. A například GT3 se na takový výkon dostala až v předchozí generaci :-).

Ale kdo může říct, že má čtyř set koňový hatch? :yes:
23. 4. 2014 14:46
Re: absolutne prehnany vykon
Tech 300 koni je v Golfu R tak akorat. Cenove to zase poleze nahoru a vyuzitelnost a kazdodenni pouzitelnost zacina padat i s ohledem na 3dv. Jake asi budou reakce motoru? Na plakat je takovy hatch tak akorat ;-)
Nesedel by tento vykon spise Sciroccu? Vypada sportovneji a je to i 3dvirko ;-)
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 4. 2014 14:51
Re: absolutne prehnany vykon
Vzhledem k absenci turbolagu u R je možné předpokládat, že bude chybět i v případné R400. Holt už nejsme v době Cosworthů a Super...
23. 4. 2014 21:32
Re: absolutne prehnany vykon
300 koni neni 400 ;-) Jinak by jiste nic nebranilo tomu tam hodit rovnou treba 500, ne?
23. 4. 2014 15:02
Re: absolutne prehnany vykon
Akorát? Už jsi s tím jel, že to tak víš? Doměnky, doměnky... a bláboly... >:-[]
23. 4. 2014 21:33
Re: absolutne prehnany vykon
Presne jak rikas demonstrace techniky plakatovou technikou. Doměnky, doměnky... a bláboly... >:-[]
23. 4. 2014 15:06
Re: absolutne prehnany vykon
Nevzpomínám si, že by u RCZ-R, který má 1.6 turbo s 270k si někdo stěžoval na turboefekt. Příští týden ho projedu, tak budu vědět více. U Golfu R400 to nebude jinak.

Že by mě 2-dveřové auto nějak omezovalo při každodenním použití? Přece by jsi těch 400k nechtěl v Golfu Variant ;-) .
23. 4. 2014 21:37
Re: absolutne prehnany vykon
Tak na kazdodeni jezdeni a pouzivani je 5dvirko idealni. Nikdo tu nemluvil o kombikach ;-)
Jinak hozena rukavice to je pouze tehdy pokud se to nekomu vyplati davat do vyroby a tech vyrobcu moc nebude ;-)
23. 4. 2014 14:23
Re: absolutne prehnany vykon
Někdo autem rozváží geronty.
A někdo se chce s autem bavit... Že to nechápeš, to tu všichni vědí.
Avatar - Enthusiastic.driver
23. 4. 2014 14:04
tunerova smrt...
...tak a tunerští mechanici nebudou mít co žrát... >:D Jestli to VW vážně dotáhne na silnice tak klobouk dolů a poprosím white labela, ať mi potvrdí/vavrátí, že by to byl největší "úlet" v moderní historii značky.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - wakantanka
23. 4. 2014 15:10
Re: tunerova smrt...
Neboj nič, oni sa tí tuneri zase vyblbnú na vzhľade. Tam im VW necháva dostatok priestoru. Akurát mi nejde celkom do hlavy, prečo vzhľadom k použitej technike a predpokladanej limitovanej edícii, neurobia tomu autu dostatočne vyzývavý a odvážny bodykit. Prípadne prečo radšej ako už predznamenal Strelec nespravili niečo podobné so Siroccom?
Avatar - Ham.
23. 4. 2014 15:19
Re: tunerova smrt...
Protože čtyřicetiny letos slaví Golf a ne Scirocco. :-)
Avatar - white label
23. 4. 2014 16:10
Re: tunerova smrt...
Kromě toho, že 40 let slaví nepoměrně známější Golf, Scirocco (včetně SciRocca) zatím vůbec nedisponuje pohonem 4x4, navíc je současná (třetí) generace prakticky před "důchodem".
23. 4. 2014 18:03
Re: tunerova smrt...
Pokud to má být dárek k narozeninám, tak autu nemůžeš sebrat identitu. Tohle není zrovna artikl pro stálou nabídku. Řekl bych, že by se jich v kastli Scirocca i prodalo méně.
Avatar - white label
23. 4. 2014 17:21
Re: tunerova smrt...
Vywrátit (ani Wawristit) to samozřejmě nechci, ale jestli se ten "největší úlet v moderní historii značky" opravdu dostane na pult, budu mít určitě velký problém - "nechtít ho".
Kdybych měl v dobách Golfu II Edition možnost ho koupit (jako nový) měl bych zřejmě podobný problém.
23. 4. 2014 18:28
Re: tunerova smrt...
Tech uletu bylo vic. W8 v passatu, deseti a dvanactivalce v touaregu a pak phaeton byl sam o sobe docela ulet, vcetne vsemoznych Piechovych pozadavku a vymyslu. Tohle bude porad jenom ctyrvalcovy golf s absurdne velkym turbem.
23. 4. 2014 14:22
STi vs. Golf
Všem milovníkům subaru - pokud tento golf postoupí do sériové výroby, pak už snad pochopíte postesk nad tím, že STi se stále více blíží průměru než špičce své kategorie. Žádnou velkou radost z toho nemám, na druhou stranu komu není rady..
Rozbalit vlákno
4
23. 4. 2014 14:26
Re: STi vs. Golf
Na golfu bude to křídlo hnufný ;-)
23. 4. 2014 17:30
Re: STi vs. Golf
Subaru STI se nemůže blížit průměru, protože tvoří svoji vlastní kategorii. HH jsou jiná kategorie, kdo uvažuje o STI nebude uvažovat o HH a naopak. STI je cíleno na jiné zákazníky, pro jeho účel je jeho výkon a jízdní vlastnosti plně dostačující. Pokud si ho někdo koupil, aby zajížděl nejrychlejší časy na okruzích, tak jednoduše zvolil špatně. Pak už mu zbývá jedině dál ladit a upravovat...
23. 4. 2014 18:07
Re: STi vs. Golf
Jablka a hrušky. ;-)
Avatar - white label
23. 4. 2014 18:10
Re: STi vs. Golf
To minimálně, možná spíš borůvky a veverky.. >:-[]