Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Golf R Touch ukazuje nové komunikační rozhraní

Volkswageny budoucnosti by se mohly dočkat hned tří displejů v kabině. Naznačuje to koncept Golf R Touch.
Zpět na článek
6. 1. 2015 17:20
6. 1. 2015 20:49
7. 1. 2015 13:19
Avatar - simply never
6. 1. 2015 17:14
nove technologie v automobilovom priemysle
Pamatam si rozhovor s Carlosom Ghosnom spred 10 rokov, kedy predpovedal, že rozvoj nastane prioritne v elektronike, osobitne v multimediach. Evidentne to bol a je vizionar. Osobne mi multimédia v aute vadia, auto pre mna nie je diskoteka. Čím viac multimédií, tým viac "snahy" sa s tým hrat a to aj počas jazdy. V principe preto za maximum povazujem pristup Saabu, kedy počas jazdy svietilo iba to co naozaj malo. Preto ano, súhlasím, že tri obrazovky mozu byť super, ale pri televizore. Schvalne kto si spatne dohlada testy starej C4, ktorú hojne za 3 displeje kritizovali. Dovod: 3 obrazovky rusia, nech su sebalepsie. Predsa nie je mozne, že redaktorom 3 displeje vadia u C4 a nevadila pri vw? Mne by vadili.
Rozbalit vlákno
3
6. 1. 2015 19:50
Re: nove technologie v automobilovom priemysle
Ad. Saab. Golf GTI, se kterým jsem jezdil (V.gen) to měl taky. Když například byla tma, tak úplné zhasnutí světel na přepínači znamenalo úplnou tmu, akorát zářily ručičky na na přístrojovce. Vyžadovalo to mít koupené automatické svícení světel.
6. 1. 2015 20:41
Re: nove technologie v automobilovom priemysle
tak folcvagnisti jsou vseobecne trosku zabrzdeny. vse je spravne az kdyz to uvede jejich modla
6. 1. 2015 21:35
Re: nove technologie v automobilovom priemysle
Tak určitě...

[odkaz]

Něco na prasknutí žilky ;-)
6. 1. 2015 17:20
Jistě...
...jeden touch screen je levnější, než deset tlačítek.

Všecko modrý...OMG :no:
Rozbalit vlákno
4
6. 1. 2015 19:52
Re: Jistě...
taky nemám moc v lásce touch screeny. Ta vazba "bříško prstu - materiál - odezva" je k nezaplacení. Vlastně... k zaplacení ;-)
6. 1. 2015 20:49
Re: Jistě...
Můžou si to strčit za klobouk.
7. 1. 2015 11:22
Re: Jistě...
No a oni to strčili na palubovku..Ten nápis "Las Vegas" mluví za vše 8-s
Avatar - 3_diamanty
6. 1. 2015 19:22
vacsi otras
som v interieri od vw zatial este nevidel...... ak ma byt toto cesta ktorou sa bude interier v buducich volkswagenoch uberat ( ale aj v inych znackach ) tak s panom bohom ......

samozrejme je jednoduchsie a lacnejsie tam capnut velky bezpohlavny displej s nulovou hodnotou ako spravit funkce kvalitne tlacitka ... inak pokial viem v aute ma clovek sofer prioritne sa venovat jazde.... pozerat sa na velku telku je lepsie doma v teple s chladenym pivom v ruke :yes:
Rozbalit vlákno
2
6. 1. 2015 19:53
Re: vacsi otras
Co se dá dělat... musím s Tebou naprosto souhlasit :yes:
Avatar - Fortune Rayzor
7. 1. 2015 02:58
Displeje nebrat!
Považuji se na technologického naděšence a znalce všemožných moderních vymožeností, ale jako řidič ovládám auto zásadně "naslepo" a to bez přítomnosti fyzické odezvy prostě není možné. Mechanický čudlík je mechanický čudlík. Už za to dostal kartáč nový Peugeot 208, kde jen základní nastavení klimy zabere spoustu sekund z pozornosti řidiče. Pokud bych mohl Volskwagenu něco doporučit, tak to jsou právě dotykové displeje s haptickou odezvou, tím by jednoduše položit na lopatky veškerou konurenci, nicméně je to technologie stále ve vývoji a hotový produkt nejde zatím reálně koupit. Snad koncept zůstane konceptem a budeme si všichni dále vesele kroutit a mačkat, co hrdlo ráčí. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - SCHROJF
7. 1. 2015 10:52
Re: Displeje nebrat!
Je to PEUGEOT 308... ;-)
Avatar - Fortune Rayzor
7. 1. 2015 22:27
Re: Displeje nebrat!
Ups, chybka se vloudila.
Avatar - Dinar
7. 1. 2015 13:19
Díval jsem se
u konkurence na článek o tomtéž, mají tam ještě video s ukázkou jak ovládání gesty funguje. Na tom je pěkně vidět, jak je to marné, trhané a zpožděné reakce, nutno očima sledovat, jak systém na gesto zareagoval, absolutně žádná výhoda oproti touch screenu, o systémech se sdruženým ovladačem nemluvě. Nevýhod spousta, jakýkoliv pohyb v blízkosti displejů vyvolá reakci, tzn. nebudou tam moct být odkládací prostory apod., prostě jen hezký pokus o zdolání slepé uličky. Ovšem nepochybuju, že to někdo do výroby nakonec dostane a bude se psát o pokroku atd. atp.
Rozbalit vlákno
0