R420 s R5T??? Tomu se mi nějak moc nechce věřit... :-|
Že by to byla limitka, tomu naopak věřím.
Zřejmě by to byl výhradně třídveř s jen jednou převodovkou (dsg).
Kedze na FL Golfu neverim - vzdy boli totiz oznacovane ako nova generacia ( aj ked hlavne pri V / VI to bol technicky viac nez FL ) - asi uvidime uz novu "osmu" :-) ( nie A-osmu, ta bude mozno na konci roku >:D )
Veci popisane v clanku ( odpisane z AutoBildu ) su sice ok, ale G VIII by mal mat tych noviniek viac:
V prvom rade "MQB-Evo" alebo ako to nazvat - proste MQB optimalizovana este viac na vyrobne naklady ale aj odlahcena, plus, teda pardon PLUS!!! - priprava na 48V palubny system !
Vdaka tomuto sa je mozne tesit na vcelku kopec noviniek o ktorych sa uz nejaky ten piatok pisalo / pise :
E-Lader ( elektricky kompresor ) pre naftove motory (zatial), kedze 2.0 BiTDi sa neukazal v najlepsiom svetle, je realne ocakavatelne, ze s E-Laderom sa naplno prejavia kvality viacstupnovo preplnovaneho 2.0 TDi.
R-400 / 420, alebo niecoho na ten sposob ... Ono E-Lader sa mal predstavit ako prvy v Q7 - resp. SQ7 TDi, takze asi aj ona bude predstavena, ale vyuzitie E-Laderu sa planuje aj vo vrcholovych benzinovych motorizaciach.
Takze aby nam nemuseli kradnut R5 2.5 TFSi, vystacia si dufam s R4 2.0 TFSi s E-Laderom a turbom klasickym tak, aby mal motor pozadovane parametre a pritom aj pekny, plynuly narast krutiaku, bleskovu odozvu a vdaka E-Laderu a spol. aj dobru spotrebu. :-)
"a spol" - prislusenstvo ktore sa ponuka, kedze 48V system to umoznuje: Starter / generator, ktory moze fungovat aj ako pomocny motor a tym sa z neho stane mild-hybrid.
Toto je ale asi hlavny trumf aj pre obycajnejsie verzie - proste mild-hybrid aj s obycajnymi motormi, plus asi aj automaticka (elektricky ovladana) spojka.
Golf je proste gro VW a VW je gro koncernu. Preto cakam taketo radikalne veci uz teraz v Zeneve, kedze zrovna ona bola povazovana celosvetovo za #1 autosalon vo svete. VW sa potrebuje "ocistit", ukazat ozajstny pokrok. Takze maju sancu... ;-)
No, na úplně (od základu) novou genraci Golfu mi to přijde trošku brzo, takže je možné, že to jen facelift nakonec bude, otázka zní, jestli to nazvou další generací jako u GVI, nebo naopak ne.
U G420 se také přikláním spíš k dvakrát přeplňovanému R4, než k R5 z RS3/TTRS.
lenze vies o co ide:
pokial to ma byt R4 s 1 turbom - OK ( sice turbolag, ale pojde to )
pokial 2 klasicke, tak to bude GUT, ale hoooodne zriedkave riesenie, ktore uz dnes nevidno.
pokial by to malo byt ale 1 turbo + E-lader, potrebuju 48V. no a aktualne MQB-cko 48V el. instalaciu nepodporuje ( aj za to bol jeho presadzovatel riadne sprdnuty... >:-[] )
PS: Od kedy je tu G VII ?
VW sa nedavno dusoval za generacie v 5 rocnom cykle... ;-)
preco by bolo neskoro? niektore auta sa faceliftuju uz po dvoch rokoch ( civic ) niektore po 3- 4 roch... a niektore aj neskor..... niektore zaziju pocas svojej "kariery" jeden facelift ... ine dva .. a niektore az tri ( punto, pajero ) ..... ;-) ... ja by som tomu faceliftu golfu VII v zeneve kludne veril.... ak sa nemylim tak nova generacia G8 by mala byt az v roku 2018... takze este nie je neskoro na facelift ... ved pockajme a uvidime uz za dva mesiace v zeneve .... ale novy G8 tam rozhodne este nebude
:yes: vidim to rovnako ... na novu generaciu je este priskoro.... facelift by ale daval zmysel... popravde by sa G7micke uz aj zisiel
ak sa nemylim tak aktualne polo facelift uz zazilo a nebol s tym ziaden problem o aku generaciu po fl ide .... alebo ci prisiel skoro alebo neskoro .... a rovnako hladko to prebehne aj s G7 ... ocakavam par vylepseni ... navonok nic radikalne ;-) ... a mozno si ho z vonku ani nevsimneme
Nesmysl, o žádný facelift (ani minifacelift) u GVI nikdy nešlo..., tak k tomu dej nějaké odkazy. Modifikované nárazníky měl pouze GTI 35 edition (podobně jako dnes Clubsport 40). A světla tvar v průběhu VI. g. Golfu nikdy neměnila, akorát bylo více verzí vnitřního uspořádání.
Vpředu - původní halogenová verze, s příchodem GTI možnost adaptivních bixenonů, pozdějí s denním LED svícením.
Vzadu - nejdřív klasika, s příchodem GTI zatmavené, s příchodem eRka zatmavené s LED technikou.
Tak jestli ti k označení facelift stačí nalakování (tvarově stejného!) nárazníku už v základu (G3 CL), tak potom může být facelift i to, když si dáš na anténu třeba ocas z veverky. >:D
Od III. generace kompaktního hb Golfu na něm v jednotlivých generacích neproběhly žádné optické změny, které by se daly nazvat skutečným faceliftem. To je fakt, který nezměníš, i kdyby ses na hlavu postavil, pane chápavý... ;-)
Jak vypadá skutečný facelift můžeš naopak vidět u konkurence Golfu, typicky třeba facelifty Focusu, Meganu apod.
Áno stačí to na označenie minifacelift. O tom som písal, a na to si zúrivo reaqoval
Odkazy nevidíš, lebo sa mi nechce hľadať, nie som fanatik, no rozdiel medzi prednou časťou Golfa V pri zahájení výroby a pri ukončení je jasný. keď ťa to zaujíma, nájdi si to. Aj jednotka a dvojka dostali nové nárazníky. Jednotka nové zadné svetlá...
Napsal jsem jasně "Od III. generace..." Máš problém pochopit psaný text?
Nalakování kousku plastu u základní výbavy na podobné označení rozhodně nestačí.
A původně jsi psal pouze o VI. g. Golfu a tam není ani to lakování, takže jsi kecal zcela prokazatelně.
"...rozdiel medzi prednou časťou Golfa V pri zahájení výroby a pri ukončení je jasný."?
Komu? Možná tobě, jako odborníkovi na facelifty Golfu. >:D >:-[]
Když sem nejsi schopný dát odkazy s fotkami, které by podobné nesmysly potvrdily, tak se aspoň trochu rozepiš o těch jasných rozdílech u přední částí V. generace Golfu při zahájení/ukončení výroby...
Směle do toho. :*);-)
Pár rokov pred koncom výroby, boli zmenné predné nárazníky a svetlá. Tak to asi bude aj teraz, taký minifacelift."
Toto je môj príspevok, na ktorý si reagoval. A keďže boli FL, je pravdivý.
Žiadne do toho nebude, nie som blázon s tisíckami príspevkov, ktoré sú len o tom pohádať sa a zvýšiť si sebavedomie. Na to si nájdi niekoho ako si ty. On tu s tebou bude tráviť čas, hľadať a pastovať sem foto ...
Píšu ti jasně, že od III. generace nikdy žádné FL Golfu nebyly (autor článku má v tomto ohledu pravdu) a světla ani nárazníky se neměnily. To, že se např. zdvojené světlomety u G3 původně určené pro GT/GTI/VR6 dostaly později i do běžných/řadových modelů, nebo, že celolakovaný nárazník dostaly později i základní verze nemá s případným faceliftem vůbec nic společného, Ty zdvojené světla ani náraznílky nebyly totiž v rámci G3 ničím novým, co by dřív u G3 nebylo.
Tak co je s těmi tvými údajnými rozdíly přední partie G5, stačí slovně... Ono, ne že se ti nechce, ty tu hlavně nemáš co dát, protože vaříš jenom z vody.
Měj se...
Ještě že má Golf každoročně víc jak půl milionu evropských kupců. A v USA Car of The Year v kategorii. Jinak bych si myslel, že jsem divnej když se mi ta škatule líbí >:-[]