Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Video: Volkswagen Golf GTI – Exteriér nové šesté generace

V letošním roce nastupuje do boje s konkurencí již šestá generace Volkswagenu Golf GTI. Německá automobilka se opět snaží nabídnout ideální koktejl zábavných a praktických vlastností.
Zpět na článek
22. 6. 2009 11:01
neregistrovaný "maxo"
22. 6. 2009 11:49
22. 6. 2009 12:01
neregistrovaný "maxo"
22. 6. 2009 13:24
neregistrovaný "maxo"
23. 6. 2009 14:16
neregistrovaný "maxo"
22. 6. 2009 13:26
22. 6. 2009 14:06
22. 6. 2009 21:29
24. 6. 2009 09:02
22. 6. 2009 09:49
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - white label
22. 6. 2009 10:03
Re: nevkusma poutova
Zajímavý názor..., mimochodem je na současném trhu vůbec nějaké auto, které hodnotíš kladně a pokud ano tak které..., rád mu také věnuju zaslouženou chvilku pozornosti... ;-)
Avatar - ethicon
22. 6. 2009 10:27
Re: nevkusma poutova
Delte si venoval tej pozornosti až až a nielen v diskusii pod člankom o nej...to bola len provokácia ;-) osobne sa mi GTI páči o kvalite nepochybujem a aj ceny sú celkom zaujímavé.
Avatar - white label
22. 6. 2009 11:23
Re: nevkusma poutova
K pozornosti k Deltě jsem byl spíš vyprovokován, některými reakcemi, které ji místy až "glorifikovaly". Jako luxusní alternativa Brava, mi vlastně vůbec nevadí, jen bych z toho nedělal hned prémiové auto s uměleckými aspekty v designu...
A myslím si že pěkné auta neumí jen Italové a občas se i jim ani v designu nemusí vše povést na 100%...

Ke Golfu GTI si tu už psát (pod ním) moc dovolit nemůžu, snad jen kritku, tu by někteří rádi brali vážně ;-) .
Takže můžu jen zkusit napsat, že G6GTI není podle mě ve všem automaticky lepší než G5GTI...
Je sice "dokonalejší" a sofistikovanější (adapt. podv. apod.), a tím ještě mnohem použitelnější pro běžný "život", ale jako v životě je vždycky něco za něco...
Velmi dobře tento posun odráží i rozdíl vzhledu těchto dvou "generací" daný především detaily, G5GTI byl mnohem věrnější "retro" původního GTI, než ten současný, který se už více přizpůsobil požadavkům současného trhu...
Myslím teď (pro většinu opravdu atraktivní) detaily typu dva výfuky po stranách (včetně difuzoru), velmi hezký, ale (na "ducha" GTI) už mírně přezdobený volant, částečné lakování 18" kol kontrastním černým leskem (místo původní méně výrazné šedé metalízy), nápadné mlhovky s lesklým rámečkem pod sklem apod.
Navíc je škoda, že přišel o stylovou černě lakovanou přední masku (kterou má popdobně i např. nový Focus a Megan RS) a vrátil se k jejímu dělení v barvě karoserie...
Přesto všechno ho ovšem stále považuju za nejlepší volbu mezi současnými "klasickými" HH, samozřejmě, že s auty charakteru FoRS ho vůbec nemá smysl srovnávat, ten je určen pro zcela odlišnou cílovou skupinu zákazníků...
Avatar - Dinar
22. 6. 2009 10:43
Re: nevkusma poutova
Nevkusná pouťová splácanina.
Ano, to je přesný popis hmoty, která vyplňuje tvou hlavu. :-!
Avatar - T613
22. 6. 2009 10:46
Re: nevkusma poutova
proč urážíš nevkusné pouťové splácaniny? :-!
Avatar - white label
22. 6. 2009 11:34
Re: nevkusma poutova
Ale líbí se mi ten původní sebekritický nadpis...on totiž skutečně ten "nevkusmá"... ;-) >:-[]
neregistrovaný "maxo"
22. 6. 2009 11:01
pekne
toto sa nemoze nepacit. :yes:
Jedine co ma tam trosku trapi je ta maximalka, ta by mohla byt vyzsia, ale samozrejme to nie je az tak podstatne. ;-)
Rozbalit vlákno
2
22. 6. 2009 11:49
Re: pekne
Asi budeš suchar v důchodovém věku, když sa ti páčí táto šedá myš ;-)
neregistrovaný "maxo"
22. 6. 2009 12:01
Re: pekne
co narobis. ;-)
22. 6. 2009 11:51
I když impotent dostane doping a nový vohoz...
... pořád to bude impotent... atak to na mě působí... pro usedlé zákazníky je Golf ideální volbou... povedené auto (upřímně)... ale snažit se dělat GTI verzi? to je skoro protimluv...
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Dinar
22. 6. 2009 12:15
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
...ale snažit se dělat GTI verzi? >:D >:D Jako vtip dobrý.
Avatar - white label
22. 6. 2009 12:50
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
>:D :yes:
Avatar - white label
22. 6. 2009 12:57
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
:yes: Kvasoňu, palec nahoru za nechtěně, ale upřímně prezentovanou vlastní "blbost"... >:D

P.S.Vadí ti taky, že se MB stále snaží dělat "Mercedesy",
i když to jsou jinak povedená auta (upřímně)... ;-)
...ten tvůj "protimluv" je přesně to, co si právě napsal...
22. 6. 2009 13:18
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Bílá nálepko, přece jen... Mercedes... (řekněme si to upřímně...) je trochu jiná liga... i když o tom tu nebyla řeč...

Ale jsem bezmezně trpělivý, tak to zkusím ještě jednou (i pro pana Dinara)... prostě můj osobní názor je, že Golfy posledních generací jsou nekonečná nuda a sportovní auto by mělo být všechno, jenom ne nudné... a proto je spojení "Golf GTI" v mých očích holý nesmysl... můžeš mi prosím (upřímně) vysvětlit, kde jsem tímto vyjádřil svou "blbost"?:-!

A pokud máš jiný názor... nikdo ti ho nebere...
neregistrovaný "maxo"
22. 6. 2009 13:24
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Ved nazov GTI neznamena supersport, ale auto na denne pouzitie s civilnymi sportovymi vlastnostami, pre sportovejsie zalozenych soferov. ;-)
22. 6. 2009 13:29
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Pardon...

Auto na denne pouzitie s civilnymi sportovymi vlastnostami, pre sportovejsie zalozenych soferov by mělo být všechno, jenom ne nudné...

Lepší? ;-)
22. 6. 2009 13:35
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Jenže právě GTI nabízí co do řidičských zážitků perfektní vyvážení, ovladatelnost, čitelnost a i méně zkušeným řidičům velmi přístupnou určitou hravost a "lehkost" řízení (resp. vedení po silnici). Nudný... ? Ne, to určitě ne.
P.S. K tomuto závěru jsem nedošel jen já.....
22. 6. 2009 13:37
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Já ano...
22. 6. 2009 14:00
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
I vyjímky se najdou.
Avatar - white label
22. 6. 2009 14:06
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Pokud napsal..."Já ano...", došel logicky ke stejnému závěru...
v opačném případě by naopak odpověď musela znít..."Já ne..."
;-)
22. 6. 2009 14:01
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Teď mě ještě napadá...... ještě jde o to, co pro tebe znamená "sportovní".
Avatar - Pierro
22. 6. 2009 14:09
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Fábka RS s chrochtou??? >:-[]
22. 6. 2009 14:55
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Exeo Cupra TDI ;-)
Avatar - Pierro
22. 6. 2009 15:22
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Facku hned, anebo až potom??? >:D >:-[]
22. 6. 2009 15:53
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
dvě na začátek poprosím hned, a pak ještě jednou to samé až se proberu ;-) >:-[]
Avatar - white label
22. 6. 2009 13:36
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Mám také nekonečnou trpělivost...
Takže... spojení dvou "slov" tedy zkratky "GTI" a a typu "GOLF" je jedním s nejoriginálnějších (v pravé podstatě tohoto slova) automobilových spojení vůbec...
Jestli s tím někdo souhlasí, nebo nesouhlasí je pro tenhle fakt naprosto nepodstatné...
Tak jako Coca-Cola dělá jedinou Coca-Colu na světě a ostatní dělají jen různé coly...
Samozřejmě že to neznamená, že Coca-Cola je automaticky nejlepší cola vůbec (také mám radši třeba Kofolu), ale kritizovat ji za to, že se "snaží" dělat produkty s vlastními registrovanými názvy (jako Coca-Cola, Fanta, Sprite) je mírně řečeno zcestné...

Takže jestli je pro tebe Golf GTI málo sportovní, nemám s tím žádný problém, ale tvrdit, že je málo "GTI" je opravdu protimluv a "blbost"... ;-)
22. 6. 2009 13:39
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
A teď něco k věci, prosíím... :-!
Avatar - white label
22. 6. 2009 13:41
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Pokud si to nepochopil ani teď, pak je chyba spíš na tvém "přijímači"... ;-)

P.S. Zřejmě sis jen spletl obecnou zkratku "GT"
s chráněnou, registrovanou zkratkou VW (omylem i Peugeotu) "GTI", což je podobně registrovaná a chráněná zkratka jako např. "TDI" apod.
Asi bys tady taky těžko např. tvrdil, že turbodieselové motory od VW jsou málo "TDI"...
Avatar - Pierro
22. 6. 2009 14:05
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Proboha Lejble, já se snad zase dám na doktořinu. Tyhle moudra kolem GTI to jsou nahrávky jako blbec... >:D Myslel jsem si že pátkem můj minulotýdenní "doktorát" skončil, ale tohle co tu čtu od jednoho nejmenovaného kolegy diskutéra si přímo žádá pořádné rozhřešení. Vtip, nevtip... :-!
Avatar - white label
22. 6. 2009 14:14
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Doufám, že aspoň ty si pochopil ten princip...
Tady totiž vůbec nejde o to jestli je GGTI dobré, nebo špatné, nebo jestli je pro někoho málo sportovni, nebo naopak...
To je jen subjektivní pohled...
Pro někoho jsou taky obecně TDIčka na nic, pro někoho ne, ale tvrdit že jsou málo "TDI" neříká konkrétně nic a je to protimluv, stejně jako že "tahle" čokoláda je jen málo čokoládová... ;-)
Avatar - Pierro
22. 6. 2009 14:20
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Máš mě za blbce anebo mě jen zkoušíš?? ;-) Já tu v životě nekritizoval GTI. A TDI?? no ať je jaké chce já ho mám v PéDéčku ve svém autě a až na lehce větší rámus si nestěžuju... Nakonec víme své co?? Ale věděl bych o "kafi" co není moc kávové... >:-[]
Avatar - white label
22. 6. 2009 14:26
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Já sice konkrétně PéDéčko neměl, ale TDI už jo...a taky si nemůžu ztěžovat...
A kafe už máš na baru... ;-)
Avatar - Pierro
22. 6. 2009 14:28
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Díííík. Doppio?? Kávu Jacobs ze tvých dlaní??? ;-) Jaké TDI jsi sedlal?? 66kW, 81kW, 85kW anebo 110kW??
Avatar - white label
22. 6. 2009 14:56
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
No tak já hlavně jedno sedlám, myslel jsem, že víš které...
Ale někdy na jaře 1995, jsem měl i úplnou "funglovku" přímo z Německa G3GT(special) s těmi 66kW...dnes je tady skoro všem k smíchu..., ale tehdy..., kde byla turbodieselová "konkurence"... 210Nm s obsahu 1,9 to byl mokrý sen konkurence... >:D
Avatar - Pierro
22. 6. 2009 15:26
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
V tom samém roce jsem drandil v Guru G60 druhé generace, r.v. 1991. Jeden z posledních. Objem 1,8, 118kW krmených kompresorem, lehký skoro jak Favorit a rychlý jako blesk... ;-) Rád na toho mazla vzpomínám. GTI byl vedle něj jak splašenej šicí stroj... ;-)
Avatar - white label
22. 6. 2009 15:29
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Já měl tenhle motor v Corradu! Bylo skoro jako nové, tmavě zelená perleť, černá kůže... :yes:

Měl si na něm hranaté reflaktory ve stylu Jetty?
Avatar - Pierro
23. 6. 2009 08:15
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
čoveče neměl, čtyři kulaté to jistily. Jinak auto z profilu bylo skutečně dost podobné tomu Favoritu... >:D
Avatar - white label
22. 6. 2009 15:52
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Golf G60 existoval také ve verzi limited.
Limitovaná edice (71 kusů), jako základ používala šestnáctiventilový motor z vozu GTI. Všechny vozy byly lakovány v zelené barvě Gunmetal a všechny kromě dvou měly pětidveřovou karoserii. Vůz stál na patnáctipalcových kolech BBS. Maska chladiče byla olemována modrým proužkem, uprostřed bylo černé logo VW a měla 2 kruhové světlomety Hella. Dva vozy byly vybaveny klimatizací. Vůz stál okolo 36 000 marek.
Výkon vozu byl 154! kW a zrychlení na O-100km/h měl za 7,2! s.
22. 6. 2009 15:57
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
hmm, slušné parametry na tu dobu a ten objem :yes:

Škodylak by ho sice určitě dal k snídani, ale ostatní z něho vyděli asi akorát zadní světla >:-[]
Avatar - white label
22. 6. 2009 16:15
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Jo, ten výkon je jen o 1kW nižší než současný GolfGTI, ale z
o 2deci nižšího objemu...
Tyhle parametry ovšem jen neradi slyší někteří místní "japanofilové", podle kterých v té době VW ještě nedělal ani 16ventily... ;-)
Avatar - Pierro
23. 6. 2009 08:22
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Tak o tomhle Drzkovi nevím... Ale parametry jsou velice slušné, obvzláště s přihlédnutím k době vzniku... ;-) Já měl standard G60, jediné změny byly větší kola (16"), a malé změny na motoru mající za následek navýšení výkonu na cca. 125 kW. Každopádně to jezdilo jako ďas. Jak už jsem psal dodnes na něj s láskou vzpomínám. Ty Recara byla k nezaplacení, stejně jako zrychlení a pružnost. Jedinou pihou na kráse byla spotřeba. To auto baštilo jak Baloun na haličské frontě... :-|
Avatar - Pierro
23. 6. 2009 08:40
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Každopádně Guru G60 bylo autíčko, které jsem ze všech svých měl nejraději. Když odmyslím žigulíka a škodylak které jsem valil před ním, byl to můj první auťák na který jsem si vydělal a ke kterému jsem měl opravdu osobní vztah. To auto mi dělalo radost po každém usednutí a rozjetí. Dodnes ho pokládám za opravdový hothatch se vším všudy. V té době (rok výroby) bylo podobných aut jen pár. Napadá mě snad jen Escort RS 2000 anebo XR3i. Případně Peugeot 309 GTi anebo Kadett GSi. Možná i něco z Japonska, ale toho tu bylo po revoluci jako šafránu. Takže i když jsem původně sháněl Corrado s tím samým motorem, koupil jsem od známého ze Švýcar právě Golfa. Corrado G60 bylo dosti drahé zboží, o GTI jsem nestál a VR6 by mě sežrala... :-|
Avatar - white label
23. 6. 2009 10:01
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
dvojkový Golf na 16" musel býl už docela hodně tvrdý, 15" bych viděl jako vhodnější kompromis, hlavně na české cesty... ;-)

P.S. Já měl to Corrado na 15" a "větší" bych tam už raději ani nechtěl...
Avatar - Pierro
23. 6. 2009 10:30
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
byl to kostitřas ale i já byl v letech kdy mne dokázal oslovit i nějaký ten decentnější tunning a tak krom sériového křídla na zadních dvěřích, mlhovek v předním nárazníku se mi právě větší kola zdála jako optimální vizualizace. Ostatně ty 16" byly maximum co do tohodle auta šlo dát. Bylo sice tvrdé jako trakař ale vypadalo moc pěkně... ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2009 11:26
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
...takže jste k sobě docela ladili... :yes: >:-[]
Avatar - Dinar
23. 6. 2009 09:50
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Hm, tak o tomhle jsem taky neměl ani tušení, mé srdce tehdy bilo pro Opel, měl jsem jednu z prvních 16V GSI u nás a GTIčka G3 jsem si dával k obědu, jediný problém od VW byl VR6, ale jen na rovině, tohle jsem naštěstí nepotkal, asi by mi spadla čelist. :-) ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2009 10:06
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
...možná by jen Opelu upadl nárazník... >:D
K obědu sis dával pravděpodobně hlavně ty 115PS 8ventily...
...150PS 16ventily na tom byly motorově o dost líp a VR6 už byla na tu dobu taková "nenápadná malá bestie"... >:-[]
Avatar - Dinar
23. 6. 2009 13:52
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Ne, ne, o osmiventilu ani nemluvím, ale ten opelovský 16V byl jednoznačně rychlejší než GTI 16V. VR6 byla bestie, jenže měla dost těžké kvalty a její převaha se začala ukazovat až tak od 140ti nahoru, pak prostě odjela, mockrát jsme to zkoušeli, ale na nějaké zatáčkovité silnici GSIčku neujela, astra gsi byla tehdy mezi malými hatchi podvozkově velmi vychytané auto. ;-)
Avatar - white label
23. 6. 2009 18:42
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
No jo, klasický trojkový Golf byl sice na svou dobu opravdu výborný (viz. dobové srovnávačky a titul vůz roku), ale řada GTI už nedokázala tak dobře navázat na skvělou druhou generaci...prestiži GTI vrátila lesk až její pátá generace...
22. 6. 2009 14:23
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Ty bys měl mít "titul" nejvíce trpělivého diskutéra . Nicméně pořád mám pocit, že vůbec neví, "co" napsal.
Avatar - white label
22. 6. 2009 14:48
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Díky za uznaní..., ten titul vůbec nezní špatně... :yes: ;-) >:D
22. 6. 2009 14:59
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Prázdnou slámu lze mlátit do nekonečna, pánové... to není na titul... to je smutné...
22. 6. 2009 14:57
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
No nic... vzdávám to... zase jsem (i když po dlouhé době) porušil pravidlo číslo 1... s ochránci VW není radno se příti... z tohoto pohledu jsem opravdu blboun... :-|
Avatar - white label
22. 6. 2009 15:03
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
S tvou kritikou VW nemám žádný problém, už jsem to psal, tady jde pouze o princip a logiku...takže na ochránce VW tu svůj pochopitelný omyl svádět nemusíš... :-! ;-)

P.S. Má původní reakce tady 11:23, se rozhodně nedá označit jen za nekritickou vůči VW...

Edit: nepsal si před chvílí něco o své "bezmezné trpělivosti"...? ;-)
Avatar - Dinar
23. 6. 2009 07:51
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Stačí, aby ses držel v rámci pojmů líbí nelíbí, jen se nepouštěj do kategorizačních hodnocení něčeho, o čem nemáš zjevně páru. Nemusíš golf, fajn, ale psát, že dělat z golfu GTI je protimluv, to je opravdu na záznam ve zlatém ventilku. Golf tuto kategorii přibroušených HB založil, dnes tu diskutujem pod šestou generací, navíc velmi zdařilou, to že ty tento typ auta nechápeš, pravděpodobně nemáš ani zkušenosti na jejichž základě bys vůbec mohl HH hodnotit, je věc jiná. Budeš se muset smířit s tím, že s větami, které jsi tu napsal jsi než k smíchu, proto doporučuju držet se kategorie hodnocení líbí nelíbí, za to, že se ti nelíbí golf tě nikdo peskovat nebude.
Avatar - Pierro
23. 6. 2009 08:24
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
Dinare klid. I neználci mají své místo pod sluncem. Tenhle se již vyjádřil... >:D >:-[]
neregistrovaný "maxo"
23. 6. 2009 14:16
Re: I když impotent dostane doping a nový vohoz...
:yes:
Avatar - DRBNUTY
22. 6. 2009 13:26
Golf GTI?
Tuším tu dnes bude ejakulát zasa tiecť potokom. >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Pierro
22. 6. 2009 14:06
Re: Golf GTI?
Sleep and play, sleep and play... >:D
22. 6. 2009 21:29
Re: Golf GTI?
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Mira328i
24. 6. 2009 09:02
??????
Nikde tu nevidím příspěvky GTIho :-) ??
Že by si z toho postříkal klávesnici a slepily se mu tlačítka?? >:-[]
Rozbalit vlákno
0