Novinky
toto sa nemoze nepacit. :yes:
Jedine co ma tam trosku trapi je ta maximalka, ta by mohla byt vyzsia, ale samozrejme to nie je az tak podstatne. 😉
Jedine co ma tam trosku trapi je ta maximalka, ta by mohla byt vyzsia, ale samozrejme to nie je az tak podstatne. 😉
... pořád to bude impotent... atak to na mě působí... pro usedlé zákazníky je Golf ideální volbou... povedené auto (upřímně)... ale snažit se dělat GTI verzi? to je skoro protimluv...
:yes: Kvasoňu, palec nahoru za nechtěně, ale upřímně prezentovanou vlastní "blbost"... >😁
P.S.Vadí ti taky, že se MB stále snaží dělat "Mercedesy",
i když to jsou jinak povedená auta (upřímně)... 😉
...ten tvůj "protimluv" je přesně to, co si právě napsal...
P.S.Vadí ti taky, že se MB stále snaží dělat "Mercedesy",
i když to jsou jinak povedená auta (upřímně)... 😉
...ten tvůj "protimluv" je přesně to, co si právě napsal...
Bílá nálepko, přece jen... Mercedes... (řekněme si to upřímně...) je trochu jiná liga... i když o tom tu nebyla řeč...
Ale jsem bezmezně trpělivý, tak to zkusím ještě jednou (i pro pana Dinara)... prostě můj osobní názor je, že Golfy posledních generací jsou nekonečná nuda a sportovní auto by mělo být všechno, jenom ne nudné... a proto je spojení "Golf GTI" v mých očích holý nesmysl... můžeš mi prosím (upřímně) vysvětlit, kde jsem tímto vyjádřil svou "blbost"?:-!
A pokud máš jiný názor... nikdo ti ho nebere...
Ale jsem bezmezně trpělivý, tak to zkusím ještě jednou (i pro pana Dinara)... prostě můj osobní názor je, že Golfy posledních generací jsou nekonečná nuda a sportovní auto by mělo být všechno, jenom ne nudné... a proto je spojení "Golf GTI" v mých očích holý nesmysl... můžeš mi prosím (upřímně) vysvětlit, kde jsem tímto vyjádřil svou "blbost"?:-!
A pokud máš jiný názor... nikdo ti ho nebere...
Ved nazov GTI neznamena supersport, ale auto na denne pouzitie s civilnymi sportovymi vlastnostami, pre sportovejsie zalozenych soferov. 😉
Jenže právě GTI nabízí co do řidičských zážitků perfektní vyvážení, ovladatelnost, čitelnost a i méně zkušeným řidičům velmi přístupnou určitou hravost a "lehkost" řízení (resp. vedení po silnici). Nudný... ? Ne, to určitě ne.
P.S. K tomuto závěru jsem nedošel jen já.....
P.S. K tomuto závěru jsem nedošel jen já.....
Já ano...
I vyjímky se najdou.
Mám také nekonečnou trpělivost...
Takže... spojení dvou "slov" tedy zkratky "GTI" a a typu "GOLF" je jedním s nejoriginálnějších (v pravé podstatě tohoto slova) automobilových spojení vůbec...
Jestli s tím někdo souhlasí, nebo nesouhlasí je pro tenhle fakt naprosto nepodstatné...
Tak jako Coca-Cola dělá jedinou Coca-Colu na světě a ostatní dělají jen různé coly...
Samozřejmě že to neznamená, že Coca-Cola je automaticky nejlepší cola vůbec (také mám radši třeba Kofolu), ale kritizovat ji za to, že se "snaží" dělat produkty s vlastními registrovanými názvy (jako Coca-Cola, Fanta, Sprite) je mírně řečeno zcestné...
Takže jestli je pro tebe Golf GTI málo sportovní, nemám s tím žádný problém, ale tvrdit, že je málo "GTI" je opravdu protimluv a "blbost"... 😉
Takže... spojení dvou "slov" tedy zkratky "GTI" a a typu "GOLF" je jedním s nejoriginálnějších (v pravé podstatě tohoto slova) automobilových spojení vůbec...
Jestli s tím někdo souhlasí, nebo nesouhlasí je pro tenhle fakt naprosto nepodstatné...
Tak jako Coca-Cola dělá jedinou Coca-Colu na světě a ostatní dělají jen různé coly...
Samozřejmě že to neznamená, že Coca-Cola je automaticky nejlepší cola vůbec (také mám radši třeba Kofolu), ale kritizovat ji za to, že se "snaží" dělat produkty s vlastními registrovanými názvy (jako Coca-Cola, Fanta, Sprite) je mírně řečeno zcestné...
Takže jestli je pro tebe Golf GTI málo sportovní, nemám s tím žádný problém, ale tvrdit, že je málo "GTI" je opravdu protimluv a "blbost"... 😉
A teď něco k věci, prosíím... :-!
Pokud si to nepochopil ani teď, pak je chyba spíš na tvém "přijímači"... 😉
P.S. Zřejmě sis jen spletl obecnou zkratku "GT"
s chráněnou, registrovanou zkratkou VW (omylem i Peugeotu) "GTI", což je podobně registrovaná a chráněná zkratka jako např. "TDI" apod.
Asi bys tady taky těžko např. tvrdil, že turbodieselové motory od VW jsou málo "TDI"...
P.S. Zřejmě sis jen spletl obecnou zkratku "GT"
s chráněnou, registrovanou zkratkou VW (omylem i Peugeotu) "GTI", což je podobně registrovaná a chráněná zkratka jako např. "TDI" apod.
Asi bys tady taky těžko např. tvrdil, že turbodieselové motory od VW jsou málo "TDI"...
Proboha Lejble, já se snad zase dám na doktořinu. Tyhle moudra kolem GTI to jsou nahrávky jako blbec... >😁 Myslel jsem si že pátkem můj minulotýdenní "doktorát" skončil, ale tohle co tu čtu od jednoho nejmenovaného kolegy diskutéra si přímo žádá pořádné rozhřešení. Vtip, nevtip... :-!
Doufám, že aspoň ty si pochopil ten princip...
Tady totiž vůbec nejde o to jestli je GGTI dobré, nebo špatné, nebo jestli je pro někoho málo sportovni, nebo naopak...
To je jen subjektivní pohled...
Pro někoho jsou taky obecně TDIčka na nic, pro někoho ne, ale tvrdit že jsou málo "TDI" neříká konkrétně nic a je to protimluv, stejně jako že "tahle" čokoláda je jen málo čokoládová... 😉
Tady totiž vůbec nejde o to jestli je GGTI dobré, nebo špatné, nebo jestli je pro někoho málo sportovni, nebo naopak...
To je jen subjektivní pohled...
Pro někoho jsou taky obecně TDIčka na nic, pro někoho ne, ale tvrdit že jsou málo "TDI" neříká konkrétně nic a je to protimluv, stejně jako že "tahle" čokoláda je jen málo čokoládová... 😉
Máš mě za blbce anebo mě jen zkoušíš?? 😉 Já tu v životě nekritizoval GTI. A TDI?? no ať je jaké chce já ho mám v PéDéčku ve svém autě a až na lehce větší rámus si nestěžuju... Nakonec víme své co?? Ale věděl bych o "kafi" co není moc kávové... >😒]
Já sice konkrétně PéDéčko neměl, ale TDI už jo...a taky si nemůžu ztěžovat...
A kafe už máš na baru... 😉
A kafe už máš na baru... 😉
Díííík. Doppio?? Kávu Jacobs ze tvých dlaní??? 😉 Jaké TDI jsi sedlal?? 66kW, 81kW, 85kW anebo 110kW??
No tak já hlavně jedno sedlám, myslel jsem, že víš které...
Ale někdy na jaře 1995, jsem měl i úplnou "funglovku" přímo z Německa G3GT(special) s těmi 66kW...dnes je tady skoro všem k smíchu..., ale tehdy..., kde byla turbodieselová "konkurence"... 210Nm s obsahu 1,9 to byl mokrý sen konkurence... >😁
Ale někdy na jaře 1995, jsem měl i úplnou "funglovku" přímo z Německa G3GT(special) s těmi 66kW...dnes je tady skoro všem k smíchu..., ale tehdy..., kde byla turbodieselová "konkurence"... 210Nm s obsahu 1,9 to byl mokrý sen konkurence... >😁
V tom samém roce jsem drandil v Guru G60 druhé generace, r.v. 1991. Jeden z posledních. Objem 1,8, 118kW krmených kompresorem, lehký skoro jak Favorit a rychlý jako blesk... 😉 Rád na toho mazla vzpomínám. GTI byl vedle něj jak splašenej šicí stroj... 😉
Já měl tenhle motor v Corradu! Bylo skoro jako nové, tmavě zelená perleť, černá kůže... :yes😒br />
Měl si na něm hranaté reflaktory ve stylu Jetty?
Měl si na něm hranaté reflaktory ve stylu Jetty?
Golf G60 existoval také ve verzi limited.
Limitovaná edice (71 kusů), jako základ používala šestnáctiventilový motor z vozu GTI. Všechny vozy byly lakovány v zelené barvě Gunmetal a všechny kromě dvou měly pětidveřovou karoserii. Vůz stál na patnáctipalcových kolech BBS. Maska chladiče byla olemována modrým proužkem, uprostřed bylo černé logo VW a měla 2 kruhové světlomety Hella. Dva vozy byly vybaveny klimatizací. Vůz stál okolo 36 000 marek.
Výkon vozu byl 154! kW a zrychlení na O-100km/h měl za 7,2! s.
Limitovaná edice (71 kusů), jako základ používala šestnáctiventilový motor z vozu GTI. Všechny vozy byly lakovány v zelené barvě Gunmetal a všechny kromě dvou měly pětidveřovou karoserii. Vůz stál na patnáctipalcových kolech BBS. Maska chladiče byla olemována modrým proužkem, uprostřed bylo černé logo VW a měla 2 kruhové světlomety Hella. Dva vozy byly vybaveny klimatizací. Vůz stál okolo 36 000 marek.
Výkon vozu byl 154! kW a zrychlení na O-100km/h měl za 7,2! s.
hmm, slušné parametry na tu dobu a ten objem :yes😒br />
Škodylak by ho sice určitě dal k snídani, ale ostatní z něho vyděli asi akorát zadní světla >😒]
Škodylak by ho sice určitě dal k snídani, ale ostatní z něho vyděli asi akorát zadní světla >😒]
Tak o tomhle Drzkovi nevím... Ale parametry jsou velice slušné, obvzláště s přihlédnutím k době vzniku... 😉 Já měl standard G60, jediné změny byly větší kola (16"), a malé změny na motoru mající za následek navýšení výkonu na cca. 125 kW. Každopádně to jezdilo jako ďas. Jak už jsem psal dodnes na něj s láskou vzpomínám. Ty Recara byla k nezaplacení, stejně jako zrychlení a pružnost. Jedinou pihou na kráse byla spotřeba. To auto baštilo jak Baloun na haličské frontě... 😐
Každopádně Guru G60 bylo autíčko, které jsem ze všech svých měl nejraději. Když odmyslím žigulíka a škodylak které jsem valil před ním, byl to můj první auťák na který jsem si vydělal a ke kterému jsem měl opravdu osobní vztah. To auto mi dělalo radost po každém usednutí a rozjetí. Dodnes ho pokládám za opravdový hothatch se vším všudy. V té době (rok výroby) bylo podobných aut jen pár. Napadá mě snad jen Escort RS 2000 anebo XR3i. Případně Peugeot 309 GTi anebo Kadett GSi. Možná i něco z Japonska, ale toho tu bylo po revoluci jako šafránu. Takže i když jsem původně sháněl Corrado s tím samým motorem, koupil jsem od známého ze Švýcar právě Golfa. Corrado G60 bylo dosti drahé zboží, o GTI jsem nestál a VR6 by mě sežrala... 😐
dvojkový Golf na 16" musel býl už docela hodně tvrdý, 15" bych viděl jako vhodnější kompromis, hlavně na české cesty... 😉
P.S. Já měl to Corrado na 15" a "větší" bych tam už raději ani nechtěl...
P.S. Já měl to Corrado na 15" a "větší" bych tam už raději ani nechtěl...
byl to kostitřas ale i já byl v letech kdy mne dokázal oslovit i nějaký ten decentnější tunning a tak krom sériového křídla na zadních dvěřích, mlhovek v předním nárazníku se mi právě větší kola zdála jako optimální vizualizace. Ostatně ty 16" byly maximum co do tohodle auta šlo dát. Bylo sice tvrdé jako trakař ale vypadalo moc pěkně... 😉
Hm, tak o tomhle jsem taky neměl ani tušení, mé srdce tehdy bilo pro Opel, měl jsem jednu z prvních 16V GSI u nás a GTIčka G3 jsem si dával k obědu, jediný problém od VW byl VR6, ale jen na rovině, tohle jsem naštěstí nepotkal, asi by mi spadla čelist. 😄 😉
...možná by jen Opelu upadl nárazník... >😁
K obědu sis dával pravděpodobně hlavně ty 115PS 8ventily...
...150PS 16ventily na tom byly motorově o dost líp a VR6 už byla na tu dobu taková "nenápadná malá bestie"... >😒]
K obědu sis dával pravděpodobně hlavně ty 115PS 8ventily...
...150PS 16ventily na tom byly motorově o dost líp a VR6 už byla na tu dobu taková "nenápadná malá bestie"... >😒]
Ne, ne, o osmiventilu ani nemluvím, ale ten opelovský 16V byl jednoznačně rychlejší než GTI 16V. VR6 byla bestie, jenže měla dost těžké kvalty a její převaha se začala ukazovat až tak od 140ti nahoru, pak prostě odjela, mockrát jsme to zkoušeli, ale na nějaké zatáčkovité silnici GSIčku neujela, astra gsi byla tehdy mezi malými hatchi podvozkově velmi vychytané auto. 😉
Ty bys měl mít "titul" nejvíce trpělivého diskutéra . Nicméně pořád mám pocit, že vůbec neví, "co" napsal.
No nic... vzdávám to... zase jsem (i když po dlouhé době) porušil pravidlo číslo 1... s ochránci VW není radno se příti... z tohoto pohledu jsem opravdu blboun... 😐
S tvou kritikou VW nemám žádný problém, už jsem to psal, tady jde pouze o princip a logiku...takže na ochránce VW tu svůj pochopitelný omyl svádět nemusíš... :-! 😉
P.S. Má původní reakce tady 11:23, se rozhodně nedá označit jen za nekritickou vůči VW...
Edit: nepsal si před chvílí něco o své "bezmezné trpělivosti"...? 😉
P.S. Má původní reakce tady 11:23, se rozhodně nedá označit jen za nekritickou vůči VW...
Edit: nepsal si před chvílí něco o své "bezmezné trpělivosti"...? 😉
Stačí, aby ses držel v rámci pojmů líbí nelíbí, jen se nepouštěj do kategorizačních hodnocení něčeho, o čem nemáš zjevně páru. Nemusíš golf, fajn, ale psát, že dělat z golfu GTI je protimluv, to je opravdu na záznam ve zlatém ventilku. Golf tuto kategorii přibroušených HB založil, dnes tu diskutujem pod šestou generací, navíc velmi zdařilou, to že ty tento typ auta nechápeš, pravděpodobně nemáš ani zkušenosti na jejichž základě bys vůbec mohl HH hodnotit, je věc jiná. Budeš se muset smířit s tím, že s větami, které jsi tu napsal jsi než k smíchu, proto doporučuju držet se kategorie hodnocení líbí nelíbí, za to, že se ti nelíbí golf tě nikdo peskovat nebude.
Tuším tu dnes bude ejakulát zasa tiecť potokom. >😁
Nikde tu nevidím příspěvky GTIho 😄 ??
Že by si z toho postříkal klávesnici a slepily se mu tlačítka?? >😒]
Že by si z toho postříkal klávesnici a slepily se mu tlačítka?? >😒]
A myslím si že pěkné auta neumí jen Italové a občas se i jim ani v designu nemusí vše povést na 100%...
Ke Golfu GTI si tu už psát (pod ním) moc dovolit nemůžu, snad jen kritku, tu by někteří rádi brali vážně 😉 .
Takže můžu jen zkusit napsat, že G6GTI není podle mě ve všem automaticky lepší než G5GTI...
Je sice "dokonalejší" a sofistikovanější (adapt. podv. apod.), a tím ještě mnohem použitelnější pro běžný "život", ale jako v životě je vždycky něco za něco...
Velmi dobře tento posun odráží i rozdíl vzhledu těchto dvou "generací" daný především detaily, G5GTI byl mnohem věrnější "retro" původního GTI, než ten současný, který se už více přizpůsobil požadavkům současného trhu...
Myslím teď (pro většinu opravdu atraktivní) detaily typu dva výfuky po stranách (včetně difuzoru), velmi hezký, ale (na "ducha" GTI) už mírně přezdobený volant, částečné lakování 18" kol kontrastním černým leskem (místo původní méně výrazné šedé metalízy), nápadné mlhovky s lesklým rámečkem pod sklem apod.
Navíc je škoda, že přišel o stylovou černě lakovanou přední masku (kterou má popdobně i např. nový Focus a Megan RS) a vrátil se k jejímu dělení v barvě karoserie...
Přesto všechno ho ovšem stále považuju za nejlepší volbu mezi současnými "klasickými" HH, samozřejmě, že s auty charakteru FoRS ho vůbec nemá smysl srovnávat, ten je určen pro zcela odlišnou cílovou skupinu zákazníků...
Ano, to je přesný popis hmoty, která vyplňuje tvou hlavu. :-!