Volkswagen začal na německém trhu nabízet nejterénnější provedení odvozené ze současného Volkswagenu Transporter. Osobní Multivan PanAmericana má vedle pohonu všech kol 4Motion také větší světlou výšku a uzávěrku zadního diferenciálu.
Slušná ponuka, viem si predstaviť dokonalé využitie pre pracovné čaty mimo asfalt, do hôr a tak podobne. Vzhľadom na uvedené zabdované motory to ale skôr vyzerá na prestížnu záležitosť ako na praktické využitie. A nezanedbateľným kritériom bude tiež cena, ktorá sa nedá predpokladať príliš nízko.
Menej luxusný vzhľad a ľudovejšie pohonné jednotky by k obľube tohto modelu jednoznačne prispeli.
Malá poznámka k autorovi článku: Čo je"zvýšená výška"? Výšku možno zväčšiť alebo zmenšiť, nie zvýšiť alebo znížiť. Takú školácku štylistickú chybičku krásy by som tu nečakal... ;-)
aj ja si to viem predstaviť,ako minibus pre robotníkou ,ale oni si kupujú do hôr ine autá.Mám kamaráta čo ma do hory pre robotníkou Aro stare a vpohode sa ich tam 7odvezie.Inak dobry napad 4x4 a uzavierka môžu spraviť z dodávky celkom obstojne auto na poľne cesty...edit.prave mi prišlo na um pre koho je to auto ako stvorené vidím to ako auto pre milovníkou campovania Holandania,Fini,Švedi ,Nemci a aj iné národy maju dlhoročnu tradíciu a tak by som si vedel predstaviť tento Multivan s luxusnym campingovym vozikom ako sa vyhrabe z rozbahneneho campu
Nebyla by pro takové nadšence lepší verze rovnou přestavěná na malý obytný vůz? Vím, že jsem něco takového jednou v nabídce VW viděl, ale nepamatuji si název.
tuším take čosi je aj v súčasnej verzii Multivanu ,ale neviem či je to priamo VW verzia,alebo úprava nejakej firmy...Neviem ak by išlo o dvojicu tak by som si to vedel predstaviť aj tak,že samostany Multivan 4x4 Camping :-) ale myslím,že rodina s dvomi deťmi by si tam moc neposlala sice je pravda,že stany existuju.Pripadne by som to videl VW Multivan 4motion Camping a zapnutý vozík s člnom.
Byla to určitě přímo tování úprava VW. Ono pro rodinu na kempování je to auto i tak nevhodné, protože ve chvíli, kdy musí táhnout ještě nějaký obytný přívěs, už je jeho průjezdnost značně snížená (můj pocit).
Toto nie je auto na kempovanie. Na to je VW T5 California. Toto auto mieri inam. Tahat caravan mozno, ale potom nevidim problem. Obytny prives ma vyhodu, ze sa necha v campe a dalej sa ide autom. A tu sa uz tento Multivan hodi. Ale bez privesu je na campovania ten druhy model.
Možná. Já právě zase nevidím smysl auta se zvýšeným podvozkem, které někam dotáhne karavan, nechá ho tam a pak jezdí po turistických památkách v okolí, většinou po normálních silnicích. Spíš asi nezapadám do skupiny zákazníků pro takovéhle modely.
Horské chaty... možná. Jako soukromý luxus prosperujícího majitele. Ti další spíš ocení robustní a praktické auto, do kterého mohou naházet balík špinavých věcí a odvézt se k dalšímu sportovišti. Jo, pár mých přátel-bikerů a inline závodníků-má podobná auta, ale vždycky jsou to neluxusní verze, protože ten luxus by velmi rychle utrpěl nedozírné škody a při dalším prodeji jim to už nikdo nezaplatí.
Pro takové je tady Transporter. Ale někteří vyžadují kolem sebe luxus, a pro ně je určen Multivan. A vzhledem k tomu, že Multivan je civilní verzí Transporteru tak bych o praktičnost neměl vůbec strach.
Jo, klasický VW Transporter s třemi řadami sedadel (tedy většinou dvěma, jednu vyndavají). Neřekl jsem, že Multivan není praktický, jen to, že luxus při drsnějším zacházení hodně trpí. Přeci jen asi nikdo nehodí čtyři zablácené biky do luxusního MPV.
Tohle rozhodně nebude pracovní záležitost, když už samotný Multivan je dost luxusní. Tohle bude spíš stylovka na daleké cesty (cestou necestou, polem nepolem...).
Dělá normální 4x4 (doporučuji v prodloužené verzi s automatem a dieselem 2,2 :-) to je panečku letec...) ale nevím o tom že by dělali i verzi s uzávěrkou a zvýšeným podvozkem.
Nechapem preco robit Multivan pre pracovne caty. Mozno by to oblube modelu prispelo, ale oblube celeho radu (T5) urcite nie. Ubralo by to na predaji Transporteru 4motion (cca rovnym dielom), ale najma zakaznikov kupujucich doteraz co najviac odliseny luxusny Multivan.
Pre pracovne caty do terenu je tu Transporter 4motion, nechapem preco im priblizit luxusny Multivan PanAmericana 4motion. 8-s
:-O vw má nějaký nový motor ??? 2.6 ??? ... jinak tohle je terénní asi jako Q7 ... esi někdo chce terénné dodávku tak si koupí gazellu , scama nebo bremach ale ne tohle ... tohle je tak max. na horskou chatu ...
Mě se vůz líbí a je to to, co bych potřeboval. Máme chalupu na horách, kam se musí cca 1 km po nezpevněnejch cestách. 4x4 potřebuju spíš kvůli sněhu než kvůli terénu, takže offroad je zbytečnej. No a když se jede s dvěma dětma na chalupu nebo na dovolenou, tak místa v autě není nikdy dost a klasickej kombik skoro nestačí.
Rozdíl oproti normálnímu transporteru je velkej, transporter je opravdu pro pracovní čety, ne že bych požadoval nějaký luxus, ale nezakrytý plechy v interieru, gumovou podalhu a laciný sedačky pro rodinný auto zrovna nemusim. Navíc multivan má oproti transporteru praktický systém kolejnic, kde se sedadla dají variabilně posouvat.
Ncméně zásadní problém je nesmyslná cena. Daný segment má minimální konkurenci a ve výši ceny je to vidět.